![]() Nedávné teroristické útoky spáchané muslimy ve Francii a Rakousku by měly sloužit jako varování pro Evropany, kteří již dlouho ustupují extremistickým muslimským politikům a organizacím. Na snímku: Dveře vídeňské restaurace s dírami po kulkách vyfotografované 3. listopadu 2020 – den po teroristickém útoku, při kterém byli zavražděni čtyři lidé. (Foto: Helmut Fohringer / APA / AFP prostřednictvím Getty Images) |
Nedávné teroristické útoky spáchané muslimy ve Francii a Rakousku by měly sloužit jako varování pro Evropany, kteří již dlouho ustupují extremistickým muslimským politikům a organizacím.
Toto varování v posledních týdnech zaznělo od rostoucího počtu publicistů, politických analytiků a politiků z arabských a islámských zemí. Jejich hlavní poselství Evropanům zní: Politický islám je hrozbou nejen pro nemuslimy, ale i pro muslimy a Araby. Evropané se musí probudit a musí začít s muslimskými extremisty bojovat.
„Za šíření nenávisti a terorismu ve světě jsou odpovědné organizace propagující politický islám,“ řekl saúdský spisovatel Mohammed al-Sheikh.
„Za to, že ve světě existuje nenávist a terorismus jsou odpovědné organizace propagující politický islám. Tyto organizace jsou ve většině islámských zemí zakázány, zatímco v Evropě – zejména v Británii – mohou neomezeně působit. Evropané si však za to mohou sami.“
Abdel Moneim Ibrahim, přední bahrajnský politický analytik, napsal, že Francie nyní ošklivě doplácí na své „dvoření se“ politickému islámu.
„Trpí teď Francie za svoji bohorovnost a laxní bezpečnostní sledování desítek teroristických organizací působících pod rouškou charitativních a islámských společností, memorování Koránu a výuky arabštiny, a desítek imámů působících ve francouzských mešitách, kteří podněcují násilí a nenávist a sympatie k džihádistickým teroristickým skupinám?“
„Ano, to je dnešní realita. Francie nese část odpovědnosti za to, že z důvodu svobody projevu a svobody náboženství tyto podezřelé organizace nezrušila…“
„Francouzská vláda velmi dobře ví, že ve Francii existují podezřelé islámské organizace podporující teroristické činy. Je také velmi dobře obeznámená s tím, že terorismus ve Francii a ve zbytku evropských zemí financují a podporují Turecko – konkrétně vláda [tureckého prezidenta Recepa Tayyipa] Erdogana – a Katar. Turecko a Katar se spoléhají na podezřelé spolky řízené Muslimským bratrstvem a dalšími teroristickými organizacemi, jako jsou Al-Káida a Islámský stát.“
Pokud bude Francie s politickým islámem nadále koketovat, varoval Abdel Moneim Ibrahim, „tak budou nevinní Francouzi i nadále platit velmi vysokou cenu.“
Palestinský politický analytik Adli Sadeq poukázal na to, že v mnoha západních zemích se s Muslimským bratrstvem stále zachází jako s „umírněným politickým hnutím“.
Mnoho zemí, řekl Sadeq, odmítlo označit Muslimské bratrstvo za teroristickou organizaci, protože ji mylně považují za „umírněnou“ skupinu. „Tvrdit, že Muslimské bratrstvo je centristické a umírněné, nedává smysl,“ argumentoval. „Mezi nimi a džihádistickými skupinami není žádný rozdíl.“
Tuniský redaktor a politický analytik Alhashimi Nawiri vyzval západní země, aby své vztahy s islámskými organizacemi přehodnotily:
„Ukázalo se, že tyto [islámské] organizace jsou ve své ideologické podstatě fašistické skupiny, které nemají nic společného s demokratickými hodnotami.“
„Teroristické útoky páchané na Západě, mají vážný dopad na soudržnost západních společností a států. Je to ale důsledek podpory a neomezeného působení těchto [islámských] politických hnutí. Přítomnost těchto skupin v západních zemích vrhá stín na miliony muslimů, kteří tam žijí a kteří jsou povinni (po každém teroristickém útoku) prokazovat svoji nevinu a objasňovat, že islám nenese vinu za tyto skupiny a jejich činy.“
Francii za její smířlivou politiku vůči islámským organizacím vyčinila také saúdská publicistka a politická analytička Hailah al-Mashouh:
„Není pochyb o tom, že k současné vlně terorismu přispěla předchozí shovívavá politika Francie vůči [muslimským] extremistům a francouzské zákony zaručující právo na azyl a imigraci každému cizinci, který se ocitne ve Francii.“
Hailah al-Mashouh také doporučila Evropské unii postavit mimo zákon a trestně stíhat všechny politické islámské skupiny – zejména ty, které jsou přidruženy k Muslimskému bratrstvu – a uvedla, že takový krok by byl v boji proti terorismu účinnou zbraní.
„Jediným možným rozhodným řešením [teroristických] útoků je kriminalizace a vyhoštění extremistických skupin,“ zdůraznila al-Mashouh. Dále dodala, že západní země by se měly poučit z tvrdého zákroku Saúdské Arábie a Spojených arabských emirátů proti skupinám přidruženým k Muslimskému bratrstvu, které byly z těchto dvou zemí vypovězeny. Varovala, že pokud tyto skupiny nebudou z Francie a dalších západních zemí vyhoštěny, tak to povede k dalšímu násilí a krveprolití.
Muslimská světová liga (Muslim World League), panislámská nevládní organizace, jejímž deklarovaným cílem je objasňovat skutečné poselství islámu „propagováním umírněných hodnot podporujících mír, toleranci a lásku“, varovala, že politický islám je extremistická, nebezpečná a násilná ideologie.
Francii, Rakousku a dalším západním zemím, které umožňují Muslimskému bratrstvu, a jeho přidruženým organizacím na svém území neomezeně působit poslala Muslimská světová liga tento vzkaz: „Myšlenky politického islámu jsou založeny na šíření nenávisti, zasahování do záležitostí států a ovlivňování jejich národní soudržnosti, jakož i na podněcování násilí v západních zemích za účelem uskutečnění jeho politických cílů.“ Muslimská světová liga dále varovala, že islamisté při realizaci svých politických projektů slaví nemalé úspěchy v nemuslimských zemích, pod kouřovou clonou školení imámů a financování islámských charit.
Několik dalších významných arabských a muslimských mediálních osobností a politických analytiků doporučilo Evropanům, aby si dávali pozor na finanční a politickou podporu, kterou skupiny přidružené k Muslimskému bratrstvu dostávají z Turecka, Íránu a Kataru.
Faisal J. Abbas, šéfredaktor deníku Arab News, poznamenal, že muslimským teroristům pomáhají v západních zemích „zlomyslné ruce“ Turecka.
„Tyto zlovolné režimy vždy rády zneužívaly náboženství k získávání politických bodů a naprosto profesionálně v tom umí chodit například Írán,“ napsal Abbas. „Používají náboženství ke svým politickým cílům a k vyvolávání a podněcování nenávisti. Prožíváme těžké a nebezpečné časy.“
K Abbásovu upozornění na úlohu Turecka, Íránu a Kataru při financování a podpoře islámských skupin a jednotlivců v západních zemích se přidal i tuniský spisovatel Al-Habib al-Aswad, který napsal, že „terorismus se změnil v průmysl vedený islamisty toužícími po světovládě, jejichž myšlení zamrzlo v ideologii historických islámských výbojů do zemí nevěřících a jejich okupaci.“
Al-Habib al-Aswad varoval, že Turecko a Katar financují islámské organizace, milice a média na Západě a dodal: „Blíží se nová vlna terorismu, která by mohla být ještě násilnější než ta předchozí.“
Mnoho Arabů a muslimů nyní varuje před současným jasným nebezpečím, které islamismus představuje pro různé společnosti, a to zejména ty na Západě. Tyto muslimské osobnosti prokazují zaujmutím takového veřejného postoje velkou odvahu a přesvědčení. Jejich doporučení, aby západoevropské státy na svém území vymýtily islamistické organizace, je životně důležité. Bezprostředním důsledkem pokračující politiky ustupování islamistům budou další hrůzné vraždy v ulicích evropských měst.
Khaled Abu Toameh sponzorovaný nadací Shillman Journalism je spolupracovníkem Gatestone Institute a pracuje jako novinář v Jeruzalémě. Za svou práci obdržel několik ocenění.
…. Dále dodala, že západní země by se měly poučit z tvrdého zákroku Saúdské Arábie a Spojených arabských emirátů proti skupinám přidruženým k Muslimskému bratrstvu, které byly z těchto dvou zemí vypovězeny. ….
Pokud považujeme Saúdskou Arábii a Katar za etalony demokracie a práva, tak budiž (nám zem lehká). Osobně mám raději Muslimské bratrstvo. Je to jasná organizace a vím s kým mám tu čest. Pokud páchají atentáty, tak je to výrazný důvod k probuzení západoevropské společnosti. Snad to dokáží! Buďme jim za to vděčni! Když bude potřeba, dá se proti nim efektivně bojovat a porazit je. Ovšem skutečným hlavním nebezpečím je plíživá islamizace celé společnosti, přibývání občanů aktivně vyznávajících islám, řídících se jeho zásadami a odmítajících naši kulturu.
Nesmí se nám stát – ALE STANE SE – že se v boji proti militantními islámu vyčerpáme a uspokojíme a nevšimneme si, že jsme si vyskočili tvrdě a nekompromisně, ale nemáme kam dopadnout. Všude již bude islámský styl života. Mírumilovný, tolerantní a lidský. Ale naše kultura, zvyky, tradice a životní styl se bude muset změnit.
Zajeďme se podívat do Bosny, do Sarajeva. Tam s militantním islámem zatočili, žádné atentáty. Ale za posledních 20 let se Sarajevo změnilo. Tam, kde jste si dali pljeskavicu s pivem vám již pivo nedají. Slušně odmítnou. Všude kolem je plno zahalených žen. Celý život se změnil, až na srbskou Lukavici. No, i Dobrinju. To, co bylo poloorientálním folklorem a ukázkou soužití, se stává jedinou normou.
Nenechme se zaslepit novou, moderní strategií a propagandou o mírumilovném islámu. Samozřejmě mírumilovný je, je to naprosto většinový stav, ale mění náš prostor, zatlačí nás za dvě generace do podřadného postavení. Mírně, nekrvavě, jen s použitím našich upravených demokratických metod. V tom je nebezpečí, v té tiché cestě.
Podlehneme protože budeme bojovat a bránit se militantní špičce a chválit si ty hodné – a opakuji, opravdu hodné. Ti za náš úpadek nebudou moci. Budou jen chtít si zachovat svůj životní styl po předcích. Na to mají právo. Ale my máme také právo na svůj styl po předcích. Proto je jedinou možností je sem k nám nepouštět, nedovolit tvorbu ghett a uzavřených oblastí. Masové soužití je nemožné. Na to musí být dlouhá tradice a rozdělení vlivu. Jako v té Bosně, kde jsou dva státy, Federace a Republika Srpska. Pak soužití jde.
Snad to pochopíme a pochopí to i naši politici a nedovolí postupné zvyšován počtu hodných občanů s muslimskou vírou.
Vždyť je to tak prosté!
To se mi líbíTo se mi líbí
Strejdo, objevujete Ameriku. Politickému póvlu je to úplně fuk, plebs je ztuplý těmi „lickými právy“ , neziskovky tyjí – tedy ASI je vše v pořádku, že ;-).
Nemá smysl se rozepisovat, a cokoli řešit – to si onen autor a plátek všimli včas – jako by radili neplavci s radiatorem okolo krku na řetězu, že si má dávat bacha na hloubku a věci v kapsách …
To se mi líbíTo se mi líbí
Biden si vybral budoucího ministra zahraničí „Jako první o tom informovala agentura Bloomberg News, a to s odvoláním na kruhy blízké demokratům. Později to potvrdil i Biden ve svém prohlášení.“
Protože Antony Blinken prý má být umírněným centristou, který, nejspíše jen jakýmsi nedopatřením, je bezvýhradným stoupencem Izraele, včetně jeho podpory ve vojenské oblasti, zastáncem humanitárních „intervencí“ a usilovně propaguje, že USA by měly opět z naftalínu vybalit mundůr a další propriety světového četníka č.1 a pustit se do urovnávání světa, bude svět zřejmě brzy mnohem zajímavější místo. A na místě umírněných islamistů se začnou zase rojit „demokratičtí opozičníci“ a Bílé blembáky.
To se mi líbíTo se mi líbí
Neexistuje umiernený islam!Existuje len islam a ten je politickou ideológiou,ktorá rozdeľuje svet na moslimov a kafírov(nemoslimov).Kafíri sa musia podriadiť pravidlám islamu vo všetkom politickom aj verejnom živote.Každý aspekt civilizácie kafírov, sa musí podriadiť politickému islamu a každá časť kultúry kafírov je prehreškom proti Alláhovi.
Preto ak vám bude moslim tvrdiť,že islam je náboženstvo mieru a tolerancie,že to len džihádisti prekrútili učenie islamu a islam nepredstavuje žiadnu hrozbu pre slobodu a demokraciu,…neverte mu !!!Klame,lebo klamať kafírom mu korán nielen že umožňuje,ale priam to od neho vyžaduje!
Politika appeasementu vždy vedie k porážke a Európa kvôli svojim ústupkom islamu dopadne presne tak,ako to popisuje Michel Houellebecq vo svojom románe „Podvolenie“ !
To se mi líbíTo se mi líbí
I u muslimů existují snahy o pacifikaci víry, tak jak to proběhlo u křesťanství. Jenže to se patrně nehodí USA a CIA a tak podporují všechny ty „pravé“ muslimy, aby ovládali svá území. Tím se chtějí dostat k přírodnímu bohatství a zároveň si zajistit poslušnost místních primitivů. Jen se jim to nějak vymklo z ruky, což si nechtějí přiznat. Vadí jim Kaddáfíové, Assadové, podrazili Páhlavího, vyvolali převraty v Afghánistánu, prostě všude, kde se aspoň částečně podařilo dostat obyvatele na vyšší úroveň, dokázali rozvrátit stát.
To se mi líbíTo se mi líbí
Je to tak, když se nějaký muslimský vůdce emancipuje od USA a Západu – ku podivu reprezentovaný bělochy – a chce být samostatný, vymanit se z vlivu muslimských kleriků a jít svojí cestou, tak narazí hlavou na zeď. Od Alžírska po Pákistán. Vzniká tak velice výbušná směs a všude jsou dlouhé prsty sáhibů. Doufejme, že se nebude přilévat benzin do Sýrie a Libanonu.
O tom jak rozbouřit muslimský svět si stačí přečíst Sévreskou smlouvu nadiktovanou Západem Turecku. Proti tomu byla i hanebná Mnichovská smlouva slabý odvar.
O soužití mezi muslimy a nemuslimy je dobré si přečíst Travnickou kroniku od Ivo Andriće.
Pokud si neuvědomíme realitu a budeme jen mlet mantru o neexistenci mírumilovného islámu a ničit jeho projevy, tak jsme odsouzeni k zániku.
To se mi líbíTo se mi líbí
V koránu si nelistuju, ale čtu tu a tam něco o něm. A pochybuji, že „katechismus“, který obsahuje známé pasáže o věřících a nevěřících „psech“, a stanoví metody, jak se s nimi vypořádat, tj. „přijetím pravé víry“ nebo smrtí, může být MÍRUMÍLOVNÉ náboženství.
Takže bych strejdovi navrhnul, aby raději psal o mírumilovných muslimech a těch druhých, které jsme si zvykli označovat jako islamisty.
Ale nechci radit, jenom já bych to tak určitě dělal.
To se mi líbíTo se mi líbí
I křesťanství se kdysi šířilo křížem a mečem.
To se mi líbíTo se mi líbí
Bavore – viz můj koment strejdovi v 12.48. Určitě jste ho četl.
A doufám, že „ramm“ taky.
To se mi líbíTo se mi líbí
A já doufám, že jste si přečetl můj odkaz.
To se mi líbíTo se mi líbí
No, po pravdě až teď.
A nezbývá, než ho konstatovat, že je důsledným důkazem toho, co píšu já o koránu a Šaríi a o lidech – muslimech, co ho vyznávají (a nejen vykládají, ale také vnucují „pohanským psům“).
Tu a tam se objeví jedinec, který se pokusí ho vykládat jinak. Je to ale „skandál“, jako v tom článku.
Že by podobnost s Husem?
Byť o půl tisíciletí později (!!!), tak celkem ano, jenom neskončil na hranici jako Hus. Protože sice ne, že by „odvolal“, ale byl persekvován a dvě desítky let byl odstaven od veřejného života. Později mu bylo sice umožněno veřejně působit, na své myšlenky však už (jistě dobrovolně – pozn. L/ dále nenavázal. A především – cituji ze závěru článku – „Méně štěstí měl další z kritiků islámského fundamentalismu a politizace islámu Faradž Fawda (1946–1992), kterého před jeho káhirskou kanceláří zastřelili dva příslušníci extremistické skupiny al-Džamáʽa al-islámíja. I to je smutným svědectvím o extrémní radikalizaci významných segmentů muslimských společností v posledních dekádách a snahách o umlčení nepohodlných kritických hlasů. Alí Abd ar-Ráziq byl před téměř stoletím za své postoje „pouze“ oficiálně perzekuován, nikdo jej však neohrožoval na životě.“
To se mi líbíTo se mi líbí
Jenže na jeho myšlenkách je založena vláda Assadů, podobně vládl Kaddáfí či perský šáh Páhlaví. Takže existuje mírná varianta, jenže ta se nehodí západním idiotům, protože právě tito jmenovaní byli (Assad stále je) příliš samostatní a nechtěli poslouchat.
To se mi líbíTo se mi líbí
Jistě. Čas na další kruciátu.
To se mi líbíTo se mi líbí
Nikoliv, Bavore,
ne „na jeho myšlenkách“. Sýrie, Írán, Libye a konec konců i Irák byly v těch dobách SEKULÁRNÍ státy na čele se svými vládci, předsedy vlád či prezidenty, kteří tu „světskost“ zaručovali, a v rámci ní se uplatňoval i islám jako náboženství, nikoliv jako státní politika a právní systém.
Ta svinstva, která tam jsou dnes, jsou právě důsledkem uchopení moci islámskými duchovními za pomoci „Říše zla“, která si touto cestou realizuje svoje zájmy.
Si myslím.
Ale hádat se nebudu.
To se mi líbíTo se mi líbí
Sekulární bylo i Turecko. Tak dokonce dle ústavy. Jinak existují opravdu umírněné formy. Jsou to kupříkladu Alavité, kam patří právě Assad. A ti se o tu sekularitu snaží. Kromě toho Sýrie je kolébkou mnoha skupin, zakládají si na nejhistoričtějším národě. A to je další důvod k tomu, proč má Assad takovou podporu. Stojí za ním téměř všechny syrské církve. A dokázal srovnat i sunity se šíity. Nehledě na zbytek, který se skládá s aramejců, několika skupin pravoslavných a já nevím čeho ještě. A alavité mají právě jako svůj výklad tu současnosti přizpůsobenou Knihu. Výkladu, o kterém se píše v mém odkazu.
To se mi líbíTo se mi líbí
A ještě odkaz se zdrojem
https://poznamkypanabavora.wordpress.com/2019/09/05/islamsky-sekularismus-v-podani-ali-abd-ar-raziqa/
Jan-Kondrys-Ondřej-Krátký-Islám-mezi-tradicí-a-postmodernou
(mohu poslat)
To se mi líbíTo se mi líbí
Príspevok som vložil o 8:56 hod.Už v okamihu keď som ho odoslal mi hneď nabehli 3 mínusky.Po 6 minútach som mal už 16 palcov dole.O 10:45 som odchádzal z domu a to som mal už 22 palcov dole.Teraz som sa vrátil a mám ich 23.Som s PC málo zručný človek a už sa to asi nezmení.Tak sa chcem opýtať tunajších počítačových expertov,či to je normálne !
To se mi líbíTo se mi líbí
Tohle se tu už řešilo – práce holubí letky.
To se mi líbíTo se mi líbí
Holubí letka je zřejmě nastavena na automatickou reakci na jméno vámi uvedeného spisovatele a jeho knihu. Četla jsem ji a měla z ní depresi, protože je v ní vylíčena celkem uvěřitelná budoucnost Francie (a nejen její). Bohužel.
To se mi líbíTo se mi líbí
Tady je to běžné. A určitě nejen tady…🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
Máte naprostou pravdu.
To se mi líbíTo se mi líbí
Nejhorší je, že si v ziskovkách sami živíme parazity, kteří nám za naše peníze sem tuto svoloč snaží vnutit, viz Rozumek, nebo ta tlustá berta nevalného zjevu ( na jméno si nevzpomenu ). Proč vláda na tyto darebáky peníze má, mně hlava nebere.
To se mi líbíTo se mi líbí
Myslíte Rosťo asi Džamilu, že 😉 …
To se mi líbíTo se mi líbí
Ta bába z jurty je také dáreček, ale mám pocit, že se jmenuje Faltová. Před časem ji ukazovali v ČT, jak jí ten pán z chalupy v ul. Tržiště předává Čestné uznání a všimné za přínos v poškozování národních zájmů ČR. Jméno tohoto pána si také nepamatuji. Jen vím, že mu prezident vzkázal, že má k němu zákaz vstupu.
To se mi líbíTo se mi líbí
😁👍
To se mi líbíTo se mi líbí
Lexi také sem tam čtu, nic systematického. A ejhle:
Když obcházeli po sedmé, zatroubili kněží na polnice a Jozue lidu nařídil: „Strhněte válečný pokřik, neboť vám Hospodin město vydal. Město se vším všudy je klaté před Hospodinem. Naživu zůstane jen nevěstka Rachab se všemi, kteří jsou u ní v domě, neboť skryla posly, které jsme vyslali” (Joz 6,16-17). ”Když kněží zatroubili na polnice, lid strhl válečný pokřik. Jakmile lid zaslechl zvuk polnice, strhl mohutný pokřik. Hradby se zhroutily a lid vstoupil do města, každý tam, kde právě byl. Tak dobyli město. Všechno, co bylo v městě, vyhubili ostřím meče jako klaté, muže i ženy, mladíky i starce, též skot a brav i osly” (Joz 6,20-21).
„Izrael pobil všechny obyvatele Aje na poli, v poušti, kam je pronásledovali. Všichni do jednoho padli ostřím meče. Pak se celý Izrael vrátil do Aje a vybil jej ostřím meče. Všech mužů i žen, kteří toho dne padli, bylo dvanáct tisíc; padli všichni ajští muži. Ale Jozue nespustil ruku s pozvednutým oštěpem dříve, dokud nebyli všichni obyvatelé Aje vyhubeni jako klatí” (Joz 8,24-26). Onoho dne dobyl Jozue Makedu a vybil ji ostřím meče i s jejím králem. Vyhubil obyvatele jako klaté i vše živé v ní; nenechal nikoho vyváznout. Naložil s králem Makedy, jako naložil s králem jerišským” (Joz 10,28).
„Eliáš jim poručil: „Pochytejte Bálovy proroky! Nikdo z nich ať neunikne!“ Když je pochytali, zavedl je Eliáš dolů k potoku Kišonu a tam je pobil” (1 Kr 18,40).
„Až tě Hospodin, tvůj Bůh, uvede do země, kterou přicházíš obsadit, zažene před tebou početné národy,… Hospodin, tvůj Bůh, ti je předá, abys je pobil. Vyhubíš je jako klaté…” (Dt 7,1-2).
To se mi líbíTo se mi líbí
Autoři vámi zmiňovaných textů prokazatelně ignorovali autorská práva a bezostyšně si půjčovali dobré historky, kdykoli na nějaké narazili.
Existují náznaky, že i s dobyvatelskými úspěchy to provozovali podobně. V bedně (na ČT2?) jsem viděl jakýsi dokument o archeologickém průzkumu právě v Jerichu. Na první pohled to vypadalo dobře – zborcené hradby a poničené město se známkami rozsáhlého požáru, což mohl být typický průvodní jev násilného dobývání bráněného města. Vyskytl se ale menší problém s datováním; dotyčná událost nastala mnohem dříve, než vůbec Jozue se svými kumpány mohl k městu přitáhnout. A po oné katastrofě bylo město většinou obyvatel opuštěno, hradby už nikdo neopravoval a tudíž ani Jozue už neměl co bourat. Mluvil tam i nějaký geolog a říkal zhroba to, že ten, kdo vytyčoval hradby Jericha, měl vyjímečně šťastnou ruku, protože umístěním a orientací jedné hradební zdi trefil téměř přesně polohu a směr tektonického zlomu. 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
No, nalijme si čistého vína ohledně časového rozpětí sběru a sepisování obou tzv. Zákonů, úpravy v nich provedené, plus vliv ostatních „tehdejších velkých náboženství“ – a ejhle, šlo mnohdy o desetiletí až staletí staré události, příběhy, o jejichž v nich popisovaných „reáliích“ lze polemizovat … Jen si vemte, jak dnes, v době snadného záznamu a přenosu obrazových, a vlastně jakýchkoli informací, lze zkreslit jednu událost i jen lokálního významu, nemluvě o každodenní várce mediálních lží Vaší Naší Tv, o hujerech v politice nemluvě…
Byli snad předkové, pokud potřebovali něco prosadit, jiní ???
To se mi líbíTo se mi líbí
To je příklad a návod.
To se mi líbíTo se mi líbí
Tak tenhle apel arabskych ucencu je opravdu paradni vizitka pro Zapad! 🙂
A jelikoz se nachazime uz za horizontem udalosti, zbyva jen jedna zabavna otazka: Jak tohle vsechno dopadne?
To se mi líbíTo se mi líbí
😉 Skutečně se domníváte, že v situaci objektu, entity – nota bene hmotného nebo hmotné, překročivšího horizont událostí – spatříte „tajemnou, záhadnou singularitu“, tedy v tomto případě budoucnost, popřípadě její varianty 😉 ?
Ach ano, naděje umírá poslední, nicméně nejspíše to „nebude ke koukání“ …
To se mi líbíTo se mi líbí
S krazdym krokem zmeny se nektere stare predpoklady meni v paru a zaroven se ukazuji nove moznosti vyvoje. Takze zatim 🙂 v singularite nejsme.
Prekrocenym horizontem udalosti myslim stav, kdy byl proces bud zavrsen, anebo, i kdyz probiha, stal se nezvratnym. Pro smrtelnika je sam takovy okamzik tezko zachytitelny, ale po jeho uskutecneni muzete pocitovat zmeny, z nichz cisi neodvratnost.
Jelikoz jde stale o proces jehoz jste ucastnikem, myslenky na to, jak bude (anebo, uzavrene, jak to dopadne) jsou vzdy pritomny. A to jak v jejich artikulovane podobe (otazky), tak pouze v pocitu (krajni obavy).
Nemohu samozrejme rici, jak to dopadne, ale dokazu odhalit predely jednotlivych etap.
A zadny hezky pohled to neni, to vam mohu rici 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
Šlo z mé strany pouze o pokus úsměvnou formou komentovat Váš příspěvek 😉 – já s nim samozřejmě souhlasím … Jen prostě pokud překročí cokoli horizont událostí, tak PROZATÍM, v současné fázi poznání, NENÍ NÁVRATU 😉 … Nakonec se dá i konstatovat, že jakýkoliv objekt onu singularitu určitě nespatří – jsa mezitím briskně rozložen na elementární částice … A opravdu šlo, jde, jen o pokus onu temnou budoucnost odlehčit …
To se mi líbíTo se mi líbí
To je v pohode, Minorito…poznamkami druhych si clovek sam ujasnuje svoji situaci 🙂
Ona je to ale docela dost zajimava vec. Jasne je to, ze stavajici procesy nemuzete brat osobne, nebot byste se zblaznil. Chce to odstup, ovsem s odstupem se ztraci nektera dulezita data, kvuli kterym vlastne zijete 🙂
Volba metody sledovani procesu je tedy velmi neuspokojujici:
Bud zasednete s popcornem v ruce a budete se kralofsky bavit, ovsem s tim, ze prestanete byt clovekem, nebot vase emocni existence bude takrikajic odpojena.
Anebo to zacnete prozivat a pak spadnete do maelströmu existencni prazdnoty, nebot vse, v co jste „spolecensky“ veril, prestava platit.
my uz to nejak doklepeme, o to nemam obavy, konecne na skole jsme probirali i ruske nihilisty, je tedy k cemu se obratit :o)
Hruzu musi mit clovek z osoudu svych deti a deti jejich deti, protoze ty to odserou s plnou paradou. A pozor: Diky nasi slabosti, ci dokonce hlouposti.
Tohle je opravdu siroke a zajimave tema.
Napriklad uloha „zrady intelektualu“ a zdroj takoveho obraceni se. Dale pak hluboka apaticnost davu/lidu, realne se objevivsi az s internetem (do te doby slo do jiste miry o spekulaci, ci poznatky z cetby, jejichz prijeti je temer vzdy problematicke) a podobne.
To se mi líbíTo se mi líbí
Strejdo,
já jsem poslední, kdo by se s Vámi chtěl přít.
Přesto nemohu nezdůraznit, že podstatou mého sdělení byla věta – „Takže bych strejdovi navrhnul, aby raději psal o mírumilovných muslimech a těch druhých, které jsme si zvykli označovat jako islamisty.“
Jestli ovšem jdete na mě s evangelii, to je s „bajkami“, jak je zaznamenali evangelisté případně jiné náboženské osoby, pak musím opáčit, že jde o popis „událostí“, které se možná odehrály v jisté podobě v dávnověku. Ano, křížové výpravy probíhaly později, tedy ve středověku počínaje jedenáctým stoletím n.l., když „ohněm a mečem“ dobýval papežský stolec území ovládaná muslimy, pohany nebo kacíři a podmaňoval si je ve víře. V každém případě šlo o dobu, kdy individuální člověk z vrstev otroků, nevolníků a poddaných měl hodnotu menší než zvíře, o „lickejch právech“ nikdo neměl ani potuchy. A také není jasné v jaké posloupnosti kdo kdy ta území dobýval a jak se střídali ti vyhánějící a vyhánění, případně další. Jenže katolické i protestantské církve se od doby středověku zásadně změnily. Ve výkladu Bible a tím spíše v kodexu kanonického práva zcela jistě nenajdete nic podobného, jako v koránu a jeho kodexu Šaría – si teda myslím, luštit to nebudu.
To je ten „problém“. Současný teologický normativ katolické i protestantských církví /ale také většiny dalších „východních“ církví/ se za staletí od středověku přizpůsobil modernímu a světskému pojetí společnosti a respektuje lidské hodnoty.
Na rozdíl od koránu, který zamrznul v tom středověku a v jeho hodnotách. Ale kdyby jen korán, jenže na prvním místě jeho dogmatický (nebo spíše „demagogický) výklad. A praxe oněch – jak jsem napsal – „islamistů“ při jeho prosazování.
To si teda myslím, ale přirozeně nikomu tu myšlenku nenutím. Kdo si přeje realizaci Mohamedova učení v politické praxi, nechť je mu to dopřáno. Jen bych si skromně přál, aby tak nečinil tady u nás, tj. v té části Evropy, jejíž společenství se vyvinula na křesťansko-židovských základech, které jsou i dnes svým způsobem vůdčí ideou problematiky lidských práv. Minimálně v podobě „desatera“, které je tak jako tak do značné míry fundamentálním principem právních kodexů.
To se mi líbíTo se mi líbí
Dovolil bych si špitnout Lexi – trochu se pozapomíná na další, nyni opomíjený Helénistický fundament evropských dějin, právních, společenských, sociálních, filosofických, morálních i vědeckých dnešních reálií. Nakonec sám nejlépe víte o základech současného evropského práva, práva římského – jenž bylo myslím vytesáno do souboru kamenných desek …
Zjednodušeně řečeno, nejen, že islám je o cca 600 let mladší, se všemi důsledky z toho plynoucích, to podstatné je, že u něj nedošlo
K ODLUCE STÁTU OD CÍRKVE, aneb stát a cirkev jedno jsou – opět se všemi důsledky z toho plynoucích…
V Evropě byla tím zlomovým momentem právě ona v této době diskutovaná 30-ti letá válka, jenž paradoxně znamenala postupný utlum vlivu a moci církve, církví …
To se mi líbíTo se mi líbí
Všechny svaté knihy v podstatě pochází z jednoho zdroje. Je dobré je číst současně. Na Koránu stejně jako na Bibli není nic špatného v momentě,kdy leží v knihovně kriticky myslícího čtenáře, který umí identifikovat háčky, udičky a trojské koníky v textech obsažené. Pokud se ovšem stanou nástrojem pro zfanatizování davů, máme vždy problém Houstone…
To se mi líbíTo se mi líbí
Ruská vojenská loď ‚Admirál Vinogradov‘ v Japonském moři agresivním manévrováním ohrožovala americký torpédoborec ‚John McCain‘, pokojně propagující v ruských teritoriálních vodách právo svobodné plavby.
To se mi líbíTo se mi líbí
„Americký torpédoborec, který má ve výzbroji 90 dálkově naváděných střel,…“
—————————
„Vinogradov“ je nějakej přecitlivělej, vždyť to jistě byla jen taková turistická okružní jízda, prostě něco jako vycházka mateřské školy, i 90 dětiček tam měli.
A že možná zapluli o pár litrů vody dál, no bóže, stane se.
To se mi líbíTo se mi líbí
Nejhorší je, že jsme se nic nenaučili. Státem sponzorovaný syntetický terorismus tu běží snad už od doby, kdy Nero zapálil Řím… V našich časech se dá jeden z prvních false flag teroraktů popsat na příběhu Guy Fawkese… Tedy máme s novodobým státem sponzorovaným syntetickým terorismem zkušenosti přes čtyři staletí… Guy Fawkes byl stejný „patsy“ jako třeba ten vymytec Umar Faroukh Muttallab, co ho tajné služby šouply do letadla s bobmou mezi půlkama, aby mohl pan Chertoff vydělat balík na instalaci ponižujících naked body scannerů na amerických letištích. Akt v Paříži nesl typický rukopis teroristických činů, které po léta provozoval v Evropě NATO-Gladio Network… Samozřejmě, že vinící byli spojeni s ISIL, tím roztomilým americkým děťátkem. Ale ti na které se ukázalo jsou jen obětní beránci. Fanatici, užiteční idioti, často mentálně zaostalí lidé, rekrutovaní v místech jako je MI6 School for Patsies ve Finsbury… Lidé, kteří nenajdou ani WC (natož WTC) bez krycí operace tajných služeb. Ale jinak souhlasím, že ISIL je potřeba zničit. Hlavně jeho centra v Langley a Pentagonu…
Bývalý šéf americké obrany Robert Gatesovi mimo jiné ve svých pamětech (From the Shadows) přímo popisuje, jak islamistické bojovníky stvořili prostřednictvím pákistánské služby ISI… Před House Intelligence Committee dokonce vypovídala řada činovníků CIA, když vyplynulo najevo, že se operace z velké části financovala z drogových peněz… Pohledejte… Celá řada materiálů je díky FOIA odtajněna a přístupná třeba na nsa-archive… Jinak ten Gates píše, že tenkrát netušili, jakého džina vypustili z lahve… No chápu, že to nemohl říci jinak. Ale ve skutečnosti je ta celá slavná al-Qaeda od začátku arabskou legií US Intelligence… Ne nadarmo se jí říká Al CIAeda… Jako destabilizační armáda i záminka k válkám je to geniální. Konvenční válka je drahá sranda. Jedna křídlatá střela, za půl milionu dolarů, která zničí tank v hodnotě sto tisíc neodpovídá mantře o maximalizaci profitu. Zato když zfanatizujete bandu nezaměstnaných povalečů bez budoucnosti a vybavíte je lacinými ručními zbraněmi trochou peněz a pocitem moci ať již fotbalové hooligans a nácky na Ukrajině nebo tyhle syntetické džihádisty, udělají více muziky za minimální náklady. Krom toho od té doby, co na letadlových lodích slouží smíšené posádky, utrácí US NAvy neúměrné částky za prezervativy a potraty…
To se mi líbíTo se mi líbí
Lexi, za základ je možné vzít Stribogovu myšlenku v 18:18. Korán i bible etc. jsou jen knihy a pokud je nedostane zfanatizovaná lůze nic převratného se neděje. Je tedy nutné se zaměřit na zdroje, které násilí podněcují a umožňují. To se ale musí odstranit důvody proč to dělají. A jsme kde ….?
V současném světě to nemá rozumné celosvětové řešení. Musíme se starat hlavně o sebe a hledat spojence v okolních státech.
To se mi líbíTo se mi líbí
Tady je možný cíl
To se mi líbíTo se mi líbí
Strejdo,
i „Mein Kampf“ je „jen“ kniha.
Do háje, přece nejde o knihy, ale o ideologii, kterou z nich hlásají lidé!
A zatím, co křesťanství je dávno civilizované náboženství lpící na humanitě – „Miluj svého bližního jako sebe samého“ a páté přikázání „Nezabiješ!“, a především sama církev vyznává tyto hodnoty, islám zamrznul ve stavu před pěti sty lety, kdy lidský život neměl žádnou cenu /ono to „tam“ bude podobné i dnes/. A navíc je to politická ideologie, ideologie státní, zatímco v našich podmínkách se stát nesmí vázat na žádnou výlučnou ideologii.
Je to tak těžké chápat?!
To se mi líbíTo se mi líbí
Není, co tady navrhujete aby to bylo účinné?
To se mi líbíTo se mi líbí
Není ausgerechnet právě o tom ten hlavní článek, pod kterým to tady veceme?
To se mi líbíTo se mi líbí
Lidičky, ty vaše svaté války to je fakt síla.
Zatraceně, vždyť ten Nazaretský byl náš žrec, který se snažil deprogramovat Jewrejce. A Bible je sociální operák slepený z kódů, které tak jako tak pochází od nás. Dobře, je to trochu zpřeházené, zmanipulované i popletené…
Nakonec co je např. na tom Matoušovi špatného? Dobře, pár trojských koníků háčků a udic by se našlo, ale od toho snad máme rozlišující kritické myšlení.
Bible je jen operák. Záleží na dalším software.
A také paradoxně ti, co provozovali ve jménu Krista naší genocidu věřili v našeho učeného předka… A také nabíjeli a nabíjí í jeho matrici.
Bible je pro mne kód i klíč k věcem, které kdosi zničil nebo zašantročil. A dají se najít tuny zajímavých věcí. Napadá mne třeba ten Maxwellův výklad sluneční ekliptiky, který tam je s astronomickou přesností. Můžete Bibli použít jako potravu výzkumníka, či nástroj fanatika.
Potom je dost našich, kteří jsou dobří lidé a věří. Víra jim pomáhá být dobří. Ano, sice to vyhovuje otrokáři, ale výstup na straně filosofického dobra z nich dostanete. Ne všichni jsou pokrytci, utíkající po mši do bordelu. Ano, víra je zotročila třeba ve smyslu Římanům 13 a vzdálila od poznání i „Boha,“ ale urážet jejich víru je nemoudré. Sem tam nakopnout sem tam vysvětlit, tak to beru.
…. kdo hledá, nalézá, a tomu, kdo tluče, bude otevřeno…
Ten Matouš to říká dobře. Ale oni nevědí, že hledají blbě a ptají se hloupě a že buší do zdi místo dveří. Zatím…
Možná jsou potomci dětí, které násilím zbavili kultury jejich zabitých rodičů. Dívejme se na ně, jako na děti našeho rodu. Nešťastné sirotky, kteří byli infiltrováni.
Ale možná se pletu do něčeho, co je staršího data a neznám detaily.
Na víře není nic špatného. Třeba máte plán a projekt. Věříte, že to dokážete přes to, že okolí vás má za blázna. Okolí neumí číst jazyk životních okolností, ale vy narozdíl od něj vidíte ty dveře ve zdi. Nevěříte tak v NHR, ale přímo NHR, které ukazuje cestu.
Ergo rozlišujme mezi vírou v Boha, která je projekcí a cestou, která má člověka svést od skutečného dialogu s vesmírem a skutečným dialogem s NHR… Ve smyslu nevěřím v otce, ale věřím otci. Proč bych měl věřit v někoho s kým mluvím a dostávám od něj otcovské rady? Věřím přece jemu. A v tomto kontextu je jakékoli pozemské náboženství nutící člověka věřit v něco nebo v někoho projekce, háček, vlasec, naviják a udička, kterými manipulátoři odvádí člověka od dialogu s NHR.
Existuje něco jako noosféra, objemnější matrice, infopole atd., atd. Existuje řád, který jsme odnaučeni vidět. Protože do nás manipulátoři hustí různé teorie chaosu. Ale my jsme součástí vesmírného řádu nikoli chaosu. Buď žijeme v harmonii s tím řádem, nebo v nesouladu. Potom jsme pro NHR něco jako rakovinové buňky, kterých se zbavuje. Ten dialog je neverbální. Jazyk životních okolností.
To se mi líbíTo se mi líbí
A Arabové musí přestat ustupovat transkám. Nebo naopak. Tenhle svět už je fakt na palici a už ani nevím, komu držet palce:
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/mladik-v-britanii-urazel-skupinu-transsexualek-bez-milosti-ho-zkopaly-40342836#seq_no=4&source=hp&dop_ab_variant=1&dop_req_id=G6IkxJLfWDm-202011252043&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
To se mi líbíTo se mi líbí
Tak tady bych byl asi taky na rozpacích.
To se mi líbíTo se mi líbí