Otevřel jsem doručenou obálku s volebními lístky a začal se probírat jednotlivými partajemi. Jako první na mne vyběhla strana s názvem na téměř celý lístek. Stačila první dvě slova a hned vím, o koho jde. Pravý blok. O co delší název, o to méně kandidátů. U nás celkem dva.
Většinu parlamentních partají vynechávám a narážím na trucpartu PRO 2016. Nevím přesně pozadí té vzpoury, ale vidím jak vůdcové obsazují svá „jistá“ místa v čele kandidátky. Teď jen, jestli jim to bude co platné.
To Jihočeši 2012 už jsou známé figury, které ve chvíli, kdy měly šanci podílet se na správě kraje (Zimola nebyl proti) se rychle spojily se Zimolovými úhlavními nepřáteli, čímž donutili vítěze voleb ke spolupráci s komunisty.
Lidovci se proslavují hlavně tím, že na 20. místě se krčí jistý Bc.Šimon Heller.
Patrně o odtržení Dačicka se budou pokoušet Moravané, protože jejich kandidáti pocházejí pouze odtud. Jaké mají šance si netroufám ani pomyslet.
Nová generace. Takto hrdě zní název dalšího seskupení, které touží vládnout kraji. Určitě vás napadlo, tak jako mne, že se konečně naše mládež pouští do politiky. Pokud bychom považovali za novou generaci lidi mezi čtyřiceti a sedmdesáti roky, pak možná. Ale ač se tak někdy i cítím, rozhodně se mezi mladé už nepočítám.
Až dosud se na všech kandidátkách objevovaly kombinace straníků a bezpartijních. Jedinou výjimkou je koalice Okamurovců a Velebovců. Tam se nikdo takový nevyskytuje. Zdá se, že po rozpadu Úsvitu získává Okamura dost straníků, aby mohl pokrýt polovinu kandidátky.
Ale jak už jsem několikrát prohlásil, mne se letošní krajské volby netýkají. To se mi to kecá o to svobodněji.
V JM kraji je to podobné. Já to však mám jednoduché. V rodině to rozdělíme mezi Vůdce a Japončíka s Velebou. Možná šlápnu do lejna, ale na chytračení „tradičních stran“ už nemám pajšl.
To se mi líbíTo se mi líbí
OT: Pane Bavore, pošta… 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
Hlásím se z Pardubicka.
Nikdy jsem před volbami nebyla tak bezradná, jak před těma zítřejšíma 🙂 S ohledem na to, že zasednu v naší dědince do volební komise tak bych do té urny měla nějaký platný lístek hodit.
Osobně si myslím, že pokud to v kraji jakžtakž funguje, nemělo by se to bořit a nahrazovat něčím neosvědčeným.
S těma, co jsem volila až doposud si to „vyřídím“ až při celostátních volbách.
Po minulých parlamentích volbách kupříkladu vysvětlovala Ilona Švihlíková proč kandidovala za „zemanovce“. Jednoduše proto, že kandidáti z ČSSD ji na své kandidátce nechtěli, protože by je mohla ohrozit. Co kdyby to křelo ve sněmovně obsadila místo některého z nich?
Ještě k těmto volbám. Ač v Pardubickém kraji, máme zde také kandidátku Moravanů (do Jihomoravského kraje vidím od nás z okna:-) a na ní dva kandidující. Jeden z těch kandidujících má místo bydliště v naší obci, ale nikdo ho tu zatím nezná. Jeho maminka zde však žije léta, ale trvalé bydliště měla vždy v Brně.
Ještě otázka pro pana Bavora: Nezasloužil by si Zimola podporu i přesto, že je to „socan“ ?
To se mi líbíTo se mi líbí
Zimola ano, ale Sobotka ne. Prostě mým hlasem se nikdo chlubit nebude. Jediná ode mne možná podpora Zimolovi je ta, že nepůjdu proti němu.
To se mi líbíTo se mi líbí
Pane Bavore, dovoluji si přeposlat na téma volby – toto mi vstoupilo před chvílí před oči:
http://christiantimesnewspaper.com/breaking-tens-of-thousands-of-fraudulent-clinton-votes-found-in-ohio-warehouse/.
http://www.pravda.ru/news/world/northamerica/usacanada/02-10-2016/1314731-usa-0/
A tolik nám tady chtějí ti báječní radit. Přeji všem co nejméně bezradnosti, až se rozhlédnou mezi kandidáty do zdejších krajských voleb. HaŘ
To se mi líbíTo se mi líbí
No ale – já mám tentýž problém. Hašek ano Sobotka ne, ale nenapadlo Vás, že právě na tohle Sobotka čeká – zbavit se jemu nepohodlných hejtmanů, kteří na rozdíl od něj něco pro kraj udělali – aby nebyl nikdo, kdo by jej příště ohrozil. Vždyť se siačí kouknout – na tu suitu – okolo něj všechno podivné stálice. NEsnese nebo bojí se, že by mu udělali to co on svým předchůdcům. A kdyby mu nevyšlo hačání v PR“…. co by dělal – když zatím nic nedělal. hmm…
To se mi líbíTo se mi líbí
Za normálních okolností bych to Haškovi hodil. Ale normální okolnosti zde nejsou. Pokud socdem neuspěje, základna to dinsbírovcům dá vyžrat a Sobotka bude muset reagovat. My mimo voleb jinou možnost nemáme.
To se mi líbíTo se mi líbí
hmm, a vy té základně věříte????
To se mi líbíTo se mi líbí
Jenom části
To se mi líbíTo se mi líbí
po dlouhé době jsem nasadila24 a plní se Vám to plní. Oranž má zatím jen dva kraje. tak jsem zvědavá, jak to půjde dál
Akorát že Babiš vede hmm to se mi moc nelíbí. Ale zase – bude – li mít většinu – rychleji se odkope a konečně zjístíme co má za lubem. Zatím to umně tutlal
To se mi líbíTo se mi líbí
Většina ještě neznamená vítězství. Jak známo, někteří jsou schopni se spojit i s ďáblem, jen aby získali (udrželi) křeslo). Nicméně výsledek je pro mne ideální v tom, že nám zůstal Zimola a jinak dostali oranžády na budku. Jen mám obavu, že to nepochopí a budou pořád předvádět ty svoje tanečky. Pak to bude za rok daleko horší. Pro všechny.
To se mi líbíTo se mi líbí
http://u.smedata.sk/blog/article/8/41/413328/413328_article_photo_JkNLVIS0_900x.jpeg?r=05e
To se mi líbíTo se mi líbí
Uvidíme co na to základna. Vypadá to jak jsem tak koukala, že asi bude volný Škromach .. copž… a Sobotka přiznal že prohráli.. hmm
To se mi líbíTo se mi líbí
a už to začíná… tedy dost brzo
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Uz-odstoupil-Sobotka-Brutalni-vysmech-po-volbach-ktere-totalne-vydrtil-Andrej-Babis-A-mnohem-vice-457346
To se mi líbíTo se mi líbí
Best je prostě best (nejlepší)
To se mi líbíTo se mi líbí
https://lh3.googleusercontent.com/301EM8d2pdIuhcaR7Z_H5I5ky2qsba4qI9OqRQ-DEhRoeBow9xBBrIwsCuQB0eg9bPIUFVpzlQ=w1680-h1050-rw-no
To se mi líbíTo se mi líbí
Sobotka nemá Paroubkův formát. Nakonec tohle bylo jen varování, na odstoupení to možná bude za rok.
Best včera odpovídal na otázky (pateru H. 😦 ).
Některé odpovědi mě upoutaly. Třeba tyhle dvě.
KTERÁ LIDSKÁ VLASTNOST SE VÁM NEVÍC PŘÍČÍ?
Falešná sebejistota pocházející z neznalosti.
KDYBYSTE MĚL DÁT SVÉMU DÍTĚTI NA CESTU ŽIVOTEM JEDNU KNIHU, KTEROU?
Vojnu a mír, aby začalo přemýšlet filosoficky o přízemních věcech.
[Já to zkusil, ale přečetlo jen 1. díl a říká, že mezitím zapomnělo začátek.]
To se mi líbíTo se mi líbí
Bezradnost? Z toho si nic nedělejte, možná že za rok budeme všichni. 🙂
Je to trochu novinka, ale nejen u nás. Tři nebo čtyři moji staří známí Američané, všecko stálí voliči Demokratů nadávali a říkali, že by letos nejraději volit nešli
To se mi líbíTo se mi líbí
Celý text příspěvku Erika Besta na jeho facebookovém profilu:
Sobotka: Je paradoxní, že Václav Havel byl mnohem úspěšnější v zahraničí než tady.
Je paradoxní, že Bohuslav Sobotka je mnohem úspěšnější v Berlíně než tady.
To se mi líbíTo se mi líbí
Volby do krajů je to co umožní v těch budoucích parlamentních zlikvidovat plíživého protivníka.
Protože pro nás to absolutně nejdůležitější je, v současnosti vygenerovat takové zákony které umožní náš následný krok.
http://echo24.cz/a/wpmma/protikorupcnici-kritizuji-babise-proc-skryva-majitele-firem
Proto ten nejen pocit, že ČSSD je ochotná se spojit i s marťany; jen aby to vyšlo s tím Bruselem stejně jako v případě PhDr. Vladimíra Špidly.
Proto je naprosto směšné nenávidět Dienstbierova Sobotku ale milovat ČSSD.
Toho co chtějí špičky ČSSD dosáhnout je zpravidla Brusel a ne spokojenost jejich skalních voličů.
Souboj s ČSSD ANO nyní již vyhrálo a my můžeme pouze sledovat PR obrat mafry ve vztahu k lůze.
Tyto volby jsou opravdu mnohem důležitější než ty které předvedly nám dobře známou oranžovou tsunami.
Protože pro zachování vlastního růstu a následného přežití, Babišova a jeho veškerá spřátelená média nyní ne ale v případě jeho současného vítězství budou v parlamentních volbách za současného premiéra nasazovat doslova svůj život jen aby pro ně jejich předseda přežil.
To se mi líbíTo se mi líbí
Kohokoliv, jen ne ANO.
To se mi líbíTo se mi líbí
A komunisty, dodávám já.
To se mi líbíTo se mi líbí
Celkem se zde Paroubkovi konečně podařilo pochopit ne mnoho ale tak z 1/3, proč musel opustit ČSSD.
http://www.novarepublika.cz/2016/10/jiri-paroubek-proc-babis-s-jancurou-lzou.html
Proto se přidávám k Vám jako k profesionálovi.
Kohokoliv, jen ne ANO.
To se mi líbíTo se mi líbí
Takto to v blízké budoucnosti dopadne s Dienstbierovým Sobotkou a bude na to stačit třeba takový Jančura a takovýto podobný program :
http://www.anobudelip.cz/cs/jihomoravsky-kraj/program/
Potom hnutí ANO jako např v Jihomoravském kraji vyjedná koalici s lidovci. Ve hře budou pouze vhodní partneři například TOP 09 a STAN + Žít Brno & Strana zelených atd.
Protože pro ANO ovládne TOP09 a STAN ty zbylé drobky, jako Kalousek např. nyní bude mít možná střední Čechy.
Soft_mediální manipulace končí a přichází Josephova technologie ANO ne že NE.
Proto jedině NE ANO, jinak bude ANO bez možnosti NE.
To se mi líbíTo se mi líbí
Tak to už je fakt magorie. Co vyjednali třeba v Hradci, co v Plzni? Proboha člověče už se z těch konspirací proberte.
To se mi líbíTo se mi líbí
No jóó, jste zbytečně soustředěný, Pane Bavore.
Já to teď otevřel, a koukám na ty lístky a prohlídka skončila u Úsvitu s blokem proti islamizaci.
Ty tam hodím a je to.
Úsměv ve mě vyvolala RDS.
Má 4 kandidáty, ale asi největší dotace!
To se mi líbíTo se mi líbí
Na stranu „Moravané“ sedí tato charakteristika:
„Pokud by tu stranu vedli jiní lidé, proč ne, ale to co tam je, to je jen banda zakomplexovaný germanofilů, plných nenávisti vůči všemu českému. Už jen ta jejich vlajka není vlajkou našich předků – moravských Slovanů, ale je to vlajka moravských Němců, především sudeťáků. Celou jejich motivací je co nejvíc naštvat a pošpinit Pražáky a co nejvíc se distancovat od všeho českého. Nenávidí Čechy tak moc, že dokonce kdysi mluvili o začlenění Moravy pod Rakousko.“
(http://www.zpovednice.cz/detail.php?statusik=962241&orderby=ide)
Pro zajímavost výsledky strany „Moravané“ z krajských voleb 2012 a 2008.
To se mi líbíTo se mi líbí
něco málo k těm volbám i když až přespříštích. Ale vyhodnotila to dobře.
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Vasaryova-Z-Cech-mi-pisou-abych-kandidovala-na-prezidentku-Dokonce-i-vrcholni-politici-457162
Což mi alenaznačuje, že ta 500ka havlist – nějak nemůže najít…….nebo s těch kdo by eventuálně mohli nechtějí.. proč asi ?
To se mi líbíTo se mi líbí
„Minulý týden jsem se vrátila z Bruselu, kde jsem hovořila s lidmi z Evropské lidové strany. Přestávají nám rozumět,“ upozornila Vášáryová.
To je normální, já Evropské lidové straně nerozumím už dlouho. Taky jsem jenom barbar odněkud z východu, který právě vylezl ze zemljanky, či slezl ze stromu, a vůbec nechápu vznešenou civilizovanost EUropana západního.
Jak by řekl Dr. Chocholoušek, „Stále kvoká, stále kvoká…“
http://zpravy.e15.cz/zahranicni/politika/juncker-clenskym-statum-eu-zacnete-naplnovat-migracni-kvoty-v-opacnem-pripade-jde-o-zacatek-konce-unie-1323602
To se mi líbíTo se mi líbí
ju, tak mne to napadlo. Proč každá jeho vyhrůžka vypadá jako návod…. 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
V té ČVT 24 jsou opravdu, ale opravdu mistři. 🙂 Tak jsem se právě dozvěděla, že účast byla “ dopoledne“ slabší a odpoledne se to zlepšilo. Včil mám dilema – co je vlastně dopoledne – když volby začaly ve 14 hod a to tedy co pamatuji bývávalo už odpoledne. Že by změna z Brussele , kterou jsem nezaregistrovala… Kdo ví.
To se mi líbíTo se mi líbí
Nemáte koukat na pochybné televizní stanice. Ono stačí chvíli koukat na tzv. Události a má toho člověk až do krku (na zvracení)
To se mi líbíTo se mi líbí
NJN, Ale nebyl to záměr. Já mám programy navolené tak že napřed jsou československé – částečně dívatelné, pak sporrtovní, pak nedívatelné a nakonec rakušáky. No a jak jsem tak couvala od rakušáků dopředu – zaslechla jsem zrovna jak se ze stúdia ptá – jak to vypadalo v Brně, tak jsem zabrzdila .. no a zazněla tahle perla.
To se mi líbíTo se mi líbí
Zdá se, že to ani s učitelstvem nebude tak zlé:
http://zpravy.aktualne.cz/domaci/uci-a-kandiduji-za-nenavistne-strany-reditelum-to-nevadi/r~14fb75dc8bc511e6bc7c0025900fea04/?utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_term=position-0
To se mi líbíTo se mi líbí
Když pominete jistého nedostudovaného cestovatele.. 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
njn zapomínáte že historie je učitelka. Vyplatilo se to dvakráz – proč ne po třetí…..
To se mi líbíTo se mi líbí
ju první vlaštovky – ale jak dlouho vydrží
https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/skola-zacala-chystat-zakum-snidane-uspela-jeji-model-kopiruji-dalsi-2793
To se mi líbíTo se mi líbí
NO co dodat k volbám………jsem trochu rozpolcen…….na jednu stranu kvituji že ČSSD bude muset nak reagovat,BABIŠ SICE VYHRAL ale bude myt starost všude nák vladnout koalice budou dost obtižné sestavit a nebudou moc stabilní tudíž se neudrží celé volební období co pro stabilitu krajů je špatné,
Plus já osobně vidím vtom co je třeba u nás do ANO lezou lidi co se dřive prezentovali jinde a spiše vtom negativu,ted tim vitězstvím vlastně převezmou značnou odpovědnost a snad lidi před těmi duležitými volbami poznají že to není spasení hlavně tím minim prohru levice…..tudiž muselo plno voliču levice dat hlas ANO…….lidi si snad uvědomí že ač Babiš je proti těm jiným pravicovým stranám bezpochyby to nejlepší pořád je to ale pravice,,,,,,,,COŽ v těch parlametních volbách by levicový volič měl silně rozmyslet………..v krajich není vubec duležité pojem levice ,pravice to v parlamentních je zasadní ……….doufám že si to levicový volič uvědomí i po vystřizlivění fungovaní pod praporem ANO………JAK sem předeslal v mistní politice o to tak nejde,jen se ukáže že za ANO tam bude stejná pakáž co se vyčitá dnešním…….jenže vtom vládnutí statu je duležitá ta socialní politika pro levicového voliče ,což by měla byt věčina lidí respektive převážná….je trochu nepochopitelné když tato kategorie lidí volí pravici
To se mi líbíTo se mi líbí
ty bezprostřední reakce těch „úspěšných“ jsou kouzelný, vona je vina furt někde mimo ně. Docela by mě zajímal váš výklad/komentář/rozbor/vysvětlení například tohohle mudra:
„Ukázalo se, že u voličů zarezonovala skutečnost, že hnutí ANO nemá jasnější program, což mu dovoluje odsávat voliče všem ostatním stranám. „
To se mi líbíTo se mi líbí
Nějak si nevzpomínám – měla ODeska vůbec nějaký program??? 🙂 ju a veverky taky né, hmm…
To se mi líbíTo se mi líbí
To bylo NA MĚ?
abych pravdu řekl poprvé nehltám vysledky takže sem jen jednou mrknul abych byl trochu v obraze,Celkem se mi potvrdilo jak dopadnou i trošku podle klima zde a okolo sebe.Sem tak nák otraven hlavně s pozice levicového voliče,Jak sem předeslal v těchto volbách oto tolik nejde,ale jde oto klima,
vim že nejdu k jadru jestli ta otázka byla na mě ovšem bez té omáčky kolem to nejde.
Jedna věc je že čssd je prolezlá špinavostí,bez určité pokory k tomu co dělá a jak to dělá.Proto i oprávněně ztrací a pro plno lidí je nevolitelná,
Na druhou stranu se nedá upřit že tato vláda po 8 letech tragického vládnutí pravice,vládne ve srovnání těch 8 letech bezvadně……..jenže je to právě i tim že po katastrofě je vše zdanlivě ružové,takže by se dalo respektive dá najít hodně negativ,
Každopadně to není tak že dobré je zasluhou ANO a to ŠPATNÉ ZASLUHOU ČSSD.
což mnohdy aspon podle mě tak nák prezentuje pan BAVOR v souladu většiny zde.
Nák vtomto se neshodnu s většinou zde………protože hodnotím vysledky,nikoliv jednotlivosti.
Takže si většina naroda zadělává na problém,jestli teda podle mého uvažovaní je nelogické aby větší čast obyvatelstva bud ignorovala volby nebo volila pravicové spektrum…….ono to vyjde nastejno……….pravicový volič vždy bude uvědomělejší…………a to se daří dobře prezentovat otravit lidi nebod masam namluvit zdání že je vše zbytečné,,,,,,,,jak jsem předeslal ted na tom nezaleží až tolik,i když tu nechut není možno podcenovat.
A to klima probihá i zde
Tak kté otázce…….nevím kdo to řekl a to je duležité……..NEBOT já osobně bych to tak nák formuloval,a ještě bych dodal hnutí ANO se zatim nedokázalo tolik ušpinit ne že je čisté ale neměla tu zodpovědnost a nahravá ji jak kolem je tolik špiny a oni jsou pro mnohé ty spasiteli…..stačí jen co v mém okolí tam je……..věčinou ty co prezentovali tu špinu předtím.
OVŠEM jestli se tím obhajoval někdo s vedení ČSSD……..JE VIDĚT ŽE nevidí to špatné co dělali,prostě hledat chybu hlavně u sebe.
A ONO SKUTEČNĚ ANO nemá program je to defakto smesice což je vtéto špině ted vyhoda,a čas ukáže podle mě lidé hodně vystřizlivý,nebot to platí ovšech stranach ty grazlové okamžitě změní kabat.
To se mi líbíTo se mi líbí
Tato
my dva se opravdu nemůžeme shodnout. Mně se přání splnilo, ale je částečně. Chtěl jsem, aby Sobotka a jeho parta dostali pořádnou facku teď, aby se za rok opět strana stala volitelnou. Jsem si vědom toho, jaké nebezpečí se skrývá v tom, když parlamentní volby dopadnou stejně jako tyto krajské. Ale obávám se, že to Sobotkovi prostě nedošlo. Prostě jen lidé rozhodli, že chtějí po osmi letech změnu. To je skutečně na ústavní léčbu.
To se mi líbíTo se mi líbí
Ale jak jsem tak koukala na Moravce – hrubě se mu Zimola nelíbil. To zakrývání nelibosti na tom vyžehleném ksichtě se nedalo nevidět.
To se mi líbíTo se mi líbí
Napsal jste to tato naprosto přesně … musel jsem Vám to napsat, omlouvám se blbíšramštajnům.
Moje řeč : „Nák v tomto se TAKY neshodnu s většinou zde………protože hodnotím vysledky,nikoliv jednotlivosti.“, “ …poprvé TAKY nehltám vysledky“
A zase na dlouho konec propagandy 🙂 .
To se mi líbíTo se mi líbí
Kdyby náhodou zase nějaký exot se chtěl vysmívat mému domnělému zklamání že ti „mí“ neuspěli víc (oni uspěli jako obvykle, nevymírají 🙂 : do kraje se v Praze-městě nevolilo, a ve volbách do Senátu jsem uspěl s volbou ing. Kose za Hnutí pro Prahu 11 …
To se mi líbíTo se mi líbí
V tom s vámi souhlasím – hnutí ANO má (zřejmě úmyslně) program, ve kterém si ten svůj kousek najde kde kdo. Ani se ještě nestačilo moc ušpinit. Ale teď, po těchto volbách, budou mít příležitost. Nyní se uvidí, jak vážně tu protikorupční a poctivostní rétoriku myslí ANO jako celek. Uvidíme, jak a jestli vůbec, se dokáží vypořádat s kariéristy, houfně se lepícími na úspěšnou stranu. Také uvidíme, co z toho programu budou chtít realizovat a co byla jenom návnada na voliče.
ČSSD dostala vážné varování a my uvidíme i to, co si s ním počne. Ale už jsem v ČT slyšel, (bohužel nevím od koho, dělal jsem něco jiného a TV byla jen zvuková kulisa), že Sobotka by mohl výsledek v Jinhomoravském kraji využít k tomu, aby se definitivně zbavil Haška. A pro dobro ČSSD opravdu doufám, že to vypotil jen nějaký ČT pozvaný poblitolog a ne někdo z vedení ČSSD – protože jestli Sobotka & spol. udělají jenom tohle, další volby v pořadí projedou ještě hůř. A ty budou parlamentní.
To se mi líbíTo se mi líbí
No oni ti ušpinění museli mlčet, tedy ti, co jaksi nesplňují to co občané chtějí, tj. Stropnický, slyšel jste o něm v posledních asi 4-6 měsících? Dokonce i Žilková ani nežblebtla ;). Pak Zlatuška, taky umlčený.a další. Dělá to dobře Babiš, má je na provázku ;). Prostě před volbami budou mlčet, ted už se mohou na nějakou dobu rozpovídat ;). pak zase budou mlčet.
To se mi líbíTo se mi líbí
Tato, jste optimista. Skutečnost je taková, že pokud se něco současné vládě podařilo vw prospěch občanů, je to navzdory Babišovi a ANO. ANO je jenom, teď budu expresivní, Babišova křivá, prolhaná, slovenská stbácká držka. Za ním není nic jiného než černá díra. Z té vytahuje k funkcím obskurní karieristické obludy. Typickou ukázkou je situace v Praze, kde vládne ANO už nějaký čas. Zeptejte se v Praze jak se daří pod jedním takovým Babišovým koněm, Slovence s naprosto podezřelým a obskurním životopisem A. Krnáčovou. Phobos a deimos je dost výstižné. Neboli Praha kráčející do průšvihů gigantických rozměrů. Voliči se výsledky vládnutí ANO v Praze nezabývají. Ostatně Babišova media jim o tom neřeknou ani slovo. Český volič se o výsledky vládnutí nezajímá nikdy a nikde. To by takové strany jako je třeba ODS už dávno zanikly. Raději se řídí místo rozumem jakýmisi temnými pudy.
To se mi líbíTo se mi líbí
No a co Vy na to, na koalici v HK s TOP a ODS, jste spokojený? Hlavně když tam bude ČSSD u lizu, že? Asi si najdete zase nějaké výmluvy, nakonec na to jste opravdu experti, myslím jako ČSSD.
To se mi líbíTo se mi líbí
Vy jste kočko přímo ukázkovým příkladem temných pudů.
To se mi líbíTo se mi líbí
Aha no jasně, já se spojila s TOP09 a ODS :D.
To se mi líbíTo se mi líbí
Chyba, Josi. V Praze vládne koalice ANO + ČSSD + Trojkoala (SZ, KDU-ČSL, STAN).
http://www.rozhlas.cz/zpravy/regiony/_zprava/praze-opet-vladne-staronova-koalice-zastupitele-podepsali-smlouvu-a-zvolili-nove-radni–1607892
A pokud si to pamatuji správně, to dlouhodobé dohadování o to, kdo bude dál vládnout v Praze, spustila ČSSD, jmenovitě pak jistý Petr Dolínek akcí „odvoláme s opozicí mladýho Stropnickýho.“ Dolínek je taky Babišův kůň, Josi? Krnáčové životopis mu (ani jeho partajním kumpánům) zjevně nijak nepřekáží.
Vážně mi běhá mráz po zádech, když mám dojem, že předseda pražské ODS trefil do černého, když mluví o koalici trafik.
To se mi líbíTo se mi líbí
No vy byste patrně raději viděl u moci ODS a TOP09. To je totiž jediná alternativa.
To se mi líbíTo se mi líbí
Kdepak, jen na rozdíl od vás nechci ČSSD v Praze upírat zásluhy na vládnutí. Navíc si
myslím, že pražská ČSSD by by klidně akceptovala i koalici s ODS a TOP. Alespoň v minulosti jí koalování s ODS nedělalo nejmenší problém a snaha tu rozhodně byla.
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/politika/dohady-v-praze-rysuje-se-koalice-ano-cssd-trojkoalice-a-ods_372628.html.
To se mi líbíTo se mi líbí
Kdyby se český volič zajímal o výsledky vládnutí, tak by dávno zanikla hlavně ČSSD.
Jediná klika, že se zajímat nemůže, protože mu nikdo nic neřekne.
Proto ještě ČSSD existuje.
ČSSD je superšpína, zrada, korupce, neschopnost a co mají navíc od jiných stran, ještě baziliškovství.
No…ale ono je to jedno.
Kdyby neexistovala ČSSD a ODS TOP09 a KDU a Zelení, tak by rozhodně existovali jejich „osobnosti“.
A tak bychom tyto osobnosti viděli v nových, zdravých partajích.
Dientsbier by byl k vidění ve straně „Evropský pokrok“, Kalousek ve straně „Evropský blahobyt“, Sobotka ve straně „Vše pro občany“,Šiklová vy řečnila v partaji „WELKOME“, Stropnický by pak úderničil v partaji „Modří“atd…atd…
No a po dalších volbách by zákonitě zanikly i tyto nové strany, a vznikly by ještě novější, při čemž by byly hnedle obohaceny o stejné politiky.
To se mi líbíTo se mi líbí
NÁK nechapu ,třeba vtomto se schodnem,,,,,,,,,psal jsem že potřebujou dostat facku otazka jestli se poučej spiš ne……..neshodnem se v jednom ta určitá vstřicnost k BABIŠOVI……..VOLIČ jako já by ani za tohoto stavu neměl dat hlas Babišovi,,,,,,a jediná možnost při nevolbě ČSSD JE JEN jedna ,i když snima nejsem okouzlen jak PP ……….TO JE BOHUŽEL TA tragedie levice……to hlavně by si měli levicový politici uvědomit většina se znich cpe pořad ke středu nebo za něj……jak tvrdí najitel nejmenovaného že rozhoduje střed což já považuji za jeho nej,omyl.
Ne rozhoduje že lidi si nechají namluvit že je vše zbytečné,a to horší že je pravo levé chapaní už přežitek
To se mi líbíTo se mi líbí
a vy byste nebyů k Bab vstřícnej – Kdybyste měl za krkem OKD. Che buď se to ututlá, nebo někdo začne pátrat po zahraničních kontech… joj.
To se mi líbíTo se mi líbí
Je to rozhodně zajímavé, ANO skutečně vzalo voliče všem, proč to tak je? No podle mého zase chyba ČSSD, ptz se před volbami proti nim vymezovala hodně, proti Babišovi především a to neměla, vyčítat Babišovi například náckovství kvůli Letům jako to udělal Sobotka?
A je vidět že ani denní přítomnost toho idiota Kalouska na ČT nepomohla TOP09, což je jedině dobře a mě to rozesmálo a ještě k tomu seřval (Kalousek) Železného :D.
Komunisté nebyli skoro vidět., je to částečně jejich vina, částečně samozřejmě mainstreamu, pokud byli, tak většinou Dolejš, který, podle mého, má sice některé dobré myšlenky, ale většinou……no sice to není blb z ODS ani TOP09, ale některé jeho projevy jsou spíše tak k ČSSD, k těm rozumnějším z ČSSD ale.
A v tomto s Vámi tato naprosto souhlasím „si měli levicový politici uvědomit většina se znich cpe pořad ke středu nebo za něj…“.
To se mi líbíTo se mi líbí
nee, že všem? – Moravec tvrdil že jen komunistům a socanům…. pak jsem přepla, protože na něj už žaludek jaksi
To se mi líbíTo se mi líbí
Ale pane Bavore Vám to vyšlo, Zimola dostal nejvíc a přitom ČSSD dostala dost velkou ťafku, jen se bojím, že jí to nebude stačit.
To se mi líbíTo se mi líbí
Nestačí. Už se paktují s pravicovými stranami jako ODS či TOP, jen aby obešli Babiše. Prostě se zdá, že si to budou muset a my s nimi, vyžrat až do konce.
To se mi líbíTo se mi líbí
Jo taky to sleduji, tak budou mít co chtějí ;). Ano a my s nimi bohužel :(.
To se mi líbíTo se mi líbí
Komu není rady,..v apatyce nekoupí.. 😦
To se mi líbíTo se mi líbí
„Tohle nebyly celostátní volby, tohle byly krajské volby a volby do třetiny Senátu. Pro mě je důležité, aby ČSSD byla připravena pro volby do Poslanecké sněmovny.. Cítím odpovědnost za všechny výsledky, které má ČSSD v době, kdy ji vedu. Má hlavní odpovědnost je za celostátní politiku ČSSD. Jsem připraven kandidovat na funkci předsedy a připravit ČSSD tak, abychom zvítězili ve volbách do Poslanecké sněmovny,“ řekl Sobotka.
https://www.novinky.cz/domaci/416910-zklamana-cssd-chce-napnout-sily-do-voleb-do-snemovny.html
Tak nevím, nepřehání to Bohouš trochu se sebereflexí?
To se mi líbíTo se mi líbí
😀 jo Bohouš je fakt skvělej, ted poslouchám, tedy má jako kulisu ČT24, takže myslím v KH kraji koalice ČSSD s TOP, ODS a ještě nějakýma pidi stranama, tak Sobotka bude mít co chtěl.
To se mi líbíTo se mi líbí
oni se ještě do konce roku rozhádají a ….
U nás jsem zvědavá , jesti nejvyšší policajt je kamarád Student Agenci a jestli mu ty dotace – za pomoc – dá. Když Hašek sice dobře dělal, že soukromníkům takové velikosti je odmítal, ale soukromníky na Velké ceně podporoval a bohatě. Hmm uvidíme jak se nám ty „vztahy! časem vyvedou… přece jen jsme dědina. Akorát nevím, jak dopadlo současně probíhající referendum o nádraží. hmm
To se mi líbíTo se mi líbí
Není dost hlasů říkali, jestli myslíte to brněnské.
To se mi líbíTo se mi líbí
dík
To se mi líbíTo se mi líbí
JESTLI NĚKDO NAPIŠE TOTO……..tak snad ani tady nemuže žit
Kdyby se český volič zajímal o výsledky vládnutí, tak by dávno zanikla hlavně ČSSD.
Jediná klika, že se zajímat nemůže, protože mu nikdo nic neřekne.
To že je ČSSD PROHNILÁ A ZKORUMPOVANÁ není pochyb ale to jso defakto všechny,krom KSČM PROTOŽE se nedostala k lizu na urovni krajů se na tom podilí.ANO je mladé a nové,hodně lidí pozná v krajich co to bude za změnu ja předpovidám žadná nebot jako unás tam vlezou ty co byli jinde a kradli.
JENŽE FORMULOVAT TO TOUTO větou ……….Kdyby se český volič zajímal o výsledky vládnutí,…………….TAK asi musí žit jinde………KAŽDÁ VLADA CO BYLA po pravici a vždy to bylo pod taktovkou ČSSD znamenala vybřednuti co zase vymysleli pravicový inženíři.
Soudnej člověk by měl rozlišovat
To se mi líbíTo se mi líbí
Tato, hlavně vy byste měl rozlišovat ČSSD a Sobotkovu partu. To skutečně nemá se sociálně demokratickými principy nic společného. Výsledek voleb naznačuje. Třeba proč vydržel Zimola?
To se mi líbíTo se mi líbí
vydržel také Běhounek,i když na něj babišův bulvár hodil špínu tím,že je policií obviněn a vyšetřován.
Prostě ta špína,lživá kampaň od Babiše ne všude padla na úrodnou půdu.
To se mi líbíTo se mi líbí
Jasně. A Babiš stál redaktorům za zády a diktoval jim, co mají psát. 😯
To se mi líbíTo se mi líbí
nikoliv,díval se na ně přes okno redakce,to bulvárním pisálkům stačí
To se mi líbíTo se mi líbí
A co správně motivuje pisálky od Bakaly?
To se mi líbíTo se mi líbí
pane BAVOR a proč,je součast a dost vyznamná celé ČSSD……..TAKŽE USPĚCH NEUSPĚCH JDE NA JEHO TRIKO.
v tom je vidět jak ho máte pod kuži nedá se to odělovat.Paradox je že vlada pod jeho vedením šlape,bohužel lidi jako vy nebo VITTA ODĚLUJI věci co jsou spojené není BABIŠ A Sobotka…….ALE VLÁDA
je to jako zde co napsal
vittta napsal:
9.10.2016 (09:48)
TO JE naprosto mimo a zaslepenost nenavistí.
VYBIRÁ useky a aniž si to uvědomuje vlastně se schazuje………např vždit 300 stovkama se ohaněl i BABIŠ že je to jeho zasluha……samozřejmě pro VITTA je to duvod k smichu.
ASI BY SNÍM PLNO duchodcu nesouhlasilo pro určitou čast je to že si bude moct něco koupit,pro některé to bude vyznamná pomoc,,,,,,,já osobně si nestěžuji a tento bod je zrovna pro mě nepodstatný
dale piše………..Všiml jste si někdy, jaké úspěchy má Babiš?
A VŠIML SI ON ŽE babiš je ministrem financí ve vladě Sobotky?Takže uspěchy a neuspěchy teto vlady jdou na vrub všech 3 stran
nebo piše hloupost…….Třeba vy, Tato, kdyby měla úspěchy TOP09 sebevětší, považoval byste to za lež.
ano všiml a uznal bych to
dale……..Deficit se snižuje, příjmy rostou…
Potíž těhle úspěchů je v tom, že si jich nikdo vyjma statistiků a manipuipátorů nevšimne.
bud je slepí nebo zaslepen……….v našem kraji se opravují kdejaké mosty a špatné silnice za vlad předešlích pravicových,prakticky nula
TEN ROZDIL BIJE DO OČÍ………. NA VŠECH STRANACH SE RUZNĚ PŘIDAVÁ.,staví upravuje,nejmenší nezaměstnanost posledních let………………PŘESTO deficit je nejmenší v historii————-no pro VITTU neznamé
TAKŽE tak asi PANE Bavor
To se mi líbíTo se mi líbí
Tato, vy zase nechcete vidět, jak se Sobotka chová vůči lidem, kterým má vládnout. Jeho obojaké lavírování kolem kvót, migrace a vůbec všeho, co se této problematiky týká, je strašně nebezpečné pro všechny. A jeho házení peněz na zbytečné projekty, příprava na přípravu integrace migrantů, pomlouvá Zemana a pak se chvástá úspěchem v Číně, úspěchem, který připravil právě Zeman, a další a další svinstva podporovaná jeho podržtaškami. Je toho moc. A to prostě není sociální demokracie. On není sociální demokracie. On je její zhouba. Což to nevidíte?
To se mi líbíTo se mi líbí
Já se shazuju, a ani o tom nevím.
Tohle kdybych tak napsal o vás, to by bylo nářku.
Tak tady se nejspíš fakt shazuju, chodí sem dost absolutních ČSSDáckých fanatiků, co mají dojem, že vše kolem se hýbe díky ČSSD.
Samozřejmě je otázka, kdo tady vlastně vládne.
Sobotka si bez Babiše ani neusere, ale platí to spíš tak, že ČSSD si bez Babiše neusere, ANO je Babiš, nikdo víc.
Tak to dělají (politicky) schopní, nechají iluzi vlády na neschopném,(ých) a vládnou sami.
Schválně mi napište, kdo (kromě vás a několika bulíků s oranžovými vlajkami) spojuje jakýkoliv úspěch se Sobotkou a ČSSD.
Nikdo.
Všichni velebí Babiše.
Za to negerskou křivárnu má na hlavě Sobotka a ČSSD.
Babiš s kůží na trh nemusí.
Kromě toho si koupil pomocí EET i jedince, kteří jinak kapitalismu nijak nefandí.
Jistě, tito lidé mít víc nebudou, i kdyby se vybralo oněch 10-20 miliard, tak si toho nikdo nevšimne.
No, víc mít nebudou, ale nenávidění živnostníci budou mít méně, a to je základ všeho.
Vy jste zaslepen nenávistí ke mě, když už je tedy někdo něčím zaslepen.
Jinak byste si jistě všiml, že Babiše nijak nemusím, ale jako politolog-amatér musím ocenit jeho mazanost.
A ty opravy kolem nás….
Ha,ha, ha,ha,ha….
Tyhle euroúplatky…..
Třeba se mění na dálnicích svodidla.
Jsou lepší, ale za ty prachy a dopravní omezení to samozřejmě nestojí.
Budeme mít nová, hezká svodila, a na silnicích II. a II. tříd se nedá jezdit…..
Také je nízká úroková sazba, tak se samozřejmě kšefty hejbou, poněvač jsou dostupnější úvěry.
Za to ale Sobotka a jeho soubor rozhodně „nemůže“.
On ani Babiš, ale je to Babiš, kdo líže smetanu, zválcoval zavedenou a „tradiční“ ČSSD tak, že je to až ostudné.
To se mi líbíTo se mi líbí
Kdo to mohl napsat?
Takový člověk fakt nemá soudnost, protože jinak by musel vidět ty ohromující výsledky.
Třeba ty 3 kila důchodcům.
Válím se smíchy.
Všiml jste si někdy, jaké úspěchy má Babiš?
Nemalé, tato, nemalé.
Deficit se snižuje, příjmy rostou…
Potíž těhle úspěchů je v tom, že si jich nikdo vyjma statistiků a manipuipátorů nevšimne.
A jen na konzumentech, jak to přijmou.
Třeba vy, Tato, kdyby měla úspěchy TOP09 sebevětší, považoval byste to za lež.
Kdyby to samé měla ČSSD, tak to budete hlásat div ne jako váš osobní úspěch.
Ale reálná situace by byla stejná.
To se mi líbíTo se mi líbí
když už to zatím vypadá tak „dobře“ a ČSSD dostala tu facku,tak doufám,že příští týden dostane dvě facky Škromach.
To se mi líbíTo se mi líbí
To je ale problém váš místní. Tak si ho vyřešte 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
Prozraďte co máte se škromachem za potíže….
To se mi líbíTo se mi líbí
Zeman má, podle mého, zase pravdu. „Domnívám se, že i v krajských volbách voliči hlasovali na základě celostátních úvah. Krajské volby jsou předzvěstí voleb sněmovních, pokud se nestane nic nového,” řekl. Protože přece když se Okamura dostal do asi 10 zastupitelstev, tak co je to?
A navíc, když Babiš řekl, že kraje jsou průtokáč a že by mohly ušetřit tak 1/10 peněz. On nesliboval víc peněz do krajů, tedy myslím. Lidé berou krajská zastupitelstva jen jako úředníky a dávají najevo spíše svůj postoj ke stranám jako takovým. A tam to Sobotka a spol., ale i KSČM a naštěstí i TOP09 pěkně projeli. Ani s ODS to myslím nijak nevyhráli, to jsou jen kecy Fialy.
ANO a lidovci. Což mě mrzí, tedy hlavně ti lidovci, ale dělají to chytře. Jsou za bukem, moc se nevyjadřují nebo stylem ano, ano,ne, ne, prostě kluzcí jak hadi, ani moc neútočili, na jejich průšvihy a že jich není málo, lidé zapomínají. A možná, že v krajích zas tak špatní nejsou.
To se mi líbíTo se mi líbí
má,proč by neměl pravdu,jen je otázka jestli se ta pravda týká pouze ČSSD anebo i Mynáře s Nejedlým.
To se mi líbíTo se mi líbí
nechcem brat niekomu iluzie,vacsina tu stare haraburdie,co sa na tom smetisku zivot,kus poprevalovalo,tu ojebavacku tam v mene lidu to ja dobre pamatam a kurva,co to siri zvana strana,len satky preblieka a nic nebude lepsia od tej prvej kurvy,co som v mladi zazil nazdar.
To se mi líbíTo se mi líbí
dnešní titulek na Novinkách:
J á j s e m z m ě n a . … Do příštích voleb půjde jiná ČSSD, řekl Sobotka.
… dávné poznání a dnešní glosa:
N e, t y j s i p ř í č i n a ! ! !
To se mi líbíTo se mi líbí
Tak volby máme za sebou. Sobotka se zase „ukázal“: Voliči chtěli změnu a já nic já muzikant.
Ale já mu nic říkat nebudu. Za mě mu to řekl Štěpán Kotrba.
Babišovce lidi volili, protože je nemají ještě prokouknutý. Myslím, že se k němu přidávají hlavně takový, co cítí, že by mohli přijít k nějakému lizu. Přesně ty typy co si dřív přilepšovali pod vlajkou ODS. Takže já z toho přeskupování na krajích až takovou radost nemám.
Souhlasím se Zemanem, že kraje nefungovaly úplně nejhůř.
Nevolila jsem ANO, ale v Babišovi žádného ďábla nevidím, to spíš v těch co jdou za ním.
Nevolila jsem ani ČSSD, ale to bylo spíš kvůli Sobotkovi, který se nechá řídit od svých pochybných poradců, do vlády si prosadí zrádce zrádců, pak neschopného a ukecaného ministra zahraničí a jako třešničku na dortě tam vidím toho neúspěšného prezidentského kandidáta.
Proti hejtmanovi Pardubicka jsem měla vztah nevyhraněný ani pro ani proti.Tak jsem to sama osobně hodila bývalému předsedovi odborů na dráze – v té době vedení státních drah celkem zatápěl.Do těchto voleb v našem kraji dělal hejtmanovi náměstka pro dopravu. Byl ale pro další voliče na nesprávné kandidátce.
Jinak taky ještě chci říct, že nemám ráda ty, co vykřikujou, že jinak než oni volí ti, co se nechají koupit koblihou, nebo nevolí pravici, protože jsou méně vzdělaní.
V našem malém okrsku dopadly volby následovně:
1) ČSSD, 2) KSČM, 3) ANO
To se mi líbíTo se mi líbí
Zcela nezávislej zkurvy… člen volební komise v Brně:
To se mi líbíTo se mi líbí
Si tady vesele minusujete, ale to je OPRAVDU člen volební komise v Brně.
To se mi líbíTo se mi líbí