Švédský a možná i největší venkovní vánoční koncert „Oh Holy Night“, který tradičně každý rok vysílá švédská národní televize, byl zrušen, dle tiskové zprávy SVT.
To je s největší pravděpodobností dalším příkladem potlačování švédských tradic, aby nepoškodili migranty, kteří nemají křesťanskou víru.
Dřívější události zahrnují:
Náhrada Lucie, která podle staré švédské tradice Pagan Yule vždy byla dlouhovlasá, blond, krásná žena černým chlapcem.
Uvedení ženy v hidžábu do každoročního adventního / vánočního kalendáře.
Zrušení vystoupení tradičních studentských sborů v televizi ve Valborgu (švédská pohanská jarní oslava).
Ředitelé zakazují studentům, aby mávali švédskou vlajkou v den promoce.
Modlitba za rozmanitost na oslavě Národního dne.
Levicoví Švédové podporují myšlenku, že Švédský národní den nesmí být oslavován v televizi a v národních novinách.
Zároveň se intenzivně prosazuje muslimská kultura a tradice:
V den svatojánské noci (nejdůležitější a tradiční svátek ve Švédsku) TV4 rozhodla nechat ženu v hidžábu učit Švédy, jak správně vařit kebab.
Ramadan je oslavován veřejnými akcemi v několika švédských městech i v televizi.
Úřady povolují islámskému povolání k modlitbě (110 dB) a současně zakazují, aby křesťanské církve zvonily zvony.
Bohužel to není pro Švédsko jedinečné. Stejné věci se objevily a nadále probíhají po celé západní Evropě.
Abychom se zachránili, musíme začít hovořit a přestat přijímat ničení naší kultury, krajů a kontinentů NYNÍ. Během několika let bude pozdě.
U nás zrovna prebieha celonárodný pohon „pravdy a lásky“ na stredoškoláčku Líviu, ktorá zareagovala na reklamu na vodku Absolut, kde ako Slovenku predstavili krásku čiernej pleti.
https://www.hlavnespravy.sk/skola-livie-po-zverejneni-jej-viralneho-videa-pripravuje-besedu-proti-extremizmu-pod-vedenim-novinara-z-dennika-n/1550920
Toto som uviedol len na ilustráciu, nechcem vás tým rozčuľovať. Lenže práve preto, že ten multi-kulti udrel na Slovensko plošne cez reklamu mi došlo, že všetky jednotlivé kroky po celej Európe sú jedným veľkým marketingovým rebrandingom.
Každá krajina a národ mali doteraz svoju osobitosť a boli akousi „obchodnou značkou“. Všetky tieto promigračné aktivity majú za cieľ oslabiť vnímanie jednotlivých „národných“ značiek a potom začať budovať novú – spoločnú európsku značku (identitu), ktorá bude všade rovnaká a homogénna ako McDonald a Coke.
Pravda a láska všetkých krajín, spojte sa!
To se mi líbíTo se mi líbí
Nějak se to pomaličku hýbe správným směrem
Dánsko a Itálie bojují proti otevřeným hranicím, jak populismus nabývá v celé Evropě
To se mi líbíTo se mi líbí
A další objev:
Rozhovor s bulharským Trumpem: „Musíme se spojit, abychom zachránili naše země před šílenstvím současných vůdců EU“
To se mi líbíTo se mi líbí
Tohle západní levičáci pochopili špatně
To se mi líbíTo se mi líbí
To děvče je skvělé, jistě o ní ještě hodně uslyšíme.
To se mi líbíTo se mi líbí
„We cannot live in a world that is interpreted for us by others. An interpreted world is not a hope. Part of the terror is to take back our own listening. To use our own voice. To see our own light.“
Sv. Hildegarda z Bingenu
To se mi líbíLiked by 1 osoba
Tak už se to dostalo i do USA. Odtud k nám tak daleko není.
https://voiceofeurope.com/2018/10/us-school-bans-christmas-carols-containing-word-jesus-in-fear-they-may-be-offensive-to-diverse-students/#.W8XsvR-lSdo.twitter
To se mi líbíTo se mi líbí
https://twitter.com/i/status/1052199077579038723
To se mi líbíTo se mi líbí