Novinky z Ameriky
Byly to do poslední chvíle vyrovnané volby. Pro mnohé se stalo velkým překvapením, když v dramatickém závěru zvítězil velice těsně kandidát republikánů.
Ohlas na volební výsledek byl mimořádně vypjatý. Mnozí podlehli defétismu, hluboké zoufalství se střídalo s hlasitým nářkem. Stejně tomu bylo u hollywoodských hvězd a hvězdiček, které začaly hrozit, že raději opustí zemi, než aby žily v Americe tohohle muže.
Aby snad nevznikla nějaká mýlka, text předchozích odstavců je již více než patnáct let starý a týká se poprasku, který ve Spojených státech vypukl v roce 2000 po oznámení, že republikán George W. Bush ve volbách zvítězil nad kandidátem demokratů Alem Gorem.
Obavy z nepřesností při sčítání hlasů a podezírání z podvodů byly tehdy tak vysoké, že přepočítávání hlasů musel posvětit svým verdiktem Nejvyšší soud.
Denní tisk vzápětí zaznamenal rozhořčené reakce stoupenců neúspěšného kandidáta: „Okamžitě vyrazíme do ulic, nebudeme Bushe považovat za legitimního, budeme jej diskreditovat, uděláme vše, co bude možné, nikdy jej však neuznáme.“ To se psal 20. prosinec roku 2000.
Šokována byla zejména americká média, která jednoznačně stranila kandidátovi demokratů. Jak poznamenal v komentáři z ledna 2001 analytik Terry Teachout, během volební noci „musel být štáb CNN varován, že nesmí propuknout v jásot, až televizní stanice oznámí, že Gore zvítězil. Z obavy, aby jásot štábu neslyšeli diváci.“
Nově zvolený prezident Bush oznámil, že výrazně sníží zahraniční angažovanost Spojených států a soustředí se především na řešení jejich tíživých vnitřních problémů. Toto předsevzetí vydrželo jen do atentátů z 11. září 2001.
Svět musel čekat dalších patnáct let, než nový americký konzervativec zvolený i přes zděšení hvězd z Hollywoodu a přes nepřátelství médií slíbí totéž. Jak dlouho mu předsevzetí vydrží tentokrát?
V životě to bývá tak, že napřed je to drama a při opakování fraška. Máme se tedy na co těšit a hlavně nic moc neočekávat.
Moloch moci se malými změnami nedá vychýlit z cesty. K tomu slouží revoluce a ty jsou zakázány, nesmí se o nich ani mluvit.
Takže, sedět i nadále v boudě na vrcholu kopce a pozorovat to lidské hemžení při úpatí. Mít pro ty lidičky pochopení, jsou to přece jen lidé, ale mít ten velký výškový a mentální odstup.
To se mi líbíTo se mi líbí
Mezi Trumpem a Bushem je ovšem podstatný rozdíl v zapojení médií. V roce 2000 sice žumpoidní „liberálové“ stranili Gorovi velmi okatě, ale součástí žumpy byl i neméně silný tábor Bushovců. Jen některé noviny a TV stanice byly vychýlené už tehdy silně k „liberálům“, jako New York Times nebo zmíněná CNN. Po Clintonovi byl establišment nakloněn spíše Bushovi. A hlavně, Bush byl „jeden z nich“, prostě totálně establišmentový kandidát.
Trump je ve všem úplně jiný, žumpa je proti němu kompletně, všechny oficiální proudy. Establišment také, jelikož za posledních 15 let dorostl v úplně parazitickou vrstvu, totálně oddělenou od normálních lidí.
Nicméně analogie se zamýšleným Bushovým omezením zahraničních intervencí, na což reagoval „deep state“ organizací 9/11, nabízí hrůznou perspektivu. Co to bude tentokrát?
Lidé už jsou tak okoralí a žumpa je tak zhysterizovala, že nějaké obyčejné teroristické útoky nepomohou, navíc 9/11 nasadil laťku opravdu vysoko. Musí to být něco většího, aby to zafungovalo. Nějaké ZHN – zbraně hromadného ničení.
1. Nervový plyn (či bakteriologické zbraně) ve velkoměstě – ale s tím je velká potíž, protože hlavní důvod, proč se ve válkách plyny (a bakteriologické zbraně) moc nepoužívají, je v obtížné nasaditelnosti. Vypadá to možná jednoduše, ale jednoduché to opravdu není. Nasadit jedovaté plyny ve větším měřítku, aby byly tisíce a desítky tisíc, ne-li statisíce obětí, je velmi složité a komplikované.
2. Jaderná bomba – to je mnohem jednodušší než plyn a účinek je zaručený. Ale potíž je, kde ji vzít, protože takové věci jsou hodně hlídané. Těžko to navíc svádět na nějaké zulukafry nebo pouštní kozomrdy, protože to již vyžaduje jistou sofistikovanost. Problém je i snadné stopování výrobce štěpného materiálu – nejde jen tak nechat bouchnout např. americkou bombu a prohlásit ji za např. íránskou. Protože z rozboru plynů po výbuchu se dá dost přesně určit, jaká byla konstrukce zbraně a hlavně, kde byl vyroben štěpný materiál. Vzorek vzduchu se dá nabrat přitom skoro kdekoliv, protože během několika týdnů je atmosférickým prouděním rozptýlen po celém světě. Tajné služby Ruska i USA, možná i dalších zemí, mají znalosti o výrobě protivníka a z rozboru plynů po výbuchu poznají, kde a kdy bylo štěpné plutonium vyrobeno; s uranem je to poněkud horší, ale jde to také, i když ne tak přesně.
Oboje – a daly by se najít další hrozné možnosti – je velmi nebezpečné, jelikož to přesahuje mnohonásobně nějakou „demolici budov“. Taková věc by dotlačila svět na pokraj skutečné světové války, nešlo by jen o nějaké nahánění vousáčů kdesi v horách nějaké vzdálené prdele. Vyšetřování by bylo vedeno skutečně mezinárodně a výsledky by se nedaly ututlat.
Navíc je dost možné, že by taková věc nefungovala na Trumpa jako na Bushe, a obrátila by se velmi brzy proti organizátorům. Už jen proto, že by ji Trump jistě využil především na posílení své pozice. A byl by to další důkaz, jak předchozí americká politika nefungovala – že celá „válka proti terorismu“ selhala.
Proto všechno, ačkoliv to na první pohled vypadá lákavě, tentokrát nejspíš další „false-flag“ útok použit nebude. Tedy jestli mají američtí náckové ještě alespoň zbytek rozumu, což bohužel není moc jisté.
Mnohem pravděpodobněji vypadá snaha o řízený ekonomický kolaps, který by Trumpovi znemožnil jeho program budování USA. Ale s tím je snad ještě větší potíž než s false-flag útokem, jelikož účinky by postihly všechny, a opětně – viníkem by nebyl Trump, ale předešlé vlády a nejbohatší 1% – také by se mohlo ukázat, že tímto činem položili vlastní „hlavy na špalky“.
Situace je celkově absolutně jiná, než při zvolení G.W. Bushe, v každém ohledu. A za posledních 15 let USA velmi upadly, po všech stránkách, zatímco svět se překotně rozvíjel. Rusko je na nohou a stojí velmi pevně, z Číny je ekonomický obr. EUhnije je v rozkladu, Blízký Východ v plamenech, mezinárodní pozice Amíků je nejhorší za posledních 100 let. Dolar postupně slábne, jeho úpadek je neodvratný – do 30-ti let, pokud to půjde stejně jako předtím s britskou librou coby světovým platidlem. Americké ozbrojené síly jsou v rozkladu, situace je s rokem 2000 nesrovnatelná a perspektiva je přes všechny rozvojové programy chmurná, tedy pokud bude pokračovat dosavadní mechanismus vojensko-průmyslově-kongresového komplexu.
Každé srovnání s minulostí je proto falešné.
To se mi líbíTo se mi líbí
Dobrá analýza ako doplnok. Som naklonený skôr veriť vám ako Johnovi Kasichovi:
http://www.spiegel.de/international/world/john-kasich-the-greatest-threat-to-security-since-wwii-a-1134957.html#ref=rss
Ten hovorí, že história sa opakuje, sme v najväčšom ohrození od druhej svetovej a preto treba viac tlačiť na Rusko. Som si myslel, že títo chlapi (ako Kasich) sú celkom inteligentní. Neviem si teraz spomenúť na žiadny prípad z histórie, kedy sankcie zafungovali tak, ako boli zamýšľané (okrem prípadov, keď priamo vyvolali vojnu).
To se mi líbíTo se mi líbí
Prolhanec Kasich musí dobře vědět, jak to ve skutečnsti je – konflikty jsou tam, kde je vyvolaly USA, to především. Jedná se o útok na Rusko v Georgii, Ukrajině, o blbnutí v Pobaltí a Polsku. Přitom nejde o žádnou ochranu „členů NATO“, ale o obětování těchto zemí na oltář vyvolání války s Ruskem, tedy pravý opak deklarované snahy.
Blábolení o bezpečnosti Ohia je už úplně ujeté, protože jediné, co USA svými akcemi může vyvolat, je anihilace USA, včetně státu Ohio ruskou termojadernou odvetou.
Kasich je prostě jeden z těch zhovadilých neokonů, s totálně vypatlaným mozkem.
„Největší ohrožení od WWII“, kam na to ti dementi chodí? V jistém smyslu je to ale pravda, jde o ohrožení světa Amerikou a kozomrdy, což opět vyvolali a platili oni.
Leda, že by to myslel jako největší ohrožení moci neokonů/liberálů – vojensko-průmyslově-konggresového komplexu USA – od WWII, to potom možná ano.
😀
To se mi líbíLíbí se 1 osoba
Povětšině, kchodle, souhlasím s tím, co píšete. Ohrazuju se nicméně proti Vaší formulaci v předposledním odstavci: „…opět vyvolali a platili oni.“ Jistěže ohrožení světa vyvolali Pindosové, ale neplatili je ani náhodou – oni si jen natiskli zelený papírky. Takže to platili všichni ostatní, kteří je podporují… a to včetně nás s Vámi, prostřednictvím, m.j. dobrovolně-povinnejch odvodů MMF, atd. …
To se mi líbíTo se mi líbí
😀
Tak jsem to myslel, placeno žabími kůžemi…
Dokonce ani tiskem se neobtěžují, dnes stačí ťuknout do klávesnice.
To se mi líbíTo se mi líbí
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Totalni-rozklad-socialni-spravy-v-imigranty-zaplavene-Vidni-Vysla-zprava-ze-ktere-jdou-na-danove-poplatniky-mdloby-476060
To se mi líbíTo se mi líbí
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=378030642575889&id=100011068687825 Ať žije gender. Ale pořádně si prohlédněte dívenku na fotografii. V dřívějších dobách měli v nozdrách kroužek tažní voli, aby se lépe ovládali. Kdo ovládá tohle?
To se mi líbíTo se mi líbí
Jojo, na tu jsem už dneska jednou narazil. Tu ovládaj tak maximálně její lesbický hormony, řekl bych.
To se mi líbíTo se mi líbí
To se mi líbíTo se mi líbí
slechto,co ma v nose to mi nevadi,ale v hlave,toho celeho pokerovaneho od vas neviem jak sa vola ked som uvidel prvykrat ,to aj u mna pojeba uz pojeb,ale nedristal dlho a hned som zistil inteligentny pojeb,ale tota,ja neviem co preferuje genderovo,AFB pise,ze pizdy jak ona,co mi tiez nevadi,len nech toto,co duma v tej palici netiska holote,ktora v drvivej vetsine,co znamena aj demokraticky,by mala drzat kruzok v nose,jebat taku istu jebacku jak sama a nie tie svoje jebane kity,ktore maju byt urcujucim kodexom pre spolocnost v ktorej zije.
To se mi líbíTo se mi líbí
este mi tuklo,poniektore genderovo,sa odlisuju ucesom a oblecenim,aby bolo jasne v tom pizdnom vztahu,kto jebak a jebacka,ale poniektore to su rovnake myslim ucesom,satami bo tam dole to jasne,a tam nemozno zistit,bo ich nevidim pri akcii bo u tych co sa daju ostrihat,nosia kanady a este aj zarastaju ty jebaci s pizdamy,takeho jebosacku jak vidim,bo neviem jak napisat,to velmi bedlivo pozorujem,hned si jebosacka vsimne to hlavne na velkych mall,a ked sa nam stretnu oci pokracuje jebos dalej,bo keby sa ozval,ci mam problem,hned by som povedal,ze ja nie,ale kukam,ze ona pizda zarastena to ma totalny problem by som povedal a potom by som cakal jak dalej,bo aj takych tu stretnem to uz som z toho docista kokot,ked ide v satach na opatku a do telefeonu povie HI a hlas ma jak armtrong,nie ten co na mesiaci bol,ale ten co do trubky fukal,to vtedy ma jebne jak 500V,ten aj zarasteny,nechty pekne to asi volaju tranvestita,ci jak sa pise,to uz som kokot z takych docista,co ty preferuju,lietajuce taniere,ci polarnu ziaru o tych neviem vela,ale ty ma vedia zeelktrizovat,tych je malo nejak tych som par len stretol,ale genderiek to tu je aj na plazi a ked sa tak cukruju,bo su rovnake,tak dumam,na akeho boha ti boh dal tu peknu postavu, cicky,komediu a v hlave pojebane
to genderovanie ma kope,ja sam som bol v 5 rocniku prezleceny na karneval za damu 18 stolet mam aj fotku,co by som tu ukazal,ale neviem to urobiti,dodnes pamatam,jak mi sofer daval listok v autobuse a dristnul,madam za korunu a ja ano pane za korunu,rechotal sa cely ten okruhly bus,ale neprihatovalo ma to a este u army mi spolubojovnoci v sprchach hovorili,ty vole mas tu rit jak zenska a mam dodnes,neviem ci som nemal byt dievca bo sa moja matka 10 rokov modlila,bo nemohla otehotniet a uz som mal meno ludka,boh nevyslysal,len mi rit babsku dal,ten koniec to nie je beletricky vsuv to z mojho zivota realia.
To se mi líbíTo se mi líbí
Pámbů nás poteš!
To se mi líbíTo se mi líbí
taku starostlivu totalne jebnutu babu dat do senatu a k nej dalsich pojebov to barz dobre,bo myslim,ze toto by mohlo zacat krviprelievanie v cesku,proste by sa urobila ocista od pojebov.kurva binarne,ci jak som cital osoby,kde ja kurva pred tym zil na inej planete,kurva,co sa to povymyslalo,kurva,co ma medzi nohamy napisem svinsky tak to je znacka od coho je,ci jebak ci jebacka kurva bo do hlavy nikomu nevidiet a ked ma tam pojebane,tak mu povedat rovno bud do plynu,alebo budes tam sral a chcal,podla toho co mas medzi nohamy,odteraz na zachodoch,bude len vasek a komedia,nemoze byt muz,ci zena,bo ja kurva neviem,ci sa rodia kokoti teraz,co ma pizdu a je chlap,kurva jak v tych rozpravkach tu,som minule kukal u jednej modelky nevedel som,ci to motorka,lietadlo,vevericka,proste nejaka kokotina nakrelsena,to iste to genderovnie,kurva dobre ma vaska,ale paci sa mu chlap,tak nech ho jebe do ojebania,ale nech mi neukazuje,ze to normalne a ze to mam uznavat a ze to od natury a od boha dane,bo ked to tak pojde dalej boh im svedok zase bude,boha im.
To se mi líbíTo se mi líbí
To se mi líbíTo se mi líbí
Ať žije gender
To se mi líbíTo se mi líbí
Obrázek se nedaří, takže odkaz na Twitter post.
To se mi líbíTo se mi líbí
pekna gender girl,kurva clovek nevie s kym ma do cinenia,jak som skor pisal jedine tam dole lapat,aby vedel ,ktora bije bo prisam bohu taky hetero jak ja moze vybozkavat taku krasavicu z plagatu a tam dole ma to co ja,to kurva jak zlej sen,kurva je to mozne skade mam kurva vediet co to za gender girl,bude trebalo lapat dole,bez najmensieho ostychu,bo len predstava,ze bozkam taku modelku z plagatu to horsie od elm street…
To se mi líbíTo se mi líbí
OT:
Nejen o americkém školství, od nějakého Rusáka:
http://leva-net.webnode.cz/products/proc-je-zapad-vyrizen-nazor-inzenyra/
Mám podobné zážitky už z 90. let. Ohledně základního školství, to je přímo k neuvěření, co se v USA děje. Británie zaostává jen kousek.
Pokud se Vám výše odkazované žážitky budou zdát přehnané, tak vůbec nejsou.
To se mi líbíTo se mi líbí
Áno, tento článok vysvetľuje veľmi mnoho z toho, čomu sa neprestávame diviť.
To se mi líbíTo se mi líbí
To mohu potvrdit. Spolužačka mojí dcery odjela na rok do USA, někdy v 7. ročníku na 8 letém gymplu, takže ve 3. ročníku na střední škole. To co psala bylo neuvěřitelné, chodila tam na tu jejich high school, co se týká matematiky, tak to ohodnotila tak na 5. ročník ZDŠ 😀 . Ale anglicky se tam naučila, to ano a taky přibrala asi 10 kg, hrozná jídla podle ní, kam se hrabe knedlo vepřo zelo, proti tomu co tam jedli 😀 .
To se mi líbíTo se mi líbí
To se mi líbíTo se mi líbí
jak ked tak kukam na tu estradu,tych kuriev z masmedii,neviem koho pohlady,ci chtice oni reprezentuju,ale cely cas tlacia na plyn zvany vojna,dristaju jak fasisti,maju svoju pravdu a vnucuju ju vsade okolo seba,aspon co kukam tu v tej riti,volbami zacalo,ked skoncili a vysledok?kukali jak telata,tolko sa napracovali na ojebavani,mali nastavenych svojich vrazili do toho velice moc a nakoniec co pepici?hovno.
tak zacali jebat mater,uz prevracaju docista a s tou hlaskou,ze masmedia su obraz demokracie,uz nepovedia,kurva jakej,len ten svojej a pre nejaku kurvu,co jej pasuje,proste do oci bije,ze si dumaju,ze su neotrasitelny,chovaju sa suverenne,bo za roky im nikto nekopol do riti,teraz sa moze stat,tak su v najvyzsom stupni,bo ide o ich bytie,oni kurva ty skurveny pisalkovia to jednaju jak bohovia,kurva ja vidim a co taka prehadzovacka a jeho ludia,utichlo kus,ze tu putin behal po amerike pred volbami a krical volit trumpa,zacali,ze proste trump a jeho ludia rozpravaju s ruskou KGB,kurva oni z tych,co boli zvoleny normalne oznacuju za spionov a skodcov pre tu rit sakra,aj keby ten general dristal s traktarom,oni uz zacinaju kruzit a ukazovat,ze pracuje pre rusov,ked prehadzovacka povie,ze bude s rusami spolupracovat v niektorych veciach,oni nepovedia rovno,ale tak uzernicky vyjebane,ze pripada,jak by prehadzovacka predal ameriku rusku,ich armadu odzbrojil a dal vypalit mesta ritiarov a ich zeny a deti do otroctva,mne uz tak pripada,kurva oni svoju najvyzsiu moc proste maju na haku,pritom prehadzovacka stale drista rovne a nema nejake rychle tahy,co je hlavne,ze za nim stoji army tajne sluzby,to skorumpovane s tymy kurvamy,tam musi urobit poriadok,bo army zaklad a dalej ta civilna holota,co doma maju svoje gulomety,jak by doslo k tomu z tych kuriev sa len zdymy,bo jak by prislo do tuheho,co prve bude marines v tych vyvazenych masmediach to nepochybujem,ja by prve urobil a neliat do nich vodu a pytat sa sa kto im plati,ale rovno uropit a tu vody do aleluja.
To se mi líbíTo se mi líbí
OT: Lavrov v normanskej štvorke vyjednal zastavenie paľby na Donbase a vzápätí začalo Rusko uznávať všetky úradné dokumenty vydané v DNR a LNR (pasy, diplomy, sobášne listy atď.)
http://www.reuters.com/article/us-ukraine-crisis-russia-documents-idUSKBN15X0KR?feedType=RSS&feedName=worldNews&utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Reuters%2FworldNews+%28Reuters+World+News%29&&rpc=401
Zrejme sa blíži rozuzlenie.
To se mi líbíTo se mi líbí
Šarij to na twitteri komentuje v tom zmysle, že Rusko oficiálne dalo najavo, že nestojí o zrušenie sankcií. Doslova „výnos o uznaní sankcií za večné“.
To se mi líbíTo se mi líbí
ˇAle čert vzal emeriku i s emeričany.- Jaro se blíží první čáp – „kostelníček“ dnes doletěl do Dubného z dálných krajů…..
To se mi líbíTo se mi líbí
to skoro kurnik nie,ja uz slucham kazde rano tu,ci opereny dabel nezacina spievat,ale este ticho,co dobre. a kde je to dubne jaky okres?nie pod jestedem,bo ked hej to bud ten jedinec genderovo nevyvazeny a ked priletia dalsie moze byt problem a to big problem nie pre bocianov,ale pre pre holotu.
To se mi líbíTo se mi líbí
Dubné je 7 km západně od Českých Budějovic. Ju a taky už jsou aktivovány evropské čapí stránky…
To se mi líbíTo se mi líbí
to nebarz dobre,keby tak priletel o dva tyzne,jaka je tam teplota ja v bechyni bol dva roky zima jak kurva a to je myslim 30 km od dubneho,alebo kus viac,to genderovo nevyvazeny bude,bo natura nebudi v lietavej holote tah na lety jak computer,natura da signal,ked treba a nie jak by niekto chcel,o jak tu opakujem ta operena haved mi dava znat,jak ide svet,nijaky politicky,ci ekonomicky,ked sa tej holote operenej pojebe,bude po nas.
To se mi líbíTo se mi líbí
Čobolíku já myslím, že to ptactvo nebeské má nějaký radar,. či co,. Loni bylo tepleji takže přiletěl o 10 dní dříve.
To se mi líbíTo se mi líbí
Něco na tom bude – v těch našich zasněženejch opičích horách. Dnes ráno jsem si poprvé všiml, že zpívají ptáčci …
To se mi líbíTo se mi líbí
To já registroval onen ptačí zpěv už před týdnem, včera jsem pozoroval párek skorců – ona se pilně živila sbíráním nějaké žoužele na dřevěném splávku, on asi tři metry od ní cvrlikal, poskakoval a naparoval se.
To se mi líbíTo se mi líbí
Mně tu taky letos poprvý začali někdy v půl čtvrtý ráno řvát pod balkonem. Ale neviděl jsem je, byla ještě tma.
To se mi líbíTo se mi líbí
já je slyšel, šermíři, už v lednu v těch největších mrazech a něco vo tom musím vědět, když jsem jim v těch mrazech do nekonečna musel upravovat to jejich blbý krmítko, aby ho sníh nezafoukával! Dokonce jsem jim musel vyfoukat šlupičky ze slunečnicových semínek! A kosáci na mě řvou taky vod tý doby, co jsem jim udělal na zemi krmelec. A naši mamlasové? Ani se po nich nevoženou, furt se jen válej na zádech na vyhřátý podlaze! Prej že příroda jim velí, prdlajs, všechno verbež nenažraná to je!
To se mi líbíTo se mi líbí
Já myslím ty, co předtím neřvali, tj. navrátilce z teplých krajů, např. z Arktidy.
To se mi líbíTo se mi líbí
To je naprosto neskutečný.
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/429759-desitky-tisic-lidi-v-barcelone-demonstrovaly-za-prijimani-uprchliku.html
To se mi líbíTo se mi líbí
Co se divíte? Mají s tím své staleté zkušenosti ještě z doby Maurů 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
No právě, to mě na tom udivuje úplně nejvíc.
To se mi líbíTo se mi líbí
To už známe, takové články a fotografie. V popředí pár bílých aktivistů, zbytek demonstrace čmoudi, kteří chtějí více souvěrců, aby mohli Španělsko převzít. Možná jsou záběry z úplně jiné demonstrace za něco úplně jiného, to dnes není vůbec jisté.
Západní veřejnost naopak balamutí o „odporu proti Zemanovi“, kdy ukáží (před pár lety) Národní plnou magorů s červenými kartami, k tomu napíší cosi o 100 000 demonstrantech, ale už se nezmíní, že demonstrací bylo několik a 90% lidí v ulicích bylo za Zemana, ne proti němu.
Jistě jsou Španělé už značně zombifikovaní propagandou, ale situace je úplně jiná, než by se dalo soudit z článku. Že Španělsko přijalo z 16 000 kozomrdů určených EUhnijí jen 1 100, mluví za vše.
To se mi líbíTo se mi líbí
Bohužiaľ, ten článok vyzerá autenticky. Nápisy na transparentoch sú síce v katalánčine, ale naozaj je na nich napísané to, čo v článku.
Vôbec si neviem predstaviť, čo sa deje v hlavách tých ľudí, že šli do ulíc kvôli tomuto.
To se mi líbíTo se mi líbí
U nás máme zase praštěné havloidy, to je to samé.
Klidně jich tam těch 160 000 švihlých sluníčkářů mohlo být, proč ne, Barcelona je opravdu velké město. Ale při dnešním stavu žumpy bych čekal všechny podrazy a manipulace, které jsou možné.
Jestli kozomrdy tak moc chtějí, proč jich z 16-ti tisíc přijali jen jedenáct set ?
To se mi líbíLíbí se 1 osoba
No myslím si, že má pravdu Kchodl, dcera byla ve Španělsku v létě, asi měsíc a nezdálo se, že by tam bylo mnoho vítačů.
To se mi líbíLíbí se 1 osoba
Třeba je Soroš svezl na jednu hromadu 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
Řekl bych, že tady má pravdu Navaja. Ty transparenty jsou vážně v katalánštině a říkají to, co tvrdí článek. A tenhle spolek – prouprchlická neziskovka – to organizoval.
https://www.casanostracasavostra.cat/en/who-are-we/transparency
Zřejmě se drahým aktivistům zdá, že ve Španělsku mají málo vlastních nezaměstnaných a tak chtějí ještě nějaké další. Také to může být prostě katalánský šprajc centrální vládě.
Ale nepodařilo se mi najít nějaký seznam sponzorů, dárců nebo vůbec podrobnosti o financování téhle povedené neziskovky.
To se mi líbíTo se mi líbí
Tiež som mal podozrenie, že došlo k zneužitiu a pôvodne mala byť demonštrácia o niečom inom. V Barcelone sa tento mesiac totiž hodne demonštruje za nezávislosť, lebo iniciátor referenda čelí súdu, tak ho ľudia podporujú aj v uliciach.
Ale potom som našiel aj pozvánku a je to tam jednoznačné:
http://www.ccoo.cat/aspnet/noticia.aspx?id=207160#.WKl0xDvhCMo
To se mi líbíTo se mi líbí
Ani to ale nevylučuje manipulaci – není dost informací k jednoznačnému závěru.
To se mi líbíLíbí se 1 osoba
http://bavor.blogspot.cz/2017/02/islamisti-obsadili-svedske-mesto-malmo.html
Nevím, ale skoro bych tomu i věřil.
To se mi líbíTo se mi líbí
Väčšinovo, to asi bude pravda. Našiel som správy z nového roka, že v Malmo sa strieľali ohňostroje do davu s pokrikom „Džihád“, polícia bola bezmocná a novinári utekali, lebo vlastný život im je milší ako reportáž.
Okrem toho vraj 17% učiteľov odišlo z Malmo za posledný polrok a museli zavrieť jednu strednú školu, lebo tam bolo nebezpečno pre učiteľov aj žiakov.
To se mi líbíTo se mi líbí
Nedávno se vrhli na Janouchovou, která pár těchto věcí zmínila v nějakém rozhovoru. Čulíci se mohli zvencnout. Hrozně všechno popírali – protože v bohatých čtvrtích vilek a malých městeček a satelitů nic takového neznají, veřejnou dopravou ani vlaky nejezdí, tak mohou úspěšně předstírat, že žádné problémy s imigranty nejsou. Jsou za hradbou soukromých ochranek a policie, takže pohoda.
Celkově se zdá, jakoby z těch seveřanů měl nejvíc rozumu blázen a vrah Breivik. Tedy ten je vrah jen cca 100-násobný, většina tamních vlád a sluníčkářů má na kontě mnohem více obětí, jen ještě nebyly souzeny.
To se mi líbíTo se mi líbí
Ono to poslední dobou začíná vypadat, že i švédská trpělivost má své meze.
“Swedish Spring”: Citizens Demand National Conversation on Migrant Crimes After Top Cop Goes Public
Second Swedish Police Officer Blows the Whistle on Migrant Crime Cover-Up
———
Pokud jde o čulíky, ti žijí v nějakém úplně jiném vesmíru, s omezenými možnostmi komunikace s vesmírem naším. To, co předvádějí, snad ani nijak jinak nemůže být možné. (Ale je čím dál zajímavější to číst. 🙂 )
To se mi líbíTo se mi líbí
https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/podivejte-se-co-se-stalo-v-noci-ve-svedsku-trump-si-v-projev/r~00ff81a6f68f11e6bb37002590604f2e/?utm_source=centrumHP&utm_medium=newsbox&utm_content=recombee1&utm_term=position-3
Podle švédské aktivistky zmíněné v článku, se ve Švédsku nic neděje. Tak jsem se jí na to Malmö zeptal. Psala anglicky, ptal jsem se anglicky. Nereaguje. ❓
To se mi líbíTo se mi líbí
DERP: Journos claim Trump referred to ‘nonexistent terror attack in Sweden’, transcript proves otherwise
To se mi líbíTo se mi líbí
Pantáto, taky jsem si přečetl ten slint na dnešních „novinkách“ – https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/429776-podivejte-se-co-se-vcera-stalo-ve-svedsku-rekl-trump-tam-se-ale-nic-nestalo.html … Švédští žumpálisti vše popírají a naši to přebírají i s chlupama. No, ale ve večerních zprávách 1.programu centrální ruský televize ukázali reportáž z Malmö, zda se tam skutečně „nic neděje“ : viz. http://itelevisor.ru/publ/info/voskresnoe_vremja_poslednij_vypusk_19_02_2017/11-1-0-18361
(35:45 až 46.minuta)
To se mi líbíTo se mi líbí
🙂
Ve Švédsku se nic neděje… Jen hoří auta a městské autobusy, znásilnění se stala tak běžným, že se většinou nevyšetřují, jen pokud to skončí vraždou či těžkým ublížením na zdraví, 55 no-go zón, ve kterých se pořád střílí. Ale ve Švédsku se nic neděje, no-go zóny tam ve skutečnosti nejsou – protože tomu tak policie nesmí říkat.
—
Jak hlásí z jiného vesmíru čulíci v mnoha zábavných článcích, ve Švédsku se nic neděje. Nejlepší hláška z poslední doby je fotka Trumpovy vlády s titulkem „Tak bílá, tato temnota“ (so white, this darkness)…
To se mi líbíTo se mi líbí
Jo jo ale nevím jak do toho zapadá následující???
http://zpravy.tiscali.cz/co-delat-behem-svatebni-noci-mladym-afghancum-pomaha-sexualni-poradna-292999
Včetně chování muslimských imigrantů
To už nás ti press…. mají za co vlastně??? šmárjá
To se mi líbíTo se mi líbí
komerční prezentace
Zeman bude mít svůj TV pořad. Ptát se ho bude žena jeho kancléře
Prezident Miloš Zeman získal prostor v hlavním vysílacím čase televize Barrandov. Nový pořad Týden s prezidentem televize rozjede už 16. března, tedy pár dní poté, co Zeman oznámí, zda se příští rok v přímé volbě bude znovu ucházet o post hlavy státu. Moderovat bude žena Zemanova kancléře.
http://neovlivni.cz/zeman-bude-mit-svuj-tv-porad-ptat-se-ho-bude-zena-jeho-kancelere/
PS:konečně jsme se dočkali kvalitního diskuzního pořadu od televize,která nezpůsobuje poruchu vnímání skutečného světa
To se mi líbíTo se mi líbí
To jo, když to tvrdí neo-vlivní..
Když Zemana náhodou pozve veřejnoprávní ČT, odmítající přímé přenosy s prezidentem s odůvodněním, že Zeman, na rozdíl od noblesního knížete Schwrzenberga a Míry Kalouska, mluví výhradně sprostě a oni to prý nemohou vysílat, tak
1) redaktor ho nepustí ke slovu a bude mu neustále skákat do řeči v nejlepším Moravcově stylu, nebo
2) někdo geniální natočený materiál manipulativně sestříhá a nechá takto vznillý kompilát rozcupovat „spřáteleným expertem,“ případně
3) v ČT propukne epidemie technických „poruch“ která znemožní odvysílat přímý přenos a redakce „zpravodajství“ pak šťastným koncesionářům předloží vlastní výcuc i s návodem, co si o tom všem mají myslet. .
To se mi líbíTo se mi líbí
Anebo ho zabírají pořád zespodu, pokud možno ho žádná maskérka neupraví, aby vypadal hrozně – to jsou známé triky. A pak rozdají noty a všichni píšou jen o tom, že Zeman vypadal tak nebo onak. Taková ubohost!
To se mi líbíTo se mi líbí
Vím, že je tady plno příznivců Paroubka, tak sem dám tohle:
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Charismaticky-Martin-Schulz-je-skvela-volba-Dokud-nekoho-takoveho-nenajde-CSSD-nemuze-uspet-vzkazuje-Jiri-Paroubek-476161
Podle mě je typický Paroubek jak za starých časů, který nic nepochopil.
V jeho komentáři není ani slovo o palčivých problémech Německa a potažmo celé Evropy.
Důležitá je moc.
Tedy že Schulz posílí Sociální demokracii.
Co to konkrétně bude znamenat Paroubka nezajímá, ale tuší, že Německo se posune ještě více doleva.
To mě tedy těší, co to ale konorétně bude znamenat, se raději ani nedomnívám.
Podle mě se Schulz projevi především jako vyděrač, který levicovou dobrotivost bude vnucovat ostatním „násilím“.
A samozřejmě, neopoměl zmínit, že na něj měla ČSSD 30%….
No, nezbývá než příznivcům Paroubka a ČSSD jako politické značce, bez ohledu na reálně prováděnou politiku, hodně štěstí.
To se mi líbíTo se mi líbí
Paroubek je pro mě nejedlej od té doby, kdy z něj vypadlo, že chce, „abychom zavedli euro“, a že „svět bez hotovostních peněz“ je bezva nápad.
To se mi líbíTo se mi líbí
„Paroubek je pro mě nejedlej…“
A chleba bude! A máslo bude… I smetana bude! I Fibich a Dvořák!!!
To se mi líbíTo se mi líbí
Ale měl pravdu nakonec to všechno bylo… to akorát po válce bylo hůř…
To se mi líbíTo se mi líbí
No on to Paroubek nemá jednoduchý, jeho drahá mladší polovička se prý odstěhovala, protože prý se zase dal na politiku. Asi mlaďucha neví , že muskýho nepředělá – jednou politik furt politik a koneckonců i když nejsou výkony – tož ta politika tzo většinou zachraňuje a zdůvodňuje….
https://www.super.cz/484978-kouzlo-sexy-mozku-vyprchalo-expremiera-jiriho-paroubka-pry-opustila-zena.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
Což o to, volební šance SPD Schulz posílil a možná jí to i vyhraje volby. Ale to je asi tak všechno, co ten panák dokáže. Tedy kromě toho, že ještě víc rozdělí a zpolarizuje německou společnost. Schulzovo „doleva“ totiž znamená být merkelovštější než Merkelová a „proevropštější“ víc než Juncker, Tusk a Verhofstadt dohromady. Takže se obávám, že ten idiot bude se svými eurokumpány prostě jen víc tlačit na pilu tak dlouho, dokud jim to celé nevybouchne do ksichtu. A pak začnou všichni tihle „Evropané“ ječet o ruských hekrech, černokněžníku Putinovi a arciďáblu Trumpovi, kteří jim to páchání dobra kazí, dokud jimi pozvaní šariátníci jim ty tlamy nezavřou, případně neoddělí od krků.
Co by znamenalo Paroubkovo „doleva“ snad už ani vědět nechci. 😦
To se mi líbíTo se mi líbí
😀
Paroubkovo doleva by znamenalo, co teď udělá Schulz v Německu. Nácek nácka pozná, lépe než teplouš teplouše, pěkně na dálku.
To se mi líbíTo se mi líbí
„Povedzte Kefalín, čo vy si predstavujete pod takým slovom do leva?“
Jestli Paroubek myslí německou diktaturu pod pláštíkem Brusele, tak to chápu. Místo nacismu mají slunířkářství a islámismus, to je jediný rozdíl. Místo SA je Antifa, Gestapo už se také klube na svět, no a koncentráky budou co nevidět.
To se mi líbíTo se mi líbí
A místo malíře bez maturity kníhkupec bez maturity, to je prašť jako uhoď.
To se mi líbíTo se mi líbí
Já jen k tomu posouvání se se doleva,…. vzhledem k tomu, že země je kulatá – za jak dlouho si myslí, že se objeeví napravo. A taky jsem někde četla o ruském kapitalismu,,,, nejsou už oni
napravo???? Jako čína?? hmm… v podstatě by to mohlo být, protože někde bylo uvedeno že amíci jsou levicoví demograti, takže jestli k tomu posunu už došlo až za velkou louži, tož kapitalistická pravice už je na východě. PaK mi ale nesedí, že tak brblou, když to co pro ně bylo dobré není dobré pro bývalé levičáky…. Divné… aby nakonec neudělali ze země placku…..
To se mi líbíTo se mi líbí
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/politika/paroubka-pry-opustila-zena-vadil-navrat-do-vrcholne-politiky_418410.html
To se mi líbíTo se mi líbí
Ještě sem dám pana Koblihu.
Když se zachovám politicky neutrálně, je to v praxi přesně tak, jak to napsal Štěpánek.
Faktem ale je, že takové „pany Koblihy“ mají i jiní lídři a politická hnutí.
Říkám tomu „politická slepota“, např. příznivce ČSSD bude tuto volit, i kdyby snížila důchody na polovic, protože to udělala jen a jen kvůli Kalouskovi.
Podobně se chovají třeba příznivci TOP09, kteří ve své pravicovosti neváhají jít tak daleko, že stojí pevně za sociálními dávkami, pro negry, protože to je „pravicové“.
něco jako když feministky nebo buzeranti vyznávají a podporují radikální islám.
Podobných extremistů je dle mého nějakých 5%, takže by to mainstreamová strana musela hodně posrat, aby neprošla do sněmovny……
http://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Stepanek-APACI-2017-Cesta-do-hlubin-duse-pana-Koblihy-Babisova-volice-476169
To se mi líbíTo se mi líbí
Akorát nechápu, pro se Kalousek najednou brání zdanění těch dluhopisů. Že by i jeho famílie měla také nakoupeno?
To se mi líbíTo se mi líbí
Já po tom pátrala, bohužel nikde nic. Bylo mi podivné , jak rychle tu akci zrušil, po AB nákupu. Vždyť se ani celá kvota nevyčerpala, navíc mu zrušili ty pilíře… A ten řev fčil – asi proto, že se to dostalo do nesprávných kapes. hmm…..a v podstatě legálně… komak docela sranda….
To se mi líbíTo se mi líbí
to je vtip?anebo je to myšleno vážně?
že nechápete?
PS:kdyby kalouskova familie měla nakoupeno tak by to už minimálně tři neděle bylo na hlavních stránkách nezávislého tisku mfdnes,lidovky a andrej by o tom mluvil kdykoliv kdekoliv by otevřel ústa,aparát,který by takovouto informaci dokázal zjistit dozajista má.
takže asi bohužel,ale familie nakoupeno mít nebude.
To se mi líbíTo se mi líbí
Myslíte? A že se třeba nepíše nic o Synotu senátora Valenty. Stejná situace, ale není to Babiš.
To se mi líbíTo se mi líbí
když se o tom nepíše tak jak je potom možné,že o tom vím?
To se mi líbíTo se mi líbí
Ono o tom ví dost lidí, ale nepropírá se to, protože Babiš.
To se mi líbíTo se mi líbí
a ti lidé o tom vědí odkud?mají své „tajné“ zdroje anebo je to prosté?
http://zpravy.idnes.cz/mejetkova-priznani-politiku-senator-ivo-valenta-synot-piq-/domaci.aspx?c=A160704_151622_domaci_pku
5. července 2016 0:01
Šéf Synotu Valenta loni vydělal na dluhopisech přes 325 milionů
To se mi líbíTo se mi líbí
Kolik jste četl a slyšel o Valentovi a kolik o Babišovi? V tom je ten podstatný rozdíl.
Navíc Babiš navrhuje zdanit právě takovéto držitele, nikoli Frantu z Horní Dolní, který má dluhopisů za tisícovku. A proč řve právě Kalousek, když se to běžných občanů vůbec netýká? Není v tom zase nějaké Kalouskovo šméčko?
To se mi líbíTo se mi líbí
a není to logické?že o babišovi se toho píše více.
četl jste si někdy něco od valenty na téma,že všichni mají řádně platit daně?
já ani čárku,ale od babiše jsem toho přečetl už tuny.
je to prosté,všechno je prosté,ale člověk musí chtít chápat a ehmm,nebýt antikalousek.
To se mi líbíTo se mi líbí
Aha, když nepíšu o daních, tak můžu využívat děr v zákoně, ale když o daních píšu, tak nesmím. Zajímavé měřítko. Takže na jednoho metr, na druhého jen půl?
To se mi líbíTo se mi líbí
a krapet se pletete,vlastně ne krapet,ale zatraceně hodně.
babiš navrhuje zdanit dluhopisy těch 500firem,tyto dluhopisy ale mohou a také vlastní i ti frantové,protože si je koupili.
jo kdyby babiš navrhoval zdanit dluhopisy pouze těch firem,jejichž dluhopisy skončily pouze u majitele firmy tak to by byla jiná písnička,férová hra.
ale férová hra od babiše?
zase jste andrejkovi skočil na špek.
To se mi líbíTo se mi líbí
pane Bavore,
stačí se na to podívat selským rozumem.
když chci druhé morálně poučovat ohledně placení daní musím být v prvé řadě sám čistý,úplně nejčistější.pokud ale nejsem musím počítat s tím,že až přijde ta chvíle,že si mě všichni vychutnají,vychutnají daleko více než by si vychutnali ty ostatní,kteří neměli ty morální kecy o placení daní,které jsem měl já.
tak to vidím já,ale babišovi to může být úplně jedno,ten z toho vybruslí jako vítěz,protože kalousek,jak to tak vidím.
To se mi líbíTo se mi líbí
Je to naprosto čisté a totálně férové vůči všem, kromě v Česku žijících občanů ČR.
https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/babis-dolozil-vypisem-z-banky-ze-dluhopisu-agrofertu-koupil-sam-dalsi-otazniky-zustavaji-28194
To se mi líbíTo se mi líbí
Během pondělního jednání vlády Babiš uvedl, že ve Sněmovně podal pozměňovací návrh, podle něhož by byly korunové dluhopisy, které majitelé nakoupili od svých firem, zdaněny. zase jsem andrejkovi skočil na špek?
To se mi líbíTo se mi líbí
pane Bavore,
ano,máte pravdu,je to informace stará několik málo minut,která mi před několika hodinami nemohla být známa,protože se hovořilo o 500firmách.
ale i tak,přijměte,prosím,moji omluvu,neskočil jste na špek,jste jasnovidec,myšleno v dobrém,nikoliv ironicky.
To se mi líbíTo se mi líbí
To jen slepice nosí vajíčka. Třeba přímo od zdroje.
To se mi líbíTo se mi líbí
U Kalouska hledat rozum?Navíc nejvice je ted posedlÍ BABIŠEM.Přece jen mu Babiš vadí víc než kdokoliv jiný asi i zavist
To se mi líbíTo se mi líbí
Vypadá to, že Republikánům začíná pomalu ale jistě docházet trpělivost s regresivními anti-liberálními „demokraty“.
Trump Supporters Rally In Downtown Atlanta With Semi-Automatic Weapons
To se mi líbíTo se mi líbí
„Open Carry“ v praxi. Samý „dar od přítele Evžena“, tedy Colt (původně) AR-15. To dnes dělá prakticky každá firma, klasická „americká puška“, konstrukce Eugena Stonera.
V USA se dá koupit i totálně bez registrace, jelikož číslovaný (registrovaný) je rám zbraně, zbytek jsou volně prodejné díly, včetně hlavně. Firmy to posílají celé v krabici po dílech, s tím že rám není úplně dodělaný (chybí jedna díra) a tím to nespadá pod zákon. Ve škatuli je i příslušný vrták a vrtací šablona, takže je to otázka pár minut (některé firmy do balíku dávají i akuvrtačku).
😀
Rozdíl mezi AR-15 a vojenskou M-16/M-4 je ve spoušťovém ústrojí, z poloautomatu na plný automat se to dá upravit (konverzní sady jsou v prodeji, opět jako „polotovar“, protože se dle zákona nesmí prodávat).
To se mi líbíTo se mi líbí
OT (MH17): http://www.favt.ru/novosti-novosti/?id=3306
Predpokladám, že vás to bude zaujímať.
To se mi líbíTo se mi líbí
Díky, je to zajímavé.
Ale to už jsem někde četl, v podstatě jde o to, že z Rusáků vypadla podrobná data z jejich primárního civilního radaru, který sledoval vzdušnou situaci nad Donbasem. Předali Holanďanům kompletní soubor vnitřních „syrových“ dat, ze kterých je patrno hodně věcí.
Ne jenom ve formátu výstupu pro výměnu radiolokačních dat „Asterix“, který se v civilním letectví používá (a obsahuje asi jen 25% toho, co skutečně radiolokátor „vidí“), ale kompletní data z radiolokátoru (tj. včetně všech „šumů“, „falešných odrazů“, cílů na hranici rozpoznatelnosti atd.). Civilní lokátory totiž pro výstup odfiltrují všechno menší, pomalejší nebo rychlejší než běžné civilní letadlo – takže kdyby tam byla třeba raketa, ve výstupu by to nebylo, je moc rychlá (> 3 Machy) a moc malá (má malé RCS, tedy malý radiolokační odraz, menší než jakékoliv civilní letadlo, i malé), takže ji výstupní filtry ze zobrazení vyhodí. Ale v původních datech je všechno.
Holanďani reagovali obstrukčně a dělali, že těm datům vůbec nerozumí – což je totální kravina. A i kdyby to byla pravda, mohli požádat Rusáky o technickou pomoc, což se v takových případech obvykle dělá. Což neudělali, tři měsíce mlčeli a místo zapracování ruských dat z nich vypadlo, že těm datům vůbec nerozumí, ale až po urgencích ruské strany.
Asi jako když komunikujete s nějakým státním úřadem a oni dělají mrtvé brouky, maximálně využívají všech lhůt do kdy musí odpovědět, vše protahují a odvolávají se na pitomosti. A na konci lhůty k vyjádření napíší, že fleška, na které to dostali, byla nečitelná.
Tohle trvá mezi holandskou „vyšetřovací komisí“ a ruskými úřady nějak od podzimu 2016.
To se mi líbíLíbí se 1 osoba
Vďaka za doplňujúce podrobnosti. Viem, že sa v tom vyznáte a väčšinu z toho, čo písali Rusi, ste tu už predtým spomenuli.
Tú správu som pochopil ako kulantné oznámenie, že Rusi tú komisiu považujú v podstate za nekompetentnú, lebo sa chovajú ako keby niečo také videli prvý raz.
To se mi líbíTo se mi líbí
Ta „komise“ bezpochyby nekompetentní je, stačí se podívat, jak vypadá výstup z „vyšetřování ICAO“ v jejich podání – to je čirý výsměch. Nepsali to odborníci, je to simulakrum vyšetřovací zprávy ICAO, ubohá napodobenina. Jak tisícovka nakreslená pastelkami, tedy padělek nejhoršího druhu.
Následné kriminální vyšetřování řízené holandskou prokuraturou je stejně šílené, jelikož se odehrává v režii ukrajinské SBU (a bezpochyby i CIA), jedné z podezřelých stran.
Nekompetence i v tom leteckém vyšetřování se projevila mnohokrát, od nulového (první 4 měsíce po katastrofě) po velmi laxní sběr trosek (na dvakrát), kdy stále hodně trosek zůstalo na místě. Následováno velmi podezřelým sestavováním trosek letounu, kdy hodně dílů vypadá jinak než na původních fotografiích – tedy buď je někdo „upravil“ nebo byly upraveny fotografie sestavených trosek; nepoužití forenzní vědy, nerozbory chemických stop trhavin a povýstřelových/povýbuchových zplodin, nerozbory materiálů „fragmentů“, … seznam je téměř nekonečný.
Fatální je i ignorování údajů od výrobce BUKů, kdy je ve zprávě ignorováno, že uváděná verze rakety by měla mít jinou bojovou část, s jinými fragmenty, než je prezentováno (ve !čtyřech! absolutně neprůkazných kusech, bez podrobného materiálového rozboru). To samé se týká i údajů od Rusáků ohledně způsobů navedení rakety, kdy údaje výrobce nebyly vůbec vzaty v úvahu.
Zkrátka, holandskou komisi považuje za nekompetentní každý, nejen Rusáci. Zřejmým faktem je, že je nekompetentní schválně, má nekompetenci nařízenou.
To se mi líbíLíbí se 1 osoba
Absolutně naprosto fantastická analýza současných masmédií. (IMHO!! 🙂 )
To se mi líbíTo se mi líbí
Pewdiepie je schopný šílenec. WSJ je žumpa, a je překvapující, jak mají malý náklad a odběratelů – ty grafy poklesu za poslední rok jsou vypovídající o katastrofě. Tyhle volby a běsnění proti Trumpovi zničí americkou žumpu velmi efektivně – asi to nejsou lidé, ale lumíci, protože co dělají je absolutně sebevražedné.
Četl jsem v poslední době ty WSJ útoky proti „anti-semitismu“ a „nacismu“ na youtube kanálech, divím se, že se nevrhli na Monty Pythony – třeba „Život Briana“, tam by se museli popást.
😀
To se mi líbíTo se mi líbí
Tohle si rozhodně nenechte ujít! Sice kvůli tomu nápadu vychcípá půlka lidstva na hlad a nemoci, ale lední medvědi a tresky budou fakt v pohodě:
https://www.novinky.cz/veda-skoly/429784-oteplovani-arktidu-znovu-zmrazime-planuji-vedci.html
To se mi líbíTo se mi líbí
Mám lepší nápad:
Postavíme obří gumové auto, s tím budeme jezdit kolem Arizona State University, až ji dočista vygumujeme. Tím bude lidstvo zachráněno, lední medvědi se budou muset postarat sami o sebe, případně přestat být lední. Osud tresek je nejasný.
Je to zhruba stejně reálné jako deset milionů obřích čerpadel poháněných větrem. Nejzběsilejší na tom všem je, že podobné kokotiny na úrovni myšlení pětiletých dětí jsou realitou, díky zvrhlému grantovému systému financování pavědy se dokonce provádějí. Do „vědecké“ práce se finálně napíše, že to nejde a někdo za to dostane PhD. nebo dokonce docenturu. Běžná záležitost.
To se mi líbíTo se mi líbí
😀 Můžu řídit?
To se mi líbíTo se mi líbí
nemůžeš, vygumoval by ses, to dá rozum!
To se mi líbíTo se mi líbí
Já už vygumovanej jsem. Tak můžu?
To se mi líbíTo se mi líbí
Jasně! Kabina řidiče bude od gumy izolovaná, takže nebezpečí nehrozí.
To se mi líbíTo se mi líbí
A tak já jsem si říkal, že uvnitř budu celkem v bezpečí. Blbíš to vidí jinak.
To se mi líbíTo se mi líbí
Všechno podle předpisů EUhnije, jinak to dneska nejde. Plus klimatizace, vytápěné sedačky, handsfree a MP3/4. Za příplatek kávovar v loketní opěrce a příruční bar v palubní desce.
To se mi líbíTo se mi líbí
no tak si klidně věř kchodlovi, pro mě za mě … prej izolovat gumu …to brzy poznáš na vlastní kůžu i přes Tvoji vygumovanost!
To se mi líbíTo se mi líbí
BTW, jak jsme nedávno mluvili o filmech, letos by měl vyjít finský crowd-fundingový projekt „Iron Sky 2: The Coming Race“. Tentokrát jsou náckové v dutozemi (ve středu Země), ukáže se, že jde o reptiliány – ještěrky. Přežívá tam Hitler, Margaret Thatcherová a další, včetně papeže. Do bojů proti zlu nakonec zasáhne i Putin a Ježíš (a hraje k tomu Laibach). Zkrátka, bude to zvěrstvo, silně politicky nekorektní satira. Ježíšův part začíná takhle:
To se mi líbíTo se mi líbí
Konečně to někdo řekl na plnou hubu.
Papež zrazuje církev svatou a je to antikrist.
Nyní aby si katolická církev hledala svého rytíře Kristova, jako byl rytíř Kristův Jan Žižka blahé paměti.
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/Byzantsky-katolicky-patriarchat-Odpoved-Frantiskovi-na-jeho-vytku-Trumpovi-475523
Současného papeže sleduji již delší dobu a delší dobu sleduji i samotnou církev.
Katolická církev je monstrozní nadnárodní organizace s nesmírným bohatstvím.
A přesto se hroutí.
Těžko přetěžko se na současný stav asi dívá Ježíš Kristus.
Můžeme být milosrdní, ba musíme.
A je naší povinností být u toho silní, a rozlišit milosrdenství od otroctví.
To se mi líbíTo se mi líbí
Žižka, jo? Rytíř Kristův, jo? Četl jsi něco o tom, že by Ježíš lil roztavený zlato kněžím do krku a upaloval je? Nebo že by k něčemu takovýmu nabádal? Máš v tom kurevskej bordel, hochu.
To se mi líbíTo se mi líbí
no nechtěl bych se vám do toho chlapci plíst, ale jsou mezi náma tací, co to se zlatem v hrdle docela daleko dotáhli, třeba takovej Kája? Co chybělo a mohl bejt i president!
To se mi líbíTo se mi líbí
pane Bavore,
toto byla informace platná dnes ráno…..
20. 2. 2017 6:45
Podrobnosti o pozměňovacím návrhu, který dodatečně zdaní korunové dluhopisy vydané před rokem 2013, přináší dnešní Mladá fronta Dnes.
Zdanění by se podle něj dotklo desítek tisíc lidí, nejen majitelů firem jako Babiš. V Centrálním depozitáři cenných papírů je v letech 2011 a 2012, kdy daň byla nulová, zapsáno přes pět set firemních emisí těchto dluhopisů za celkem 121 miliard. Ty nejdelší mají splatnost až v roce 2062, nejvyšší úrok je 18,5 procenta. Ne všechny emitované dluhopisy byly však také prodány, upozorňuje list.
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Za-korunu-cili-zadna-dan-Uz-ne-Babis-oznamil-jak-tipne-nezdanene-dluhopisy-476285
…..kterou jsem si přečetl i v mfdnes,tato informace byla ale v té mfdnes opravena ve 12,31hod. na toto….
„U těch dluhopisů došlo k pochybení ministerstva financí. Je škoda, že pan Kalousek ani pan premiér to nenapravili, měli tu možnost v březnu 2012. Mohli navrhnout, aby ty dluhopisy u fyzických osob, které nakoupili dluhopisy emitované jejich firmami, byly zdaněné,“ řekl novinářům při jednání vlády šéf ANO a ministr financí.
„Jedná se o dluhopisy specifické a podle mého názoru se jedná asi o desítky lidí,“ zdůraznil.
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/korunove-dluhopisy-dane-andrej-babis-pozmenovaci-navrh-pjz-/ekonomika.aspx?c=A170219_215130_ekonomika_san
To se mi líbíTo se mi líbí
Ale ano. Co píše MfD, je sice hezké, ale slepice to vajíčko snesla už v pátek.
To se mi líbíTo se mi líbí
už v pátek?
a jejda,tak v tom případě nechápu proč jste se ještě před 24hod.(19.2.2017 ve 14:23) pozastavoval nad kalouskovým postojem a naznačoval,že jeho famílie by také mohla mít nakoupeno.
muselo vám být přece jasné,že mezi těmi desítkami lidí rozhodně nebude,když máte tu slepici.
To se mi líbíTo se mi líbí
V podstatě jsem kopíroval jednu reakci v nějaké diskusi. A nepovažoval jsem za nutné se o tom zmiňovat. Nevěděl jsem, že to ještě nevyšlo v MfD.
To se mi líbíTo se mi líbí