Švédsko ruší tradiční vánoční koncert a zvyšuje propagaci pro islámské akce


https://translate.google.cz/translate?hl=cs?sl=en&tl=cs&u=https%3A//voiceofeurope.com/2018/10/sweden-cancels-traditional-christmas-concert-and-increases-promotions-for-islamic-events/%23.W8NcbCFC90o.twitter

Švédský a možná i největší venkovní vánoční koncert „Oh Holy Night“, který tradičně každý rok vysílá švédská národní televize, byl zrušen, dle tiskové  zprávy SVT.
To je s největší pravděpodobností dalším příkladem potlačování švédských tradic, aby nepoškodili migranty, kteří nemají křesťanskou víru.

Dřívější události zahrnují:
Náhrada Lucie, která podle staré švédské tradice Pagan Yule vždy byla dlouhovlasá, blond, krásná žena  černým chlapcem.
Uvedení ženy v hidžábu do každoročního adventního / vánočního kalendáře.
Zrušení vystoupení tradičních studentských sborů v televizi ve Valborgu (švédská pohanská jarní oslava).
Ředitelé zakazují studentům, aby mávali švédskou vlajkou v den promoce.
Modlitba za rozmanitost na oslavě Národního dne.
Levicoví Švédové podporují myšlenku, že Švédský národní den nesmí být oslavován v televizi a v národních novinách.
Zároveň se intenzivně prosazuje muslimská kultura a tradice:
V den svatojánské noci (nejdůležitější a tradiční svátek ve Švédsku) TV4 rozhodla nechat ženu v hidžábu učit Švédy, jak správně vařit kebab.
Ramadan je oslavován veřejnými akcemi v několika švédských městech i v televizi.
Úřady povolují islámskému povolání k modlitbě (110 dB) a současně zakazují, aby křesťanské církve zvonily zvony.

Bohužel to není pro Švédsko jedinečné. Stejné věci se objevily a nadále probíhají po celé západní Evropě.
Abychom se zachránili, musíme začít hovořit a přestat přijímat ničení naší kultury, krajů a kontinentů NYNÍ. Během několika let bude pozdě.

Reklamy
Příspěvek byl publikován v rubrice twitter se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Švédsko ruší tradiční vánoční koncert a zvyšuje propagaci pro islámské akce

  1. NavajaMM napsal:

    U nás zrovna prebieha celonárodný pohon „pravdy a lásky“ na stredoškoláčku Líviu, ktorá zareagovala na reklamu na vodku Absolut, kde ako Slovenku predstavili krásku čiernej pleti.
    https://www.hlavnespravy.sk/skola-livie-po-zverejneni-jej-viralneho-videa-pripravuje-besedu-proti-extremizmu-pod-vedenim-novinara-z-dennika-n/1550920

    Toto som uviedol len na ilustráciu, nechcem vás tým rozčuľovať. Lenže práve preto, že ten multi-kulti udrel na Slovensko plošne cez reklamu mi došlo, že všetky jednotlivé kroky po celej Európe sú jedným veľkým marketingovým rebrandingom.
    Každá krajina a národ mali doteraz svoju osobitosť a boli akousi „obchodnou značkou“. Všetky tieto promigračné aktivity majú za cieľ oslabiť vnímanie jednotlivých „národných“ značiek a potom začať budovať novú – spoločnú európsku značku (identitu), ktorá bude všade rovnaká a homogénna ako McDonald a Coke.
    Pravda a láska všetkých krajín, spojte sa!

    To se mi líbí

  2. Josef K, napsal:

    „We cannot live in a world that is interpreted for us by others. An interpreted world is not a hope. Part of the terror is to take back our own listening. To use our own voice. To see our own light.“
    Sv. Hildegarda z Bingenu

    Liked by 1 osoba

Komentáře nejsou povoleny.