S vďakou Lexovi, bez ktorého by tento text nevznikol.
MOV o sankciách ohľadom ZOH v Pjongčangu pre ruských športovcov rozhodol na základe Správy disciplinárnej komisie z 2. 12. 2017 (SDK) v Lausanne. Táto zobrala do úvahy McLarenove správy, o ktorých sme pojednávali doteraz, aj Forenznú analýzu prof. Champoda z 30. 11. 2017, ktorá sa zameriavala na analýzu mechanických stôp na fľaštičkách so vzorkami zo Soči a potvrdila manipuláciu so vzorkami tak, ako to popísal Rodčenkov. McLarenove správy však boli zamerané na otázku, či vôbec došlo k porušeniu antidopingových pravidiel a či existujú dôkazy – cieľ bol popísaný hneď na začiatku ICR1. Tieto správy však neboli zamerané na zistenie rozsahu organizovaného dopingu medzi ruskými športovcami a zničením vzoriek v Moskovskom laboratóriu nebolo možné tento rozsah ani približne určiť.
McLarenove správy alarmujúcim jazykom formulovali atmosféru dopovania medzi pozitívne testovanými športovcami a mainstream mal tendenciu paušalizovať závery na všetkých aktívnych ruských športovcov. Ako jediné vodítko na kvantifikáciu možnej manipulácie so vzorkami uvádza SDK Bioanalytickú správu prof. Burniera zo 6. 10. 2017,, ktorá porovnávala viacrozmerné analýzy základných biochemických parametrov vo vzorkách 110 mužov a 134 žien z predchádzajúcich ZOH vo Vancouveri. Tieto vzorky boli dopingovo negatívne od športovcov rôznych národných tímov. Na porovnanie boli analyzované vzorky 141 mužov a 87 žien zo ZOH v Soči, len od ruskej výpravy.
Cieľom tejto analýzy, po využití Rodčenkovho priznania, akým spôsobom manipuloval so vzorkami, odhaliť rozsah vzoriek zo Soči, v ktorých bol nefyziologický nadbytok chloridu sodného. Pripomeňme si, že chloridom sodným Rodčenkov dovažoval vymenené negatívne vzorky, aby ich hustota zodpovedala hustote zapísanej v odberovom formulári.
Na nasledujúcom grafe je znázornená približne lineárna korelácia sodíka oproti kreatinínu vo vzorkách z Vancouveru.
Na ďalšom grafe je výsledok tej istej analýzy na vzorkách zo Soči. Výsledky sú väčšinovo tiež lineárne korelované, ale vyskytuje sa tu 13 vzoriek (v červenom kruhu), ktoré majú nefyziologický nadbytok chloridu sodného.
Tento výsledok sa potvrdil aj analýzou obsahu chloridu sodného oproti hustote a oproti osmolarite moču. Medzi 13 vzorkami, ktoré boli podozrivé z manipulácie, bolo 5 mužských (väčšinou bobisti) a 8 ženských (väčšinou hokejistky). Znovu pripomeniem verdikt CAS z 1. 2. 2018, ktorým zrušil 28 ruským športovcom sankciu MOV a 11 sankciu potvrdil. Všetkých 11 športovcov s potvrdenou sankciou malo vzorky medzi týmito 13, u ktorých Burnierova analýza potvrdila manipuláciu s močom.
Z tejto analýzy je možné usúdiť, že manipulácia so vzorkami, a teda potenciálne pozitívny dopingový nález, prichádzala do úvahy maximálne pri 6 % vzoriek ruských športovcov v Soči. Áno, je to ostudné a neférové, takéto konanie si zaslúži odsúdenie a trest. Ale uvážme – na základe týchto znalostí – je primerané, aby bolo zo ZOH vylúčených 94 % športovcov, ktorí sa dokázateľne previnili len tým, že v Soči súťažili za ruský národný tím?
Je to podobné, ako keby za to, že jeden zo žiakov (dokonca vieme ktorý) zničil triednu knihu, riaditeľ gymnázia celú triedu nepripustil k maturite.
Krátko späť k McLarenovým správam. V predchádzajúcich častiach sme videli, že podozrenie na „štátom organizovaný doping“ vyslovil len bývalý riaditeľ Moskovského laboratória Rodčenkov a podporil McLaren na základe výpovedí iných svedkov. Na základe McLarenovej správy sa táto téza nedá považovať za dokázanú. SDK na strane 26 výslovne tvrdí, že na základe nezávislých a nestranných dôkazov nie je možné rozhodnúť, kto v Rusku dopingový systém inicioval a riadil. Pri mnohých príležitostiach boli uvedené narážky na Ministerstvo športu, ale nepreukázalo sa dostatočne vierohodne, že by boli do tejto činnosti zapojené orgány Ministerstva alebo iné vyššie štátne orgány (touto kulantnou formuláciou sa myslí PUTIN – aby bolo medzi nami úplne jasno).
Nasledujúci odstavec z SDK si zaslúži úplnú doslovnú citáciu:
Toto tvrdenie je potvrdené aj tým, že prof. Richard McLaren zmenil formuláciu vo svojej Záverečnej správe oproti Predbežnej správe, v ktorej predpokladal existenciu „štátom riadeného systému zakrývania pozitívnych testov“, čo zahrňovalo aj Moskovské laboratórium, ktoré malo „pod štátnym dozorom a vedením všetky svoje antidopingové aktivity“. Vo svojej Záverečnej správe však profesor uviedol formuláciu: „Medzi športovcami letných a zimných disciplín existoval inštitucionálny komplot, ktorého súčasťou boli aj ruskí funkcionári na Ministerstve športu a v jeho infraštruktúre, kam patrili aj RUSADA, CSP a Moskovské laboratórium spolu s FSB. Cieľom tohto komplotu bola manipulácia s dopingovými kontrolami.“
Ohľadom Ruskej federácie sa v konečnom verdikte konštatuje, že Ministerstvo športu bolo garantom, ktorý podpísal v decembri 2006 dodržiavanie antidopingového protokolu WADA a v tomto svojom záväzku zlyhal.
Ak to niekto potrebuje mať formulované polopate: týmto sa téza „štátom riadeného dopingu v Rusku“ považuje za nepodložené ohováranie.
Ako všetci správne tušíte, toto však zďaleka nie je happyend. Na základe McLarenových správ prišlo Moskovské laboratórium o akreditáciu, a RUSADA bola vyhlásená ako nespĺňajúca antidopingový kódex. V roku 2016 tieto dve organizácie začínali s WADA s akreditáciou od nuly a až po ich plnom sfunkčnení a získaní nových akreditácií sa môžu ruské športové asociácie považovať za plnoprávnych členov medzinárodných športových združení.
SDK na strane 16 uvádza záver zo zápisu zasadnutia správnej rady WADA zo 16. 11. 2017 ohľadom akreditácie RUSADA. Komisia, ktorá dozerá na kontrolu plnenia antidopingových predpisov v Rusku „je ohromená zaujatím, akým nový riaditeľ RUSADA reformuje túto organizáciu, aj rýchlosťou jeho práce na opravách nedostatkov, ktoré boli zistené pri audite WADA“. WADA sa však rozhodla ešte akreditáciu neudeliť a počkať na splnenie dvoch požiadaviek:
- Funkcionárom antidopingovej kontroly WADA nebol umožnený prístup do niektorých miest, nazývaných ako „uzavreté“ a nebolo teda možné všade skontrolovať plnenie správnej implementácie kódexu.
- Oficiálne miesta Ruskej federácie zatiaľ neakceptovali novú formuláciu o dopingovom komplote na zakrývanie dopingu medzi jednotlivcami vrátane funkcionárov z Ministerstva športu, CSP, RUSADA, FSB a Moskovského laboratória. (Pozn. NavajaMM: Podmieňovať týmto súhlasom udelenie akreditácie mi pripadá „veľmi neštandardné“. Od tejto formulácie sa totiž odvíjajú súčasné sankcie MOV na ZOH, s ktorými Rusko už vyjadrilo nesúhlas.)
Ako výsledok svojho verdiktu SDK odporučila, aby MOV prijal „primerané opatrenia, ktoré budú dostatočne efektívne ako sankcia existencie systematickej manipulácie antidopingových pravidiel a systému v Rusku (t. j. vrátane rovnošaty, vlajky a hymny), popri súčasnej ochrane práv jednotlivých čistých športovcov z Ruska“ (SDK, strana 28).
MOV sa teda rozhodol, že ruskí športovci, ktorí dostanú pozvánku na tohtoročné ZOH, nesmú reprezentovať svoju krajinu a pri prípadnom víťazstve sa nepoužije vlajka a hymna Ruska. Niečo podobného sa ešte nikdy nestalo. V tomto článku síce nájdeme zmienku, že v roku 1968 pred OH v Mexiku významný člen olympijského hnutia – princ George William Hanoverský z Britskej kráľovskej rodiny – navrhoval, aby žiadna zo zúčastnených krajín nepoužívala svoju vlajku a hymnu a aby sa pri odovzdávaní medailí pre všetkých športovcov používala len olympijská vlajka a hymna. Zdôvodnenie bolo, že hymny a vlajky sú politika a nie šport. Šport by nemal byť arénou politického súperenia.
MOV teda vie, že jeho rozhodnutie je politické a nie športové. Tento zákaz má politicky pokoriť Ruskú federáciu, lebo MOV si osvojil postoj usvedčeného zločinca Rodčenkova z rozhovoru v minulej časti. Verí, že športovcom z Ruska je to jedno, ale že veľmi utrpí prestíž Vladimíra Putina. MOV síce podľa Olympijskej charty schvaľuje vlajku, emblém aj hymnu každej výpravy národného olympijského výboru (článok 31), účasť na OH je len na základe pozvánky MOV a ten môže ľubovoľnú prihlášku bez zdôvodnenia zamietnuť – na účasť na OH nie je právny nárok (článok 44) a napokon má posledné slovo vo všetkých otázkach, ktoré sa týkajú OH (článok 58), takže rozhodnutie MOV nie je možné zvrátiť ani sa proti nemu právnou cestou brániť. MOV má proste pravdu z definície.
Napriek tomu si myslím, že MOV spáchal veľkú hanebnosť.
Každý vrcholný orgán (aj obyčajný šéf malej firmy), ktorý má v určitej oblasti postavenie posledného arbitra, si morálnu integritu a úctyhodnosť zachová len vtedy, keď rešpektuje vlastné pravidlá. V prípade MOV je to Olympijská charta. Rozhodnutie MOV ohľadom „športovcov z Ruska“ nie je v súlade s Článkom 2, bod 10 – Úlohou MOV je vystupovať proti akémukoľvek politickému alebo komerčnému zneužívaniu športu a športovcov.
WTF???
Zlatou vybojovalo v dramatickém finále Rusko. K tomu uvedl exporadce Petra Nečase a Pavla Bělobrádka Martin Schmarcz na svém Facebooku: „Vlastenci se radují ze čtvrtého místa v hokeji. Vlastizrádci slaví zlatou.“
To se mi líbíTo se mi líbí
Fakt netuším, čo tými vlastizradcami chcel povedať.
To se mi líbíTo se mi líbí
Že je kokot.
To se mi líbíTo se mi líbí
hele AFB,ja dost casto nieco precitam,ci zacujem,jak ten kokot ,a dumam,jak moze napisat taku debilinu,ci davat take kuky?bo kurva idealny nie je nikto,jedine na cintorinoch lezia idealny ludia.ja niekedy cital blogy z atlasu,ci daco trafim,docista proti svojmu kraju a jeho obcanom a este to populaziju,bo niektore veci sa nedaju prerobit nejakou slizkou recou,ze teply to taky isty jak ja,ze rusky to kokot bo mordoval v nemecku uz docista niekedy to vyzera,ze oni na vine tej skurvenej vojne,ze cesko zodpovedne za odsun sudetakov a svinske zachovanie k nim,vies jak dumam,co ty myslis?ja dumam,robi to za peniaz,robi to narocky a vie,ze je to kokotina,robi to z presvedcenia,ze tak je to spravne,ze radar bol dobry pre cesko,ze alahisti nebudu problem v cesku,proste jak sa hvari piata kolona a stale neviem co to znamena,tu doteraz ja nevidel,odkedy prehadzovacka prezident,to kurva lepsie od tridniho boje,babis,ze zbojnicka kurva,zeman,ze sa pcha rusom a zlutaskom do riti, a ked som precital diskuziu pod blogom,to ho holota rozbila v prach,co myslis,ja myslim,ze takych jedine mordovat,skryto zakerne zajebat,hlavne ty v poitike,oni ani insie nevedia robit tak dumam,vedia len rozpravat,co im neberiem,ale ked proti mienke vacsiny holoty,to len smrt takemu,bo kukam roky na to a k nicomu oponovnie nevedie,ci poukazovanie,vies,ze smrtelny hriech nezabijes,vies,ze miluj svojho blizneho,ja za boha nemozem to v sebe utlmit,mna nutka len zajebat takeho,co ty myslis o masinoch,hrdinovia,jak ich otec?co myslis,paragni vlastne zabitim haydricha usmrtili kazdeho desiateho cecha?curda s gerikom mali srdce a chceli tych ludi,ktorych postrielane jak parchavych psov zachranit?jak dumam tak dumam ja by takych len zajebal,co by mi na to povedal knaz?ci demokrat?co myslis jak specialista od zabijania mecom,ja by pouzil vsetko,cim sa da zajebat,aj by som taku kurvu dusil holymi rukami,,abo by som mu vydlubal oko hoci aj prstom,psycholog budem musel ist a opytat sa,co si mysli o mojich pojebanych sklonoch,dali by ma asi za katr na pozorovanie prinajlepsom,ci skusali nejakym testom?podla zakona tu,toto,co rozpravam,mi nepredaju,ani nozik,nie toboz gulomet,som chory,mam uz pojebane.ci mam len pud sebazachovy,cakam…
To se mi líbíTo se mi líbí
To je moc otázek najednou 😀
To se mi líbíTo se mi líbí
A jeden načasovanej hrdinskej příběh:
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Vitezny-unor-Bylo-to-trochu-jinak-Ctete-o-afere-ktera-mu-predchazela-a-malem-skoncila-spagatem-pro-valecneho-hrdinu-525830
To se mi líbíTo se mi líbí
Á, komouši už se houfujou 🙂 Copa kdybyste někerej napsal, co je na tom nepravdivýho?
To se mi líbíTo se mi líbí
Jo je to asi hodně pravdivé, bohužel, takový další Mašín…:
„ …naletěli komunistickým policejním provokatérům vydávaným se za americké agenty ..“
„ … Raichl … nebál se nejen říkat své názory na Sověty, ale třeba se kvůli nim i s jejich komunistickými obdivovateli poprat, byl dlouho trnem v oku …“
„ …se mu představili jako „američtí důstojníci“, kteří jsou ochotní a schopní materiálně i finančně podpořit politický zvrat. Raichl a spolu s ním řada spolubojovníků jim bohužel naletěli, což si Raichl do konce života vyčítal. Mimo jiné mu slíbili jen do začátku dodat z bývalých skladů wehrmachtu větší množství německých samopalů, dva těžké a 32 lehkých kulometů. A také granáty a miny. Raichlovi to znělo jako rajská hudba a začal žít v domnění, že bude moci se svými samopalníky konečně něco účinně dělat pro dobrou věc. ..“
„ …Raichl přežil, ačkoliv byl odsouzen na smrt provazem….“
„ …Raichl byl autentický bojovník…byl celoživotním antibolševikem… již i na frontě měl ale přátele mezi komunisty…
„ …Naposledy přijel do České republiky v roce 2002 a ve svých 81 letech se rozhodl demonstrativně, veřejně potrestat dr. Vaše smrtí. … Pravomil Raichl to už do Prahy nestihl, protože zemřel v Plzni na infarkt. …“
To se mi líbíTo se mi líbí
Chápu, že zrovna vám jsou jsou antibolševici, ochotní používat zbraně, hodně proti srsti 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
Psal jsem to snad jasně. Konec diskusí na toto téma. Nebo budu mazat.
To se mi líbíTo se mi líbí
Pokusím se. Je to dost těžký, když je zrovna to výročí 😀
To se mi líbíTo se mi líbí
Dneska je ještě jiné výročí. Roku 1932 se 26.února narodil fenomén country Muž v černém J.R.Cash.
To se mi líbíTo se mi líbí
No vidíte, pěkně jste přeladil na pozitivnější notečku 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
Trubka mi nabídla 500 písniček, takže mám pěknou kulisu k práci.
To se mi líbíTo se mi líbí
vonrammstein napsal:
24.2.2018 (13:45)
3 13 Rate This
Jak se sebou můžete vydržet?
To se mi líbíTo se mi líbí
😀 Velmi vtipný, nejste náhodou manželka PP?
To se mi líbíTo se mi líbí
Co je v našich hokejistech důležitější, než jejich vítězství na olympiádě…
Ekonom a politolog Michail Deljagin přináší pohled na ZOH v J.Koreji z jiného úhlu:
Nedíval jsem se na hokejová utkání olympiády – jakož i na všecky ostatní závody, protože jsem se nechtěl dívat na „sportovce za Ruskou federaci“, kteří zradili svoje pomlouvané druhy.
Zmýlil jsem se, pokud jde o hokej.
A pro mě není vůbec podstatné vítězství: 26 let jsem nebyli olympijskými vítězi – no, co – mohli jsme si klidně ještě počkat.
Ale, když se naši hokejisti vykašlali na všecky zákazy liberálního rusofobského dobytka a zazpívali naši hymnu, – ukázali, že nejsou „sportovci z RF“, ale naši – ruští, Rusové.
Mohli být třeba i poslední, – ale pro mě je důležité, že jsou naši. Moji. Pokud by v červeném sovětském dresu, namísto šedivé myšiny, za kterou je posměšně pochválil Západ, nastupovali i ostatní sportovci, – domnívám se, že by byl výsledek podstatně vyšší, i tak nás reprezentovala v podstatě třetí řada (první dvě byly pomluvou vymýceny skoro úplně), sportovním zlodějům – lidsko-právním všečlověkům by nepomohlo víc, než Čechům.
A tím, že naši hokejisté nešli na ostudný závěr špinavé olympiády, jasně ukázali svoje pohrdání rusofobskými prostitutkami od sportu (a jejich ruským liberálním poskokům od sportu), stejně tak i ignorování jejich podlého marazmu . Dali příklad, jak se měli zachovat ruští sportovci – pokud by tam z RF byl ještě někdo z Rusů a z ruských, kromě hokejistů.
Sakra, prohlédnu si ze záznamu všechna jejich utkání. Nejsem vůbec hokejový fanoušek, – ale v rámci osobní omluvy…
http://www.delyagin.ru
Pozn.překl.: nějak nevím, co měl autor na mysli „Čechy“ v závěru třetího odstavce od konce. Možná (tak bych to viděl já) – militantně rusofobské vedení našeho biatlonu – nikdo jiný mě nenapadá…
To se mi líbíLíbí se 1 osoba
Vnímal jsem jejich vítězství stejně pozitivně, a zrovna tak negativně prohru Česka s sedmou řadou (sportovně řečeno efkem) Kanaďanů.
Ti „Čechové“ se nedají pochopit, dlouhé souvětí není organicky složené (překlad?).
To se mi líbíTo se mi líbí
Inu, ona ruština mívá docela divoká souvětí. Nicméně zmíněný se panu Deljaginovi vydařilo obzvláště…:-)
To se mi líbíTo se mi líbí
V kanadě prý jsou hokejisti nejen žádaní ale i slušně placení. Co je na tom k nepochopení.
To se mi líbíTo se mi líbí
Taky mi to žádnej smysl nedává.
To se mi líbíTo se mi líbí
NJN, musím se přiznat, že jsemco by bába zvědavá – se /tentokrát nepovinně-/byla jen jedna televize/ po moc a moc letech koukala na záznam z utkání. A vydržela celou dobu.
Jo šlo o „nepolitický“ sport. . Akorát ti naši „moderátoři“ tak ti mně brali, ti byli tak „neutrální“ mnó…
Líbilo….takže nějaké pako mne nezajímá… vždyť přece … psi štěkají, ale karavana jde dál.
To se mi líbíTo se mi líbí
To ne, žádný biatlon, to je historka z natáčení hokeje…
Češi měli ze základní skupiny víc bodů, a proto měli právo vybrat stranu střídačky a barvu dresů.
…Sedím vedle Rusa a ten do mě ťuknul a povídá: Máte pěkné bílé dresy. A já: No a co? Hele a co pravá střídačka? zase on. A pak navrhuje, že si to za 100 eur vyměníme,“ líčí Černý. „Ale byla to nadsázka.“
Černý se jen rozesmál a ruskému kolegovi odpověděl: „100 eur? Tak to je v Rusku krize, ne?“ A hned do formuláře vepsal, že si Češi berou levou střídačku a červené dresy. ….
Zdroj: https://oh.idnes.cz/barvy-dresu-cesko-rusko-semifinale-du3-/zoh-hokej.aspx?c=A180222_101338_zoh-hokej_ber
….Achjo. Neměli jsme ani na výhru, ani na rytířské gesto…čekala jsem jestli si Rusové rýpnou, to mě potěšili 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
Celý zápas jsme se čílili jak je možné povolit oběma mužstvům hrát ve skoro stejných červenobílých dresech. Byli k nerozeznání (doby kdy hráli Jiřík, Golonka, Hlinka … kdy jsem znal každého našeho hráče je ta tam). Proč tam nemohli mít aspoň jedni trochu modré?
To se mi líbíTo se mi líbí
Měli modrou na rukávech. Ale moc to vidět nebylo, měl jsem v tom taky bordel.
To se mi líbíTo se mi líbí
Je dobré si zabezpečit diagnozu „sportovní astma“.
Jak jej standardně verifikovat ? Provádí se sledování funkce vnějšího dýchání:
Sportovec ze všech sil „vydechne do trubičky“, tím se měří objem urychleného vzduchu za vteřinu. Poté s pomocí inhalátoru se přidává bronchodilatans — lékařský prostředek, který způsobuje dilataci průdušek a průdušinek.
Pokud se ve vzorku s bronchodilatansem zvětšil objem o více než 15 %, znamená to, že tento lék pomáhá proti nedostatku dechu.
Díky tomu jsou podle informací od 45 do 69 procent cyklistů, plavců, biatlonistů a lyžařů astmatici.
No a existuje mnoho článků, kde se hovoří o tom, že na zdravé lidi Salbutamol nemá žádný efekt.
Potom již stačí salbutamol, který obsahuje účinnou látku podobnou adrenalinu vhodně aplikovat. Problém při užívání Salbutamolu bohužel je „abstinenční syndrom“. Na tyto léky totiž vzniká, jako i na jakýkoli jiný doping, závislost. Proto je nutné neustále zvyšovat dávku a množství které sebou musíte vozit je poněkud nápadnější no nicméně naprosto legální.
Pokud tento postup Rusko nezvládlo a používá bezmyšlenkovitě přípravku který vytvořil Ivar Kalviňš, tak se potom nesmí divit.
To se mi líbíTo se mi líbí
Nejen MOV je zaujatý, i já, ale trochu opačně. Nesnáším další přípravy na válku – za účasti mojí země :
https://www.novinky.cz/zahranicni/464433-usa-chystaji-mocensky-obrat-nastupuje-souboj-velmoci.html
To se mi líbíTo se mi líbí
A je mi proti srsti že nedostaneme možnost napravit chybu z referenda o vstupu do EU ani chybu o bezreferendovém vstupu do NATO. NEDOSTANEME!
Díky těm co si říkají „demokrati“ a co mají ve sněmovně podstatnou většinu.
Jak jen je možné že zrovna takový „komouš“ jako jsem já mám stejný pohled na věc jako mnohý upřímný antikomunista? Nebo snad ne?
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/Josef-Mrazek-Krute-pravdive-zpravy-na-CT-24-525957
To se mi líbíTo se mi líbí
http://outsidermedia.cz/eurosmejdi-maji-vitr-z-referenda/
To se mi líbíTo se mi líbí
Pamatujete si na nick „bond“ ze starýho Reflexu? Ten taky strašně rád několikanásobně reagoval sám na sebe. Díky němu se tehdy výraz „plevelit“ nahradil slovem „bondit“.
To se mi líbíTo se mi líbí
Hledal jsem pár článků zpět, ale nenašel. vy nebobdíte, maximálně dvakrát :
Jste vážně dobrej!
To se mi líbíTo se mi líbí
Jsem, protože si vystačím s maximálně dvěma příspěvkama pod sebou, přičemž druhej většinou doplňuje nebo opravuje první 🙂 To není totéž 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
Nejhorší není ta neznalost svých dějin, i když je to trapné a svědčící o našem školství, ale proč takové ankety vznikají. Chtějí ukázat, že mládež ty znalosti nemá a proto je třeba jim je předložit. Jak jinak než pěkně přefiltrované, převrácené, vylhané, jak jinak než prostřednictvím dalších stamilionů na proudžety neziskovek.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/To-je-pecka-CT-odvysilala-o-Viteznem-unoru-neco-z-ceho-se-zblaznite-smichy-zde-je-VIDEO-525833
To se mi líbíTo se mi líbí
http://skrytapravda.cz/domaci/1465-obrovska-demonstrace-s-barou-proti-komunistum-co-nam-predlozila-ct-a-ctk-a-jaka-byla-skutecnost
Ale tímto bych rád veškeré diskuse na téma Únor ukončil. Neboť jak pravil již mnohokrát citovaný starý rabín: Všechno je jinak…
To se mi líbíTo se mi líbí
Ano, všechno je jinak (než se nám předkládá) :
http://www.rukojmi.cz/clanky/domaci-politika/5648-po-lavickach-prichazeji-aleje
To se mi líbíTo se mi líbí
Nebudu diskutovat o Únoru 48, ať už byl vítězný nebo prohraný (úhel pohledu).
Ale záběry v tomto odkazu svědčí o tom, že ten letošní byl „prolhaný“. Takový ve stylu setkání hlavounů „Jsem Charlie“ v Paříži.
Něco pro katolíky:
„Věř a víra tvá tě uzdraví“
Něco pro ateisty:
„Nevěř a zůstane ti zdravý rozum“
(Nic proti katolíkům, jen jsem chtěl být veselý)
To se mi líbíTo se mi líbí
Pro ilustraci přidám dva odkazy z I-Děsu, obsahující fotogalerii z popisované akce:
1 – demonstrace proti vládě Petra Nečase z dubna 2012
a
2 – demonstrace „za svobodu, demokracii a svobodné podnikání“ z letošního února.
Porovnání zveřejněných fotografií je velice výmluvné.
To se mi líbíTo se mi líbí
neruhaj sa hudacku,kazdy veri,ze rano slnko vyjde,ze sa kost zrastie,ze bude len dobre a ked je najhorsie,mnoho oci sa upiera v nebo,ja dnes na rebriku bohoval a hned sa zatiahlo,stiahol som hlavu medzi plecia a houklo mi,teraz do mna jebne nieco,rebrik z hliniku 9 metrov dlhy oprety o hlinikovu rinvu,rychlo som nahlas povedal,uz kurva nebudem az tak,rozjasnilo sa a mrak presiel len kus vetrik zavial,zliezol som dolu,kuknul do neba zapalil si, a podumal,dlho to uz nebude trvat a jebne do mna,ani sa necudujem…
To se mi líbíTo se mi líbí
Překročím uzavření diskuse 🙂 : Únor bílý, pole sílí!
Koukám z okna ven a lituji přírodu, i nás houbaře, holomrazy jsou zhouba 😦 .
To se mi líbíTo se mi líbí
Čeká nás zhouba,
nebude houba!
Klouzek ani hříbeček,
smutný bude dědeček.
Prázdný bude starý košík,
smutný také hošík.
No vida…. 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
ja zas naopak,pred mesiacom mraz jak kurva,zvozgrety vo fujavici som pratal sneh,robim to rad,silny vietor,male konare padaju,bo sa vsetko kyve,hovorim si tak ma byt,vymzrne mrcha bacil,olame slabe konare,slabe zabije,ale mocne bude este mocnejsie,nebude mala natura problem,ona nikdy nemala,nema a nebude mat,clovek zvany human,ten to ma pernamentne problemy,ale natura nikdy,bo sa vie tak vysporiadat,ze len co ja vidim,to ticho sa usmievam a hvarim si,kurva ta to bohove a davam plyn na frezu…tesim sa jak pojeb, zvozgrety pratam dalej…
To se mi líbíTo se mi líbí
Teď jsem byl kouřit na balkoně, je tam -12. Zmrzlej jsem jak… dyť víš. A vzpomněl jsem si, jak jsem asi před deseti lety na Vysočině zkoušel startovat svoje tehdejší zkurvený Daewoo Nexia ve štyry ráno v -27. Už nechápu, jak jsem tam těch osm roků přežil.
Mimochodem-nastartoval jsem.
To se mi líbíTo se mi líbí
bol si este mlady a hezky,teraz uz len hezkej kluk…
To se mi líbíTo se mi líbí
Už ani to ne, kurva. Kolem tý padesátky se to nějak divně láme.
To se mi líbíTo se mi líbí
To se mi líbíTo se mi líbí
Tady je to slyšet líp
To se mi líbíTo se mi líbí
Zeptám se hloupě : tohle ale není záznam z toho pčongjangu? Na mě to působí jako oslava vítězství na stadionu v Rusku…
To se mi líbíTo se mi líbí
No, není, ale pěkně se to poslouchá. A když si poslechnete další její písničky, krásně chytnou za srdce. To děvče umí.
To se mi líbíTo se mi líbí
O tom není pochyb.
To se mi líbíTo se mi líbí
Když už se tu přebíjíte v ruské hymně, třeba mám trumf :
To se mi líbíTo se mi líbí
tak to se mi teda povedlo :-D:-D nevšimla jsem si, že to je v nějaké sestavě, a oddělit to neumím :-))
To se mi líbíTo se mi líbí
tak jen pro tajné zájemce – přidala jsem mezery 🙂
https://www.youtube. com /watch? v=LJ1CtYBM0QY&list=RDMMuGc-iiq86oc&index=27
To se mi líbíTo se mi líbí
OH jsem z výše uvedených důvodů ignoroval. Výjimku jsem udělal jen u Ester a finále hokejistů. Oba vítězové mně udělali velkou radost. Z čeho radost nemám, je to stupňování represí vůči RF a to po všech stránkách. Podle stejné šablony časem začaly všechny velké války. A jak říkal ten oný, co učil na Universitě v Princetonu cosi o relativitě čehosi, že sice neví, jakými zbraněmi se povede 3. světová, ale ví, že ta čtvrtá už bude klacky s pazourky. Kdybych si vzpomněl, jak se ten chlap jmenoval. Je málo známý.
To se mi líbíTo se mi líbí
Je to dávná klasika, tenhle modus operandi se používá už tisíce let. Studená válka byla posledním viditelným projevem. Tohle je horší, je nakročeno na horkou.
To se mi líbíTo se mi líbí
To ztotožňování „státní cti“ se sportem začal Dr. Josef Maria G. (nevím jestli byl taky Dr. h.c. mult) na berlínské olympiádě 1936. Je to ta druhá věc, kromě komercializace, co hubí sport, hlavně teda ten amatérský.
Tohle mi přijde zajímavější.
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/464466-slovensko-ve-strachu-vrazda-novinare-mela-souviset-s-jeho-praci.html
To se mi líbíTo se mi líbí
Snad mě pan domácí nebude chtít exkomunikovat, ale svádím s tím marný boj. Musím s tím ven….
Přece jen ještě něco k tomu Únoru.
Působí to na mě dojmem, že mladší historici už pojímají to téma celkem klidně a profesionálně. Např. v plzeňské mutaci sobotní (24.2.2018) Mladé fronty DNES je obsáhlý rozhovor s historikem Jakubem Šloufem (nar. 1982) na téma Únor. Působí v Národním archivu a (sic!) v Ústavu pro studium totalitních režimů. Seznámil s mě dosud neznámými údaji. Například s tím, že v samotné Plzni, tolik (logicky) po válce proamerické, vstoupilo do KSČ v letech 1945 – 1948 (je do Února!) 30 000 nových členů! Z toho 10 000 z tehdejší Škodovky. A cituji tohoto historika:
„Tento počet představoval skoro třetinu všech voličů registrovaných na území města. Strach nebo kariérismus hrály při utváření členské základny KSČ v tomto období podružnou roli.“
Z toho je zřejmé, že masovou podporu KSČ skutečně měla. Zda to bylo dobře nebo špatně, to nechám k úvaze jednomu každému. Ten rozhovor je celý velmi zajímavý
V deníku Právo byl v sobotu také obsáhlý rozhovor s historikem, doc. Jakubem, Rákosníkem (nar. 1977) s titulkem : „Únoru 1948 se vyhnout nedalo“. Jeho odpovědi na otázky jsou poměrně stručné a jasné. Vybírám:
Otázka: Jakou podporu veřejnosti měl Košický vládní program, kterým se Národní fronta zaštiťovala?
Odpověď: Z dobových anket víme, že přes 60 % obyvatelstva k němu nemělo žádné výhrady a jen asi dvě procenta jej zcela zamítla. Ostatní měli námitky jen k dílčím bodům.
nebo
Otázka: Jakou roli hrálo to, že si za první republiky KSČ nezadala?
Odpověď: Naprosto zásadní. Komunisté po válce nejsnadněji mohli razit heslo, že v politice mají působit slušní a minulostí nezkompromitovaní lidé. Za protektorátu byli v emigraci, v koncentrácích nebo v odboji a nemohli být ani obviňováni z participace na partajní korupci první republiky.“
A tak dále, také zajímavé povídání.
Prostě mi to jen potvrzuje, že KSČ měla v Únoru 1948 u veřejnosti obrovský kredit. Kladu si ale otázku, jak ho mohla tak rychle, během nějakých pěti následujících let, tak ztratit?
Promiňte, pane Bavore, ale přišlo mi to zajímavé. Dál už budu zase disciplinovaný zbrojnoš.
To se mi líbíTo se mi líbí
Opravuji:
„Jen do Února!“
To se mi líbíTo se mi líbí
Po válce se všichni těšili, že se věci vrátí do starých kolejí. Tady se nevracely, všechno se přetavovalo, bouralo, rozorávalo, scelovalo. A rychle, co nejrychleji. Takový tlak lidi nemají rádi, zvlášť češi, konají radši v klidu, pomalu, rozvážně). A navíc se za jakýkoliv odpor začalo trestat-a hodně moc tvrdě. Trestní zákoník z padesátých let, to jsou navýšené tresty, až desítky let, doživotí, smrt- něco možná byly sabotáže, nevím ale taky šlo jen o omyly, nebo prostě odmlouvání nerozumným návrhům. Taková tvrdost vůči vlastním, od toho se museli lidé postupně odvracet, to nemohl nikdo normální schvalovat. Myslím že tímhle si ustřelili největší kus nohy)
To se mi líbíTo se mi líbí
Ale jinak bych řekla jenom, že je to už 70 let, ve škole jsme se takhle učili o přelomu století )
To se mi líbíTo se mi líbí
Máte 100% pravdu. Místní bolševici to ovšem ocení jenom minusama. Vítejte na rudým blacklistu.
To se mi líbíTo se mi líbí
A možná to bylo krapítko jináč. Pamatuji co říkali pamětníci/účastníci těch časů. Třeba to, že po válce moc komunistů nebylo, a tak dělali „nábor“ tedy brali kde koho. O spolehlivosti, stačilo potvrzení dvou nezávislých svědků, že s němci nespolupracoval. Jiná možnost prověrek nebyla. Taky povídali, jak moc kolaborantů a spolupracujících – ne-li přímo „zasloužilých gaunerů“ se k nim dalo a nemožnost prověření jim dávala beztrestnost.
Bylo to nejen v těch pár filmech o té době ale i v posumeťáckých – třeba Tv o tom letci u koní a pak ještě v jednom – dost ubohém, ale…. . Nevím, jak se to jmenovalo. No a když lidi viděli, že jsou zase u moci – nedivme se že rychle vystřízlivěli.
Prostě ti „zasloužílí spoluprácovníci s němci“ se přelili zcela beztrestně do jiných partají… Přesně tak jako to udělali v 90tkách. Ju a taky – že pražští „aktivisté“ jezdili vlakem po republice – Ostrava , Bratislava, Brno do velkých fabrik s instrukcemi odborářům co dělat. Telefonů bylo málo. Do rádií se nedostali….Uplně stejně to dělali v 89tém- akorát že se toho ujala !umělecká fronta!. Stejný postup a stejně postupují i nyní, akorát mají smůlu,. že lidí co to vše pamatují je podstatně víc, Než bylo po 40ti letech. Taky se rozlili do různých partají,
No taky to začalo v Praze, taky se to předávalo do okolních dalších – buď televizí nebo rádilii a využilo se navíc zasloužilých a „mladých“ umělců a studentů co jezdili do menších předávat instrukce. Vzpomeňte na tu slavnou „schůzi“ v garážích Kavek…. kdo to tam vedl? Hmm… Furt dokola..
No a k té tvrdosti … kdo ví jak to bylo a co ti lidi dělali za němců – když si uvědomíte – jak se snaží otáčet dějiny zpátky pod němce. Stejnej postup – jiné reálie.. ale… Kdo ví….
To se mi líbíTo se mi líbí
pane Hudec asi jsem blbí ale v čem nejste disciplinovaný,ZA PRVÉ NEPOSTŘEHL JSEM ZDE že je zde potlačován názor jakého koliv spektra a Váš příspěvek je spíš neutralní a tak se ptám v čem je ta nedisciplovanost.Unor je určitě složité období vím od svých rodiču že normální lidi doufali ve změnu jenže je to jako vždy jak zachutná moc a na udržení se použijí supr darebáci.Proto se musím smát komentům což převažují v mediích o nasilném uchopení moci.ASI je velice složité spíše nemožné udržet takovíte přechod naprosto mirumilovně bez represí.Bohužel to mockrát bylo i zincenované.
To se mi líbíTo se mi líbí
Tato
z bezpečnostních důvodů jsem zakázal diskusi na horké téma. A doufám, že bude zákaz respektován. Bavme se o čemkoli jiném, třeba OH, ale ne o včerejší datu. Jarda „nedisciplinovaně“ zareagoval na můj odkaz. Ale tam bych se asi také neudržel. Protože tam jde o manipulaci veřejností a je jedno, jestli to bylo včera nebo kterékoli jiné datum.
To se mi líbíTo se mi líbí
Tak to se omlouvám já nezaznamenal že je zákaz na unor,zase tady nečtu vše.Pane HUDEC TO se omlouvám
To se mi líbíTo se mi líbí
Děláte chybu, múj pane. Konfliktní témata jsou tím, co vnáší do věcí světlo. Teprve když diskutující odhodí zábrany, dozvíte se, kdo je kdo.
To se mi líbíTo se mi líbí
Konfliktní témata také mohou zničit celou pohodu blogu. A tak prostě v některých situacích chci klid.
To se mi líbíTo se mi líbí
Jistěže mohou. Ale konfliktní témata si pohodu nárokovat nemůžou. Já jsem ten puč nezpůsobil. Ale taky se nebudu tvářit, že se nestal. Na výročí.
To se mi líbíTo se mi líbí
Řekněme že je pohoda a je pohoda. A každá je jiná. I konfliktní pohoda může být pohoda. Ale jsou témata, kde je konflikt nepohodou.
Víte dobře, že třeba nezasahuji do diskusí třeba u Babiše. I když se tu neshodujeme. Ale tam se většinově dokážou všichni tak nějak hádat slušně. Tady ne. A v tom je ten rozdíl.
To se mi líbíTo se mi líbí
A vite, kdo za to může? Komunisti! 😀
To se mi líbíTo se mi líbí
„Teprve když diskutující odhodí zábrany, dozvíte se, kdo je kdo
Velmi přesné!
To se mi líbíTo se mi líbí
Samozřejmě. Já vím. Nežvaním naprázdno, na to nemám čas. Jsem naprosto upřimnej, protože lhát mě nebaví.
Specialitka pro vás, ale vy ji stejně nepochopíte:
S tím slepým cikánským harmonikářem, jménem Mário Bihári, jsme se před mnoha a mnoha lety skamarádili tady v Plzni.
Jestlipak vám dojde, proč vám to posílám?
To se mi líbíTo se mi líbí
Přiznám se, nedošlo.
Ženu nebiju ani s ní (už) nespím, netýká se mě to 🙂
Vychloubání se známým cikánským harmonikářem?
To se mi líbíTo se mi líbí
Jste mnohem větší ubožák, než jsem se odvážil doufat 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
A to je jako omluva pro bolševickej teror?
To se mi líbíTo se mi líbí
Něco jsem napsal. Obecně vzato, i toto je porušením zákazu!
To se mi líbíTo se mi líbí
Mám celoživotní problém s autoritama. Považujte se za sekundární problém. Jak jde o komouše, ztrácím sebekontrolu.
To se mi líbíTo se mi líbí
Kdysi mi jedna kamarádka řekla, že všechny komunisty měli po převratu pověsit na lampy. Já jsem jí na to vcelku slušně odvětil, že můj otec by do roku 69 komunista a jestli na tom trvá.
Trvala.
Už ta kráva není mou kamarádkou…
To se mi líbíLíbí se 1 osoba
Celkem ji chápu. Můj děda byl komunista do r. 48. Měl tolik soudnosti, že to včas pochopil. Pak už do konce života pořádnou práci nesehnal.
To se mi líbíTo se mi líbí
M.T.
Hláška z filmu (Jan) Masaryk : „Už od dětství jsem uměl dobře lhát. Možná proto mě otec poslal do politiky.“ Zdá se, že starý Masaryk dobře věděl o co v politice jde a nebyl takový idealista, jak se o něm píše.
To se mi líbíTo se mi líbí
S životem a osobností JGM má tento film společného pramálo.
Jinak řemeslně slušně zvládnutej českej biják s tou větou, kterou si tam násilím vpašoval Julius Ševčík múžeme „oslavovat“ vždy.
No ale podle reakce je zřejmé, že svoji mistrnou manipulaci představil Jana Masaryka v tom pro současnost potřebném světle.
Proto i když více než poněkud dost zaostává za skutečným životem skutečného Jana Masaryka, je jeho vliv na odspinování historie naprosto úžasný.
Tož film viditelně splnil svoje zadání.
To se mi líbíTo se mi líbí
Poněkud se omlouvám ale v této souvislosti to zase není úplně OT.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Luza-Hajzlove-Uplnej-konec-Jiri-Madl-a-dalsi-propadaji-panice-po-vyzve-Zemana-ohledne-CT-A-desi-se-co-prijde-ve-stredu-525845
To se mi líbíTo se mi líbí
TGM rozhodně nebyl idealista.
To se mi líbíTo se mi líbí
No já bych spíše řekl idealistický v cílech, pragmatický v reálné politice…
Tedy pokud to nevycházíme z terminologie spor idealismus / materialismus…
To se mi líbíTo se mi líbí
Cha, idealistický v cílech, pragmatický v prostředcích… to byl leckdo, i soudruh Kaganovič… Mao…
Masaryk byl pragmatik a intrikán naprosto bez skrupulí. Navíc měl proti dnešním (i tehdejším) politikům výhodu obrovských nezúčtovatelných fondů Kanceláře prezidenta (a ministerstva zahraničí), které používal k uplácení a manipulování politické scény.
To se mi líbíTo se mi líbí
A já mu nikdy neodpustím vydání českých legionářů Kolčakovi.
To se mi líbíTo se mi líbí
Pořád platí u výzkumu Centra pro vytváření veřejného mínění (CVVM – Herzman placený ČSSD) totéž: je potřeba přehodit ČSSD s SPD a bude to odpovídat realitě :
https://www.novinky.cz/domaci/464513-volby-by-vyhralo-ano-do-snemovny-by-se-nedostali-lidovci-stan-ani-top-09.html
To se mi líbíTo se mi líbí
To se mi líbíTo se mi líbí
Nemusíte souhlasit, ale to je tak všechno …. 🙂 Volby ukáží.
To se mi líbíTo se mi líbí
Můj souhlas či nesouhlas se pozná podle toho, že jsem přidal kompletní graf??? Máte zajímavou logiku.
To se mi líbíTo se mi líbí
Vycházel jsem z toho že zároveň s uveřejněním vašeho příspěvku se objevil u mě palec dolů. Můžu se mýlit, ale logiku to má.
To se mi líbíTo se mi líbí
M?oc se neradujme – Bělobrádek se chystá přesedlat. Takže snad dobrý – že parlament má moc – senátčíky přehlasovat.
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/2403004-belobradek-uz-asi-nebude-kandidovat-na-sefa-lidovcu-premysli-o-senatu
To se mi líbíTo se mi líbí
Měl by přemejšlet o předčasným důchodu. Než si způsobí nějakej těžko hojitelnej úraz.
To se mi líbíTo se mi líbí
O to jsem zakopla, když jsem se snažila najít jméno toho indeligenta z hydeparku co vedl řeč s Otokarem – o hodnocení našich olympioniků. Bylo to celkem zábavné je posloucha a vyvstala mi tam otázka rozdílu Otokarova hodnocení trenéra hokejistů po připomínce Komety..
Jaký je rozdíl mezi : „Není špatnej “ v Kometě udělal…..
Nebo je to dobrej trenér….
Nějak mi to jeho vyjádření jaxitaxi nesedí… ale co se divit ex… sport moderátor v.v.
To se mi líbíTo se mi líbí
Nerozumím.
To se mi líbíTo se mi líbí
Já to psala že:si nadělali a podělali vše c´to co nechtěli
http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/dw-nemecky-antidopingovy-kritik-se-pustil-do-norskych-astmatiku/
Pokaždé když se někomu něco nepovede bude to zpátky. Včetně těch našich „medajlistůL co nechtěj do Tjumeně. Dobře vědí, že se ukáže jejich „umění“ když tam budou rusové a tudíž se ta jejich „forma olympijská“ hukáže
To jejich nejostudnější „vyhráníL….. : -o
To se mi líbíTo se mi líbí
Tohle může být v současné sportovně-politické situaci politicky důležité :
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Ja-jsem-proti-EU-Koluje-VIDEO-se-slovy-Janka-Ledeckeho-ktere-media-asi-neodvysilaji-525898
To se mi líbíTo se mi líbí
Jo, akorát mi to nějak nepasuje – PROČ ŽE S TÍM VYLEZLI???? Co tím sledují….
To se mi líbíTo se mi líbí
To bude asi nějaká konspirační terórie.
To se mi líbíTo se mi líbí
Určitě, na příští olympiádě bude Janek předsedou ČOV.
To se mi líbíTo se mi líbí
No jen aby,ČOV do příští olympiády nebyl zrušen olympionici zařazení pod MŠ… tedy jako sportovnní odbor. To by bylo penz ušetřených…
To se mi líbíTo se mi líbí
Ještě něco k únoru:
Svatý Matěj ledy láme, nemá-li je, nadělá je
Netrkne-li únor rohem, šlehne ocasem
A všechny dlouhodobé rosničkové předpovědi se nevyrovnají pranostikám
To se mi líbíLíbí se 1 osoba
„Na počest Ester Ledecké, která dosáhla fenomenálního sportovního úspěchu, když na zimní olympiádě získala dvě zlaté medaile v různých sportech, bychom prý Českou republiku mohli přejmenovat třeba na Esterreich.“ (PL)
To se mi líbíTo se mi líbí
Fakta svědčí o zaujatosti (USA) :
https://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Skala-KSCM-Americka-FARA-a-zahranicni-agenti-525952
To se mi líbíTo se mi líbí
Maličkost pro Ester:
To se mi líbíTo se mi líbí
hele kacko kde jsi, a strejda celou noc,pisal mi nejaky magister z archivu v praglu, meno som okamzite zabudol,nebo nemam pamet na jmena tak mu rikam lasko ma,ze moja ziadost bude vyriesena do 30 dni,nepytal peniaze,to znamena,ze mi po 30 dnoch napisu,at jdu do hajzlu?strejdo ty tam pises,jak je to?slechto fifth pouzivam tvoj web site na osobnu korespondenciu,nic nehovor ja dekuji,ked citas strejdo ci kacko,jak to mam brat,bo cujem,ze ked nepytaju prachy asi hovno,co myslite jak svazaci?slechto,ked problem poslem ti zuvacky,aby som si ta kupil a ked nie?tak soudruh president demisi prijal…
To se mi líbíTo se mi líbí
Neplaš, čobolíku! Tímhle dopisem vlastně jen potvrzují, že tvou žádost dostali a že se s tím budou zabývat. Teď to začnou hledat a až něco najdou (nebo nenajdou), tak ti znova napíšou – buď ti něco pošlou a napíšou, kolik to stojí, nebo se tě zeptají, jestli to chceš, jestli chceš kopie, ověřené kopie a tak – a za jakou cenu. Nevím, jestli tam chtějí platby předem a jak to tam vedou – já tam byla kdysi dávno, to už je nejmíň dvacet let, za tu dobu se mohlo moc věcí změnit. Na tohle by ti líp odpověděl strejda. Ono to hledání je časově dost náročný, proto mají těch třicet dní na vyřízení. Ale zatím mám dojem, že to není beznadějný – kdyby tam tenhle druh písemností vůbšc neměli, tak by ti to asi rvovnou napsali. Držím palce a jsem sama zvědavá, jak to dopadne! 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
ja neplasim,to hlavny krok v hladani a kto hlada najde,mne treba mena…
To se mi líbíTo se mi líbí
a dakujem kacko,jses muza ty dala kopa a naviedla burana…
To se mi líbíTo se mi líbí
čobolíku, víš, aby se vůbec dokázalo nějak vykázat, kolik písemností je v archivu uloženo, tak se to počítá na tzv. běžné metry. Jeden „běžný metr“ je vlastně metr police, naplněný krabicemi nacpanými papírama. V našem archivu jsme, pokud se pamatuju, měli něco přes osm tisíc běžných metrů. A to jsme byli proti velkým archivům, mezi které ten vojenský patří, jen mrňavé plivátko! Existují sice různé pomůcky, podle kterých se archivář v té hoře papírů aspoň jakžtakž orientuje – ale nakonec stejně musí jít a vyndat z police ty krabice a pěkně list po listu prohlédnout. A tak tě jen prosím o trpělivost, ono to fakt chvíli trvá, než se něco najde…
To se mi líbíTo se mi líbí
rozkaz…
To se mi líbíTo se mi líbí
Určitě jste zaznamenali zprávu o úkladné smrti slovenského novináře. Všichni, včetně policie, ví předem proč k tomu došlo. Já ne.
A najdou se i duševní mrzáci kteří dokáží udělat takovouto přesmyčku :
vlk/2018/02/27/nevtip-na-tento-den-78/
To se mi líbíTo se mi líbí
Zabondím 🙂
Mimochodem : taky zapřisáhlý antikomunista.
To se mi líbíTo se mi líbí
To se dívím že to pustilo odkazy od tamtud jsou zde zakázany,a pro mě už zbytečnost už ani nenahlížím a na to jen bohužel kam muže zajít zaslepenost
To se mi líbíTo se mi líbí
No tady to je o něčem jiném ten slovenský klučina, který uměl velmi dobře plivat na své spoluobčany no a také na bývalé a současné mimomainstreamové názorové skupiny.
On v podstatě plnil zadání svých chlebodárců odrovnával konkurenci atd.
Prostě vynikající hlídací pes, sice ne demokracie ale svých chlebodárců. Vzhledem k tomu že jeho chlebodárce byl v ohrožení tak vystartoval tak jak byl zvyklý na jeho ochranu ale ouvej, dotkl se ne fiktivní s kterou zde mává jako s červeným hadrem např. Slonková aj. ale opravdové mafie.
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/464687-na-slovensku-zverejnili-posledni-reportaz-zavrazdeneho-novinare-o-italske-mafii.html
Pravděpodobně né té italské, jak se nám snaží nabulíkovat ( zde se evidentně jedná o výpad proti Robertu Ficovi) ale té, kde naše česká zcela nezávislá justice po příkazu „pusť ho“ z vyšších míst, tak pustila a nějaké mezinárodní dohody ji nezajímají.
https://zpravy.tiscali.cz/turci-zuri-cesko-propustilo-exvudce-syrskych-kurdu-309771
Vždyť jde jen o nějaké zbaraně ale rozhodne ne do Itálie.
Tož proto to naprosté zděšení nejen mainstreamových novinářů ale i jejich vodičů.
To se mi líbíTo se mi líbí
http://www.investigace.cz/author/pavla/
https://www.novinky.cz/domaci/464683-ceska-novinarka-dostala-ochranku-muze-byt-onim-presahem-vrazdy-slovenskeho-reportera.html
To se mi líbíTo se mi líbí
Takový slovenský Kmenta?
Hlídací pes svých chlebodárců … vidím to stejně.
To se mi líbíTo se mi líbí
Vsaďme se, že Zpráva o hospodaření ČT nebude PS odmítnuta. Kdo asi zase bude hlasovat pro odmítnutí, a kdo proti? Pro 22+pár „odpadlíků“, proti „demokratický“ protěžovaný zbytek. https://www.parlamentnilisty.cz/politika/poslanecka-snemovna/Nestoudne-Z-verejnopravni-televize-se-stal-nastroj-propagandy-manipulace-a-cenzury-Milos-Zeman-prednesl-zasadni-navrh-jak-vyzrat-na-CT-a-toto-nam-rekli-knize-Keller-ci-Okamura-525951
To se mi líbíTo se mi líbí
Zde s Vámi většina bude souhlasit protože pokud si vzpomenou na rok 2000 – 2001, tak jim je jasné že pokud někdo Dvořáka odvolá tak se v ČT bude okamžitě stávkovat.
“ Bezprostřední „příčinou rozruchu““ bylo odvolání generálního ředitele Dušana Chmelíčka, který ve funkci vydržel pouhých deset měsíců, a zejména pak rychlý výběr nového šéfa ČT. Tím televizní rada 20. prosince 2000, pouhých osm dní po Chmelíčkově odvolání, zvolila Jiřího Hodače.
No a následně když ředitel Hodač jmenoval Janu Bobošíkovou bylo rozhodnuto a tyto neuvážené kroky museli likvidovat až nejvyšší politici – > možná si někteří vzpomenou jak musel i revmatický Ruml přespávat v ČT.
No a to všechno kvůli zpravodajství ČT Jany Bobošíkové vše ostatní by Hodačovi prošlo ale Bobošíková, která začala připravovat vlastní zpravodajství, které se ve vysílání poprvé objevilo na Štědrý den.
Toto zpravodajství neodpovídalo požadavkům celé čtyřkoalice ale hlavně ODS i ODA a proto bylo rozhodnuto, že jej mohli vidět jen lidé přijímající signál z pozemních vysílačů, pro diváky satelitního vysílání a kabelových televizí bylo blokováno a tak nadále sledovali „vzbouřenecké“ zprávy. Bobošíková naprosto neprozřetelně navíc rozdala dvě desítky výpovědí, které později musel sice bezproblémově ale rušit až soud.
To podstatné je že politici z tehdejší čtyřkoalice a části ČSSD museli proti tomuto suchému odideologizovanému Bobošíkovskému zpravodajství naprosto nekompromisně zasáhnout. Jan Ruml a Ivan Pilip si proto vzali spacák a přímo na zpravodajském sále přespávali a tak zabránili případnému násilnému vyklizení redakce.
No a v současnosti zde máme demokratický blok + Piráty, kteří v souladu s peticí, která nese název „Mantinely demokracie“ a obsahuje devatenáct bodů, které konečně budou bránit jak naši pluralitní ČT tak i demokracii před zvůlí vlády a lidu.
Tož generální ředitel Petr Dvořák již tuto petici podepsal a celá ČT se podle ní evidentně řídí.
Proto zde opět máme něco jako 2000-2001 ale poněkud později a poněkud zaobaleněji ale „podstata demokracie“, která je zakleta ve zpravodajství ČT se nezměnila.
No přespávat asi půjde předsada Pirátů, protože Kalousek je na to starý a prof. PhDr. Petr Fiala, Ph.D., LL.M. nemůže kvůli postavení.¨
Takže uvítejme PhDr. Ivana Bartoše, Ph.D. se spacákem v redakci zpravodajství ČT Tempora mutantur not et mutamur in illis.
To se mi líbíTo se mi líbí
Proč by prof. PhDr. Petr Fiala, Ph.D.,LL.M. kvůli postavení nemohl? Tak bude spát na zádech.
To se mi líbíTo se mi líbí
Všude lidí chuml
Každý tam měl VUML
A mezi nimi Ruml
Tak to je teda gól
To se mi líbíTo se mi líbí
„Na existenci zvonu z nacistické éry upozornila bývala církevní varhanice v kostele Sigrid Petersová. „Není přece možné, abychom křtili děti pod zvonem s nápisem ´Vše pro vlast´,“ řekla v létě v rozhovoru pro národní agenturu DPA.“
Ne? A proč ne?
https://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa/hitleruv-zvon-v-kostele-zustane-rozhodla-si-nemecka-vesnice_469383.html
To se mi líbíTo se mi líbí
Ti už si fakt dělaj prdel.
http://www.reflex.cz/clanek/olympiada-2018/85351/vitezem-olympiady-je-evropska-unie-vymysleli-v-bruselu.html
To se mi líbíTo se mi líbí
śe mi líbí ten rýpanec, že jsou všichni bílí… holt vždycky se dá něco zesměšnit…
To se mi líbíTo se mi líbí
No jo, to v Bruseli nedomysleli. Po protestech muslimskejch obcí to selhání určitě napraví.
To se mi líbíTo se mi líbí
Italský psychiatr: Muslimové vyženou Evropany a převezmou kontinent
To se mi líbíTo se mi líbí
Má pravdu, pokud nevyndáme koule z trezoru.
To se mi líbíTo se mi líbí
http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/rusko-ceka-sok-wada-mu-zakazala-poradat-sportovni-mezinarodni-souteze/
Trapná a ubožácká šikana… Kde a kdy se ti hoši hodlají zastavit? Má to vůbec nějaké hranice?
To se mi líbíTo se mi líbí
Ale Lujjzo. To se dalo čekat. proč si myslíte že naši „taky sportovci“ se tak starali. i když jim mělo dojít, že národ je nebere.. Nebyli pozváni na Staromák… No a – Víte – asi nezískali tolik ruských sportovců na svou stranu jako doufali. Zapomněli na jedno že RUS je prostě RUs. těch přeběhlíků není zas až tolik. Navíc ta výhra v hokeji… to muselo někoho pořádně naštvat – vždyť hokej vládne sportům. Těch 2/6/10 přes všechny restrikce – jejda. Taky chtěli vyprovokovat rusy ani tam se jim nezadařilo – navíc paralimpiáda – moc se o tom podivném působení VADy píše negativně i na západě. No co rusové – patrně tím pádem přestanou platit peníze do jejich kasiček a myslím že to nejsou právě malé peníze. A pak mám obav jestli nepočítají s pádem Putina a rozparcelováním Ruska. Furt jim nedochází že to není jen Putin – že je to celý systém, a že lidi si už měli možnost vyzkoušet jak je to v tom jejich dobrotivém světě.
Uvidíme … ale asi – vždycky se tyhlety akce obrátili proti strůjcům – proč by to včil mělo být jinak.
To se mi líbíTo se mi líbí
https://sport.aktualne.cz/olympijske-hry/rusko-uz-je-zase-clenem-mezinarodniho-olympijskeho-vyboru-tr/r~7146312a1c9111e8a72bac1f6b220ee8/?utm_source=centrumHP&utm_medium=sportbox&utm_content=editor1&utm_term=position-5
To se mi líbíTo se mi líbí
Z článku:
„Jak připomněla ruská média, nejbližším úkolem Ruska nyní bude vyhovět novým pravidlům Světové antidopingové agentury WADA, aby se země mohla i po 1. dubnu ucházet o pořádání mezinárodních soutěží. WADA zatím ruské antidopingové agentuře RUSADA nevrátila akreditaci pro provádění testů.“
Tak jo, „vyhovět novým pravidlům WADA“.
Platí ta nová pravidla pro všechny, nebo jenom pro Rusko?
A až jim „vyhovíte“, určitě vymyslej nová. Na to se můžete spolehnout.
To se mi líbíTo se mi líbí
Ony ty příspěvky asi opravdu nebudou malé……
To se mi líbíTo se mi líbí
Dozvuky olympiády a příprava dopingu.
Tahle scénka z Untergangu má fantastické množství repríz. Tento tvůrce byl nápaditý, koho by to s holema napadlo. 😀
To se mi líbíTo se mi líbí