-
Nejnovější příspěvky
- O demokracii a toleranci nejvíce mluví ti, kteří nedemokraticky netolerují jiné názory. Bavor V.
Nejnovější komentáře
slim21dc0c737548 u Johnson chce o pomoci Izraeli… slim21dc0c737548 u Johnson chce o pomoci Izraeli… slim21dc0c737548 u Motor se po vzletu odpojil od… slim21dc0c737548 u Motor se po vzletu odpojil od… slim21dc0c737548 u ZELENSKYJ IN EXTREMIS slim21dc0c737548 u Podle Yellenové rostou globáln… slim21dc0c737548 u Podle Yellenové rostou globáln… slim21dc0c737548 u Souboj století slim21dc0c737548 u Souboj století slim21dc0c737548 u Souboj století slim21dc0c737548 u Souboj století slim21dc0c737548 u NEPŘEMÝŠLEJTE O TOM JAKO O SOU… Peter Matej u Nejvyšší ruský špion Naryškin… slim21dc0c737548 u Je na odstřel: Biden potřebuje… slim21dc0c737548 u O ČEM PÍŠE RUSKÝ TISK: PVO… -
Čta rozuměj; rozuměje rozvažuj; rozvažuje rozsuzuj; rozsuzuje nehaněj a nepotupuj; ale umíš-li, lepší udělej:
a my budeme tebe chváliti.
Sixt z Ottersdorfu. - Nemám nic proti knoflíkům. V přiměřeném množství W.M.Thackeray
Muslimský Pochod proti terorismu
Příspěvek byl publikován v rubrice Aktualitka se štítky muslimové, pochod, terorismus. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.
EU by se měla zamyslet a začít něco smysluplného dělat. Merkelová by se měla zasadit, aby se v EU plošně zrušilo DPH na svíčky a plyšáčky. Zbytečně to totiž finančně zatěžuje rodinný rozpočet. A musí se všichni víc semknout, aby ti Angličani, Francouzi, Němci …. se jmény Abdul, Muhammad apod. nemuseli těmi auty moc kličkovat. A dávat veřejně najevo, že se zastrašit nedáme.
To se mi líbíTo se mi líbí
Donald J. Trump✅ @realDonaldTrump
We must stop being politically correct and get down to the business of security for our people. If we don’t get smart it will only get worse
7 375 replies 17 949 retweetů 49 064 lajků
To se mi líbíTo se mi líbí
… přiznejte se, Rosťo, Vy ste na těch rybách nebyl, žejo?
jinak už fakt nevím, nevím:
Merkelová by se měla zasadit…
ta by se raději už ani vo ty plyšáky neměla snad ani snažit, co říkáte, dohodem se?
To se mi líbíTo se mi líbí
Pane kolego, kdyby se ta čúza dala zasadit, tak jedině na Saharu a nezalívat. A stejně to ti kluci a holky, co spolu mluví a všechno řídí, to mají pěkně ošéfované. Když má přijít k nějakému zásadnímu otřesu, tak do vedení dosadí bezdětné, aby neměli zpětnou vazbu. U nás věhlasného dramatika, u skopčáků makrelu, u frantíků klučinu, co má za manželku babičku. A ryby neberou a neberou. Čert aby to vzal i s Kalouskem ( Hermanem, Bělobrádkem, Teličkou, Mitrofanovem, Pehem, Jandou, rodinou Romancovů, Kocábem, Sobotkou a … a vůbec ). A ještě jsem zapomněl na všechny komedianty, kteří volí doprava a přitom mají paprče zastrčené přes Hermana ve státní pokladně až po ramena. A hovno umí. Tedy mimo urážení presidenta. To umí perfektně. Jdu se poohlídnout po nějaké té naší slovácké, nutno spálit červa a udržet dvojku v krvi. Doba to žádá.
To se mi líbíTo se mi líbí
bať, bať
palte červa za mě, já ještě musím do rána makat
To se mi líbíTo se mi líbí
Vy??? Onehdá jste tu psal srdcervoucí elaborát o tom, že jste z posledních sil vypnul zvonek, aby se ta paní s agronástrojem přes rameno nedozvonila a teď tu píšete, že stachanovci byli proti Vám jen líné lemry. No, totok?!?
To se mi líbíTo se mi líbí
… že si nepamatuju jména vnoučat je jasná zpráva, i poslední síly mi sou celkem blízký, ale paní s agronástrojem a zvonkem je přece jen taková nezvyklá kombinace, kterou by můj alzheimer ještě mohl zachytit, nahoďte, jsem jaksi mimo koridor.
To se mi líbíTo se mi líbí
Tam jste psal, že mozek funguje a tělo neslouží. Madam s kosou šla jen okolo 😆
To se mi líbíTo se mi líbí
tak vona se z toho agronástroje vyloupla nakonec kosa, tak to už si vzpomínám. Ale stejnak sem se šel pro jistotu, Rosťo, podívat za ty dveře jestli tam ještě nečeká. Chválabohu zatím nečeká, ale zase bohužel, ti stachanovci, co nechtěli píchnout, tam taky nebyli, proto ty natáhlý nocovky … termíny byly tentokrát dost krutý.
Ale už jsem se z toho trochu vyspal, tak se pokusím přečíst trochu vod tý jedovatý sliny, kterou tady vittta prská na slunce po vzoru „diskutování“ s na terase se hojně vyskytujícím
blbem, ach jó (abych si náhodou nemyslel, že svět se mezi tím, co sem makal, zlepšil),.
To se mi líbíTo se mi líbí
Vozí mi ji synkové z Čejkovic. Spokojenost! (Ne makrelu, ale to jste snad pochopil)
To se mi líbíTo se mi líbí
Stejně by se takové věci měly dostávat na předpis od doktora s maximálním doplatkem 10 kaček za demižon. I se šrůtkou uzeného, protože je potřeba si prvně zamastit krk. Lepší to tam teče.
To se mi líbíTo se mi líbí
Ako tým atentátom zamedziť?Ponúka sa jednoduchá odpoveď.Deportovať všetkých imigrantov za hranice Schengenu.To je bohužiaľ nerealizovateľné,bez toho,aby nedošlo prelievaniu krvi.Je iluzórne myslieť si,že deportácie sa zaobídu bez násilia.
Takže.
Najskôr zo všetkého je potrebné,aby armády NATO boli stiahnuté z krajín,v ktorých nemajú čo robiť.Hneď!…Dodržiavať Chartu OSN v bode – žiadny štát nemá právo zasahovať do vnútorných záležitostí iného štátu.Uvaliť prísne embargo na zbrane pre celý Blízky východ vrátane štátu Izrael.Donútiť štát Izrael,aby si prestal utierať zadok do rezolúcií RB OSN a aby rešpektoval medzinárodné právo a z neho vyplývajúce dohody a zmluvy.
Obsadiť pobrežné vody Líbye vojenským námorníctvom NATO a neumožniť ani jednému plavidlu s migrantami vyplávať smerom k Európe.Až potom by sa mohlo pristúpiť k riešeniu imigrantského problému v samotnej Európe.Najskôr však treba rázne zlikvidovať všetky proimigrantské aktivity ľudí typu Soroša spolu s mimovládnymi(slniečkárskymi)organizáciami, ktoré tento zloduch financuje.Každý štát musí vykonať podrobnú evidenciu a previerku migrantov na svojom území.Rozhodnúť,komu udelí azyl a koho bude deportovať.Tí čo ostanú,musia byť dôkladne preverení aj tajnými službami.A ostatných bude potrebné deportovať hoci aj nútene, do ich domovských štátov,alebo do táborov na území Líbye a územiach iných „prvých“bezpečných štátov.Dôstojné podmienky pre ľudí v táboroch musia zabezpečiť štáty s najväčšou vinou na rozosraní Blízkeho východu.
No a potom si spolu sadnúť za okrúhly stôl,odsúdiť sociálne experimenty súvisiace s tzv “ ľudskými právami“ a „politickou korektnosťou“,namiesto hľadania rozporov sa vrátiť k hospodárskej spolupráci najmä s RF,odstrániť politikárčenie na báze rôznych ideológií (ako napr. „Ja ho mám väčšieho,preto budem svetu vládnuť ja),vytýčiť ciele hospodárskeho rastu a rešpektovať kultúrne osobitosti každého európskeho štátu zapojeného do tejto spolupráce.
Inou možnosťou je len márna nádej na to,že sa migrantov poderí integrovať.To však popera mnoho vedcov a odborníkov.Našich Rómov sa nám nedarí integrovať už minimálne 600 rokov.
To se mi líbíTo se mi líbí
Ne, že by to nebylo krásné, ale ukažte mi jediného politika, který by byl schopen to udělat, pokud by teda byl ochoten.
To se mi líbíTo se mi líbí
Neukážem,lebo takých niet.Tu sa treba pozerať na to,že o politikov ani tak nejde.Minule som čítal(myslím,že to bolo nejaké juhočeské priodikum), kvázi spoveď ponovembrového politika Stráskeho o tom,ako sa rozkrádal národný majetok.Tak aj keď sa vo vašom parlamente vymenili tváre aj politické strany už fungujú pod iným názvami,tak netreba pochybovať o tom,že za každou tou pol.stranou,za každým politikom,stoja práve tí privatizační zlodeji z rokov deväťdesiatych a ešte za nimi stoja tí ešte silnejší a ešte bohatší zahraniční zlodeji.Sú to len sluhovia títo politici počnúc Bruselskými,slovenskými končiac.Tak cez politikov to pôjde ťažko.Nechcem tu šíriť defétizmus,ale ja neviem kto a ako môže migračný problém efektívne začať riešiť.Ale keby sa niekto kompetentný riešiť to opýtal mňa tak ja,insitný politický analytik by som mu vo svojej naivite navrhol horeuvedený návod.
To se mi líbíTo se mi líbí
Inu, hezká teorie, ale od počátku špatná. Tyhle činy nepáchají migranti, ale jejich potomci, kteří jsou právoplatnými občany dané země. Narodili se v ní a už tedy mají občanství. Těžko je můžou deportovat.
Jo, je možné odstranit to, co přišlo za posledních pár let. Je teoreticky možné odbourat pitomce z Itálie, kteří vozí čmoudy rovnou od libyjských břehů domů, protože je to brutálně skvělý byznys (jestli mě paměť neklame, šedesát éček na hlavu a den pro organizaci, která se o ně stará). Velmi teoreticky je možné postavit islám mimo zákon (ale jak, když muslimové jsou už starosty měst, vrcholnými politiky či jejich rodinnými příslušníky a přáteli).
Ne, tohle skončí válkou. Není otázkou zda, ale kdy. A to říkají lidé z vyšších bezpečnostních kruhů ČR. Jen vám to nepoví média a politici, protože vědí, že to způsobí paniku a také jejich nezvolení další rok.
Bůh nám pomáhej…
To se mi líbíTo se mi líbí
A kdo bude bojovat s kým?
Bez vojenských dodávek pro negry a čmoudy jsou tito za měsíc vyřízení.
Navíc, jednotlivé tlupy válčí už mezi sebou, a moc se nemusí ani negři s čmoudama.
Co je komu do občanství, zákony určují ti silnější.
V Mnichově klidně vydali agresorovi i Sudety, a kdyby se jim Hitler neprošel po držce, tak je to dodnes chvályhodný a legální čin mírumilovných a prozíravých politiků.
Dejme tomu že by se vinníkům čehokoliv občanství sebralo a takový člověk by si mohl vybrat.
Buď 500 Euro a šupem domů po vlastní ose, nebo nalodit násilím na loď a odvést do Libyie.
Moc by mě zajímalo, kdo by tam protestoval, jako oficiálně, když tam není žádná vláda.
V OSN to projde snadno, když prošlo bombardování Srbska a odtržení Kosova, co by nemohlo projít tohle.
Co se dělo strašlivých věcí na světě,….třeba v Siera Leone, a koho to z OSN zajímalo….
Myslím, že si děláte zbytečné starosti, věc je ve skutečnosti snadnější, než se zdá.
Jen chtít!
To je ovšem ten problém- chtít.
A tomu věřte, že by si muslimské rodiny najednou dávaly kurevsky majzla na své nezbedné členy, kdyby třeba lifrovali pryč všechny blízké příbuzné vraha.
Byli by integrovaní a loajální natošup!
To se mi líbíTo se mi líbí
Začnu od konce: máte pravdu, věci jsou snadnější… v hospodě po pěti pivech. A bohužel, tak na mě tyhle všechny názory působí.
Násilí, nucení, selekce… to není řešení, panejo. Takhle dopadneme jako Adolf. Začal s Židy, přidal komunisty, Čechy, skončilo by to u všech ostatních… Navíc tohle „kolektivní trestání“ vede k jedinému – ještě větší radikalizace, protože naštvete i ty, kteří do té doby byli celkem v pohodě. (Podotýkám, tohle není z mé hlavy, ale je to součást mého vzdělávání.)
A zrovna v OSN, kde šéfem pro lidská práva je Saud, to rozhodně neprojde.
To se mi líbíTo se mi líbí
V tom případě nezbývá nic jiného, než se semknout a nedat se zastrašit- a zmizet z dějin.
Jiná možnost, než jakou jsem nastínil totiž úspěšná být nemůže.
Jestliže vás takto vzdělávají, a říkají tomu vzdělávání, pak se nelze divit tomu, jak to v realitě vypadá.
V mém řešení řádná větší radikalizace přijít nemůže.
Jakmile se radikalizuje jeden člen rodiny, jde tato ze země celá.
To se může udělat legální úplně stejně, jako Norimberské zákony.
Komu vadily?
Porýní se obsadilo až v r.1936, to už NZ nějakou dobu platily.
Koho dneska zajímají zákony Římské říše, vzal jí čas.
Naše civilizace může přijmout zákony jaké chce, pro svou záchranu, ještě pořád jsme na to silní dost!
To se mi líbíTo se mi líbí
Jistě. Zákon je lidské dílo, nikoliv objektivně daná skutečnost. A lidé jej mohou nejen zavést, ale i měnit či zrušit, případně vyhlásit nový se zcela opačným zněním.
To se mi líbíTo se mi líbí
Zkuste někdy chvíli mezinárodní politiku žít. Myslím, že se mi pak i přijdete omluvit, pokud na to najdete dost chlapské odvahy.
Já jsem si tím prošlo a tím pádem také vím, co taková řešení vyvolávají za situace, kdy je dostupnost zbraní tak jednoduchá. A naše bezpečnostní sbory ani pohromadě nejsou tak silné, aby následující konflikt zvládly.
Krásným důkazem toho, co taková „blbost“ udělá, je Ukrajina. Stačilo „jen“ naštvat ruskou část populace tím, že je přestali uznávat jako sobě rovné. A bum do čerta, občanská válka trvá čtvrtý rok, konec je v nedohlednu a Ukrajinci udržují frontu za cenu obrovských nákladů a se zahraniční podporou.
Nepochopil jste totiž základ té myšlenky – vyhostíte pár rodin a ten zbytek komunity způsobí povstání, které skončí krvavou válkou. Evropa na to není připravena. A jak naráz vyhostíte pět miliónů lidí, kteří mají zbraně? Odpovím za vás – nijak, oni vyhostí vás.
Věřte mi nebo ne, bude to tak. Já se tím, bohužel, živím.
To se mi líbíTo se mi líbí
aha, už chápu – jste sem vyslán, abychom se s tím smířili a poslechli… che….no jo….
To se mi líbíTo se mi líbí
Nedělejte ze mě blbce!
Jestli se tím živíte, tím hůře, protože pak chápu, proč to tady takhle vypadá.
Občanská válka na Ukrajině je jen a jen o tom, že obě strany mají své vlastní dodavatele vojenského materiálu a též trošku jiné cíle.
Kyjev by rád opolčence zničil, ale nemůže, protože dobrovolníky podporuje vojenským materiálem Rusko a to v tak dostatečné míře, aby se nedali porazit.
Kdyby pak situace hořela, nastoupí ruské vojsko, v jakémkoliv jiném, než oficiálním mandátu.
Bez podpory Ruska by byli opolečenci zmasakrováni za dva měsíce.
Opolečenci na druhou stranu nemají žádný zájem o dobytí Kyjeva, takže se ona „občanská válka“ odehrává výhradně na čáře bojů, a lidé v 90% Ukrajiny neslyší ani palbu těžkých baterií, natož aby se jim bortily baráky na hlavu, to se spíše děje na východě Ukrajiny, která je menší a má daleko vyšší morálku a zájem na obranných bojích.
Chtějí (zřejmě) v kontextu k současnému stavu udržet své pozice a pokud možno se v budoucnu, až bude příznivější situace připojit k Rusku,(třeba i formou „samostatných republik“) nebo též získat autonmii v rámci Ukrajiny, kdyby se změnil režim v Kyjevě.
Nálady radikálních Ukrajinců ale nedovolují v žádném případě odevzdání zbraní, takže zatím je současný „neprávní“ stav jediným řešením.
Islamisté ale nemají nikoho, kdo by jim mohl dodávat vojenský materiál, bez vědomí tajných služeb jednotlivých států.
Proto jsem se ptal, kdo s kým bude válčit.
Samotným islamistům dojde válečný materiál za měsíc, dva. a pak mohou spáchat sebevraždu.
Domácí odboj, ať už formou dobrovolníků, či vojska a policie, bude naopak vybaven a vystrojen velice dobře, jak municí, tak zbraněmi, tak lékařským zázemím.
Naše bezpečnostní sbory jsou-pravda- slabé.
Ale islamistické bojůvky jsou ještě o hodně slabší.
Možná se jim daří v Sýrii či Iráku, ale to jenom proto, že jim někdo dodává za špinavé peníze zbraně a nám to je do značné míry jedno, protože se v tamějších mravech nevyznáme, takže se ani nemůžeme vysloveně zajímat o dění tam.
Jenže v Evropě by to bylo najednou jiné.
To se mi líbíTo se mi líbí
Naivko http://wp.me/a2H4Dg-3ho
To se mi líbíTo se mi líbí
No jasně, Pane Bavore, když vypukne v Evropě Občanská válka, tak zbraně islamistům budou dodávat Američané.
Možná nechápete, o čem píšu, ale zbraně dostupné sice jsou, ale jen proto, že se na nich přiživuje kde jaká špína a jaksi, v šengenu nikdo auta nekontroluje a prodejci zbraní jsou do značné míry spojeni s politiky.
Ve vyhroceném, nebo dokonce válečném stavu, budou na strategických místech ovšem stát ozbrojenci, rovněž budou blokovány přístavy (na to je naše civilizace silná dost) a najednou to tak snadné nebude.
Rovněž spojení politiků s nepřáteli je najednou dost nebezpečné, a popravčí četa je rychlým a elegantním řešením podobného prohřešku.
Pokud by USA dodávaly islamistům zbraně, a chtěli to udělat, pak to samozřejmě možné je, ale to už mohou rovnou vyhlásit evropským zemím válku.
Přecejenom, Německo, nebo třeba Francie není Vietnam nebo Irák.
To se mi líbíTo se mi líbí
Bůh nám nepomůže. Pokud hledáme pomocnou ruku, najdeme ji na konci vlastní paže. Země na západ je třeba jako spojence odepsat. Budou to nepřátelé. Oni už jsou, jen se to ještě neví, resp. nepřiznává.
Ta válka bude divná a její charakter těžko predikovat. Ale pro jistotu je v té ruce, o níž jsem se zmínil, třeba držet něco onačejšího, než plyšáka nebo svíčku.
To je důvod, proč nás chtějí odzbrojit a současně je to důvod, proč my se odzbrojit nedáme.
To se mi líbíTo se mi líbí
A ještě, co se týká Izraele (aby se mi to v jednom nepletlo) – budete stejnou měrou dozírat na ty, kteří se už sedmdesát let snaží vymazat Izrael z mapy světa? Na ty, kteří podporují terorismus, páchající raketové útoky, tak „běžné“, že se o nich už ani nepíše? O tom ani slovíčko, co?
To se mi líbíTo se mi líbí
Pokiaľ ste dobre čítal ten môj „návrh“,tak o nejakom dozeraní sa v ňom nepíše.Je tam spomenutá Charta OSN,článok o tom,že žiadny štát nemá právo zasahovať do vnútorných záležitostí iného štátu.Ďalej sa tam píše o uvalení embarga na dodávky zbraní štátom BV,včítane Izraela.A ešte sa tam píše,že treba donútiť štát Izrael,aby rešpektoval rezolúcie RB OSN.Poslednou takou rezolúciou ktorú Izrael odmieta rešpektovať je tá o zákaze budovania osád v západnom Jeruzaleme a na západnom brehu Jordánu.
To se mi líbíTo se mi líbí
Kde se rodí tihle příznivci nacisticko-sionistické ideologie označující legální a legitimní obranu proti okupaci za terorismus?
Palestinci mají plné právo vyhnat židovské sionistické okupanty ze své země a obnovit Palestinu v předválečných (1946) hranicích. Stejně jako Češi/Francouzi/Řekové/atd.atd….. měli plné právo vyhnat německé nacistické okupanty a obnovit své země v předválečných hranicích (1936). A Palestinci mají plné právo při tom vyhánění použít stejné metody jako používali Češi/Francouzi/Řekové/atd.atd….. včetně atentátů a bomb.
To se mi líbíTo se mi líbí
Jak daleko se chcete vracet a koho všechny chcete odněkud vyhánět? Stát Izrael nevznikl žádnou okupací, ale na základě rozhodnutí tehdejších vládců oblasti, tedy Britů a Francouzů. Úplně stejně jako Sýrie, Irák, Afghánistán či Pákistán, Jordánsko, Libanon etc. Tehdy se prostě z nějakých důvodů nějak nakreslily hranice v mapách a tak to prostě platí. Kromě Palestinců (stejných Semitů jako původní Židé), to všichni nějak vzali. A pokud bojovali, tak sami mezi sebou – Aghánistán je tak nesmyslná směs národů, že to nebude nikdy dělat dobrotu. Problém není v hranicích, ale v náboženstvích.
To se mi líbíTo se mi líbí
Problém je v náboženství — jakémkoliv.
To se mi líbíTo se mi líbí
Jistě jenže jaksi dál okupoval palestinské území a v tom je problém. On už samotný vznik Izraele je sporný, ale dejme tomu. Jenže proto, že nyní Evropa čelí muslimskému terorismu nebudeme přece přehlížet okupaci části Palestiny Izraelem. A pak má hans určitě částečně pravdu.
To se mi líbíTo se mi líbí
OK
Pak ale budeme požadovat vrácení Podkarpatské Rusi. Tu nám taky Ukrajina okupuje.
To se mi líbíTo se mi líbí
To není dobrý příklad. P.Rus jsme vydali +/- dobrovolně. (a SSSR, ne Ukrajině, mimochodem). Na vydání území obsazených Izraelem existují rezoluce OSN, mj. rez. 441/1967. Kterou, jak vidět, I. neplní právě 50 let…
To se mi líbíTo se mi líbí
Máte v tom dost zmatek co?
To se mi líbíTo se mi líbí
Ani ne
To se mi líbíTo se mi líbí
Já bych řekla že ano a dost. Jak můžete srovnávat Podkarpatskou Rus, která byla součástí ČSR asi 20 let (možná někdy i krátkou dobu za Přemyslovců), s okupací částí Palestiny Izraelem. Na Podkarpatské Rusi žili Rusíni s nějakými menšinami Rumunů, Maďarů atd., žádní Češi, Moravané, Slezané (samozřejmě s výjimkou tam poslaných úředníků), zatímco v Palestině žijí Palestinci, jejich území si Izrael přivlastnil nad rámec rozhodnutí OSN a stále přivlastňuje. Už jen to je okupace jak vyšitá. Přece nemůžeme „jen“ proto, že se nám nyní muslimští imigranti hromadí v Evropě, omlouvat násilné obsazení částí Palestiny.
To se mi líbíTo se mi líbí
Podkarpatská Rus byla součástí Uherského království, tedy Slovenska. Že po válce připadla ČSR, tak jen proto, že součástí bylo právě ono Slovensko. V přespříštím dílu „Co daly…“ bude právě povídání o vztazích Čechů, Slováků a Rusínů.
To se mi líbíTo se mi líbí
Podkarpatská Rus byla součástí Uherského království, tedy Slovenska
Vadná logika. Přímo blbost. Budapešť a Sedmihradsko byly také „součástí Uherského království, tedy Slovenska“? Jistěže ne.
Podkarpatská Rus nikdy ani na minutu nebyla součástí Slovenska ani administrativně, ani kulturně, prostě nijak. A její připojení k Československu nemělo žádnou souvislost s připojením Slovenska, šlo dva zcela nezávislé akty.
To se mi líbíTo se mi líbí
Trochu více pochopení pro souvislosti by neškodilo. Slovensko bylo součástí Uher a to tak důsledně, že jeden čas byl Prešpurk uherským hlavním městem, když v Pesti seděli Osmani. Stejně tak součástí Uher byla P.Rus, či Halič. Po rozpadu mocnářství se stalo Slovensko a P.Rus součástí ČSR, jako Halič se stala Polskou. Prostě kontinuální vývoj.
To se mi líbíTo se mi líbí
Len niekoľko poznámok k vzniku štátu Izrael.
Je pravdou,že vznikol na základe plánu OSN na rozdelenie Palestíny na židovský a palestínsky štát z r.1947.V akých hraniciach,je každému kto sa zaujíma známe.14.5.1948 bol vyhlásený židovský štát Izrael a na druhý deň vypukla 1.arabsko-izraelská vojna.V tom čase platilo zbrojné embargo uvalené západnými štátmi na Izrael.Pomohol Stalin a českoslovanské zbrane.Sám Ben Gurion vyhlásil,že bez Stalinovej pomoci by štát Izrael neexistoval.Preto aj bol Izrael vo svojich začiatkoch budovaný ako komunistický štát ( kibuce).Je dosť úsmevné,že komunisti odvodili nárok na svoj štát od najväčšieho plagiátu všetkých čias,od Biblie (Tóry),ktorá nie je ničím iným ako kompilátom starovekých mezopotámskych,starogréckych a staroegyptských mýtov.Meno Stalina na základe uvedeného,ale aj na základe toho,že to bol práve on,ktorý zachránil najviac židov pred holokaustom (Solženicyn,200 rokov spolu),by malo svietiť na stene jeruzalemského pamätníka Jad Vašem na najčestnejšom mieste.
Dnes sú hranice Izraela celkom iné ako boli pri jeho vzniku a cieľom je „Veľký Izrael“od Eufratu po Níl.Takto má v budúcnosti vyzerať „Veľký Izrael“ a táto jeho podoba je vyobrazená aj na minci 10 agorot.(predtým 100 šekelov)
To se mi líbíTo se mi líbí
Snad bych jenom podotkl, že původní Izrael roku 1948 byl do značné míry levicový, prokomunistický. Myslím, že nějaké komunistické kibucy existují dodnes, ale jsou už v menšině. Teď se všechno jaksi obrátilo, řada přistěhovalců z SSSR jsou naopak ostře pravicoví nacionalisté, jako Avi Lieberman (přistěhovalec původně z Kišiněva).
To se mi líbíTo se mi líbí
No a v podstatě se dostaneme k tomu, že první útočili Palestinci a útočí dodnes. A co se týká oněch rezolucí, tak nejspíše se jedná o jakousi obrannou reakci ještě na to embargo z roku 1948. Židi si pamatují hodně. A tím, že se tam stěhují i ruští Židé, tak těm ta paměť bude sloužit také dost.
A vydání P.R. bylo opravdu „dobrovolné“. Stalinovi se těžko dalo odmlouvat. Ukrajinu jsem zmiňoval proto, že se jedná o dnešní stav.
To se mi líbíTo se mi líbí
No.. Nejsem znalec mez. práva, ale nástupnickým státem SSSR je RF. Takže není vyloučeno, že P. Rus byste musel reklamovat tam 😦
To se mi líbíTo se mi líbí
To by „mezinárodně“ neklaplo – viz Krym.
To se mi líbíTo se mi líbí
Pane bavore, Izrael nevznikl stejně jako Sýrie, Irák, Afghánistán, Jordánsko atd.
Afghánistán vznikl tak, že Afghánci stříleli na všechny vetřelce, kteří se je pokusili okupovat. Kam vetřelci došli, tam jsou hranice. Obyvatelstvo se přitom nestěhovalo, žilo ve svých domovech.
Sýrie, Jordánsko, Irák vznikly tak, že Britové a Francouzi nakreslili hranice na bývalé turecké provincie a ke správě takto vzniklých celků dosadili loutkové vládce (kterým později dali více samostatnosti). Obyvatelstvo (kromě tureckých úředníků) se přitom nestěhovalo, žilo ve svých domovech.
Izrael vznikl tak, že Britové a další mocnosti nakreslili hranice uvnitř Palestiny a dali židovským ilegálním přistěhovalcům právo poznásilňovat a povraždit arabské obyvatelstvo uvnitř těchto hranic. Což Židé s velkým nadšením provedli, za vzor si přitom brali jim důvěrně známé německé protižidovské a protipartyzánské operace např. v Bělorusku (vyvražďování celých vesnic, násilné deportace, etnické čistky, okopírování rasistického zákonodárství atd…). Arabům se to nelíbilo, bránili se, tak Židé téhož roku 1948 zabrali ještě další velký kus Palestiny, kde původně velmoci Arabům milostivě dovolili zůstat, a tam taky Araby z velké části vylikvidovali. Etnické čistky v Palestině, její očišťování od bezprávných domorodců, probíhají od roku 1948 dodnes. Každý jednotlivý rok si Židé do památníčků s radostí zapisují nové úspěchy, nové konfiskace, nové loupeže a nové zabíjení.
To jest Izrael vnikl úplně jinak než Sýrie, Jordánsko, Irák – vnikl genocidou domácího obyvatelstva a jeho nahrazením vetřelci. Vzor a metody si přitom Židé brali z nacistické okupace českých zemí, Polska, Ukrajiny, Běloruska… ideologickou omáčku(nutnost „životního prostoru“, který si vezmeme tam, kde žili naši příbuzní před tisíciletími a tisíce let tu žijící domorodce vygenocidíme) od nacistů okopírovali rovněž.
Je fascinují, jak urputně i jinak slušní lidé rasisticky odmítají rovnost ras a národů a přiznávají Židům práva nadlidí, která přitom Němcům v analogické situaci rozhodně upírají, a jak urputně odmítají Palestincům přiznat aspoň stejná práva jako Čechům.
To se mi líbíTo se mi líbí
Unikla vám maličkost. Židé na území Palestiny žili dávno před vznikem státu Izrael. To jen vytýčením hranic se jejich stát jednak vytvořil, jednak se tam začali stěhovat i ti ze světa. Ale původní obyvatelstvo bylo i židovské.
To se mi líbíTo se mi líbí
No nic… s rozumem, jak se zdá, v hospodě neuspěju.
To se mi líbíTo se mi líbí
rozumem? – spíš manipulací!. My jsme dost prožili a taky pamatujeme a taky jsme neměli protinárodní vzdělání a známe historii.. … holt úkol jste nesplnil… ale klid … ne všechno se daří.
To se mi líbíTo se mi líbí
milá jaa, Sluníčko je tzv. insider, takže jeho informace v tomto směru jsou dost spolehlivé. Bohužel pro nás.
To se mi líbíTo se mi líbí
jo zasvěcenec, hmm a tak copak udělal proti stávajícímu stavu, kdfyž už se dostal na post zasvěcení…. … hmm Že by Jourová v nohavicích. Taky ta jeji „nemanipulace“ pro „kamaráda“ vylézá až včil… Hrdinové….
To se mi líbíTo se mi líbí
Insider ještě není zasvěcenec, jen má informace, se kterými ovšem nemůže nic udělat.
To se mi líbíTo se mi líbí
Pane domácí, vždycky se dá něco dělat. Je to dokonce v zájmu lidské rasy., Kdyby si takto jako náš „zasvěcenec “ počínali lidi v dávnověku, tak jsme dodnes v jaskyních a lovíme mamuty. Ale právě takoví zasvěcenci .. typu panábů dal – panbů vzal, nebo vzývající vyšší moc a vymlouvající se na „nemožnosti“ jsou to nehorší co může být. Totéž si mohli říct lidi za okupace a pod…. taky se nedali i když mnozí zaplatili cenu nejvyšší. Ale řekněte mi – jakou cenu má taková slouhovský život? Akorát když už sám nic neudělal, tak by měl říct o co se jedná a nevyhlazovat druhým myšlení do nenávratna.
To se mi líbíTo se mi líbí
Vždy se dá něco dělat, to máte pravdu, ale teď je otázka, kdy je ten který bod zvratu, po kterém už něco udělat nejde. A tak se musí najít jiné řešení. A obávám se, že s tím vyháněním to opravdu už je za tím bodem. Takže je třeba najít další řešení (sám tedy nevím jaké) a to něco udělat, než dojde k dalšímu bodu. Evropští bruselové to prozatím ještě nepochopili, což je mnohem větší průser než to, že vám Slunko bere iluze.
To se mi líbíTo se mi líbí
Víte, vážený/á jaa, na situaci v Evropě neexistují jednoduchá řešení. Ty jsou v hlavách primitivů a hospodských povalečů, kteří mají představu, jak budou všechno vracet, střílet a potápět. Ano, taky jsem si to do loňského roku v určité míře myslelo, než mě práce zavála do kruhů, kde se tyhle věci začínají řešit. Odtud pochází mé názory a odtud také vím, jak těžké je cokoli udělat, aniž by to spustilo lavinu, kterou nezastaví ani ty mocné USA (ty se na nás ve skutečnosti vykašlou, protože silná Evropa jim je ke škodě).
Jsem mladé Slunko, rádo bych jednou mělo rodinu a spokojený život. Bohužel, čím dále více mám pocit, že v Evropě tomu tak nebude možno. A čím více budeme naslouchat primitivismu, tím větší je riziko, že mladí lidé se dětí nedočkají, protože půjdou zase umírat do války.
Lidi, vy fakt chcete, aby se v našich ulicích střílelo? Aby tu vybuchovaly granáty? Já ne. Válku jsem nezažilo, ale bylo jsem se podívat v jedné válkou postižené blízkovýchodní zemi. Děkuji, nikdy více.
To se mi líbíTo se mi líbí
Milé slunko, vyměňte si pemprsky.
Když už jste se dostalo do těch „kruhů“, předpokládám, že evropskounijních, kde jste všechno pochopilo, hledejte tam složitá řešení.
Zatím ti pantátové celkem posrali co mohli. Na co se podívám a čeho se dotkli, to stojí celkem za prd. Výsledky? Skvost!
Proč jim věřit teď? Ani náhodou.
Že si stříkáte do gatí vy, to ještě neznamená, že to má být všeobecný jev.
To se mi líbíTo se mi líbí
Sluníčko, možná byste v těch kruzích mohli začít tím, že natrvalo zrušíte tu neziskovou námořní taxislužbu na trase Libye – Itálie. K tomu by IMHO žádného střílení nebylo potřeba, na to stačí účetní. A pokračovat byte mohli tím, že už opravdu, ale tentokrát doopravdy přestanete vyvážet evropskou demokracii na křídlech bombardérů a raket do zemí, kterým nerozumíte a rozumět nechcete. Ani na to nebude třeba žádné střílení.
Já vím, Kaddáfí byl diktátor a nikdo ho neměl rád, ale myslíte, že to, co ho i vaší zásluhou nahradilo, je v něčem lepší?
To se mi líbíTo se mi líbí
Pánové Hudče a oh, chápu vaše rozhořčení a i to, že jsem vám poskytlo perfektní hromosvod pro vybití frustrací z nečinnosti vrcholových politiků. Jak ale zmínil už pan Bavor, jsem Sluncem znalým, nikoli odpovědným. K tomu mi ještě pár desetiletí práce chybí.
S tím, co se na území EU a jejích hranicích děje také nesouhlasím. Pouze jsem podotklo, že jednoduchá řešení vůbec nejsou tak jednoduchá, jak se tváří, a že jejich následky mohou být nedozírné. Namísto zamyšlení nad realitou jsem jen napadáno, v duchu své výchovy se tedy bráním. Nic více, nic méně.
Možná ale bude skutečně vhodnější nechat si své informace pro sebe a nekazit vám válečnou náladu…
To se mi líbíTo se mi líbí
jen přípodotek
místo blue.sun
by bylo vhodnější
bad.sun
To se mi líbíTo se mi líbí
Chtělo jsem, ale tuto funkci už přidělili jinému. Zůstala mi modrosmutná…
To se mi líbíTo se mi líbí
Ale Hansi, Palestincům přece nejde o to, vyhnat Židy z Palestiny.
Koho by vysávali?
Palestincům jde o to vynánění jako takové.
To jim nese peníze.
Bez Židů Palestinci pochcípou hlady, nebo- a to je třeba si uvědomit- nebo Palestinu obsadí Arabové a my ztratíme hráz proti arabské rozpínavosti.
Kdo má nebo nemá na něco právo, je v tomto případě ošidné.
Silný Izrael ohrožuje toliko Araby, ne Evropu.
To se mi líbíTo se mi líbí
Hm, a jak jste na to přišel, že Palestinci vysávají Izrael? No možná ano, možná jsou na nich nyní závislí, ale i když ano, tak je to proto, že Izrael obsazuje jejich území, bezohledně. Je na to dost pramenů, a nemyslím wikinu. Na tohle téma proběhla kdysi dávno opravdu zajímavá diskuse na blozích aktuálně, ještě za časů Stejskala, tam byste se toho dozvěděl hodně. Ale rozhodně to není tak jak vy píšete.
To se mi líbíTo se mi líbí
Pokuste se vyhodnotit ten zbytek, Kočko.
Kdo tam má či nemá právo být je věc dejme tomu ošemetná, ale politický aspekt by byl být jasnější, ne?
Koho byste tam raději, Židy nebo Araby?
Čistě teoreticky.
To se mi líbíTo se mi líbí
Čistě teoreticky, ptz jinak to ani nejde, tak alespoň tak jak to rozhodla OSN v roce 1946.
To se mi líbíTo se mi líbí
ÉÉÉh.
Já bych měl třeba na západ od nás raději Portugalce než Němce.
Jenže to víte, to nejde provést.
Ale tam, tam se to vyvíjí příznivě.
A to jen díky arabské chamtivosti a expanzivnosti.
Oni tam ty Palestince nechávají schválně úplně bezprizorní….ti jiní Arabové, jen aby měli v ruce dýku, co jí vrazí Židům do zad.
Naopak u Židů mohou Palestinci udělat slušnou karieru.
A od toho jedno, co o něm pořád píšete, jsem takové názory ještě nečetl.
To se mi líbíTo se mi líbí
Čo je horšie, v poslednom čase sa „politický islam“ stáva súčasťou vízie budúcnosti vrcholných európskych politikov.
http://www.securitymagazin.cz/zpravy/politicky-islam-je-buducnost-europy-vyhlasila-sefka-bezpecnosti-eu-1404050461.html
Politický islam, to nie je sekulárny štát a zďaleka nie ani liberálna spoločnosť, ktorá ctí náboženskú slobodu, ľudské práva a demokraciu.
To se mi líbíTo se mi líbí
To je tragédie všech politiků, kteří své vlastní religiozitě dávají významné místo. Nejsou schopni pochopit, že v 21. století je jediná šance – šance, ne jistota – v sekulárním chápání světa. Myslím, že i valné většině věřících křesťanů přijde pojem politické křesťanství jako zcela nepatřičný. Natož politický islám.
To se mi líbíLíbí se 1 osoba
No u nás je to poněkud zpomalené ale přeci.
Náš milovaný Bohúš Sobotka –
„Budou-li peníze neziskového sektoru na první rok života migrantů v ČR, tak to je důležitý rok, protože ti lidé mají možnost se naučit jazyk a mají možnost hledat pracovní uplatnění, protože pak už se o sebe mohou z velké části postarat sami tím, že my jim v té první fázi pomůžeme s bydlením, pomůžeme najít práci, umožní se, aby děti začaly chodit do školy v ČR, čili ten projekt bude mít několik fází a na konci by už měla být soběstačnost.
Bude to vlastně jeden z prvních těchto projektů typu, kde budeme pomáhat lidem z Blízkého východu, kteří utíkají před islámským státem před válkou, a já si vážím toho zájmu neziskového sektoru, jeho participace /spoluúčast/, která bude i ve formě finanční participace na celém tomto projektu.
Doufám, že konečně vláda v krátkém čase dostane tuto věc na stůl a bude moci rozhodnout, zdali jako vláda ČR do tohoto projektu půjdeme.
Já osobně jsem pro, protože ta humanitární situace je tam velmi těžká a myslím si, že tito lidé si zaslouží naši pomoc.“
ÁMEN.
To se mi líbíTo se mi líbí
ÁMEN s námi. Zhasínáme.
To se mi líbíTo se mi líbí
Můžete dát odkaz? To prohlásil někdy ted v poslední době? Že by byl tak, hm, vstřícný k imigarntům ted před volbami a hlavně k neziskovkám? Ty já totiž považuji za žábu na prameni především.
To se mi líbíTo se mi líbí
Asi jste přehlédl mou otázku, tak znovu, můžete dát na Sobotkovo prohlášení odkaz?
To se mi líbíTo se mi líbí
https://www.stalose.com/item-57471-sobotka-v%C3%A1%C5%BE%C3%ADm-si-neziskovek
Potom jít do lišty zdroje a za domácí úkol v rámci udržení vašeho návyku plného vyzdrojování jako na kose, dolistovat originál.
To se mi líbíTo se mi líbí
Je od Vás velmi neseriózní sem dávat nějaká sdělení politiků staré 2 roky a neuvést původní zdroj. Úkolujte si svojí ženu, dceru nebo někoho, kdo se od Vás úkolovat dá. Dosud jsem si myslela, že jste sice poněkud zvláštní, nicméně solidní diskutér. Nyní si to o vás už nemyslím. Vy se zřejmě cítíte zajímavý, podle mého jste jen ubohý.
To se mi líbíTo se mi líbí
nic takového v poslední době neřekl,předpokládám.
odkaz na autora,který jste dostala od Cecha,a ten text který se objevuje na více místech,si „vypůjčil“ prohlášení Sobotky z roku 2015,který se ale týkal přesídlení 152 křesťanských uprchlíků z Iráku do ČR.
http://www.christnet.eu/zpravy/27554/vlada_brzy_projedna_presidleni_152_krestanskych_uprchliku_z_iraku_do_cr.url
To se mi líbíTo se mi líbí
Ne ty slova jsou vypůjčeny z archivu událostí v roce 2016 nadačního fondu generace 21.
Ten text se objevuje vícekrát neboť ten první, je opravdu z roku 2015 a týká se 152 uprchlíků a ten druhý z konce roku 2016 a týká se 1500 uprchlíků proto tam jsou ty rozdíly.
To se mi líbíTo se mi líbí
To co jsem si myslel že bude pro Vás zajímavé si odzdrojovat je :
Sobotka do rakouských novin řekl : „Migranty samozřejmě /!/ vezmeme, ale oficiálně řekneme, že je musíme /!/ vzít.
Pro Vás to nebude tak složité odzdrojovat včetně roku původu (17) a pomůžete tím i kočce.
Samotné hledání bude pro Vás velmi zajímavé a na své pouti se setkáte i s řízením ČSSD pomocí KDU – ČSL.
Ich wünsche viel Glück.
To se mi líbíTo se mi líbí
Děkuji čtenáři, opravdu.
To se mi líbíTo se mi líbí
hmm
https://zpravy.tiscali.cz/spojene-staty-prichazi-o-roli-globalniho-lidra-kvuli-jedinemu-cloveku-298289
To se mi líbíTo se mi líbí
jaa
Keď sa voľakedy Hitler a potom USA vyjadrovali o ZSSR ako o kolose na hlinených nohách, tak teraz tento prímer možno smelo použiť na USA.Všeobecný úpadok je tam už celkom zjavný a o Trumpovi by som nepovedal,že práve kvôli nemu prichádzajú USA o rolu globálneho lídra.Skôr to bude tak,že Trumpovi odporcovia sa rozhodli,že stratené pozície môžu získať späť len vojnou veľkého rozsahu.Je to šialená predstava,no keď sa pozriete na takého McCaina,tak on ako šialenec aj vyzerá.Takže to pravdepodobne dopadne tak,že Trumpa „zimpíčujú“(od slova impeachment) a moc preberú šialenci.V tom prípade nám nepomôže ani ten Pánbožko.
O zlej situácii v USA pojednáva mimo iné aj tento článok:
http://www.hlavnespravy.sk/preco-je-zapadom-koniec-nazor-inzieniera/994116
To se mi líbíTo se mi líbí
chi ta čechoslovenština“ 🙂 beru
To se mi líbíTo se mi líbí
Zajímavá diskuse s velmi dobrými nápady. Jen řešení vypadají jako nápady velení Wehrmachtu po Stalingradu. Je pozdě. Nápady skvělé, ale za současné situace nerealizovatelné. Musíme si připustit, že musí dojít k porážce a k pádu našeho Reichstagu. Teprve poté bude šance na obnovu a rekonstrukci. Jen šance.
Málokdo tomu zatím věří, ale to na věci naprosto nic nemění. Zakázat masovou imigraci. Ano, je ale již pozdě. To současné problémy již neřeší. Potencionální teroristy expedovat pryč. Ale kam? Jsou to občané EU. Kdo si je vezme? Svět zase až tak hloupý není. Integrovat. Fajn, ale jak? Zná někdo masový integrační model? S cikány s tím začal Karel IV. Ne, že by nebyl od té doby znát pokrok, ale přece jenom je to metoda velmi pomalá, pomalejší než demografická exploze. A to jsme cikánům bližší, než se nám líbí.
Někdo si myslí, že přeháním. Bohužel se musím velice silně ovládat, abych mluvil tak mírně. Uvědomme si, že jsme PO STALINGRADU. Už jsme prohráli. Můžeme se jen připravovat na časy po pádu. A pro ty časy si připravit pozici. Tam ještě šanci máme. Šanci pro střední Evropu. Buď ji využijeme, nebo půjdeme na Rusa. Vše záleží na tom, zda se budeme chovat podle sebe nebo podle toho, jak nás vychovávají. Ale o tom jindy.
To se mi líbíTo se mi líbí
Expedovat pryč, když je nikdo nechce? Integrovat, když nechtějí oni?
Popravit….
Ach, jak prosté. Jen se k tomu odhodlat.
Nebo se vzdát?
To se mi líbíTo se mi líbí
Hudče, víte, že si vážím Vašeho úsudku. Ale jsme opravdu v tom stadiu, kdy je již – mimo střední Evropu – prohráno. Je velmi těžké si to přiznat, bude to nějaký čas trvat. Expedovat pryč nejde, na to musí být příjemce. Integrovat, to ano, ale bohužel modely integrace se diametrálně liší. Mogherini to říká natvrdo, sžít se s politickým islámem. To se nám nebude líbit. To je hra ve které vše platíme.
Popravit? Na to by se musely radikálně změnit poměry a je otázka, kdo by popravoval koho.
Vzdát, to je také řešení, ale na ně nejsme tady v našich krajích připraveni.
Je cynická cesta. Odepsat Londýn, Paříž, Berlín, Stockholm a vybudovat novou ocelovou oponu. To leckoho napadne. Aby to nerealizoval, musíme mu najít nepřítele za zády. Ruského medvěda. A k tomu Ukrajinu na pochodu. Je to prosté a účinné.
Vy to ale vše znáte, ale nelíbí se Vám to. Mně také ne.
P.S. Je ještě šance, že se hraje o čas. Teď jen stát na té správné straně. Notre Dame jako džamija patrně správná strana nebude.
To se mi líbíTo se mi líbí
Vaše dva poslední odstavce zcela kopírují i moje myšlení. Nebo obráceně, chcete-li: Vaše dva poslední odstavce zcela kopíruje i moje myšlení.
To se mi líbíTo se mi líbí
🙂 Samozřejmě, vím to. Tady od Bavorů se dobře známe.
To se mi líbíTo se mi líbí
Prej kdo si je vezme….
Kdo chtěl „naše“ bomby?
A přeci padaly na cizí hlavy.
Ptal se „jich“ na to snad někdo?
A co je víc, negr nebo bomba?
Samozřejmě, když budeme zbabělí, tak prohrajeme.
A zaslouženě.
Nevidím jediný důvod, proč se JAKKOLIV nezbavit nepřátel naší civilizace.
Koho bychom se měli bát?
Neloajálních nepřátel?
Kdo za nimi vlastně stojí?
Nejmocnější jsou sluníčkáři, které platíme MY.
U těch bych začal…..
To se mi líbíTo se mi líbí
Takže občanská válka. No, pro někoho by to byla vymodlená cesta.
To se mi líbíTo se mi líbí
Můžete dát nějaký lepší návrh.
Přemlouvání, výkupné, integrační kurzy, pozitivní diskriminace…
To už tady bylo.
Třeba máte jiný, lepší nápad, sem s ním.
Já nenavrhuji občanskou válku.
Navrhuji přísnou kontrolu financování a činnosti neziskovek.
Už to sebere 60% síly radikálům.
Následně zatížit muslimskou komunitu zákazy, šátků, náboženské výchovy, a tyhle věci, kolikrát se o tom mluvilo.
Ten Libyjec co ho znám chodí normálně do práce a vypadá jako člověk.
Jeho žena je moje kámoška, nosí české oblečení.
Jejich děti vypadají česky, trošku čmoudlé, ale nikoho to nedráždí, protože se chovají česky.
Zval mě na pivo, nějak jsem nešel, tak že až po ramadánu..
Co tím chci říci- je to do značné míry praktikující muslim, a nepotřebuje k tomu žádné úlitby, v práci se nemodlí 5x za den a jeho rodina funguje jinak česky.
Takže- muslimové se bez jejich „kultury“ tady rozhodně obejdou a nijak tím netrpí.
Potom navrhuji nabídnout KAŽDÉMU kdo poruší zákon dobrovolný odjezd do jeho země, který zaplatí stát.
Pokud ne, bude odvlečen třeba do Libye, ale strejdo, to byl přiklad, klidně mohou do Súdánu a dokonce se mohou i dohodnout s příslušnou vládou, určitě by to vyšlo levněji, než platit tributy Turecku.
Schválit si na to příslušný zákon, i na mezinárodním poli, nemyslím si, že by ho někdo nějak blokoval, islamismus neohrožuje jen Evropu, ale i euroasijské Rusko či Čínu.
A na militantní muslimské země se můžeme vysrat, ty si bez našich výrobků ani neuserou, sami nevyrábí nic.
Kde vidíte občanskou válku?
Leda už počítáte s tím, že 80% muslimů jsou ozbrojení grázlové, se zajištěnými dodávkami munice, zbraní, léků, potravin a paliva.
On je rozdíl mezi válkou zločineckých gangů, a občanskou válkou.
velký.
Zatím, ZATÍM ještě občanská válka být nemusí, ale za pár let……
To vy jste ten, kdo chce válku, ne já, strejdo.
Nerad to píšu, ale musím!
To se mi líbíTo se mi líbí
Vitto, nemám lepší nápady, nemám žádné nápady. Nemám ani problém s velkou většinou s Vámi souhlasit. Bohužel, když odložíme radikální islamisty a mírné, polosekulární muslimy stranou, tak nám zůstane obrovská masa desítek milionů obyčejných, jednoduchých muslimů, kteří rychle přibývají. Ti jednou budou muset dostat svá práva, o tom Mogherini mluví. A my budeme muset v sobě najít sílu se tomu přizpůsobit. Nebude to jako v Rijádu, ale bude to jako v Istanbulu. Sarajevo se k tomu blíží.
Možná mně plně nechápete. Já jen konstatuji, že jsme již jako Evropa prohráli. A dodávám, že možná z toho vlaku můžeme vyskočit, nebo naše středoevropské vagony odpojit. MOŽNÁ! Za pokus to ale stojí.
A občanská válka? Asi jste mně nepochopil, evropská společnost je rozdělená. Demokratické volby je již jen nálepka. Viděli jsme to několikrát, naposledy u voleb ve Francii. Kdyby vyhrála Le Pen, chystal se ve Francii zcela vážně státní převrat. Ani Trump v USA to stále nemá jisté. Nepodceňujte spodní pohyby. Jsme na naprostém začátku. Bubny ale již zní.
Já žádnou válku, ani občanskou či evropskou, nechci. Ale vidím její obrysy a tak o tom píši. Nejsem zvyklý sám sobě lhát a utěšovat se sny.
Napíši to ještě jinak. Díky euroatlantickým politikům jsme se dostali tam, kde jsme. A nyní nás mají ti samí politici z toho stavu dostat. To je naprosto absurdní situace a nemůže to fungovat. A protože nemůže, tak nebude…………….
To se mi líbíTo se mi líbí
Jde jen o vůdce, strejdo.
Zbavíme se Moghrenini a nahradíme jí nějakým Putinem.
A uvidíme, co MUSÍ kdokoliv dostat.
Nic nemusí dostat, to MY ještě rozhodujeme, ne oni.
Jinými slovy, neprohráli jsme.
Ale samozřejmě, prohrát můžeme.
Kdysi tady Kchodl psal, že jsou blbí, jsou to debilové.
Zabíjejí a vyhrožují dříve, než přišel jejich čas.
Navíc, kolik z nich by případně bojovalo na naší, a kolik na jejich straně?
Ono je to dost pohodlné, žít třeba v té Británii, kde už mají zázemí, než se stěhovat do Mossulu.
A ano, vím o těch plánech.
Žvást je ale jen žvást, jaká je ovšem pravda?
Komu je loajální armáda?
A komu policie?
Poslechli by politiky, kteří je nechávají pomalu upalovat zaživa?
Nepropadejte panice, strejdo, situlace je velice vážná, ale my jsme ještě neprohráli.
My musíme takto uvažovat, neprohráli jsme, a neprohrajeme.
Je čas za ZVS, oni sice říkají, že se to nedá zaplatit, ale podle mě umíme vyrábět zbraně, a můžeme se vyzbrojit sami, což silně oživí naší ekonomiku.
Jistě, nebudou to mezikontinentální rakety, ani tanky Abrams, ale mezi námi, světovou válku vyhrát nemůžeme, a na cizí mise také jezdit nemusíme.
Potřebujeme armádu, pro vnitřní ochranu,ostrahu hranic, aniž by to někoho dráždilo, vše podle zákona… jakousi spíše zemskou hotovost….
No.-..to je na delší diskuzi.
To se mi líbíTo se mi líbí
Ano, je to na delší diskusi a jistě na ni, po částech, bude tady, v Bavorově, čas.
To se mi líbíTo se mi líbí
Řečeno citátem z jedné mé oblíbené knihy: „Násilí je posledním slovem negramotných. Často i jediným.“
To se mi líbíTo se mi líbí
Prečo to robia !?
http://aeronet.cz/news/video-leaknute-video-ukazuje-jak-cnn-v-londyne-falsuje-muslimskou-demonstraci-proti-teroru-na-london-bridge-skandal-ktery-nema-v-historii-zpravodajstvi-obdoby-otrasa-vedenim-americke-televize/
To se mi líbíTo se mi líbí
Tak tohle jsem viděl v naší/jejich
To se mi líbíTo se mi líbí
Blue.sun:
Máte na mysli bombardovanie Juhoslávie,Iráku,Líbye a Sýrie? Alebo to nepovažujete za násilie?
To se mi líbíTo se mi líbí
Jo, to je hodně oduševnělý citát.
Připomínáte mi fagana.
Nakoukneme do historie a zjistíme, že násilím se nikdy nic nevyřešilo, naopak dialogem a intelektuálním nadhledem se vyřešilo vše.
Čingischán kdysi dobýval svět, jeho bojovníci byli extremně krutí a povraždili na svých taženích miliony lidí, a to jen proto, že jich tam víc nebylo.
Jeho říše byla obrovská….
I Mohamed dobýval svět, to byla mimochdem nejrychlejší vojenská expanze v dějinách lidstva, nezdá se, že by se u toho zabýval dobrotou a nenásilím.
Dodnes mohamedáni okupují celou severní Afriku a značnou část Byzance.
Ano, Byzance, kterou rozvrátili v r.1453 dobytím Cařihradu a získali přístup k veškerému vědění lidstva.
Je milé být dobrým, Blue-sune, ale není od věci, držet u toho v ruce pušku.
To jsem se nikde nedočetl, je to z mé hlavy, ale nepochybuji o tom, že nejen v mé hlavě se tato univerzální PRAVDA vylíhla.
Já vás tady už nějakou dobu pozoruji, živíte se nějakým pletichařením a zanesl jste sem něco, co tady od dob fagana nebylo, i když tady byly leckdy hádky.
Povyšování se, takové až nadčlověčenství- spojené s urážením druhých, leckdy zcela nekonkrétně……….
„Násilí je posledním slovem negramotných“, a že jsem tak smělý, co dělají ve stejném případě- tedy kdy negramot použije násilí- ti gramotní?
Nééé, opravdu si nemyslím, že mě považujete za negramota, nebo jiné zde, co násilí v různých kontextech zmiňují.
Víte že jsme gramotní.
Je to jen pokus o urážku, a zároveň o vaše zviditelnění.
A pak…co čekat v hospodě s chytrostí, že jo…nebo jak jste to vlastně napsal, že je tady nějaká hospoda (ve smyslu dehonestujícím) ?
Vy jste sem přišel dělat osvětu mezi zatvrzelé, vybaven jakýmysi fantastickými informacemi.
Vlastně ne, vy jste sem přišlo- vy o sobě mluvíte ve středním rodě, pročpak asi?
Vy dobráku…
Znáte tu pohádku:
„Možná jinde se vás bojí- ale tady se vás neleknem“!
Oduševnělé citáty se hodí do hlubokého míru, tam mohou lidé jako vy číst oduševěnělé knihy a zkoumat nesmrtelnost chrousta, ale za časů, kdy svět je v pohybu jste stejně nebezpeční, jako mladá žena, sledující pravidelně mýdlové seriály a pak požadující od života muže, seriálových formátů.
Svět v pohybu si žádá muže (či ženy) činu!
Jakkoliv je slovo násilí ošklivé, kdyby byl v pravý čas někdo ráznější a tvrdší, neměli bychom dnes tyhle potíže, co se „nedají řešit“.
A násilí jako takové by se nemuselo ani použít, stačí ukázat, že ho použít umíme a použijeme, když nepůjde jinak.
Humánním přístupem, raženým milovníky oduševnělých, docílíme ovšem toho, že krev poteče po ulicích proudem, ba již i teče, zatím ještě můžete odvracet svůj zrak do chytrých knih, ale nářek raněných a chrapot umírajících nakonec dolehne i k vašim uším!
To se mi líbíTo se mi líbí
Vittta !
Připomínáte mi fagana
Je to on ! Ondřej!
To se mi líbíTo se mi líbí
Také si to myslím, Peter.
Ale když je zván a podporován….
To se mi líbíTo se mi líbí
Můžu vás ujistit, že není. Nemusíte za každým, kdo s vámi nesouhlasí vidět hned Fagana. Toho bych tu rozhodně nenechal.
To se mi líbíTo se mi líbí
Pane Vitta! ZVS? Len to nie. Len vďaka tomu, že ju nemáme, sme ešte nešli na Rusa.
Potrebujeme lokálnu a dobre organizovanú dobrovoľnícku domobranu. Ozbrojené zložky ústavne zaviazať, že cieľ ich operácií nesmie byť mimo územia republiky.
Aj veľká armáda by nám bola nanič, ak by ju velenie NATO odvelilo ako expedičnú niekam do Estónska.
To se mi líbíTo se mi líbí
Pane Bavore, to není žádný nesouhlas ne mnou.
To je nesouhlas s mnoha zde, a urážka jak vašeho blogu, tak jeho návštěvníků.
To ovšem není moje věc.
Pokud vás zajímá, co mě na tom opravdu zaujalo, a nehodláte se urazit, pak ta chytristika.
Je to někdo důležitý, ale neřekneme kdo, a něco ví-ale nepoví!
Tohle je jeho nejlepší hláška:
„No nic… s rozumem, jak se zdá, v hospodě neuspěju.“
No, vidíte.
Přinesl sem do primitivní hospody světlo ale místo aby hospodští povaleči (viz toto:“Víte, vážený/á jaa, na situaci v Evropě neexistují jednoduchá řešení. Ty jsou v hlavách primitivů a hospodských povalečů, kteří mají představu, jak budou všechno vracet, střílet a potápět.“) padali na prdel úžasem, ještě mají kecy, v tomto konkrétním případě „Ja“, které jsem obratem dal +.
Mimochodem, vy už nejste příznivcem použití síly, byť výstražné?
Možná se mu povedlo osvítit alespoň jednoho……
Ten člověk evidentně lže a manipuluje, a jediné informace, které má, jsou ty, co mu narvali do hlavy bruselští totalitáři.
Ty sice mohou být z první ruky, ale pravdivé nejsou.
A i když to přímo nenapsal, tak jde zřejmě o to, že když „něco“ uděláme, islámské země otevřou stavidla s verbeží a my se z toho tady posereme.
Jenže zase, tihle spoléhají, že EU posílí záchranné operace, protože MUSÍ, a EU se o příchozí postará, protože MUSÍ, a jelikož jich bude moc, tak s tím bude děsný problém.
Jenže EU NEMUSÍ, i když chce,
To je rozdíl.
Upřímně řečeno, nechce se mi sem už moc psát, protože cítím udavače i skrze monitor, a autocenzura opravdu není můj šálek kávy!
To se mi líbíTo se mi líbí
Teď zase urážíte mne, protože žádné udavače tady nemám. A pokud je někdo, kdo má informace, které nemáte vy a použije je, to ještě neznamená, že má možnost proti nim něco dělat. Prostě jsou informace, které jsou. A tím možnosti mnoha lidí končí. Myslíte si, že sem píše třeba náčelník GŠ nebo rovnou gen.Pavel či Telička nebo Jourová? Nebuďte naivní. Tak známí nejsme. Takže mne neurážejte!!!
To se mi líbíTo se mi líbí
Nebojte se, pane Navajo, tak blbej nejsem.
U nás v Čechách byl odjakživa takový zvyk, že zemská hotovost nešla použít na výboje, ale pouze na obranu království.
To by muselo být v ústavě, že české vojsko nelze vyslat kamkoliv za hranice země.
Samozřejmě, může s tím být i tak problém, ten je ovšem absencí vojska také- a větší.
Pokud bych se měl rozhodnout, pak bych zvolil riziko s vojskem, než to dnešní bez něj.
Vojáci mohou být manipulováni směrem k obraně multikultihodnot a nenávisti k Rusku, ale sehnat důstojníky s takovým světonázorem by byl asi problém, když české obyvatelstvo tyhle „hodnoty“ odmítá.
My jsme si na vojně vytírali brožůrami PŠM,či XVI. sjezd KSČ, nebo XXVI. sjezd KSSS (které každý voják fasoval PO JEDNOM KUSE OD KAŽDÉHO) prdel, a co zbylo, to se nechalo na hajzlu.
A druhý den to bylo všude zas.
Nikdy mi nešlo do hlavy, odkud se ty brožury pořád berou, ale mělo to takový celkem jemný papír…….a to bylo co brožůra, to tak 120 listů, žádný týdeník.
To se mi líbíTo se mi líbí
No vědět to ale nemůžete, Pane Bavore.
Nic méně jsem neurážel vás, ale jeho, nebuďte vztahovačný tam, kde to není třeba, raději se dívejte, kdo vás uráží opravdu.
A až ty informace použije, dejte vědět.
Zatím je jenom má-ale neřekne.
Abychom nedopadli jako pan prezident, když se ptal toho švédského blba na důkazy ruské přítomnosti na Krymu.
Bylo jich tolik, že mu žádné neposkytl.
Každý je přece znal……..
To se mi líbíTo se mi líbí
Osobně znám tedy sešel jsem se pouze se třemi místními. S Jardou Godotem, Jiřím Jírovcem a Slunkem. Takže vím o koho jde a také znám jeho možnosti. A proto také vím že to není žádný udavač. To jen vaše
To se mi líbíTo se mi líbí
Jistě že to není Fagan a náhodou má zajímavé názory. Proč bychom nemohli číst i jiné názory než ty které nám vyhovují (samozřejmě kromě fašistických, ale i ty zde čteme)? Jen se zdá, že se cítí nějak nadřazený zdejší „hospodě“. No tak jak vyplývá z jeho psaní, je dost mladý, to ho třeba přejde.
To se mi líbíTo se mi líbí
To jste napsala hezky, kočko.
Všechny názory je hezké číst, vyjma těch fašistických.
Problém ošem je- a praxe to ukázala, že co je, a co není fašistický názor, je poněkud ošemetné a názory na to se dost liší.
TO slunce si jistě může spát co chce, ale když znehodnotí zdejší prostor žvásty o nějaké tupé hospodě, kde (svou) chytrostí nic nezmůže a ještě urazí notnou část hostů tím, že nás označí za negramoty, pak se nelze divit, že barvy Pana Bavora rázně hájím, i když- jak koukám, mi za to není nijak …ehm, vděčný.
Právě naopak….
To se mi líbíTo se mi líbí
Doufám, že je alespoň teplej, to by mě uklidnilo, protože by bylo jasné, že má menzes, proto tak blbě kecá!
To se mi líbíTo se mi líbí
To bylo opravdu hodně blbé!
To se mi líbíTo se mi líbí
Od negramota nic moc víc očekávat nemůžete.
Byl to můj intelektuální strop!
To se mi líbíTo se mi líbí
Pane Vitta, verte, že s tou armádou pod velením NATO by sme neboli bezpečnejší. Dalo by sa o tom písať veľa, no stačí sa pozrieť na Ukrajinu. Tam stoja proti sebe dve koncepcie – NATO vs. dobrovoľná domobrana. Porovnanie efektívnosti a morálky je jednoznačné. Aj preto, že armáda pod centrálnym velením NATO nikdy nebude samostatne rozhodovať o svojom použití a cieľoch. Ak aj v kritickej situácii dostane rozkaz nezasahovať (trebárs ako v 1968), tak nám bude nič platné, že ju budeme mať. Len bude viazať prostriedky a vycvičených chlapov.
Správna obranná sila musí byť decentralizovaná, aby sa lokálny veliteľ nemusel zodpovedať nikomu „zhora“, len hlavne svojim spoluobčanom v meste. A jeho podriadení aby bránili svoje domovy, ženy a deti.
ZVS dnes je len zásobáreň na útočný kanónenfuter. A to doslova, boli by to pohyblivé klamné ciele, aby sa zvýšili šance tých draho vycvičených a vybavených profíkov.
To se mi líbíTo se mi líbí
No trochu jste to vittto přetvořil, mojí odpověď, ale ano, fašistické názory čtu nerada opravdu. Zatím je tu jen jeden, který tak píše, naštěstí, a také ne moc viditelně, ptz ví, že určitou čáru tady nemůže překročit, ptz pak by ho ani pan Bavor tak netoleroval (aspoň doufám). A zde si myslím, že není žádná pochybnost. On tak píše už hodně dlouho, kdy nebylo o současné situaci v Evropě ani slechu. Nakonec ono asi chtění likvidovat fyzicky své názorové odpůrce nebo lidi, kteří nám nevyhovují (podotýkám pro Vás: Čechy a ne samozřejmě zločince ) není nic jiného než zvrhlost, nebo myslíte že ne? Že by Vám to vyhovovalo? Tomu nevěřím. I když se mnohokrát neshodneme, tak si o Vás nemyslím, že byste takové názory měl.
To se mi líbíTo se mi líbí
Psal jsem spíše o jakési zemské hotovosti, pane Navajo.
Vedení NATO vem čert.
Ale reálně nelze tak úplně vytvořit paravojenské ozbrojené síly.
Muselo by se to zaonačit nějak mazaně.
Ústavně.
To Chovanec vůbec nevymyslel blbě, s tím ústavním právem na vlastnictví a použití zbraně.
To je zjevná díra v ovládání jednotlivých zemí Bruselem.
Ústava!
To se mi líbíTo se mi líbí
Najdôležitejšia je organizácia a znalosti. Spomeňte si na našu vlastnú vojnu. Narábanie so zbraňami sme cvičili menej ako 5 % celkového času a ostré streľby tvorili zanedbateľný čas. Lebo oveľa dôležitejšie (zvlášť dnes) sú iné znalosti, ako komunikácia, signály, prvá pomoc, ženijné práce, súčinnosť, budovanie zátarasov, maskovania, úkrytov, atď.
Niekto v tejto diskusii napísal, že možno by tie zbrane ani nebolo treba naozaj použiť, keby sme ukázali odhodlanie a súdržnosť. To je presne pravda.
To se mi líbíTo se mi líbí
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/byvaly-svazarm-chce-zas-na-vysluni-pripravime-vojakum-radist/r~7f63726249f211e78f16002590604f2e/?utm_source=centrumHP&utm_medium=newsbox&utm_content=editor1&utm_term=position-4
To se mi líbíTo se mi líbí
Něco lepšího …. ke kouknutí
To se mi líbíTo se mi líbí
Co to má dobrýho?
To se mi líbíTo se mi líbí
Jo to nevím, asi nadrobené kuře a rybičky a nebo něco podobnýho. Ale chutná mu to. Hendikepovaní černí tam měli dvě vajíčka, ale samičce se nějak nechtělo sedět na nich. A sameček to sám nezvládal. Takže je dali do líhně. Až budou větší a z nejhoršího tak se pokusí je dát nějakým volně v přírodě k adopci. No snad je přijmou a prcci zdárně vyrostou a vyletí do světa.
Černí čápi jsou vzácní …
To se mi líbíTo se mi líbí
Jen tak volně k adopci to nepůjde – to je složité – každopádně to chce kontaktovat někoho kdo to umí a komu se to opakovaně povedlo.
To se mi líbíTo se mi líbí
V Makově jsou dobří, tak jistě vědí co se dá dělat. V pražské Troji prý takto odchovaná mláďata každoročně normálně odlétají sama… tak jako mláďata bílých.
Předloni makovští čápi taky adoptovali ke svým jednoho mlaďocha co přišel o rodiče a ten odletěl později po prvních až dospěl.. Tak kdo ví….Musíme doufat.. jako většinou u kdečeho… Ale líbí se mi jak se má k světu.. prcek. Akorát by to chtělo batůžky, jako má Vodňan.. aby se dalo sledovat co s nimi je… hmm ale ty jsou dost drahé…
Stejně to bylo zajimavě sledovat jak a kde se pohyboval….
To se mi líbíTo se mi líbí
„Otázka: Máte něco proti uprchlíkům? Odpověď: Ano, kulomety a granáty.“ Pokuta pro starší paní z Berlína činí 1350 euro
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Otazka-Mate-neco-proti-uprchlikum-Odpoved-Ano-kulomety-a-granaty-Pokuta-pro-starsi-pani-z-Berlina-cini-1350-euro-490722
To se mi líbíTo se mi líbí
Prý v každé islámské zemi existuje vždy radikální a umírněná část.
Proto je dobré rozeznávat opozici, to je např v Sýrii ISIL a umírněnou opozici, to je ten zbytek bojující proti Bashar Hafez al-Assadovi.
No a nyní k onomu manipulačnímu postupu :
„Hysterická kampaň proti muslimům škodí umírněným kritikům islámu“.
Několik opravdu ukázkových a velmi manipulačních článečků produkuje zřejmě na vnější příkaz Lukáš Lhoťan.
Tento zakladatel Česko-muslimského institutu se např v reflexu jednoznačně a naprosto prokazatelně vysmívá organizování protimuslimské opozice v Česku.
Protože on jako vyškolený islámista opravdu celkem velmi efektivně, jakoby ustupuje od opozice tedy pro nás od ISIL a přiklání se k umírněné opozici, která již je v současnosti pod ochranou našich zákonů a tedy v bezpečí před nespokojenými občany Česka.
Opravdu velice nebezpečná manipulační taktika WAMY proti niž, jak se zdá doposud neexistuje adekvátní obrana.
To se mi líbíTo se mi líbí
Cech:
Za radikálny islam u sunitov sa považuje wahábizmus.Vznikol v Saúdskej Arábii a odtiaľ sa rozšíril do Afganistanu (Taliban),prevzali ho bojovníci ISIL,zachvátil celý moslimský svet a ako mor sa šíri Európou.Šíritelia sú známi.Sú to imámovia,ktorí radikalizujú aj európskych moslimov.Aj tých mladých,narodených už v Európe.Títo imámovia pochádzajú vo väčšine zo Saudskej Arábie.Teda z toho štátu,ktorý vyzbrojuje IS a verbuje do radov ISIL aj európskych moslimov.Ale keď sa v tom začneme rozoberať zistíme,že SA je v koalícii s USA,ktoré akože bojujú proti IS.Pred niekoľkými dňami navštívil Saudov D.Trump a uzavrel s nimi kontrakt na dodávku zbraní v hodnote miliárd dolárov.Je nespochybniteľné,že veľká časť z tých zbraní skončí v rukách Talibanu IS,alebo zoskupení typu Al Kajdá.Prosto bludný kruh,z ktorého je možné vypadnúť len tým,že sa do oblasi BV zastavia dodávky zbraní.To ale nevyhovuje „vojensko priemyselnému komplexu“ USA.Nie je odbyt-zastaví sa výroba-nezarábajú sa peniaze.Preto vojny musia byť….a sme zase v tom bludnom kruhu.Niet z neho východiska.
To se mi líbíTo se mi líbí
Děkuji za popis činnosti imámů ale to podstatné co jsem se asi ne velmi dobře pokoušel poppsat, je ona stabilizace imigrantů v EU.
Mým cílem bylo popsat postup jakým je onen nezákonný imigrant, ve finále chráněn přímo našimi zákony.
To že bez zbraní za miliardy $ nemůže operovat ISIL ale ani umírněná opozice je jasná realita.
Právě na činnosti financovaných specialistů typu Lhoťana řešících, jestli je muslim šťastný že je muslim a jak až daleko je přesvědčený, že jediné, co je na světě správné, je být muslimem atd. .
Tato snaha spinování problému umožňuje cíleně a vlastně naprosto silově přebít protiprávní jednání imigrantů v počáteční fázi, než jsou chráněni samotnými zákony příslušného státu.
Nevím zdali jsem to popsal přesně a srozumitelně ale toto je ta otočka, která umožňuje 90 % imigrantů získat svůj nástupní prostor a to nejen v EU ale i v Česku.
To se mi líbíTo se mi líbí
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Chteji-nas-zabit-Vsichni-muslimove-jsou-nachylni-k-tomu-aby-se-stali-teroristy-Zde-je-pet-bodu-jak-porazit-islamsky-terorismus-Svetoznamy-znalec-islamu-promlouva-490742
To se mi líbíTo se mi líbí
Něco k ne tak dávným událostem…. joo leze to ven jak…..
paní eurokomisařka… už to docela chápu děníé v Olomouci … taky manipulantka… hnusná
https://zpravy.tiscali.cz/predrevolucni-tajemstvi-vysoky-statni-urednik-chtel-kdysi-potirat-nabozenstvi-298357
To se mi líbíTo se mi líbí
Pre tých,ktorí chcú vojnu s Ruskom.
Žiadna sviňa na našich hroboch tancovať nebude!
http://www.hlavnespravy.sk/preco-sa-rusi-neboja-jadrovej-vojny/842394
To se mi líbíTo se mi líbí
S Katarem přerušilo styky šest muslimských zemí. Prý podporuje terorismus a destabilizuje region. Ovšem, protože mezi těmi zeměmi s obavami z podpory terorismu je Bahrajn, Saúdská Arábie se svou poslušnou loutkou Jemenem a do počtu Egypt, Maledivy Bahrajn, Spojené arabské emiráty, troufal bych si odhadovat, že kritikům buďto vadí, že Katar nepodporuje ty „správné hochy“, nebo že je podporuje příliš nápadně a veřejně. 😦
To se mi líbíTo se mi líbí
On se Katar nějak zastal Íránu…
To se mi líbíTo se mi líbí
Tak to jo, něco takového žádný slušný wahábista nedělá.
To se mi líbíTo se mi líbí
Tak to bacha, na Jemen jsem zatížený. To moc poslušná loutka SA fakt není. Trochu se tam v této věci válčí, někerý lidi řikaj.
To se mi líbíTo se mi líbí
To, co si říká „zákonná jemenská vláda“ podle mě poslušnou loutkou SA je, včetně prezidenta Hádího. Právě proto se tam tak trochu válčí.
To se mi líbíTo se mi líbí
Zákonná jemenská vláda ovšem nemá v Jemenu prakticky žádnou moc. Proto se tam tak trochu válčí.
To se mi líbíLíbí se 1 osoba
Ovšem za výše uvedeným prohlášením je právě ta slavná mezinárodně uznávaná jemenská vláda. Dokonce i uvedla důvod: K přerušení diplomatických styků se připojila i mezinárodně uznávaná jemenská vláda, která Katar obvinila, že spolupracuje s jejími nepřáteli z řad šíitských povstalců.
To se mi líbíTo se mi líbí
Hej! Tak trochu.To je Hudec, eufemizmus ako hrom.
http://www.hlavnespravy.sk/preco-sa-rusi-neboja-jadrovej-vojny/842394
To se mi líbíTo se mi líbí
Ospravedlňujem saáááá!
To nie je správny odkaz!
To se mi líbíTo se mi líbí
toto je správny odkaz:
https://www.interez.sk/v-jemene-na-hlad-umiera-viac-ako-17-milionov-ludi-no-nikto-o-tom-nehovori-cely-svet-len-odvracia-zrak/
To se mi líbíTo se mi líbí
Nemluví se o tom, protože zatím naši „vládcové vesmíru“ nepřišli na uvěřitelný způsob, jak z toho obvinit Rusko, Putina, Sýrii a Asada. Přeci nemohou veřejně a nahlas obviňovat svého demokratizačně bombardovacího spojence č. 1 (blijící smajlík)
Mimochodem OSN si v případě Jemenu může stěžovat jen sama na sebe, protože se rozhodla Saudům setrvale lézt do jejich ropou nasáklých zadků.
http://www.novarepublika.cz/2015/10/osn-nechala-saudskou-arabii-vysetrovat.html
http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/asie-a-oceanie/pan-ki-mun-saudska-arabie-vytvarela-na-osn-neprijatelny-tlak_386760.html
To se mi líbíTo se mi líbí
Na tom není nic zajímavého, pouze standardní postup OSN, protože bez financování OSN Saúdskou Arábii není možné vyvíjet USA požadovaný tlak na RF v Sýrii.
To se mi líbíTo se mi líbí
vittta napsal:
6.6.2017 (00:14)
Aha tak ano, myslela jsem, že se snažíte diskutovat. Takže ano, já Vám přeji aby byli naši sousedé Portugalci, co víc Vám přát? Víte říká se, že na blbou otázku blbá odpověď. Tady to sice nebyla blbá otázka (ode mě), nicméně jako reakce na můj příspěvek to byla blbá odpověď, od Vás. A teď to můžete Vašimi mnoha slovy, a větami, jako obvykle, zase shodit. Nicméně asi byste měl méně psát a více přemýšlet.
To se mi líbíTo se mi líbí
Kočko, k vaší výhradě výše co ráda čtete či nečtete, vám musím doporučit, abyste moje repliky raději nečetla vůbec. Já jsem kovaný a předpona „neo“ je u mne zcela zbytečná.
Životní zkušenost mne k tomu dovedla.
To se mi líbíTo se mi líbí
Pokud si o sobě myslíte, že máte fašistické názory, já Vám to vyvracet nebudu i když já si to nemyslím.
To se mi líbíTo se mi líbí
Po noci cítí Slunko jen velké zklamání…
To se mi líbíTo se mi líbí
A děkuje panu Bavorovi za statečnou, leč marnou obranu.
To se mi líbíTo se mi líbí
Slnko, mraky (hocako tmavé) sú prechodný jav.
To se mi líbíTo se mi líbí
Občas mám obavu, aby tomu tak bylo. Někteří diskutující jsou totiž jak dobře pružný „hopík“. Při správně udělené kinetické energii dokážou skákat dlouhé hodiny na jednom místě.
To se mi líbíLíbí se 1 osoba
🙂 Trefné prirovnanie.
To se mi líbíTo se mi líbí
jenže ,,hopík,, je dvojsečná zbran ……. dost často je každá strana plně přesvedčena o té své taže hopík stahne nebo vnímá opačně.
přirovnání trefné ale občas ten hopík zasahne každého z nás nevijímaje…….myslím lidi co diskutují ze zanicením.
A OHLEDNĚ………….blue.sun napsal:
6.6.2017 (10:07)
0 0 Rate This
Po noci cítí Slunko jen velké zklamání…
víte pane ………ten problém je hodně složitý…….nejsem zastáncem některych ,,pistolníků,. NA VYSVĚTLENOU ……..nepojímám to jako urážku spíše řazení……..tou pistolí se ve vypjatých situacích dá ubranit rodina a né vždy…….pak VÁM třea naopak vyvraždí celou rodinu………Už je to v takovém stadiu že pistolnické řešení není možné,ale není na místě takové sluničkaření,vyloženě na škodu je povyšenecký ton…….ono totiž každé řešení jen čas ukáže…….rozhodně to není to sluníčko…….poslal jsem domácímu meil kde je ukázka té současné obrovské chyby.Takže mužete vtom pracovat,stejně jste defakto jako my v nevědomosti té správné cesty jestli už vubec exzistuje.
ONA JE ve své podstatě jednoduchá jenže jí nedopustí dnešní mocní.
Naprosto striktně zakaz dodávek zbraní,podporovaní skupin kteří tam vyvolavají rozkol.Veškerá pomoc situovaná do těch zemí,prostě je přestat drancovat.Jenže to je utopie.
Protože zde bude nutně časem dojít na ty pistole……..jenže oproti,, pistolníkům,,zde si myslím že to bude pro nás nevyhoda,jsme celkově změkčilí zvyklí na přepich oproti nim.Takže to bude soumrak pro nás něž pro ně
To se mi líbíTo se mi líbí
koukám že začinám mýt stejný problém jak blbíš ,krade to pismenka
To se mi líbíTo se mi líbí
Nemohl jsem to dát sem, takže koukněte na Slepičí kvoky. Je to můj poslední příspěvek (zatím poslední😉)
To se mi líbíTo se mi líbí
Vaše poetika se mi jeví poněkud syntetická.
To se mi líbíTo se mi líbí
No zrzku / tak u nás říkáme Vašemu pseudo/ berte to tak, že jsme měli v historii nejen“ boží bojovníky“ .. ale i pražské kupčíky. To už tak je, a s tím nic neuděláte. … Záleží zcela na Vás, kam se postavíte.
To se mi líbíTo se mi líbí
Ještě jsem se pro jistotu díval…
Nevidím tam žádnou vaší otázku, můžete mi jí tedy zopakovat?
Nevidím tam ani blbou odpověď.
Možná to ne úplně chápete.
Pokud napíšu, že bych místo Němců měl za sousedy raději Portugalce, dávám tím najevo, že by Židé- podle mě- měli možná také raději za sousedy někoho jiného.
Mě se totiž nezdá, že by se Palestinci na případný samostatný stát připravovali, třeba vzděláváním v palestických školách, aby měli své kádry, až ta chvíle přijde.
Ani svět Palestince moc nemotivuje, jsou zavření v uprchlických táborech a jediná výuka je protiizraelská propaganda..
Pro nás, jako pro Evropu, je pak dle mého výhodné, že Židé ovládají co největší kus Palestiny, jsou to jen nárazníková pásma, není tam ani průmysl, ani suroviny, jde jen o strategická území.
Do jaké míry je to spravedlivé nevím, ale je to výhodné, protože sousedé Izraele nemohou vést válku s ním.
Jinými slovy, plně podporuji okupaci sporných území státem Izrael a plně podporuji jejich nelehký boj s terorem.
Oni si svůj stát zaslouží, i ženy chodí k vojsku a zvelebili ten kus země.
Jakkoliv je jejich politika někdy sporná, jsou naším spojencem na blízkém východě, a bez porážky Izraele se nemůže dát do pohybu islámská vojenská masa-směr Evropa!
To se mi líbíTo se mi líbí
Pro kočku.
To se mi líbíTo se mi líbí
Napsala jsem že žádná otázka z mé strany nepadla, jen stručná odpověď. Asi jste nepochopil. Nevadí.
A další Vaše psaní, toto co jste napsal, jste mohl napsat rovnou, prostě podporujete okupaci Palestiny. Dobře, myslím, že je to jasné.
To se mi líbíTo se mi líbí
Jo jen tak mimochodem v tom se shodujete se Zemanem a majitelem nejmenovaného blogu. A tam také si můžete přečíst mnou zmíněné příspěvky toho dotyčného, který by zabíjel své, znovu podotýkám, názorové odpůrce, které se se vůbec netýkají současného stavu v Evropě, nakonec i Vy byste mohl být mezi nimi podle toho co jste psal, že jste v posledních volbách volil 😀 .Ovšem to bylo asi před 3-4 lety 😀 .
To se mi líbíTo se mi líbí
http://nazory.e15.cz/rozhovory/koncime-s-regulaci-splachovani-zachodku-i-houpacek-prohlasil-juncker-1333395
Kdo k čertu jste a co jste udělal s J.C. Junckerem?
To se mi líbíTo se mi líbí
Vy mu věříte?
To se mi líbíTo se mi líbí
😀
Za tím budou nejspíš nějaký zelený mužíci
To se mi líbíTo se mi líbí
😆😆😆
To se mi líbíTo se mi líbí
Jen taková drobnost:
Co vy na to?
To se mi líbíTo se mi líbí
No co, chybička se vloudila.
To se mi líbíTo se mi líbí
Hlavně když se s tím všichni tak chlubili 💰
To se mi líbíTo se mi líbí