V rámci boje o procenta se rozhodla hlava ČSSD udělat ze sebe hlavu tříhlavou. Ve smyslu „Chytré horákyně“ všemi milovaný předseda (tedy milovaný těmi, které podržel u koryt) odešel neodešel z funkcí. Nebude řídit stranu, na to má zelináře a rychlokvašku z Plzně podrazáka nevyChovance. Nepovede stranu ve volebním klání, na to má Luboše Velkohubého Vrtulníka Zaorálka. A zůstane „pouze“ předsedou vlády. Té vlády, jejíž nesporné úspěchy pohřbil tím, že se nechal svést Kalouskovými poradci k nesmyslné akci „antibabiš“, čímž ztratil pouze on sám, nikoli však Babiš. Moudřejší straníci věděli a dodnes vědí, že v případě, kdy by Kalouskovo našeptávání uťal ráznými slovy, mohli mít oba, tedy jak ANO tak ČSSD zhruba stejnou oblibu a on naději na další čtyři roky v pohodlném premiérském křesle.
Leč nestalo se a trojhlavá saň se vydala s hrozivým syčením do boje o voliče. Vyjadřování jednotlivých aktérů této proměny sama o sobě dávají naději spíše na výsledek jednociferný, ale není všem dnům konec. A aby se náhodou nepodařilo překročit desítku se pokusil zabránit odborář předseda Senátu Štěch ve svém návrhu který by podle něj „zajistil českým firmám příliv až několika desítek tisíc pracovníků“. Chce zvýšit odvody živnostníkům tak aby se jim nevyplácelo soukromé podnikání a nechali se raději zaměstnat.
„Myslím si, že je tu velká skupina lidí, kteří pracují jako OSVČ a nejsou z národohospodářského hlediska efektivně využití. My máme tolik OSVČ, jako mají typicky agrární země na jihu Evropy, a nikdo neví, jaký je jejich přínos pro tvorbu HDP,” řekl Štěch.
Možná, snad, ale… Kdo může posoudit, který živnostník něco přináší pro HDP a který ne? Kdo může posoudit, který živnostník je zbytečný a který ne? U živnostníků se podobný problém vyřeší obvykle sám. Buď je o jeho činnost zájem a tedy se uživí nebo jej nezájem donutí podnikání ukončit.
Ostatně jaký přínos z národohospodářského hlediska má právě osoba takového Štěcha, který se z odborového předáka vypracoval na předsedu Senátu a o práci jako takové slyšel snad vyprávět? Jeho přínos je rozhodně nižší než toho posledního živnostníčka. Už jen tím, že živnostníka si platí konkrétní zákazníci, kdežto Štěcha platí všichni z daní.
Když už by chtěl Štěch někoho posílat do práce, měl by se věnovat spíše těm, kteří doposud pracovat ani nezačali a jsou živi pouze ze sociálních dávek. Tam je prostoru pro aktivity nevídaně. Ale na ty si nedovolí ani pomyslet.
Po parazitovi Mládkovi tu máme dalšího myslitele. Neefektivního senátora Štěcha.
Neefektivního – neřekla bych. Proč si myslíte, že si jej drží zuby nehty v Senátu. A docela stačí matura a škola odborářskýho života. Vždyť už se nechal slyšet, že bude kandidovat na stolec nejvyšší – i když napřed bude nutno odstranit Zemana , proto ty nájezdy na něj a ovlivňování senátníků…. bohužel… – holt jako Zápotonda.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Milan_%C5%A0t%C4%9Bch
ju a
https://www.google.cz/search?q=%C5%A0t%C4%9Bch&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=vAxDWe-bB8nR8ge7jYGIAg
a zcela v jeho šlépějích/Zápotondy/
To se mi líbíTo se mi líbí
… když vidím toho opět ztloustlýho Chovance, tak zrovna tudle jsem se bavil s jedným taky starým týpkem a von mi u tý pípy, kde cumlal vodu bez, neomaleně a netaktně tvrdil, že si klidně dosáhne mejdlem bez pomoci čeho i kohokoliv na záda. Tak jsem mu rovnou řekl, ať si vodsedne, že nemám špindíry rád. Nekecám, von si popelníkem klidně přede mnou drze jezdil po zádech a to uměl jen jednou rukou!!! Ale zase musím nerad přiznat, že je samej sval a před hospodou mě ještě nasral úplně ze všeho nejvíc, protože si na rozdíl vode mě pamatoval, jakým směrem se má vydat k svýmu domovu. Taky vo něm vím, že docela pravidelně běhá čiperně po mý silnici. Onehdy jsem ho skoro úspěšně srazil autem, jak mě štval a jak lehce běžel. Jen díky mým pomalým reakcím za volantem se mi to, bohužel nepovedlo.
A teď před spaním ještě tahle pohroma:
https://www.novinky.cz/koktejl/440907-gymnastka-v-91-letech-vystrihla-paradni-sestavu-na-bradlech.html
Kurva přátelé, můžu já mít ještě vůbec z něčeho radost?
To se mi líbíTo se mi líbí
Ale jistě. Třeba z toho, že ve Tvejch letech Tě nikdo nenutí dělat sestavu na bradlech.
To se mi líbíTo se mi líbí
… to je mi malá útěcha, né že bych trpěl gerontofilií, je-li v mým věku možný to takhle napsat, ale viděls ty její nohy? Kdybys viděl jen moje kolena …. prostě jeden velkej „proud žalu“ mě zachvátil, něco jako vidět v blízký dálce Charóna a jeho řeku Styx! … ale to Ty ještě nemůžeš chápat!
To se mi líbíTo se mi líbí
Buď v klidu, já bych to ve svejch necelejch padesáti taky nedal 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
Větší šanci na úspěch byste měl, pokud byste včas otevřel dveře u spolujezdce…:-)
To se mi líbíTo se mi líbí
Ba ne já si také myslel že Angličané to neumí ale oni to opravdu umí a jak.
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Byli-tam-imigranti-socialne-slabi-radnice-na-ne-kaslala-A-do-nejvyssich-pater-umistovali-ty-nepohyblive-Mnozi-se-hruzna-svedectvi-o-shorelem-londynskem-vezaku-492424
To se mi líbíTo se mi líbí
Nomenklaturní komunistickej kádr soudruh Štěch měl už pětadvacet let viset.
A Bohoušek se velmi brzy oběsí sám.
To se mi líbíTo se mi líbí
není to tak dlouho co jsem tohle tvrdil.
akorát s tím rozdílem,že to přijde po volbách.
jsou tedy jenom tři možnosti.
1. je to blázen a měl by na to dostat papíry,“blázen na hlavní pracovní poměr“,protože přijít s tímto nápadem před volbama a v době kdy se ČSSD točí okolo 10% by politika při smyslech nemohlo ani napadnout.
2. dostal za to zaplaceno,nějakou budoucí výhodou,takže je mu zcela jedno,že to ČSSD nějaké to procento voličů ještě sebere.
3. přišel s tím před volbama úmyslně aby tu ČSSD zničil.
To se mi líbíTo se mi líbí
Jenže jste zaměnil nositele nápadu. U vás to měl být Babiš, ne Štěch.
To se mi líbíTo se mi líbí
https://www.novinky.cz/domaci/440967-zbavte-stecha-funkce-zadaji-nastvani-zivnostnici.html
To se mi líbíTo se mi líbí
„Chce Milan Štěch dorazit živnostníky nebo ČSSD? Zdá se, že někteří kolegové se rozhodli zahrát si se soc.dem obdobu Modré velryby. Bohužel.“ (tweetnul Jeroným Tejc) Jo, tohle by mě taky zajímalo.
To se mi líbíTo se mi líbí
Několik postřehů Erika Besta, amerického novináře žijícího v Praze:..
Vadilo snad někdy ČSSD či jiným stranám, že má Babiš Agrofert a média? Ó NIKOLIV. Sobotka chtěl být za každou cenu premiérem, a proto uzavřeli s ANO koalici.Proč se to ale děje nyní ? Protože ANO má stále vyšší a vyšší preference, zatím co ostatní tradiční strany (s vyjímkou KSČM) se propadají a mají až panický strach z parlamentních voleb, jak už to ostatně naznačily i nedávné volby do krajů a do Senátu. Což teprve volby prezidenta, to už je přímo na mrtvici.Zatím co se Sobotka bojí o svůj post, předvádějí nám jiní poněkud trapnou parodii na téma Chytrá horákyně – Lidovci a STAN. Všechny strany dohromady pak spojuje nostalgická vzpomínka na dobu sjednocení v Národní frontě proti společnému nepříteli, kterým je nyní Babiš. Co kdyby vyšly najevo finanční a majetkové machinace z minula ? A těch je věru dost – ODS, ODA, TOP 09, dotace, církevní restituce …… co namátkou třeba tohle ?..
.. ;…..Schwarzenberg, sám jako ministr vlády ČR podnikal po celou dobu ministrování se svou firmou ORLÍK NAD VLTAVOU s.r.o., Bělohorská 165 Praha 6, IČ: 45023930, kde drží 99,82 % podíl. Kalousek této firmě převedl více jak 100 milionů Kč dotací ze státního rozpočtu ČR a mnoho desítek milionů Kč z EU. Jen za poslední 2 roky ministrování obdržel Schwarzenberg prostřednictvím této firmy od Kalouska a ing.Čiernika z MZE 70 milionů za odbahnění písčitých rybníků Sobík, Silvestr a Zhoř, kde místo bahna těžil písek, který prodával a používal na opravy …. pochopitelně, všechno bylo a je v naprostém pořádku. Bude to tak ale i nadále ? … při dnešní konstelaci politiků, jejich úrovni a chamtivosti si myslím, že ano. Rozhodně nechtějí žádné novoty. Vždyť většina z nich ani v životě nepracovala a politika je přeci velmi dobrý zdroj obživy !!!
Pak dnes někomu věř. Myslím, že si to musí pečlivě zvážit každý sám za sebe – na základě vlastní úvahy, zhodnocení faktů a čistého svědomí.
To se mi líbíTo se mi líbí
Ano přesně, co víc dodat?
To se mi líbíTo se mi líbí
Na aktivity našeho knížepána se musíte dívat v širších souvislostech. Je to naše rodinné stříbro a noblesa sama. Tam platí jiná pravidla hry a pokud to posvětil tehdejší pan ministr Kalousek, tak to bude čisté, jak křišťálová studánka, kde nejhlubší je Schwarzenbergův les, tam roste tmavé kapradí a vůkol rudý vřes … ehm, čo to tárám. A hlavně nezávidět úspěšným, to je, oč tu běží. Ale ten Babiš, ten teda je. Potvor jeden, staví čápům hnízda a Zelení teroristi mu nemohou přijít na jméno. Divný to svět.
To se mi líbíTo se mi líbí
👍👌👍
To se mi líbíTo se mi líbí
chi chi 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
A to ještě po likvidaci Zimoly (jasně měl průšvih, ale hlasy by zajistil), kterého v tom vymáchali (stejně tak se ho mohli zastat) se zbavili podle mě jednoho z nejschopnějších (kulicha) Ludvíka.
Ten, znechucen, že v Praze vyhrál profláknutý Dolínek končí.
Žijí ve stejné bublině, jako komunisti před ´89. Totální ztráta empatie s voliči.
Vůbec nepochopili, že volič chce vidět nové tváře (které se ještě nestačily profláknout). To by ale museli mezi sebe někoho pustit. Takže raději Štěch, Zavadil, Zaorálek, Hamáček, Chovanec…..
To se mi líbíTo se mi líbí
https://www.novinky.cz/domaci/440927-chovanec-volby-jdeme-vyhrat-kdyby-byla-spravedlnost-mame-40-procent.html
ani to nebudu komentovat
To se mi líbíTo se mi líbí
To je skutečně na dr.Chocholuška…
To se mi líbíTo se mi líbí
k to u kdyby — u nás se říkávalo… kdyby pes nes.ál – dál by uběhl
jo ti naši předkové-.—–
To se mi líbíTo se mi líbí
Prosím Vás to není křeč ČSSD, to je křeč doposud vládnoucích „DIenstbierovců“, to oni budou muset přenechat část své moci soukromému politickému projektu ANO.
No ale na druhou stranu jsem nevěřil, že komplot tu ODS dotlačí do vlády a ono se mu to opravdu povedlo.
Na ČSSD se prosím dívejme jako na stranu, která díky své ultrapravicové všehoschopnosti nás možná zachránila od US systému vládnutí.
No bude jim to po volbách moc slušet :
ANO+ODS+KDU – ČSL.
To se mi líbíTo se mi líbí
Co si zvolíme (my a všichni spoluobčané), to budeme mít. Jako vždycky 😦
To se mi líbíTo se mi líbí
Ne tak úplně my.
MY si zvolíme svobodně pouze a jen tehdy, když se oprostíme od současné masmediální manipulační fikce.
Bohužel doposud naprosto vždy, nad občanem zvítězila PR fikce a ne ta obyčejná realita.
Proto si myslím že v těchto volbách to nebude jiné – > zvítězí ten jehož PR bude věrohodnější a sofistikovanější než protivníkovo.
To se mi líbíTo se mi líbí
Italské přísloví
Non perdere tempo su aspetti banali transcurando l´essenziale
Nechytej stín, jinak ztratíš podstatu
To se mi líbíTo se mi líbí
Ježkovy zraky, nestrašte. To zas bude: reformy! dluh! důchody! zdravotnictví! podnikatelé! a stát nás nezajímá…
To se mi líbíTo se mi líbí
Co je ale horší tak Madeleine Albrightová, která si řídí svého Karla Janečka se konečně napakuje.
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Karel-Janecek-dostal-zelenou-k-miliardam-pod-Cinovcem-Nejlevnejsi-tezba-lithia-na-svete-mnou-si-ruce-Australane-492294
To se mi líbíTo se mi líbí
Inu, krvavá Madla a Ten mládenec se svými „zjedy“ .. ,to je mi partička!
To se mi líbíTo se mi líbí
Alespoň už konečně víme za jakým účelem byl Janeček stvořen.
Prý boj proti korupci, volební model D21?
„Politické volby podle D21 přinesou kvalitnější demokracii. Vtáhnou občany více do hry a posílí volební vyhlídky schopných a věrohodných kandidátů“.
Chce se mi napsat prdlajs, ale napíšu pchá, protože jsem občas přece jen dáma..
To se mi líbíTo se mi líbí
Divný je, že prapodivně se aktivisti, co obvykle vystartují – ani ťuk., A to přesto , že tato těžba bez zátěže okolí určitě nebude. Tak nevím…
To se mi líbíTo se mi líbí
PROBOHA a co chcete zvolit at zvolíte cokoliv,nic se nezmění………co je jasné budou se utahovat šrouby v socialních programech…….bohužel nebude nikdo kdo by to aspon předstíral.
MY si zvolíme svobodně pouze a jen tehdy, když se oprostíme od současné masmediální manipulační fikce.
Mohl byste mě řici co si mám svobodně zvolit………už budu sprostej……..když VÁM dají vybrat s 5 hoven mužete vybrat zase jen hovno ale svobodně
To se mi líbíTo se mi líbí
tata
Ta Vaše poslední věta:
„Mohl byste mě řici co si mám svobodně zvolit………už budu sprostej……..když VÁM dají vybrat s 5 hoven mužete vybrat zase jen hovno ale svobodně“
… to je přesně hřebíček na hlavičku!!!… Je to, jako vybrat si mezi morem a cholerou.
To se mi líbíTo se mi líbí
Já vím je to velice obtížné ale například:
Máme třeba 543 kandidátů na prezidenta ale jen jednoho nanejvýše dva volitelné.
https://www.prezident21.cz/candidates?nointro=1&gclid=CJH8gf-UwtQCFciRGwodCEoIzQ
Vždy je nutné hledat tu osobu nebo stranu či hnutí, která není pokračováním současné „demokracie“.
Potom ale opravdu beze srandy je nezbytné si přečíst program příslušné strany ale hlavně mu také porozumět.
Následně jej porovnat s programy minulými a také odškrtat si co ta která strana udělala pro ČR a pro občana (zde se nemyslí, že zavedla lepší a vyšší daně nebo ve spolupráci s EU je odzbrojila atd.) .
No a naprosto andělsky čistí nováčci např. Realisté – > no tak tam je nutné se zpravidla mrknou na toho vepře_du.
No a ejhle von je tam z Německa odejitej totálně ušmudlanej Robejšek, který jako první navrhl přemístění amerických základen z Německa do Čech.
Robejškův zásadový názor, že morální principy nemají v mezinárodní politice co dělat: „Předstíráme-li opak, chováme se pokrytecky, a co je ještě mnohem horší – chováme se hloupě.“
Je to potom již mnohem snazší jako třeba minulý nováček a jeho moto :
Nemáme čas na občany protože makáme atd. .
Takže lze se zorientovat, né že ne a vždy je lépší něco volit i když s chybou než bezchybně je nevolyt..
To se mi líbíTo se mi líbí
OT – Co se děje u Tribuna – že se na něj nejde dostat ???
To se mi líbíTo se mi líbí
Mě to hlásí problém s certifikátem pro https. Pro většinu prohlížečů je pak taková stránka nedůvěryhodná a buďto řvou, nebo rovnou připojení blokují. Jestli na něj máte kontakt, můžete ho na problém upozornit. Jinak doporučuji počkat, než si toho všimne a opraví to.
To se mi líbíTo se mi líbí
Zajímavé že stejný problém je u stránek časopisu Vesmír
To se mi líbíTo se mi líbí
Tak si myslím, že to ti socani vrcholoví dělají schválně. Co krok, to nasírák jako hrom. Nebo jsou na drogách, jinak si to neumím vysvětlit. A zase nám nezbývá, než volit buď menší zlo, nebo nevolit. Já prubnu toho Japončíka a za půl roku Zemana. Pokud to skončí propadákem, tak další urna, která mě uvidí, nebude volební, ale ta v krematoriu. Už těm pitomcům dělat kašpara nebudu.
To se mi líbíTo se mi líbí
Do seznamu nevolitelných se hlásí další uchazeči:
„Pokud by se zelení do Sněmovny dostali, k čemuž potřebují alespoň pět procent, Stropnický vyloučil spolupráci s komunisty a hnutím ANO. „Upřímně řečeno, není na čem spolupracovat. Komunisté se projevují jako síla, která je proti pokroku, proti Evropě,“ uvedl Stropnický.
Spolupráci na sněmovní úrovni si zelení naopak umí představit se sociální demokracií, TOP 09, lidovci a hnutím STAN.“
To se mi líbíTo se mi líbí
To je jen do vole_b potom mu taťka vysvětlí, jak se vydělávají prešule a synek pochopí co je to LIDEM nebo LES atd. .
Jinak by se matinka známá to vítačka migrantů za soukromý politický projekt ANO, opravdu ale opravdu naštvala a to je v této pročmoudí rodině nepřípustné.
To se mi líbíTo se mi líbí
Conchita Stropnický je ukázkový osel. Ale ambice má, to zase jooo!
To se mi líbíTo se mi líbí
Rosťo, abyste se zase nevymlouval, že jste se nedověděl o PŠM včas v neděli, 22:05 na ČT24 bude opět p.t. publiku podán
výplach mozkusouhrn ověřených českotelevizních informací na téma „nekritický svět podle Putina, a čeští dezinformátoři zase jezdí do Moskvy pro informace“ Uvádí nadějnýpropagandistamoderátor Luboš Rosí.To se mi líbíLíbí se 1 osoba
TV dneska totálně překroutila Štěchův blábol a dala mu úplně jiný význam. Prostě šlo „jen“ o to zvyšování odvodů. Ale důvod proč to chce udělat už zcela pominula. Takže zase desinformace.
To se mi líbíTo se mi líbí
No, já jsem chtěl jít na ryby. Je to povinné?
To se mi líbíTo se mi líbí
je
To se mi líbíTo se mi líbí
A co byste vlastně chtěl dělat na rybách? Sedět u řeky s cihlou na hlavě? 😉
To se mi líbíTo se mi líbí
Já si tam léčím u rybníka nerva. Koukám na obrovský vinohrad, potulují se tam zajíci, srnky a občas propluje bobr. Z toho nadšen nejsem. Ale když začnou poletovat kolem mě vlhy pestré, je to nádhera. Občas proletí k zemi šíp v podobě káněte a nahoru už si táhne myš. V opačném rohu stojí nehnutě volavka a čeká na svačinku. A jak se setmí, tak se mi netopíři trefují do vlasce a simulují záběry. Někdy si myslím, že to dělají schválně. A v poslední době chodí na ryby i děvčata, nejen my staří dědci. A vy na mě snějakým hňupem v bakalovizi 😆
To se mi líbíTo se mi líbí
Ano, přesně, musí být na drogách. Jinak se to vysvětlit nedá. I když, podle mého, Štěch mířil spíš na ty tzv. živnostníky, tzn. že jsou vlastně zaměstnanci, ale pro zaměstnavatele je to výhodnější (vím o čem mluvím, nejsou to pouze Ukrajinci zdaleka), tak tohle prohlásit v situaci ČSSD před volbami je naprostá hovadina.
To se mi líbíTo se mi líbí
Pokud myslel švarcáky, tak ti paradoxně vytvářejí nejvíce HDP jako OSVČ. Takže ani tady se netrefil.
To se mi líbíTo se mi líbí
Nevím jaký HDP vytvářejí, ale o to nejde přece.
To se mi líbíTo se mi líbí
Přece svou prací pro „zákazníka“, tedy pro firmu stejně, jako zaměstnanci.
To se mi líbíTo se mi líbí
No právě stejně jako zaměstnanci, jenže skutečně odvádějí méně a navíc to ani pro ně není výhodné. Do budoucna jasně, převážně. I když na nemocenské odvádějí méně a mají stejné, a já jim to ani neberu, služby. A o to jde. Mládek i Štěch měli pravdu, jenže jeden to řekl dost hulvátsky a druhý opravdu v nevhodnou dobu. A ptz mainstrem je jaký je, to asi souhlasíte, tak to rozmázne samozřejmě tak, že TOP09 a a ODS budou za lidumily. A o to přece kráčí.
To se mi líbíTo se mi líbí
Ono přece nejde ani o ty odvody, ale o to, že chtěl jejich prostřednictvím nahnat lidi do fabrik. To je naprosté hulvátství. A os člověka, který prohlásil cosi o Zemanovi a demenci to sedí…
To se mi líbíTo se mi líbí
kočko,
prosím,porovnejte si dvě částky.
minimální zdravotní pojištění,které platí OSVČ
a zdravotní pojištění z minimální mzdy.
pokud vám vyjde třetina,jako těm odborářům,tak mi vysvětlete jak jste k tomu výsledku došla.
To se mi líbíTo se mi líbí
čtenáři, my,kteří v tom žijeme, tomu přece nerozumíme. Přečtěte si tenhle článek a bude vám jasno: http://blog.aktualne.cz/blogy/jiri-skuhrovec.php?itemid=29440
To se mi líbíTo se mi líbí
Na celej tejto diskusii ma udivuje „efekt suseda a zdochnutej kozy“. Teda že ak nie sú rovné podmienky a zamestnanci platia viac daní, tak automaticky sa tlačí na to, aby platili viac aj živnostníci. Prečo nie naopak? Osobne si myslím, že by zamestnanci mali platiť menej.
Okrem toho, nikoho napríklad nenapadlo, že živnostníci – neplatci DPH – platia DPH zo všetkých svojich nákladov, ktoré si inak ostatné firmy odpočítavajú na vstupe. Tým chcem povedať, že nasilu sa porovnáva neporovnateľné.
To se mi líbíTo se mi líbí
pane Bavore,
to se číst nedá,vždyť má u profilu napsáno i toto.
„Aby si udržel kontakt s realitou radí zadavatelům i firmám, zasedá v různých komisích (od Úřadu vlády po Rekonstrukci státu), a sem tam zajde na pivo s lidmi, co se živí nějakou skutečnou prací.“
takové počtáře,co okem vidí pořád samé třetiny musí být radost obsluhovat,výčepní mu donese půllitr piva a on mu bude tvrdit,že mu tam stojí třetinka.
To se mi líbíTo se mi líbí
Myslíte systém Švarc? Pokud myslel tohle, tak to situaci na pracovním trhu neřeší, protože oni pracují a díry v nedostatku pracovníků jinde nezalátají. V každém případě švarcsystém je neštěstí pro ty, kteří na něho musí přistoupit.
To se mi líbíTo se mi líbí
Ano to si myslím, ono je to velmi výhodné pro zaměstnavatele, ne pro ty pracovníky, ale jsou prostě oblasti, kde jinak práci neseženete nebo těžko. I nyní. A nějaké kecy ekonomů, nebo spíše „ekonomů“ jako jsou nyní na novinkách, jsou jen kecy. Jenže samozřejmě mainstream si přiloží. A proto si myslím, že je Štěch na drogách ;). Podotýkám, že ČSSD, a Štěcha vůbec, nemusím, ale o tomhle něco vím.
To se mi líbíTo se mi líbí
Je to asi rok, možná víc, co jsem kdesi četl, že se chystá likvidace oranžových. Že se o to postará jejich velení by mě v životě nenapadlo.
Dotaz. Umí někdo rozklíčovat toho Janečka a lithium? Bude to něco jako Bakala a OKD, že se řádně napakuje a občan se státem utře hubu?
To se mi líbíTo se mi líbí
Tady není co klíčovat jinak pouze dodatek; ne Janeček ale Madeleine + její podílová v Austráliii.
Stát a obce podle toho co jim schválil budou mít 1,5 procenta z tržní ceny v Česku a to je to podstatné, protože tržní cena za kterou se to bude z Česka vyvážet je 100 x vyšší.
To se mi líbíTo se mi líbí
Ti, co to schválili ještě nesedí? Je v té smlouvě i dodatek, že pověřená firma zaplatí za socdem dluh?
To se mi líbíTo se mi líbí
Bohužel to se dočasně (tj. 21 let) nedá zjistit.
To se mi líbíTo se mi líbí
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Konec-reci-a-zasvecene-slovo-k-bohatstvi-Ceska-za-tisice-miliard-Jak-je-to-s-lithiem-ktere-ma-chtit-Albrightova-a-nas-pry-jen-odrbou-491306
To se mi líbíTo se mi líbí
„Lithium – krádež století…. Je třeba to zastavit….“
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/VIDEO-a-v-nem-vyklad-Lithium-kradez-stoleti-3-tisice-miliard-pro-Cesko-byznysmeni-to-chteji-za-babku-Je-treba-to-zastavit-zde-je-cesta-491242
To se mi líbíTo se mi líbí
OT: Pán Bavor, zaklope holub na okno.
To se mi líbíTo se mi líbí
já jsem tak šťastný že tady budou investovat.
Číňané mají připravené miliardy a chtějí i českou vodu. Zajímají se o Severomoravské vodárny
http://archiv.ihned.cz/c1-65770260-cinane-maji-pripravene-miliardy-a-chteji-i-ceskou-vodu-zajimaji-se-o-severomoravske-vodarny
To se mi líbíTo se mi líbí
Zase tak velká změna to nebude, protože Severomoravské vodovody a kanalizace v současnosti vlastní téměř z 99% madridská Aqualia Czech – Španělé a Japonci (49% koncern Mitsui).
Zkuste si schválně vyhledat nějaké články z doby, kdy do všelijakých VAKů přicházeli „strategičtí partneři“. Troufal bych si tvrdit, že většina z nich bude oslavných – na téma jak nový investor zanedbané vodohospodářství po komunistech rozhýbá a přivede do světlé budoucnosti. Jo, tihle „zachránci“ ale přicházeli ze západu.. a českou i moravskou vodu dostávali obvykle výměnou za slib a trochu skleněných korálků.. 😦
To se mi líbíTo se mi líbí
Koukám že se vás osočení živnostníků se strany socana vůbec nedotýká. Jó, kdyby to tak řekl Babiš, to byste tu skákal metr dvacet, ale on Štěch toho vlastně tak moc neřekl. Jen by chtěl poslat živnostníky do fabrik. Jak kdysi komunisti.
To se mi líbíTo se mi líbí
… to bych se tedy ozval, Bavore, opravdu nedotýká. Mám Vás rád a tu zdejší svobodu taky. Ale když Vy necítíte slabý, velmi slabý témata (a to jsem dneska hodně diplomatickej), tak to ještě neznamená, že ostatní si nemohou dovolit mlčet
… a naše skákání a ten Váš Babiš byl opravdu pod Vaší úroveň!
To se mi líbíTo se mi líbí
samozřejmě že vím, ale ta vaše vzájemná láska (osočování) ty slaboučký témata ještě více ostatním znepřístupňuje.
To se mi líbíTo se mi líbí
No, já nevím, ale ten blábol, co Štěch vysmolil za slabé téma nepovažuji. Kdyby pan šéfsenátor měl trochu cti v těle, tak se půjde podívat na Nuselák.
To se mi líbíTo se mi líbí
Rosťo, odpověděl ste si sám = blábol – silný téma. Já vidím pouze to první! Ale třeba to je silný téma, tedy jak pro koho, žejo?
To se mi líbíTo se mi líbí
Když to máte těžký. My, ti obyčejní, to za silný téma považujeme.
To se mi líbíTo se mi líbí
Blbíši, vás se to netýká? Abyste se nepletl. Vždyť tím svým výrokem překonal i Pilného. Představte si ten Štěchův nápad dotažený do konce: živnostníci nedůchodci do fabrik, živnostníci důchodci půjdou sekat trávu. A to by bylo, abychom ten
socialismuskapitalismus nevybudovali.To se mi líbíTo se mi líbí
blbíš napsal:
16.6.2017 (23:11)
Souhlas
Na tom tématu je silné jen to kam může dojít blbost těchto politiků ted konkrétně s ČSSD.Nestačím se divit jak se předhanějí kdo pronese větší blbost,nejhorší je to načasovaní jakoby naopak chtěli dosahnout nejhoršího vysledku né na opak.
SAMOTNÉ v jinou dobu by to nejspíše zapadlo jako bezvýznamné.
JENŽE tento týden perlili………..nejdříve ZAORÁLEK………LIDÉ NÁS NEČTOU……opravdu tragikomický vystup……..pak ŠTĚCH……..NO PANE Bavor vy JSTE TOMU DAL NÁBOJ NA DRUHOU STRANU……..NA tom je děsné jak to řekl a kdy,zde se spíše dá souhlasit s kočkou a jejím vysvětlení
no a zakončil to CHOVANEC………JEHO SPRAVEDLNOSTÍ.
politika asi vysává mozek jinak si to neumím vysvětlit
To se mi líbíTo se mi líbí
Jak na druhou stranu? Řekl to tak, že chce dostat živnostníky do montoven? Řekl. Takže žádný jiný náboj. Prostě tak to řekl. Ne, že to tak mohlo vyznít. On to doslova tak řekl.
To se mi líbíTo se mi líbí
A CO BY BYLO špatné aby TY CO PRACUJÍ na černo přes ruzné ob chcávky.a ryskují v připadě invalidity,nebo že v duchodu budou mýt malí duchod,radši pracovali normalně.
ALE MUSÍ to byt řečeno jinak………ale jak zrovna kritizuji jeho ,tak zrovna to zase cpete mermocí VY………VIZ Vaše…………Bavor V. napsal:
17.6.2017 (08:12)
VIZ………….CO vám napsal blbíš……..a naše skákání a ten Váš Babiš byl opravdu pod Vaší úroveň!
ve Vašem případě už je to posedlost a hodně nepochopitelná
To se mi líbíTo se mi líbí
Tato,
1.kde se píše o těch, co pracují na černo?
2.vás se to skákání netýká, nejste OSVČ
3.Babiše do problému vždy cpal čtenář, akorát že nakonec ta myšlenka vypadla ze Štěcha. Což už čtenář není ochoten přiznat ani sám sobě.
To se mi líbíTo se mi líbí
pana Bavore,
takže já,v jednom ze tří bodů,nazvu Štěcha bláznem na hlavní pracovní poměr,v dalším podplaceným politikem,no a vám to nestačí.
o čem se chcete bavit,že ústavní činitel ani neumí počítat?
že lže jako cigán?neověří si fakta a lže jako ten Středula nedávno,s třetinovou sádrou.
že odborářská jedna třetina je debilovina,vycucaná z palce.
bavit se o „myšlenkách“ odborářů si mi vážně nechce,došli bycho stejně jenom k tomu,že hájí zájmy nadnárodního kapitálu a těch největších firem kde jsou odborové organizace,i když se tváří že obhajují zájmy zaměstnanců.
jména jako Falbr,Zavadil,Štěch,Středula raději ani nevyslovovat,protože by člověk mohl chytnut nějakou nakažlivou nemoc.
že jsou socani debilové,kteří dávají na kandidátky kdejakého odboráře je pravda,druhá pravda zase je,že voliči jim dávají hlasy,takže v to jedou také.
přeji jim to,těm socanům,ať si ochutnají vlastní polívčičku,co si navařili ať si sežerou,no a klidně ať se po konzumaci té polívčičky dostanou až na infekční oddělení.
a voličům přeji šťastnou ruku,aby se jim povedlo to co s bazénkovým Škromachem.
třeba se voličům,kteří jsou zaměstnanci a mají v rodině nějakého živnostníka začnou otevírat oči.
To se mi líbíTo se mi líbí
Mne spíše zaujalo to, že jste to tvrdil už dávno. Ale pořád jen s Babišem, nikoli se socany…
To se mi líbíTo se mi líbí
JINAK OT
shledl jsem film Lidice mám ho nahraný……jako film celkem slabota……ovšem mělo by se to vždy omlacovat lidem jako Herman,BĚLOBRAD…..JAK JE NEBETYČNEJ ROZDÍL JEJICH VINNA A NAŠE.Tlustou čáru ano ale nikdy nedopustit klást rovinu,nikdy nezapomenout,LIDICE,LEŽÁKY A JINÉ ZVĚRSTVA.Proč to piši na konci je jedna pravda jak je politika špatná za každého režimu v každé době
To se mi líbíTo se mi líbí
když tedy jinak pane Bavore nedáte,a už potřetí mi míníte připomínat že jsem do toho pořád cpal Babiše,tak si vzájemně osvěžíme paměť.
při jedné z našich společných diskuzí ohledně eet,kde jste vy opakoval donekonečna o narovnávání podnikatelského prostředí jsem se vás zeptal jestli stále budete obhajovat Babiše až po volbách vymyslí druhé narovnávání podnikatelského prostředí a zruší vydajové paušály.
že jsem v jiné diskuzi tvrdil,že krok číslo jedna(eet) už je splněn a krok číslo dvě(zvýšení sociálního a zdravotního pojištění) teprve přijde,tak to bylo,ale nikoho jsem nejmenoval,alespoň si na to nevzpomínám.
pokud to ale vy víte jistě,tak se vám omlouvám.
nepředpokládám totiž již delší dobu,že ČSSD by po následujících volbách měla na nějaké rozhodování vliv.
To se mi líbíTo se mi líbí
Asi si nebudeme namlouvat, že občas není nutné jmenovat, ale dotyčný z kontextu prostě vyjde. A eet je připsáno Babišovi, tedy i ty další úpravy z kontextu povídání logicky vychází na Babiše. A nevšiml jsem si, že by Štěch byl zvolen za ANO. A vy jste napsal toto: není to tak dlouho co jsem tohle tvrdil. akorát s tím rozdílem,že to přijde po volbách.. Opět v kontextu dalšího jste prostě popřel svá původní prohlášení a otočil jste to k socanům. Ale vy jste skutečně netvrdil, že to udělají socani. A teď je to od jejich člověka.
To se mi líbíTo se mi líbí
když to tak zhodnotím,tak jste se chtěl jenom dohadovat.
jestli mě máte zařazeného mezi skalní obhájce socanů tak bohužel,nejsem jím a nejsem ani tím pravým kdo by se s váma chtěl na toto téma dohadovat.
To se mi líbíTo se mi líbí
No fakt je, že se nám takhle oběma povedlo zamluvit to podstatné.😕 A to je Štěchův výrok. A navíc nikdo nereagoval na desinformace ČT, kdy hovořili o méně podstatné toho vyjádření jako o hlavním problému a skutečnou část výroku prostě zatajili.
To se mi líbíTo se mi líbí
jsem přesvědčen,že Štěchovy štěky až tak mnoho lidí nedokáží zvednout ze židle,jsem přesvědčen i o tom,že i lidé zaměstnaní ve firmách kde nějaký ten odborový svaz je si akorát tak řeknou,že štěk se sere do toho po čem mu nic není,ale to k čemu by se vyjádřit měl drží jazyk za zuby.
ti nejrozumější zaměstnanci si navíc ještě řeknou,že by měl raději držet hubu,protože v zájmu zaměstnance rozhodně není aby se mu zvýšila konkurence na pracovním trhu.
já bych alespoň takto uvažoval,rozhodně bych si nepřál aby mi v zaměstnání naznačovali že mám držet hubu protože za bránou nás takových jako jsem já čeká dalších padesát.
To se mi líbíTo se mi líbí
Jenže ono jich za bránou padesát nečeká. On tam dneska nečeká nikdo…
To se mi líbíTo se mi líbí
právě proto by se nynější zaměstnanci měli bránit nápadům Štěcha jako ti úplně první v řadě.
protože by jim to mohlo přinést pouze problémy,živnostník,který tu živnost musel ukončit kvůli tomu,že se zvýšenými odvody už by ta živnost pro něho neměla ekonomický smysl by totiž bral cokoliv a za jakékoliv peníze,takže by mohly desítky tisíc bývalých živnostníků začít snižovat ten momentální tlak na zvyšování mezd nynějších zaměstnanců,a to dost výrazně.
a za těmi branami by se jich také těch padesát čekajících mohlo brzy objevit.
bývalý živnostník by také nebyl tou osobou která by vstoupila do odborové organizace druhý měsíc po nástupu,ten by držel hudbu a krok a byl by rád že může dělat za jisté peníze každý měsíc na účet.
a ještě by chodil nadřízenému líbat ruku.
To se mi líbíTo se mi líbí
Obávám se, že tohle nikoho nenapadne. Ale také jsou naopak mezi zaměstnanci mnozí, kteří by to živnostníkům přáli.
To se mi líbíTo se mi líbí
To si pletete se státními úředníky 🙂 Ti se opravdu nenadřou, nezi známými jich mám dost. Ale zaměstnanec v soukromé firmě je o něčem jiném. Pokud jste neprošel obojím ( podnikáním i zaměstnaneckým poměrem) po sobě ve velmi krátké době (ale ne před 10 lety!), tak nesrovnávejte. Mám v práci kolegu, který ukončil podnikání a nechal se zaměstnat ve svém oboru ve větší a.s. Už pominu to, že se na dané místo dostal díky osobě hodně blízké samotným majitelům, jinak by se tak jednoduše na tuto pozici nedostal. A víte jaké bylo moje překvapení, že výplatě říká „almuženka“ a nemít nějaké úspory z dob minulých (přestože jeho firma vyhlásila bankrot), asi by to nerozdýchal. Vydržel to rok. Založil znovu podnikání a prohlásil, že to není pro něho, on by ze mzdy nevyžil a hlavně ho spíš psychicky deptala ta bezmocnost cokoli bez schválení nadřízeného prosadit či udělat. Být zaměstnanec, totiž taky není nic s medem. Proto taky spousta zaměstnanců skončí velmi rychle ve stádiu tzv. „plničů“ a stanou se apatickými.
To se mi líbíTo se mi líbí
Divoženko,
vůbec nerozumím tomu proč jste mi to takto napsala.
já jsem přece netvrdil,že se v soukromé firmě bývalý živnostník nenadře,že tam bude mít leháro za které dostane modré z nebe.
To se mi líbíTo se mi líbí
To jsem taky říct nechtěla, to jste si odvodil sám. Spíš jsem chtěla poukázat na to, že mnohdy si živnostníci stěžují, jak se nadřou a zaměstnanci jen nastaví ruku a o nic víc se nestarají. Každý to má jinak těžké a pokud si to nevyzkouší na obou stranách, nemůže objektivně srovnávat. Tak jako každý nespokojený zaměstnanec může začít podnikat, tak taky může OSVČ skončit a nechat se zaměstnat. Třeba se pak každý vrátí k tomu co dělal původně, protože mu to bude vyhovovat více. Každý má vlohy na něco jiného a jak jsem někde četla hezké a pravdivé heslo : Není špinavá a podřadná práce, je jen špatně placená…
To se mi líbíTo se mi líbí
Buldozer Jirka Paroubek si podal přihlášku do socdem. Něco mně říká, že je to pro ně dar z nebes, pokud ovšem ta plejáda neschopných a všehoschopných ho mezi sebe pustí.
To se mi líbíTo se mi líbí
DOufám, že nepustí-li bude to pro ně ouvej.
To se mi líbíTo se mi líbí
Nechce se jim. Ani trochu…
To se mi líbíTo se mi líbí
Brkoun nám růžoví ? Zase ??
To se mi líbíTo se mi líbí
Teď jsem před chvílí dokoukala na Primu a slovní souboj Pospíšila a Zaorálka. Celkem mě Zaorálek překvapil. Abych řekla pravdu, dost mě předtím některými výroky iritoval a přestože je původem přes kopeček 🙂 , tak ho nemusím. Ale mluvil dobře, skoro bych ho podezírala , že doteď to byly čistě účelové mimikry a až se vyškrábal na ten vrchol, začal s naléváním čistého vína . Pospíšil se kolikrát ani nestačil nadechnout, Bohuš je proti němu opravdu co se týče výřečnosti břídil. A nemluvil blbě, asi ho začnu sledovat :D, co do podzimu vymyslí…
To se mi líbíTo se mi líbí
Zao se umí přizpůsobit každé situaci. Když bude nutné, začne zítra mluvit úplně obráceně.
To se mi líbíTo se mi líbí
K Divožienke (12:12)
Tiež mám tú skúsenosť zo zamestnania aj živnosti vo veľmi krátkom čase za sebou a potvrdzujem. Zamestnanie je psychicky oveľa náročnejšie a stresujúcejšie. Veľmi veľa času sa tam strávi neefektívnymi poradami a komunikáciou, kvôli ktorej sa skutočná práca často musí robiť v nadčasoch a teda fakticky bezplatne.
Mám skúsenosti z nadnárodných zahraničných firiem. Tie k nám ako vrcholových manažérov posielajú čakateľov na postup, takže tí myslia krátkodobo typu „quick winn“. Našincov si hodnotia podľa úrovne komunikácie, takže aupairky, ktoré ani nezmaturovali, ale plynule melú po anglicky (hlúposti) sú na tom lepšie než dlhoročný odborník, ktorý sa zasekáva, lebo jeho jednoduchá angličtina mu nestačí na tie vysoko odborné myšlienky, ktoré chce vyjadriť.
Pre stredný manažment je v takýchto firmách najdôležitejšie to, ako sa vedia pred šéfstvom prezentovať na poradách a písomne formou memoránd a mailov. Odbornosť a hľadanie optimálnych riešení, to je skoro druhoradé. V tomto zmysle školy dnes pripravujú absolventov dobre. Na poradách som mal často pocit, že mladší kolegovia vystupujú ako na skúškach, kde im ide o známku (teda forma je skoro dôležitejšia ako obsah).
To se mi líbíTo se mi líbí
Přesně, 100 bodov 😀 za mě, lépe bych to nepopsala !
To se mi líbíLíbí se 1 osoba
Rovněž souhlasím. Není téměř co dodat.
To se mi líbíTo se mi líbí
NavajoMM,
přijde mi,že ten váš příklad je z jiné dimenze.
můj příklad bude z běžného života,dvě známé byly nuceny skončit minulý rok živnost,práce pro stavební spořitelnu jako osvč.
nevydělaly si ani na přežití,s bydlením u rodičů,s těmi dnešními nízkými odvody.
nechaly se zaměstnat jako prodavačky,Lidl,Kaufland,no „prodavačky“,doplňovačky regálů.
a i když na nich štípou dříví tak mlčí jako pěna.
toto jsou podniky kam Štěch potřebuje nahnat lidi,do těchto soukromých firem a jim podobných.
i kdyby je tam mučily tak se již nikdy nevrátí dělat to co dělaly.
To se mi líbíTo se mi líbí
Čtenáři, to nie je dobrý príklad. Ten štýl práce ako osvč pre stavebnú sporiteľňu poznám veľmi dobre. Tiež som niečo podobné robil nejaký čas a myslím, že sa to nedá robiť celoživotne. Systém odmeňovania je tam nastavený na trvalý maximálny výkon a to ťahať niekoľko rokov nevydrží ani kôň. Jediná šanca týchto ľudí je postúpiť v hierarchii, aby niekoľko ľudí z terénu makalo na nich.
Je možné, že ako živnostník mám z pekla šťastie, že sa mi podarilo uchytiť. No predtým som živnostníčil v inom fachu, ledva finančne prežíval a napokon takmer nevydržal fyzicky.
Mohol som byť rovnaký odstrašujúci príklad, ako ste použili.
Stále však platí, že ten zamestnanecký stav viac psychicky (možno aj fyzicky) ničí, to nie je o financiách, ale o tom, ako sa človek cíti. Nie som Držgroš (Skrblík) McDuck, aby ma dokázal vyliečiť pohľad na plný trezor zlata. 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
tak nejlepší příklad z nejlepších to nebude,ale pravděpodobnější by být mohl
To se mi líbíTo se mi líbí
NavajoMM,
nevím proč mě to nenapadlo už někdy dříve,ale chtěl bych se zeptat.
jaké jsou vlastně na Slovensku pro OSVČ minimální odvody zdravotního a sociálního pojištění?
To se mi líbíTo se mi líbí
Momentálne na rok 1997 je minimálny odvod (mesačne) do sociálky 146,35 €, do zdravotnej poisťovne 61,81 €.
Minimálny vymeriavací základ je 441,50 €.
Zo zdravotného ešte môže človeku vzniknúť nedoplatok, ak zarobí za rok viac ako minimálny základ, lebo do zdravotnej poisťovne sa platia len preddavky.
To se mi líbíTo se mi líbí
děkuji
To se mi líbíTo se mi líbí
Takže jenom min. ZP je na Slovensku nižší a to na Kč asi o 300. Pokud dobře počítám.
Jinak do SP je to skoro 4000 Kč (u nás skoro o polovinu méně) a min. vyměř. základ cca 11.500 Kč (u nás něco přes 7000). No to je docela darda.
To se mi líbíTo se mi líbí
Áno, to súvisí napríklad aj s minimálnou mzdou. Tá je u nás 435 € za rok 2017 to je tiež minimálne o 300 Kč viac ako u vás. Rozdiel bol väčší, ale u vás to zdvihli na začiatku roka o 11 %.
To se mi líbíTo se mi líbí
NMM – rozumím, ale nedbám. 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
Trochu mimo. Ty dvě jsou příklad toho, že trh si živnostníky vytřídí sám a není k tomu třeba Štěchových nápadů.
To se mi líbíTo se mi líbí
ach jo,jaké mimo?
vždyť jsem to uvedl právě proto aby bylo jasno,že po zavedení Štěchových nápadů do praxe by třídění trhu(tchuj tajbl) probíhalo rychleji.
jestli pro vás mimo tak ok.
Štěch to navrhl proto aby se třídil trh?Tomu chcete věřit?
a nebylo to náhodou proto aby cinkalo víc zlaťáků do státní pokladny,od těch co by to zvládli.
a proto aby se vytvořily fronty padesáti lidí před branou,od těch co by to nezvládli?
anebo možná i proto aby odborům přibyly ovečky o které se za členské příspěvky mohou „postarat“.
a v tv kydat moudra jak se zvyšuje počet odborově organizovaných zaměstnanců.
To se mi líbíTo se mi líbí
Štěch pochopitelně trh třídit nechce, ten uvažuje jen jedním směrem. Ale ty dvě jsou prostě příkladem toho, že někdo se uživí, někdo ne. Ale nevidím důvod, proč by měly sloužit jako přklad toho, že zaměstnanci musí deržet hubu. Přece jim nic nebrání, pustit se do něčeho jiného. A nebo nejsou schopné živnostenského podnikání. Což není žádné podceňování, ale konstatování. Někdo prostě starosti z podnikání neunese.
To se mi líbíTo se mi líbí
nic jim nebrání,máte „pravdu“
raději se odmlčím
To se mi líbíTo se mi líbí
Nepochopil
To se mi líbíTo se mi líbí
samozřejmě že nepochopil.
protože jsem dal příklad toho jak to dopadá když se někdo neuživí jako osvč a jak si potom váží zaměstnaneckého poměru,váží si ho až tak že ani necekce,i když s ním jednají jako s hadrem.
a vy na mě s názorem,že nevidíte důvod že zaměstnanci musí držet hubu.
píšu tak nesrozumitelně anebo jsem někde napsal,že !!! MUSÍ !!! držet hubu?
To se mi líbíTo se mi líbí
Přečtěte si Zdenu. Ta to vyjádřila daleko lépe než já
To se mi líbíTo se mi líbí
Zdena píše úplně o něčem jiném než jsem psal já.
To se mi líbíTo se mi líbí
Zdena píše přesně o tom, co já. O tom, že živnostníky nemá co třídit nějaký Štěch, ale že si je vytřídí trh sám. Buďto na to mají nebo nemají, buď je o jejich podnikání zájem nebo není. A pokud se někdo nedokáže smířit s náročností toho, co by chtěl dělat, pak se neuživí.
Já měl tenhle víkend setkání po 45 letech od matury. Jenže do dneška jsem měl odevzdat jeden menší rozpočet. Vyřešil jsem to tak, že jsem sice na sraz jel, ale dal si kávu, potřásl pravicí s chlapy, nechal se „olízat“ holkama a zase odjel. Prostě zákazníka nesmím zklamat.
Měl jsem jeden čas pojišťovačku. Vnutila se mi, ale věnovala se mi tak, že kdykoli jsem něco potřeboval, zařídila i po telefonu. Tak se mi stalo, že jsem si koupil auto a po telefonu mi ho pojistila i v sobotu dopoledne. Než jsem si vyřídil všechny formality, odjížděl jsem s pojištěným autem.
Prostě někdo má na to, aby podnikal, někdo nemá. A pokud nemá a nemá ani potřebné vzdělání, musí vzít první místo, které potká. Jo a pak ale musí i držet hubu. Jenže dneska není za branou další 50 ldí. A možnosti jsou. I když občas dost komplikované. To nepopírám.
To se mi líbíTo se mi líbí
pokud tomu, co psala Zdenka, Bavor, říkáte trh, tak jsem měl pravdu, článek vo ničem
To se mi líbíTo se mi líbí
Ten trh se pořád týká pouze těch živnostníků. Takže od Zdeny se to týká té její sestry a porovnání se čtenářovými známými.
To se mi líbíTo se mi líbí
Moje sestra pracuje už léta letoucí pro jednu stavební spořitelnu. jako osvč. Vydělávala pěkné peníze, na sociální však odváděla jen tolik, že jí byl důchod vypočítán na 8 000,- Kč. Počítala s malým důchodem s tím, že si na něj spořila bokem. Důchod už pobírá šest let a stále ještě pracuje pro tutéž stavební spořitelnu. Žije ve větším městě (kolem 100 000 obyvatel), má svou klientelu, která se vrací a zakládá nové spoření nebo si zařizuje hypotéky. Tito klienti ji pak doporučují dalším známým. Sestra musí neustále absolvovat nějaká školení a musí být „stále ve střehu“. Pravděpodobně je ale počet zájemců, kteří by chtěli pracovat pro nějaké stavební spořitelny, vyšší než pro kolik se najde uplatnění.
Takže mi z toho vychází, že čtenářovy známé na tu práci neměli možná talent nebo jim chyběli klienti.
Nedávno jsem projížděla přes Pardubice a na jednom hypermarketu měli inzerát jako brno, že přijmou prodavačky za nástupní plat 22 000,- Kč. Protože já žiju v kraji, kde se o takovém platu může prodavačkám (a nejen jim) jenom zdát, tak jsem si toho inzerátu všimla.
Já narozdíl od své sestry jsem se nechávala celý život zaměstnávat. Firmu, kde jsem pracovala od roku 1988 si po revoluci zprivatizovali ředitel a jeho náměstkové a pak ji střelili americkému zájemci. Po nástupu tohoto nového majitele sice vzrostly mzdy ale také buzerace. Firemní heslo “ Keep smile“ bylo falešné až na půdu. Po krátkém čase tento zaměstnavatel odešel do Ruska a Polska, a sebou si odnesl trhy, které koupí naší firmy získal. V padesáti letech jsem byla mezi víc jak třistapadesáti propuštěnými.
Díky protekci jsem získala v našem miniregionu místo uklízečky. Koštěte jsem se držela až do svého odchodu do důchodu.
Všechno je relativní a tak to bude i s tou částkou 22000,- Kč. Pro někoho to budou pěkné peníze a pro jiného částka úplně zanedbatelná…
To se mi líbíTo se mi líbí
Blbíši, vás se to netýká? Abyste se nepletl
odpovím Vám, Bavore, co se mě týká – TOHLE … končit u smetáku!!! … to se mě týká a hlavně dotýká a hodně!!!
…nějakej Štěch a jemu podobní idioti jsou daň za moji blbost, že jsem vládu věcí svých svěřil dobrovolně tupcům…každej den si to vyčítám, každej den se stydím sám před sebou. Neshledávám žádej důvod, abych s nima ztrácel ještě zbejvající čas! Ten jim náležitě věnuju pouze u voleb. Jinou možnost, bohužel, nemám!!!
To se mi líbíTo se mi líbí
(vsuvka)
Zdenko, asi ten smeták byl proto, že zřejmě nejste kamarádskej typ, žejo?
Podívejte na todle, co si ta personalistická pakáž všechno dovolí:
Technolog do kamarádského týmu
= a pak že se u nás neuživí absolventi humanitárních studií!!!
To se mi líbíTo se mi líbí
blbíši, kamarádskej typ to já zase jsem, ale ne s každým…
Ta firma, které jsme byli my zaměstnanci prodáni bylo světoznámé Gillette, po jejím nástupu nám náš šéf řekl, že postupně budeme všichni THP vyměněni. Začali postupně přicházet mladí vlci a spolupráce se měnila v souboj s dokazováním, že když něco nejde, tak za to může ten druhý.
Když tohle člověk zažil, tak si v padesáti letech řekne, stojí mi to za to dojíždět někam dál za prací a pak zjistit, že i jinde je to podobné?
Takže to koště jsem popadla protože bylo jen půl hodiny pěšky od místa bydliště. Tím pádem jsem měla k dispozici deset let celkem pravidelných půlhodinových raních a podvečerních vycházek 🙂 Díky tom u koštěti jsem si mohla popovídat se spoustou zajímavých lidí od bezdomovců, přes cigány, myslivce, rybáře, kuchařky, vojáky, letce, akademické malíře, právníky, lékaře, doktory filozofie. Taky se na našem oddělení vystřídalo hodně cizinců. Z Indie a Nepálu, z Filipín, Černé Hory, Švýcarska, Ukrajiny, Slovenska, Pobřeží slonoviny, Nigerie, Vietnamu, Alžíru, USA. Tito cizinci mi dávali možnost semtam použít i mou ne příliž dobrou angličtinu s hanáckým přízvukem. Jak z předešlého vyplynulo, to koště uklízelo v jednom odborném léčebném ústavu na oddělení léčby kostní tuberkulózy, jediném v naší republice, proto ta rozmanitost mezi léčenými pacienty. Každý ten pacient si sebou nesl nějaký příběh a ty jejich příběhy byli také určitou částí potravy pro můj mozek.
Takže moje klesnutí na pozici uklízečky mne nijak zvlášť nefrustrovalo. Mimochodem, nevíte zda se tato profese svou vážeností už dostala z poslední příčky před poslance, kteří byli hned před námi na místě předposledním?
Je fakt, že některé mé kolegyně nesli ztrátu svého zaměstnání podstatně hůř než já.
Takže nazávěr jedna moudrost: Není až tak důležité, co tě v životě potká. Důležitější je jak se k tomu postavíš.
blbíši, zdraví spokojená důchodkyně Zdena
P.S. budu se těšit, až zase něco napíšete do diskuse Vy, protože číst Vaše vtipné komentáře mi dělá opravdovou radost.
To se mi líbíTo se mi líbí
Skvelý príbeh a skvelý záver.
Tým názvom firmy – Gilette, to ste ma prekvapili, mal som o tej firme lepšiu mienku. Je ale pravdepodobné, že ich vedenie má o našich ľuďoch podobnú mienku ako o Afričanoch.
Naši slovenskí žraloci sa od nich naučili to isté. Po prevzatí firmy vymenia všetkých starších zamestnancov, väčšinou sa ani nenamáhajú zistiť, akí sú kvalitní.
To se mi líbíTo se mi líbí
Vždy naprosto stejné (US managerský systém zabezpečení investic v jakékoli rozvojové zemi) i když přežijete „klinickou smrt“ firmy a jste opět normální zaměstnanec, je to něco co si ponesete až do smrti.
Protože vidět „odcházet“ pro likvidaci předurčeného zahraničního vlastníka a jím dosazenou likvidační zprávu firmy je sice krásné ale . ….. .
Člověk není jako fénix aby se sám spaloval a z popela se opět rodil.
Než se dostanete do potřebného švungu trvá to asi rok.
Protože pokud chcete něco dobrého Českého zlikvidovat, nechte to amíky řídit, nebo jim to prodejte.
To se mi líbíTo se mi líbí
On je ten Štěch vůbec zajímavá persona. Kariéru začal už před rokem 1989, kdy byl předsedou ROH ve Škodě Č. Budějovice. Do této funkce ho jmenovala strana a vláda (ta předlistopadová). No a po sametu plynule přešel do nezávislých odborů a v nich stoupal výše a výše, až to dotáhl na předsedu senátu.
To se mi líbíTo se mi líbí
Však taky to na 35 % dotáhneme, že ANO.
To se mi líbíTo se mi líbí