Co jsem také našel na Twitteru


Už jsem četl kecy senátorů Fischera a Lásky, stejně tak i Topolánka, Mitrofanova či Pehehe. Ale něco takhle stupidního jsem snad ještě nepotkal.

Celý článek je samozřejmě na webu deníkuN, ale patří mezi placené a tak sem ani odkaz dávat nebudu.

Příspěvek byl publikován v rubrice twitter se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

66 reakcí na Co jsem také našel na Twitteru

  1. bob napsal:

    Co jsme to za národ. Podporovali jsme otroctví, ubližovali jsme Němcům…..
    A když už ta historička (takové by měly psát učebnice dějepisu) zmínila babičku Boženy Němcové – vždyť ona měla kladný vztah k feudálům. Myslím, že by se Babička, jako povinná četba měla přehodnotit.

    To se mi líbí

  2. vonrammstein napsal:

    Že je to prdel?? Prosím, řekněte, řekněte, že je to prdel!! Já se nedokážu smířit s myšlenkou, že bych dýchal stejnej vzduch s mořskou okurkou, co mluví o český historii 😦

    To se mi líbí

  3. Cech napsal:

    Někdy se zadaří více někdy se zadaří méně.
    Ten obrovský a neoddiskutovatelný úspěch, který zabezpečil US firmám jednoznačné vítězství nad Huawei a garantoval jim monopolní nadzisk se ne vždy podaří.
    „Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) vydal VAROVÁNÍ před používáním softwaru i hardwaru společností Huawei Technologies Co., Ltd., a ZTE Corporation. Používání těchto prostředků představuje bezpečnostní hrozbu.“
    Jasným a neoddiskutovatelným vítězstvím je ono zpečetění předání výstavby US firmám pro budování 5G sítí v Česku. „ČR a USA rozjíždí spolupráci v 5G. Babiš s ministrem Pompeem podepsali deklaraci.“
    Celkem se zadařilo i čučkařum z BIS ohledně dostavby Dukovan a Temelína.
    „Poslanecká sněmovna vytvořila komisi pro boj s takzvanými hybridními hrozbami. Má mířit na kybernetické útoky a šíření dezinformací na území Česka.“
    „Dezinformace není lež, stačí pracovat jen selektivně s informacemi, kreativně pracovat s distribučními kanály (podotkl jakýsi předseda ZD Chvojkovice-Brod) .“
    Poslanci sněmovního bezpečnostního výboru se na svém mimořádném jednání jednoznačně postavili za opatření civilní kontrarozvědky (BIS) namířená proti působení cizích zpravodajských služeb. Současně považují opatření bezpečnostních složek při hájení chráněných zájmů státu a zdraví občanů České republiky za adekvátní.
    Proto BIS mohl schválit, že pracovník ruských tajných služeb údajně vybavený jedem ricin přicestoval s diplomatickým pasem a na letišti ho vyzvedlo auto ruské ambasády. České bezpečnostní složky ( BIS) vyhodnotily přítomnost muže jako bezpečnostní riziko pro Hřiba a Koláře.Proto mají oba komunální politici, stejně jako starosta Řeporyjí Pavel Novotný policejní ochranu.
    Je možné popisovat vítězství BIS nad zdravým rozumem dále a dále ale to není cílem.
    To opravdu zásadní co se nepodařilo, je ona demonstrace před mariánským sloupem.
    http://www.novarepublika.cz/2020/06/zabili-snad-george-floyda-v-praze.html
    Tož zde bude nutné na myšlení české společnosti ještě popracovat aby si nějaký docent Ivo Cerman nemohl dovolit hodit vidle do předem schváleného směrování české společnosti.

    To se mi líbí

  4. rexus napsal:

    Tak je to samozřejmě imbecilismus. Co se týče výše uvedené historičky, její uvahy jsou projevem duševní méněcennosti. Tvrdit, že řemeslníci vyrábějící korálky v českých zemích podporovali otrokářství. Bylo to naopak. Korálky a jiné výrobky sklářského průmyslu v manufakturách se v českých zemích vyráběly od první chvíle, ještě než byla vícenásobně objevena Amerika. A naopak, jelikož obchod s otroky provozovali arabští obchodníci, kteří si na to najímali různé žoldáky, např. desertovavší vojáky z různých armád, hlavně za třicetileté války a desertovavší námořníky, tak nejprve tito arabští kšeftaři u černošských vládců povzbudili poptávku po zboží, které v Africe se nevyrábělo, například různé druhy pálenky, balíky barevných látek, muškety, střelný prach a také skleněné korálky, například z Nového Boru apod. A aby mohli tito černošští vládci čím toto zboží zaplatit, tak tím platidlem byli černoši z vesnic, které byly jednak v područí toho černošského vladaře či na území konkurenčního vladaře. Takže po příchodu arabských otrokářů byl podniknut těmito vládci za pomoci žoldáků, vesměs původem z Evropy přepad vesnic a tak na jednoho uloveného černocha připadalo cca 20-30 zabitých ostatních. Arabští kšeftaři dodali kýžené zboží, třeba korálky, nebo soudky pálenky a černošský potentát dodal platidlo – černochy a ty dopravili arabští obchodníci s žoldáky na pobřeží, kde je přeprodali portugalským obchodníkům, kteří k tomu účelu měli lodě na přepravu do Ameriky. Čili fakticky se jednalo na území černošského krále o barterový obchod. Takže starou belu, že řemeslníci z Nového Boru, vyrábějící korálky podporovali otrokářství, ale naopak, černošští králové chtěli prostě evropské zboží, které jim ukázali arabští obchodníci a ti evropské zboží kupovali od překupníků v Evropě a ti zase od drobných korálkářů, kteří nemohli ovlivnit, kam jejich výrobky půjdou. Podobně i výrobci pálenky prodávali své soudky s různými druhy kořalky, které skupovali v jejich blízkém okolí překupníci a ti je zase dodávali velkoobchodníkům, kteří je dodávali jednak lodním zásobovatelům a také arabským obchodníkům. A jak s nimi ti či oni naložili, není jejich problém problém, tedy výrobců pálenky. A podobně korálkářů. A stejně tak zblble by touto pseudovědkyní by mohli být obviněni výrobci sucharů čili biscuitů, případně slaniny a soudků na pitnou vodu, že podporovali otrokářství či kolonialismus, tím, že suchary, slaninu, soudky na vodu skupovali následně lodní dodavatelé, kteří zásobováním námořních lodí umožňovali lodní přepravu a ta následně přepravu otroků co se obchodu s otroky týče a také vojáků koloniální armády, co se kolonialismu týče. A kromě toho, černošští otroci byli takto dodáváni nikoliv jen na západní pobřeží Afriky jako zboží do Ameriky, ale také na území turecké říše a východní Středozemí. Dá se říci, že některé fakulty University Karlovy jsou stále více žumpa a výrobna idiotů a vymývárna mozků. Prostě, je velký rozdíl, cíleně získávat kolonie a pracovní sílu z řad otroků do nich na straně jedné a na straně druhé, kdy jednotlivé drobné výrobky, třebas i z českých zemí a nejen z nich se vlivem překupníků stanou součastí velkoobchodu, který dosahuje do kolonií. Pak by totiž mohl takto být obviněn z podpory kolonialismu a obchodu s otroky touto vědkyní=idiotkou každý český švec, jehož podrážky náhodou skončily na obuvi žoldáka v koloniální armádě. Zkrátka, duševně méněcenná idiotka, nedopatřením zaměstnankyně fakulty UK=žumpy.

    To se mi líbí

    • vonrammstein napsal:

      Jo, dneska palec vzhůru. Pěkně.

      To se mi líbí

    • strejda napsal:

      Proč myslíte toto: …. nedopatřením zaměstnankyně fakulty UK=žumpy.
      Vy opravdu věříte, že to bylo nedopatření? Přece nejste tak naivní, vím také, že v zápalu korektnosti se napíše ledacos.
      Je tam právě proto, že je taková – von tomu říká okurka. Hezké.

      To se mi líbí

  5. Pepanov napsal:

    Já jsem jenom zvědav, kdy nás budou varovat před SW Microsoftu, Google a Apple. Ze stejného důvodu jako Huawei?

    To se mi líbí

    • Minorita napsal:

      Proč by varovali před něčím, co skoro 3 dekády, jak na úrovni softwaru, tak hardwaru pod značkou US firem funguje 😁 … Ještě aby nám tak někdo lezl do zelí … Nebo si snad prosté duše myslí, že produkty firem jako mikrošoust, etc. nepodléhají „schvalovacímu procesu“ v laboratořích jisté us státní instituce , jenž se nsa zove ?

      To se mi líbí

    • oh napsal:

      Když vás šmíruje „spojenec“, tak se to podle čučkařů nepočítá za ohrožení, to je přeci naprosto jasné…

      To se mi líbí

      • lujjza napsal:

        Tak…
        Až na to, že „spojenec“ šmírovat nepotřebuje. Tomu se veškerá data úslužně předávají s hlubokou úklonou – ostatně pročpak asi vrchní čučkař dostal dostal od zámořské třípísmenkové organizace medaili „za vzornou spolupráci“?

        To se mi líbí

        • strejda napsal:

          Lujjzo, důvěřuj ale PROVĚŘUJ! Každý čučkař musí vědět, že je pod kontrolou. Tak to chodí – a nejen u čučkařů.

          To se mi líbí

          • lujjza napsal:

            No tááák, strejdo…
            Přece nepočítáte s tím, že by se „naši“ čučkaři urvali ze řetězu/vodítka a že by snad začali dělat to, co dělat (pro NÁŠ stát) mají…
            Ale že je nutno, aby nad nimi neustále bdělo oko velkého bratra, to zase ano, bezpečnost a demokracii si přece pozvracet nedáme.

            To se mi líbí

        • Minorita napsal:

          Třeba díky své svědomitosti dobře plnil funkci nástěnkáře … 😁 …

          To se mi líbí

        • oh napsal:

          „Spojenec šmírovat nepotřebuje“, jenomže to přesto dělá. Merkelová by určitě mohla vyprávět. 🙂
          Je to skoro tak, jak napsal strejda „důvěřuj, ale prověřuj“. Spolupracovníky a informační zdroje, včetně těch dobrovolných a ochotných – si tajné služby prověřují důkladně. Přinejmenším ty, co chtějí zůstat tajné a úspěšné, taky pro sichr přeskakují to „důvěřuj „ a jenom prověřují. 🙂 .
          Medaili „za vzornou spolupráci“ nejspíš dostal proto, že šmírováním bylo ověřeno, že nekecá, ale maká a poslouchá na slovo, neptá se na důvody a nic páníčkovi netají.

          To se mi líbí

          • Minorita napsal:

            Souhlas 😉, a dokonce bych neváhal konstatovat, že dnešní stupeň a forma submisivity, podřízenosti a vlezdoprdelství mohutně překonává míru téhož v oblasti kontrarozvědné i rozvědné činnosti za minulého režimu.
            Tehdy to budilo alespoň zdání vcelku slušné míry samostatnosti, nehledě na „dělbu práce“ mezi službami státu lido-demo.
            Rozval služeb po PLYŠI byl totální, a de fakto to tak zůstalo. Nejen ihned po listopadovém podvodu si z tehdejšího Československa udělaly „nově spřátelené rozvědky“ doslova rejdiště“ svých zájmů, a také šlo o archivy, materiály o rezidentech a operativcích v zahraničí jak civilní, tak vojenské rozvědky – ztráty ( utajené ) jdou na konto tehdejších ( vlastně mnohdy i dnešních ) vlastizrádců, kolaborantů z cizí mocí, ne-li už tehdy vytěžených zájmových osob – disent. Aneb kruciální a nevídaná likvidace …
            Snad nikdy v moderních samostatných dějinách ČSR, i ČSSR nebyly tzv.tajné služby za takové „filcky“, jako dnes…
            Čučkaři je ještě milosrdná definice – zaprodanci jsou v první řadě zmetci v parlamentu, stranických sekretariátech, senátu a organizacích, jako je Aspen institut. Nevídaná míra podlosti vůči vlastní zemi a její svrchovanosti.

            To se mi líbí

  6. Minorita napsal:

    Á, koukám, paní nebo slečna autorka, prý historička, ale nedošlo v onom angažovaném plátku k omylu, a nejedná se o hysterku ??? Anamnéza by odpovídala – ovšem pravdou je, že ona alma mater , obzvláště některé fakulty, trpí nejspíše vzduchem šířenou idiocií v koncentrované podobě, což poznamenalo jak vyučující, tak absolventy…
    A teď si né představte, ale UVĚDOMTE, že klony tohoto ( nevím, jak to rychle pojmenovat ) , klony této entity „tvrdí muziku“ – vyučují děti, píší učebnice, zahlcují časopisy, plodí knihy, publikace, vyhledávají stejně „kvalitní osoby“ a sdružují se, ovlivňují prostřednictvím přeochotných médií veřejnost, vstupují co by arbitři i do politického dění a boje, nebo rovnou volí politickou kariéru, atd…
    Ještě se smějete ?
    No jo, jsme v Čechách… Za chvíli nebude čemu se smát ( ono není ani dnes ) . Nicméně tato, a jí podobné persony, tvoří páteř tzv.dostupných zdrojů … Pánbůh s námi.
    Faktem je, že veřejnosti je to ouplně fuč, a těch pár revizionistů zanedlouho stejně pojde … 😉 …

    To se mi líbí

  7. Bavor V. napsal:

    Aby toho nebylo málo

    To se mi líbí

    • Bavor V. napsal:

      A k tomu (omluvte překlad, je to gůgl bez oprav)
      https://bavor.blogspot.com/2020/06/polozky-historie-debaty-nad-zidy.html

      To se mi líbí

    • Minorita napsal:

      Kde se toto zastaví … Říše, nad níž nezapadá slunce, se otřásá ve svých historicko-personálních základech … Lickoprávníci slaví … Že by bič lických práv a svobody, jímž malovali záda nepohodlným, začal dopadat na vlastní hřbet ??? To samé čeká jejich „kolonii“ za louží …
      Nicméně neustále mají dojemnou starost o ostatní, respektive rýpou neustále. Nechť si užijí plodů své práce.
      Bohužel to sem dorazí také – ač ne tak silné, dorazí. A tady se toho chytí především 5-tá kolona s užitečnými idioty mávajících rasismem v čele …

      To se mi líbí

  8. Slim napsal:

    Co jsem nenašel na tvíítru.

    SEX POD JEZEM: až pojedu kolem, musím si v Řevnicích ten jez prohlídnout 😀

    https://www.novinky.cz/koktejl/clanek/misto-tonouciho-muze-v-berounce-nasli-zachranari-pod-jezem-milenecky-par-40327826

    Příchylnost obou pohlaví, děl Antonín, je starší než skály a moře, proto, abbé, nepřichází potopa, kdepak!

    To se mi líbí

    • Bavor V. napsal:

      spinning

      To se mi líbí

      • LB napsal:

        Ano, to asi bude spin, ale vhodný a elegantní. Jsou témata, které je lepší změnit a to dnešní je opravdu velice blbé, to nelze jinak vyjádřit

        Ostatně, jak se sem dostal třeba Huawei, co ten má společného s korálky, to není spinining? Že se ptám. Je prostě třeba podporovat všechny chmurné zprávy, třeba nepokoje v Dijonu by jistě spin nebyly

        Jo a všiml jsem si, že už poněkolikáte se tu recykluje docent Cerman. Když to vidím, přemýšlím vždycky o jeho obecné inteligenci. To ho nenapadlo si předem do té Národní knihovny (jak tam nesl vrátit ty „vědecké“, jak musel zdůraznit, spisy) zavolat, jestli nemají náhodou při té karanténě zavřeno? Ach bože 😀

        To se mi líbí

        • Bavor V. napsal:

          Jste nějak známý s onou osobou, že se snažíte její blbost zamlouvat? Já se naopak domnívám, že je nutné zlo odkrývat, hlavně to, které se vyskytuje na našich fakultách.
          Co se týká Dijonu, tak tam se perou Arabové s Čečenci, takže to asi nelze komentovat. Asi totéž jako v 🇩🇪 Kurdové s Turky.
          A pro váš klid a pohodu doporučení k obědu:

          To se mi líbí

    • Josef K. napsal:

      Že by encefalomalacie?

      To se mi líbí

  9. Rosťa napsal:

    Otatně soudím, že FF UK ( MU a ostatní taktéž ) by měly být z moci úřední uzavřeny, bludy pomatených rádobyprofesorů postaveny mimo zákon a chovance, které vyškolili až k titulu v užvaněných oborech zatěžujících státní kasu vyslat do polí a luk na pomoc jézéďákům. Zmizel by naprosto stupidní pohled na svět, politické ziskovky a člověk by se konečně začal cítit, že není v blázinci.

    To se mi líbí

    • Minorita napsal:

      A přišli bychom o „nejlepšího ministra“ kultury, co svět světem stojí … 😁

      To se mi líbí

      • lujjza napsal:

        Kterýho?
        My jsme těch „nejlepších“ měli víc… bohužel

        To se mi líbí

        • Minorita napsal:

          To bezpochyby 👍, nicméně myslím, že až ten poslední je „produktem“ FF J.E.Purkyně v Brně , obory Marx.-Leninská filosofie plus politická ekonomie 😉 … Plní tedy Rosťovy předpoklady pro plodnou práci v zemědělství … 😁 …

          To se mi líbí

          • Rosťa napsal:

            UJEP je dnešní MU. Po plyši ji pejmenovali. Také jsem tam pár dní chodil. Když jsem učil puberťáky, chtěli po mně DPS, ale potom jsem dostal nabídku na jiné zaměstnání a s díky jsem se odporoučel.

            To se mi líbí

            • brtnikvbrlohu napsal:

              Srovnávat MU s UJEP je jako strovnávat zvláštní školu s VÚT v době její největší slávy.

              To se mi líbí

            • Minorita napsal:

              Omlouvám se za svoji neznalost, Mea culpa… Nějak jsem v tomto uvízl v minulosti, a neověřil si aktuální stav 😁 … Kdysi UJEP neměl špatné renomé … Vy jste svým způsobem unikl čertovi z lopaty … 😉

              To se mi líbí

              • Rosťa napsal:

                MU, obor informatika, dělal můj mladší potomek. Tu dotáhl ke špičkové kvalitě jinak známý morální křivák Zlá tuška, absolvent špičkové školy v USA. Na zaplacení by neměl, vrací Zlá tuška jinak. VUT elektro dělal můj starší, asi se oba neztratí a na ty z FF vydělají. Ale bude to fuška a hodiny přesčasů.

                To se mi líbí

              • Minorita napsal:

                Tou informatikou jste mne předešel – kladně ji hodnotili i studenti, respektive v tom směru, že je velmi náročná … Tak Zlá tužka byl „překvapivě kladným“ elementem při vzniku a budování brněnské informatiky – vlastně když zašátrám díky Vaší osvětě v paměti, tak ano, svého předpolitického času byl brán i námi, laickou veřejností, jako progresivista, respektive se předpokládalo, že to má v hlavě srovnané…
                Realita potvrdila starou pravdu, že vše stejně dopadne ouplně jinak, aneb mýlit se je tak lehké, a ještě druhou – podlost, šosáctví, pomlouvání, demagogie a prachsprostá účelová fabulace a lhaní jsou vlastnosti, vůči kterým není tzv.technické vzdělání s důrazem na logiku ( u Zlé tušky politika cha chá ) u mnohých vůbec v opozici, a je jejich nedílnou součástí stejně jako u „humanistů“…

                To se mi líbí

              • Minorita napsal:

                A gratuluji Vám k velmi šikovným potomkům … 👍 … Mají kvalitní „základ“ , a z čeho brát – myšleno v lidském, morálním a osobnostním směru díky Vám …

                To se mi líbí

              • Rosťa napsal:

                Děkuji mnohokrát.

                To se mi líbí

    • Josef K. napsal:

      Prof. Kamil Wichterle na otázku, jak se změnila úroveň jeho studentů řekl: „Řekl bych, že dobrých je pořád stejně, akorát těch špatných je víc. Školy jsou placeny od kusu, takže berou pomalu každého, kterého setřepou ze stromu, to je teď nějaká móda. … Dnešní maturitě se musím smát, tyhle věci za nás uměli čtyřkaři.“ A na otázku – Absolventů technických oborů stále ubývá. Čím to je? – odpověděl: „Dneska si studenti můžou vybrat obor, který zmáknou levou zadní. Studium chemie vyžaduje mít matematiku a fyziku v malíku, takže lidi se do toho moc nehrnou. Když jsem studoval, dostat se do výzkumu bylo terno, ústavy a výzkumáky si studenty mohly vybírat.“

      To se mi líbí

  10. tata napsal:

    Víte DÁ SE ŘICI ŽE POMALU A JISTĚ rezignujem,ve svém okolí vidím většinou rezignaci a sám pomalu rezignuji také,většina mladých vysloveně politika nezajimá a když tak má argumenty právě takovéto hodnoty jako tato,protože když už něco přečtou tak maximálně titulky.Je to DEFAKTO UŽ NEZADRŽITELNÝ PROCES.Tuto společnost ovládlo to pozlátko,ná nás defakto už nezaleží oni ty mladý mohou být tou hybnou pákou změny ale je to nezajimá.HOLT TO POZLÁTKO JIM STAČÍ.Rozdíl mezi dneškem a minulím režimem je že přes masivní propagandu lidem většinou zustal zdraví rozum, uměli rozlišit co je holá propaganda což dnes většinou zaslepuje to pozlátko.Čím dál vice se setkávám u lidí kteří byli dříve kritici byvalého režimu ,jak hodnotí to minulé daleko méně kriticky ale to mluvím o mých vrstevnicích,naopak většina mladých pod 20 papouškuje jak se nedalo žít.Bohužel čím dál vice zjištuji že dnešní propaganda je v mých očích tak vysloveně neuvěřitelně blbá přesto asi učinná ,kdy nemužu uvěřit že toto lidi nevyburcuje

    To se mi líbí

    • strejda napsal:

      Tato, lidem se daří poměrně dobře, je tu ještě vliv předchozí skromné společnosti. Elitám takový stav vyhovuje, nikdo – nebo jen málo – se jim plete do jejich čachrů.
      Vše si přepočítávejte na peníze, ty hýbou světem. Jo a také Putin. Když se geniálního vojevůdce Evžena Savojského ptali, co je potřeba k úspěšné válce, odpověděl. Tři věci. Za prvé peníze, za druhé peníze a za třetí peníze. Zní to jako klišé, ale je to jedna z největších moudrostí.
      Za peníze si koupíte nejlepší vojáky, penězi podplatíte nepřítele, penězi si koupíte přátele. A pak za peníze bude chléb a hry, ženy, víno a zpěv.
      Jenže jednou přijde den, kdy to na čas padne (zúčtujeme spolu!).
      A bude veselo, až moc!
      Asi tak.

      To se mi líbí

      • tata napsal:

        Strejdo ano daří,problém jak dlouho,nebo aspon u mě mě až tak nikdy nezajimalo na prvním místě co za to,měl jsem vždy vic radost pomoct,dát než brát.Přece jen mě uraží,že mě někdo oblbuje takovími argumenty jako je tento,protože najivně myslím že to nemuže projít a ono projde…….viz třeba vysvětlení té kauzy s otravou Hřiba a spol…..oni s hovna upletou bič,v normální společnosti by zato padali hlavy……skutečnost odvolání ne hlav v bisce ale 2 diplomatů a chvala v mediích jak jsme to vyřešili ,jak si nedáme muvit od Rusů to opravdu hlava nebere

        To se mi líbí

  11. lujjza napsal:

    OT
    Uloupeno na netu:
    Dne 16.6.1963 vyletěla do vesmíru Valentina V. Těreškovová, návrat na Zemi 19.6.1963

    To se mi líbí

  12. Minorita napsal:

    Děkuji za připomenutí tohoto dnes „škodlivého“ výročí a data …

    To se mi líbí

  13. lujjza napsal:

    K tématu/článku:
    Asi nenajdeme příliš mnoho lepších příkladů, jak někomu vysvětlit přísloví „Kdo chce psa bít, hůl si najde“.
    Jenom mám pocit, že k této „holi“ vedla fakt až moc krkolomná cesta.

    To se mi líbí

  14. lujjza napsal:

    „Senát schválil návrh na ústavní zakotvení práva bránit sebe i jiné se zbraní podle podmínek stanovených zákonem. Senátoři chtějí ústavní novelou rozšířit Listinu základních práv a svobod o ustanovení, že „právo bránit život svůj či život jiného člověka i se zbraní je zaručeno za podmínek, které stanoví zákon“.“
    https://cz.sputniknews.com/nazory/2020061812100641-budou-mit-cesi-kolty-proklate-nizko-senat-schvalil-pravo-branit-se-zbrani/

    To se mi líbí

  15. oh napsal:

    Sice to není z twitteru, ale zato je to prudce aktuální.
    7 rad pro pražské radní spíchl Odřich Tichý z Reflexu.

    1) Nechovejte se jako usmrkánci na písku
    Možná vám to už dlouho nikdo nepřipomněl, ale jste koaliční partneři. Neustále si navzájem okopávat kotníky nesvědčí o politické dospělosti, ale jen o tom, že jeden z vás je arogantní egocentrik neschopný týmové práce a druhý ukňouraný ňouma nezvládající ústup z politického výsluní.

    2) Nespěchejte z karantény zpět do úřadu
    Při tom tempu, jakým prosazujete jeden projekt zásadně zlepšující život Pražanů za druhým, se vůbec nic nestane, když zůstanete všichni na dva tři, čtyři… týdny doma. Ve vašem případě se rčení „Kdo nic nedělá, nic nezkazí“ mění v doporučení.

    3) Nebojte se, že budete lidem chybět
    Sice tomu ve své nafoukané sebestřednosti neuvěříte, ale lidem, které jste nestihli nakazit, jste vesměs fuk. Když se nebudete hádat na Twitteru, ani si nikdo nevšimne, že budete mimo.

    4) Nevěřte, že vás před virem chrání funkce
    I když se cítíte jako „něco víc“ než ostatní lidé, viru je to jedno. Pokud tedy jako zástupci veřejné moci chcete po ostatních, aby v uzavřených veřejných prostorách stále nosili roušky, neměli byste na to sami kašlat. Třeba při jednání rady.

    5) Nedělejte ze sebe zbytečně hlupáky
    Pokud se stýkáte se stovkami lidí, nebylo by od věci používat například aplikaci eRouška. Nebudete pak muset blábolit takové nesmysly, jako náměstek Petr Hlubuček, který dokáže v jednom rozhovoru říct, že v inkubační době se potkal se spoustou lidí z celé republiky i z ciziny a zároveň tvrdit, že ví, s kým se potkal.

    6) Jednání rady dělejte na čerstvém vzduchu
    Viry se na otevřeném prostranství nešíří tak snadno jako v uzavřených prostorách. Nově zřízené posezení na Smetanově nábřeží přímo vybízí k tomu, aby se rada scházela tam. Čerstvý vzduch, klid, možnost sáhnout si od stolku na projíždějící tramvaj… Právě takový luxus si zasloužíte.

    7) Jsou i horší viry, pozor na ně
    Pokud nákazu koronavirem proděláte a zotavíte se, neznamená to, že jste nadále imunní proti všem virům. Ten, který je v současné pražské koalici nejrozšířenější – virus nafoukanosti a sociálního inženýrství – s vámi bohužel bude téměř určitě i nadále. Snažte se, prosím, aby tato lokální epidemie co nejméně ovlivňovala životy ostatních Pražanů.

    To se mi líbí

    • Bavor V. napsal:

      Ale tohle je opět původem TW
      Nejvyšší soud zasahuje do kauzy už podruhé
      Je to už podruhé, co Nejvyšší soud významně zasáhl do kauzy, která způsobila pád vlády v červnu 2013.
      Senát Nejvyššího soudu nechal v polovině července 2013 propustit z vazby trojici poslanců Marka Šnajdra, Petra Tluchoře a Ivana Fuksu, kteří byli obviněni z toho, že se vzdali poslaneckého mandátu výměnou za lukrativní post ve státní správě. Nejvyšší soud tehdy uvedl, že jejich chování bylo kryto poslaneckou imunitou.
      Trojice poslanců vzápětí zažalovala stát a požadovala za nezákonné stíhání náhradu nemajetkové újmy; stát se s nimi dohodl a dohromady jim vyplatil 1,9 milionu korun.
      O dva měsíce později ale Ústavní soud označil naopak za nezákonné rozhodnutí Nejvyššího soudu. Takzvaná indemnita se totiž vztahuje pouze na projevy nebo hlasování ve sněmovně a ne například na složení mandátu.

      To se mi líbí

      • Minorita napsal:

        Ano, a je oné instituci úplně jedno, že nevstoupí 2x do stejné řeky, a že svým konáním ( nejen v této kauze, a nejen NS ) de fakto vrchovatě naplňuje či naplňují slova jedné blbky u kafe v Práglu .
        Aneb justice, soudy, jsou naše 😉 ( tedy modrých ) . A nejen soudy, jde i o SZ různých stupňů, o policajtech se nemá smysl bavit.
        V zájmu modrých jedná justice vcelku nepokrytě téměř 30let, a od kausy Kořistka se rovnou usmívám. Snahy a tlaky bagatelizovat naprosto skandální poměry a organizaci v kanceláři tehdejšího předsedy vlády , bohužel včetně presidenta, jsou letité, a táhnou se napříč politickým spektrem.
        A přitom už tehdy šlo o dostavbu, modernizaci JE v Bohemii, a vyjádření tehdejšího premiéra v Moskvě na toto téma.
        V překladu – bez „tiché angažovanosti“ jedné ambasády by k žádnému zákroku nedošlo, i kdyby ta arogantní nádenice v přímém přenosu, v korzetu, za dohledu ochranky+čučkařů dupala „svému subíkovi“ podpatky po koulích.
        Tedy, NS už podruhé vstupuje v zájmu jedné strany do již 8 let se táhnoucí kauzy – a rovnou se připravme na překvapující rozsudky, výroky a rozhodnutí – mimo klasickou techniku prodlužování procesu do „zapomnění“ …
        Jen tak vzpomeňme na kazu Rath, na to divadlo, na rychlost a nekompromisní přístup SZ, soudců, na trvalé zásobování médií informacemi z otevřených spisů, na lživé informace policistů i médií, které byly obratem bez následků dementovány, na scénu, kdy je poslanec v „řetězech“ dopraven do sněmovny, na okamžik, když Milka jinak s plnou hubou morálky nechává hlasovat o zlodejině 3 tisíciletí trestné stíhaným a již odsouzeným „poslancem“ ve vlastní partaji, atd…
        Justice smrdí na sto honů, stejně smrdí legislativa, SZ, policie, a hnilobným rozkladem můžeme charakterizovat parlament, senát, politické prostředí tvořené státem krytým organizovaným zločinem – tedy politickými stranami.
        Systém celý odpovídá svojí kvalitou kvalitě ideí, na kterých byl a je budován nový stát, odpovídá kvalitě „základů“ položených novými vládci – čemu se tedy divíme ???
        Kdysi tady o příčinách dnešního stavu hovořil ve zkratce Lex, a páč to samozřejmě „nekoreluje“ s oficiálním selfíčkem pomazaných hlav, karavana potáhne v klidu dál 😉 …

        To se mi líbí

    • Minorita napsal:

      Oh-u, pro tu smečku na Mafiánském náměstí bych měl jednodušší a kratší doporučení …
      1. Klidně se navzájem sežerte, nikomu a ničemu chybět nebudete
      2. Odhoďte roušky,a nakažte se všichni – když zmizite, jedině dobře, a při tom vzájemném žraní alespoň infikujete další
      3. Vychcaní, zrádní, tupí, arogantní, agresivní se zlodějskými manýry jste už nyní – tak jen houšť, naserte konečně dost plebsu.
      4. Mimo moru jste prolezlí vším tím současnými „myšlenkovým“ hnojem – proti zparchantělé osobnosti vakcína není.
      5. To, že Vám novináři a umjelci houfně lezou do rektu neznamená, že nejste zralí na defenestraci a k utracení. Jste drazí i zadarmo.

      To se mi líbí

      • Bavor V. napsal:

        Tak nevím. Je to už na Bohnice nebo jenom na Lnáře…

        To se mi líbí

        • Minorita napsal:

          Část těch jeho zvratků jsem četl – jen část, žaludek mám jen jeden . Že je to zákeřná, arogantní, křivá a bezpáteřní osoba, je fakt – takový mustr moderního, dynamického, zlou totalitou nepoznamenaného, rasantního pražského regionálního politika.
          A on je navíc klasický srabík, přizdisráč, uplakánek, žalovníček, mamánek, taková moderní porevoluční nadějná politická krysa, jako mnoho jeho vrstevníků…
          Špína je alespoň malinko přiléhavé …
          Takové krysy z mého mládí nepamatuji – jakmile by kdokoli byl „zapálený fanatik“, hrozil mu výprask, a nikdo by si s ním nesedl ke stejnému stolu …
          Tehdy mladí nadějní členové strany, většinou taktéž svazáčtí funkcionáři ( viz prominenti porevoluční a dnešní pravice ) byli aktivní, páč to byli normální kariéristické svině – oportunisté se v „klubových kuloárech“ zovou, a zovali.
          A staří , letití komunisté z nich měli strach – věděli proč. Nakonec jsme my co by plebs hned druhý den po schůzích straníků věděli vše, co se tam šustlo …
          A že to „mladí“ uměli rétorický rozbalit … Stejně jako se domáhat výhod – a tito charakteři „definovali“ obsah a praxi slova, funkce MANAGER …
          Dnes vyřvávají, jací byli komunisti svině – to jeden prostě nedá … A takových „pravičáků“ je za chvíli plný kýbl … Víme, o jakou kvalitu jde …
          Dnes jsou demokrati z trochu jiného, demokratického těsta, tak nějak je v tom demo rauši dovoleno a omluveno jakékoliv svinstvo, špinavost …

          To se mi líbí

          • brtnikvbrlohu napsal:

            I tyhle svině měly bobky – z členů strany, robošů od lopaty. Ti si nemuseli brát servítky a dokazali takové srovnat – bohužel jich dost nepřežilo prověrky po 69.
            Dneska se nemusí bát nikoho.

            To se mi líbí

  16. lujjza napsal:

    „Pletení unijního biče na Babiše a Českou republiku“ – Ivan David

    Evropský parlament bude dnes hlasovat o potrestání České republiky za Babiše. Mezi navrhovateli rezoluce v unijních papírech figurující jako „Česká republika“ jsou mezi sedmi navrhovateli dva z ČR: lidovec Zdechovský a Vrecionová z ODS.

    Z článku např.:
    (…) Návrh usnesení Evropského parlamentu je zajímavé čtení. Dozvíme se, že Babiš je sprostý podezřelý, má majetek a vliv. Světe div se, že se miliardář nedá tak snadno ulovit. Rozhodně se nedočtete, že by byl usvědčen z nějakého trestného činu. Vše je „pravděpodobné“ a „potenciální“. S články v médiích se nakládá jako s důkazy.

    Horší je, že dobráci Zdechovský a Vrecionová obviňují speciálně nejen Babiše, ale i Českou republiku z nepravostí, ačkoli jinde to není o nic lepší. A hlavně připomínají laskavý návrh auditorů, kteří chtějí uvalit na Českou republiku „finanční opravu“ ve výši asi 150x vyšší, než byla dotace na Čapí hnízdo. Takže naši poslanci si přejí, aby naše země přišla „za trest“ o velmi značnou sumu a stala se „čistým plátcem“.
    PROTO BUDU HLASOVAT PROTI NÁVRHU USNESENÍ. (…)

    (…) Evropský parlament vyzývá Komisi aby „důkladně dohlížela na postup vyplácení plateb v ČR“. Je znepokojen, že „podniky koncernu Agrofert jsou schopny uměle přesouvat aktiva mezi dceřinými společnostmi“. (Proč by to právě v tomto koncernu mělo být jinak než jiných koncernech?) (…)

    http://www.novarepublika.cz/2020/06/pleteni-unijniho-bice-na-babise-ceskou.html

    To se mi líbí

    • Minorita napsal:

      Jak je možné, že chybí někdo z Pirátů … 😰 …
      Zparchantělost novodobých práskačů je NEVÍDANÁ , obzvláště charakterní černoprdelníci, a ve světle nejen posledních měsíců nácky produkující, zaštiťující ODS … Jak jsou si jistí doma ( viz poslední akce NS ), jak křiví jsou na dvorku Velkého bratra v Bruselu – chybí mi ksicht Zahradila, a celé té zvrácené demo ekipy …
      Pokolikáté už ti chcípáci zákeřně útočí na vlastní stát, své spoluobčany a daňové poplatníky kvůli doma prohraným volbám ( doufám, že už ani nezvítězí ) , a především kvůli přerušeným penězovodům do jejich i stranických kapes…
      Ta verbež modrá v klidu prodá vlastní matku … Heil Novotný

      To se mi líbí

      • Bavor V. napsal:

        Zahradil s Vondrou jsou kupodivu na opačné straně a očekává se jejich odejití jako u ml.Klause. Ostatně odchod by možná čekal i Kuberu, kdyby neodešel do jiných míst.

        To se mi líbí

        • Minorita napsal:

          Hmm, popravdě jsem to nevěděl, že ti dva jsou ve vnitrostranické opozici ( v tomto bodu ) …
          Zahradil je modrá obdoba Zadolárka, jen přímější, stručnější a více adresný.
          Vondra, to je ovšem „jiná liga“ – pro mne prototyp politického hovada bez Topolových mimiker – jinak minimálně stejně nebezpečný jak pro tento stát, tak především pro jeho bezpečnostní politiku.
          Proslul vícenásobně: jako často s V.Flaškou ožralé, a ve zvratcích se válející budižkničemu, stejně jako jeho veřejné závazky vůči CIA, a především jako horlivý zastánce je vojenské přítomnosti v Bohemii…
          Přičemž ten deprivant měl sedět, až by zčernal, za těch cca přes 700 nebo dokonce 900 mega za Promopro, osladíme to Evropě, atd…
          Inu, Trikolóra se stane domovskou stanicí modroptáků s pudem zebezáchovy, kteří si sebou přinesou více než torzo původní ODS, tedy se stejným Géniem loci, časem i způsoby pradávné ODS, reinkarnované v Trikolóru jako projekt ODS II …
          Na politickém trhu je po „nové ods“ hlad, ta partaj si zavázala a okouzlila spoustu lidí, firem, vlastně celé společenské třídy, které najednou neměly půdu pod nohama, nebyl ani myšlenkovo-ideový guru. A to vše Trikolóra čím dál tím víc začíná splňovat…
          Bohužel, nabídne i stejné recepty, jako její předchůdce, ale protože jsme si částečně její nejen potenciální elektorát přiblížili, přičemž nesmíme vynechat typickou vlastnost plebsu v Čechách – zapomene všechno, klidně si utáhne smyčku kolem krku, jen aby se ztotožnil s úspěšnými, a když na to dojde, shodí, kohokoli, a do zástavy dá i matku …
          Stávající ODS je už dávno stranou neonacistickou, stranou ordnerů ochotných vykrvit nejen prezidenta …
          Kubera sice působil jako sympaťák, ale popravdě, pane domácí, neexistuje nikdo, kdo by se v té partaji nezasvinil za skoro 30 let , nota bene ve funkcích…
          A prodejem pozemků, nemovitostí, a vůbec obchody s kozomrdy , se Kubera zapsal do historie – jak, to budou vědět tam na Severu.

          To se mi líbí

          • vonrammstein napsal:

            Jsem registrovaným příznivcem Trikolóry a dalším krokem by mělo být členství. Ale dneska mi přišel mailem pravidelnej souhrn týdenních událostí.
            Radujou se z pravděpodobný kandidatury Vladimíra Železnýho do Senátu. Jestli jako fakt, tak se budou radovat beze mě. V tomto smyslu jsem jim i odepsal.
            Nepodpořím takovýho zmrda nikdy v ničem. Ale jestli s ním hodlá Klaus ml. jakkoliv spolupracovat, tak vo mě přišel.
            Podobně o mě přišla silně katolická iniciativa, když ji napadlo použít Bobošíkovou.

            To se mi líbí

            • Minorita napsal:

              Trikolóru beru jako čitelnou stranu zatím středo-pravého řazení, v budoucnu posunuvší se velmi pravděpodobné vpravo. Dá se předpokládat, že stávající ODS uzmou členy nespokojené s Fialovo- Novotného SDL eintopfem a excesy.
              Přitáhne časem i mnoho „recyklátů“ prošlých po odchodu od modrých mnohými regionálními minipartajemi ( kdepak, moc, politika, prachy, to je opium ), stejně jako časem odláká pravicový elektorát Andrejovi – pokud AB neukročí ze středu do prava ( možná povolební koalice ) , stejně jako mnohé ctižádostivé, kteří ji budou považovat a požadovat jako výtah k moci, funkcím, rentě, prostě zdrojům …
              Je otázkou, jak zvládnou : ambice nově příchozích, především však jejich zažité mechanismy, styl, způsob jednání a mentalitu – do jaké míry se v reálu bude lišit od původního vzoru.
              Je otázkou, do jaké míry se junior ztotožní se seniorem, jak vybalancují anoncovaný nový styl, nové tváře v kontrastu s odkazem a stínem skutků a způsobů těch z minula, těch „zakladatelů“ z dob divokého východu.
              A že ranná ODS bude co by z popela vstanoucí bytost v mnohém tím tichým ( uvidíme, jak budou v této otázce otevření, a jak moc budou média , potažmo tzv.novináři servilní, což jim vůči pravici šlo vždy na jedničku ) vzorem, inspirací.
              Na rozdíl od stávající ODS bude Trikolóra úměrně vlastenecká, alespoň v době, kdy bude potřebovat přitáhnout voliče.
              Mnohem větší obavy bych měl rytíři spíše z person jako je Vondra – to je pro mne problematická osoba.
              Železný, tedy senior Železný samozřejmě není a nebyl jelimanek, nicméně doplatil na kvalitu poplyšové legislativy, justice, schopnosti a možností státu se účinně bránit ( pokud je chuť ) , na konflikty s Klausem sen.i ODS, zřejmě i na konflikty s jinými politickými pantáty, tedy PŘEDEVŠÍM na KVALITU POPLYŠOVÝCH SPRÁVCŮ této nebohé země –
              tedy zřejmý, hmatatelný odkaz filozofie a mantry o způsobu správy země reprezentované jistým Václavem Klausem seniorem …
              A pro úplnost, doplatili jsme MY, co by daňoví poplatníci, především ti na konci potravinového řetězce – zbytek si mohl třeba optimalizovat daňové náklady , popřípadě odklonit jistou část erárního tím žádoucím směrem.

              To se mi líbí

              • vonrammstein napsal:

                Jo, to je asi pravděpodobnej scénář. Už jsem to v pár marginálních pravicovejch ministraničkách zažil. Chci prostě podpořit něco konzervativního a vlasteneckýho a ten Klaus se mi k tomu zdá nejblíž. Navíc k sobě přitáhl dost chytrejch lidí, vyplatí se číst rozhovory s členama na PL.

                To se mi líbí

          • Bavor V. napsal:

            Nevím, jak moc jsou v opozici, ale jejich příspěvky na TW mají logiku, hlavu i patu a strašně serou to „tvrdé“ fialovonovotné jádro.

            To se mi líbí

            • brtnikvbrlohu napsal:

              Podle skutků poznáš je….
              Možných vysvětlení je řada, jeden příznak je ale evidentní – čujou že systém jde do kytek.

              To se mi líbí

            • Minorita napsal:

              V odpovědi pro Rytíře je vlastně, pane domácí, odpověď i na Vaše řádky. Jak píše brtník vbrlohu – po ovoci a skutcích poznáme je.
              Už avizovali některé postoje shodné se „starou dobrou značkou“, a jsem zvědav, jak zvládnou ony vnitřní „protiklady“ – tedy pokud se tím vůbec budou zabývat, respektive jestli vznikne uvnitř pnutí, díky kterému se tím budou muset zabývat. Na média se vybodněme – tak, jak lezou dnes do zadku liberálům, lezly donedávna do rektu jakékoliv pravici .
              Osobně sázím na jejich rasantní úkrok vpravo, a sázku na volební zisk díky otevřené, laskavé, pravicové náruči pro ty, co mají pod čepicí a srdce na pravém místě.
              Odliv bude od modrých, fialových, Ano, Stanu, a možná SPD. Pak se začnou utahovat šrouby …
              Nakonec náckovskou smečku v dnešní ODS A TOP + KDÚ-ČSL vytáčí kde kdo kde čím, jen ta Trikolóra má čím je ohrozit, i na politické existenci.

              To se mi líbí

            • Minorita napsal:

              Ono jde v případě Trikolóry ve fundamentu o to, jak zvládne integraci nově příchozích, jejich ctižádost, jejich oportunismus, jejich mentalitu, jejich ochotu i nespokojenost, jejich ambice, jejich styl, jejich minulost, jejich vazby, etc. v souvislosti s tím samým u zakladatelů Trikolóry, u jejích nových tváří a jejich představách o podobě, funkci a personálních kritériích včetně třeba akcentu na morální rozměr, atd…
              Jde o třaskavou směs, příliš mnoho kohoutů na jednom hnoji – což hrozí do budoucna každé pravicové straně díky velkému tlaku na individuální úspěch s minimem zpětné vazby vzhledem ke způsobům…
              Vztáhněte to na celou partaj, od základních organizací po předsednictvo – no, to je mazec , že …
              Opakuji, stejně dopadl VK ve straně jednoho muže – byli ti mladší, tvrdší, bez skurpulí, za to ctižádostiví, schopní všeho a hlasití …

              To se mi líbí

  17. lujjza napsal:

    Hledání a (nacházení) souvislostí:
    ———————————————
    „Katastrofa na dotek: Bude tento pátek černý? Výzva vládě ČR. Půjde o všechno. Z epidemie do gubernie. Horší než Lisabon. Jak se Babiš rozhodne? Nikdo už nebude mít šanci zachránit zbytky naší suverenity“

    (…) Tento pátek bude Andrej Babiš spolu s premiéry ostatních vlád členských států EU rozhodovat o tom, zda se my, Češi, staneme plátci cizích dluhů.

    Evropská komise přichází s návrhem na vydání společných dluhopisů, kterými chce financovat svůj socialistický projekt EU nové generace, kterým chce od základů přestavět nejen hospodářskou politiku unie, ale i její politickou strukturu. Pod rouškou sanace ekonomik po jarním koronavirovém utlumení hodlá protlačit jinak velmi nepopulární „zelenou agendu“, vyžadující přechod již tak vysoce regulovaných „tržních“ ekonomik na centrálně plánované řízení, jemuž budou ekonomiky jednotlivých států fiskálně podřízeny. Za tímto účelem přichází europapaláši s vizí společných daní, které budou plynout do bruselského rozpočtu přímo, mimo nástroj tradičního „výpalného“, kterým je EU z prostředků národních rozpočtů – a cel – financována doposud.

    Pokud se tak stane, bude se jednat o ještě větší průlom, než byla Lisabonská smlouva. Členské státy ztratí poslední zbytky své suverenity a stanou se pouhými guberniemi Svazu evropských socialistických republik. K tomu stačí velmi málo – souhlas vlády Andreje Babiše i ostatních vlád zainteresovaných států. Bez nutnosti referenda či alespoň ratifikace zákonodárnými sbory. Současně platí, že i k odmítnutí tohoto zlověstného plánu stačí málo – veto jediného státu.

    Andrej Babiš má v následujících hodinách, případně dnech, pokud se jednání Evropské rady protáhne, neopakovatelnou příležitost zapsat se do dějin našeho státu velkými písmeny. Je jen na něm, zda budou barvy zlaté, či černé. (…)
    —————————————————-
    A hned je nám jasné, proč se „Babiš a střet zájmů“ a tenhleten výpotek (míněn eurokomisní společnodluhopisový návrh) projednávají v jeden den…

    http://www.novarepublika.cz/2020/06/katastrofa-na-dotek-bude-tento-patek.html

    To se mi líbí

Komentáře nejsou povoleny.