Trump se připravuje na debatu proti Bidenovi tím, že jde do pečovatelského domu a hádá se s pacienty s demencí


Jun 24, 2024 · BabylonBee.com❗❗❗ Falešné zprávy, kterým můžete věřit

WEST PALM BEACH, FL – Trumpova kampaň v pondělí oznámila, že se bývalý prezident začal připravovat na nadcházející debatu s Joem Bidenem tím, že navštěvoval domovy důchodců a hádal se s pacienty trpícími demencí.
„Georgi, s tím vápnem JELL-O se mýlíš. Nikdo ho nemá rád,“ řekl Trump, když se hádal s 94letou pacientkou trpící demencí, která tvrdí, že ji neustále pozorují ruští špioni. „Nechutná to dobře! Všichni mi pořád říkají, jak jim to nechutná, a vy mi říkáte, že by se to mělo podávat každý den? JEDNÍM DENEM zakážu limetkové JELL-O.“
„A Mexiko za to zaplatí!“
Starší diváci tleskali, když Trump udeřil na pacienta s demencí poté, co se s ním náhle začal hádat v době podávání dezertu.
„Jako by říkal to, co si všichni myslíme,“ řekla Constance Woodrowová, 78letá pacientka s Alzheimerovou chorobou.
V jiném případě Trump křičel na veterána z druhé světové války, dokud nezačal plakat.
„Největší generace? Spíš nejchromější generace,“ zavtipkoval Trump a vyvolal smích ošetřovatelů. „Stěžujete si na hlasitou hudbu, když se lidé – dobří lidé – snaží poslouchat jazz. Je mi z vás na zvracení, abych pravdu řekl.“
„Ale děkuji vám za vaši službu.“
V tomto a mnoha podobných případech dav starých lidí propukl v jásot na Trumpovu adresu, když propouštěl jednoho pacienta s demencí za druhým.
Trumpova příprava na debatu je výrazným odklonem od předchozích let kampaně, kdy trávil čas studiem vládní politiky a účastnil se falešných debat s bývalým guvernérem New Jersey Chrisem Christiem.
„Strávil jsem všechen čas tím, že jsem se hádal s nějakým tlusťochem o mostech nebo o něčem takovém,“ řekl Trump a zamyslel se nad minulými debatními přešlapy. „Vůbec mě to nepřipravilo. Biden je hubený a nenávidí mosty!“ řekl.
Zdroje blízké Bidenově kampani potvrdily, že prezident je tímto novým vývojem před čtvrteční debatou znepokojen.
„Ale ne, moje zmrzlina,“ zašeptal prý Biden, když ho manželka odváděla pryč.
V době publikování zdroje potvrzují, že pokud Trump nevyhraje prezidentské volby, bude vítán v Shady Oaks Assisted Living.
*** Translated with http://www.DeepL.com/Translator (free version) ***

Příspěvek byl publikován v rubrice Babylon Bee se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Trump se připravuje na debatu proti Bidenovi tím, že jde do pečovatelského domu a hádá se s pacienty s demencí

  1. slim21dc0c737548 napsal:

    https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-babis-orban-a-fico-planuji-zalozeni-vlastni-frakce-v-ep-40478043#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=8&utm_campaign=abtest259_vymena_novinky_sz_varC&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

    Jestlipak se Bab domluví maďarsky? (Orban má sice výbornou angl. (vždyť studoval na Sorosovo stip.), ale rodný jazyk je r.j.)

    Skoro bych si myslel že jo, vždyť měl Tünde Bartu za poradkyni

    To se mi líbí

  2. slim21dc0c737548 napsal:

    To se mi líbí

  3. slim21dc0c737548 napsal:

    —-

    To se mi líbí

Bavorova lampárna.