Kočkám navzdory


Kočce Šklíbě se povedlo dokonale pokazit významný den našich dějin svým vyprovokováním Rammsteina. Navíc v době, kdy jsem už nemohl zasáhnout. Spánek je mi milejší. Nesouhlasím sice se způsobem, kterým se Rammstein bránil, a není pravdou, že mi to nevadí. Vadí, ale nebyl jsem u toho. Což většina kočičích obhajovatelů nechce vnímat.

Skoro to teď vypadá, že bych měl uzavřít diskuse a pokud možno i blog. Ale neudělám to. Ať se Kočka a její příznivci sebevíc snaží, já  vydržím. A vydržím, i kdybych měl psát pro deset čtenářů a čtenářek. Prostě Kočkám navzdory!

Upřímně řečeno, nasrali jste mne, proto píšu tuto glossu. Ale jsem tvrdá palice a něco snesu. Vezměte to na vědomí. Kočkám navzdory!

Příspěvek byl publikován v rubrice Bavorovy poznámky. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

21 reakcí na Kočkám navzdory

  1. M-T napsal:

    Asi budu první diskutující, já, která toho nadiskutuje pramálo. Ráda k Vám chodím, páne z Bavorů, odpočinout si od denních povinností. Někdy se podivím, jindy zasměji, taky se tady dovzdělávám, protože řada příspěvků je velmi podnětných, prostě potřebuji se odreagovat od starostí a deprese. Věřte mi, že není žádná procházka sadem růžovým péče a starost o onkologicky nemocného velmi blízkého člověka! Nečetla jsem dosud všechny příspěvky Vašich hostů k tématu, ke kterému je tento Váš vstup, snad to stihnu, dědoušek zrovna spí a jak jej znám, nebyl by rád, kdyby věděl, že se tady vyjadřuji. Zrovna přitom „jedním okem“ koukám na dohasínající západ slunce…..dnes byl velmi pěkný, prosluněný skoro jarní den. Tak proč se lidi zbytečně „škorpí“, přitom čas je pro každého z nás neúprosný. (Jednou na svět, jednou z něho – říká se u nás.) Proč k sobě nebýt tolerantní? Nechápu. Ale tak to mezi lidem obecným zkrátka bylo, je a vždycky bude.
    Teď jdu tzv. dohnat to „zpoždění“. Přeji všem příjemný večer.

  2. bob napsal:

    Já jsem pro i ostrou diskusi.
    To ještě neznamená, že se musím urážet, i když mě někdo napadne.
    I já se s kamarády občas pohádám a nedělám z toho žádné závěry, za pár minut o ničem nevím.
    Zdůrazňuji, že jsem ten souboj shledal nerozhodný, malicherný (ale proč ne, takový je život, že se hádáme kvůli hloupostem).
    Jelikož je článek zaměřen tak trochu proti kočce, tak se jí v tuto chvíli musím zastat.
    PS: Sdílím tento server, protože zde cítím zpřízněné duše, velmi podobných názorů a je mi mezi diskutujícími fajn

    • Bavor V. napsal:

      Tento článek je zaměřen proti Kočce, která se delší dobu snaží narušovat prostor svými nájezdy do Rammsteina. A vy všichni ostatní jí to prostě baštíte. Myslel jsem, že se mi podaří udržet ji v patřičné vzdálenosti, ale nevede se. Bohužel. Takže nabývám dojmu, že jejím cílem je rozeštvat místní, případně vyprovokovat mne, abych udělal něco, čím bych blog znehodnotil či dokonce uzavřel. Ale toho se hned tak nedočká.

      • bob napsal:

        Ale říká se přece, že moudřejší ustoupí….
        Jednou jsem to já, podruhé to může být můj protějšek.
        Troufnu se z Vaším dovolením považovat za místního a konstatovat, resp. slíbit, že mě nikdo nerozeštve.

      • strejda napsal:

        Jednou jsem zde v diskusi zaměnil i za y. A koho jsem měl na krku? Ramsteina? Bral jsem to jako poučení – platné pro všechny – vše si po sobě přečíst.
        Kočka možná pochybila, když opravila špatně napsané jméno, ale já se mohl poučit jak se dají slovně urážet ženy.
        Pohybuji se ve společnosti, kdy jeden takový výraz proti komukoli, vede k ostrakizaci takového jedince. Navždy.
        Nevadí mně ostré diskuse, když mluví fakta, zkušenosti, znalosti a představy. Vadí mně – a to nesmírně – osobní urážky. V mluvě se občas někdo uřekne, v psaném projevu je to velice vážný signál, že něco není v pořádku.

        • Laco G. Mlynář napsal:

          Tak, tak.

        • Bavor V. napsal:

          Strejdo, vás opravil, protože ví, že jste vzdělaný člověk a chybu byste udělat neměl. Nevzpomínám si, že by někdy opravoval tatu nebo čobolíka. Protože ti dva mají svůj způsob vyjadřování a pokud měl nějaké výhrady, tak k obsahu, nikoli způsobu. Ostatně kdokoli se pokoušel opravovat ty dva, tak tu nikdy nevydržel. Sice mě tím také štve, ale neberu to jako nic vážného. Jenže vadí mi, když se něco z minulosti neustále přenáší do jiných podmínek a situací. Prosil jsem, žádal jsem, ale evidentně marně. A ještě bych rád upozornil na jeden fakt. Pokud kdy došlo k podobným „kontaktům“ za mé přítomnosti, vždy jsem zasáhl. Tady to proběhlo v době, kdy jsem už na blogu nebyl. Takže mi laskavě nepředhazujte něco, s čím jsem neměl šanci něco udělat. Protože se způsobem vyjadřování Rammsteina nesouhlasím, ani ten způsob neobhajuji, ale opakuji, neměl jsem už šanci to zastavit. Kočka nepochybila tou opravou, ale tím dalším rýpnutím. To si měla odpustit. Prostě vždy jsem tvrdil, že ti dva mají jít od sebe. Tedy kdykoli k něčemu došlo za mé přítomnosti. A téměř vždy se povedlo konflikt zastavit. Takže žádám a to důrazně, nepřisuzujte mi něco, co jsem neudělal, nenapsal a nemohl ovlivnit.

      • Antimon napsal:

        Ne pane z Bavorů, nebaštíme. Jenom mně uráží způsob komunikace který byl předveden a skutečnost, že jste to komentoval slovy, že je to vina kočky. Myslím si, že je nutno občas někoho umravnit, zvláště je-li to opakované. Ale nikoliv tak, jak bylo předvedeno. Toto je sice Vaše dominium, ale je to v principu veřejný prostor. Myslím si, že předvedený způsob chování nelze ve veřejném prostoru tolerovat. Nic víc, ale také nic míň.

  3. čtenář napsal:

    ve všem co jste napsal vás chápu pane Bavore a se vším souhlasím.

  4. LB napsal:

    Hradní pán se asi stává paranoidním. Pochybuju, že Kočka chtěla kazit „významný den“..
    Těším se na článek Ramštajnům navzdory 🙂

  5. NavajaMM napsal:

    Pán Bavor, bol som od začiatku celý čas pri tom, tak teraz neostanem ticho. Som v podstate vinníkom toho sporu, lebo som sem zverejnil obrázok bez popisu s predpokladom, že ho každý pozná.
    Od začiatku som sa snažil tú debatu utlmiť, po zlotky som nemohol, lebo nemám autoritu a prostriedky pána domáceho… a po dobrotky to nejako nešlo. Preto myslím, že pani Kočke nekrivdíte.
    Mrzí ma to celé hlavne z toho dôvodu, že sebavedomé a silné osobnosti vedia, kedy dosť. Tu na webe nám chýbajú neverbálne signály (ktorých je vraj v komunikácii 90%), tak nevieme, kedy sme dostatočne zranili, nevieme, že by už partner rád vycúval bez straty tváre a podobne – preto tie spory šponujeme až do úplného znechutenia. To sa týka aj tých ďalších a ďalších kritikov, ktorí majú potrebu vyjadriť sa k veci.
    Ešte jedna poznámka k pravopisu. Je to súčasť mojej práce, pravopisné chyby môžem pocítiť aj finančne. No tu to tak neberiem. Jednak preto, že tá diskusia je bezprostredná a hodnotnejší je obsah ako forma. A druhá dôležitá vec je, že sa tu nedá spätne urobiť oprava. Preto má zmysel chybu spomenúť raz, aby partner o nej vedel. Ale aký zmysel má tlačiť na pílu kvôli chybe, ktorá sa nedá opraviť? Je to neférové a ponižujúce rovnako ako tie hrubé výrazy druhej strany, len iným spôsobom.
    Z môjho pohľadu nie je na mieste zatracovať ani jedného. Vzájomne si ublížili, určite to ani jedného z nich dnes neteší a je na nich, ako sa ďalej bude vyvíjať ich vzťah.
    My ostatní by sme mali byť natoľko silní a sebavedomí, aby sme kvôli tomu nerozpútavali ďalšiu svetovú vojnu.
    Mali by sme si ich oboch vážiť a veriť, že to zvládnu bez našich rád, ako sa majú zachovať.
    Howgh.

    • Bavor V. napsal:

      Navajo, je vidět, že jste opravdu moudrý člověk. O to více si všeho názoru vážím, o co méně je tu dnes té moudrosti potlačené emocemi. Děkuji.

  6. vonrammstein napsal:

    Tak jo. Protože se mě to hodně týká, ačkoliv jsem to nerozpoutal, měl bych se k tomu vyjádřit. Pokusím se vyvarovat vulgarismů, ale nemůžu závazně slíbit, že se mi to povede.
    Spor s kš se datuje cca deset let nazpátek. Možná o něco míň. Bylo to úplně poprvé, co jsem něco napsal do diskuse u vlka. Nepamatuju si přesně, o co šlo, ale pamatuju si, že jsem tam pochválil Pinocheta za to, jak si poradil s komunistama. Okamžitě mi skočili po krku dva lidi: kš a tata.
    Tatu jsem v tu chvíli víceméně ignoroval, protože jsem ho vzhledem k jeho psanýmu projevu považoval za totálního debila. A ještě dlouho potom. Po těch dlouhejch letech už ho nepovažuju za blba, ale prokousat se těma jeho nekonečnejma dojmama s neskutečně příšernou češtinou je fakt jenom pro silný žaludky. Takže ho v podstatě ignoruju i dneska, pokud nemluví přímo na mě nebo o mně. Nebo pokud mě prostě něčím nenasere.
    Kš je ovšem jiná kapitola. Ta si mě od prvního okamžiku vybrala za nepřítele. Jsem hluboce a upřimně přesvědčenej, že si moje repliky pečlivě ukládá, protože běžně cituje z mých výroků třeba 7-8 let starých. Klasická komunistická udavačka, vyrostlá na domovním důvěrnictví a hrníčkovech odposleších. Nejhorší představitelná forma druhu Homo sapiens (to druhý sapiens sem v tomhle případě nepatří), kterou opovrhujou i améby. Nejhorší odpad lidství, ostuda existence, krvavě rudá hanba vesmíru.
    Strašně mi připomíná bývalou tchyni. To byla taky taková svině. Nedokázala se smířit s tím, jak vypadám, co říkám a hlavně s tím, že jsem si vzal její dceru. Dokonce na mě napsala anonymní (si myslela vona) udání na PČR. Že mám bouchačku sice legálně, ale jsem věčně našrot a jsem hrozně nebezpečnej rodině i širšímu okolí. A to v době,kdy byl malej ještě fakt úplně čerstvej a já lítal mezi první a druhou prací, abych to uživil a stihnul jsem maximálně jedno pivo před usnutím. A taky že mám doma ilegálně samopal. Neměl jsem. Ale měl jsem kamarády fízly na kriminálce. Nemohli proti ní zasáhnout, ale zas jsem nás ušetřil domovní prohlídky.
    Princip je úplně stejnej. Vlastně i forma. Urazit, ublížit, uškodit, dehonestovat, znemožnit. Zbraně mrdek, který nikdy neseberou odvahu jít do přímýho konfliktu.
    Tahle zkurvená veš mi visí za prdelí už těch deset nebo kolik let a při každý sebeidiotštější zámince, jako třeba včera, to zase a znova zkusí. Bude se točit donekonečna na tom, že překlep prostě není překlep, ale moje blbost.-použije prostě cokoliv.
    První roky měla jenom Pinocheta a srala ho, kam se dalo i nedalo. Pak jsem se někde zmínil, že nerad husity. Tak dostala druhej klacek. Napotřetí jsem odmítl komentovat události po Majdanu s tím, že dostatečně nerozumím situaci, protože nemám dost relevantních informací. Načež mě tady asi čtyři dny zpátky zvesela hecuje, jestli už vím něco o Ukrajině-pod příspěvkem,kde není o Ukrajině ani slovo.
    Už to kurva chápete?? Ta jebka je nepříčetná. Vidí můj nick, ztratí veškerou soudnost a napíše jakoukoliv píčovinu, jenom aby mě nasrala. A konečně tvrdě narazila hlavou do zdi. Trvalo to dlouho, ale stálo to za to čekání.
    Před časem jsem tady psal, jak u mě byl kamarád psychiatr a na základě kš zvratků diagnostikovat OKP. To nebylo žádný zpestření debaty, to se opravdu stalo.
    A ještě poznámka k tý mý vulgaritě, která tady několika lidem vadí: Pokud nepíšu spisovně, píšu tak, jak mi zobák narost. To obsahuje i vulgarismy (prdel, nasrat, kurva, koule…) Ale nikdy to není směrovaný adresně na toho, na jehož příspěvek reaguju. Není to cílená urážka nebo nadávka. S výjimkou kš. Ta si o to prostě vysloveně koleduje a já jsem se včera poprvé opravdu oprostil od případných následků a řekl jsem jí to, co jsem jí chtěl říct už celý léta. Nemrzí mě to a neomlouvám se za to.
    Až ta zrůda zmizí, budu dál psát sprostě/hovorově, patří to k mně. Ale nebude to adresný a urážlivý.
    A tím kurva končím.

  7. Hudec napsal:

    A já si myslím, že jsme tu všichni na návštěvě a jen pan Bavor je tu doma. Takže on určuje podmínky, za jakých tu můžeme trávit čas, vyjadřovat se a případně i mlčet (můj případ ve sporu kočka/rytíř).
    Tak bychom měli ty podmínky respektovat, nebo se sebrat a jít na návštěvu někam jinam. Já osobně ty podmínky přijímám a hodlám tu hodovat dál.
    Bavore, udělej to jak myslíš, ale já doporučuji, abys vydal instrukci, že kočka nesmí reagovat na rytíře ani se k němu/o něm nějak vyjadřovat a obráceně zrcadlově totéž. Kdo první poruší, exkomunikovat.

    • Bavor V. napsal:

      Příteli, o toto se pokouším již delší dobu, ale pokud jsem mimo kontakt, třeba když už spím, je to marné. A víš dobře jak mne každý ban trápí. To totiž považuji až za nejkrajnější řešení. Vlastně existují jen dva skutečné bany – Fagan a ten pták.

  8. pepík napsal:

    Musím se ještě jednou zastat kočky, které je – dle mého neprávem – přisuzována vina za „pokažení významného dne“.

    Ano, kočka rammsteina svým popíchnutím provokovala, ale toto popíchnutí dle mého názoru v žádném případě neospravedlňuje jeho vyhrocenou, sprostou reakci. Zvláště když, jak píše i třeba tata, rammstein také leckdy sám „naděluje“.

    Pán blogu sice s rammsteinovými zpúsoby nesouhlasí, ale ten nebyl projistotu, asi proto, že byl přece vyprovokován, ani napomenut. Za takových okolností holt gentleman nad výrazy typu „běž do píči, mrdko“ musí přimhouřit oko. Měla se mu prostě klidit z cesty. Pokud ji rammstein ještě jednou pošle „do píči“, tak bude asi zabanována. Její chyba.

Komentáře nejsou povoleny.