Svornost, rovnost, bratrství …


Sergej Budkov se ve své pravidelné rubrice „Razvěddanyje tv“ věnuje významu předběžné dohody Merkelové s lídry evropských zemí na společném postupu v otázkách migrace… Nic na tom nemění ani to, že se evropští pantátové a panímámy mezitím sešli a na něčem se dohodli…

 Šéfové zem EU jsou ochotni podpořit úsilí Angely Merkelové o omezení migrace.  Jak se píše v návrhu závěrečného dokumentu, státy a vlády EU budou vstřícné k jejímu úsilí navrženém na summitu EU 27. až 28. Června a zavazují se přijmout veškerá vnitřní zákonodárné a administrativní opatření k zamezení příchodu jakýchkoli migrantů v kteroukoli zemi společenství po jejich registraci v jednom ze států – tak píše deník Die Zeit, které rovněž poznamenává, že v takové podobě může dokument uspokojit i německou FDP a tím odstranit rozpory v německé vládní koalici. Na summitu by mělo být přijato rozhodnutí ke spolehlivější ochraně vnějších hranic EU.

Předpokládá se, že migranty, připlouvající po Středozemním moři, budou vracet do zemí Severní Afriky, kde nepředpokládá vytváření speciálních přijímacích středisek. Právě tam budou posuzovány žádosti o poskytnutí azylu. Krom toho, aby se odlehčilo Itálii od návalu připlouvajících migrantů, budou lodě přesměrovány do přístavů Malty, Španělska a Francie.

Cože se vlastně děje, a co navrhuje hromádka politiků a jakým směrem působí? Pojďme se podívat z druhé strany…  Německé zdroje v minulých dnes oznámily, že země EU vytvoří na hranici EU pohraniční oddíly pro ochranu svých hranic.

Vedle Francie, Velké Británie, Německa a Dánska, se zúčastní Holandsko, Estonsko Španělsko, Island a Portugalsko. Rakousko rovněž provede rozsáhlé cvičení na hranicích s Německem a Slovinskem pro případ uzavření vnitřních hranic EU.

Takže si všimněte mapky č.1:

mapka.1

Je tam nakreslena zajímavá hranice, kde se některé země Evropy prakticky ohrazují vysokým plotem od problémů, které samy natropily na Blízkém Východě. Země, které nejsou uvnitř této hranice, jsou odsouzeny k válkám a veřejným nepokojům, souvisejícím především s agresivními migranty.

Čímpak se tyto země provinily? Hlavní vina je v tom, že jejich území jako první leží v hlavním proudu migrantů? Nebo v tom, že kvalita diplomacie EU praská ve švech? Ale uvedené informace já vůbec považuji za naprostou degradaci řídících mechanizmů vládnoucích klanů Západní Evropy. Které natropily bůhvíco, a nikdo neví, jak z toho ven. Teď už je pochopitelné, proč se snaží urychleně do svých řad přijmout země jako: – Albánie, Makedonie, Srbsko, Ukrajina a vedou s nimi jednání o jejich vstupu do EU. Oni totiž potřebují koncentrační tábory a tupce nechápající zájmy svého národa, kteří prodají tyto zájmy a tím zničí svůj stát.

Mimochodem, mimo zůstalo i Polsko. Zkrátka je hodili přes plot, který už vytýčili. Čím Polsko odpovídá? – Vyhrožuje celé EU, že se nezřekne zákazu banderovské ideologie.. Tzv. zákon o holocaustu, který vedl ke konfliktu vztahů Polska s Izraelem, Ukrajinou a USA, když zavedl trestní odpovědnost za šíření myšlenek o vině polského lidu a státu za zločiny 3.Říše. Zákon kriminalizuje formulace jako „polské koncentráky“. Dokument rovněž v Polsku zakazuje propagandu banderovské ideologie a odmítání genocidy na Volyni. Izraelská strana považovala zákon za omezení svobody slova, protože – podle ní – znemožňuje otevřenou diskusi o zločinech spáchaných na židech během 2. světové války, stejně jako pokus o zákaz ukazování obětí holocaustu samých. Podobně nespokojenost vyjádřili i v USA. Polská vláda reagovala předáním zákona ústavnímu soudu, výsledek zatím není znám.

V souvislosti s dalším vyhrocením situace na Blízkém Východě, Trumpův emisar Bolton navštívil Moskvu nejspíš i kvůli m.j. vyjasnění pozic po volbách v Turecku. Evropa nejspíš pochopila svůj osud a jednoduše se vykašlala na své sousední země, kterým ještě včera slíbila garanci bezpečnosti a klidu. Hranice už jsou vidět a Rakousko nejspíš naskočilo na poslední schůdek vlaku ujíždějícího do budoucnosti.

Pro připomenutí: – migranti, kteří vstoupí na území Evropy, se dostávají do určité země. Hlavních tras je několik, nicméně země na této trase zůstávají stejné: – Řecko, Itálie, Francie, Španělsko. A země jako Slovinsko, Chorvatsko, Černá Hora, Bosna a Hercegovina a další země tím, samozřejmě také trpí (viz mapka č.2). A teď jim v EU řekli: – mládenci,    a odteď odpovídáte za svoji bezpečnost sami, protože my jsme se rozhodli se od vás ohradit pohraničními vojsky. Svoje problémy si řešte, jak chcete, ale my všecky migranty ponecháme samozřejmě u vás, protože právě vy jste po cestě prvními. Pro silnou a bohatou Evropu je to počátek procesů, které změní nejen ji, ale celý svět. Teď je každý sám za sebe. To vypovídá o tom, že Evropa od toho momentu přestala být jednotnou.

 

mapka.2

A teď trochu o něčem jiném… Dejme tomu, že připravujete kádry pro nepokoje, a pak je rozhazujete po celé Evropě. A ti, když se dostanou do podmínek jiného života, se rozptýlí. Teď, když jasně víte, že toto území je vaše – například Řecko – a že tyto kádry se odsud nikam nepodějí, máte přes ně právě tam lepší kontrolu a snáze je můžete úkolovat. Takový je systémový přístup stínových klanů k zesilování tlaku na chudáka trpící Evropu. Jsem přesvědčen, že tyto kádry budou ve zvláštních seznamech pohraničníků jako zvlášť důležité, které se z prvních zemí, kde na evropskou půdu jako migranti vstoupili, nikam nepodějí.        

 Pozn.překl.:

Nic podstatného na této věci nemění ani neformální bruselský summit šéfů členských zemí EU z konce června, o které francouzský prezident prohlásil, že: „…díky evropské spolupráci jsme nakonec zvítězili“ – otázka je, kdo a nad kým zvítězil, a zvítězil-li vůbec. Brusel a Merkelová sice ustoupili od nesmyslných kvót pro nadělení migrantů jednotlivým členským zemím, a EU se vrátila k podmínce konsensu při rozhodování,  ale to je tak asi všechno – nemáme-li na mysli prodloužení protiruských sankcí a clo na jistou americkou produkci (to se ovšem očekávalo). Itálie navíc zablokovala hlavní téma schůzky, a sice finanční zajištění celé otázky kolem migrantů. Jde o to, že obrovské sumy (13,5 mld.eur), vyčleněné z rozpočtu EU na financování příjmu, rozmístění a výuce jazyků migrantů do roku 2020, jsou už utraceny a Itálie, stejně jako další přijímající země musí omezovat podporu životních potřeb vlastních občanů ve prospěch migrantů, kteří jim většinově, kromě růstu násilí a napětí v regionech, nic pozitivního nepřináší… Celkově to vše vyhlíží jako poněkud zoufalá snaha bezpohlavního dnešního vedení Evropy, aby se „řízená“ migrace nezměnila v neřízenou.    

No, a co? Elity se připravují na masový příliv migrantů. Nicméně Evropa tu už nic nemůže rozhodnout – za žádné peníze – stejně bude vytvořena rovnováha. Trojský kůň Východní Evropy. Připravují ji veřejně na boj proti Rusku, ale ve skrytu s ní počítají právě k zadržení vlny migrantů.

Elity mezi řádky ukazují, že není kam spěchat, protože EU už vlastně neexistuje, o čemž svědčí její postoj k různým procesům. Hlavní otázkou je, na co čekají? Možná na výsledky jednání USA – Rusko…

 https://www.youtube.com/watch?time_continue=292&v=yEvQo0MA45w

Překlad: 180701

Příspěvek byl publikován v rubrice hroší kůže se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

48 reakcí na Svornost, rovnost, bratrství …

  1. strejda napsal:

    Podivný článek, který v celku nedává velký smysl. Je určen pro zcela jiný druh čtenářů než jsou občané EU.
    Na příklad tvrzení: budou lodě přesměrovány do přístavů Malty, Španělska a Francie. je divné. Co by imigranti dělali na Maltě? Malta může být jen a pouze tranzitem, nemá na imigranty ani prostor ani peníze. Přesměrování na Španělsko z Itálie je jen nouzové. Nebude kam je vozit. A uvedená směrnice tvrdě tlačí na státy, které imigranty přijímaly s tím, že beztak utečou.
    Mnoho českých sluníčkářů by také masově bralo imigranty s tím, že odejdou dál, do Německa, Švédska, Francie a Británie. S tím je konec, díky bohu. Už nebudeme muset poslouchat jejich žvásty.

    Je to dominový efekt. Německo udělá pevnou hranici, Rakousku a Česku nezbude nic jiného, než ji udělat také. Zlotřilé Maďarsko je připraveno, mělo vlastní zdravý rozum. Pešek zůstane Srbsku, které se ohradí proti Řecku a nikoho do země nepustí. A Řecko v tom zůstane.
    Jo a zmiňované Estonsko. Tak to se bude tomu jednomu zbloudilému imigrantu tvrdě bránit 🙂 .-) .
    Všechno to nakonec bude fungovat. Ale problém je co s tím, co je doma. S tím si nikdo neví rady a za současného stavu to nemá řešení. Jen se problém destrukce států zpomalí. Třeba si na to mladí zvyknou, že budou žít v paralelním multikulturním světě. A jejich děti?
    Dobrou noc.

    To se mi líbí

    • Hudec napsal:

      Hezká je diskuse pod tím článkem. Lidi z toho mají jen prdel….

      To se mi líbí

      • K-k. napsal:

        Já je naprosto chápu! Taky se bavím… 😀

        To se mi líbí

      • oh napsal:

        Dokonce se do diskuze zapojil i valašskomeziříčský bratranec Mirka Dušína.
        František Maliňák, Valašské Meziříčí
        St, 4. července 2018, 08:58:28 | Souhlasím | Nesouhlasím |+2 / -33
        Na článku není nic špatného; nikoho neobviňuje, jen informuje. Nevím, proč někteří z vás používáte výrazy – „novinářská žumpa“. Novináři jsou totiž profese, která se studuje na fakultě žurnalistiky. Je to tedy podobný nesmysl, jako byste mluvili o „Pedagogické žumpě“ zemědělské žumpě,nebo žumpě potravinářské. Existují samozřejmě věrohodná media Např. CNN, BBC, ČT, DVTV, SEZNAM zprávy apod. a nevěrohodná. Např Blesk, čínská TV Barandov, nebo Parlamentní listy, které jsou s pravdomluvností na štíru. Pokud jako dospělí nevíte (což je pozoruhodné), komu věřit, měli byste si umět přiznat své selhání.

        To se mi líbí

    • oh napsal:

      Tak ta látka už není neznámá. Britská policie konečně vyslovila ono kouzelné slůvko novičok.

      To se mi líbí

  2. K-k. napsal:

    OT: Pane Bavore, úkol splněn – odešlo to ve dvou várkách…;)

    To se mi líbí

    • K-k. napsal:

      Oprava: ve třech várkách – ten druhý balíček se u vás neprocpal vratama, tak se mi vrátil… 😉

      To se mi líbí

  3. Jiří Jírovec napsal:

    Ten článek je nesmyslný, protože jeho autor opomíjí základní mechanismus přijímání uprchlíků (z nesvobodných zemí). Ten spočívá v tom, že uprchlík (jedno jestli s platnými doklady nebo bez nich), který vstoupí na území první svobodné země požádá v ní o pomoc (nikoli o asyl).

    Pokud byl jeho případ uznán za hodný pomoci, byl dotázán do které z cílových zemí chce jít a požádat v ní o asyl. Cílovou zemí mohla být i ta první svobodná. Ten, komu byla žádost zamítnuta, se musel vrátit od kud přišel. To nebylo vždy jednoduché a navíc existovala možnost odvolání, takže se řízení mohlo značně protáhnout.

    Je zapotřebí upozornit na to, že na asyl měli právo žadatelé, jejichž případ byl odlišný od většiny populace. Nepočítaly se epidemie, hladomor, občanské a nebo jiné války, které postihovaly všechny.

    Mezi svobodné země nepatří Turecko (to je jeden z argumentů proti jeho přijetí do EU). Tato země tedy nemá povinnost uprchlíky „zpracovat“. Nechala je tedy procházet „balkánskou cestou“. V okamžiku, kdy byl proud uprchlíků příliš silný koupila si EU od Turecka odpustek ve formě několika miliard euro ročně. To je jen zlomek toho, co bude jednou stát obnova Sýrie.

    Mimochodem, Kanada nepovažovala Česko za svobodnou zem, protože nenakládá zrovna pěkně s cikány. Ti mohli sednout v Praze do letadla, vystoupit v Montreálu a tam požádat o pomoc. O několik let později potřebovala Kanada podepsat obchodní smlouvu s EU a jako gesto dobré vůle zrušilo vízovou povinnost pro české občany. Pojistilo se ovšem tím že přidalo Česko na svůj seznam svobodných zemí (situace cikánů zůstala samozřejmě stejná jako před tím). Výsledek je, že občané ČR nemohou v Kanadě žádat o pomoc a asyl.

    Do hry a migranty a uprchlíky vstoupila nechochota některých států posloužit jako cílové země. To vedlo k tomu, že ty první svobodné Maďarsko, Slovensko, Polsko (a další viz Mapka 2) odmítaly uprchlíky zpracovávat, protože hrozilo nebezpečí, že jim zůstanou na triku.

    Státy jako Česko (a řada dalších) překroutily důvody, které Orbána a další vedly k postavení plotů na jejich hranicích a začaly vymýšlet konstrukce o ohrožení euro-americko-židovské civilizace. Tyto teorie jsou nadřazeny tomu, co se ve skutečnosti děje. Proto se nemluví o válce v Sýrii, Afghanistánu, Iráku, rozvrácené Libyi a životních podmínkách v Africe.

    To co vidíme je vlastně krize kapitalismu na pozadí uprchlíků a migrantů. Jen to si to nechceme přiznat.

    To se mi líbí

    • Hudec napsal:

      To jsou jenom kecy.
      Stav se blíží stavu válečnému. Podle toho je třeba nikoliv žvanit, ale jednat.
      Pokud nebudou podle situace jednat současné „elity“, vystřídá je někdo jiný.
      Variant vývoje je více, ale žádná není o tom, že by se mělo jednat v rámci dosavadních předpisů a zvyklostí. Ty, jak už to bývá, končí v „propadlišti dějin“.

      Liked by 1 osoba

    • NavajaMM napsal:

      „To co vidíme je vlastně krize kapitalismu na pozadí uprchlíků a migrantů. Jen to si to nechceme přiznat.“
      Bingo!

      To se mi líbí

    • 1 napsal:

      Nositelé a vykladači onoho (i námi do „nedávna“ uznávaného) vámi popisovaného mechanismu „POMÁHAT“ svými úmyslnými, zcela záměrnými, nezákonnými metodami a činy ho naprosto deklasovali a zprofanovali, pane Jírovče.

      Jenže ono to „NYNÍ“ už dáááávno není, pane Jírovče, to vaše „TEHDY“, neboť „NYNÍ“ je záměrně a úmyslně organizovaný životům nebezpečný chaos, který opravdu nemá daleko ke stavu, kterým vám kontruje náš Hudec.

      Už, bohužel, NE!

      S tím vaším výkladem jděte rovnou do …… Nové Republiky, nebo úplně „o dům dál“, tady už jsme totiž na vaše „NYNÍ“ značně hluší a hóóódně hákliví! A divím se, že to neustále nechápete a znovu a znovu zde nasíráte, nebo nás jen tak zkoušíte jako předskokany vašich psavých pokusů na „těžších“ blozích?

      P.S.
      1/
      ty cikány jste si ale mohl úplně odpustit, neb co je nám na tady našem plácku do té vaší Kanady
      2/
      a už jenom malinká rada:
      na to, jak by to „POMÁHAT“ mělo být teoreticky správně už dávno sere pes, to aby bylo úplně jasné

      Liked by 1 osoba

      • Bavor V. napsal:

        Tak tohle bylo zbytečné. A že byste se vrátil k původnímu jménu?

        To se mi líbí

        • 1 napsal:

          hele Bavore, klídek! Až Vaši strážní (a je mi úplně jedno, jestli to můžete či nemůžete ovlivnit) u brány mne nebudou každým vstupem lustrovat a furt chtít opisovat přihlašovací údaje a mačkat na blbý obrázky, aby zjistili jestli jsem robot, tak si, s dovolením, budu dávat to, co ten debilní WP propustí bez buzerace a povšimnutí (zajímavé je, že to je tak pouze u vás!!!). Snad si nemyslíte, že se skrývám, když každý trouba ví, co znamená IP adresa a jak s ní WP vůči adminovi zachází!?! Jste úplně vedle jako ona baba u terminálu Sazky, v úterý na mě vytáhla „zákon“, že jestli nebudu mít nějakou jejich zkurvenou kartu, že si u ní už nevsadím … tak jsem si holt nevsadil, no a co má jako být? Oni mají zákon, já zase volbu!

          Co se týče Jírovce, cikány si mohl odpustit zase on a jeho neustálé opakování keců o jeho „kanadském“ pohledu na migraci propletené osobním traumatem z jeho prožitků z „TEHDY“ a z toho vycházejících mouder si může strčit za klobouk, a protože to pro mě zbytečné nebylo, tak jsem to taky napsal. Že občas trefí nějakou větu (vypíchl NavajaMM výše) ještě neznamená, že si sednu před jeho kecy na zadek!

          Ale vlastně máte s babou Sazky pravdu, dyť ono to je pouze mlácení prázdné slámy co už ani za námahu nestojí, naštěstí mi ještě zůstala volba, blbíš.

          To se mi líbí

          • Bavor V. napsal:

            Fakt je ten, že ale problémy s přihlašováním popisujete pouze vy, aspoň jsem to z jiné strany ještě nezaznamenal. Bohužel s tím opravdu nemohu nic udělat.
            Jenže to musíte mít nějaký problém v prohlížeči, že si vás nepamatuje, protože správně by přihlášení do diskuse mělo proběhnout automaticky. Ale kdo nemá nějaký problém s nějakým prohlížečem. Mně zase Chromák posílá nějaké podivné stránky a také jsem nenašel jinou obranu, než je pouze zavřít. Žádná blokace na ně není.

            To se mi líbí

            • 1 napsal:

              … tak už opravdu naposledy:
              nikdo Vám, Bavore, nic nevyčítá, z ničeho nepodezřívá. Můj prohlížeč je v pořádku = u jiných problémy prostě nemám a tak jsem se tomuhle „zdejšímu“ paradoxu holt přizpůsobil, nikoho jsem tím snad nemohl urazit či dokonce obtěžovat. Nenechám se od Vás však „uzbytečňovat“ Jírovcovým furt a furt mně/nám připomínaným „…opomíjením základní mechanismus přijímání uprchlíků…“, prostě jsem zřetelně napsal, ať s tím už jde laskavě do háje, že princip inkluzívního opakování mi speciálně od něj leze už notně na nerva a Vy jste holt naskočil a dokonce mě vybídl k používání zdejšího přihlašování a…a já jenom podotkl, že mám volbu a tu jsem si zvolil. No a co se jako mělo stát?

              To se mi líbí

          • jaa napsal:

            1 – Jírovce nepředěláte, ten bude mlet furt to samý. Docela zapomíná, nebo si nevšiml – že od doby JEHO imigrace uplynula 4 desetiletí a co platilo tenkrát je už dávná historie,. Zákony se sice asi moc nezměnily, ale bohužel asi se málokde dodržují. A ani těmi nejvyššími představiteli států – skoro sakumprásk. Všichni na ně kašlou a hledají obezličky. Což je sice divné , ale v našem poturčeném světě už normální. I když je fakt zajímavé – že je nezměnili… že by jakási pojistka pro budoucnost, kdyby to nevyšlo? – kdo ví.
            Taky nezapomínejte, že někteří dříve narození už nejsou schopni zapracovat novoty ani do logického myšlením, natoř je pochopit. Holt jsou jako kolovrátwe.

            To se mi líbí

            • kočka šklíba napsal:

              Tím posledním odstavcem myslíte pana Jírovce? Protože jestli ano, tak já bych řekla, že i když s ním ne ve všem souhlasím, tak se vyjadřuje velmi logicky a nezdá se že by něco nechápal. To, že se to nezdá Vám, neznamená, že je to blbé.
              Naopak někdy tady, a určitě nejsem sama jak jsem postřehla, nerozumím některým Vašim příspěvkům, no dá se říci že mnoha docela. Nemyslím, že je to zapříčiněno především mou nechápavostí, ale spíše tím, že Vy se neumíte srozumitelně vyjádřit.

              To se mi líbí

    • rexus napsal:

      Řekl bych, že ten pán je buď málo chytrý či navedený. S cigošema se u nás nakládá tak „špatným způsobem“, že většina z nich je vyžraná více než zvířata krmená na maso, Většina z nich je v důsledku toho vpodstatě nezaměstnatelná, nikdo s nimi nechce nic mít. Nevím co ten blázen si jako myslí ,že bychom pro cikány měli dělat víc. V Indii by je buď vybili, nebo nrechali svému osudu. Proto také z Indie zdrhli, neměl by je tam kdo vykrmovat. Takže kdybychom s nimi začali zacházet stejně, jako s bílými, je to špatné, když je úřady vykrmují , šatí a platí bydlení, je to špatné. co je tedy správné. Norimberský trychtýř, kterým by se nalila moudrost do hlavy těmto cigošům , aby mohli navštěvovat matfyz, zatím není k mání. Díky takovým pošahaným sluníčkářům jen budou naštvávat stále více lidí, až to dopadne blbě, jako ve středověku, jenže tehdy to bylo tak nějak jedna ku jedné, dnes ne, dnes jsou k dispozici daleko ničivější prostředky. Sluníčkářští pošahanci včetně výše uvedeného česko kanadského renegáta si zahrávají s ohněm.Kdyby se jim vedlo špatně, měli by málo dětí. I ty cikánské děti jsou vesměs přežrané, stačí se podívat, co nakupuje cikánská rodina, tak špatně s nimi česká republika zachází, že mají přetékající plné vozíky z marketů.

      To se mi líbí

      • Bavor V. napsal:

        Omyl, JJ netvrdí, že nakládáme špatně s cikány. To tvrdí Kanada a jiní podobní. Myslím, že by bylo dobré si pořádně přečíst Jírovcovy dnešní příspěvky. Protože nic takového (co by se dalo vykládat jako jeho postoj) se tam neobjevuje

        To se mi líbí

        • kočka šklíba napsal:

          Ano a kromě toho, když někdo začne argumentovat plnými košíky, tak at si jde popovídat s blbci na aktuálně na blogy, takový , neo, SuP a jarpor a podobní idioti si s ním budou rozumět.

          To se mi líbí

  4. Jiří Jírovec napsal:

    Pro 1 23:45

    Nasírat se kvůli tomu, že se něco dozvím, je hloupé. Příklady s Kanadou a Tureckem jsem uvedl jako doklad toho, jak se účelově manipuluje s pojmem „svobodná země“. Kanadská manipulace se zařazením Česka byla do značné míry orientována vnitropoliticky, ale zasáhla všechny občany ČR, kteří museli mít do Kanady víza (a to ještě zpracovávaná ve Vídni, pokud se pamatuji.

    4. července 2018 13:25 jsem se na NR zapojil do diskuse pod článkem o Petrušce Šustrové.
    Použil jsem v ní (mimo jiné) odpověď Noama Chomského na otázku, kde podle něj získali východoevropští disidenti svůj pocit nadřazenosti:
    „Zdá se mi, že se prostě ztotožnili s imperiální mentalitou. Vzpomínám si na jeden univerzitní večírek z roku 1956. Bylo to po sovětské invazi do Maďarska. Všichni byli rozzlobeni na Rusy. Řekl jsem, že invaze do Maďarska je hrozná, ale to, co právě dělají Britové v Keni, je mnohem horší. Zavládlo úplné ticho. Základem imperiálního myšlení totiž je, že se někteří lidé za lidi vlastně nepovažují – můžete je libovolně mučit, zabíjet, zavírat, ale nikoho to nezajímá. Nemají jako lidé hodnotu. Takže když bylo v minulých letech zabito pět milionů lidí v Kongu, je to jedno. Bohužel, tento typ myšlení je v nás hluboce zakořeněn.“
    Celý rozhovor je ZDE: (https://a2larm.cz/2014/06/noam-chomsky-vaclav-havel-byl-statecny-muz/)

    Chomský říká to, co vidím v české společnosti. Nikoho nezajímá, že pokračuje válka v Sýrii, že ta v Afghanistánu trvá bezmála 40 let (když za počátek té „moderní fáze“ považujeme rok 1979, kdy se do ní podařilo vtáhnout SSSR), nikoho nezajímá, co se stalo v „osvobozeném“ Kosovu, ze kterého přicházejí uprchlíci se žádostí o azyl. Kdo ví o snaze definovat nenáviděné Srbsko jako svonbodnou zemi, která by měla povinnost přerušit prod uprchlíků z Kosova.

    Ze slovníku mnoha lidí zmizelo slovo člověk. To je téma, ke kterému se vracím. Nepochybně tím nasírám čtenáře s imperiálním myšlením.

    Liked by 1 osoba

    • 1 napsal:

      á kurva,
      osobně jsem se o Vašem a kanadském migrantském postoji od Vás dozvěděl už před drahnými měsíci, tehdy jsme (snad) vzali své názory na vědomí a každý si k tomu tehdy snad už řekl svý, nebo se zase mýlím? Ale člověče nešťastná, proč to Vaše furt … jak v pomocné škole … toť ta kardinální otázka vůči Vašemu:
      Nasírat se kvůli tomu, že se něco dozvím, je hloupé.
      Co se asi tak „nového“ přihodilo, abych se od Vás něco “ d o z v ě d ě l „, prostě furt a furt do zblbnutí, to by v tom byl čert … žejo?

      To se mi líbí

      • NavajaMM napsal:

        Priateľu, nože sa trochu ukľudnite. Pán Jírovec má u Vás zrejme už veľa mínusov z minulosti, lebo za tieto jeho dnešné príspevky si tak ostrú kritiku určite nezaslúži.
        Jeho zmienka o absencii slova človek a o imperiálnom myslení nie je (dúfam) myslená ako apel na masové prijímanie imigrantov. Vysvetľujem si to tak, že oni sú v podstate nevedomé obete toho, čo sa deje a ak sa náš hnev obráti proti nim, tak tí, čo to celé spískali, sa budú z bezpečnej výšky svojich mrakodrapov smiať a sŕkať svoje Martini, kým my sa tu navzájom vytlčieme.

        To se mi líbí

    • vonrammstein napsal:

      Jo Chomskyj. Tak to je fakt kapacita.

      To se mi líbí

  5. 1 napsal:

    Co se asi tak „nového“ přihodilo… no jo no, vlastně když ten Noam Chomský, žejo … ale koho mi předhodíte zase zítra, za týden, za … a píšete, že: zmizelo slovo člověk a že imperiální myšlení(je to s Vámi úplně stejně marné, jako 1:40minuta https://www.youtube.com/watch?v=Ai4bWabgsXI )… a to všechno jen proto, že mi to Vaše neustálé opáčko onoho „… opomíjeného základního mechanismu přijímání uprchlíků…“ leze na nerva? Poslyšte Jírovče, vím, je horko, nesedíte někde v průvanu?

    To se mi líbí

    • 1 napsal:

      mělo se to zařadit za můj vstup ve 13:13 hod.

      To se mi líbí

    • strejda napsal:

      Co se vám stalo, že máte takovou obsesi? Vypadá to zvláštně a nedává to žádný základ ke smysluplné diskusi. Tedy stručně, je to zcela k ničemu.

      To se mi líbí

      • 1 napsal:

        … smysluplná diskuse a o čem, strejdo, o něčem nenávratně poškozeném, co už drahnou dobu zcela selhává, nefunguje a co je používáno proti mně/Vám a jiným? O obživování Jírovcových člověčenských mechanismech, které si autor článku dovolil pominout v okamžicích, co titíž, co vedou podobné kecy jako Jírovec bez mrknutí oka si z Jírovcových mechanismů ( mimochodem, v které jsem věřil i já) akorát tak dělají toaletní papír a hned zítra jsou schopni ono obživování totálně umrtvit další várkou nezákonných, avšak beztrestných činů? O tom byste chtěl diskutovat, jako že naše trestuhodně promarňované okamžiky smysluplně něco podniknout nahrazujeme stále a stále stejným, nikam nevedoucím tlacháním a plácáním se po ramenech, jací jsme lepšolidi, když nepoužíváme v krajních mezích krajních zákonných prostředků? A jací jsou druzí hajzlové, když píší, že není už čas, že je čas konat a za to si vysloužím od jírovců imperiální mozek a diagnózu nečlověčenství! Fakt Vám tohle už nevadí? No tak fajn, říkejte tomu obsese, já tomu zase říkám mlácení prázdné slámy a to je dle mého činnost taky naprosto zbytečná a taky jsem v tom neviděl žádný základ ke smysluplné diskusi, proto jsem se ozval … takže nakonec jsme se vlastně přece jenom shodli, žejo?

        To se mi líbí

        • strejda napsal:

          Co očekáváte od vašeho psaní? Můžete si připadat jako maják v poušti, ale jaký to má smysl? Když nechcete diskutovat, je to jen a jen na vás, tak nediskutujte, jak prosté.
          Myslím si, že jsme se neshodli.

          To se mi líbí

        • vonrammstein napsal:

          Klid, dědo. Oba víme, CO je Jírovec zač. A proč nestojí za to si kvůli TOMU přidělávat vrásky.Jeho osudem je posměch a posléze zapomnění. Takovej menší Havel, jen to nepotrvá tak dlouho. Tak šetři síly na někoho, kdo si Tvůj vztek zaslouží.

          To se mi líbí

Komentáře nejsou povoleny.