Francouzské katedrály v plamenech: ‚Poslední fáze dechristianizace‘?


Gatestone Institute

Příspěvek byl publikován v rubrice twitter se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

56 reakcí na Francouzské katedrály v plamenech: ‚Poslední fáze dechristianizace‘?

  1. vonrammstein napsal:

    Průměrnej Francouz je mentální kříženec Franty Sauera a alžírskýho muslima, tak k čemu ten údiv?

    To se mi líbí

  2. bob napsal:

    Pokusím se na článek reagovat jako správný EVROPAN.
    Článek by mohl být považován za klasickou ukázku snahy vyvolat předsudečnou nenávist vůči určité úzké skupině spoluobčanů.
    Naštěstí článek obsahuje i informaci, že expertka na náboženské záležitosti Nina Shea napsala, že pachateli jsou anarchisté, zloději, militantní levičáci, satanisté a islamisté, kteří společně sdílejí stejnou nenávist k Francii a k západní civilizaci.
    PS: docela by mě zajímal procentuální podíl zlodějů, satanistů … atd.

    To se mi líbí

  3. tata napsal:

    vonrammstein napsal:
    4.8.2020 (05:07)
    Průměrnej Francouz je mentální kříženec Franty Sauera a alžírskýho muslima, tak k čemu ten údiv?
    vittta napsal:
    1.8.2020 (09:10)
    Levicová ideologická bezradnost se dobře ukazuje v tomto zajímavém článku o husitství.
    Autor- jedná se zřejmě o mladého filosofa, hledá odpovědi na otázky, týkající se levicového pohledu na husitství.
    Jakkoliv je autor zjevně dobrým Čechem, a v dehonestaci husitsví vidí právem útok na národní hrdost, tak se na druhou stranu jaksi odklání od nacionálního pojetí husitství, které dle jeho názoru podporuje konzervativní pravice.
    V článku celou dobu ideově tápe, což je pro dnešní levici naprosto typické.
    Hledá na husitství nějaké levicové prvky, až je našel v podobě žen- válečnic, které se svým nadšením pro věc skutečně proslavily.
    Tato zmatenost ve mě vyvolává čím dál větší rozpaky, dílem i proto, že jí sami levicově orientovaní Češi vlastně nechápou, jak jsem se přesvědčil na mých pokusných textech, které měly- ale nevyvolaly diskuzi, za to vyvolaly značný nesouhlas.
    Ideová zmatenost je nakonec nebezpečná pro nás pro všechny, a zase tolik nás není, abych si mohli tenhle luxus dovolit.
    Proč nenahlížet na husitství prostě jako na husiství?

    Co mají tyto 2 reakce společné?Hlavně pan vitta volá po dialogu,ale svojemi reakcemi okamžítě staví zed ………protože to co představovalo dříve pojem levice,pravice,náboženství………DÁVNO převzali globalní reformátoři a daří se jak vidno s těchto dvou reakcí.
    ASI BY Francoští katolici těžko souhlasili s tímto dialogem.
    A to samé jen ve větším rosahu předvádí vitta……ano souhlas Proč nenahlížet na husitství prostě jako na husiství?Dokud ale lidé jako vitta nepochopí že zde dávno není,ani levice ani pravice,ani katolictví ve vedení států ale jen reformátoři v něčím globalním zájmů.
    Sám se ohrazuje že mu davají nálepku třeba fašista,pravičák atd,přitom on sám nalepkuje nejvice hlavně tedy levici co s levicí nemá nic společného.
    ANO JAKO TAKOVé levicové myšlení to má v dnešní době složitější……..než v dobách socialního temna,ale není zbytečné a překonané rozhodně né.
    JENŽE CELÁ SPOLEČNOST a to všude je defakto v chaosu a to záměrně,většina světa je kapitalistická a pro kapitalismus vždy je strašák levičactví a vždy bude.

    Ty skutečné pojmi levice pravice nejsou mrtvé ………jen se musí vést dialog.na těch zakladních principech co představují……..a dialog muže být jen o míře a vyváženosti čeho víc

    To se mi líbí

    • vittta napsal:

      Pravice i levice je, Tato, jen nejsou pravičáci a levičáci v tom smyslu.
      Ale mnoho správných levičáků, co v žádném případě nechce migranty do naší země, mě odsoudí za to, když napíšu slovo NEGR a odmítnu drsně přijetí syrských sirotků.
      Že tyto politické směry jsou mrtvé, tady píšu- i konkrétně TADY – asi tak o 5 let déle, než vy jste vůbec něco takového zaznamenal.

      To se mi líbí

    • vittta napsal:

      Jinak ty nálepky si klidně dám sám.
      Ano, jsem fašista, rasista, ultrapravičák, (ne ovšem nacista) pokud to dneska vyjadřuje nesouhlas s politikou EU, protěžování menšin, a rasistické útoky na bílé lidi.
      Já si na slovíčka zase tak nepotrpím, rozhodně se z nich neposeru.
      I když- poněkud mě dráždí, když mě jako rasistu a nacistu nálepkuje rasista a nacista a ještě si u toho odplivne, protože on proti rasismu a nacismu svým rasismem a nacismem aktivně bojuje.

      To se mi líbí

    • vittta napsal:

      Vidím, že vás čtenáři podporují, ale aby bylo mezi námi jasno, ti globální reformátoři, co o nich píšete, aniž byste se nemáhal je nějak popsat, sami o sobě nic nesvedou.
      Bez pomocníků z řad jejich obětí se prostě neobejdou.
      A vy Tato, jste jejich pomocník, protože budete donekonečna vyprávět, co je, a co není levice, a až dovyprávíte, tak budete mít ve Varbsdorfu opět 2x tolik cigošů, protože demonstrace proti nim nic neřeší, jak jste psal, a možná že vás tam budou obohacovat i negři a čmoudi, ostatně, islám vám tam už v podsvětí vládne, dle vás tedy o moc bojuje s morgoši, což lidé jaksi „na povrchu“ nijak moc nezaznamenávají, takže je vlastně všechno více méně v pořádku.

      To se mi líbí

    • vittta napsal:

      Podle + a – je jednoznačně vidět, že ačkoliv pojem levice je vyprázdněný, tak se kapitalisté před levičáctvím třesou strachy.
      Ale já jsem to nepochopil, tata používá ve svém „dialogu“ osobu „ON“, takže z dialogu je najednou jen plivanec.
      Nic méně můj odpor k levičáctví není jen tak, z ničeho nic, protože takový Tribun je určitě levičák, a kapitalismus je pro něj krystalické zlo, ale hodlá ho svrhávat pomocí negrů a protěžování cigošů, a když jsem tam jeho postupy oponoval, místo aby se dal do diskuze, raději mi dal banána- za rasismus.
      Další levičák je Taras, to je trošku jiný typ, který si s Tribunem moc neporozuměl, ale i u něj je boj proti kapitalismu alfou a omegou.
      Jeho boj spočívá v tom, že od kadeřnice po Goldmann Sachs jsou všichni stejně nebezpeční, a je tedy třeba zatočit se všemi stejně.
      Jistě každého člověka napadne, že s kadeřnicí se bojuje o hodně snadněji jak s Goldmann Sachs, což dobře pochopili i levičáci Tarasova typu, a tak se radují z EET, které nějakým, pro mě záhadným způsobem, donutí živnostníky platit řádně daně, čímž stát získá peníze na nemocnice, hospice a nové policejní a hasičské vozy, samozřejmě až přijde ten správný čas.
      Ten mi zase dal banána, když jsem tuto veselou teorii zpochybňoval, sedíc u toho doma na pytlích s penězi, a jezdíc 3x za rok na exotickou dovolenou, jako každý živnostník.
      Jak ukazuje realita, stát může ve skutečnosti postavit nemocnic kolik chce, stačí si pujčit, a to není žádný problém, protože pujčka 500 000 000 000 není nic zvláštního, ani nebezpečného.
      No jo…a když se zeptám, jestli jsou oba levičáci, nebo nějací „nelevičáci“, co mi kdo tady odpoví, vyjma mínusů, případně že to nechápu- v osobě „ON“, kdy se takto tata vymezuje proti jakékoliv diskuzi.
      Kuriozní je na tom to, že jsem se stal nepřítelem levice (nemám rád cigoše a negry) a opět nepřítelem levice (jsem malopodnikatel), a opět nepřítelem levice (nic nechápu), no ale ani já nijak nemiluji nadnárodní trusty, přímo je nesnáším, a sociální politika vůči pracujícím je pro mě základem osobní politické ideologie.
      Asi bude chyba v tom PRACUJÍCÍM, protože hájené minority toho zase tolik nenapracují, a pracují hlavně běloši, což je velice, velice nepříjemná pravda, a tak se musí ukazovat tu studující Cikán, tam negr, uklízející někde v nějaké zemi silnici.
      Důležité ale není to, co si myslím, a co tady, ale i jinde razím (a razím to, co si myslím) ale to, že jsem prostě jen nepřítel levice, nějaké skutečné, kterou ale nechápu.
      Xsmíchu!

      To se mi líbí

  4. vittta napsal:

    A máme zde román na pokračování o extremní pravici v Německu.
    Ta se potvora rozlezla po celém Německu, a to bez ohledu na úspěchy začleňování migrantů a silné obohacení západní společnosti.
    Tento chvílemi velice komický článek graduje na konci, kdy- jak jsem ostatně očekával- se konečně hlavní odsouzený k podmíněnému trestu přiznal k tomu, že si dokonce předplatil ruská a alternativní média.
    Fakt hustý!
    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/cekali-na-den-x-kdy-meli-zacit-zabijet-sit-saha-az-do-nemecke-armady-114561#seq_no=1&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_req_id=69MsTGnCTLw-202008040544&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

    To se mi líbí

  5. vittta napsal:

    Tady zase máme největší utrpení v českých dějinách- holocaust Cikánů.
    V té souvislosti je rozhodně zajímavé, že každý cigoš má právo na platinový pomník, každý sudeťák právo na omluvy, ale české oběti Němců nikoho absolutně nezajímají, a utrpení českého národa je nejenom bagatelizováno, ale dokonce přímo popíráno, třeba i tím, že jsme aktivně nějaký cigošský holocaust podporovali, ba prováděli.
    A pro tatu- je to LEVICOVÁ rétorika, to LEVIČÁCI to tvrdí, i když možná nemají ponětí o tom, co to levice je, oni sami se za LEVIČÁKY považují.
    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Romove-jsou-cesti-Zide-Mame-je-za-podlidi-Take-me-okradli-ale-to-jsou-pudy-Nechme-toho-jinak-bude-zle-pise-mluvci-Ceskych-elfu-632591

    To se mi líbí

    • lujjza napsal:

      První odstavec – jednoznačně ANO, druhý odstavec – NE.

      To se mi líbí

      • vittta napsal:

        Proč NE?

        To se mi líbí

        • oh napsal:

          Protože pro člověka, který o sobě říká, že je Napoleon, je mnohem vhodnější odborná péče než velení armády.

          To se mi líbí

          • vittta napsal:

            Jenže ty vycházíš z toho, že to Napoleon není, ale kdyby to Napoleon byl, byla funkce velitele pro něj více než vhodná- a to i přeneseném smyslu.
            Tedy ten člověk je JAKO skutečný Napoleon svými vojenskými schopnostmi- a nyní POZOR, jen jsou samozřejmě vhodné do současné doby.
            Když se zeptám- proč se dnešní levice přestala starat o pracující- co mi odpovíš?
            Já bych odpověděl toto:
            Protože to pracující na první pohled nepotřebují- a tím pádem to neocení, čímž ale levice nemá tolik možností ke vým „malým domů“, navíc pracující vidí, jak velký rozdíl je mezi levicovým politikem, hlásajícím rovnost, a jezdícím luxusními auty a chodícím v luxusních haderech, a žeroucím luxusní žrádlo- a dělníkem na pásu.
            Tak se holt musí starat o někoho jiného, kdo to ocení- a dávky jsou zatraceně dobrý důvod to ocenit.
            Jestli se tak z levice stala nelevice, nebo nějaká liberální demokracie, nebo co vlastně, je v praktickém pohledu nevýznamné, protože i starý a echtovní levičák nikdy nepodpoří stranu, která bude vlastenecká, ale nebude u toho řvát, jak je levicová.
            A vůbec ne, když o ní ještě někdo levicově nelevicový napíše, že je rasistická a nacistická.
            Co je na tom k nepochopení?

            To se mi líbí

  6. lujjza napsal:

    Zákulisí kandidatury Miloše Zemana (za ČSSD) na prezidenta v r. 2003:
    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-K-rvy-od-Zemana-nesmi-projit-cizina-stahne-penize-Tajne-jednani-proti-Zemanovi-Nejen-jedno-Dnes-uz-je-jasno-632571
    ———————————————-
    „Mstivý stařec“…

    To se mi líbí

    • vittta napsal:

      Ještě jsem si pustil tu scénku s Bohouškem, a nutno říci, že Bohouška pan prezident převyšuje asi o 15 levelů.
      Naprosto suverenní státník se bavil s politickým pletichářem, a podrazákem III. kategorie.
      Křivárny na straně levice mě nijak nepřekvapili, ostatně, moje enormní nechuť k ČSSD pochází právě z těch časů, a považuji „pozemanovskou“ ČSSD skutečně za to nejodpudivější, co tady kdy bylo, a to prosím jen při vyslovení názvu křivácké ODS, dělá se mi na zvracení.
      Nikdy jsem totiž nepochopil…..nebo možná spíše pochopil, proč ČSSD jako svůj hlavní politický a ideologický náboj měla antikomunismus, což moc ku prospěchu české levice nebylo, za to se to asi hodilo levici evropské.
      A ano, i pan prezident má na tom svou vinu, ten ale, na rozdíl od drtivé většiny politiků jakéhokoliv směru, operativně vyhodnotil situaci a své názory poněkud přehodnotil.
      Jinak by z něj těžko mohl být státník, jakým nyní je, ale byl by to jen politcký diletant, s o 30 bodů vyšším IQ než většina ostatních, což by bylo naší zemi jen k malému užitku.

      To se mi líbí

    • Cech napsal:

      To se mi líbí

    • Cech napsal:

      To se mi líbí

  7. Bavor V. napsal:

    To se mi líbí

    • oh napsal:

      Kdo chce psa bít, vždycky si neomylně najde klacek. I kdyby si ho měl vymyslet.
      „Mám však velké sympatie pro sudetskou věc. Je těžké, když vám vládne cizí rasa. A já jsem získal dojem, že československá vláda v sudetských oblastech v posledních dvaceti letech, i když nebyla fakticky utlačovatelská a určitě ne „teroristická“, byla poznamenána netaktností, nedostatkem porozumění, malichernou netolerancí a diskriminací až do té míry, že zášť německého obyvatelstva musela nezbytně směřovat k revoltě. I sudetští Němci cítili, že v minulosti jim československá vláda dala mnoho slibů, ale po těchto slibech následovalo jen málo činů, pokud vůbec nějaké…“
      (Z dopisu lorda Runcimana předsedovi britské vlády ze dne 21. září 1938 )
      Zdroj: https://www.idnes.cz/technet/vojenstvi/mobilizace-1938-proti-vsem.A130920_133050_vojenstvi_kuz

      To se mi líbí

  8. Hudec napsal:

    Je to paradox.
    Když se konečně to křesťanské tmářství (je mi vůbec záhadou, proč se ta blízkovýchodní pouštní sekta tolik uchytila zrovna v Evropě) podařilo trochu obrobit do snesitelné podoby, přichází jiné tmářství, zcela neobrobené ve své 1500 let staré rustikální podobě, a má ho nahradit či co.
    A ti „obrobení“ zhusta ty „neobrobené“ vítají.
    Blázinec.

    To se mi líbí

    • Bavor V. napsal:

      Původní křesťanské hodnoty byly nenásilí a láska k bližnímu. Když se toho pak zmocnili vládcové, udělali z nenásilí válku kříže a meče. Což se povedlo právě v Evropě zpacifikovat. Bohužel ostatní světadíly nemají takovou sílu, aby téměř podobné náboženství dokázaly stejně upravit, ale naopak mu podléhají.

      To se mi líbí

      • vittta napsal:

        S nenásilím a láskou k bližnímu to ovšem nikdy nikdo nikam nedotáhl, a ani nedotáhne, jmenovitě v mezinárodní politice.
        Takže se nelze divit, že čas od času bylo třeba mečů, ale těžko říci, jestli by se třeba pohanská Evropa ubránila nájezdu islámu, jako se to povedlo- s odřenýma ušima, té křesťanské.
        Naopak Evropa jaksi postkřesťanská, se zase ne a ne islámu nějak ubránit.
        Potřebujeme jednotící ideu, tak je to, Pane Bavore.
        My, Češi, se možná bez křeťanství- alespoň toho řízeného- v pohodě obejdeme, neboť naší vírou, a jednotícím prvkem je nejtvrdší sekularismus, jaký kdy kde byl vytvořen, a ten sám o sobě brání přijmout nějakou- navíc cizáckou a násilnou- ideově náboženskou doktrínu.
        Ale v rámci Evropy se bez křesťanství obejdeme jen těžko, to je nutné si prostě připustit.

        To se mi líbí

  9. vittta napsal:

    V tomhle vláknu jsem toho nakecal nejvíc já, a tedy bych se asi měl vyjádřit k výsledkům.
    Sklidil jsem velký nesouhlas, ale jen malou snahu o nějaké vyjasnění postojů.
    Jediný, kdo se vyjádřil je OH, kterého ovšem dobře znám, a on zná stejně dobře mě, takže sice vím, co mi chce říci, ale nevím, proč to říká zrovna mně, neb musí vědět, že to takto chápu také.
    Nic méně důležitá je jiná věc.
    Pokud se zeptám, PROČ se islamizace především západních zemí tak daří, je to tady celkem jasně vidět.
    Lidem- voličům- totiž vůbec nezáleží na tom, jestli je někdo islamizuje, ale spíše na tom, jestli na tom bude nějak particopovat levice, či pokud někdo chce, „levice“, a nebude z toho těžit (ultra) pravice.
    Při čemž ultrapravicová je třeba Marie Le Pen, a tak se francouzký národ musel sjednotit, a volit- hádejte- menší zlo, tedy Macrona, aby se jen proboha nedostala k moci ultrapravice.
    Nejsem žádný extra znalec politických názorů Marie Le Pen, ale to, co mi v hlavě přeci uvízlo, nemá s nějakou ultrapravicí absolutně nic společného.
    U nás je na tom podobně ultrapravicový Okamura, u kterého by cokoliv ultrapravicového šlo najít jen těžko, ale když oni to říkají v televizi, no…kromě toho- psal Tata- se ukázalo, že to nějak habruje v tom jeho podnikání, není to vlastník nějaké firmy, ale jen ředitel- a jelikož všichni ostatní jsou poctivci, i takové menší zjištění u Okamury (říkali to asi v televizi) mu musí značně uškodit.
    Objektivně je problém u Okamury, Marie Le Pen, Salviniho, Trumpa či Putina vlastně stejný, a to je důraz na národní zájmy.
    Ano, to národní zájmy jsou ta ultrapravice, ten rasismus, fašismus a nacismus.
    A tomu je třeba zabránit za každou cenu, takže islamizace- neislamizace, nejprve je třeba zatočit s nacismem- resp. jeho latentní podobou- národními zájmy.
    Kuriozní na té věci je nepochybně to, že ze jmenovaného krátkého seznamu jsou dva muži natolik mocní, že mohou vést kdekoliv jakoukoliv válku, tedy Trump a Putin- ale ani jeden jí nevede.
    A je to právě levice-nelevice, která je za to upřímně nenávidí, jistě že ne zrovna za to, ale takový Putin je politik nedemokratický, a Trump je běloch a rasista.
    Demokratičtí politici, levicí-nelevicí vydatně podporovaní své války vedli a nijak se u toho nežinýrovali.
    Libyii rozhodně nevyvrátil Trump ani Putin,ani Salvini či Marie Le Pen, dokonce ani Okamura nehoroval pro tu spravedlivou válku- a to je nějaký fašista, že jo… i když ale vime, že šlo jen a jen o ochranu civilistů, proto ta podpora levice-nelevice, že ano, jinak by s agresivní válkou samozřejmě nesouhlasili- a právě uvedeným ultrapravičákům bylo utrpení civilistů lhostejné, takže se hnedle ukázalo, kdo má jako postranní oumysly.
    Proto se také buržousti před levicí- tou skutečnou- třesou strachy, jak psal tata.
    No, tak hlavně aby ta levice-nelevice nečekala s obranou vlastních civilistů moc dlouho, když jim tak ležel na srdci osud civilistů- třeba v té Libyii, ale i Sýrii a nakonec, třeba v Kosovu, kdy „to“ tak nějak všechno vlastně začalo, ta ochrana civilů proti bezpráví.
    Někdo by třeba mohl říci, že to byla pravice, kdo chtěl ty války, a levice byla proti, a byla by z toho dlouhá, předlouhá diskuze, kdo je kdo (nikoli ale proč je kdo kým), na což moc neexitoval dobrý argument až do doby volby ultrapravicového Trumpa, který ale prostě války nevede, a snaží se odevšad pokud možno zdekovat, když už se tam jeho daleko pokrokovější, a nobelovými cenami ověnčení předchůdci vesrali!!!

    To se mi líbí

    • lujjza napsal:

      Nestíhám všechno sledovat – a taky zapomínám.
      Takže už si nedokážu vybavit, ODKUD se Trump zdekoval, a hlavně KAM.
      Teď z poslední doby například: chce stáhnout pár tisíc amerických vojáků z Německa – to je od něj hezké. A pošle je kam? Ano, do Polska.
      Myslím, že takových případů by se našlo víc. A taky ovšem jiné, kdy odněkud – Blízký východ tuším – odvelí několik tisícovek vojáků, aby zanedlouho „zjistil“, že ti okupovaní ještě nebyli dost zdemokratizovaní, a ty vojáky tam zase vrátí.

      To se mi líbí

      • vittta napsal:

        Co navrhujete, a jaké jsou dle vás reálné možnosti amerického prezidenta?
        Jasně že něco dělá, USA jsou hegemonem, a- jsem opět u levice- je velice naivní si myslet, že bez USA by byl na světě mír.
        USA jsou v roli fackovacího panáka, stejně jako Izrael.
        Levičáčtí aktivisté pláčí nad postavením nebohých Palestinců, jindy Tibeťanů a jindy nad oběťmi agrese USA, bez ohledu na to, že USA nyní jen šachují se svými vojáky a vyprazdňují sklady přebytečných raket jejich vypálením na nějaké podivné, úplně prázdné cíle.
        Pravicoví nadšenci zase útočí na válečné operace Ruska, které „svět neviděl“, ale i tady se nechává slyšet moderní levice, jmenovitě na nejlevicovějších BL nejlevicovějšího Čulíka, kteří jako jedni z mála upozorňují na to, že Rusové bombardují syrské školy a nemocnice dnem i nocí, nic méně si myslím, že to dělají jen proto, aby obhájili invazi afrických negrů, kteří utíkají- jak známo- před válečnými hrůzami v Sýrii.
        No jo, Lujzo, a takhle my si tady žijeme.
        A vy mi předhazujete, že nechápu svět.

        To se mi líbí

      • lujjza napsal:

        To ovšem neznamená, že nemůže být hůř…
        „Tahle žena může rozhodnout volby. Biden vybírá viceprezidentku, Trump přešel do útoku“

        (…) Bude to žena, vědí už Američané. Ale jinak zůstává jméno političky, kterou si demokratický kandidát na prezidenta Joe Biden k sobě vybere jako možnou budoucí viceprezidentku USA, velkou hádankou. Ve hře je podle Bidenovy kampaně stále přes deset kandidátek. (…)
        (…) Nejzazším datem, kdy musí oznámit vítězné jméno, je v každém případě 17. srpen, kdy začíná nominační sjezd Demokratické strany, který musí formálně potvrdit jak nominaci Bidena na prezidenta, tak právě i jeho kandidátku na viceprezidentku. (…)

        https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/tahle-zena-muze-rozhodnout-volby-biden-vybira-viceprezidentk/r~0e225c84d5b911eaa6f6ac1f6b220ee8/

        To se mi líbí

        • vittta napsal:

          Ten článek v podstatě předjímá, že je Trump trošku debil, a Biden ho vymete nějakou černou hubou.
          Přece- Trump si také může někde sehnat ženu, a klidně nějakou hezkou indiánku, to by bylo stylové.
          Překvapivé je rozhodně i to, že demokratické kavárně a bandě prašivých havlistů vůbec nevadí, že je Bidenovi 77, a že je dementní, to u Zemana jim vadil věk o hodně nižší.

          To se mi líbí

          • lujjza napsal:

            Proč by jim to mělo vadit? Oni vědí/předpokládají, že Biden je jen lákadlo/zástěrka/maskot, a že nejdůležitější/klíčová bude ta viceprezidentka.
            Až Biden odstoupí/onemocní, bude vládnout ta viceprezidentka/ti, co ji tam prosadili.
            A to by mohl být docela nářez.

            To se mi líbí

            • Bavor V. napsal:

              Akorát, že skutečné kandidátky se asi tají. Třeba Alexandra nebo Nancy. Případně Hillary.

              To se mi líbí

              • lujjza napsal:

                Hetero a bílé asi neprojdou…
                Taková všeobecně oblíbená Michelle (no dobře, je hetero, ale zas má jiné přednosti), to by bylo terno. A navíc si Biden s Barackem tak výtečně rozuměl, ta „chemie“, jak se vyjádřil.
                Možná je právě Michelle ve hře nejvíc, proto v uveřejněném seznamu kandidátek není. Anebo je/bude nejspíš všechno jinak…

                To se mi líbí

            • vittta napsal:

              Je to dobrá úvaha, ale proč by neměla nějaká negryně kandidovat rovnou?
              Dejme tomu, že kvůli oslovení bělochů je Biden sám bílý, ne každý by snesl negryni na postu prezidentky, tedy myslím běloch, i když s negry sympatizuje.
              Biden může- zde neznáme americké reálie- mít také dobrou pověst, bez ohedu na to, jak na tom je dnes.
              Problém může být v předvolebních debatách, kde ho Trump absolutně vymaže.
              Pokud ho ovšem nechají mluvit.
              Biden též může být hromosvodem, nejprve ho nechají rozpoutat nějakou tu válku, a pak ho odstraní, a negryně to všechno mírově zachrání..něco v této podobě.
              Americké volby jsou ukázka křivosti a podrazu, též psychologického boje, s demokracií to má společného jen málo, ale už samotné zvolení nežádnoucí osoby dává tušit, že manipulátoři nejsou neomylní.
              A proč by jim to mělo vadit…no, nemělo, to byl jen řečnický obrat, protože tihle havlisté se nestydí za nic.
              Zemana budou napadat jako dementního, starého alkoholika, a vůbec je nesere, že Biden je starší, a dementní opravdu.
              To je z podstaty nefér, tedy i oni musí být z podstaty nefér.

              To se mi líbí

  10. lujjza napsal:

    „Nabízíme k odprodeji 47 nemovitostí, které již nepotřebujeme: 2000 m2 v obci Tymákov mezi Rokycany a Starým Plzencem, pozemek u zámeckého parku v Týnci u Janovic nad Úhlavou, řopíky na jižní Moravě či pěchotní srub u Dolního Benešova.“
    „Devět opevnění za příznivou cenu je nabízeno v Dyjákovicích nedaleko státní hranice s Rakouskem jihovýchodně od Hrušovan nad Jevišovkou. Nabídku doplňují ještě dva řopíky u Mikulova.“
    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2020080412305070-ministerstvo-obrany-se-zbavuje-pozemku-bunkru-a-dalsich-nemovitosti/

    To se mi líbí

  11. táta napsal:

    VITTA vy jste takový demagok..když už chcete neustále vykládat co já tak aspon nelžete,bohužel vždy intepretujete slova po svém…………..Proto se také buržousti před levicí- tou skutečnou- třesou strachy, jak psal tata.
    No, tak hlavně aby ta levice-nelevice nečekala s obranou vlastních civilistů moc dlouho, když jim tak ležel na srdci osud civilistů- třeba v té Libyii, ale i Sýrii a nakonec, třeba v Kosovu, kdy „to“ tak nějak všechno vlastně začalo, ta ochrana civilů proti bezpráví.

    Né oni se netřesou před co dnes představuje respektive má nalepku levice protože ty oni ovládají,ale před tou ideologií,to je rozdíl.

    U nás je na tom podobně ultrapravicový Okamura, u kterého by cokoliv ultrapravicového šlo najít jen těžko, ale když oni to říkají v televizi, no…kromě toho- psal Tata- se ukázalo, že to nějak habruje v tom jeho podnikání, není to vlastník nějaké firmy, ale jen ředitel- a jelikož všichni ostatní jsou poctivci, i takové menší zjištění u Okamury (říkali to asi v televizi) mu musí značně uškodit.
    Objektivně je problém u Okamury, Marie Le Pen, Salviniho, Trumpa či Putina vlastně stejný, a to je důraz na národní zájmy.

    opět ukázka překroucení a lži………né táta Okamurovi nevěří protože kolem jeho financí bylo a je plno podezřelích věcí,nebo jak dopadla jeho první strana to jsou určité indicie,které někoho varují někomu nejsou duležité,zároven jsem ale napsal že v současném marastu někdo to vyhodnotí jako menší zlo což plně chápu.

    ANO to je přesně zpusob co VY NAZÝVÁTE snaha o dialok………..Tata- se ukázalo, že to nějak habruje v tom jeho podnikání, není to vlastník nějaké firmy, ale jen ředitel- a jelikož všichni ostatní jsou poctivci

    né v politice není nikdo poctivý,a u nás už vubec,A MUŽEM volit jen co považujem za menší zlo.A VOLBA menšího zla je přesně vtom názvu……….

    To se mi líbí

    • vittta napsal:

      Levicová ideologie?
      Ta se přece dá koupit…nebo snad buržousti nekoupili dělnictvo za časů studené války obrovskými úlitbami?
      Nebuďte naivní, buržoust se bojí jen síly, báli se SSSR, nikoliv nějaké ideologie- a nakonec si- alespoň to tak vypadá- koupili i ten SSSR.
      A snaha o dialog, s vámi o žádný dialog nestojím, vy si žijete ve svém světě, a jen provokujete.
      Rozumějte- nestojím- ale vedl bych ho, ale dobře si vzpomínám, jak jste si v mé minulé přítomnosti vymýšlel témata a pak se se mnou o tom hádal.
      Tady mě obviňujete ze lži- a ten důvod jste si vysnil.
      Obviňovat kohokoliv ze lži je závažná urážka, a já skutečně nemohu za to, že jste blbec, a nechápete, co píšu.
      Vy Okamurovi nevěříte, protože jsou kolem něho podezřelé věci, a jeho minulá strana…
      Děláte si prdel?
      Já jsem psal- IRONICKY- že ostatní jsou poctiví, ale pro vás polopaticky, VŠECHNY parlamentní strany vyjma komunistů měly finanční skandály asi tak 1 000x větší jak Okamura, ale to vám podezřelé nepřichází, co?
      Osobně bych považoval za podezřelé spíše to, kdyby to měl Okamura všechno v pořádku, protože jak to má- či nemá Okamura nikdo neví, ví se jen to, co o něm vybulíkují mainstreamová a kavárnická média.
      Ostatně, Okamura není žádný můj Bůh, cením si na něm jeho houževnatosti, ale politicky by mohl být rozhodně chytřejší.
      Navíc ho volím z nouze- nikdo ráznější na skladě není.
      Já nevolím žádné menší zlo, to si zapamatujte, tato, já volím to, co je nejlepší pro vlast.
      A když jsem usoudil, že potřebujeme v parlamentu silné komunisty, volil jsem komunisty, jistě že né pro sebe, to bych jako malopodnikatel asi těžko zdůvodňoval- ale pro vlast!
      Co jste udělal pro vlast vy, chytrolíne?
      Volil byste proti vlastním zájmům, pokud byste nějak usoudil, (já netvrdím, že jsem to já usoudil dobře) že vlast potřebuje jinou volbu, než se hodí vám?
      Kdybych byl sráč, tak volím ODSáka a jebu to.
      Nevolil jsem je NIKDY, to si pamatujte, NIKDY a ty jejich odnože už teprve ne!

      To se mi líbí

      • cobolik pacholik napsal:

        don vita co je vlast,jeden cobolik mi minule povedal tatry su nase,nic som mu nehovoril bo nevie,ze kokot je jeho tam co nosi medzi nohamy a nie nejake tatry a v pepikove jak by smet,kde su tie dobra z tych tatier pre vlast, ja v zivote nepovedal,nepoviem a nemienim povedat,ze moja vlast to nejake slovensko to aj keby nakladny vlak s rudou z kriveho rogu do mna najebal nepoviem,kde su dobra pre cesku vlast z prahy,krumlova,ci kutnej hory, ja tvrde pochybujem,ze pre tvoju vlast idu tie dobra a ked idu,tak nejaka vykurvena strana a chuj s tym vasim sikmookym mohykanom,tie dobra rozjebe na prach,naisto nie na skoly ci nemocnicu ci na cestu nejaka strana skupina jeden chuj jak sa to vola oni su vlast oni si zoberu a ty hovoris pro vlast,ja vlasti nemam bo tu co som mal mi demokraticky zobrali,tak nech si pojebu tie svoje vlasti…keby si ty vedel kolko cobolov z vychodu,oravy maka na tu vlast mimo nej desattisice a este ju chvalia a tatry nase a kde dupne noha slovaka,ci kdo neskace neni cech ,jak to kurva nenavidim…ze mam pojebane mne jedno,ja to vidim tak tam,tie vlasti,strany a kolosalny banana states…hej este ked myslis,ze volis pre vlast,kukni tak kus dozadu 30 rokov co to za vlast…ja mam vyhodu ,nemam vlast bo aj tu rozjebali…

        To se mi líbí

        • cobolik pacholik napsal:

          vy to tam vidite,zijete tam,snazite sa nieco robit bo vidite ze bananistan,ty volis pre vlast nebudem ti brat iluzie,tam pokial nebude smrdiet pusny prach a nepotecie krv,mozes ty volit aj hatlatitlu,nevidis,ze za 30 rokov kokot tam z toho ,jedine cez krv,cuduju sa com soudruh prezident demisi prijal,tam maju nabehnute tie demokraticke strany v normalnom kraji by si neskrtli,nasi poslanci v takom dansku ci island by uz davno mali odjebane po 20 rokov kriminalu, v amerike to uz docista z kopecka demokrat to vysinuty lepsie od soudruha,plus covid plus pomazany floyd,este tu dnes nalamalo dreva kurva kopa holoty nema power a demokrat schopny povedat ,ze na vine trump uz sa to aj take hlasky tu hlasia,cokolvek na picu trump na picu u nas doma hnizdo,prezident tiez u nas kokot pre demokratov v cobolove to tituly opisane a prokurator ci najvyzsi sudca ticho,policia tiez ticho v amerike 2 roky dokazovali,ze rusi tu zvolili prezidenta,nevyslo,prisiel virus uz sa jej coho zlapat a k tomu svaty floyd sa trafil a vsetko na vine trump sa neda kukat tu na poniektore vyvazene media,bo mne hned jebne a asi preto bo mam prax,ze kurva lepsi od soudruhu,kus som namiesal a don vitta nevol,ale strielaj to tvoja vlast potrebuje.

          To se mi líbí

          • vittta napsal:

            Člověk potřebuje domov, Čobolíku.
            Dokonce i když v něm roky nežije.
            Ty máš v sobě to, co ONI chtějí, aby národy a státy zmizely, aby zmizel rodný jazyk, aby z lidí byli nějací světoobčané.
            Teorie je to možná nadějná, ale dopadne jako obyčejně blbě.
            Už proto, že v některých zemích je lidí moc- a v jiných málo.
            Taková ČR nebo Slovensko má lidí málo, na ten prostor.
            Proto to tady také je krásné.
            Jenže pak si nějaký Číňan řekne, že je tady krásně, proč by nemol žít tady?
            Dneska si to říkají negři, že jo.
            A za pár let tady bude lidí hodně, a přestane to být krásné, a bude tady dokonce přecpáno, protože lidé budou pořád přicházet, než konečně pochopí, že už tady není místo.
            Budeme šťastně žít v těch boxech, co mají někde na Thai-wanu, nebo kde jsem to viděl.
            A v těch zemích, Číně, Indii, či Africe, si počtu, který nás totálně přecpe, nikdo ani nevšimne, že zmizel.
            Proto musí být státy a národy, pušky a bomby, a národní kultura a jazyky.
            No a že vládnou kokoti… s tím se nic neudělá, lidé je volí, protože kokot je pro ně přijatelnější, než osobnost, tak to vždy bylo a vždy bude.
            Osobnosti se boj.

            To se mi líbí

      • tata napsal:

        Takže poslední reakce docela jsem se pobavil………Levicová ideologie?
        Ta se přece dá koupit…nebo snad buržousti nekoupili dělnictvo za časů studené války obrovskými úlitbami?
        Nebuďte naivní, buržoust se bojí jen síly, báli se SSSR, nikoliv nějaké ideologie- a nakonec si- alespoň to tak vypadá- koupili i ten SSSR.

        ideolgie co světem stojí je ta nejmocnější zbran a jedno jaká je mnoho druhů.Ideologie se nedá koupit,koupit se daj jen lidi co se ji zpronevěří.

        Obviňovat kohokoliv ze lži je závažná urážka, a já skutečně nemohu za to, že jste blbec, a nechápete, co píšu.

        jestli sem blbec nechám jiným

        A když jsem usoudil, že potřebujeme v parlamentu silné komunisty, volil jsem komunisty, jistě že né pro sebe, to bych jako malopodnikatel asi těžko zdůvodňoval- ale pro vlast!
        Co jste udělal pro vlast vy, chytrolíne?

        ……to skorem nemá cenu komentovat

        Navíc ho volím z nouze- nikdo ráznější na skladě není.
        Já nevolím žádné menší zlo, to si zapamatujte, tato, já volím to, co je nejlepší pro vlast.

        usměvné když první větou popřete druhou……..tož tak,hlavně že druzí jsou blbci

        To se mi líbí

        • Bavor V. napsal:

          Domnívám se, že by bylo vhodné, abyste vy dva na sebe přestali reagovat úplně stejně jako to má von Rammstein s Kočkou Šklíbou. Prostě jeden druhého obcházejte obloukem. Nenuťte mne k rasantnějším krokům.Oba sem totiž jinak patříte.

          To se mi líbí

          • tata napsal:

            Nechápu proč bych měl někoho obcházet,reaguji už sminimem,jestli zde napiši že někdo lže tím že inpretuje mé psaní jinak,klidně ty razantnější kroky vuči mě použijte,rozhodně zajimavý metr,ale je mi to celkem jedno,když budu chtít reagovat budu

            To se mi líbí

        • vittta napsal:

          Jak konkrétně jsem tou první větou popřel tu druhou?
          Zase jste snil, že jo.
          Vy jste neskutečný bazilišek a křiváček.
          Spoléháte na to, že vám lidé dávají plusy, protože je jim vás líto, jelikož v konfrontaci se mnou vypadáte jako ten slabší- a tomu se fandí.
          Plno lidí vám dá + jenom proto, že se hádáte se mnou, a ani ty vaše sračky nečtou, stejně tak já dostanu mínus, a také mě nečetou.
          Takže nechat posuzování kdo je, a kdo není blbec jiným, je na takových blozích dost ošemetné.
          Ještě jsem od vás nečetl NIKDY žádnou myšlenku, vytvoříte si konstrukt, a na něm pak stavíte a točíte se na něj donekonečna.
          Píšete, že to nemá cenu komentovat, no tak co to komentujete?

          To se mi líbí

          • Bavor V. napsal:

            vittto!

            To se mi líbí

            • vittta napsal:

              To jsou drsné urážky, kterými mě častuje, Pane Bavore, mluví o mě ve třetí osobě, pak že lžu v úplně nesmyslném kontextu, točí se na blbostech….
              Nějaká reakce přijít musela, ale samozřejmě repektuji vaše požadavky.
              Také ta myšlenková část o levici je úmyslně zvlášť, kdybyste náhodou chtěl tu „ostrou tužku“ smazat, aby nezmizelo všechno.
              No, takže tímto to beru ze své strany za vyřešené, a tata určitě něco ještě přidá- ve třetí osobě, protože si myslí, že tím obejde ten urážlivý tón.

              To se mi líbí

        • vittta napsal:

          Co se týká té koupené ideologie, vy to asi ani nečtěte, poněvač to nepochopíte, ale k čemu má jako sloužit ideologie, konkrétně levicová?
          Když dříve pracující trpěli v takových „pravicových“ rájích, typu Viktoriánské Anglie, snili různí utopisté o společnosti spravedlivé, kde každý bude mít kde bydlet, co jíst, a bude mít důstojnou mzdu za práci.
          Ani toho sebevětšího snílka nemohlo napadnout, jak se bude mít dělník za časů studené války na západě- co se týká materiálního, a sociálního zajištění.
          Buržoust jim to prostě dal, samozřejmě na něj byl tlak, ale dal, a následně v nastoupeném konzumu vlastně i potřeboval, aby lidé měli peníze, né že by jim je chtěl dát, ale tlačil na stát, aby je dal dělníkům on.
          To byl problém vaší levice, nikdo vás už nepotřeboval.
          Dělník sere na ideologii, chce se mít dobře, chce mít pravidelnou vejplatu.
          Jasně, že si buržoust dělníka koupil, ale levičák právě za to bojoval, aby si buržoust dělníka koupil, pokud to tak chce někdo nazývat.
          Tedy aby mu dal tolik peněz, aby mohl slušně žít.
          Levičák ovšem netušil, že buržoust dá dělníkovi víc, než po něm levičák chtěl, takže dělník přestane levičáka potřebovat, buržoust prostě levičáka vyzmizíkoval.
          Ideální by pro levičáka bylo, kdyby měl dělník pořád málo, aby za něj mohl bojovat- ale takhle se ŽÁDNÝ dělník do nějakého boje nehnal, měl prostě dost- z proletariátu přestala být revoluční masa.
          Proto také levičák nepotřebuje integrované Cikány, sebevědomé ženy,neutiskované sexuální devianty, a podobné věci, neměl by za koho bojovat.
          A tak buď podporuje asociály a radikální feministky a buzeranty- ti totiž nikdy nebudou mít dost, nebo si problémy vymýšlí.
          Nebo si snad myslíte, a kdokoliv, že levice je nějak lepší, jak křesťanství, u kterého KAŽDÝ připustí, že bylo nehorázně zneužito, a chudák levice zneužita být nemůže, protože idea?
          HOVNO!
          Levice je na tom dneska přesně tak, jako křesťanství ve 14-15 století, zprofanovaná, násilná, bezcitná a sebestředná a chamtivá.

          To se mi líbí

          • kočka šklíba napsal:

            Vy vittto napíšete mnoho slov, ale hlavně otevřete mnoho témat a pak je „splácáte“ dohromady a tak se v tom ani člověk nevyzná. Takže kde někdo napsal , Vašimi slovy, že “ a chudák levice zneužita být nemůže, protože idea“ …? Naopak levice samozřejmě zneužita nejen že může být, ale je stále. Promiňte, ale ted jsem tu nějakou dobu nebyla a nečetla jsem ještě celou diskusi.

            To se mi líbí

            • vittta napsal:

              To psal někde tata, s tím jsem se zase „nepochopil“, ale nepsal to tak, že nemůže být zneužita, ale že nemůže být koupena.
              A jasně, to já mám takový styl, brát to zeširoka, ale on to asi stejně asi moc nikdo moc nečte, protože to je dlouhé, a většina lidí má ráda tweetové štěky.
              To tady už nějakou dobu vytahuji levici, protože mě přijdou jak navedení, i když mi nikdo neoponuje, to s tím také souvisí.
              Oni jsou správní levičáci, a tu hrůzu, co páchá tahle nová levice, na základě ovšem často klasickýh levicových základů- s tou nemají nic společného.
              Přitom ta současnost přece ukazuje, že zneužívány jsou nejen levicové myšlenky, ale i samotní levičáci, i když asi ne všichni, resp. né každý se dá.

              To se mi líbí

              • Cech napsal:

                Zde s Vámi souhlasím politiku dělají strany a hnutí a používají k tomu své členy kteří jsou zvoleni :
                Pavel Novotný, DiS.
                Ing. Lumír Aschenbrenner
                Tito prosazují zájmy a tvoří reál politiku ODS.
                Mgr. Tomáš Petříček, M.A., Ph.D.
                Mladí sociální demokraté s předsedou Radkem Hlaváčkem, pracující pod vedením Ing. Miroslava Kalouska.
                Tito prosazují zájmy a tvoří reál politiku ČSSD.
                MUDr. Zdeněk Hřib
                Ing. Lukáš Wagenknecht
                Tito prosazují zájmy a tvoří reál politiku Pirátů.
                Mgr. Ondřej Kolář
                Mgr. Bc. Vít Rakušan syn Jana Rakušana bývalého senátora za ČSSD.
                Tito a další a další prosazují zájmy pomocí Gazdíka svázaných subjektů a to TOP 09 a STAN.
                No a v neposlední řadě Mgr. et Mgr. Věra Jourová

                Tož proto je SPD naprosto populistická křivácká a za pomoci finančních čachrů založená strana, která např pomocí MUDr. Ivana Davida, CSc. naprosto bezdůvodně a lživě popisuje jakousi fikci, jak zemědělská politika EU skutečně funguje.
                No a to je vše, proto pokud budeme diskutovat o Petříčkovi, Hřibovi, Novotném, Kolářovi a Jourové a neuvidíme za jejich skutky ekonomické, politické a další zájmy jejich stran a hnutí, tak se nikdy nemůžeme pochopit.

                To se mi líbí

  12. lujjza napsal:

    Jenom pro připomenutí a protože v (mém) kalendáři o tom není ani zmínka:
    6. srpen 1945 – Američani svrhli atomovou bombu na Hirošimu.

    To se mi líbí

  13. tata napsal:

    Smazal jsem vitttu, mažu i vás. Protože když něco chci, aby se nedělalo, tak se to dělat nebude.

    To se mi líbí

Komentáře nejsou povoleny.