Černá hodinka aneb Vladimir, kníže kyjevský


V Rusku se zvedá vlna vlasteneckých akcí. Další sochou, která budí pozornost, je svatý Vladimír (980—1015). Zakladatel křesťanství na Rusi bude mít svoji sochu. A samozřejmě má, tedy ta socha, i své odpůrce. Sice se schovávají za vznosná slova o nevhodnosti umístění, ale zdá se, že v pozadí je něco zcela jiného. A to něco je ruské vlastenectví. To se musí potlačit a nedovolit oslavu dávných předků. Jenže ty odpůrce vyhledávají komentátoři Naší/jejich TV a podobných zpravodajů. Rusové se samozřejmě řídí svým citem.

Příspěvek byl publikován v rubrice Černá hodinka se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

107 reakcí na Černá hodinka aneb Vladimir, kníže kyjevský

  1. Rosťa napsal:

    Pokud by se vlastenectví v Rusku podařio vykořenit, bylo by rozebráno na prvočinitele. U nás se to havloidům zdařilo stoprocentně a stali jsme se cizinci ve vlastní zemi. Hnus fialový.
    Je to trochu OT, ale kouknul jsem na presidenta tam na severu, počet diváctva a také jejich reakce. Kolik má toto malé město obyvatel a kolik má Prágl? Myslím, že k tomu není potřeba komentáře, protože ten Staromácký tyjátr v Matičce stověžaté bakalovize VH inzerovala dopředu 24 hodin denně skoro měsíc a o tomto v Orlové se držel bobřík mlčení.
    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Zeman-pred-plnym-namestim-Pohrdam-prazskou-kavarnou-a-reknu-vam-proc-Ruml-lzidoktor-Kalvoda-ti-vsichni-sli-z-politiky-s-ostudou-a-ted-budou-svedomim-naroda-461066
    A bordel třepe kurníkem. Soud rozhodl, že má Babiš zaplatit Šafrovi 50 litrů za to, že o něm prohlásil, že je psychopat. Andrejovi jsem sice pronajal pozemky, ale nijak zvlášť mu nevěřím, ani ho nevolím. Nicméně na rozhodnutí soudu jsem silně pozdvihl obočí ( nemohl jsem napsat, že má Andrej pravdu, protože 50 000 mohu použít líp ).

    To se mi líbí

    • Cech napsal:

      Tak nevím, stejně to má ten Zeman spočítaný protože přišel budoucí vítěz a s tím prostě ten plebs nepohne.
      https://d39-a.sdn.szn.cz/d_39/c_img_F_C/YDsHy.png?fl=cro,0,0,1272,604|res,1200,,3|jpg

      To se mi líbí

      • Cech napsal:

        No a hned je to znát na preferencích.

        To se mi líbí

        • Bavor V. napsal:

          To byl bleskový průzkum nebo pravidelný? Já myslím, že pravidelný a tak byl proveden v určitém časovém období a rozhodně na to nemá nějaký Horáček vliv.

          To se mi líbí

        • Cech napsal:

          Zde se opravdu nejedná o Horáčka nebo o výsledky cinknutého průzkumu.
          V tomto jsem se snažil představit jednotlivé prvky, na kterých je postavena jak úspěšná současná tak budoucí možná úspěšná volební masmediální manipulace.

          Třeba postavit Michaelu Hořejší vlastně Horáčkovou do akce.
          No a co může nabídnout ten ubohý Zeman?

          Prostě naprosto propastný rozdíl.
          Co má Zeman za majetek no nic ale Horáčkovi z těch 2,4 miliardy co měl a ulil tak klidně dnes může přiznat 458 milionů korun.
          Prostě úspěšný a bohatý prezident Horáček, to je ten obraz budoucnosti a ne prezident který je v podstatě nemajetný a chce sloužit dolním 10_ti mega.

          To se mi líbí

      • Rosťa napsal:

        Je ve hvězdách, zda bude ze zdr. důvodů současný president kandidovat, nicméně přijde mi absurdní, že by si občan na Hrad zvolil vexláka. I když Kiska u sousedů má CV podobné.

        To se mi líbí

        • jaa napsal:

          No Kiska byl jen lichvář.co možná někoému něco málo dopustil .. vexlák je horší – hodně lidí dovedl hazardem na mizinu

          To se mi líbí

          • NavajaMM napsal:

            Horáček je a určite vždy bol talentovanejší ako Kiska. Lenže talent a charakter sú dve ortogonálne dimenzie.
            U nás ľudia hovoria, že keď pánboh človeku dá úrad, vezme mu rozum. Takže takmer nikdy sa nedá podľa minulosti odhadnúť, aký bude človek v úrade. Spravidla je ešte horší.
            God bless you U.S.

            To se mi líbí

            • Cech napsal:

              Je to jednoznačně dané tím, že Slováci poslední dobou nechápou Čechy.
              https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/vasaryova-prestavam-vam-cechum-rozumet-proto-chci-pomoci-horackovi-3683
              Mgr. Magdaléna Vášáryová
              Slovenská diplomatka a politička, působila jako velvyslankyně ČSFR v Rakousku a velvyslankyně SR v Polsku, je poslankyní Národní rady SR.
              No a to podstatné je, že je předsedkyní správní rady nevládní organizace VIA CULTURA, jíž založila a předsedkyní Živeny – nejstaršího slovenského ženského spolku.
              Takže když je herecký talent, tak je i příslušný charakter.

              To se mi líbí

              • NavajaMM napsal:

                Proti tejto interpretácii sa musím ohradiť. Vášáryová už, podľa jej vlastných slov, niekoľko rokov nerozumie Slovákom. Ona nielen že nemá mandát hovoriť za Slovákov, ona nemá ani záujem. Nevšimli ste si v jej reči tú zdôrazňovanú amerikanizovanú vetnú intonáciu?

                To se mi líbí

    • Děda Olin napsal:

      Ano, vlastizrádce, postpubertální a infantilní pomatenec Havel a jeho libertariánští pohrobci z prostředí (zejména a téměř výlučně) pražské kavárny, na světelné roky vzdáleného od každodenních radostí a starostí většiny obyčejných občanů, dokázali neuvěřitelně rychle a úspěšně rozvrátit a zničit národní dědictví, tvrdou a poctivou prací budované a bráněné generacemi předků (napříč politickým, sociálním, národnostním a náboženským spektrem).
      Vlastenectví, podle Wiki charakterizované mj. zvláštní náklonností k vlastní zemi, pocitem osobní identifikace se zemí, zvláštním zájem o blaho země a ochotou obětovat se pro dobro země, je označováno za extrémní nacionalismus, a projevy vlastenectví za šovinismus, homofobii a rasismus.
      Jsem přesvědčen, že to někdo organizuje a platí. Dříve se tomu říkalo ideologická diverze Západu, nebo také imperialistické pikle a rejdy s cílem a za pomoci vnitřních nepřátel rozvrátit jednotu pracujícího lidu a zmařit budování socialistické vlasti.

      To se mi líbí

    • oh napsal:

      Tak Mádlo by zase chtělo přemlouvat dědka a bábu a ještě si k tomu přizvalo kámoše? A předpokládám, že na to budou potřebovat nějakou zanedbatelnou dotacičku.. 🙂
      P.S. Netuší tu někdo, kam si chodí ti proruští trollové pro výplatu? Že bych se taky přihlásil, když už Evropským pornohodnotám nevěřím ani dnešní datum. 😀

      To se mi líbí

  2. tresen napsal:

    Pozdě v noci, když utich svět
    a lid přestal bouřit,
    chtěl si Perun usoužený
    dýmčičku vykouřit.

    Když si Širas tümbekia
    cpal do nargilie,
    tu mu začla Perunice
    držet litanie.

    —Však jsem já dobře slyšela
    za dveřmi skrz škvíru,
    co jsi vzkázal po drábovi
    cáru Vladimíru.

    Nezačínej si jen s cárem,
    to já pořád říkám,
    že to se svou oposicí
    nepřivedeš nikam.

    Každému do očí řekneš,
    co máš na jazyku,
    a děláš si nepřátele,
    nemáš politiku.

    A když žena po celý den
    bručí jen a štěká,
    och! to musí z kůže vyhnat
    boha i člověka!

    Ach! Perune, Perunečku!
    lituje tě tuze:
    zejtra na tě teprv čeká
    přežalostná chůze!

    Oj, Perune přenešťastný,
    kam jsi myslil, brachu?
    hanět cára, svého pána,
    a to beze strachu?

    Oj, Perune! kam jsi myslil,
    přenešťastné bůže?
    Utec, utec, jak tě chytnou,
    nic ti nepomůže!

    xxxx
    Ach, ten Havlíček. Ničeho si nevážil.

    To se mi líbí

    • Bavor V. napsal:

      Jenže ten Havlíček nemyslel na Vladimíra, ale na Franze Josefa.

      To se mi líbí

    • oh napsal:

      „Každý je demokrat, když jde o někoho vyššího, než on jest, a každý je aristokrat vedle nižšího. Ta pravá demokracie však neleží v tom, abychom se rovnali vyšším, což lehké jest, nýbrž abychom se nevypínali nad nižší, než jsme sami; každý musí začít s demokracií sám u sebe a pak to půjde.“
      Jo, zatracenej Havlíček.

      To se mi líbí

  3. čtenář napsal:

    kočko šklíbo,

    jestliže uvedete toto a přiložíte k tomu ten odkaz,který to má potvrzovat…………………..

    „nyní co dělají lidovci se taky nedá říci, že by to nemělo vliv na politiku a hlavně na ekonomiku. No uvidíme viz:
    https://www.novinky.cz/ekonomika/419437-jurecka-s-hermanem-ohrozuji-export-do-tretich-zemi-tvrdi-potravinari.html
    Ono to má vliv i na zaměstnance jak v zemědělství tak v potravinářském průmyslu a i ostatní obyvatele.“

    …………….tak mi následně po několika hodinách nepište,že…………..

    „Nikdo netvrdil, že je to vina Jurečky, to zde píšete jen Vy“
    ——————————
    pane Bavore,

    Jurečka nemůže ohrozit export něčeho co již bylo smluvně potvrzeno.

    Čínani zachránili Madetu! Kšeft za 100 mega a supermejdan s Klausem, Kalouskem, Bílou i Dukou!

    Největší mlékárenská společnost v zemi slaví jeden úspěch za druhým. Poté, co její vedení neustále brečelo, že kvůli ruským kvótám není odbyt na mléko, se mu povedl husarský kousek. Podepsal kontrakt za 100 milionů korun, díky kterému dodá sušené a trvanlivé mléko do Číny. K tomu ještě velkolepým mejdanem za stovky tisíc oslavili 110 let výročí Madety. Přijel Klaus, Kalousek, Bílá nebo Duka.

    http://bleskove.cz/zpravy/3347-cinani-zachranili-madetu-kseft-za-100-mega-a-supermejdan-s-klausem-kalouskem-bilou-i-dukou
    ——————————

    PS: a co by měl Jurečka,popřípadě další politici dělat pro zlepšení situace?
    držet hubu,svléknout se do naha a nechat se od Ovčáčka a Číňanů před jejich ambasádou zbičovat?

    zkuste si to alespoň sami pro sebe přiznat,přiznat to,že Číňani sem nepřišli z jejich miliardami proto aby od nás kupovali sušený mlíko.

    To se mi líbí

    • Bavor V. napsal:

      Svatá prostoto
      Smlouva se měla právě uzavírat. A Číňani sem samozřejmě jdou, aby nás naučili čínsky a udělali z nás druhý Tibet.

      To se mi líbí

      • čtenář napsal:

        ach jóóó
        17. 6. 2016
        Peking

        Jihočeská společnost Madeta, která je největším zpracovatelem mléka v České republice, dnes uzavřela dohodu za 100 milionů korun s čínským potravinářským koncernem Er Shang. Zástupci obou firem podepsali smlouvu v Pekingu za přítomnosti premiéra Bohuslava Sobotky (ČSSD). Madeta by měla do Číny dovážet trvanlivé a sušené mléko. Podle Sobotky by podobné kontrakty mohly řešit přebytek mléka a vepřového masa na evropských trzích.

        http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/1820380-madeta-bude-do-ciny-dovazet-mleko-uzavrela-dohodu-za-100-milionu

        To se mi líbí

        • Bavor V. napsal:

          Víte, co to je Smlouva a smlouvě budoucí?

          To se mi líbí

          • kočka šklíba napsal:

            Já už končím pane Bavore, čtenář nečte, nemá to cenu, ano jde o smlouvu o smlouvě budoucí, potvrdit se to mělo právě návštěvou Jurečky v Číně. Ale ono přece nejde jen o Madetu, jde o mnohem víc, o vývoz co největšího objemu zemědělských komodit a výrobků do Číny a to nyní Jurečka s Hermanem s největší pravděpodobností zhatili.

            To se mi líbí

            • Bavor V. napsal:

              Jde samozřejmě o mnohem více. Něčím se musí začít, aby bylo co rozšiřovat. Já jsem obhajoval Madetu jen z důvodů čistě regionálního patriotismu. A také proto, že jsem se dlouho pohyboval i na Krumlovsku, takže i tam mám citové vazby.

              To se mi líbí

          • čtenář napsal:

            ano,vím,nedávno jsem ji podepisoval.

            byla sepsána tak aby ani jeden z nás z ní nemohl vycouvat bez velmi vysoké pokuty pro tu poškozenou stranu.

            chcete tedy naznačit,že se podepisovaly pouze smlouvy o smlouvách budoucích a v televizi se Ovčáček se Zemanem točili na miliardách,které možná ani nikdy nebudou.

            no tak fajn,pokud to bylo takto tak má ale stoprocentní pravdu Babiš.

            To se mi líbí

            • Cech napsal:

              Babiš má pravdu a v tom s ním musíme bohužel souhlasit asi všichni, že pokud se podaří s Čínou zatočit stejně jako s konsorciem MIR.1200, tak se podaří Čínské investice eliminovat.
              Konsorcium MIR.1200 přitom do příprav na projekt investovalo více jak miliardu korun. Číňani jsou setsakra skrbíci proto z tohoto úhlu pohledu není požadavek Číny na bez_výběrové řízení ale následné bezvýchodné záruky. Podle zjištění Hospodářských novin je to naprosto jinak a to :
              „Čína chce po Česku slib, že zakázku vyhraje bez výběrového řízení.“
              Následně potom podle ministra průmyslu a obchodu Jana Mládka to je nepřijatelné. Česko nemůže přistoupit na to, aby Číně zakázku prostě přidělilo.
              Podle Dany Drábové, šéfky Státního úřadu pro jadernou bezpečnost, by nový blok mohl být v provozu v roce 2037 atd,atd .
              Proto s Vámi souhlasím a Babiš bude již brzy mít tu stoprocentní pravdu a stačí mu tak málo :
              Vyhrát volby a po nich nastolit vládu ANO+KDU-ČSL, což svoji bezvýhradnou podporou Hermanova poselství a sousedství v EVROPSKÉM DUCHU potvrdil.Protože oligarchové u nás zákony neporušuji, oni je u nás píšou.

              To se mi líbí

            • kočka šklíba napsal:

              Poslední můj komentář a to z četky, včerejší zpráva, musím to zkopírovat, ptz byste se tam nedostali.
              Potravináři jsou znepokojeni, váznou smlouvy na vývoz do Číny
              Praha 3. listopadu (ČTK) – Čeští potravináři se obávají, že se zadrhly připravené obchody s Čínou. Vázne podpis na dodání syrovátky za desítky milionů korun a na sušené mléko za 100 milionů korun. ČTK to dnes řekli zástupci firmy Interlacto a Agrární komory ČR. Vyjádření ministerstva zemědělství ČTK shání.
              „Nevím, jestli je to kvůli dalajlámovi. V současné době se z Číny nikdo neozývá, aby se udělaly další kroky,“ řekl majitel firmy Interlacta Oldřich Gojiš. Původně očekával podpis smlouvy na dodávky demineralizované syrovátky, která se například používá do kojeneckých výživ, do 14 dní až měsíce od nynějška. Dodávky syrovátky do Číny pak měly začít na přelomu roku. Podle něj však teď z obchodu může sejít. „V žádném případě by se ale nemělo přestat komunikovat,“ dodal Gojiš.
              Podle mluvčí Agrární a Potravinářské komory ČR Dany Večeřové je také problém u společnosti Madeta, která měla dodat na čínský trh sušené mléko za 100 milionů korun.
              Ministr zemědělství Marian Jurečka se v uplynulých dnech zastal ministra kultury Daniela Hermana (oba KDU-ČSL), který se ve svém úřadu setkal s tibetským duchovním vůdcem dalajlamou. Peking považuje dalajlamu za separatistu, který usiluje o odtržení Tibetu od Číny, a setkání zahraničních politiků s nositelem Nobelovy ceny za mír pravidelně kritizuje. Jurečka měl v Číně jednat se svým protějškem a s ministrem pro oblast vodního hospodářství. V úterý však informoval o tom, že do Číny nezamíří, protože ministři plánované schůzky zrušili. Čínská velvyslankyně Ma Kche-čching na dnešní schůzce s náměstkem ministra zahraničí Martinem Tlapou zrušení ministerské cesty nedokázala vysvětlit.
              Potravináři již vydali prohlášení, že jsou z aktivit lidovců znepokojeni. „Pevně doufáme, že osobní aktivity pana ministra Jurečky nezavdají další příčiny k přerušení velmi obtížně navazovaných obchodních styků s dalšími zeměmi a samozřejmě i s Čínou. Je potřeba si uvědomit, že čínský, arabský, ale i ruský trh jsou trhy velmi obtížně přístupné,“ řekla Večeřová. V kterých zemích je nutná důkladná znalost místního prostředí, přímý kontakt i řada veterinárních či rostlinolékařských certifikátů, jejichž získání může trvat i několik let, dodala.
              Evropský mléčný trh je skoro dva roky v cenové krizi po zavedení ruského embarga na dovoz potravin z EU. V Evropě je přebytek mléka, zemědělci ho prodávají pod výrobní cenou. Ministerstvo zemědělství se snaží podpořit exportní aktivity, Čína je jedním z důležitých trhů, kam například vyslalo i jednoho ze čtyř agrárních diplomatů, které ČR v zahraničí má.
              drh jw

              To se mi líbí

            • kočka šklíba napsal:

              Podívejte se, Vy nechcete diskutovat o problému jak jste psal, Vy se jen točíte na nepodstatných věcech, demagogicky. Nemá vůbec význam, Vám něco vysvětlovat.

              To se mi líbí

              • čtenář napsal:

                chtěl jsem a také se i snažil,ale vy dva jen vidíte v Číně spásu našich zemědělců,na jedné straně a ničitele Jurečky,na straně druhé.
                s takovým přístupem se ta diskuze vést nedá.

                To se mi líbí

              • kočka šklíba napsal:

                Já Vám psala jen fakta, potvrzená i výroky zemědělců, zatímco vy do toho zatahujete Zemana, Ovčáčka a Babiše. To ale není podstata toho o čem jsme se zde začali bavit. Vy se snažíte prostě omlouvat Hermana a Jurečku, což v tomto případě nejde ;). A přitom máte tu drzost něco psát o diskusi.

                To se mi líbí

              • čtenář napsal:

                nesnažím se nikoho omlouvat,nemíním ale vidět chyby pouze na jedné straně.
                snažím se říci,že pokud byly uzavřeny smlouvy o smlouvách budoucích,které by nyní neměly být dokončeny tak by ta Čína měla být pro každého nedůvěryhodným partnerem.

                ať hledám jak hledám,tak žádnou informaci staršího data o tom že to byly pouze budoucí smlouvy jsem prozatím stejně nenašel.

                To se mi líbí

              • Bavor V. napsal:

                Mezistátní smlouvy a smlouvy dle našich zákonů jsou něco úplně jiného. Ostatně je fakt, že Čína nás nepotřebuje. Takže si přece jen může diktovat podmínky. Jako každý jiný odběratel. Vy nemáte vůči svým dodavatelům žádné požadavky a berete co přivezou? To bych k vám nakupovat nechodil, protože mi nezaručíte tu kvalitu, kterou zase požaduji já. A pokud Čína požaduje, abychom se nepaktovali s jejím nepřítelem, tak buď to budeme respektovat a nebo to mléko (a jiné) budeme lít do kanálu.

                To se mi líbí

              • NavajaMM napsal:

                Čtenáŕi, už sa toľko nedržte toho obchodného aspektu vzťahov s Čínou. Sú v tom naozaj oveľa závažnejšie stránky.
                Na to, aby sa ČR snažila o čo najlepšie vzťahy s Čínou úplne stačí to, že Čína je stály člen BR OSN, aj keby obchodná bilancia bola nulová. Nie je nápadné, že sa o momentálne zhoršenie vzťahov s Čínou najviac zaslúžil politik s prezývkou Sudeťák?
                Keď som si nižšie prečítal, že za nedôveryhodnú je treba považovať Čínu, tak ma skoro odvalilo. Veď Čína sa do vnútorných záležitostí ČR nemieša. Čína len zdvihla obočie a diplomatickým jazykom sa pýta ČR, či teda uznáva jednotnú Čínu, alebo nie. To je mimoriadne citlivá vnútorná záležitosť Číny, do ktorej sa práve mieša pár ambicióznych Čechov.

                To se mi líbí

              • čtenář napsal:

                pane Bavore,
                ne nemám,vůči svým dodavatelům fakt nemám žádné politické požadavky,co si smí a nebo nesmí ve své zemi dovolit.

                no a co si myslíte pane Bavore,jaký bude další vývoj,Čína přestane nakupovat naše pivo,naše auta atd.
                Nikoliv,jenom machruje na tom mléku,protože ho vůbec nepotřebuje,s tím souhlasím.

                To se mi líbí

              • čtenář napsal:

                NavajoMM,
                idiotsky jsem se vyjádřil,mělo být napsáno nedůvěryhodná čínská firma

                To se mi líbí

              • Cech napsal:

                Ne Čína si vybere nějakou jinou zemi jako EU nástupní ostrůvek, opravdu nic víc se nestane.
                Bohužel tyto děje mají dlouhodobý charakter a výsledky se dostavují v průběhu více jak jednoho volebního cyklu.
                Právě na to Herman s Jurečkou a Babišem sází.
                Následky neponesou oni ale bohužel my ale hlavně naše děti to je to celé nic víc.

                To se mi líbí

              • NavajaMM napsal:

                OK, beriem vysvetlenie, čtenáři, 🙂

                To se mi líbí

            • kočka šklíba napsal:

              Co říkal Zeman, Ovčáček nebo Babiš nemohu posoudit, nevidím do veškerého našeho NH, ale mohu celkem posoudit zemědělství a tam to Jurečka prostě zkazil. No hlavně, že on a Herman mají dost peněz, což se ale nedá říct o mnoha zemědělcích. Nejde totiž o Teplého atd…ale o zaměstnance, o prvovýrobce, ale to je Vám zřejmě úplně jedno. ne že by mě to překvapilo.

              To se mi líbí

        • Cech napsal:

          No jo ach ta naše pluralitní, objektivní ČT, to byla smlouva o smlouvě budoucí.
          Prostě co ČT uloví (tedy někdy i informaci) to vždy nepřekrouceně a pravdivě předá posluchačum a v tom je ta její zodpovědná práce a proto je placená z koncesionářských poplatků.
          Nebýt ČT tak je každý Čech naprosto dezorientovaný proRuskou propagandou.
          Následně by většina Čechů neměla absolutně žádný přehled o zahraničních událostech.Jedině díky do ČT přizvaným komentátorům konečně každý Čech ví co si má a vlastně i může myslet.

          To se mi líbí

    • kočka šklíba napsal:

      Pan Bavor Vám to napsal, ale píši znovu, smlouva s Číňany měla být teprve podepsána, takže ano, platí to co jsem napsala. Musíte pozorně číst. To, že Madeta vypovídá smlouvy s našimi prvovýrobci, za to samozřejmě Jurečka nemůže, ovšem politika za to může, a to politika EU – embargo Ruska. Už opravdu nevím jak Vám to jinak napsat ;).

      To se mi líbí

    • kočka šklíba napsal:

      A ještě něco, ono nejde jen o Madetu víte, ono jde o naše zemědělce jako celek.

      To se mi líbí

  4. čtenář napsal:

    pane Bavore,

    já nejsem v žádném případě vyvěšovač tibetských vlajek,ale přijde mi,že jste všichni nějak jednostranní,tak nějak až moc pročínští.

    ale alespoň jsem se dozvěděl,že jsou extrémní přebytky mléka na celém světě,tak aspoň něco.
    vy jste se asi zase více utvrdili v tom,že jsem z „kavárny“.

    tak se zatím mějte,už mě bolí oči.

    To se mi líbí

    • NavajaMM napsal:

      Čtenáři, vôbec nie je relevantné, či majú pravdu vyvesovači tibetských vlajok, alebo pročínska skupina. Je veľmi zlé, že sa česká spoločnosť touto otázkou rozštiepila a ten, kto toto rozštiepenie spôsobil je určite protičeský

      To se mi líbí

      • lujjza napsal:

        NavajaMM 16:15
        + 1

        Líbí se 1 osoba

      • tresen napsal:

        S tím se dá souhlasit, pane N.
        Takže doufejme, že to jeho nástupce nějakým zázrakem slátá.

        Líbí se 1 osoba

        • NavajaMM napsal:

          Paní tresen, tá Vaša posledná veta je ako zo zlej absurdnej divadelnej hry. Tak Vám odpoviem v rovnakom duchu. Nezláta. Ten zloduch pracuje na tom, aby nebol žiadny nástupca a aby vôbec nebolo čo látať.

          To se mi líbí

          • tresen napsal:

            Tak černě to opravdu nevidím. 🙂
            Sice ho někdo může vidět jako zloducha, ale já v něm přece jen vidím spíš staršího pána, kterého baví, když se lidi kvůli němu hádají a když někoho pořádně naštve.
            A pochybuju, že ta funkce bude zrušená. Přece jen je tu dlouhá tradice.

            To se mi líbí

      • čtenář napsal:

        NavajoMM,

        vše byla jen bouře ve sklenici vody,zbytečně jsem tady probírali co kdo podělal a jaké to bude mít následky.

        Čína má zájem o školení svých expertů na Státní veterinární správě v ČR

        03.11.2016 | MZe ČR
        Tisková zpráva – Čínský generální úřad pro kontrolu jakosti a karantény (AQSIQ) má zájem o vyslání své skupiny expertů do České republiky na školení v problematice BSE. Jednal o tom dnes v Pekingu zástupce ministra AQSIQ Mei Kebao s náměstkem českého ministra zemědělství Alešem Kendíkem. Školení se uskuteční na Státní veterinární správě a v jejích laboratořích.

        Oba představitelé hovořili také o exportu českých potravin a zemědělských surovin do Čínské lidové republiky. Jednání týkající se certifikace a obchodu se zúčastnilo také sedm generálních ředitelů jednotlivých odborných sekcí AQSIQ. Z rozhovorů vyplývá, že proces způsobilosti ČR k vývozu hovězího masa z hlediska BSE zdárně končí. Začátkem prosince má česká strana obdržet výsledek expertního hodnocení ze strany AQSIQ ČLR. Důležitý posun nastal i v případě schválení ČR pro vývoz vepřového masa do Číny.

        Na závěr jednání podepsaly obě strany dokument „Pracovní plán pro spolupráci mezi odpovědnými institucemi České republiky a Čínské lidové republiky v oblasti elektronické certifikace potravin a zemědělských výrobků“. Umožňuje elektronickou výměnu dat v rámci mezinárodního obchodu v souvislosti s certifikací zásilek.

        Markéta Ježková

        tisková mluvčí Ministerstva zemědělství

        Líbí se 1 osoba

    • oh napsal:

      Přesvědčil jste mě, takže vám napíšu také jeden „jednostranně pročínský“ komentář.
      Ptáte-li se, jaký bude další vývoj, to myslím hodně záleží na svědomí ministra Hermana a na tom, jak často a jak moc jeho nepravidelně se probouzející svědomí bude nasírat čínskou vládu. Oni v zásadě nepotřebují ani naše pivo – po Evropě je stále dost pivovarů, které by za nový trh udělaly prakticky cokoli a jen v samotné VW Group jsou kromě Škody i další značky – samotná VW, Seat, Audi, Ducati, MAN, Scania.. A podle občasných pověstí by vedení koncernu uvítalo, kdyby Škoda v rámci koncernu „nekazila“ obchodní výsledky ostatním koncernovým značkám..
      Pokud prakticky každý aktivní západní politik v nějakém oficiálním postavení pocítí touhu setkat se s dalajlámou, také tak učiní. Soukromě, jakoby mimo svůj oficiální program, aby nenarušoval oficiální zahraniční politiku svého státu a nastavenou úroveň zahraničních vztahů své země s Čínou. Čína sice taková setkání nevidí ráda, ale ta neoficiální, až na formální slovní protesty, víceméně přehlíží a na vztazích s danou zemí to nic nemění. Říká se tomu prý diplomacie.
      Pouze v našem ministru kultury Hermanovi se „hnulo svědomí“ až tak moc, že dalajlámu nejen přijal oficiálně coby ministr vlády ČR, ale dokonce kolem toho vyvolal halasný mediální cirkus, aby bylo jisté, že to nikdo opravdu nepřehlédne.
      Z pohledu diplomatického světa je to ekvivalent kopance do zubů. Bylo předem naprosto jisté, že něco takového Čína jen tak nepřejde a bude následovat nějaká forma odvety. Protože páter Vyklouz není absolventem praktické školy, v politické funkci není první den a v minulosti dělal sekretáře kardinálu Vlkovi, neuvěřím ani na setinu vteřiny tomu, že H. netušil, co svou akcí vyvolá a jaké to může mít důsledky. Neuvěřím, ani kdyby mi to deset čtenářů zkoušelo dokládat nejrůznějšími články a prohlášeními lidoveckých politiků. Věděl to a následky mu byly fuk. A tak mi z toho vychází dvě možné varianty:
      1) Herman sabotoval zahraniční politiku vlády, v níž je ministrem, aby vyhověl nějakým zahraničním zájmům – jak si takové jednání pojmenuje, to už nechám na čtenáři;
      2) Herman sabotoval zahraniční politiku vlády, v níž je ministrem, protože to umožňovalo dosáhnout vlastních vnitropolitických cílů ministra Hermana nebo KDU-ČSL a bylo mu přitom jedno, jaké škody to může napáchat na pověsti a zahraniční politice ČR. Tomu pak já říkám politikaření.
      IMO na nás svět po Hermanově eskapádě nebude pohlížet jako na etalon mravnosti, ale jako na nedůvěryhodné blby, kteří nedodržují dohody, své zájmy buď poškozují, nebo je neumí prosazovat diplomaticky a kterým se dá důvěrně svěřit pouze to, co potřebujete rozkecat.

      To se mi líbí

      • NavajaMM napsal:

        Áno, trefné, konečne to niekto napísal triezvo a nemusí sa tu s podobným pohľadom na veci vnucovať nejaký čobol.
        Ešte by som asi toľko, ak má minister vlády rozpor medzi svedomím a vládnym programom – a uprednostní svedomie, koná v konflikte záujmov. To je aj podľa zákona u vysokých štátnych funkcionárov neprípustné. Veľmi sa čudujem, že nikto nerozpoznal konflikt záujmov už v snahe nechať vyznamenať vlastného strýka.
        S tou diplomaciou ste to napísali pekne. Čína, podľa mňa však nemá záujem o odvetu, len potrebuje, aby sa ČR diplomatickou dištancovala od konania ministra Hermana. Jediné priamočiare riešenie je jeho odvolanie. Poviem vám rovno, že keby som bol na mieste vášho premiéra, žiadne ospravedlňujúce nóty by sa nečítali. Na druhý deň po dalajlámovej návšteve by mal prezident na podpis môj návrh na Hermanove odvolanie. Spočítal by som mu to aj za tú spolkovú republiku.

        To se mi líbí

        • NavajaMM napsal:

          Pardon, bol som moc rýchly. Vypadlo mi slovo „diplomatickou cestou“ a tie nóty by sa „nepísali“ – myslel som ten list štvorky. Bol by zbytočný.

          To se mi líbí

        • kchodl napsal:

          Tak to doufejme dopadne (ǰak píši níže: kladný výsledek havloidního blbnutí), ale v Ozubené pleši to musí dozrát, aby iniciativa vyšla z jeho strany (to bychom čekali dlouho, až věčně), tedy až k tomu bude vnějšími okolnostmi nepřímo přinucen. Například lobbingem zemědělců kolem mlékarénského odvětví. V rámci silových her mezi Babišem a socanskými kruhy.

          Líbí se 1 osoba

      • čtenář napsal:

        budu kratší,je to v prdeli,protože Herman.

        Číňané tady zase prodají ty hotely které tu koupili,Slavii vrátí Řebíčkovi atd.
        U nich doma zbourají ty továrny Škoda auto,taktéž ty pivovary atd.

        a tento obchod už nechají plavat,protože proč,protože Herman.

        PRAHA V Česku se schyluje k opravdu mimořádnému obchodu. Čínský strojírenský gigant CRRC intenzivně vyjednává o koupi stoprocentního podílu v české společnosti Škoda Transportation, která vyrábí vlaky, tramvaje i vozy metra. Podle informací serveru Lidovky.cz je dohoda blízko.

        Zdroj: http://byznys.lidovky.cz/plzenska-skoda-ma-blizko-do-cinskych-rukou-zajem-je-vazny-zni-z-firmy-1jh-/doprava.aspx?c=A161103_173930_ln-doprava_pave

        a aby toho nebylo málo tak ještě přestanou v Číně vyrábět plagiáty českého zboží aby nám to dali sežrat.

        úplně se z toho položíme,už začalo odpočítávání 10.9.8.7.6. třepu se hrůzou

        To se mi líbí

        • NavajaMM napsal:

          Čtenáři, nejako ste sa zacyklili. Máte niekde na sebe tlačidlo „Reset“? Skúste ho stlačiť a pár sekúnd podržať.

          To se mi líbí

          • čtenář napsal:

            zkusil jsem a nic,bez výsledku,
            a to proto,protože jsme začali u Jurečky a toho jak kvůli němu vypovídá Madeta zemědělcům smlouvy,dal jsem odkaz že smlouvy vypovídala už před tím ale nikoho to ani netrklo,šlo se na mě odjinud…….a a a a a najednou jsme u Hermana.

            bože,je hodně mlíka na celém světě a bez Hermana by ho stejně méně nebylo,nemusí se z každého komára dělat velbloud,však oni si ho nakonec ti Číňani stejně koupí.

            nemusí se ze všeho dělat velbloud,protože Herman,protože lidovec,protože církevní restituce

            vždyť to je jak „kavárna“ v zrcadle,ze všeho se dělá ééééxtra velkej problém.

            To se mi líbí

            • NavajaMM napsal:

              Tak skúste znova. Už pol dňa sa Vás pokúšam prepnúť. Zamerať na inú perspektívu. Nájsť hlavného zloducha. H. pracuje proti Českej republike a mám tušenie, že už to prekročilo hranicu vlastizrady. Čína je v tom náhodne, metál je v tom náhodne, každý prostriedok je dobrý a použije, čo bude vhodné. OH popísal dosť podrobne, čo má za ušami a prečo je nutné sa ho zbaviť. K tomu je už zbytočné niečo dodať. Tými menej dôležitými vecami sa nemá zmysel zaoberať, lebo mu len pomáhajú odviesť pozornosť.
              Prosím, skúste ešte raz ten reset. 🙂

              To se mi líbí

              • čtenář napsal:

                slibuji,že to ještě zkusím

                Líbí se 1 osoba

              • Bavor V. napsal:

                Navajo. Někdy je dobré, když se do debaty vloží nezúčastněná i když spřízněná osoba. Díky za to uklidňování. Ostatně je docela možné, že se Číňani vyřádí na Jurečkovi a s ostatními se bavit budou. Jen ten Jurečka se nikam nedostane. Aspoň nějaký čas. A bylo by dobré, kdyby po tom rypáku dostal. Jen aby to fakt neodskákali ti sedláci, kteří za svého ministra skutečně nemůžou.

                Líbí se 1 osoba

              • NavajaMM napsal:

                Pane Bavore, áno, som natoľko nezúčastnený, že takmer vôbec neviem, čo VŠETKO sa okolo tohoto problému popísalo a priznávam rovno, vidím z toho len hrubé rysy.
                Prekvapený som z toho, ako efektívne dokážu médiá upriamiť pozornosť ľudí na detaily tak, že si pravdepodobne tie hrubé rysy vôbec neuvedomujú. Na toto som chcel upozorniť a priznávam len čiastkový úspech. Tá mediálna masáž, to je teda sila.

                To se mi líbí

              • Bavor V. napsal:

                Pokud jste usměrnil aspoň jednoho člověka a tím jsem já sám, pak je to úspěch. Ačkoli na usměrněného možná nevypadám 🙂

                Líbí se 1 osoba

          • kchodl napsal:

            Mám dojem, že má čtenář pravdu – dělá se z toho fakt kovbojka. Jeden vlastizrádce si zaonanoval s tibetským marxistou, jeden celoblb z vlády blbě žvanil, takže nepojede na opulentní výlet dělat ostudu mezi Žluťáky, no to je toho.

            Madeta nakonec mléko čínským dětem prodá, jen bude všechno trvat o měsíc déle a kupující přitlačí na cenu – protože dementní vlastizrádný ministr – ale jelikož obchod je o oboustranných výhodách, tak to nakonec dopadne dobře – pokud koupě mléka z Madety nebyla jen politická fligna od začátku (z čínské strany).

            Takže se v podstatě nic nestalo. Vlastně stalo, protože díky této vypadlané operaci havloidů má vláda možnost vykopnout jednoho kolaboranta a jednoho idiota.

            Tudíž výsledek celé taškařice je v podstatě velmi kladný.

            To se mi líbí

            • NavajaMM napsal:

              Ale ja som nikdy netvrdil, že nemá pravdu.
              Toto je smrť demokracie – ľudia sa nechali presvedčiť, že najdôležitejšie je mať pravdu.

              To se mi líbí

              • kchodl napsal:

                Ale vždyť to tak není.

                Každý argumentuje a hájí nějaký svůj názor, to je přece normální – nechápu, co je na tom špatně. S demokracií to vůbec nesouvisí: pravda a demokracie jsou úplně mimoběžné kategorie.

                Nic to přece nevypovídá o demokracii, tam o pravdu nejde, ale o celkový konsensus – většinový názor vyhrává, menšina se podřídí – ale za předpokladu, že i minoritní názory mají význam a nejsou prostě zatlučeny a jejich nositelé vyhubeni. Všichni s tímto postupem předem souhlasili – takže nelze za „demokracii“ vyhlašovat jen ten stav, kdy „naši zvítězí“, jako to dělají havloidi – např. v otázce volby prezidenta ČR, jejíž výsledek prostě nerespektují (tj. nejsou demokraté).

                Když většina řekne, že 1+1 jsou 3, tak menšina může mít pravdu a nic s tím neudělá to je demokracie.

                Naproti tomu, když jde o pravdu, demokracie je chybný postup, tam konsensus nemá význam. (jak například napsali náckové Einsteinovi: „většina německých fyziků se shodla, že vaše teorie relativity je chybná“, a jeho odpověď byla „proč většina, stačil by jeden, kdyby měl pravdu“.

                Asi jsem prostě nepochopil, o co Vám šlo. Protože tohle jistě dobře víte.

                To se mi líbí

              • NavajaMM napsal:

                Áno, presne ste to vystihli.
                Rozhodovanie, hlasovanie, konsenzus, to je však len jedna dimenzia demokracie. Podľa mňa tá menej dôležitá. Dôležitejšie je právo formulovať otázky, stanovovať priority a rozhodnúť, ktoré problémy sú relevantné a ktoré nie. Práve týmto dnes establišment s majnstrím médiami ovládajú spoločnosť. Pokojne nechajú hlasovať o prkotinách, ktoré spoločnosti podsunú ako hlavné problémy a skutočne relevantné veci ostanú nepovšimnuté.
                Napríklad táto Zemanovská kauza. Havloidi polarizovali spoločnosť otázkou, či mal Zeman Bradyho vyznamenať a robili nátlak, aby na poslednú chvíľu zmenil rozhodnutie. Lenže ten problém je úplne irelevantný a neústavný. Smerujú energiu ľudí smerom, ktorým sa fakticky nič nedá dosiahnuť.
                Alebo – a to súvisí priamo s pravdou, o ktorej sme sa bavili – stavajú otázku, ako keby bolo dôležité, kto z dvojice Zeman-Herman klame (t.j. kto má pravdu). Pritom oveľa dôležitejšie je to, aké má kto z nich kompetencie a čo reálne urobil. Vo veci Brady šiel Zeman presne podľa svojich kompetencií bez ohľadu na to, čo kde povedal. Hermanove kompetencie končili podaním návrhu. Všetko, čo urobil naviac, by sa v reálnej demokracii považovalo za nedôveryhodné. Nehovoriac o Hermanových konfliktoch záujmu.
                Herman poskytol x dôvodov na to, aby ako minister skončil, ale táto hra na pravdu mu to pomáha uhrať do stratena.
                Len o toto mi šlo.

                To se mi líbí

              • tresen napsal:

                Respektovat výsledek volby a respektovat nemožné chování zvoleného jsou dvě různé věci. To byste vzhledem k ostatnímu obsahu vašeho příspěvku, se kterým souhlasím, mohl vědět.

                To se mi líbí

              • kočka šklíba napsal:

                Bylo by dobré kdyby jste konkretizovala to nemožné chování, kvůli kterému ted tzv. kulturní fronta a podrazáci z politiky zpodobňuje prezidenta jako exkrement. Dokážete to? Tak do toho.

                To se mi líbí

              • NavajaMM napsal:

                Pre pani tresen: Áno, je legálne a správne netolerovať „nemožné chovanie“ prezidenta. Rešpektovať voľbu však znamená, že sa človek aj pri tom netolerovaní k nemu chová ako k prezidentovi.
                Je to naviac dvojsečné („kdo s čím zachází, tím i schází“). Možno si zo Slovenska pamätáte incident o „starom ujovi“, ako sa vyjadril Gašparovič o prezidentovi Kováčovi. No a prezývka „starý ujo“ prischla neskoršiemu prezidentovi Gašparovičovi.

                To se mi líbí

        • kchodl napsal:

          NO A JE TO VENKU.
          Doteď to byla silně důvěrná informace, ale už to je známé.
          Je to velmi důležité, v kontextu všeho dalšího. Protože CRRC bude kromě jiného dělat – nepochybně – kolem vysokorychlostních vlaků na „Hedvábné stezce“.

          Přesně, jak jsem psal u vedlejšího článku – Škoda Plzeň se musela schovat pod cizí majitele, protože Západ blokoval veškeré financování a házel klacky pod nohy, kdekoliv to jen šlo. Například, když se prováděla certifikace Mesršmitu (lokomotiva 109E) v Rakousku, tak ji pod záminkou arbitráže zabavili ! A konkurence (Siemens a Alstom) se hned pídila, jak se k tomu dostat a prozkoumat, případně poškodit, aby certifikaci znemožnili. A pak s tím vyhráli konkurs Deutsche Bahn, což vyvolalo v Německu poprask, následkem čehož Škodu Transportation na několika věcech málem zničili – třeba přes zakázku na dodávku tramvají Praze (nezaplaceno).

          Pokud by někdo začal havloidně plakat, jací jsme to my Češi zaprodanci Ping-Ponga, tak se stačí podívat třeba na Volvo, světoznámou čínskou automobilku, výrobce leteckých motorů, turbín, …

          To se mi líbí

          • kchodl napsal:

            A BTW, součástí Škody Transportation jsou kromě výroby veledůležité výzkumné ústavy a síť zkušeben. Ty Západ chtěl nejdříve zrušit – protože bez toho se nedá vyrábět a certifikovat, tím pádem ani prodávat – ale pak zvítězila chamtivost, tak to levně koupil německý zkušební koncern TÜV, a následně, když se nepovedlo zrušit plzeňskou Škodu – díky povedené operaci s „americkým investorem“ – (za kterou „mostečtí kluci“ vyfasovali pěkné pálky ve Švajcu, zcela protiprávně, protože celou akci financovali), tak to nakonec koupila Škoda Transportation. Skvělá akce na záchranu tradičního českého výrobce !!!

            Nepochybně pod čínským krytím bude výroba pokračovat a rozvíjet se – protože Západ o náš průmysl má zájem jedině ve formě šrotu. A jestli není možná kooperace se Západem, ani s Ruskem, tak holt musí být s Čínou. Protože samostatně v dnešní době existovat nelze.

            Podobně to dopadlo s výrobou turbín a výrobou jaderných věcí – Korea, Rusko.

            A jak je vidět, nejsme v tom sami, stejný problém řešili – úspěšně – Švédové a mnozí další.
            Je také chtěli americké, britské, německé a francouzské koncerny zlikvidovat, tak jim nezbylo než začít koukat trochu žlutě.

            To se mi líbí

        • oh napsal:

          Kdyby nám to opravdu chtěli dát sežrat, tak výrobu plagiátů českého zboží naopak ztrojnásobí. 🙂
          Zopakuji vám to to a trochu doplním: Ptáte-li se, jaký bude další vývoj, to myslím hodně záleží na svědomí ministra Hermana a na tom, jak často a jak moc jeho nepravidelně se probouzející svědomí a pusa ministra Jurečky budou nasírat čínskou vládu.
          Pokud probuzené svědomí lidoveckých ministrů už nic dalšího neprovede, pravděpodobně to skončí jen tím, že se s Jurečkou a Hermanem v Číně nějaký čas nebude bavit ani klika od dveří. Čína nemá důvod dělat nic důraznějšího. Zatím. Takže doufám, že svědomí pánů Hermana a Jurečky už nic dalšího nevymyslí.

          To se mi líbí

          • kchodl napsal:

            …probouzející se svědomí … ministra Hermana a ministra Jurečky…
            Legračnější slovní spojení jsem dnes ještě nečetl.

            Hledat svědomí u lidovců, je je vážně hotový kámen mudrců.
            😀

            Jistě, Čína vnímá Hermana a Jurečku, no asi jako já mravence na druhé straně Zeměkoule (pokud mě naštve, pošlu na něj svou atomovou raketu). Určitě kvůli tomu zruší veškeré multi-miliardové obchody a místo s ČR bude dělat průmyslové věci – a zadní vrátka do západního přívěsku EuroAsie – třeba s Papuánci (které přesídlí na obří bambusový vor, zakotvený někde u Azor).
            😀

            To se mi líbí

            • oh napsal:

              Za inspiraci děkuji naší jejich TV, kde se páně Hermanovo „svědomí mi nedovolilo jednat jinak“ objevilo tolikrát, až mi uvízlo v jednom mozkovém závitu a teď nejde ven. 🙂

              A když ten mravenec přileze a začne vás štípat do kotníku, rozplácnete ho rukou, nepoužijete na to bazuku. 😀

              To se mi líbí

              • kchodl napsal:

                🙂

                Tak to mě neznáte. Já bazuku používám velmi rád, kotník nekotník.
                🙂

                To se mi líbí

              • lujjza napsal:

                Asi je to známo, ale pro jistotu to sem dám:

                http://www.ackermann-gemeinde.cz/predsednictvo/
                Daniel Herman, takto ministr kultury ČR, je předsedou tohoto spolku, a tento spolek je součástí sudetoněmeckého landsmanšaftu. Takže na tom sněmu SL hovořil ke „svým“.
                Naprosto nechápu, jak je možné, že tento člověk je stále ještě ministrem v naší vládě.
                Popravdě řečeno, neměl se jím vůbec nikdy stát, protože škodí a manipuluje naprosto zásadně, a to už dlouho.

                To se mi líbí

              • NavajaMM napsal:

                Presne +++

                To se mi líbí

  5. čtenář napsal:

    NavajoMM,

    jsem zresetovaný,několikrát jsem si přečetl komentář nicku oh a o všem budu i nadále přemýšlet.

    To se mi líbí

  6. čtenář napsal:

    NavajoMM,

    musím se na něco zeptat

    jaký by byl váš názor kdyby se objevila tato zpráva …

    „Někteří poslanci a senátoři se ve středu ráno setkali v prostorách Senátu s prezidentkou Cchaj Jing-wen.“

    nefiguroval by v tom žádný Brady,žádný Herman,žádné vyznamenání.
    jen ta prezidentka a ten ministr.

    byl by ten ministr zrádcem?

    To se mi líbí

    • NavajaMM napsal:

      Čtenáŕi, dôležitý je kontext a áno, v tomto je obrovský rozdiel. Taiwan je medzinárodne uznaná republika, je členom OSN a Česko má s Taiwanom normálne diplomatické vzťahy. Stretnutie poslancov a senátorov s prezidentkou Taiwanu preto je súčasťou týchto diplomatických stykov a neznamená žiadnu zmenu zahraničnej politiky.
      Stačí? Myslím, že rozdiel oproti Tibetu je zrejmý.
      Bude dobre ak spomeniem, že osobnosť dalajlámu mám veľmi rád, ovplyvnil ma asi ako nikto zo súčasne žijúcich ľudí a nesmierne by som sa tešil, keby som sa s ním stretol osobne. Je v tom však háčik. Nesmel by som byť ministrom vlády ČR. To by som bol v jasnom konflikte záujmov.

      To se mi líbí

      • čtenář napsal:

        stačí a jsem velmi rád že máte tento názor,
        ono se to i může stát,co jsem napsal,i když si myslím,že za této vlády se to už nestane.

        Do Prahy má přijet nová prezidentka Tchaj-wanu. Navzdory Zemanovi a Číně

        Prezidentka Tchaj-wanu, jehož nezávislost neuznává Čína ani státy EU, dostala pozvánku do Prahy. Zásluhu na tom má europoslankyně Michaela Šojdrová (KDU-ČSL), která se přímo na tichomořském ostrově účastnila inaugurace Cchaj Jing-wen. Přiznává, že s pročínskou politikou prezidenta Miloše Zemana se pozvání neslučuje.

        Více na http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-politika/396915/do-prahy-ma-prijet-nova-prezidentka-tchaj-wanu-navzdory-zemanovi-a-cine.html?utm_source=blesk.cz&utm_medium=copy

        Líbí se 1 osoba

        • Bavor V. napsal:

          Pokud nebyla pozvána vládou nebo presidentem, pak by to ovšem mohlo dopadnout podobně. Jako soukromá osoba si může jet kam chce, ale nesmí se s ní setkat nikdo oficiálně. Ale Taiwan je přece jen v jiném postavení a čínsko-čínské vztahy mají jistou úroveň. Zachovávají status quo a obchodní spolupráce existuje.

          To se mi líbí

          • čtenář napsal:

            no uvídíme so se stane až tak stane,já si jen přeji aby nám vydržely ty naše vztahy,ty česko-taiwanské,taiwansko-české i nadále,protože ….

            Zeman naštval Tchajwance. Slova o jednotě Číny prý neodpovídají situaci

            Zemanovo vyjádření ovšem vyvolalo rozruch na Tchajwanu, který se v roce 1949 osamostatnil, což Peking neuznává. Podle šéfa diplomacie Lina je Zemanovo chápání situace nepřesné, Tchaj-wan a Čína nespadají pod vzájemnou jurisdikci.

            „Jak se věci mají, nevidíme možnost mírového sjednocení. Co (Zeman) řekl, neodpovídá aktuální situaci,“ citoval tchajwanského ministra zahraničí Davida Lina zpravodajský server Taipeitimes.com

            http://zpravy.e15.cz/zahranicni/politika/zeman-nastval-tchajwance-slova-o-jednote-ciny-pry-neodpovidaji-situaci-1132213

            To se mi líbí

            • oh napsal:

              Himl hergot donevetr krucajs element, čtenáři, trochu vás napálili. Tentokrát polovzdělaný pisálek používající na e15 značku vag. Tchajwan se neosamostatnil v roce 1949 ani nikdy jindy. Toto, od konce 17. století čínské území, Japonsko obsadilo v roce 1894 během války mezi Japonskem a Čínským císařstvím, a pro sebe ho získalo mírovou smlouvou ze Šimonoseki r. 1895. Po 2. světové válce Japonsko o Tchajwan zase zase přišlo. Na Tchajwan se posléze stáhla prohrávající strana čínské občanské války mezi Čankajškovým Kuomintangem a čínskými komunisty. Obě strany ovšem samy sebe považují za tu jedinou pravou Čínu, které dočasně ztratila kontrolu nad částí území státu. 🙂
              Současná prezidentka Tchajwanu v této otázce sice zaujímá poněkud mírnější stanovisko, ale i tak by IMO pan vag naštval většinu tchajwanských politiků asi stejně, jako podle vaga Zeman.

              To se mi líbí

          • Ahele napsal:

            Tchaj-wan (Čínská Republika) je Čínou (Čínská Lidová Republika) považován za jednu z provincií ČLR. T. (ČR) jako nezávislý stát většina států světa neuznává.
            T. (ČR) není členem OSN. (Byl, tedy spíše byla Čínská Republika,ale od roku 1971 je jediným legitimním zástupcem Číny v OSN ČLR)
            ČLR netoleruje diplomatické styky s T. (ČR) a nemá je ani Česká republika.
            Styky jsou pouze na obchodní a kulturní bázi
            http://www.mzv.cz/jnp/cz/encyklopedie_statu/asie/tchaj_wan/kontaktni_cesky_urad/index.html
            Domnívám se tedy také, že aktivita paní Šojdrové (KDU-ČSL) jako poslankyně EP za ČR je ze stejného pytle jako Hermanova. Pokud by se s prezidentkou T. sešla soukromě a na neoficiální půdě problém nebude. V opačném případě nastane stejná situace jako v Hermanově případě.

            To se mi líbí

            • čtenář napsal:

              „Pokud by se s prezidentkou T. sešla soukromě a na neoficiální půdě problém nebude“

              bývávala doba kdy jsem tomuto vysvětlení také věřil,ale nyní jsem již přesvědčen že ten tlak „odněkud“ je až příliš silný na to aby se tomuto ještě dalo věřit,já už mezi věřící nepatřím.
              jak je z tohoto textu znát tak se za tu „neoficiální půdou“ považuje snad už jenom půda chalupy v nějaké zapadlé vsi o pěti číslech popisných.

              11. října 2016
              „Primátorka Adriana Krnáčová se měla v pondělí v podvečer zúčastnit oslavy státního svátku Národního dne Tchaj-wanu. Svou účast však na poslední chvíli zrušila. Praha přitom letos s Pekingem podepsala smlouvu, na jejímž základě se pražský magistrát zavazuje, že neuznává Tchaj-wan jako samostatný stát. Proti úmluvě protestovalo jak tchajwanské ministerstvo zahraničí, tak někteří čeští politici.

              „Paní primátorka účast přislíbila, ale dnes krátce po 15. hodině volala její asistentka , že se nakonec nezúčastní,“ uvedla tisková mluvčí Tchajpejské hospodářské a kulturní kanceláře v Praze, která večerní recepci pořádá. Dodala také, že zvát na podobné oslavy primátory či primátorky Prahy je úzus – rozhodně za pozváním nestály žádné politické ambice. „Dosud se však žádný z primátorů oslav nezúčastnil, proto nás velmi mile překvapilo, když paní Krnáčová letos svou účast přislíbila,“ řekla pro Echo24.cz.“

              To se mi líbí

              • Ahele napsal:

                Státní svátek Tchaj-wanu asi nebude neoficiální příležitost. Pro něj bude platit zřejmě totéž jako oficiální půda byť by se i konal na půdě neoficiální.

                To se mi líbí

      • NavajaMM napsal:

        Musím sa ospravedlniť a poopraviť svoj príspevok. Vyhľadal som si viac informácií a mýlil som sa v tom, že Taiwan je členom OSN a ČR s ním má diplomatické styky. Tým sa teda situácia výrazne mení a podobnosť s Tibetom je v tom prípade veľká.
        Ospravedlňujem sa ešte raz za unáhlený úsudok.

        To se mi líbí

        • Ahele napsal:

          Není třeba sypat si popel na hlavu. Mýliti se je lidské. On nám čtenář klade pastičky, ale jedno plus to má, dozvíme se mnohé co bychom jinak nevěděli. 🙂

          Líbí se 1 osoba

          • NavajaMM napsal:

            Díky. Áno, človek sa niekedy mýli a keď si to zavčasu prizná, môže ušetriť sebe aj druhým hodne času. 🙂
            Oceňujem tú čtenářovu schopnosť klásť otázky.

            To se mi líbí

          • Bavor V. napsal:

            Občas mám pocit, že jej z povzdálí navádí mořský pták z Norimberka. Úplně stejně se ptával on.

            To se mi líbí

    • jeff napsal:

      Jaký má reálný význam pro voliče KDU, že se „setká“ jejich europoslankyně s presidentkou Taiwanu? Je to opět ničivá a ničemná politika KDU, Jurečkovi s Hermanem se povedla první dokonalá sabotáž. Bělobrádek okamžitě po volbách odjel pro nalejvárnu na 14 dní do USA.. Herman kámoší se sudeťákem, sám v úřadě pod kontrolou dvou exvyslanců USA , no hergot, co to tady je? Sobotka byl dosazen, ono se tři roky dopředu vědělo, že bude premiér, skoro se to nepovedlo, viz volby a lánská schůzka, to měli ještě serešovci navrch, tak si vzal do vlády církevní restituce. Zeman je mimo systém, proto přijel strýček. systém je ale naprd, jak zjistili Češi, podpora Zemana je logicky obrovská, vůbec bych se nedivil, kdyby 17.11.zase lehl Zifčák dvě, spíš tedy Seefchuk v červenejch trenkách.

      To se mi líbí

  7. čtenář napsal:

    já jsem již odpověď,kterou jsem potřeboval znát a kterou jsem i ocenil,od NavajiMM dostal,takže se rozloučím.

    nyní se tu můžete vzájemně utvrzovat v těch jedině správných pohledech na věc,kdo bude příští zrádce,co (ne)považujete za oficiální půdu a jak vidíte ten Taiwan.

    dobrou noc

    To se mi líbí

    • NavajaMM napsal:

      Mrzí ma to, musel som uznať, že som sa mýlil.

      To se mi líbí

      • čtenář napsal:

        škoda,myslel jsem si,že kdyby v této akci nefiguroval Herman(krajané) s Bradym,že bychom mohli mít stejný názor,a to ten,že mezi Tibetem a dnešním plně demokratickým Taiwanem je značný rozdíl.

        já přeji obyvatelům Taiwanu aby těch zemí které ho uznaly bylo více než těch 23,stejně tak jako budu přát uznání dnešním „povstaleckým“ republikám na Ukrajině,až ta doba přijde.

        pro ostatní:
        pastička to nebyla

        pro pana Bavora:
        máte mylný pocit

        Líbí se 1 osoba

        • NavajaMM napsal:

          Ale áno, čtenáři, máme asi dosť podobný názor. Ten môj omyl vyplynul z toho, že ja sám som vnútorne dávno uznal samostatný Taiwan a „žil som v tom“, že ho uznáva skoro celý svet. Fandím aj Tibetu.
          No štátny funkcionár, a zvlášť ústavný, nemôže fungovať podľa osobných preferencií. Ani v tom hlúpom a bezvýznamnom športe by tím nefungoval, keby každý hral len podľa seba. Výsledok pre tím je vždy lepší, keď všetci pracujú pre tím a zladia sa.
          Ak by oficiálna zahraničná politika ČR uznávala Tibet a dalajláma by bol na oficiálnej návšteve, keby ho Zeman prijal na hrade s celou vládou a Herman (pretože by osobne fandil Číne) by sa odmietol zúčastniť, vtedy by som ho kritizoval rovnako.
          Moja kritika Hermana je z pozície ČR, nie z pozície Tibetu, Číny, EÚ alebo inej mocnosti.
          Ešte jeden drobný rozdiel z Vášho príkladu. Ústavní činitelia, medzi ktorých patrí minister, majú priamy vplyv na zahraničnú politiku. Poslanci a senátori sú až druhoradí a aj v Číne sú si zrejme vedomí, že v každej krajine existuje opozícia k vláde.

          To se mi líbí

          • čtenář napsal:

            vědomi si toho jsou stoprocentně,ale evidentně jsme pro ně jen póvl s kterým chtějí vytírat podlahu.

            ještě jednou děkuji za to,že jsem podstoupil ten reset,toto bych se bez něj nikdy nedozvěděl,i když je mi momentálně na zvracení.

            Srovnejte si poslance, plísnila čínská velvyslankyně Česko
            13. 2. 2015

            Praha – Čtvrtého února odpoledne. Na ministerstvo zahraničí přijela suita z čínské ambasády v čele s velvyslankyní Ma Keqing. Spolu s ní na „neodkladnou schůzku“ dorazili i její zástupce a vedoucí politické sekce ambasády. Důvod je jediný – čínskou stranu rozčílila cesta pěti českých poslanců na Tchaj-wan.

            „Pro čínskou stranu je nepřijatelné, aby (…) existovalo více pojetí zahraniční politiky ČR, a to jak na úrovni prezidenta republiky, tak i Parlamentu ČR, vlády ČR či nevládních organizací. Všechny tyto instituce, včetně parlamentu, musejí respektovat politiku jedné Číny,“ čílila se diplomatka podle záznamu, jejž minulý týden zpracoval příslušný odbor Černínského paláce a jehož kopii má deník Aktuálně.cz k dispozici.

            Ředitel odboru Asie Marek Libřický nicméně na její výtky reagoval vysvětlením, že v demokratické zemi, jakou je Česko, jsou poslanci nezávislí. Moc výkonná jim podle něho může pouze radit. „Těmito radami a doporučeními se mohou, ale nemusejí řídit,“ stojí v resumé.

            U velvyslankyně však narazil na nepochopení, dokonce jej údajně „školila“ v tom, jak má vláda postavit zákonodárce do latě. „Velvyslankyně Ma zdůraznila, že výkonná moc musí silněji na zákonodárnou moc apelovat, aby politiku jedné Číny dodržovala,“ popisuje Libřický suchým úřednickým jazykem poměrně razantní odpověď čínské ambasadorky.

            http://zpravy.aktualne.cz/domaci/srovnejte-si-poslance-stezovala-si-cinska-velvyslankyne/r~e85ea992b2c511e490f70025900fea04/

            Líbí se 1 osoba

Komentáře nejsou povoleny.