- Nedávný průzkum Pew Research Center zjistil, že hnutí BLM podporují více než dvě třetiny Američanů. Ačkoliv si Gatestone Institute přeje, aby měli černoši a všechny menšiny prospěch z rovných příležitostí a ochrany, které jim nabízí Ústava USA, tak tato současná vysoká míra podpory hnutí BLM vyvolává otázku: Kolik toho veřejnost o BLM vlastně ví?
- Vůdci BLM otevřeně přiznávají, že chtějí zrušit nukleární rodinu, policii, věznice a kapitalismus vůbec.
- Hnutí Black Lives Matter používá jako svého fiskálního sponzora Thousand Currents, která je charitativní organizací podle § 501 (c) (3) Federálního daňového zákona. Finanční dary poskytnuté hnutí Black Lives Matter jsou zpracovávány levicovou organizací ActBlue Charities, dárcovskou platformou přidruženou k Demokratické straně, a poté převedeny do Thousand Currents, která je potom distribuuje zpět do hnutí Black Lives Matter.
- „Pokud nedostaneme, co chceme, tak to tady všechno podpálíme a nahradíme něčím novým. Kapišto?… Já jen chci černochy osvobodit a dosáhnout černé svrchovanosti, a to jakýmkoliv způsobem.“ — Hawk Newsome, aktivista BLM , 25. června 2020.
- Hnutí BLM je posedlé americkým prezidentem Donaldem J. Trumpem, který zřejmě udělal pro Afroameričany víc než kterýkoliv jiný prezident v nedávné době.
- „Ve skutečnosti to nemá nic společného s černými životy. Liberální marxističtí anarchisté si jen přisvojili, jako ostatně už mnohokrát dříve, důležitý sociální problém, ale výsledkem jejich taktiky nakonec bude jen zhoršení situace těch samých komunit a lidí, o nichž tvrdí, že je zastupují.“ — Tammy Bruce, americká komentátorka, Washington Times, 14. června 2020.
Jeden z vůdců BLM pohrozil, že pokud požadavky BLM nebudou splněny, „tak to tady všechno podpálíme.“ BLM také formuje černošské milice. Na snímku: Hořící policejní vozy zapálené účastníky demonstrace BLM 30. května 2020 v Los Angeles. (Foto: Mark Ralston / AFP prostřednictvím Getty Images) |
Nadnárodní společnosti, filantropické nadace a jednotliví občané darovali hnutí Black Lives Matter (BLM) desítky milionů dolarů a nedávný průzkum Pew Research Center zjistil, že hnutí BLM podporují více než dvě třetiny Američanů.
Ačkoliv si Gatestone Institute přeje, aby měli černoši a všechny menšiny prospěch z rovných příležitostí a ochrany, které jim nabízí Ústava USA, tak tato současná vysoká míra podpory hnutí BLM vyvolává otázku: Kolik toho veřejnost o BLM vlastně ví?
Část 1 této série odhalila protiamerickou agendu hnutí Black Lives Matter, které se pod rouškou boje proti rasismu snaží transformovat Spojené státy na komunistickou dystopii. Vůdci BLM otevřeně přiznávají, že chtějí zrušit nukleární rodinu, policii, věznice a kapitalismus vůbec.
Jeden z vůdců BLM pohrozil, že pokud požadavky BLM nebudou splněny, „tak to tady všechno podpálíme.“ BLM také formuje černošské milice.
Část 2 této série obsahuje:
- BLM převzala velkou část své agendy od radikálních levicových skupin činných ve Spojených státech v 60. a 70. letech 20. století. BLM je ideologickým pohrobkem hnutí Black Power Movement, Black Panthers, Black Liberation Army a Weather Underground, které se pokoušely svrhnout politický systém USA.
- Hnutí BLM přišlo se dvěma inovacemi: 1) Úspěšně použilo politiku intersekcionality a identity, aby vzbudilo širokou škálu pocitů křivd, které dalece přesahují rasu – počítaje v to společenskou třídu, genderovou identitu, sexuální orientaci, náboženství, imigrační status a další znaky identity – čímž se pro mnoho lidí, kteří si nárokují status oběti, stalo zajímavým. 2) Úspěšně využilo sociální média k vyvolání davové hysterie a dokázalo transformovat společenský hněv do politického hnutí s obrovským online dosahem.
- Ideologické vlivy a zdroje financování hnutí BLM: Toto hnutí je jádrem rozsáhlé sítě marxistických skupin, jejichž požadavky se často shodují s požadavky anarchistů z Antify, z nichž mnozí se podílejí na protestech BLM s cílem vyvolat chaos a destrukci. Středolevicové nadace, jako například nadace W. K. Kellogg Foundation a Ford Foundation, a prostředníci, jako například Thousand Currents, Borealis Philanthropy a Alliance for Global Justice (Aliance pro globální spravedlnost), poskytli hnutí BLM a zastřešující organizaci Movement for Black Lives (M4BL, Hnutí za černé životy), která koordinuje aktivity BLM, desítky milionů dolarů.
- BLM je revoluční antikapitalistické hnutí maskující se jako hnutí za občanská práva. Jeho zaměření se na rasové otázky je kouřovou clonou pro mnohem větší úsilí o úplné zničení amerického ekonomického, politického a sociálního systému a následné vybudování společnosti podle marxistických principů.
BLM svými vlastními slovy
„Jediná věc, která tohle dá do pořádku, je REVOLUCE. Volby nejsou revoluce.“ — Tania Faison, spoluzakladatelka BLM Sacramento, 5. března 2020.
„Žádnej klečící pos**nej polda naši revoluci nezastaví!“ — BLM Sacramento, 1. června 2020.
„Nefňukej! Naštvi se na ně! Musíme bojovat!“ — BLM Sacramento, 7. května 2020.
„Revoluce se nestávají jen jednou za život; v naší době může dojít k bezpočtu revolucí za osvobození Černochů.“ — BLM Toronto, 24. března 2019.
„OMEZIT FINANCOVÁNÍ POLICIE. ODZBROJIT POLICII. ZRUŠIT POLICII. #DefundThePolice #BlackLivesMatter.“ — BLM Toronto, 19. června 2020.
„Vypadni z našeho území, bělochu!“ — BLM Memphis, 4. července 2020.
„ZRUŠME PLACENÍ NÁJMU ve Washingtonu, D.C.!“ — BLM Washington, D.C., 24. června 2020.
„Queer černoši se snaží přivést celé černošské hnutí blíž k intersekcionální ideologii.“ — Patrisse Cullors, spoluzakladatelka BLM, 8. března 2018.
„Bojujeme proti bílé supremacistické patriarchální společnosti. Tento boj proto musí vést černošské ženy.“ — Shamell Bell, aktivistka BLM, 9. listopadu 2015.
„Musíme se absolutně vypořádat s tím, jak nás kapitalismus vykořisťuje, a s tím, jak kapitalismus vykořisťuje hlavně Černochy.“ — Melina Abdullah, spoluzakladatelka BLM Los Angeles, 23. června 2020.
„Kapitál může a měl by být použit k financování nezávislosti na kapitalismu a k financování přechodu na komunitní podnikání. Cílem kapitálu a kapitalismu však nesmí být ovládnutí (černé) komunity… Černý dolar je skvělý… ale dívejme se na peníze pouze jako na nástroj k dosažení osvobození v rámci nové komunitní společnosti, nikoliv k osvobození v rámci kapitalismu.“ — Tania Faison, spoluzakladatelka BLM Sacramento, 31. ledna 2020.
„Pokud nedostaneme, co chceme, tak to tady všechno podpálíme a nahradíme něčím novým. Kapišto?… Já jen chci černochy osvobodit a dosáhnout černé svrchovanosti, a to jakýmkoliv způsobem.“ — Hawk Newsome, aktivista BLM , 25. června 2020.
„Toto je povstání. Rebelie. Vzpoura.“ — Melina Abdullah, spoluzakladatelka BLM Los Angeles, 31. května 2020.
„Rozvrátíme strukturu Západem předepsané nukleární rodiny tak, že budeme podporovat naše rozšířené rodiny a ‚komunity‘, ve kterých se lidé budou společně starat jeden o druhého, a především o naše děti do té míry, že se matky, rodiče a děti budou cítit naprosto v pohodě. Budujeme síť pro podporu queer lidí. Kdykoliv se sejdeme, tak to děláme se záměrem osvobození od svěrací kazajky heteronormativního myšlení.“ — Politický program BLM.
„Jsme antikapitalističtí: Jsme přesvědčeni, že Černoši nikdy nedosáhnou osvobození v rámci současného globálního racializovaného kapitalistického systému.“ — Movement for Black Lives (M4BL, Hnutí za černé životy), zastřešující organizace BLM.
Radikální ideologie, které ovlivňují hnutí BLM
Zakladatelé Black Lives Matter otevřeně přiznávají, že byli silně ovlivněni revolučními skupinami šedesátých a sedmdesátých let 20. století. Mezi tyto skupiny patří hnutí Black Power Movement, Black Panthers, Black Liberation Army a Weather Underground, a marxističtí radikálové obhajující násilné svržení politického a ekonomického systému USA. „Jsme jejich potomci,“ napsala ve své autobiografii spoluzakladatelka BLM Patrisse Cullors.
- Hnutí Black Power Movement, aktivní v šedesátých a sedmdesátých letech 20. století, zavrhlo nenásilné metody hlavního proudu hnutí za občanská práva obhajujícího integraci černochů do dominantní bělošské společnosti. Hnutí Black Power Movement, které přijalo za svůj militantní černý separatismus, dalo vzniknout hnutí Nation of Islam a politické organizaci Black Panther Party.
- Black Panther Party byla revoluční politická organizace založená v roce 1966 marxistickými vysokoškoláky v Oaklandu v Kalifornii. Skupina, která se „ráda fotografovala se svými zbraněmi„, podporovala používání násilí a partyzánské taktiky k realizaci desetibodového programu socialistické revoluce. Dokumentární film z roku 2016 – „The Black Panthers: Vanguard of Revolution“ (Černí panteři: Předvoj revoluce) – porovnával organizaci Black Panther Party s hnutím BLM. Dokument ukázal, že mnoho požadavků hnutí Black Lives Matter, včetně zrušení policie a věznic, jsou původně myšlenky Black Panther Party.
- Black Liberation Army (Černá osvobozenecká armáda) byla městská partyzánská skupina založená v roce 1970 nespokojenými členy Black Panthers Party. Black Liberation Army, jejímž deklarovaným cílem bylo „oslabit nepřátelský kapitalistický stát“, měla vysoce decentralizovanou organizační strukturu podobnou té, kterou používají dnešní hnutí Black Lives Matter a Antifa.
- Weather Underground, levicová teroristická skupina odpovědná za pumové útoky a nepokoje v 70. letech 20. století, usilovala o „zničení amerického imperialismu a vytvoření beztřídní komunistické společnosti“. V manifestu skupiny „Prairie Fire“ z roku 1974 je uvedeno: „Jsme partyzánská organizace. Jsme komunisté a komunistky působící ve Spojených státech v ilegalitě… Naším záměrem je rozvrátit toto impérium, znemožnit jeho fungování, házet písek do jeho soukolí.“ Bývalí teroristé z Weather Underground nejenže školili lídry BLM, ale podíleli se také významně na samotném založení hnutí BLM a jeho správní a finanční podpoře.
Radikální vůdci BLM a jejich mentoři
Spoluzakladatelka BLM Patrisse Cullors se stala marxistickou aktivistkou díky školení v Labor / Community Strategy Center (LCSC), což je komunitní školící organizace sídlící v Los Angeles, kterou založil bývalý člen Weather Underground Eric Mann – komunistický revolucionář, který byl nazván „praotcem hnutí Black Lives Matter„.
Eric Mann a další bílí revolucionáři, očividně inspirovaní marxistickým teoretikem Herbertem Marcusem, prohlásili, že věří, že černí revolucionáři by měli být v čele boje proti kapitalismu. Herbert Marcuse ve své klíčové eseji „O osvobození“ napsal, že „ve Spojených státech jsou zřejmě černoši ‚nejpřirozenějším‘ motorem povstání.“ A vysvětlil to takto:
„Obyvatelstvo černošských ghett ve Spojených státech je perfektní revoluční silou. Černoši žijí své životy v malých ohraničených čtvrtích, a proto mohou být daleko snadněji organizováni a řízeni. Černošská ghetta, která se nacházejí v centrech velkoměst, navíc tvoří přirozená geografická ohniska, z nichž lze tento boj nasměrovat proti nejdůležitějším cílům hospodářského a politického významu.“
Eric Mann ve své knize – vydané v roce 1974, o černošském revolucionáři George Jacksonovi – který spoluzaložil marxisticko-leninský gang Black Guerrilla Family – tvrdil, že socialistická revoluce v Americe by měla začít v centrech velkoměst a že by Afroameričané měli převzít vedení nad bouráním existujícího systému. Investigativní novinář Lee Stranahan poznamenal: „Radikálnímu aktivistovi Mannovi trvalo téměř 40 let, než spatřil svou vizi zhmotněnou v hnutí Black Lives Matter, spoluzaloženém jeho žákyní Patrisse Cullors.“
Eric Mann ve své knize Playbook for Progressives z roku 2011 přiznal, že „naverboval“ Patrisse Cullors. V rozhovoru pro web Democracy Now v lednu 2018 Cullors uvedla, že LCSC byl jejím „prvním politickým domovem“ a že Mann je jejím „mentorem“. V listopadu 2018 Cullors prozradila, že vstoupila do LCSC, když jí bylo 17 let, a že Mann ji více než deset let školil v organizování revoluce.
LCSC uvádí, že probouzí mezi lidmi, kteří čelí diskriminaci a společenským útokům – barevnými lidmi, ženami, imigranty, dělníky, LGBT lidmi, mládeží… – „situační povědomí, organizační schopnosti a leadership…“ V roce 2018 organizace LCSC upřesnila, že se zaměřuje na organizaci „černošských a latinskoamerických komunit s hlubokými historickými vazbami na protikoloniální protiimperialistický komunistický odboj vůči americkému impériu.“ A dodala:
„Studujeme a vyučujeme historii povstání domorodců proti počátečním evropským genocidním invazím… Vážíme si práce Komunistické strany Spojených států amerických, a zejména černošských komunistů… Tleskáme skvělé práci Black Panther Party… Máme také společné kořeny s novým komunistickým hnutím 70. a 80. let 20. století.“
Patrisse Cullors i další spoluzakladatelky BLM – včetně Alicie Garzy, která obvinila americkou vládu z „genocidy“ na Afroameričanech – opakovaně oslavují uprchlou domácí teroristku Joanne Chesimard, alias Assatu Shakur, jako jednu ze svých hlavních inspirátorek.
Assata Shakur, bývalá členka Black Liberation Army, byla první ženou, kterou FBI označila jako „Nejhledanější teroristku“. Je hledána kvůli útěku z vězení v New Jersey v roce 1979, kde si odpykávala doživotní trest za chladnokrevnou vraždu policisty. V roce 1984 uprchla Shakur na Kubu.
Jednou z osob obžalovaných za napomáhání Assatě Shakur při útěku z vězení byla Susan Rosenberg, členka revoluční militantní skupiny známé jako Komunistická organizace 19. května (May 19th Communist Organization, M19). Členky M19 byly převážně lesbičky a stejně jako spoluzakladatelky BLM se vehementně stavěly proti heteronormativitě. Říkalo se o nich, že sdílejí „pohrdání vůči tomu, že jsou bílé.“ M19, označovaná jako „první a jediná americká teroristická skupina založená a vedená ženami“, byla odnoží Weather Underground.
„Dvouletá kampaň pumových útoků spáchaných skupinou M19 v New Yorku a Washingtonu, D.C. měla“ podle novinářky Mary Kay Linge „za cíl sabotovat to, co ve své kampani za znovuzvolení sliboval prezident Ronald Reagan: ‚slunné a blahobytné ráno v Americe‘. Reaganovo znovuzvolení v roce 1980 bylo pro americkou radikální levici znamením, že země odmítla jejich výzvu k revoluci.“
Susan Rosenberg si za svou účast na řadě teroristických pumových útoků a vražd, včetně vražd dvou policistů, ze svého 58letého trestu odnětí svobody odpykala pouze 16 let, protože jí byla v lednu 2001 udělena prezidentem USA Billem Clintonem milost. Její propuštění z vězení vyvolalo intenzivní hněv policie, včetně komisaře Policie města New Yorku Bernarda Kerika, který řekl: „Je mi z toho zle.“
Susan Rosenberg je nyní členkou správní rady levicové charitativní organizace Thousand Currents, která spravuje finanční dary poskytnuté hnutí Black Lives Matter.
Finanční vazby BLM
Black Lives Matter působí v rámci zastřešující skupiny nazvané Black Lives Matter Global Network Foundation, která není charitativní organizací podle § 501 (c) (3) Federálního daňového zákona (Internal Revenue Code, IRC). Hnutí Black Lives Matter používá jako svého fiskálního sponzora Thousand Currents, která je charitativní organizací podle § 501 (c) (3) IRC. Finanční dary poskytnuté hnutí Black Lives Matter jsou zpracovávány levicovou organizací ActBlue Charities, dárcovskou platformou přidruženou k Demokratické straně, a poté převedeny do Thousand Currents, která je potom distribuuje zpět do hnutí Black Lives Matter.
18. června 2020 sdělila nadace Black Lives Matter Global Network Foundation tiskové agentuře Associated Press, že od smrti George Floyda 25. května 2020 obdržela více než 1,1 milionu individuálních finančních darů, přičemž průměrná výše daru byla 33 dolarů. Jinými slovy, hnutí Black Lives Matter získalo za méně než měsíc více než 33 milionů dolarů.
BLM a Thousand Currents spolupracují minimálně od června 2016, kdy nadace W. K. Kellogg Foundation poskytla společnosti Thousand Currents grant ve výši 900 000 dolarů na „vybudování infrastruktury národního hnutí BlackLivesMatter a na podporu a posílení organizační kapacity místních poboček.“
V červenci 2016 se nadace Ford Foundation a Borealis Philanthropy zavázaly získat až 100 milionů dolarů pro Movement for Black Lives (M4BL), zastřešující skupinu, která koordinuje aktivity BLM a desítek dalších organizací bojujících proti rasismu.
Peníze pro skupinu M4BL, která podporuje „mladé, černé, queer, trans, feministické, imigrantské a ilegální (bez osobních dokladů) lídry“, tečou přes fond Black-Led Movement Fund (BLMF), který převádí peníze více než dvěma desítkám organizací, včetně BLM a M4BL, včetně skupin jako jsou Assata’s Daughters, LGBTQ Black Immigrant Justice Project, Million Hoodies Movement for Justice a The Undocumented and Black Convening.
„Fiskálním sponzorem“ M4BL je Alliance for Global Justice (AFGJ) – „antikapitalistická“ organizační skupina, která poskytuje finanční podporu také americkému hnutí Antifa.
AFGJ obdržela značné finanční prostředky od organizací, které o sobě často tvrdí, že jsou hlavním proudem levého středu. Podle Influence Watch přispěly alianci AFGJ finančně tyto nadace: Open Society Foundation, Tides Foundation, Arca Foundation, Surdna Foundation, Public Welfare Foundation, Ben & Jerry Foundation a Brightwater Fund.
AFGJ, která o sobě uvádí, že je proti zásadám liberální demokracie, financuje také radikální levicovou organizaci „Refuse Fascism„, která se věnuje podpoře celonárodních akcí, jejichž cílem je odstranění prezidenta Donalda Trumpa z funkce, protože jeho vláda představuje „fašistický režim.“
V červnu 2020 využila „Refuse Fascism“ – odnož Revoluční komunistické strany (Revolutionary Communist Party, RCP) – smrti George Floyda, aby získala peníze na „Národní revoluční turné“, jehož cílem bylo zjevně podvracení vlády USA. Slogan skupiny zní: „Tento systém nelze reformovat, musí být svržen!“
BLM: Výcvik milicí
Vůdce pobočky BLM Greater New York Hawk Newsome nedávno varoval:
„Pokud nedostaneme, co chceme, tak to tady všechno podpálíme a nahradíme něčím novým. Kapišto? Mohl bych mluvit obrazně. Mohl bych mluvit doslova. Je to otázka interpretace. Já jen chci černochy osvobodit a dosáhnout černé svrchovanosti, a to jakýmkoliv způsobem.“
Newsome následně odhalil, že BLM „mobilizuje“ svou základnu, aby vytvořila vysoce vycvičené milice po vzoru Černých panterů. V rozhovoru pro britský deník Daily Mail Newsome řekl:
„Je naší povinností ukázat lidem cestu vpřed. Chceme osvobození. Chceme, abychom měli moc určit si svůj vlastní osud. Chceme osvobození od této utlačující vlády a chceme okamžité ukončení vražd, které policie se souhlasem vlády páchá.“
„Připravujeme se zastavit tyto vraždy schvalované vládou jakýmkoliv nezbytným způsobem. Provádíme přípravu a výcvik našich lidi, kteří budou bránit naše komunity.“
„Máme k dispozici černé důstojníky Speciálních sil, kteří nám radí, a budeme provádět výcvik lidi v našich komunitách. Bude to oddělení Černých speciálních operací v rámci iniciativy Černých příležitostí (Black Ops of Black Opportunities).“
„Naším vzorem jsou Black Panters a Nation of Islam (Národ islámu). Jsme přesvědčeni, že potřebujeme obranné jednotky. Vytvoříme a vycvičíme ozbrojené mírové jednotky, které budou udržovat pokoj a mír v našich komunitách, budou je bránit a zajišťovat v nich bezpečnost.“
„Nedovedu si představit, že bychom spolupracovali s policií. Budeme mít svoji vlastní policii. Naučíme své lidi, jak provádět policejní dozor v černých komunitách. Nabídneme výcvik černé mládeži, tak jak to kdysi dělali Black Panthers.“
Komunistické vzory hnutí BLM
Zatímco hnutí Black Lives Matter tvrdí, že je proti policejní represi, tak jeho spoluzakladatelky Patrisse Cullors a Opal Tometi oceňují venezuelského diktátora Nicolase Madura, jehož vláda je podle Human Rights Watch (HRW) známá svou „brutalitou, mučením a pronásledováním svých politických oponentů“. „Madurova vláda používá proti protivládním demonstrantům „extrémní a někdy smrtící sílu“, a podle HRW má na svědomí desítky úmrtí a stovky zranění.
- Duben 2013. Cullors byla hlavní řečnicí na shromáždění v New Yorku nazvaném „Naléhavá výzva k obraně venezuelského prezidenta Nicolase Madura“.
- Prosinec 2015. Tometi se setkala s Madurem v hlavním městě Venezuely Caracasu. Na sobě měla bundu s logem Národní volební rady Venezuely, která byla obviněna z manipulace voleb ve prospěch Madurovy diktatury. Tometi tweetovala: „Jsem právě ve Venezuele. Je velmi příjemné být v zemi, kde probíhá inteligentní politický diskurs.“
- Prosinec 2015. Ve svém příspěvku na webu Venezuelanalysis.com Tometi prohlásila: „V těchto posledních 17 letech jsme byli svědky participativní demokracie během Bolívarské revoluce (ve Venezuele), kde byl vytvořen spravedlivý a transparentní volební systém uznávaný jako jeden z nejlepších na světě.“
- Listopad 2016. Dva dny po smrti kubánského diktátora Fidela Castra přezdívaného „El Comandante„, který byl zodpovědný za zavraždění až 100 000 mužů, žen a dětí, ho BLM Global Network takto velebil:
„Dnes, když jsme se probudili do světa bez Fidela Castra, máme mnoho pocitů. Je to především ohromný pocit ztráty, smíšený se strachem a úzkostí… Jak Fidel stoupá do říše předků, připomínáme si a vyvoláváme jeho vedení, sílu, a moc, a znovu se zavazujeme k boji za univerzální svobodu. Fidel Vive! (Ať žije Fidel!)“
Aliance pro globální spravedlnost (AFGJ, Alliance for Global Justice), antikapitalistická skupina, která financuje zastřešující organizaci hnutí BLM – M4BL, opakovaně obhajuje autoritářské komunistické vlády Kuby, Nikaraguy, Severní Koreje a Venezuely.
BLM propaguje rasistický černošský supremacismus
Marxistická spoluzakladatelka BLM Toronto Yusra Khogali neskrývá svou nenávist vůči bělochům, které označila za podlidi. Na Facebooku napsala:
Poznámka překladatele: Výrazy, chyby a interpunkce v tomto odstavci odrážejí styl, chyby a interpunkci v anglickém originále.
„bělost není normální. faktem je, že bílá kůže je kůže podlidí… bílí lidé jsou genetickým defektem černošské rasy… běloši jsou nositeli recesivních genetických defektů. to je fakt… Melanin přímo komunikuje s kosmickou energií. to je důvod, proč vynalézavost [všech] lidí souvisí s černou barvou kůže. jsme první a nejsilnější z celého lidstva a naše genetika je základem celé humanity… běloši potřebují bílou nadvládu jako mechanismus k ochraně jejich přežití, protože jediné, co jsou schopni dělat, je množit se. černoši mohou doslova vyhladit bílou rasu jednoduše prostřednictvím svých dominantních genů, jen kdybychom k tomu měli moc. proto kvete bílá nadvláda jako imperiální systém. pokouší se ovládat, potlačovat a ničit naši černou existenci, protože jsme pro bělochy genetickou hrozbou.“
Khogali – súdánská uprchlice, které Kanada poskytla azyl – také tweetovala o tom, jaké má nutkání vraždit bělochy:
„Prosím Alláhu, dej mi sílu, abych těm bělochům dneska nenadávala, abych je nepozabíjela. Prosím, moc a moc prosím.“
K násilí na bílých lidech vyzývá rovněž spoluzakladatelka hnutí BLM Los Angeles Melina Abdullah, jejíž otec byl údajně samozvaným trockistou a jejímž dědečkem z otcovy strany byl Günter Reimann, slavný německo-židovský marxistický ekonom z Berlína, který v roce 1934 uprchl před nacisty a skončil v New Yorku:
„Úmyslně říkáme, že násilí, bolest a rány, které každý den pociťují černoši od současného represivního systému, by měli do určité míry zažít také ti, kteří si myslí, že se mohou kdykoliv stáhnout do svého bělošského blahobytu.“
Melina Abdullah, která užívá příjmení svého bývalého manžela, pravidelně vyčítá starostovi Los Angeles Eriku Garcettimu a dalším bílým místním politikům zavádění protičernošských opatření „pod rouškou liberalismu“. Abdullah tweetovala:
„Když mluvíme o bílém supremacistovi a teroristovi, jako je Donald Trump, musíme mít na paměti, že žijeme ve městě, kde převážně vládnou liberální bílí supremacisté. Takže, když řeknete ‚Do pr**le s Trumpem‘, dodejte hned také ‚Do pr**le s Garcettim.'“
Abdullah označila černochy, kteří spolupracují s bílými – včetně Condoleezzy Rice, první černošky, která se stala ministryní zahraničí USA, a hlavní prokurátorky v Los Angeles Jackie Lacey – za „černé tváře bílé nadvlády“.
Thandiwe Abdullah, dcera Meliny Abdullah, spoluzakladatelka mládežnického předvoje hnutí BLM – „BLM Youth Vanguard“ – rovněž vyzývá k násilí na bílých lidech:
„Pokud chcete zapálit nějaké pobočky korporací, tak víte co? Nezajímá mě, že někde vzplane Target (obchod amerického řetězce spotřebního zboží – poznámka překladatele). Je mi jedno, že kapitalismus hoří. Je mi jedno, že se bílí lidé ve svých kancelářích bojí. Je mi jedno, že nemůžou nikam jet, protože uvízli v za***né dopravní zácpě. Je mi u pr**le , že se nemůžou dostat do práce nebo k doktorovi nebo kamkoli kam do pr**le chtějí jet.“
Skupina přidružená k BLM, která si říká Community Ready Corps prohlašuje, že „veškerý bílý majetek je ukradený majetek“ a že běloši „by měli platit reparace.“
Bělochům je výslovně zakázáno účastnit se určitých aktivit hnutí BLM. Například pobočka BLM Philadelphia vyhlásila: „Vezměte prosím na vědomí, že BLM Philly je prostor pouze pro černochy.“ Poté, co si bílý podporovatel hnutí BLM stěžoval, tak to jen zdůraznili: „Naše akce jsou jen pro černochy.“
Spoluzakladatelka hnutí BLM Opal Tometi, dcera ilegálních imigrantů z Nigérie, připustila, že BLM nikdy nebyla primárně reakcí na policejní násilí proti Afroameričanům. Hnutí BLM „bylo založeno jako strategická reakce vůči bílé nadvládě.“
Hnutí BLM je pohanské „duchovní“ hnutí
Lídři hnutí BLM tvrdí, že jejich organizace je především „duchovním hnutím“, které je v rozporu s židovsko-křesťanskými tradicemi. Spoluzakladatelky BLM Patrisse Cullors a Melina Abdullah praktikují pohanství, čarodějnictví a uctívání předků.
- 24. června 2015. V rozhovoru pro server Religion Dispatches (Náboženské zprávy) Cullors uvedla, že po konzultaci s její prababičkou, která pocházela z amerických indiánských kmenů Choctaw a Blackfoot a jejím pradědečkem šamanem, se začala zajímat o systém Ifa, západoafrický pohanský systém věštění. Prohlásila, že byla „vytlačena“ z křesťanské církve, protože je „queer“ a protože je církev „patriarchální“.
- 28. listopadu 2018. V rozhovoru pro server The Politic Cullors prozradila, že když pracovala v Los Angeles v středisku Labor/Community Strategy Center (Centrum komunitní strategie práce), tak ve své kanceláři postavila „oltář svým předkům“.
- 2. června 2020. Pobočka hnutí Black Lives Matter v Los Angeles uspořádala pohanský rituál před domem starosty Erica Garcettiho a „vyvolávala duchy“ obětí policejní brutality.
- 13. června 2020. Cullors provedla „náboženský“ obřad, během kterého se pokusila „vyvolat“ duše mrtvých, zatímco skartovala listy papíru, na kterých byla slova „policie“ a „bílý rasismus“.
- 15. června 2020. Cullors prohlásila, že potřebuje „duchovní ochranu“, protože hnutí Black Lives Matter je „v hledáčku pravičáků, policie a neonacistů“.
- 22. června 2020. Lídr hnutí BLM Shaun King vyzval demonstranty, aby strhli sochy Ježíše Krista:
„Ano, myslím si, že sochy bílého Evropana, o kterém se tvrdí, že je Ježíš, by měly být také svrženy. Jsou a vždycky byly výrazem bílé nadřazenosti. Když se Ježíšova rodina chtěla skrýt a splynout s davem, hádejte, kam podle Bible šla? Šla do EGYPTA! Nešla do Dánska. Svrhněme ty sochy!“
- 12. července 2020. Aktivisté hnutí BLM jsou podezřelí ze zapálení misijního katolického kostela svatého Gabriela (San Gabriel) v Kalifornii. Tento misijní komplex byl založen v roce 1771 otcem Juniperem Serrou, španělským misionářem, který přinesl římský katolicismus do Kalifornie. Jeho sochy byly nedávno svrženy aktivisty a protestujícími v mnoha městech po celé Kalifornii.
Hnutí BLM je antiizraelské a antisemitské
BLM a jeho zastřešující skupina Movement for Black Lives (M4BL, Hnutí za černé životy) křivě obvinili Izrael z páchání „genocidy“ na Palestincích a rovněž lživě označili Izrael jako „stát apartheidu“. Spoluzakladatelka BLM Patrisse Cullors mluví o „Palestině jako o nové Jihoafrické republice“. BLM podporuje hnutí BDS (Boycott, Divestment and Sancions, Bojkot, Stažení investic a Sankce), jehož cílem je „ekonomicky, kulturně a politicky“ izolovat Izrael.
Hnutí BLM používá intersekcionalitu k interpretaci palestinsko-izraelského konfliktu spíše jako rasového problému než sporu o území – přestože Arabové tvoří 20 % populace Izraele a mají stejná práva jako Židé.
- Leden 2015. Spoluzakladatelka BLM Patrisse Cullors navštívila Palestinská území na Západním břehu Jordánu. Jejím deklarovaným cílem bylo učinit srovnání mezi policejním násilím proti černochům ve Spojených státech a tím, co je lživě nazýváno izraelským útlakem Palestinců na Blízkém východě.
- Srpen 2015. Cullors podepsala protiizraelské prohlášení, které znovu křivě obviňuje židovský stát z „kolonialismu“, „apartheidu“ a „etnických čistek“. Prohlášení povzbuzuje černochy k podpoře hnutí BDS, jehož cílem je ekonomicky zničit Izrael.
- Květen 2020. Účastníci protestů hnutí BLM v Los Angeles počmárali nejméně pět synagog a tři židovské školy antisemitskými graffiti a vyrabovali židovské obchody jak v centru Los Angeles tak v převážně ortodoxní židovské čtvrti Fairfax.
Hnutí BLM je posedlé prezidentem Trumpem
Posedlost hnutí BLM americkým prezidentem Donaldem J. Trumpem, který zřejmě udělal pro Afroameričany víc než kterýkoliv jiný prezident v nedávné době, je nápadně podobná opozici vůči americkému prezidentovi Ronaldovi Reaganovi, kterou se proslavila domácí teroristka a poradkyně BLM Susan Rosenberg.
V srpnu 2017 uvedla spoluzakladatelka BLM Patrisse Cullors v rozhovoru pro deník Los Angeles Times, že BLM nikdy nebude jednat s prezidentem USA Donaldem J. Trumpem:
„Naše hnutí nechce nikdy jednat s Trumpem, tak jako bychom si nikdy nesedli ke stolu s Hitlerem. Trump je doslova ztělesněním zla, všeho zla v této zemi – ať už jde o rasismus, kapitalismus, sexismus, homofobii… A pokud přemýšlím o tom, co chci, aby se moje děti dozvěděly za 30, 40 či 50 let, tak chci, aby věděly, že jsem ze všech sil bojovala proti tomuto prezidentovi, protože Trump se doslova pokusil zničit naše komunity, a stále je poškozuje.“
Cullors nedávno potvrdila, že bezprostředním cílem hnutí BLM je odstranit prezidenta Trumpa z funkce:
„Nejenom že Trump nesmí být v listopadu 2020 znovu zvolen, měl by neodkladně odstoupit z funkce. Trump musí složit svůj mandát. Není to člověk vhodný pro funkci prezidenta USA. A tak se budeme snažit Trumpa svrhnout. Zároveň se ale budeme nadále snažit ovlivňovat Joea Bidena, jeho politiku a jeho názory na činnost policie a kriminalizaci některých skupin obyvatelstva. To bude důležité. Ale naším hlavním cílem je dostat pryč Trumpa.“
„Jsem přesvědčena, že celý tento protest je do slova a do písmene jen protestem proti Trumpovi,“ shrnula současnou situaci intelektuálka Mary Frances Berry, celoživotní aktivistka za občanská práva.“
Komentáře a analýzy politického programu BLM
Britský novinář Alexander Pelling-Bruce ve svém článku o rasismu BLM píše:
„Živobytí těchto kulturních aktivistů je přímo závislé na pokračování všech křivd a pocitů ublíženosti, proto tito lidé podporují rozdíly mezi různými skupinami a potlačují v jednotlivých skupinách rozmanitost. Organizátoři hnutí Black Lives Matter jsou kulturní aktivisté par excellence. Tito lidé znovu rozdělují společnost podle rasy tím, že dělí historii lidstva na bělošské dějiny na jedné straně a černošské dějiny na straně druhé…“
„Nikdy jsem nepochopil, jak by se mohlo dosáhnout emancipace, tím, že lidi definujeme jen podle barvy pleti. Není to přesně to, co rasisté chtějí? Opakem rasismu je barvoslepost. Černoši by měli podporovat myšlenku společnosti jako sdílené společné entity a podporovat rovnostářská opatření, která by ve skutečnosti zlepšila život chudých lidí všech ras.“
Guatemalský ekonom Carroll Ríos de Rodríguez řekl k selektivnímu pobouření hnutí BLM toto:
„Říkáme, že hodnota lidského života nezávisí na barvě pleti, sociálně-ekonomickém stavu, povolání, pohlaví, věku nebo jakékoliv jiné zvláštní charakteristice: v zásadě si každý lidský život zaslouží náš respekt, tečka…“
„Pokud by se hnutí Black Lives Matter opravdu zajímalo o kvalitu životů černochů, bránilo by jejich právo na život jen proto, že to jsou lidé, ne kvůli barvě jejich kůže… Prohlásilo by, že považovat se za oběť je ponižující a neetický přístup, protože bagatelizuje individuální odpovědnost a sebekontrolu.“
„Hodnota nás jako lidí není založena na teorii identity, rasy nebo pohlaví… tyto vlastnosti nás nedefinují ani neurčují. Hnutí BLM by mělo hájit právo všech lidí jakékoliv barvy na individuální svobodu, včetně práva vyjádřit své vlastní názory, namísto toho, aby umlčovali a ostrakizovali každého Afroameričana, který se na milimetr odchýlí od progresivního marxistického liberálního diskurzu.“
Podle bývalého australského politika Petera Baldwina je cílem kulturní revoluce BLM zničit a nahradit západní civilizaci:
„Mohl by se nějaký rozumný člověk domnívat, že toto je způsob, jak chránit a zlepšit černé životy? Rozhodně ne. Ale vynořil se zde daleko důležitější cíl, kterým je zbořit a transformovat stávající společenský řád udržováním a prohlubováním rasových rozdílů, až do samotného celospolečenského rozpadu. Někteří z otevřeně marxistických ideologů, kteří založili BLM, jako je Patrisse Cullors toto bez obalu přiznávají.“
Britský spisovatel Ben Cobley se domnívá, že BLM je příkladem „politického vydírání“:
„Black Lives Matter je mistrovským dílem politického marketingu. Je to slogan, který za sebou táhne politickou kampaň, spojenou se zcela otevřenou rasovou ideologií a propagandou. Nic z toho nelze kritizovat, aniž by se zdálo, že odporujete myšlence, že na černých životech skutečně záleží.“
„Hnutí BLM praktikuje klasické a účinné rétorické vydírání. Buď jsi s námi, nebo jsi rasista: to je jejich logika – logika založená na strachu.“
Americká politická komentátorka Tammy Bruce vidí BLM jako klasický pokus o uchvácení moci:
„Ve skutečnosti to nemá nic společného s černými životy. Liberální marxističtí anarchisté si jen přisvojili, jako ostatně už mnohokrát dříve, důležitý sociální problém, ale výsledkem jejich taktiky nakonec bude jen zhoršení situace těch samých komunit a lidí, o nichž tvrdí, že je zastupují.“
Soeren Kern je významný spolupracovník Gatestone Institute se sídlem v New Yorku.
BLM to taky svaz cerny mladeze a bieleho smetia to cisto na rozvracanie zakona a poriadku tu,jak rusky politik by som to podporoval,neista situacia u moho supera je dobra pre mna ja na mieste druhej strany by s tym tu vyrukoval,ze su to zivly podporovane kremlom a este cinu by som dodal ten isty sposob by som pouzil jak demokrat bo BLM to jich dietatko,neviem budem musel to napisat do fox news mozu ma uviest jak dobre informovany a nejmenovany zdroj,tu sa bude vysetrovat rusi s china spokojny bo ich super ma bordel na svojom dvore a tu sa bude vysetrovat,toto co pisem je obraz ostatnych 4 rokov tu destabilizovat situaciu v kraji poriadku a prava myslim cisto tu a za jakym ucelom to je neviem,predpokladam taka moda,ktora casom sama umrie naturalnou smrtou,jak som pisal tu na vlas jak v pepikove v prahe nechcu prezidenta,ani toho cobola a tu demokrati nechcu trumpa a jak v cesku,tak aj tu kazdy bol demokratickou cestou zvoleny tu nasli rusov a v pepikove aj rusi aj cina…
To se mi líbíTo se mi líbí
Tak nevím, jak to bude s dostavbou Dukovan.
Z hlediska energetické bezpečnosti chce Demoblok dopředu eliminovat ruské a čínské firmy.
Já mám zase vnímám jako bezpečnostní riziko svěřit dostavbu firmě ze země, kde hrozí občanská válka.
Předpokládám, že do USA vyšle EU delegaci, která dohlídne na dodržování lidských práv v USA
Členy delegace by měli být významní politici členských zemí (za ČR Vystrčil a Petříček)
Předpokládám, že se zapojí i neziskové organizace – Člověk v tísni…..
Je toho víc.
Po špatných zkušenostech s prezidentskými volbami v Bělorusku by měla EU zvážit dohled nad prezidentskými volbami v USA
To se mi líbíTo se mi líbí
Zvláštní volba slov, nebo už ‚angažovaná novinařina‘ ❓
Americký letoun poškádlil Čínu, nehorázně provokující vojenským cvičením kdesi v Žlutém nebo Jihočínském moři, či Pochajském zálivu.
No, asi bych se raději nechtěl dozvědět, co by si na lidovkách vetkli do titulku, kdyby Čína – podle sovětského vzoru – „poškádlila“ americký špionážní U2 nějakou protiletadlovou raketkou. 😉
To se mi líbíTo se mi líbí
Ano, BLM je levicová revoluce se vším všudy.
Má i levicové základy, tedy klasicky „volnost, rovnost, bratrství“, v modernizované podobě,
Kuriozní na tom je, že toto hnutí na tomto blogu, kde píší vesměs levicově orientovaní lidé, jen málokdo podporuje, pokud vůbec někdo.
Otázka zní:
Je to kvůli tomu, že se hnutí chová násilně, nebo kvůli tomu, že se hnutí chová předvídatelně nebepečně?
Vždyť i tady většina lidí fandí rovnosti ras a jakési širší inkluzi, a špatný zvuk mají texty, které rovnost ras znevažují, či dokonce chválí segregaci.
BLM přece, když odhlédneme od hořících ulic, naplňuje ideologicky tyto levicové představy.
I průměrná politická opice totiž ví, že pokud by loutkovodiči negrů a zfetované zlaté mládeže převzali otěže moci v USA, nejspíš by rozpoutali válku, když pro nic jiného tak proto, aby odvedli pozornost od sílící negerské agrese.
Tu by vojensky potlačili bez zájmu médií, tedy válka by to musela být nějaká větší, né nějaké shození pár bob někde v Afgánistánu.
2/3 Američanů BLM podporují, to svědčí o tom, že buď se v USA lidé bojí mluvit, nebo byl průzkum zfalšován, potažmo, v USA se tedy průzkumy falšují, nebo 2/3 Američanů bezmezně věří svým médiím, a nežijí vedle té pakáže.
Možná by stálo za úvahu, jestli ti, co zde jsou levicoví, a já jsem v mnoha ohledech také levicový, neměli vzít dění v USA na vědomí i jinak, než jen že jsou Amíci debilní.
Ten, kdo v USA vraždí a pálí obchody totiž mluví i jejich jménem, mým už ne, jakkoliv mám mnoho názorů, které v tom smyslu levicové jsou, k politické levici se nehlásím, a ani jsem se k ní nikdy nehlásil, to mi byli od určité doby milejší komunisté, než odpuzující sociální demokraté.
Facka příznivcům levice musí být i to, že asi nejlevicovější politiku po r. 1989 tady vede….velkoburžoa.
A konec konců, Brusel a jeho agenda je také levicová, a také se to nelíbí.
To já jenom, abych vyjasnil své spostoje, protože mě nevadí, že je někdo orientován levicově, jaksi vnitřně, ve svém srdci, ale už se celkem divím, že si takový člověk strašně hájí tu známku, tedy to obyčejné a vlastně bezvýznamné slovo, LEVICE.
Tady jedeme všichni na jedné lodi, a musíme tedy táhnout za jeden provaz.
A jak to tak vypadá, bude třeba politickou levici opravdu zavrhnout, a to, co má kdo levicové…a on má každý asi něco, si musí nechat v tom srdci, a postavit se zlu a násilí.
A BLM je zlo, stejně jako protěžování islamistů je zlo, a nemenší zlo je vykrmování cigošů, a podobné kousky.
To se mi líbíTo se mi líbí
https://twitter.com/ExmuslimsOrg/status/1298651553927245825?s=20
To se mi líbíTo se mi líbí
takový člověk strašně hájí tu známku, tedy to obyčejné a vlastně bezvýznamné slovo, LEVICE.
Problém je vtom že je zvykem vše házet na triku levici ruzné pseudo strany.Vy toto nemužete nikdy pochopit.TO že někdo prohlašuje že BML je levice neznamená že je,o NSDAP SE TAKY TVRDÍ že to byla levice a přitom jeden z jejich hlavních cilů bylo zatočit s levicově smyšlejicími lidmi.Právě tim že napíšete….bezvýznamné slovo, LEVICE.je dukaz že vubec nechápete co pro jiné to slovo znamená.
POUŽIJI PŘIMĚR……..PROČ TŘEBA ritíř je až fanaticky hrdý katolík..a věřím že vtom je upřimný………přestože ve jménu toho katolictví byli hrozné zločiny
VE jmenu levice taktéž,ale vždy to provedli bud fanatici nebo co se za tou myšlenkou schovavají a provadí to jen ke svému prospěchu ale to platí o jakémkoliv systemu ,organizaci atd
Pro mě to slovo znamená vše jak jsem žil a choval se,nikdy jsem nehledal ani nevyužil vyhody,ale to lidé jako vy prostě nepochopí
To se mi líbíTo se mi líbí
Tato, já jsem ve své podstatě také levicový, ale v tom opravdu původním významu slova. Ne v tom, co z něj současní idioti udělali. Takže se k té levici už nehlásím. A myslí, že byste už měl pochopit, že levice už není ta, kterou jste vy hájil. To, co je ve vás uvnitř je už velice daleko od toho, čím současná levice je. Prostě se smiřte s tím, že levice už vlastně neexistuje. Já jsem to vzal na vědomí a řídím se tím.
To se mi líbíTo se mi líbí
Bavore mate a nemáte pravdu,pořad je dost lidí jako já,to že jako opravdová levice ted není vtom čemu se věřil a věřím máte pravdu ale to neznamená že nemuže povstat,nejsem fanatik ale nezahodím to čemu věřím a citím a celí život sem se tak choval bez nároku že jiný toho využivali,DOKÁŽU volit i pravicovou stranu která aspon bude trochu naplnovat určitou rovnováhu,dokážu volit třeba japonce když uvidím že to pomuže náké rovnováze přesto že si myslím že je populista,nevolim současnou levici protože už nenaplnuje aspon trochu co bych zkousl,neznamená ale že se budu stydět že jsem a byl levicový člověk,to má své jasné definitovatelné věci ,že to ted sprofanovali je jiná,svět se bud spamatuje nebo zažije apokalipsu a stoho povstane slušnost,smiřlivost vto doufám.ano lidstvo se muže i zcela zničit
To se mi líbíTo se mi líbí
Víte tato, reálný socialismus měl pro většinu z nás jedno celkem zásadní kouzlo.
V našich životech už to bylo hotové, a nějakým způsobem to fungovalo, a jakkoliv komunisté plno věcí dělali blbě a nesmyslně, jiné věci zase dělali dobře, a systém byl funkční, a když někdo chodil do práce a nesral se do politiky, mohl si dělal více méně co chtěl.
My jsme neviděli, jak rozkulačovali sedláka, neviděli jsme, jak brali živnosti, či spíše určitým vydíráním nutili sedláky a menší podnikatele k tomu, aby to prostě zabalili.
Velkým se to sebralo Košickým vládním programem, a pochybuji, že by je někdo litoval.
My jsme viděli jiné věci, funkční, až velice dobře funkční JZD, fungující meloucháře, kteří vyplnili díru na trhu, kvalitní školky a školy, zdravotní péči zadára, chaty a chalupy, trapery s kytarou a bowiákem za pasem, a vesměs pohodu v práci.
To nám umožňuje být levicoví, ale kdyby jsme to viděli….kdo ví?
A v USA se levičáci prezentují stejně, jako tady po r. 1948 komunisté, bojují s politickými odpůrci násilím, a rozdíl je tedy v tom, že ke svému levicovému převratu využívají kriminálníky a zcela nepřizpůsobivé negry.
A my si myslíme, že to fungovat nebude, a ani nemůže, místo policie nějací sociální pracovníci, a také vidíme, že místo rovnosti v praxi negři chtějí zcela potlačit jiné rasy (nejen bělochy) a chtějí jim prostě vládnout, segregovat se, atd…
Tady také byly takové nápady v 50 letech, že se budou děti vychovávat kolektivně atd…ale tohle fanatické křídlo prohrálo, a vše fungovalo.
Jak to bude fungovat tam, nikdo neví, třeba by jim to za 20 let fungovalo, a černí a bílí by se měli rádi, tomu přece jako levičák musíte věřit, to ZDŮRAZŇUJI, MUSÍTE VĚŘIT, a pak bychom si řekli, „NO VIDA, TROŠKU TEKLO KRVE, TROŠKU HOŘELO, TROŠKU SE NIČILO, ALE MĚLO TO SMYSL, A JE LEPŠÍ SVĚT“!
Ale kupodivu, levičáci tomu nevěří, a BLM odmítají.
Nechápu proč, oni se opravdu chovají ideologicky levicově, bojují za to, co vy, VY konkrétně, ale i jiní levičáci chcete, proč jim vlastně nevěříte?
To se mi líbíTo se mi líbí
Tato, nemusíte se stydět, protože vy jste současnou pseudolevici nezpůsobil. Ale Levice jako taková prostě neexistuje. Smiřme se s tím, ostatně to je tak jediné, co můžeme udělat.
To se mi líbíTo se mi líbí
Vy píšete, že já to nikdy nemohu pochopit, proč?
Co mi tady podsouváte nějaké svoje představy?
To se mi líbíTo se mi líbí
Ivo Šebestík míní, že do extrémů jdoucí aktivismus naprosto logicky a neodvratně boří své vlastní (deklarované) cíle před dosažením jakýchkoliv pozitivních výsledků.
A na závěr budu opisovat od jistého bývalého sociálního demokrata:
„Být levičák neznamená souhlasit s kdejakou neoliberální zhovadilostí!“
To se mi líbíTo se mi líbí
Celý článek je neskutečná slátanina všeho možného, počínaje Fidelem Castrem o kterém se píše….Dva dny po smrti kubánského diktátora Fidela Castra přezdívaného „El Comandante„, který byl zodpovědný za zavraždění až 100 000 mužů, žen a dětí……. Jen podotýkám, že El Comandante nebyla žádná přezdívka, ale vojenská hodnost. Asi jako u generála Pavla generál.
Podobný článek jen ve zcela opačném gardu lehce sestavím z citátů v českém tisku – a doplním osvobozujícími rozsudky soudů. Vykosťování a vykrvování presidenta republiky, výzvy k věšení komunistů… atd. každý si doplní sám.
Vitta napsal … špatný zvuk mají texty, které rovnost ras znevažují, či dokonce chválí segregaci…, asi nebyl tento týden ve zdejší hodovní síni, kde se masově chválila a obhajovala rasová segregace.
Pojem marxismus, levice, komunismus atd. měl vždy v určité nemalé části společnosti velmi dobrý zvuk. Argumenty se proti němu bojovalo špatně a tak se použila metoda dehonestace. My jsme prý žili v komunismu, Obama byl marxista atd. Komunismus může za nejhorší zločiny. Krvežízniví Rusové žijí v zemljakách a svým šrotem, co sotva jezdí, nás chtějí zničit. Číňané a Rusové provokují, Američané jen škádlí.
Je to účinná metoda, ale jako každá jiná, má vedlejší účinky. A často silnější a horší než to proti čemu se bojuje. Podle toho jsou i výsledky.
Někdo rozhodl, že se musí lidstvo „v zájmu lepšího, poddajnějšího světa“ přeformátovat a egalizovat. Proto připrchlíci, proto BLM a vše možné co rozloží společnost – v kalných vodách se nejlépe loví.
A lže se již zcela veřejně, slova ztrácí významy. Česko se nikdy nevměšovalo a nevměšuje do Běloruska, ale dává miliony na podvratnou činnost „v rámci demokracie“. Dokonce na MINISTERSTVU ZAHRANIČÍ vznikla z českých diplomatů tajná buňka s cílem ovlivňovat veřejné mínění v Bělorusku. Naštěstí to ještě nikoho nenapadlo na ministerstvu „obrany“. V Polsku jistě ano, ale ti ještě drží hubu.
Svět se nám sype, posloucháme blázny, čteme – jako právě teď, Soerena Kerna – o kterém nevíme proč a v čím zájmu vaří dort jako pejsek s kočičkou.
Jediné co je pozitivní, tedy jak a pro koho, je, že osobně sledujeme přelomovou dobu evropské civilizace. Možná i její zánik. A vypadá to, že je to dílo bílých Evropanů, případně Euroameričanů.
To se mi líbíTo se mi líbí
Obhajovala segregace…
Obhajioval jsem jí, já, rytíř a pan Hudec.
A my se tomu tady trošku vymykáme, nikdo jiný jí, pokud mi něco neuniklo, nehájil, právě naopak, nebo se mlčelo.
To se mi líbíTo se mi líbí
Naprosto přesné, jenže takovým lidem jako je vittta to bohužel nevysvětlíte, prostě mainstream ruku v ruce s takovým Gatestone to řekl ne? Pak je to pravda pro tyto lidi. I bohužel pana Bavora. Já to už vzdala. Chápu i tatu samozřejmě.
Jinak ten text jsem četla tak do poloviny a mám z něj úplně stejné dojmy, jen kecy kecy, Vy jste to jen shrnul slušně 🙂 .
Jen jsem ráda, že pořád mezi námi jsou lidé jako Vy a tata a věřím že je jich víc.
To se mi líbíTo se mi líbí
Problém je v tom, že my nevidíme to, co vidí autor. Že si občas plete pojmy, je logické. Nemá ty naše zkušenosti. Ale ty citace BLM asi budou skutečné, pochybuji, že si je vymýšlel. A to, co se TAM děje, my nedokážeme pochopit. My jsme daleko méně vznětliví a spousta věcí je nad naše chápání. A já jsem rád, že zatím se podobní exoti jako BLM k nám nešíří. Ani ti Michprdi nechodí a nerozbíjejí výlohy a auta. Jenže TAM to je.
To se mi líbíTo se mi líbí
Vy považujete některou z těchto korporací za „levicově orientovanou“? Amazon, Walmart? Nenechte se vysmát pane Bavore. Už jen to svědčí úplně o něčem jiném. Naopak, oni necpou peníze levici, ale jen hnutí a organizacím, které se tak nazývají ale s levicí nemají nic společného, Stejně jako nacistům a také nezáleželo na tom co mají v názvu, „Po ovoci poznáte je“. Tedy měl byste. https://cz24.news/ae-news-skupina-18-nejvetsich-americkych-globalizovanych-korporaci-poskytne-black-lives-matter-vice-jak-16-miliardy-dolaru-na-podporu-demonstraci-a-zmen-ve-spolecenskem-zivote-v-usa-bezpecnostni-kr/
A autor jistě ví jak to bylo s Fidelem Castrem, takže to neberu.
To se mi líbíTo se mi líbí
Mrzí mne, že si nerozumíme. To, že někdo cpe peníze něčemu, co se považuje za levici, není důkaz že něco něčím není. Ostatně jak známo, revoluci v Rusku zafinancovali kapitalističtí Němci. Prostě někdo se snaží vyprovokovat pomatené levičáky ke svým potřebám.
To se mi líbíTo se mi líbí
To Rusko sedí 🙂 klasika – všechno dopadne nakonec jinak.
To se mi líbíTo se mi líbí
Já nevím Kočko, co nemohu pochopit.
Že vy jste jiní levičáci, jak dnešní levice?
To já ale dobře chápu, ale buď se tedy přestanete k dnešní levici hlásit, a budete třeba „pamětníci starých zlatých časů“, nebo se k levici prostě hlásit budete, ale pak s nimi táhnete proti…třeba mně, který mám na věc velice podobný názor, jako vy.
Levice je, když se stát stará o ty, co PRACUJÍ, či z nějakého důvodu pracovat nemohou.
Tedy staré, nemocné, či třeba ženy na mateřské.
Rovněž klíčová odvětví by měla být v ruou státu.
To je moje vidění levice, a to prosazuji.
Nic méně jak vidno, levice to nikdy nikde neprosazovala, to si uvědomte, prosazovali to komunisté.
A KSČ by z dnešního pohledu byla hóódně na pravo, se svou politikou, kdy kdo nepracoval, dostal nasráno, a kdo neměl děti, platil vysoké daně.
Tedy závěrem.
To, co já jsem vnímal jako levici, a nikdy by mě nenapadalo, jí vnímat jinak, jak vidno levice není.
Levice je něco jiného.
Pak ovšem se k levici prostě nemohu hlásit.
Co je na tom nepochopitelného?
V čem máte jiný názor než já, nebo chcete do naší země negry a čmoudy, nebo chcete protěžovat cigoše, netáhla, feministky, buzeranty…PROTĚŽOVAT, ne perzekuovat, to je něco jiného, ani já bych je neperzekuoval…
To chcete?
Vždyť, v čem se naše názory vlastně liší?
V čem se liší od OHa, Lujzy, Pana Bavora, Strejdy nebo třeba Boba?
V detailech určitě, možná i lehce v něčem zásadním, ale jinak v NIČEM.
Já to tady čtu, znám vás přece, a nejsem debil.
A kdybyste byli banda debilů, tak sem nebudu chodit.
Dneska jdu v Praze na pivo, jen nevím kam.
Pojďte také, ale rychle, dokud nevypadnu, kvůli telefonu.
Nebo OH, jestli chce, tem myslím je také z Prahy.
To se mi líbíTo se mi líbí
Pozdě, já bohužel ted zase odjíždím z Prahy.
Jinak dnešní levice ve Vašem pojetí není levicí vittto. Zvláště ne pokud slovo levice přilepíte na každou organizaci která se Vám namane nebo spíš Vám to napoví mainstream případně něco jako Gatestone. Přečtěte si ještě jednou strejdu, myslím že to vystihl naprosto přesně. Jinak si to pivo užijte 🙂 .
To se mi líbíTo se mi líbí
Škoda, příště dám vědět dříve.
Jinak, mainstream a jakákoliv instituce mi nenapovídá nic.
Mám svou hlavu.
To se mi líbíTo se mi líbí
Doufám s kufrem náubků – aneb jistota je jistota – což myslím naprosto vážně.
To se mi líbíTo se mi líbí
vitto, moderní způsob jak něco zničit je rozkolísat význam slov a slovních spojení. Levice a levicovost byla v klasické době pevným pojmem. Dnes je to bezobsažný pojem, nikdo neví čím ho naplnit. Jak výstižně píšete dnes by KSČ byla pravicová strana podporující potravinovou soběstačnost, obranu národa, kdy vycvičila miliony záložníků a prosazující heslo, kdo nepracuje ať nejí. Můžeme tedy tyto aspekty považovat za obecně prospěšné a civilizační. Levicový je také požadavek dostupné lékařské péče pro všechny, vlastnictví klíčových odvětví, péče o novou generaci a o obnovu populace, dostupné bydlení a veřejné školství.
Chci-li ovládnout společnost, musím reálně použít heslo divide et impera. Znejistit vše dosud považované za jasné, rozbít kolektivní společnost a nastolit společnost úplně stejných „individualit“. Vytvořit společnost tupých ovcí. Ze 40 tisíc demonstrantů se jich jedním slovem stane 200 tisíc nebo i milion. Symbolem revoluce se stává mrtvý student Šmíd, který nikdy neexistoval. Marxismus není boj proti vykořisťování, ale boj za anarchii a zničení společnosti a ochranu desítek pohlaví měnících se jako améby.
Jak jsem již poznamenal, blížíme se do doby, kdy vše bude jinak a slova budou jen zvuky. Do doby, kdy lidské bytosti budou beztvarou masou identických „individualit“.
To se mi líbíTo se mi líbí
Problém je ale ten, že i boj za rovnost a proti rasismu je levicový.
A BLM bojuje za rovnost a proti rasismu.
Takže bez ohledu na to, co si kdo o této organizacdi myslí, je to organizace levicová.
Nemůžete se vyháčkovat z nějakých myšlenek, jen proto,že se vám nelíbí.
Pokud chcete být levičáik, musíte být levičák i co se negrů v USA týká, a lehkou výčitku směrovat jen na určité průvodní, banální jevy, jak americká levice ztvrdí.
Pokud chcete být levičák jen v něčem, pak musíte to slovo opustit, a být jako já.
To matení pojmů totiž tady předvádíte „vy“, tedy ti, co se hlásíte k levici.
Protože z ní vytahujete to, co se vám nehodí.
Ale levice je soubor ideí, nelze je z toho vyjmout,
I ta starost o cigoše a buzerqanty a femninistky a všechny tyhle excesy JSOU IDEOLOGICKY LEVICOVÉ.
To je ryzí podoba levice.
Že to v praxi nefunguje a nabírá to obludných kontur je věc jiná.
S tím se musíte nějak srovnat, ale to,že budete tvrdit, že to levicové není, to je až příliš snadné.
Abych zabránil matení pojmů, tak se k čemukoliv levicovému nehlásím,
A pokud bude třeba, budu proti tomu bojovat.
To se mi líbíTo se mi líbí
A To je naprostá demagogie, že některé znaky nebo cile má určitá strana stejné vubec neznamená to co pišete jde vždy o celkové směřovaní.PLNO stran má určité znaky stejné respektive je hlasají přesto jsou od sebe vzdaleny jako černá a bilá………..konkretní přiklad NSDAP.-…..přitom jeden s hlavních cilú zlikvidovat vše levicové………..
To se mi líbíTo se mi líbí
Tak jo, tak jste něco jiného, než levičák.
Jste levičák.
Spokojen?
A že jsem demagog, kam tedy směřuje BLM?
Podle mě bojuje s rasismem a bílým šovinismem.
Nenávist není řešení, a je třeba změnit populistického prezidenta USA, ultrapravicového Donalda Trumpa.
Problém v USA je pak především sociální, proto také za lepší zítřky bojují utiskovaní afroameričané, spolu se studenty s lepších rodin.
Už to mám správně?
Něktzeří lidé to prostě potřebují jasně.
To se mi líbíTo se mi líbí
Nejhorším Castrovým skutkem – a zcela neodpustitelným – ovšem bylo to, že zcela nemilosrdně znárodnil kubánské majetky amerických mafiánů. A na druhém místě seznamu Castrových hříchů bude nejspíš to, že všechny US prezidenty od Eisenhowera po Billa
LewinskéhoClintona ztrapňovala CIA nezdařenými pokusy (630+) o zavraždění toho odporného komouše, až jim nakonec musel umřít sám. 😀Výcviková mise EU v Mali je pozastavena.
„Evropský šéfdiplomat Josep Borrell sdělil, že suspendování evropské výcvikové mise v Mali je dočasné. Odmítl také, že by EU měla za puč odpovědnost. „Netrénujeme vojáky, aby byli pučisty,“ řekl Borrell.“
To, že podle německé ministryně obrany AKK někteří z vůdců puče absolvovali výcvik ve Francii a v Německu je tedy zajisté jen pouhá náhoda… no uvidíme. Především podle toho, jaký postoj zaujmou pučisté k EU a jak se bude EU tvářit na novou „vládu národní spásy“. 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
Nelze se divit, zdroje jako Breitbart, Vojs, Before, Gatestone jsou provařené pravičácké weby, specializující se na fejky. Stačí si na wki prohlédnout jejich historii.
Zajímavý je dnes čl.u vlka. Majka si mákla na vyzdrojování
To se mi líbíTo se mi líbí
Jasně, je důležité číst Guardian, sledovat CNN a tím mít ve všem úplně jasno.
To se mi líbíTo se mi líbí
Jste naivní a jen prozrazujete svoje myšlenkové pochody. CNN a G. jsou jistě biased jistým směrem, ale zdaleka ne tolik, jako ty vaše. Např. se občas omluví za chybu.
Zaměnit mejnstrím Breitem a spol. znamená vlézt z deště ne pod okap, ale rovnou pod vodopád. 😀 Práce se zdroji a nalezení spolehlivých referenčních zdrojů je namáhavá, ale hlavně zpočátku, než je najdete a zorientujete se. Pak už jen občas prověřujete
To se mi líbíTo se mi líbí
Kde vidíte Breitbart?
To se mi líbíTo se mi líbí
Býval tu, tím jste začal
To se mi líbíTo se mi líbí
Když vám dochází jakékoli argumenty, tak sem hodíte nějakou hovadinu a ještě se mne snažíte nasrat tím, že sem k tomu vecpete jakýkoli odkaz na tu vzdálenou mlhovinu. Což samozřejmě odhaluje zase vaše myšlenkové pochody.
To se mi líbíTo se mi líbí
? Odkaz ??
A jaké argumenty? Vaši čtenáři sami ohodnotili článek jako „slátaninu“.
To se mi líbíTo se mi líbí
Tak „odkázání“.
Jak to kdo ohodnotil, je věc jedna, ale nikdo tu neházel „pravicovými“ a „fake“. To je jen vaše ubohá parketa.
To se mi líbíTo se mi líbí
To je dobrý, Slime, tu práci se zdroji jste popsal moc hezky.
Pro obyčejné občany- blbce, stačí poukaz na Parlamentní listy, jako důkaz chybovosti prezentovaného názoru, pro rozvraceče a šťourali je třeb vytáhnout Breitem a Gatestone atd,,,
V každém případě z toho lze odvodit, že pravdu má ten, kdo používá správné zroje, což je ovšem komické.
On i skladník si může číst Vergilia v originále, jinými slovy, i na jinak prolhaných BL může být dobrá informace, a na PL sračka, a ještě polopaticky, zdroj je jen zprostředkovatel informace, doležitý je VŽDYCKY mozek zpracovatele.
Pokud ho ovšem umí používat k myšlení, a ne jen k rozpoznání toho sporávného zdroje.
To se mi líbíTo se mi líbí
(…) Európska komisia podpisuje prvú zmluvu na nákup vakcín proti COVID-19 so spoločnosťou AstraZeneca. Zmluva vo štvrtok nadobudla platnosť po tom, ako ju obe strany formálne podpísali. Umožní nákup vakcíny proti COVID-19 pre všetky členské štáty EÚ, … (…)
(…) Ako začiatkom augusta informovala agentúra Reuters, spoločnosť AstraZeneca odmieta zodpovednosť za prípadné vedľajšie účinky vakcíny na Covid-19. „Je to jedinečná situácia, keď my ako spoločnosť jednoducho nemôžeme riskovať, ak… o štyri roky bude mať vakcína vedľajšie účinky,“ uviedol pre agentúru Reuters Ruud Dobber, člen vrcholového výkonného tímu spoločnosti Astra, … (…)
(…) „Riziko masových negatívnych účinkov očkovacích látok na ľuďoch majú teda znášať štáty. Pri takomto nezodpovednom postupe vlád a farmaceutických firiem by sme sa mali mať na pozore ….. a zvážiť ….. ako pochybnými (v podstate pokusnými) očkovacími látkami, za ktorých následky sa nikto nechce zaručiť,“ upozornil (slovenský – pozn. lujjza) europoslanec Milan Uhrík. (…)
https://www.hlavnespravy.sk/europska-komisia-podpisuje-prvu-zmluvu-na-nakup-vakcin-so-spolocnostou-astrazeneca/2276080
———————————————————————-
Přemýšlím, jestli na tu vakcínu budou taky kvóty… přidělené množství povinně odebrat a zaplatit (chceš? nechceš? koho to zajímá…).
Nebo bude odběr dobrovolný?… jakože si jednotlivé státy samy zvolí, od které firmy/z kterého státu si tu očkovací látku koupí?
To se mi líbíTo se mi líbí
O.T. Populismus a ušlechtilé státnictví
Když Babiš (ANO) a Maláčová (ČSSD) navrhli vyplatit důchodcům jednorázový příspěvek 6000 korun a zdůvodňovali to vyššími náklady této sociální skupiny v důsledku opatření přijatých proti šíření koronaviru. Opoziční strany, včetně STAN, návrh kritizovaly, označovaly ho za nesystémový a populistický.
Leč, čas oponou trhnul, přišla doba státnická a STAN vypustilo tiskovou zprávu, že:
„Starostové a nezávislí (STAN) chtějí prosadit jednorázový příspěvek 6000 korun pro samoživitele a samoživitelky a pro rodiče pobírající rodičovský příspěvek. Chtějí jim tím kompenzovat dopady letošní epidemie koronaviru..“ a je nad slunce jasné, že tohle žádný populismus není. Čestný stankařský!
To se mi líbíTo se mi líbí
To se mi líbíTo se mi líbí
A víte co? Mně se to začíná líbit a asi začnu BLM i podporovat. Současnej svět stojí úplně za hovno a je úplně jedno, jestli ho spálí fanatickej bolševik nebo fanatickej trisexuání negr. Hlavně že shoří.
Bůh slíbil Noemovi, že žádnou další potopu už nespustí, že příště to bude ohněm. Proč by tu pochodeň nemohl držet negr?
Až upálí nenegry, nebudou vědět, co sami se sebou. Nic neumí a instinktivně se rozdělí na tlupy, který se budou napadat a požírat navzájem. A až ten poslední sežere sám sebe, nastane čas na restart. Asi to bude v podstatně jiným levelu, ale to je jedno. Bez shoření Fénix z popela nevstane.
Takže zapalovače vzhůru, ať už máme ty sračky za sebou.
To se mi líbíTo se mi líbí
Fakt je ten, že jediná možnost, jak se zbavit negrů a verbeže, je zničit jejich hostitele.
Pak se pobijí tempem, že i Hitler se bude hambou v hrobě obracet.
Zapálit starý svět je snadné, a uhasit to nejde.
Dokud neshoří vše, bude to prostě hořet.
Už to pomyšlení, jak zlatá mládež dělá negrům otroky mě celkem uspokojuje.
Dávají jim do rruky pochodeň, a sice shoří jako poslední, ale asi to žádná velká výhoda nebude.
To se mi líbíTo se mi líbí
to je ale hloupost nejdřív ale pobijí nás s čeho asi chcete povstat,něco ale ty 2 příspěvky dost ukazují,ritíř to ve své podstatě neskríval.U vás je to jiné stačí si přečíst těchto 14 dní VAŠE přispěvky no nic ano to holt někdy ujede
To se mi líbíTo se mi líbí
Vůbec nechápu smysl vašeho sdělení, stejně jako nechápu smysl jakéhokoliv vašeho sdělení.
Tedy kromě toho,že vy jste chytrej, já jsem blbej, a nechápavej, populistickej demagog.
Navíc mi tady něco nehraje.
Vy, jako správný levičák fakt věříteb tomu, že by nás negři jako pobili?
Copak afroameričané jsou nějak horčí, či snad dokonce méněcenní jak běloši?
Tohle přece tvrdí jen populisté a ultrapravičáci,.
Moderní levice ví, že to tak není, a hned, jakmile se zbavbíme nenáviosti, bude to všechno daleko daleko lepší, v USA se dokonce chtějí zbavit i policie.
Tomu říkám víra v lepšín svět, a né tohle faoidní strašení.
To se mi líbíTo se mi líbí
Celkem bych se bavil kdyby téma nebylo tak važné………..usměvné na tom je to že napišete něco……..pak to vložite do mých ust a oponujete……každá věta tohoto přispěvku je toho ukázka…….no na to je muj čas přiliš vzacný ….pište si co chcete už beze mně
To se mi líbíTo se mi líbí
Je lepší si zafňukat, než odpovídat na konkrétní dotazy.
To vám šlo vždycky dobře, každý správný lepšočlověk a havlista to má jako základní kámen jakékoliv ..oni tomu říkají „demokratická diskuze“.
Při té příležitosti bych vás rád upozornil, žen jsem reagoval já na rytíře, a vy jsme tento můj text poněkud zmateně napadl.
Jde mi o to,že nyní píšete „beze mě“ jako kdybych to byl já,kdo se vám nějak vnucuje.
To se mi líbíTo se mi líbí
„Současnej svět stojí úplně za hovno a je úplně jedno, jestli ho spálí fanatickej bolševik nebo fanatickej trisexuání negr.“
Coz je ryze fanaticko-bolsevicka myslenka.
Na troskach stareho sveta povstane svet novy, lepsi…
Stale mne neprestava udivovat, kolik pravicak a antikomunistu uvazuje jako ryzi bolsevici.
Chyba je zrejme v me vazbe na ideologii- podobne zrejme smysli a smyslela urcita skupina lidi vzdy, od neolitu. Typ mysleni je dulezity, nikoliv ideologie, tohle se da nalepit na vsechno, zprava doleva, zezhora (z Vatikanu) az dolu (satanske sekty). Jde o cirou nahodu, jaka ideologie se na nositele takoveho mysleni nalepi, takovy totiz bere vsechno, co mu zrovna prijde pod ruku :o)
To se mi líbíTo se mi líbí
To jsi to rozštíp, mudrlante 😀
To se mi líbíTo se mi líbí
Modreho soudruha vycitim na sto honu.
To se mi líbíTo se mi líbí
Ty nevycítíš ani píču z metru.
To se mi líbíTo se mi líbí
Proto je také úplně zbytečné zabývat se pojmy.
To se mi líbíTo se mi líbí
Uplne, protoze, vsimni si, nikdo z tech rebelantu nemluvi o ideologii a nikam se nezarazuje. Nalepky jim davaji az rozohneni divaci.
Ze na cernych zivotech zalezi, pote, co se vzajemne strili jak na bezicim pasu, by jim nemohlo verit ani male dite.
Tohle je bezna bezvychodna rebelie z bidy, zadna revoluce. Coz je nepripustne, proto ty nalepky- ze je nekam zaradime, tim si ulevime, ze by mohlo jit o „bezduvodny“ rozklad si totiz nikdo nechce ani pripustit.
To se mi líbíTo se mi líbí
To se mi líbíTo se mi líbí
Knížák to asi nebude, toho by nikdo k bronzu nepustil. Ale někdo s hodně podobnou formou retardace.
To se mi líbíTo se mi líbí
Ono muze klamat, ze zapadni oportunni prisluhovaci velkokapitalu, nazyvajici sami sebe levici, se na BLM prilepili a jakoby si ho privlastnili…to je ale jen souhra okolnosti, nic jineho totiz nemaji po ruce. Zmateni pojmu (fasisticka Antifa) je jen dukazem toho, ze deleni podle ideologie nema uz zadny vyznam.
Jiste- nektera ideova vychodiska (empatie, anebo naopak ekonomicka pruraznost) pri deleni napravo a nalevo sve opodstatneni jeste ma, ale to jde o ryze teoretickou a pocitovou zalezitost. V prime akci takove deleni nema vyznam, protoze zdroj akce neni ideovy, ale existencni- viz treba Zlute vesty.
http://www.levice.org/k-hnuti-zlutych-vest/
„Puvodni“ levice uz na zadnou akci nema a tak jen pokukuje, jestli se nekde nekdo nebouri a kdyz nahodou ano, hned ho podpori :o)
To je vrchol impotence, ti, kteri by meli stat v cele a udavat ton a strategii, sedi v kutlochu u pocitace a vyjadruji solidaritu v nadeji, ze se jim rebeli podari nejakym zpusobem ukrast a privlastnit si ji.
Tohle sledovat je ztrata casu.
To se mi líbíTo se mi líbí
To ale ještě existenční, a „existenční“.
Nudící se zlatá mládež, negerští kriminálníci a mediální magnáti si užívají svých 5 minut slávy, a mediální magnátii své miliardy zisku a opojný pocit absolutní moci.
Za pozornpost určitě stojí to, že jako spouštěč byla vybrána poměrně malá americká minorita, která se ale svým způsobem života nejvíce liší, jmenovitě nejvíce kriminálníků, flákačů, ukňouranců a též primitivů je mezi negry,
S levicí, která sama jen čumí a není schopna cokoloiv vymyslet, vlastně parazituje na nápadech jiných, konkrétně velkoburžoustů, je to dobrý postřeh, ostatně vedeme dlouhou dobu řeč o tom, že levice slouží velkoburžoustům, jako nikdo před tím.
Samotní levičáci pak vyjadřují vesměs se sebevražedným chováním civilizace jakýsi tichý souhlasm, i když to sami nepodporují.
To jsou ty takové odsudky, když někdo napíše „negr“ nebo „cigoš“, nebo prostrě jen označí nějakého politika za populistu- a tím vlastně nevědomky odvádějí pozornost od podstaty zla.
To se mi líbíTo se mi líbí
S dovolenim vyuziji dobroty pana blogu a soupnu sem prispevek pro vittu od Janiky…z mne neznamych duvodu Janicin system shodil komentar do schvalovani a to i pres jeho vyraznou politickou korektnost. Predem dejuji za pochopeni:
*
Tady bych mel 2 opozicni poznamky:
Predne, ze se ve Svedsku neco deje se vi uz roky, vi to Svedove, vi to i zbytek sveta. Malmö ma desitky vybuchu granatu rocne, nektere policejni stanice, nachazejici se v citlivych oblastech, jsou evakuovany, se zachranari jezdi policie, nasili postupuje po cele zemi atd.
Zde nepodlehejme iluzi, ze Svedove zatim neprohledli a spolu se stoupajicim nasilim se jakoby blizi cas, kdy prohlednou a uvidi veci, jake jsou.
Oni totiz prohledli uz davno, vedi presne, co se deje a jejich stavajici/ soucasna reakce je reflektovana= jsou si vedomi sve pozice a take na ni vedome a pri smyslech reaguji= soucasny zpusob jejich odpovedi je jim vlastni a je autenticky.
*
Druhou veci je paleni koranu- oni za soucasnou situaci imigranti nemohou, ti jsou, jaci jsou a chovaji se tak, jak jsou ze svych domovin (a pozdeji od svych rodicu) navykli.
Pokud je zde nejaky problem, na ktery by bylo treba upozornovat, pak je to zpusob reakce statnich organu, ne chovani imigrantu a jejich potomku.
Zapalovani koranu tudiz nema na co upozornit, je to jako v Troubkach za povodne strikat na souseda hadici, aby mu doslo, ze v obci je vice vody, nezli obvykle.
Svedove by meli demonstrovat pred parlamentem a pri volbach…ovsem to se nedeje= Svedum neni stavajici situace proti srsti. A prez to vlak nejede.
*
Pises: „Důležité je, že řádění…už prostě nejde zamést pod koberec.“
No, ono se bude zametat, ale na druhe strane…jiz se pise, ze „demonstrace muslimu proti diskriminaci na miste urazky jejich nabozenskeho symbolu“. Co tedy nejde zamest pod koberec, je radeni krajni pravice. Demonstrace jsou opravnenou reakci na tyto provokace a urazky. Takhle bude vypadat ono „nezametani pod koberec“.
Jedine, co se uvidi bude, je je to s taktikou odpurcu imigrace. Bud budou palit casteji a na vice mistech, pak muze dojit k tomu, ze se zdvihne vlna totalniho a plosneho nasili, ktera se Svedy jiz mozna pohne.
To bych nazval „terorismem v zastoupeni“- vedome vzbudis teroristickou akci skrze opravnene vyjadreni politickeho mineni (viz opet onen znasilnujici Krisus v Brne):
„Podle soudce Ondřeje Sekvarda o zásah do práv nešlo. „Oni se cítili uraženi, protože jejich reprezentant církve, ať už to byl Jan Pavel II. nebo Ježíš Kristus, byl zobrazen řekněme pro ně dehonestačně, ale na jejich právech se to neprojevilo. Oni nejsou nijak omezeni v další svojí činnosti praktikování víry,“ řekl soudce Ondřej Sekvard.“
Podobne lze samozrejme spalit i koran, nebot na moznosti praktikovani viry se to nijak neodrazi.
Podle meho ale nic takoveho Svedsku nehrozi, tam budou organizatori vcerejsi akce promptne zatceni a odsouzeni jak pravne, tak moralne, cimz tento zpusob vyjadreni nesouhlasu skonci.
*
To se mi líbíTo se mi líbí
Ještě větší kokot, než jsme doufali.
To se mi líbíTo se mi líbí
‼️‼️‼️
To se mi líbíTo se mi líbí
Snažím se formulovat co nejpřesněji.
To se mi líbíTo se mi líbí
„z mne neznamych duvodu Janicin system shodil komentar do schvalovani“
Důvod je zcela známý – v textu je obsaženo to jméno na O.., které používá coby jednu ze svých četných identit náš známý multinick.
To se mi líbíTo se mi líbí
Píšeš o Švédsku, ale ono jde také o sluníčkoevropu.
Švédové mají, co chtějí,volí si to ve volbách.
Ale Čulíkům se už bude dost blbě vysvětlovat, že soužití a sociální model tam dobře funguje< bez ohledu n to, že se nebožáci jen brání urážkám, jinými slovy, že švédská policie nedostatečně potírá rasové zločiny, samozřejmě to pálení koránu, ne ty rasistické demonstrace a ničení po té.
To se mi líbíTo se mi líbí
No to je hrůza, ty překlepy a chyby.,
Jak na tom noťasu může někdo psát?
To se mi líbíTo se mi líbí
OT
Kadaň – 31 fotografií
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/kadan-ukazuje-jak-na-klimatickou-zmenu-destova-voda-zelene-s/r~d187f8fce60b11ea80e60cc47ab5f122/r~b58e4ed4e60c11eab0f60cc47ab5f122/
—————————————-
Nezapomínáme, Katko…
To se mi líbíTo se mi líbí
https://www.novinky.cz/cestovani/clanek/zena-zaluje-easyjet-aerolinky-ji-presadily-kvuli-ortodoxnim-zidum-40334672
To se mi líbíTo se mi líbí