Pochybí práce, nebo lidé?
Jako houby po dešti se množí konference, odborné články i politické debaty s názvem „budoucnost práce“. Lze je rozdělit do dvou velkých tematických skupin.
Na jedné straně se hovoří o dopadech digitalizace ekonomiky. Zde se dozvíme, že v poměrně krátké době se mají továrny řídit téměř samy, stroje budou aktivně spolupracovat na vývoji, výrobě, kontrole i distribuci zboží. Budou si navzájem vyřizovat objednávky a zhotovovat výrobky přímo na míru zákazníkovi, to vše za nízkou cenu velkosériové produkce. Produktivita prudce vzroste, potřeba lidské práce už v příští generaci klesne na minimum.
Zároveň je konstatováno, že v důsledku stárnutí populace musíme očekávat akutní nedostatek pracovních sil. Bude tak veliký, že bez příchodu velkého počtu imigrantů nebude možno udržet ekonomiku v provozu. Spoléhat se na pracovní sílu v podobě pohybu pracovníků mezi členskými státy, praví se v dokumentech Evropské unie, by se v příštím desetiletí mohlo ukázat jako nedostatečné.
Žijeme tedy v systému, který je téměř dokonalý. Až na to, že v něm výrazně pochybí práce pro lidi a zároveň se bude zoufale nedostávat lidi na práci.
Lidská práce bude stále rychleji nahrazována ve sféře výroby hmotných statků, zároveň se jí bude stále výrazněji nedostávat v oblasti poskytování nejrůznějších služeb, kde je automatizace problematická.
Našim vlastním lidem, včetně mladších ročníků, prý bude třeba skrze univerzální příjem platit za to, že práci nemají, cizí lidi je prý třeba nalákat proto, aby se o ty naše postarali.
Co kdybychom se postarali o sebe sami? Právě tak jako odborníci, kteří pendlují mezi konferencemi obou typů. Na těch jedněch naříkají, že práce už brzy pochybí, na druhých vyhlašují, že budeme potřebovat miliony nově příchozích, aby ji měl kdo vykonávat.
Díky tomuto mimořádnému vypětí mají aspoň oni práci zajištěnu naprosto spolehlivě.
KOLIK toho přivandrovalýho ksindlu se skutečně zapojilo do pracovního procesu v cílových zemích? Dvě, tři procenta?
To se mi líbíTo se mi líbí
Pak je to jasné, musí jich být mnógo. Potřebujeme 10 000 pracovníků, imaginárně a jen cvičně a tak jich přijmeme celkem 200 000 kousků. To zvládneme, ale kdo se bude starat o těch 200 000 až zastárnou? Kdo je bude živit než zestárnou? No, přijmeme další a pojede to jako v té sázce o zrnkách obilí na políčkách šachovnice.
To se mi líbíTo se mi líbí
No doufejme že to zařazení před podzimními volbami hnutí ANO pomůže :
http://www.czechfreepress.cz/ekonomika/tak-se-jim-to-povedlo.html
To se mi líbíTo se mi líbí
No, tenhle pravděpodobnej scénář mě taky dost děsí.
To se mi líbíTo se mi líbí
Ti superkvalifikovaní (abstrahuji od atomových fyziků a profesorů ze Sýrie) se k nám nepohrnou a ty nekvalifikované ty stroje skutečně nahradí. A potřeba služeb, která vzhledem k poklesu populace, nad kterou se tak „pláče“ možná poklesne, bude uspokojena vlastními silami.
To se mi líbíTo se mi líbí
Je to tak. Jdu si udělat rekvalifikační kurs na kadeřnici.
To se mi líbíTo se mi líbí
Dámskou?
To se mi líbíLíbí se 1 osoba
Na všechna tři pohlaví. Preventivně.
To se mi líbíLíbí se 1 osoba
To je správný moderní postoj👫👬👭
To se mi líbíTo se mi líbí
Spíš je to prevence. Za nic na světě bych nechtělo, abych nevědomky někoho diskriminovalo a ono mě pak žalovalo.
To se mi líbíTo se mi líbí
😂
To se mi líbíTo se mi líbí
🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
Přidal bych psy. Pro jistotu. Možná vstoupí do módy plešatost a co potom?
Čoklové budou chlupatí furt, v tom je kadeřnická jistota.
😀
To se mi líbíTo se mi líbí
Viděl jste někdy čínskýho naháče? Ta diskriminace je fakt zatrolená věc 😦 Navíc-většina lidí Vás nepokouše. Jsem podnikavej. Když budou v módě pleše, promptně přeměním kadeřnictví v leštírnu.
To se mi líbíTo se mi líbí
Naháči se nestříhají, naháči se leští (a natírají opalovacím krémem. Fakt!) 😀
To se mi líbíTo se mi líbí
Vůbec mě to nepřekvapuje 😀
To se mi líbíTo se mi líbí
OT: Tentokrát už to myslí docela vážně a po analogové tmě bude za nějaký čas následovat i tma digitální.
https://www.digitalnitelevize.cz/zpravy/obecne/1-brezna-2017-zacne-vysilat-ze-zizkova-prvni-prechodovy-multiplex-dvb-t-2.html
Tedy, kdyby někdo snad musel /chtěl kupovat novou televizi pro pozemní příjem, pozor, nová bedna/placka už by měla umět DVB-T2 i H265/HEVC.
To se mi líbíTo se mi líbí
No, novou bednu nee, takže ušetřím na poplatcích. Bude důvod … taky dobrý
To se mi líbíTo se mi líbí
Nikde se nic nestalo
To se mi líbíTo se mi líbí
Drábová tvrdí, že je to fake.
To se mi líbíTo se mi líbí
Drahý pane vonrammsteine paní Drábová se již více jak druhý měsíc neukázala v práci, protože na příkaz pana Gazdíka si plní své stranické povinnosti v týmu pana Horáčka.
Proto je velmi málo pravděpodobné, že něco označila jako fake pokud to nesouviselo s volbou prezidenta.
To se mi líbíTo se mi líbí
Četl jsem to včera v noci, takže pravděpodobně ještě částečně existuje v naší realitě.
To se mi líbíTo se mi líbí
Na trubce je těch odkazů – z různých zdrojů- opravdu nepřeberné množství. Takže to asi nebude fejk.
To se mi líbíTo se mi líbí
To máte jak s tou Wiki. Buď chcete věřit Tubě, nebo Drábový.
To se mi líbíTo se mi líbí
Občas je dobré si všimnout i popisu u videa. Tam to odkazuje na 9.2.17. Tedy nic nového-ale pro naše sdělovadla ani nic podstatného. Jen se v ovzduší objevil radioaktivní jód. A neví se odkud 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
Dobře. Možnou souvislost nepopírám. Vzhledem k tomu množství videí- kolik byste si asi tipnul, že mají youtubeři nainstalovaných kamer v průměrné jaderné elektrárně?
To se mi líbíTo se mi líbí
Ten výbuch není kamera ale foťák. To je snad zřejmé. Takže někdo natáčel hašení a v tom to ještě bouchlo.
To se mi líbíTo se mi líbí
Ale jo, jsou určitě tisíce lidí, co se procházejí po JE s foťákama, protože to není vůbec zakázaný. Vzdávám to.
To se mi líbíTo se mi líbí
No, do Temelína se nedal pronést ani obyčejný mobil bez foťáku. Na cokoli záznamového by muselo být extra povolení. A kdyby někdo zkusil pašování, protáhli by mu vstupní kartu skartovačkou. I pravidelné návštěvy z partnerských firem musely mít základní bezpečnostní školení a každého půl roku si ho zopakovat a napsat z toho testík, jinak povolení ke vstupu propadlo a člověk se pak nedostal jinam než do prostorů pro veřejnost a i tam musel mít doprovod. 8-O.
To se mi líbíTo se mi líbí
Vždyť také uznávám, že to nemusí být pravé 😥
To se mi líbíTo se mi líbí
Právě to mám na mysli.
To se mi líbíTo se mi líbí
Jistěžě je to fejk. Jde o výbuch v nějaké chemičce, psalo se dokonce přesně odkud ta jednotlivá videa jsou, ale nemám čas to hledat. Francouzská jaderná energetika je všem zeleným šílencům trnem v oku, tak se na každou pitomost sesypou.
Tak nízká koncentrace Jódu-131 byla nad Evropou v poslední době několikrát, nejenom z toho lékařského zařízení v Maďarsku, jako v roce 2011, jak o tom píše Drábová v PL. V roce 2015 i 2016, a také se nezjistilo odkud to pocházelo. Každopádně je to na hranici rozlišení starších přístrojů, velmi nízká koncentrace.
Pokud současně nezachytili něco dalšího kromě izotopů jódu, třeba izotopy vzácných plynů, tak to nepochází z jaderného výbuchu ani havárie elektrárny. Možná je to z nějaké nemocniční radiologie, kde špatně likvidují použité směsi s radioaktivním jódem – třeba i proto, že jejich přístroje jsou méně citlivé a slabou radioaktivitu už nezachytí. Nebo se k tomu nachomýtl nějaký blb, který si myslí, že poločas rozpadu 8 dní znamená, že to po 8-mi dnech může vylít do kanálu a neutrácet za velmi drahou předpisovou likvidaci. V dnešní době je všechno možné.
To se mi líbíTo se mi líbí
Pěkně.
To se mi líbíTo se mi líbí
Na doplnění Kchodla:
http://www.osel.cz/9267-jak-je-to-s-lednovou-detekc-j-du-131.html
fundovanější informace k mání není.
To se mi líbíTo se mi líbí
A když do všeho ještě někdo blábolí takle:
http://outsidermedia.cz/fukusima-taveni-jadra-reaktoru-nezadrzitelne-pokracuje/
a lidi to žerou (Stan na OM) tak se už nedivme ničemu.
To se mi líbíTo se mi líbí
Však ona je to taky pěkně stará „novinka.“ Tahle zpráva je z 9.února
http://www.huffingtonpost.fr/2017/02/09/explosion-dans-la-centrale-de-flamanville-pas-de-risque-nucleaire/
Podle ní došlo k výbuch v nejaderné části elektrárny. „Je to z technického hlediska významný incident, ale nejde o jadernou nehodu, protože exploze byla mimo jadernou zónu,“ řekl zástupce prefektury Olivier Marmion.
Drábová to komentoval mimo jiné v ČT a v Parlamentních listech:
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Utoky-na-jadernou-elektrarnu-Na-to-jsou-teroriste-moc-velci-zbabelci-Dana-Drabova-promlouva-po-udalosti-ve-francouzske-atomove-elektrarne-476946
To se mi líbíTo se mi líbí
Já to četl právě na těch PL.
To se mi líbíTo se mi líbí
A sice jsem ve Flamanville nikdy nebyl, ale ten provoz z druhého vloženého videa mi připomíná spíš nějakou chemičku nebo bůh ví co, ale na JE se dvěma reaktory je to poněkud prťavé. Pokud jsem dobře hledal, JE Flamanville vypadá takhle
http://www.nucnet.org/all-the-news/2017/02/09/no-nuclear-or-environmental-risk-from-flamanville-1-fire-says-edf
To se mi líbíTo se mi líbí
To druhé video je přímo z blízkosti, takže tam nemůže být zachycena celá JE. Čímž netvrdím, že to musí být pravdivé. Na jiných trubkových odkazech totiž žádný podobný výbuch zachycený není. Vždy je tam jen popis či sáhodlouhé povídání. Dlouho jsem probíral ty záběry, než jsem se rozhodl to vydat ven. A to jsem úmyslně pominul RT a podobné stanice, které by byly hned označeny za fake.
To se mi líbíTo se mi líbí
Na tom prvním videu podle mého názoru JE Flamanville je, to mi připadá autentické. Nebo alespoň zachycuje něco velmi podobného a velmi podobně umístěného. Ale nikde tam není vidět ta budova, na které v tom druhém dojde k nejprve k požáru a potom k prvnímu výbuchu. To druhé je IMO úprava nebo jiná verze tohoto:
A to, co tam je vidět z okolí, neodpovídá známe lokaci JE Flamanville. Měl jste se spíš držet propagandistické RT
To se mi líbíTo se mi líbí
Už ani ta Drábová není co bejvala a nedá se jí věřit – tedy co vstoupila do politiky\….
To se mi líbíTo se mi líbí
https://www.novinky.cz/kultura/430455-nejhorsim-filmem-roku-je-dokument-o-clintonove.html
To se mi líbíTo se mi líbí
Nepoučitelní…
http://www.lidovky.cz/demokrate-v-usa-zvolili-do-cela-byvaleho-obamova-ministra-pereze-px8-/zpravy-svet.aspx?c=A170225_215833_ln_zahranici_ele#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=ln_lidovky&utm_content=main
To se mi líbíTo se mi líbí
To jsou opravdu šílenci.
Nejlepší je, jak opět silově potlačili všechnu opozici ve straně a neudělali vůbec nic s totálním podvodem v primárkách. Jako by se nic nestalo.
To se mi líbíTo se mi líbí
Ono se jim to vrátí jak bumerang. Ale míra tý tuposti je fascinující.
To se mi líbíTo se mi líbí
Však se taky nic nestalo – takhle to u „demokratů“ všeho druhu „normálně“ funguje. 😦
To se mi líbíTo se mi líbí
😀
Trump se při svém posledním projevu v CPAC téměř pochvalně zmínil o Sandersovi: to byla rána dýkou do zad, těm „Demokratům“.
Podle těch blábolů na Demokratickém „sjezdu přátel opery“ se jim rozpadly všechny místní a lokální „demokratické“ struktury, ve kterých zadarmo pracovali nadšení ychtylové a ychtylky. Alias lunatičtí voliči
zaříznutého SanderseHitlary „vrací úder“. Podle všeho je to konec Demokratické strany na dlouhá léta, protože hodně z jejich dobrovolníků/voličů bylo/volilo Demokraty jaksi dědičně ze sociálního statusu: např. pokud člověk měl vysokou humanitního směru, byl Demokratem jaksi povinně (jinak ho demokraticky vykopli z práce).Přijde mi, že teprve teď doléhají na americké nácky důsledky Wikileaks uniklých mailů, aféry PizzaGate atd. Všechno tohle teprve začíná. Jakmile Trumpetáři vymění soudce a prokurátory, a nastane propouštění ze žumpy díky nesplněným úkolům a poklesu nákladu, zmíněné časované bomby začnou vybuchovat. Číst Fašington Post, New York Times, Guardian a všemožné čulíky bude ještě větší sranda než teď. Naše/vaše bude také zábavná, asi se dočkáme toho, že Amerika na čas úplně přestane existovat, jakoby nebyla.
To se mi líbíTo se mi líbí
Tohle vřele doporučuju (tedy těm, co se neštítí zbraní):
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/VIDEO-Jsme-Cesi-Nevzdame-se-Nikdy-Strelecky-instruktor-posila-dulezity-vzkaz-Bruselu-a-celemu-svetu-477113
To se mi líbíTo se mi líbí
ja neviem,ja ked citam taky clanok,ze sa musi nabrat nejakej holoty na robotu,co prve mi jebne v hlave,preco a hned druhe,ze viem preco.nova holota sa rodi malo bo system tak nastaveny,udava sa,ze to normalne,nikto nebude robit deti a nemat nijake vyhody,vsetko dookola to magorenie z reklama zivotneho stylu je hlavny problem,druhe to uzernicka kurva chce natahat holotu otrokov,aby na nej zarobila,bo svojej treba platit,tu v riti sam vidim,ze tk je aspon na stvabach to bite,jak otrok za kokot a este potom ten biznis jebol s pozickamy,bo uzernicka kurva bral vsetko,system pizdou ke zdi,strana a vlada to ojebavak a preskurveny prizdisrac s menom judas iskariot,bo za tej zasranej komuny to kurva s tou jebanou robotou nebol problem,hlasky,co sme mali,jake auta a ten banan,toaletak a pracky,ja kurva okrem autaka vsetko mal,bude kurva lakovat,ze nema holoty do roboty,ze sa nerodi,lepsi id tej proletarskaj kurvy.
To se mi líbíTo se mi líbí
Ono se tohle nedá šponovat do nekonečna. Jednou to praskne a bude to masakr. A pak se to buď vrátí k normálu, nebo už tu nebude nikdo, koho by to zajímalo.
To se mi líbíTo se mi líbí
http://www.reflex.cz/clanek/zpravy/77866/evropa-ma-vazny-problem-opousti-ji-stale-vic-bohatych-lidi-nejvetsi-exodus-postihl-francii.html
To se mi líbíTo se mi líbí
A tohle už se taky pohybuje mimo oblast mýho chápání.
http://domaci.ihned.cz/c1-65638020-kdyby-melo-ano-dva-kandidaty-na-prezidenta-a-ja-mel-jen-o-pet-procent-vetsi-podporu-bylo-by-to-malo-rika-stropnicky?utm_source=mediafed&utm_medium=rss&utm_campaign=mediafed
To se mi líbíTo se mi líbí
Trochu humoru v noci na neděli:
Oponenti francouzské presidentské kandidátky Marine Le Penové zahájili kampaň „Obama17“ a chtěli by bývalého presidenta USA postavit proti ní.
Jeden z organizérů kampaně řekl CNN: „Je to bláznivé, ale proč by to nebylo možné? Koho zajímá, že není Francouz? Je to Barack Obama!“
V rámci kampaně zatím vylepili 500 plakátů kolem Paříže a spustili webové stránky se sloganem: “Oui on peut!” [Yes we can].
http://jdem.cz/c2x7w4
To se mi líbíTo se mi líbí
Jdu sehnat číslo na Chocholouška. Je to bláznivé, ale proč by to nebylo možné? Koho zajímá, že není Francouz a že je vymyšlenej? Je to Chocholoušek!
To se mi líbíTo se mi líbí
Z toho by se zbláznil i Chocholoušek.
Došly by mu rakety do pancéřovky.
To se mi líbíTo se mi líbí
A tohle už je čistoktevný peklo.
http://www.reflex.cz/clanek/komentare/76961/rasismus-na-druhou-studenti-z-londynske-univerzity-odmitaji-filozofy-platona-ci-kanta-protoze-jsou-belosi.html
Kolego Hudče, vypusť škorpiony.
To se mi líbíTo se mi líbí
Měli by odmítnout také bílou matematiku, chemii, fyziku, informatiku, elektroenergetiku, medicínu, farmacii, mobilní telefony, Kalašnikov, knihy, písmo, boty, oděvy… když dekolonizace, tak pořádná.
Takže hupky hupky do suknice z trávy a zvířecích kůží, do ruky klacek a zpátky do pralesa, savany a pouště.
To se mi líbíTo se mi líbí
To by ovšem hlasatelé těchto politicky korektních „dekolonizačních“ kravin celkem rychle vymřeli, protože uživit se v divočině jen pomocí přírodních nástrojů a zbraní, to je docela fuška – nic pro lickoprávní humanisty. A, což je mnohem horší, museli by se obejít bez „smart“founu a ksichtoknihy, neměli by dost času na demošky a obávám se, že smečka lvů nebo šakalů by na jejich výklad o lidských právech reagovala jednoznačným „schramst!“ 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
To by byla úleva…
To se mi líbíTo se mi líbí
„Měli by odmítnout také bílou matematiku, …, …, …,“
„Takže hupky hupky do suknice z trávy a zvířecích kůží, do ruky klacek a zpátky do pralesa, savany a pouště.“
To se už děje. Sice zatím ne na londýnské univerzitě (i když, kdo ví, … 🙂 ), ale ono všeho do času. Hloupost a omezenost některých jedinců je neomezená a epidemie se rychle šíří. 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
Aneb žádný učený z nebe nespadl, ale pitomce jako by shazovali…
To se mi líbíTo se mi líbí
Ještě by to chtělo ten výklad, proč se Země nemůže točit.
To se mi líbíTo se mi líbí
Tak tady je jeden takový 🙂 🙂 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
To se mi líbíTo se mi líbí
Eště že tak.
To se mi líbíTo se mi líbí
Štěpánek se na PL ve svém pravidelném rozboru médií věnuje také kauze smlouvy cenzorů na vnitru s Facebookem.
Vzpomněl jsem si, že se Facebooku také říká: „Hundreds-of-millions-of-self-loathing-people-seeking-validation-from-strangers.com“. Tedy něco jako „stovky milionů sebeopovrhujících lidí, hledajících ocenění od cizích“. Takže není divu, že tam jsou zcela jistě všichni sluníčkáři, ale většina normálních lidí to nepoužívá (pokud z nějakých profesních nebo vztahových důvodů nemusí).
To se mi líbíTo se mi líbí
Aha, ještě ten odkaz: http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Naprosto-zdrcujici-zprava-dalsi-z-rady-na-tema-ministerstvo-pravdy-Petr-Zantovsky-odhaluje-co-v-CT-presli-477076
To se mi líbíTo se mi líbí
Oops! Žantovský, … nějak si ty ksichty pletu.
To se mi líbíTo se mi líbí
OT
Co všechno o nás sledule Microsoft.
Před více než rokem jsem si pořídil notebook s nainstalovanými WIN10. Do počítače jsem nahrál svou vlastnoručně pořízenou fotku našeho domu a dal jsem si jí jako tapetu.
Před týdnem jsem si pořídil tablet. Po jeho spuštění se mi objevila tapeta – fotka našeho domu, přestože tuto fotku jsem do tabletu nenahrával.
Já jsem samozřejmě byl informován a varován před WIN10, ale že si Microsoft o mně uchovává i takovou informaci, jakou mám tapetu, mně opravdu nenapadlo.
To se mi líbíTo se mi líbí
Nechci bejt zlej, ale je toho víc co Vás/nás nenapadlo. Kdo chvíli stál, stojí opodál a čumí. Omlouvám se za to výrazivo.
To se mi líbíTo se mi líbí
Jestli Vás to utěší – tak nejen W10. Totéž mají zabudované i sedmičky, jak jsem si už stačila všimnout. Ač všechny aktualizace vypnuty, Naráz zpomalí spojení jakoby nefungovalo. Když jsem chtěla vypnout zamítl že dělá „čištění“ a na vypnutí nereagoval. nezbylo než brutálně vypnout přísun EE. Po pozdějším zapnutí mne informoval – kolikže chyb „opravil“ Taky u starého – signalizovalo že pracuje takové blikání. V tomhletom to není, Zrovna tak jako možnost restartu – prostě vypnout – vypne. a taky hodně často vypadává spojení – uprostřed čtení pád a základní obraz a nutno hledat znova. PREVÍTI.
Přitom by mělo být jasné i blb ovi, že kdyby někdo chtěl plánovat něco proti – tak to rozhodně nebude dělat na furtkontrolovaném počítači. Nastoupí stará známá a vyzkoušená – paměť a tužka s papírem. Takže buď nějaká příprava na budoucí matrix nebo sbírání eventuálních možností nákupních informací. Nebo Nevím, možná by nám k tomu mohl někdo u IT poradit co s tím. Dobrá zpráva v pořAdí třetí bedna s Milénii zůstala asi omylem nebo řízením osudu zachována.
Tož kdo ví.
Jelikož mám se sledováním za mlada své neblahé zkušenosti . tak tohleto mne vytáčí a to natolik , že,,,,,
Ju a taky se už nedivím nynější ceně operačních systémů. Když si ji porovnám s těmi dřívějšími… je to včil „zahubičku“. A přitom – kolik mají uváděno výhodných funkcí musela by být mnohem vyšší. Pazgřivci…Ale ta cena se asi dohání tím permanentním sledováním. Asi je to výhodné. No akorát zjisti pro koho… dostat lidstvo pod kontrolu … to by byla asi pro „někoho“ výhra….cifix
To se mi líbíTo se mi líbí
Že vy jste si na tom novém notebooku založil „účet Microsoft“, k čemuž MS uživatele nenápadně „postrkuje“? To se pak nesmíte divit, MS si potom ukládá všechno, co mu explicitně ukládat nezakážete (pokud to vůbec jde zakázat). Prý abyste mohl i na ostatních MS zařízeních používat stejné služby a nastavení, na jaké jste zvyklý. Je to pouze pro vaše dobro.. 😀
„My jsme
BorgMicrosoft. Vaše biologické a technologické charakteristiky budou přidány k našim. Vaše kultura nám bude sloužit. Síla je irelevantní. Odpor je marný. Chceme se zdokonalit. Přidáme vaší biologické a technologické výhody k našim. Vaše kultura se přizpůsobí, aby sloužila nám.“http://pcworld.cz/software/zmente-si-ve-windows-10-svuj-ucet-microsoft-na-mistni-ucet-49034
Začali s tím už na osmičkách, kde možnost vytvořit si pouze lokální účet bez přihlašování k „nepostradatelnému“ MS cloudu začali při prvotní instalaci všelijak před uživateli schovávat.
http://blog.ijacek007.cz/Navody/jak-nainstalovat-windows-8-1-bez-uctu-microsoft
To se mi líbíTo se mi líbí
Jan Keller asi neví, jak zaměstnanci (tedy ti, kterých vlivem robotizace ubyde) vnímají živnostníky.(tedy ty, kteří budou čím dál více zapotřebí na ty služby (už) zbytečným zaměstnancům.
https://www.novinky.cz/diskuse?id=476640&articleId=/ekonomika/430463-zdrazila-svickova-i-pivo-ceny-v-restauracich-po-zavedeni-eet-stouply.html§ionId=5&page=17
Ceny samozřejmě stouply o hodně víc, ale všimněte si reakcí, mě stačila poslední stránka, kam se vždy koukám, neb tam je nejvíc hlasů.
Živnostníci, zejména hospodští jsou nenáviděni jako zloději a svině a grázlové, což jsem si ostatně všiml svého času i tady.
Lze se jenom divit, že zaměstnanec, na jehož bedrech leží tolik daňové zátěže, s prací za pár šupů nesekne, a nejde dělat hospodského, kde by POCTIVĚ vydělal kotel, a ještě by měl v kšeftu lacino samozřejmě majíc u toho skvělé pivo, usměvavou obsluhu a vynikající žrádlo.
V diskuzi závistiví a naprosto neschopní zaměstnanci, kteří umí okrádat leda své zaměstnanavatele, páč na stát nedosáhnou, ukazují, proč si s nimi dělá stát co chce, a proč ani nepípnou, i kdyby do země přišlo milion negrů, jen budou rádi, že na ně budou moci makat a kupovat si u toho europivo v PET flaškách….
Nakonec budou volit ČSSD, která slíbila snížit všem daně, vyjma těch, co makají za víc jek 49 papírů, nebo Babiše, který směšně jednoduše trumfnul hloupé socialisty úplně stejným volebním tahákem, jen sníží daně do výdělku 100 000,-, takže jsem vybuchnul u tohoto zjištění smíchy.
A že máme také jiné a zásadnější problémy u voleb nikdo řešit nebude, protože to ty blbce nebude zajímat, když jde přece o snižování daní (jim) a zvyšování daní a zátěže.(zlodějům)
A co na to mafiáni a organizovaní zločinci?
Smějí se, až se za břicho popadají, a přehazují prachy těhle blbců lopatama!
To se mi líbíTo se mi líbí
Jen počkej ty blbej mínusáku, až tě vykopou kvůli robotům, 10x chytřejším a 50x rychlejším než ty z práce!
Budeš řvát „Panem et circenzes“ a volit ČSSD, která ovšem místo snižování daní přeladí na zvyšování dávek „chleba“ a „her“!
Protože na to, abys začal podnikat nemáš ani koule, ani mozek!
Ostatně, stejně už to nepůjde, neb se toho zhostí nadnárodní kartely, takže pivo nebude stát 40 pětky, a svíčková 90 jak to zdražili zlodějští podnikatelé, ale 60 a 140.
Však posraný kuřecí křídla opláchlá vodou, namočená do nějakých lupínků a usmažená v tom nejhorším oleji i s kostma stojí v KFC někde 140, a to držíte huby a nikdo těm šmejdům do zlodějů nenadává!!!!!!
To se mi líbíTo se mi líbí
panem et circenses
To se mi líbíTo se mi líbí
CHLÉB A HRY musel jsem to si dát přeložit…….nebylo by strejdo lepší použivat jak nám zobák narost?I to je ukázka učitého odklonu od přirozenosti,že určitému vlivu podléháme všichni
To se mi líbíTo se mi líbí
Ach tato, to je opravdu hraběcí rada. Já jen gramaticky opravil vittu, když to v tom předchozím příspěvku špatně napsal. Možná jste si všimnul, že jsem alergický na z. Píši stále president, filosofie etc. ( a tak dále).
🙂 Za svůj zobák nemohu a latina odejde z mé mysli až se mnou 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
vittto,
třeba se ten mínusák rychlejších robotů bát nemusí,já se těch robotů také nebojím,protože jsem už dnes hodně rychlý robot.
v týdnu jsem stihl napočítat do sedmi až do desíti než se potvrdila na finanční správě účtenka,no a protože účtenky se potvrzují během několika málo milisekund,tak jsem prostě nejrychlejší robot.
To se mi líbíTo se mi líbí
Nezlobte se vittto na ty „-“ značky, nejedná se o nenávist vůči podnikatelům ale jedná se o úspěšné použití rozptylu naprosto konkrétní a jasné ekonomické reality Česka v nadnárodním měřítku.
Nasazení pákového převodu pro likvidaci soukromým národním sektorem obsluhovaných služeb se prozatím úspěšně daří.
To podstatné co umožnilo pád Česka mezi rozvojové země, je onen přímý bankovní outsourcing.
Nasazení EET umožní onu potřebnou změnu. Nasadí přímý nadnárodní outsourcing, těch zbytkových produkčních sektorů (hlavně služeb) které částečně blokují úplný vývoz kapitálu z Česka.
Protože povinné a Německem nařízené intervence nemůže naše zcela závislá ČNB natahovat do nekonečna. Ne snad že by Čechům došlo, že je to naprosto úplně o něčem jiném, než o tom jak měnové intervence pomohly exportérům vydělat stovky miliard.
Proto EET a následně i povinné účetní otisky atd. atd. je to o čem se nadnárodní řízení Česka domnívá, že bude trvat ještě onu potřebnou dobu a koruna tim pádem zůstane slabá při překlopení na € .
Rádoby pro lůzu produkované spiny o tom jak firmy, když nejsou schopni konkurovat při reálném kurzu měny, tak potom jde o problém produktivity práce a další bláboly tohoto ražežení, je pouze mlha která slouží k pokrytí toho podstatného.
To podstatné neboli cíl, je Řecká cesta privatizace Česka nic víc, nic méně.
Prozatím je sice pravda, že bez měnových intervencí proti posilování kurzu koruny by český vývoz (a především vývozci) přišli o 608 miliard korun. K tomu má patřit dalších 700 miliard korun, o které vývozci nepřišli, protože koruna nemohla posilovat.
Proto nyní pokud by ČNB pracovala ve prospěch Česka, můžeme z chodu srovnat státní dluh na 0.
Proč k tomu nedojde – > protože intervence ČNB není o deflaci není ani o podpoře nadnárodních výrobců ale je o převodu Česka do nadnárodních rukou, tak aby v budoucnu byla eliminována jakákoli možnost Česka vnutit svou vůli subjektům, které jsou v dosahu jeho právního řádu.
To se mi líbíTo se mi líbí
Co chcete, to je reakce na 25 let propagandistického programování, posílená závistí a vědomím vlastní neschopnosti. Zatímco v USA tohle pranýřují a propaganda buduje pozitivní obraz podnikatele coby „americký sen“, kdy každý může být bohatý, tak u nás je žumpa zaměřena naopak – jelikož místní podnikání nesmí škodit těm zahraničním firmám, u nás jsou dovoleni jen konzumenti.
Jo, evidentně se blíží „sklizeň“ v oboru pohostinství a občerstvení, jako proběhla před lety v Británii a mnoha dalších místech. Hygienické předpisy, likvidační pokuty za cokoliv, národohospodářsky nesmyslné zdanění, nyní ještě EET a zákaz kouření. Jistě už mají vše dobře zmapované a okouknuté – přes Google StreetView to jde odkudkoliv – spočítány výnosnosti všech míst z hlediska zákazníků. Co se bude líbit, skoupí hned v první vlně, vstoupí tam „řetězce“ a v první fázi možná dokonce sníží ceny, budou to provozovat s minimálním ziskem, než jim spadne do chřtánu všechno, protože konkurence krachne.
Pak budou všichni naprogramovaní odpůrci podnikatelů a živnostníků spokojení. Jen pivo bude za 5-10 euro, svíčková jen jako lokální specialita v drahé restaurace za 500 Kč, to si dají jen při svatbě nebo pohřbu, 2x za život, a jinak budou žrát nějaké euroblafy. Kuřata pana plukovníka budou proti tomu super, tipuji to na kebaby a další pokrokovou multi-kulti kozomrdnou halal stravu.
To se mi líbíTo se mi líbí
Tohle v bludech „udržovaní“ tupci nikdy nemohou pochopit.
To ještě se stane to, že ti starší postupně vymřou a ti mladí už si na hospody ani nevzpomenou, ale budou mít kebaby a mekáče a KFCéčka za historickou samozřejmost.
Finále bude, že se mezi sebou budou bavit anglicky, protože česky mluví jen lůza.
Kdybych byl nadnárodní zločinec, nebo negerský prodavač drog, či němšcký revanšista, mnul bych si ruce, a smál bych se, až bych se za břicho popadal.
Jenže já jsem Čech, a nesměju asi ani trošku.
To se mi líbíTo se mi líbí
Přesně tak.
Nemusíte mít stroj času, stačí si zajet do Dánska, Švédska, Holandska nebo do nějakého většího německého města mimo konzervativního Bavorska a bývalé NDR, kde jsou lidé ještě relativně normální. O Norsku ani nemluvě.
Německý revanšista se tedy moc nesměje, spíš zuří, protože na rozdíl od Deutschlandu u nás rozklad, import kozomrdů a zapomínání rodného jazyka nepostupuje zdaleka tak rychle jako u nich.
To se mi líbíTo se mi líbí
Neboli :
To se mi líbíTo se mi líbí
kchodl napsal:
26.2.2017 (13:27)
Opět umě manipulujete,ANO samozřejmě že uspěšnost v mnohých vyvolává zavist což je konečně dost častá věc nevyhýbjicí se ani bohatším,ta zase zavidí bohatším a mnohdy udělají cokoliv aby postoupily o level.Není proto už tajemstvím jak umě manipulujete se svými vědomosti,už velice opatrně přijímám Vaše reakce a vždy tam je jasná nit.ONA JE PRABDA NĚKDE UPROSTŘED,NEVÍM jaký je poměr poctivých a nepoctivých podnikatelů ale v těch vyších patrech je dost značný.Navíc prostředí je takové že s poctivostí moc daleko nedojdeš,bud začneš podvadět šidit nebo dost často skončíš a včil mudrujte.pROTOŽE UKAZUJETE jen ty věci co podnikatelům ubližují ale je druhá stranka věci.
Ty mnozí podnikatelé si žijí na velké noze,a dost často že šidí a podvadějí nebo vysavají sví zaměstnance,když řikám A a je tam i B.jako vždy uvádíte jen A.
Ač nejsem přiznivcem ani odpurcem EET i zde manipulujete,proč najednou by mělo vše rapidně zdražit když má podnikatel jen dodržovat pravidla.která by měla byt samozřejmostí…….to že by se ty pravidla měli stahovat hlavně na ty velkopodnikatele je pravda ale nic to nemění vtomto.
Pořad vaše argumenty směřují jaký jsou ty podnikatelé chudáci……..DÁM jeden připad v mém městě JE TOS, jeho hlavní majitel ted už byvalí předal to synovi…….byl z těch podnikatelů spíše ten lepší, a podminky tam byli jedni s nejlepších přesto v době krize bylo nutno velice šahnout do mezd,propouštělo se……potud pochopitelné………ale on na svém standartu neslevil……přesto že měl luxusní bydlení,začal stavět luxusní nové sidlo………..ano jeho peníze………jenže co stím chci řici……….ty podnikatelé tu krizi hlavně přenesou na ty dole oni si většinou zachovají svuj život.Víte to je ta druhá strana těch ubližovaných podnikatelů a to je tento nebo byl z těch lepších jemu šlo ještě o podnik jeho synovi ,no to už je jiná kapitola.A jsou i ty podnikatelé kteří jen drancují…….umě oté druhé tvaři pomlčíte.
Jako když někdo JINÝ jen plive na ČSSD…………Jen počkej ty blbej mínusáku, až tě vykopou kvůli robotům, 10x chytřejším a 50x rychlejším než ty z práce!
Budeš řvát „Panem et circenzes“ a volit ČSSD, která ovšem místo snižování daní přeladí na zvyšování dávek „chleba“ a „her“!
Protože na to, abys začal podnikat nemáš ani koule, ani mozek!
V diskuzi závistiví a naprosto neschopní zaměstnanci, kteří umí okrádat leda své zaměstnanavatele, páč na stát nedosáhnou, ukazují, proč si s nimi dělá stát co chce, a proč ani nepípnou, i kdyby do země přišlo milion negrů, jen budou rádi, že na ně budou moci makat a kupovat si u toho europivo v PET flaškách….
Nakonec budou volit ČSSD, která slíbila snížit všem daně, vyjma těch, co makají za víc jek 49 papírů, nebo Babiše, který směšně jednoduše trumfnul hloupé socialisty úplně stejným volebním tahákem, jen sníží daně do výdělku 100 000,-, takže jsem vybuchnul u tohoto zjištění smíchy.
OPĚT UKÁZKA kam až dojde naprostá nenávist……..zavistiví zaměstnanci? a diví se že dostane minus,podotýkám že já ho nedal.Nebo že někdo volí ČSSD oni ty druzí jsou snad lepší,zatím to bylo naopak,proboha kam tito lidé sklouzavají za maskou že oni jsou ty neovlivnitelní chytří……přitom je jasné že jsou ve vleku nenávisti kdy vidí jen jednu stranu
To se mi líbíTo se mi líbí
Jestli-pak jste si pane NĚKDO četl tu mnou odkazovanou diskuzi na mnou odkazovaný článek?
Tam byste koukal na nenávist proti hospodským v praxi.
A váš text je prodchnut závistí od A až do Z.
Je mi skoro do pláče, jak kolem vás všichni manipulují,jen vy, jaksi mimoděk, hlásáte kromě A také B a pro jistotu též i C, aby bylo všem úplně jasno.
Řeč je především o idiotech, kteří nechápou, že pokud má stát dobré jídlo 70 pětek, nelze to udělat poctivě.
Pokud to „poctivci“ chtějí poctivě, budou ho mít za kilo, ale to kilo zaplatí oni.
Hospodský by byl zloděj v tom případě, že by to jídlo měl za kilo i před EET.
Ale on ušetřil na státu, a dal zákazníkovi lacino, což zákazník ocenil pojmenováním „zloděj“.
Pokud by měla být cena, jaká je obvyklá, pak prosím lze zajít do Mekáče či KFC apod, a takové ceny by měly mít i čeští hospodští, samozřejmě s ohledem na pracnost a vstupy, které jsou u kuřecích křídelech, hozených do omastku samozřejmě nižší, takže bráno tímto pohledem, taková dobrá svíčková by měla stát tak 180 vočí.
Co se kradoucích zaměstnaců týká, tak mnozí opravdu kradou, jiní zase ne…každý krade tam, kam dosáhne, pokud chce krást, variant zlodějin je pak mnoho, od těch, které nikomu neškodí a jsou zlodějinou jen proto, že nějaký „dobroděj“ (nebo zloděj) vymyslel zákon, který z něčeho zlodějinu dělá, až po opravdové zlodějské grázly, kteří ovšem z pohledu zákona nekradou…to je ale jiné téma.
Krčím rameny, co je mi do vás a vašich fantasmagorií?
Důležitý je praktický výsledek.
Hospodští zdraží-to jsem říkal- a zdražili.
Jestli měli nebo neměli důvod jsou jen kecy.
Zdraží i obchodníci.
Zase, zda mají, či nemají důvod můžete probírat se sobě rovnými tlachaly.
Důchodcům nepřidají, nebo přidají méně, než vzrostou životní náklady.
Můžete se jistě bavit o tom, kdo za to může a jestli by to nechtělo zvednout hospodským daně, ale je to jedno, přidáno adekvátně nedostanou.
Zrovna tak nedostanou přidáno ani dělníci.
Leda povinností a buzerací.
Negři a neziskovky za to mají přímo hody.
No co….provozují svou činnost legálně, ne?
To se mi líbíTo se mi líbí
vittto, teď jste uhodil hřebíčkem přímo o hlavičku. Pokud ten poctivý chtěl být poctivý a díky nepoctivým musel dělat jídlo pod cenou (podle vás), pak je jedině dobře, že i ti nepoctiví musí najednou dělat to jídlo za stejné „poctivé“ peníze a nesnaží se likvidovat konkurenci tím, že podvádí a mohou si proto dovolit podsekávat cenu.
To se mi líbíTo se mi líbí
Pane Bavore….
Prosimvás….
Konkurenci budou likvidovat nadnárodní korporace, a organizovaní zločinci (ano, i Vietnamští obchodníci se dají nazvat organizovanými zločinci) a ne nějaká prcguma, co ve snaze udržet v nějaké prdeli hospodu, měl svíčkovou za 65 a pivo 10 za 18,-Kč.
Jenže „oni“ to rozdělili tak, že ten, kdo prodával svíčkovou za 80 byl nasraný na toho, kdo jí prodával za 65 a měl ho za nekalou konkurenci.
Stejně jako konzument, kterému to někdo nabulíkoval, a on, místo aby byl rád, že se lacino nají, tak mluví o konkurenci, která se ho naprosto netýká a ve skutečnosti leží jinde.
Všiml jste si?
V tom vašem textu je kde-co, jen…..o spotřebiteli tam není ani slovo.
A Pane Bavore, i my jsme v první řadě spotřebitelé.
Podnikatelé či živnostníci, nebo zaměstnanci, až v druhé řadě.
To se mi líbíTo se mi líbí
Vittta má pravdu, pane Bavore. Jedná se o zákazníky, to je prioritní.
Proč myslíte, že stát nechává žít Vietnamčíky se všemi jejich podvůdky a podvody?
Protože k nám vtrhli západní konkurenti, zničili naši maloobchodní síť, postavili velké hypermarkety na zelené louce za dotace ze Západu (dostali dotace a z mateřských zemí státní záruky na úvěry pro obsazení našeho trhu), přes Czechinvest a jiné lumpy dostali zvýhodněné ceny pozemků a odklad placení daní. Tím efektivně zničili „malou“ obchodní obslužnost, která je ovšem sociálně nutná – stará babička si nezajede autem do 15 km vzdáleného hytlermarketu, to spíš časem umře hlady.
Stát se v takové situaci mohl zachovat dvěma způsoby:
1. Začít dotovat poctivě daně platící maloobchodníky.
Čímž by došlo na otřepané „privatizace zisků, socializace ztrát“, které naší společnosti provádějí západní koncerny. Tato velmi nevhodná pravda by vyšla na povrch a stát by musel nějak reagovat, propaganda by si s takovou věcí také musela poradit.
2. Zavřít obě oči a nechat konat Vietnamčíky.
Obchodní obslužnost dělají levně a špičkově, od nevidím do nevidím, v každé maličké vesnici nebo městské uličce. Ceny jsou jen kousek nad úrovní výprodejů hytlermarketů nebo velkoobchodů.
Že Viet-Kongové neplatí žádné daně, to je při tom všem úplně jedno, protože jiné řešení by bylo mnohem dražší.
Úplně stejné je to třeba s tržnicemi, pašovaným oblečením, kabelkami, dětskými věcmi, hračkami, … bez toho by 80% lidí v ČR chodilo s holými zadky, tedy v přešívaných hadrech, děti by dědily vše po starších sourozencích a každý dospělý by měl jeden lepší kabát a jednu hnusnou bundu, ve které by chodil do práce – a větší kus oděvu by stál třetinu průměrného měsíčního platu. Jako za bolševika.
To samé máte s malým podnikáním třeba v pohostinství. Západní predátoři nám zde zavedli tolik pitomostí, že v chodu hospody je to nemožné dodržovat. Zdanění takových věcí je společensky nesmyslné, protože postihuje nutné sociální funkce, pokud tedy je zákaznická cenová hladina už tak nízká, že je na hranici nákladů a udržovacího zisku hospodského. A to je! Koupěschopnost obyvatelstva je už tak vyčerpaná, že si návštěvu restaurace třeba na nedělní oběd nemůže rodina dovolit, u velkého procenta lidí! Pracující člověk si nemůže dovolit dražší teplý oběd!
Proto nad těmito věcmi stát dlouho hrál slepého a hluchého.
Teď zvítězila opačná koncepce. Výsledek bude tristní.
Až restaurace zaniknou, skoupí je koncerny, zvednou ceny a lidé nebudou mít na teplé obědy, co potom? Vymyslí se dotace, jistě.
Až běžná rodina nebo důchodci nebodou mít na přestěhování pomocí západní stěhovací firmy 40 tisíc (zatímco na „ilegálního živnostníka“ by 4 tisíce měli), stát zavede nějakou „stěhovací účelovou dotaci“.
Je to jak v tom oblíbeném Reaganově vtipu o státní ekonomice:
1. co se hýbe zdanit,
2. co se ještě hýbe, zregulovat,
3. co se už nehýbe, dotovat.
Chci tím vším říci, že se to vše musí chápat v širším pohledu, protože nejde jen o zdanění „zlodějského putykáře“. Jde o kritéria „kvality života“ a tím i spokojenost obyvatelstva a z toho vyplývající míry celkové zloby a negativismu, o sociální klid a mír, o udržení zdravotního stavu a kondice populace, … prostě o sociální otázky ve velmi širokém pojetí.
A také národohospodářsky – účetně, chcete-li – je to od pohledu ztrátová záležitost, protože zničení malého podnikání bude finančně katastrofické: levněji ty služby nikdo nedokáže zajistit. Ale zajištěny být musí, jinak společnost přestane fungovat – takže ve finále bude stát dotovat zisky západních koncernů, které oblast služeb ovládnou.
To se mi líbíTo se mi líbí
Smekám. Brilantní.
To se mi líbíTo se mi líbí
ty „nepoctivější“ maloobchodní provozovny s potravinami na vesnicích už začínají stát tlačit k tomu aby jim poskytl dotace na provoz.
shodou okolností jsem se i dozvěděl,že pojízdné prodejny dotace čerpají už nyní.
no prostě když se narovnávájí podmínky tak to vypadá i takto.
tomu dala(dotaci),tomu dala(dotaci),toho jen tak polechtala(eet,kontroly,pokuty)
To se mi líbíTo se mi líbí
Přesně to píšu kousek nad Vámi.
Privatizace zisků, socializace ztrát.
Až stát slavně zlikviduje „zlodějské příživnické živnostníky a malé podnikatele, kteří neplatí daně“, začne tyto služby dotovat, protože bez nich společnost nemůže fungovat. Ovšem dotovat je nebude těm starým „zlodějům“, ale úplně novým, sluníčkovým, západním koncernům služeb. Případně charitám a NGOs. Ti to budou ovšem dělat několikrát dráže než původní živnostníci, nyní buď na sociálních dávkách nebo zaměstnaní za nízké mzdy u západních koncernů, které jim bude muset dorovnávat do přežitelné hladiny sociálka.
Připravte si formulář 27B-6. Megafirma „Ustřední služby“ bez něj nehne prstem.
😀
To se mi líbíTo se mi líbí
Nevím, proč to vnímáte tak politicky nepřátelsky a negativně – napsal jsem jen docela mírně, že propaganda u nás za 25 let postavila podnikatele pod úroveň zloděje a vraha, zatímco západní managoři jsou chváleni a západní podnikatelé jsou přímo svatí, geniální vizionáři, hodni nejvyšší úcty. Propaganda zneužívá ke svým cílům závist a neschopnost, což je na tom všem ještě horší.
Ohledně hospod a restaurací, obecně OSVČ řemeslníků a dopadů současné mediální vlny urážek a osočování, do kterého se zvrhlo zavádění jinak poměrně nevinné EET, bude to špatné. Odnesou to hlavně zákazníci, kteří nemohou nebo nechtějí za služby platit více, protože služby v dostupné cenové hladině zmizí. EET není zdaleka sama, je to jen „jahůdka na dortu“ všech likvidačních opatření, vedených velmi usilovně celá léta proti malému podnikání.
Až za pár let budou české restaurace skoupeny západním a arabským kapitálem, místo českých jídel se tam bude „vařit“ cosi, europivo bude od 5 euro nahoru, přičemž lepší značky budou jen ve velmi drahých „retro hospodách“ za 10 euro třetinka, … Až nikde nebude žádná opravda kol, příštipkář na opravu bot, klempíře seženete jen v zastoupení mezinárodní klempířské firmy a o prostou opravu jednoho okapu nebudou mít žádný zájem, stěhování nábytku nebude starou kouřící Avii za pomocí sbírky hospodských povalečů ovšem za 4 tisíce – bude to novým nákladním Mercedesem, chlapi budou mít kombinézy s německým nápisem a stát to bude 40 tisíc, …
Je mi už teď prorocky jasné, co se bude povídat: Češi stojí za hovno. Neumí podnikat, nemají o podnikání ve službách zájem, jsou líní, nepoctiví a všichni krachli, protože kradli. Užijte si to.
To se mi líbíTo se mi líbí
Když ti „podnikatelé“ si to zavinili sami. Dokonce tak, že „podnikatel“ je skoro nadávka. Já sám sebe za podnikatele nepovažuji, jsem buď živnostník nebo OSVČ. Ale ne podnikatel. Fialová saka udělala své. Bohužel pro většinu těch, kteří se opravdu snaží.
To se mi líbíTo se mi líbí
Jaké „zavinili sami“? Vidím, že tohle je marné.
To se mi líbíTo se mi líbí
eet míří na ty co před dvaceti lety chodili ve fialových sakách?
no ještě že jsem byl před malou chvílí na toaletě,jinak bych se po…..
To se mi líbíTo se mi líbí
ČTENÁŘI
základ je v systému,rozhádat skupiny,jak píše ahele,vubec nejde o EET to je určity nastroj,nebyt to byla by jiná cesta,to jak VY BREČÍTE JAK vám to ubližuje,zase brečí oprávněně dělníci na jiném……….PODSTATA JE že někdo drží podhodnocenou korunu její dopad skorem z jistotou brzy poznáme………..uvadějí že do toho dali 1000 miliard…..až to ty zahraniční spekulati rozbalí budete teprv brečet……..jak jste napsal budete volit ODS A ONI STÍM NĚCO UDĚLAJÍ?ano možná zruší EET…..A ZA ZADY vám udělají 2 větší prasarnu co v konečném dopadu bude ještě horší ale nebude EET……ZAMYSLETE SE
To se mi líbíTo se mi líbí
vy na to jdete přes podhodnocenou korunu,já zůstanu u svého selského rozumu.
bývalá fialová saka,která jsou dnes mnohdy váženými podnikateli,společně s jinými bývalými fialovými saky,která jsou dnes politiky,předhodila nechápavému lidu snadnou kořist v podobě zlodějské osvč.
dnes sedí u monitorů a řehtají se jak se dvě chudé skupiny obyvatel mezi sebou hádají.
moje volba ods není volba ods,je to volba strany soukromníků a není z toho důvodu aby zrušili eet,eet beru jako hotovou věc.
nehledě na to,že pravděpodobnost,že by se dostali do vlády je rovná nule.
jsem skromný,žádná velká naděje se u mě nenachází,jenom chci aby názory strany soukromníků byly slyšet,i z opozice.
názory dělníků jsou v parlamentu slyšet velmi často,takže tak.
To se mi líbíTo se mi líbí
no nic podhodnocená koruna byl jen přiklad,no myslel jsem že uvažujete v širších souvislostech,EET JE v spektru udalostí jen epizoda ,sadím se že to kdo chce podnikat veme jako nutné zlo a bude podnikat většina dál
To se mi líbíTo se mi líbí
A JINAK nevyčitám VÁM že volíte co volíte protože nikdo z nás nemá dobré volby,jen jak jste to obhajoval,to vyznělo že ty pro VÁS UDĚLAJÍ ZÁZRAK
To se mi líbíTo se mi líbí
rád bych uvažoval v co nejširších souvislostech,ale nenapadá mě ani jeden důvod proč bych měl teprve brečet až to ti spekulanti přes podhodnocenou korunu rozbalí.
velmi rád si to nechám vysvětlit,směle do toho.
To se mi líbíTo se mi líbí
Na síti existuje několik článků, které na nebezpečí, plynoucí ze spekulace a ohrožuje naši ekonomiku, upozorňuje. Hledat umíte dobře, tak si to najděte.
To se mi líbíTo se mi líbí
proč si myslíte,že jsem položil dotaz tatovi?
no asi proto,že ty články mám už průběžně přečtené,ale nejsem ekonom abych se v tom zorientoval,
no a když tata ví,že až to rozbalí,že teprve zapláču tak ho žádám o vysvětlení.
je s tím nějaký problém?
pokud ano tak ho můžete zastoupit a vysvětlit mi to sám.
To se mi líbíTo se mi líbí
PANE kchodl napsal:
26.2.2017 (16:58)
kDE VIDÍTE NENAVIST?
Já jen poukazuji na jednostranost Vašich argumentů,Je celkem usměvné že moje komentáře hodnotíte jako politické co jsou tedy Vaše.,?Kde jednozačně vytahujete jednostrané argumenty.Já nenapadám podnikatele řikám jen že pravda je uprostřed,.
Je celkem jasné jak vše zvěličujete…………respektive zaměnujete hlavní přičinu a to jest…..jak funguje kapitalismus.Navíc malo co není v životě vtom holém základu apolitické.Je hloupé když někdo prohlašuje že ho politika nezajímá
..Až za pár let budou české restaurace skoupeny západním a arabským kapitálem, místo českých jídel se tam bude „vařit“ cosi, europivo bude od 5 euro nahoru,
Vinna je především v kapitalismu to je základ ale to nechcete uznat,svádite to na levicovost a podobně,nebyt Babiše bude tam jiný kapitalista,základ kapitalismu je zisk,a ten má hlavně kapitál bez hranic…….samozřejmě že plno věcí co pišete se stane nebo stává ale jeho přiřina je uplně jinde,nemá ho na svědomí levice,ale systém
To se mi líbíTo se mi líbí
Kdo taky operuje NENÁVISTÍ? Jedině Vy.
Kdo tady neustále vykládá o jakémsi kapitalismu? Jedině Vy.
Vidíte to absolutně politicky: kapitalista je nepřítel dělníka, protože zisk.
Zkuste se podívat, koho ve skutečnosti podporují ty Vaše „levicové strany“, příkladně ČSSD. Snadno zjistíte, že to v žádném případě není nějaký „dělník“ – i když vážně nevím, koho tak dneska chcete nazývat – ani nepodporují ony „nízkopříjmové skupiny obyvatelstva“. Podporují velkokapitalisty, banky, finanční kapitál, a k tomu ještě západní. Podporují korporátní kapitál, zkrátka. Čemuž se také dost nepěkně říká fašismus.
To je praktická „levice“, která je tady s námi v reálném světě.
Mávají „mrkví“ jakési sociální spravedlnosti a chtějí zdanit lidi s platy od úrovně německé minimální mzdy. Neřekli ani slovo o zvýšení úrovně mezd – právě naopak: to oni tyhle robotárny a montovny za ubohé mzdy do republiky pustili, zvýhodňovali, a přitom ničili národní česká pracovní místa. Ovládají odbory, ze kterých udělali bezmocné a falešné – kdysi se tomu říkalo „žluťácké“ – a které neudělají pro zvýšení mezd a lepší pracovní podmínky vůbec nic, pokud se týká západního kapitálu a korporátních firem.
To se mi líbíTo se mi líbí
Dosavadní reálná politika ČSSD je opravdu natolik závažná, že je nutné si doopravdy rozmyslet jestli jsou Češi masochisté, nebo pouze lůza která je volit nebude.
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Oranzovy-poslanec-z-vyboru-pro-obranu-vyslal-varovny-vzkaz-pro-palice-Koranu-477250
To se mi líbíTo se mi líbí
Každý máme část pravdy. Každý tu svou a to podle toho jak daleko a vysoko dohlédneme. Podle mého názoru spousta slov a jako obvykle dobrá jen k tomu zase se jednou řádně rozhádat.
Co takhle začít konečně fest tlačit na mzdy, aby odpovídaly západu. Tím by se toho vyřešila spousta. Živnostnmíci by si přišli na své a memuseli by plakat např. nad EET, zaměstnanci by nemuseli tolik šetřit a mohli by si v klidu dovolit jejich služby. Ale to ne, to se zase národ rozdělí a rozhádá místo aby všichni společně už jednou řekli, že ty mzdy jsou tady žebrácké. Ovšem kromě těch manažerských, které toho státu ani nám zase tolik nepřinášejí. Ale nedej bože je víc zdanit to by přece bylo tak nespravedlivé. Nikdo se už skoro ani nepozastavujeme na akcí ČNB, kdyby totiž místo toho rozhodili ty biliony mezi lidi byl by z nich stejný neli větší efekt, ale to oni nemůžou potřebovat. Oni potřebují plebs držet u huby a je jedno jestli se jedná o zaměsnance nebo živnostníky.
To se mi líbíTo se mi líbí
ano základ je v systému
To se mi líbíTo se mi líbí
Ano tato. Systém. Se zdaněním mezd, které navrhuje ČSSD je to totéž. Konečně se někdo odváží zrušit tu podvodnou rovnou daň a to je zase křiku. Můžeme se bavit o hranicích dolů či nahoru, ale v každém případě je třeba zavést zpět progresivní daň Nejen u zaměstnanců ale i u živnostníků a firem. Ukažte mi někdo jedinou starou zemi EU, která má rovnou daň. Všechny, které ji mají jsou ty nové takříkajíc východní poskomunistické včetně nás. Použili nás jako pokusné králíky.
To se mi líbíTo se mi líbí
Jenže proč to ČSSD navrhuje až teď, u vlády je 3 a půl roku a nevšimla jsem si, že by s něčím takovým přišla dříve. Ano, je mně jasné, že by to možná neměla ve sněmovně lehké, ale ani snaha nebyla. Protože slibem nezarmoutíš? Ale to bychom museli být hodně naivní, kdybychom jí to věřili. Co sliby z minulých voleb a to ten nejzásadnější – církevní „restituce“? Bylo to jednoznačně sprosté od této strany. Od Sobotky nakonec už před volbami, jeho spojení s KDU-ČSL to jen dokládá, a mluvil o tom už před volbami, že s nimi případně vytvoří koalici.
V tomto má podle mého Kchodl pravdu : „ani nepodporují ony „nízkopříjmové skupiny obyvatelstva“. Podporují velkokapitalisty, banky, finanční kapitál,……
To se mi líbíTo se mi líbí
Kočko snažila jsem se to napsat tak, aby bylo patrné, že je úplně jedno kdo a kdy s tím přišel. Hlavně by bylo fajn, kdyby se to protlačilo. S tím, že to mohli navrhnout mnohem dřív máte samozřejmě pravdu a že z toho kouká předvolební boj jako sláma z bot je naprosto jasné. Jenže dá se takový návrh čekat od ODS nebo TOP? Určitě ne a to, že by s tím přišli ANO taky silně pochybuji. Možná Babiš bude ochoten přistoupit na nějaké jiné parametry. Pokud by to navrhli komunisti nikdo to ani nezaznamená. Mně je to fuk kdo a jak, ale aspoň trochu by se s tím pohnulo. A podstatná a zásadní otázka zní progresivní nebo rovná. Nemusí pršet stačí když kape.
To se mi líbíTo se mi líbí
Ano to máte naprostou pravdu, jenže od ČSSD se to viditelně také čekat nedá, tohle je jen lákání voličů před volbami. Bohužel. Jistě, že to nemůžeme čekat od ODS, TOP09, ale ty aspoň nelžou. Nejsou zde pro více jak 20% voličů, dohromady, a ony to vědí, a ti je budou volit i kdyby jejich vůdcové v přímém přenosu vraždili. ANO? Také ne, ta nyní mlčí nebo dává také takové poněkud pozměněné sliby, po volbách, které asi vyhraje, na to velmi rychle zapomene. A přesně, KSČM byla proti nivelizaci daní, ale nemá na to dostatečnou sílu a mainstream ani ty její snahy a prohlášení ani pro jistotu nezaznamená. Ale pokud bych to někomu věřila, tak je to KSČM, ne ČSSD.
To se mi líbíTo se mi líbí
Můžete mít samozřejmě pravdu, že to dopadne jako s nápravou restitucí. Já jsem jen naznačovala, že nikdo jiný (krom KSČM) s tím nepřijde. Zřejmě nikdy.
A že ODS a TOP nelžou? Ale lžou jen jsme to jaksi pozapomněli. Co poplatky, co Kalouskova složenka, co Tlustého peněženka, co II penzijní pilíř?
To se mi líbíTo se mi líbí
S nápravou restitucí přišel náš Zimola a Babiš jej podporuje. Bohužel Zimola není typická ČSSD, on je jen sociální demokrat.
To se mi líbíTo se mi líbí
Měla jsem na mysli v této záležitosti, jinak samozřejmě lžou 🙂 .
To se mi líbíTo se mi líbí
No právě. Ta rovná daň (včetně superhrubé mzdy) je jejich dílo a je to jedna z těch největších.
To se mi líbíTo se mi líbí
KOČKO
zamyslete se nad svou větou…………………. Jistě, že to nemůžeme čekat od ODS, TOP09, ale ty aspoň nelžou..
PŘITOM jste si odpověděla,stejně ale zduraznujete…..ale ty aspoň nelžou.
a vtom to je ČSSD LŽE……PROTOŽE tam jsou stejný darebáci…….jenže rozdíl je že musí dělat politiku v určitých mantinelech……..když ty mantyneli opustí přijdou o korita…….což bylo dosud……proto byli menší zlo.
takže podle znění věty je horší lhát a pustit jen drobek,a lepší kopat lidi rovnou do zadku?
ANO stala se svým chováním čím dal min volitelná ……….ale to zduvodnění aspon nelžou
mě připadá divné,nelogické
To se mi líbíTo se mi líbí
Odpověd níže, nevšimla jsem si Vašeho vstupu dříve.
To se mi líbíTo se mi líbí
Já jsem četla, na aktuálně, myslím, docela dobrý bonmot, samozřejmě, je to napsáno s nadsázkou. Ale podle mého to vystihuje situaci : „V České republice nemůže zvítězit socialismus, protože chudí lidé nevidí sami sebe jako vykořisťovanou třídu, nýbrž jako dočasně indisponované milionáře.“
To se mi líbíTo se mi líbí
Lidi mají recht: vědí, že chudým pomůže jen strana, která nehlásí socialismus. Která ho hlásí, potřebuje chudých co nejvíce, aby vyhrávala volby – takže přirozeně nemá vůbec žádné důvody z chudých udělat bohaté, jen jim velkopansky háže drobky od stolu.
Volič prostě nevolí podle svého současného sociálního statutu, ale mnohem více podle dosaženého vzdělání a perspektivy, ten špinavý trik socialismus hlásajících stran už prohlédl. Sice mu to trvalo 100 let, ale čím dál více lidí si to uvědomuje. Na Západě jim tuhle šaškárnu nežerou už léta, takže si socialisté u vesla začali dovážet nové chudáky z ciziny, kteří to ještě neznají – a navíc projevují vděčnost straně, která stojí za jejich imigrací.
Prolhaní PR-isté přišli s výše zmíněným bonmotem, ale je to čiré zoufalství.
To se mi líbíTo se mi líbí
A strana, která hlásá kapitalismus má důvody z chudých dělat bohaté? jestliže ano, tak proč to nedělá? Neberte to prosím jako upřednoťňování čehokoliv co má v názvu socialistické jen mě nejde do hlavy proč to ti kapitalisté nedělají, když k tomu měli a mají dostatek prostoru.
To se mi líbíTo se mi líbí
PŘESNĚ AHELE………to CO NAPSAL……..je přesně v jeho duchu…….řekne,, A ,,protože tady s politiků není nikdo komu jde o lidi,proto mužu vybírat jen z drobků.ano CO SE vtomto státě tvaří jako levicové více lže protože jen to ho udrží u korita,ale zároven se musí držet v mantinelech,tamty VÁM DROBEK NEHODÍ ,rovnou kopnou ale nelžou.
nojo no
To se mi líbíTo se mi líbí
Jestli tím narážíte na můj příspěvek, tak jsem to myslela tak, že v tomto konkrétním případě nelžou. Také nemůžou, přišli by o část těch voličů co mají, například o čtenáře, nebo nea (nyní nějaký Captain…:D ..), o jarpora atd.. Ano vraždit mohou, progresivní daně? Ani náhodou 😉 .
To se mi líbíTo se mi líbí
Pravicové strany mají důvod dělat z chudých bohaté, protože si tím vytvářejí vděčné voliče. V tom mají proti levičákům principiální výhodu – levice když uspěje a udělá z chudáka boháče, tak voliče naopak ztratí. Nebo si to alespoň myslí, protože (jak dokládá „bonmot“), vůbec nechápou, že lidé nevolí jen podle svého sociálního statusu – často převáží úplně jiné preference.
Jaktože pravicové stany takové věci nedělají? Celé 20. století je dokladem, že právě tohle pravicové strany dělají. Nevidí to jen slepý.
To je stejně blbá otázka, jako proč bohatí usilují o sociální smír a nestojí o to, udělat z chudšího zbytku společnosti jedno velké Somálsko a Favelostán. Protože nechtějí žít ve vězení naopak, jen za zdmi svých paláců s ochrankami za zadkem. To se nelíbí ani fašistům, kteří tento způsob vládnutí nejčastěji praktikují – protože fašismus je neproduktivní a vždy vede ke krachu.
To se mi líbíTo se mi líbí
Takže když to shrnu, podle vaší definice (se kterou mmch souhlasím) tu žádná levice není. Pak ale ti levicově smýšlející by vůbec neměli chodit k volbám. Pak má ale pravdu tata, když tu opakuje, že ČSSD je menší zlo. Tedy pro ně.
A k tomu dalšímu tématu: dělá kapitalismus (tak to původně bylo řečeno myslím) z chudých bohaté? Vy tvrdíte, že ano. Já si dovolím podotknout jak kde. I když poslední roky ukazují, že spíš likviduje než rozšiřuje střední třídu. A ta je přece jádrem voličské základny pravice. Já se domnívám, že o sociální smír usilují je po tu hranici, aby dělník (dosadit lze i jiné profese) měl pouze tolik, aby neztratil schopnost pro ně vytvářet hodnoty. A aby, jak uvádíte, nemuseli kolem svého majetku stavět zdi a platit ochranku. Co je to za stát (mluvím o nás), kde 80% mezd je pod hranicí průměrného platu?
Teď nedávno nás am. banka JPMorgan nás vyřadila ze skupiny vyspělých států a zařadila mezi rozvojové země. Hodnocení se děje právě podle příjmu na občana a v ČR byl vyhodnocen jako nedostatečný.
Ano teoreticky máte asi pravdu, ale prakticky se to, alespoň mně, jeví jinak.
To se mi líbíTo se mi líbí
Jestli vás židovští bankéři někam zařadí, máte ultimátní jistotu, že jste přesně na druhý straně.
To se mi líbíTo se mi líbí
Přesně tak!
Chtějí nás „potrestat“ za neposlušnost. To je celé.
Odmítáme kozomrdy a multi-kulti. Nechceme se nechat dost rychle zničit, nekapitulujeme.
Kdyby udávané důvody byly pravdivé, dali by nás mezi rozvojové země již před 27-ti lety, kdy nám ti samí zmrdi nastavili kurs dolaru na 35 korun (Klaus to uhádal na 28), při tehdejším průměrném platu 3 tisíce Kčs. To byla čs. měsíční mzda z pohledu Západu tak na pár kafí a sachrů ve Vídni.
To je úplně stejné jako s hodnocením „ratingových agentur“. Např. Rusko nemá žádné dluhy (asi 18% HDP), má mnoho nerostných surovin, fungující správu a finance, … a přesto má rating horší než nějaká Burundi-Urundi. Itálie, Španělsko … proti tomu mají samé A-čkové známky… Je to prostě úplně směšné.
To se mi líbíTo se mi líbí
http://www.rozhlas.cz/zpravy/domaci/_zprava/cau-miso-psal-mu-krejcir-ted-se-s-misou-radi-starostove-a-nezavisli–1702670
M.Kalousek: Nekomentuji obsah textu.Ujišťuji však,že TOP 09 s tím nemá nic společného.Nemáme tyto kontakty,informace,ani „móresy“.
To se mi líbíTo se mi líbí
Jenže tahle likvidace střední třídy, to už není pravice, ale fašouni. Nevládne nic kapitalistického (tj. levicového či pravicového), ale korporátní finanční oligarchie, režim je plně fašistický. Poznáte to také z toho, že režim dávno není produktivní, žije od určité doby jen z dluhu, vylupování kolonií a podřízených zemí, z podvodů „virtuální ekonomiky“. Fašismus je vždy úpadkový po všech směrech, nejen ve výrobě a sociálních otázkách, nejen v distribuci bohatství a ve zpětné vazbě, ale ve všem. Úpadková kultura, úpadkové umění, dekadence a zmar. Ničení a popírání starých kulturních a morálních hodnot, všechno se staví na hlavu. Tak přesně v tom funguje Západ posledních 40+ let, cím dál více. A to měl svět kliku, že úpadek byl odložen vědecko-technickým rozvojem v elektronice, informatice, tím se získalo 20 let.
To se mi líbíTo se mi líbí
Až na to, že jste vůbec nepochopil, co tím chtěl dotyčný říci. Tedy podle mého.
To se mi líbíTo se mi líbí
A PANE KCHODL
Vita nemá pravdu vtom zakladním……………..Konkurenci budou likvidovat nadnárodní korporace, a organizovaní zločinci (ano, i Vietnamští obchodníci se dají nazvat organizovanými zločinci) a ne nějaká prcguma, co ve snaze udržet v nějaké prdeli hospodu, měl svíčkovou za 65 a pivo 10 za 18,-Kč.
ANO BUDOU protože tak je nastaven kapitalismus,není to BABIŠ ,ČSSD je to systém…….jakákoliv strana narazí vyceméně na ten systém DOKONCE vÁMI OPĚVAVANÝ Okamura kdyby zvítězil DOŠLO BY NAKONEC K STEJNÉMU………..nebo by musela nastoupit strana bud levicová která by tento sytém změnila což je celkem utopie že by ji to okolní svět dovolil navíc taková tady ani není možná KSČM ale ta nemá šanci už jen kvuli lidem jako VY kteří krásně cinkají argumenty protože ten základ je v systému,Vy aspon věříte systemu že kapitalismus je to pravé.Takový Vita píše o korporacích a vubec si neuvědomuje to základní plive po ČSSD ALE TA ASPON malinko DŘIVE BRZDILA nevyhnutelné ca to je základ kapitalismu zisk bez hranic tam vtomto systému dojde nakonec každá strana
To se mi líbíTo se mi líbí
Jak, neuvědomuji?
Pliju na ČSSD a vždycky jsem na ni plil.
Je to hnusná, pokrytecká a zrádná partaj plná debilů, minimálně stejných, jako tomu je u ODS, KDU nebo TOP09.
Pro lid udělali za svou zbytečnou existenci leda tak hovno, hlavně že nechtěli mít nic společného s komunisty, aby se zalíbili i debilům, co by jinak volili pseudopravici.
Nějaká levicovost je jim u prdele a vždycky byla.
Jde jim jen o cigoše a jinou verbež, samozřejmě pokud nepracují.
Jak Cikán normálně maká, ztrácí z čista jasna kouzlo nebohé oběti rasistických Čechů, a je z něj stejný otloukánek, jako každý jiný.
Hnus, nic než hnus ČSSD není a nikdy nebyla.
To se mi líbíTo se mi líbí
Pochopte už konečně, že žádný ten Váš „kapitalismus“ neexistuje. Tohle zvíře vyhynulo.
Co tady vidíte kolem sebe, to je korporativismus, neboli fašismus. Není to ani čistý fašismus, protože má jakési nacionální rysy – ve smyslu nadnárodní „národnosti“, čímž se myslí ta západní nadnárodní společnost, v EUhniji řízená Němci a Amíky. Takže by se to dalo nazvat i nacismem, jelikož to zvýhodňuje jejich lidi – panskou rasu – nad našimi lidmi jakožto pracovními otroky.
Vy to vidíte ideologicky, jako kdybychom měli společnost z roku 1890. To ještě byli kapitalisté a dělníci. Ale dnes už nejsou. Kde berete jistotu, že zrovna já věřím v kapitalismus? To je pitomost. Ve skutečnosti se v těchto idiotských rádoby ideologických katerogiích vůbec nepohybuji. Nevěřím kapitalismu, nevěřím socialismu. Pohybuji se v reálném světě, ne ve snech.
Je mi úplně jedno, jak si která strana říká. Socani jsou pro mě nadnárodní fašouni, spolu s TOP09, lidovci, STAN, částí ODS. „Proevropští“ je ten eufemismus, znamená to euhnijní fašismus/nacismus. KSČM je – mimo pár lunatických šílenců – konzervativní národní pravicová strana se silným sociálním programem. SPD je národní strana, hájící ČR jako stát, Čechy jako národ, naši kulturu jejíž součástí je sociální spravedlnost, platnost práva a rovnost podmínek. ANO je mocenský projekt, jeho jediným programem je moc – obsah je nedůležitý, směrování ani mantinely žádné nemá; jediným plusem je, že hájí zájem jednoho místního velkokapitalisty a jeho dodavatelů, čímž je apriori česká a národní, vlastně i konzervativní protože hájí pravidla a civilizaci. Kde vidíte nějakou „levici“? Já tedy nikde. Ani „pravice“ neexistuje, pokud pominu „komouše“ a část ODS s dosud nevyhubenou stranou živnostníků a malopodnikatelů.
Jediný, kdo tady chce „revoluci“ jsou dnes moderní bolševici, tedy havloidi, což jsou fašisté/nacisté nového typu. Takovou revoluci, po které oni budou jako věčná elita vládnout coby místní otrokáři, sloužící svým západním pánům.
To se mi líbíTo se mi líbí
Napsal jsem nedávno Kartouzovi, (kterého familierně oslovuji Bobe), že jsem četl Mein Kampf, a že oni mají k Hitlerovi blíže, než heilující pseudofanoušek pražské Sparty.
Nějak ho to asi nasralo, a už mi nic neodpověděl, i když on odpovídá že jsem fašoidní hovado (v tom smyslu, ale o něco inteligentněji než Veselý, který mi odpověděl na mou vyčerpávající oponenturu nějakého jeho článku, že píšu blbosti a víc nic).
Tihle dobrodinci jsou pro mě velkým zdrojem poučení, jak to vlastně s tou tolerancí myslí.
Přesně jak psal Hitler, netolerovat nikoho a nikdy!
To se mi líbíTo se mi líbí
VÍTE sice jste to zabalil jako hezkým papírem,s plno věcmi se dá i souhlasit ale to zasadní je s prominutím nula.kAPITALISMUS JE at se VÁM nelibí a nalepkujete ho,samozřejmě že se nehlásite v co vyrostl a co produkuje.Jako já se ošívám že ve jmenu levice byli gulaky,jACHYMOV atd.Nebo že ČSSD je spiše v levicové kolonce,když skutečně si na levicovou hrála a hraje.To samé se dá řici o pravicI,s jedním rozdílem.ČSSD MUSÍ oblbovat vice nebot její politici aby si udrželi korita musí předstírat levicovost aspon v určitých bodech,přesto i to předstírání mělo dosud vyznam……..ve smyslu tragedie když zde vladla takzvaná pravice.Vyhoda těchto stran je že naplno mužou razit jak je hrozné danit uspešné.UŽ jak rád použiváte slovo bolševik a nalepkujete sním vše špatné,protože víte že to lidé spojují s levicí.Mužete mi sice spustit odbornou přednášku co bili bolševici ale je jasné kam stím směřujete.Lidi Vašeho ražení taky FAŠISTICKÝ řežim nalepkují do levice,Víte celé co jste napsal je nulová hodnota,Fašismus BYL ODRUDA KAPITALISMU.
Přesto jako byla prvobitně pospolná společnost,,otrokářská,feudalní ,kapitalistická,socialistická s mnoha nuancemi……..nic nemění že se ktéto odrudě pochopitelně nechcete hlásit……….přesto Vaše psaní se jasně řadí že jste pravicově založen,a vyznáváte pohled co se dá zařadit do společnosti v kolonce kapitalismus.Všechno Vaše psaní zavaní plivaním směrem k levici a vymezovaní že toto není kapitalismus ale je.
OPRAVDU jsem se musel smát……………Vy to vidíte ideologicky, jako kdybychom měli společnost z roku 1890. To ještě byli kapitalisté a dělníci. Ale dnes už nejsou. Kde berete jistotu, že zrovna já věřím v kapitalismus? To je pitomost.
A CO SE ZMĚNILO…….chápu že pojem kapitalista je vnimán jako nadavka,ted je to podnikatel .Změnilo se že dřivější kapitalista byl pomalu jako otrokář,to vše změnila levicová idea a strach zní,a pomalu a jistě se stěch vymožeností silí snahy to ořezat co se dá.A NAMLUVIT LIDEM že vše levé je špina a vše dobré přinesla pravice.Což jste jedno naplno napsal.ŽE toto není kapitalismus,že je přežitek vnimat svět s levopravého uhlu.Namluvit masám že jsme si rovni,že není potřeba hajit co vybudovali naši předkové s levicovou ideo,oni za to umírali.
Kde beru jistotu………..NO STOHO JAK PÍŠETE……TRVALO MI TO DYL.než jsem poznal tu nit ,a dost mi pomohlo právě jak jste jednou ujel ze svého maskování,zabalovat fakta.
To se mi líbíTo se mi líbí
https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/stastne-pondeli-komuniste-jsou-zase-hitem-sezony-a-filip-slibuje-ze-si-to-uzije-28388
Tady je přesná ukázka……..položil si autor otázku proč………třeba internacionála stou umirali na rtech lidé.za lepší doby….ano pak jí sprofanovali papalaši….proč se jí tak bojí je nabiledni……….proto ty řeči kapitalismus není ,levice je šunt
To se mi líbíTo se mi líbí
Píšete kchodle tatovi „Kde vidíte nějakou „levivi? Já tedy nikde. Ani pravici….“
Možná by pomohlo jestě definovat jak si konkrétně vy představujete levici (či pravici, ale ta levice mne zajímá víc).
Není tady kapitalismus je tu korporátní fašismus (podle vás, ale i podle mne) a všechny strany vámi jmenované jedou na jeho vlně. Tak jak by v této situaci měla ta „levice“ vypadat?
To se mi líbíTo se mi líbí
Jsem zvědavá co Vám odpoví. Protože ano, mě by to také zajímalo.
To se mi líbíTo se mi líbí
Pseudo-levicová propaganda a pseudo-levicové politické strany si přivlastnily „sociální otázku“, s tím svoje ovečky pasou. Zaměňují „starost o chudé“ za levicovost, jakoby pravicové strany žádnou sociální politiku neměly. Přitom politické dělení na levici-pravici plyne úplně z jiných věcí: především ze vztahu k majetku a ze vztahu k jedinci. Levice je v obou těchto otázkách kolektivistická, kdežto pravice individualistická.
Politická levice by tedy měla v první řadě politicky bojovat proti fašismu/nacismu, měla by se snažit o kolektivistický podíl na politice, například prosazením referend, o zestátnění (nebo kolektivní kontrolu prostřednictvím zákonů) celospolečensky důležitých oblastí, jako je bankovnictví, energetika, telekomunikace, silnice, železnice, rozvody vody, plynu, …, o rozvoj družstev a moderního sdíleného vlastnictví firem prostřednictvím akcií (třeba i zaměstnaneckých) a fondů, o posílení moci odborů, v oblasti kultury o masovou kulturu a aktivní účast občanů v ní, ohledně vzdělání o rovnou příležitost, ve zdravotnictví a důchodech o kolektivistické jednotné řešení, v obraně o lidovou armádu…
Jenže jak vidíte, „levice“ dělá pravý opak toho všeho. S „pravicí“ je to podobné.
Jistě, jsou to všechno jen fašistické strany. Liší se jen maličko v úrovni účasti na novém „nacismu“. Ten je stejný jako byl ten německý hitlerovský, jenom místo Němců coby panské rasy máme „nadnárodní moderní západní vzdělance, tj. neomarxisty/neokony/US-liberály/havloidy“, podlidé jsou všichni ostatní, především bílí heterosexuální muži s nehumanitním vzděláním i v domovských zemích a pochopitelně, především Rusáci a všechna ta „verbež na Východě“. Společné s hitlerovci mají i totalitní praktiky a snahu o likvidaci všech oponentních názorů (i s jejich nositeli), příklon k pavědě (tentokrát je to místo eugeniky antropogenní globální oteplování, ekologismus, genderové pavědy, pseudo-genetika, …) a totální prolhanost.
To se mi líbíTo se mi líbí
S Vaším 2. odstavcem souhlasím, ano to by měla. Nedělá úplný opak, tedy ne KSČM. S tím souhlasit nemohu.
To se mi líbíTo se mi líbí
O KSČM jsem vůbec nepsal, bylo to o socanech – ti levice nejsou zcela určitě. Možná ve straně ještě pár kovaných a skutečných levičáků je, ale dělají tam jen křoví fašounům a kariéristům, kterým jde jen o moc a zda jsou u socanů, lidovků, modrých (chcíplých) ptáků nebo u marťanů, to jim je srdečně jedno.
KSČM také není levice, stačí se podívat na jejich hlasování v parlamentu za posledních 15 let. Jedná se o národní konzervativní pravici s promyšleným sociálním programem, levicového (politicky) nedělají nic. Možná tak trochu levicově žvaní, ale toho se nikdo nenají (podle ovoce se poznávají stromy, prostě jde o činy).
Levice u nás zkrátka není. A jestli ano, je někde zalezlá a mlčí.
To se mi líbíTo se mi líbí
Když by se to bralo skutečně politicky, tak největší levičák je v ČR „pravicový extrémista, rasista a xenofob, populista“ Pitomio Oka-můra a jeho SPD. Ten brojí proti exekutorům pro záchranu olupovaných 1+ milionem exekucí, staví se za sociální smír, prosazuje všelidové referendum, chce obranu republiky na bázi lidové armády, prosazuje moderní formy vlastnictví firem (akcie, crowdfunding, startupy, družstva), je proti protilidovým imigračním snahám, je proti církevní megaloupeži, …
To se mi líbíTo se mi líbí
(Už je to sice jednou někde nahoře, ale patří to sem. Špatně jsem odhadla vlákno.)
Takže když to shrnu, podle vaší definice (se kterou mmch souhlasím) tu žádná levice není. Pak ale ti levicově smýšlející by vůbec neměli chodit k volbám. Pak má ale pravdu tata, když tu opakuje, že ČSSD je menší zlo. Tedy pro ně.
.
To se mi líbíTo se mi líbí
Nadnárodní fašisty, jejichž pseudo-levé křídlo u nás zastupuje ČSSD, bych tedy za „menší zlo“ nepovažoval ani omylem.
Levičáci mají na výběr KSČM nebo Okamuru (SPD). Jinak nevím.
To se mi líbíTo se mi líbí
To co zabezpečilo po svém zvolení ANO+ČSSD+KDU-ČSL, lze ve zkratce shrnout :
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Tomas-Peszynski-Musime-tepat-Donalda-Trumpa-i-v-Cesku-Pomuze-nam-to-pri-obrane-demokracie-477272
To se mi líbíTo se mi líbí
Zařazením článku tohoto blba jste to myslel jak? Nechápu, co má tenhle omyl Přírody společného s volbami současné vlády.
To se mi líbíTo se mi líbí
Také to nechápu, ostatně já docela často nechápu Čechovy vstupy jako takové 😉 .
To se mi líbíTo se mi líbí
Hlavně že nejsem v tomto směru osamocen 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
Zde prosím o prominutí, to není omyl přírody to je pouze a jen reálná politika naší trojkoalice.
Proto ještě jednou zopakuji, nejedná se o to co je řečeno ale o to co je naprosto fyzicky touto vládnoucí skupinou realizováno, tak to je reálná politika naší trojkoalice.
Proto je možné naprosto plošně zařadit církevní restituce, jako cíl politiky naší trojkoalice a proto naprosto samozřejmě i včetně ČSSD.
Pokud existuje ČSSD řídí se stanovami strany i nějaký Zimola a proto vyjímat Zimolu ze současné politiky ČSSD je jasný a cílený spin a nic víc.
To se mi líbíTo se mi líbí
Pokud se někdo řídí nějakými stanovami, je to dobře, proto byly sepsány. Ale to neznamená, že ti se jimi neřídí jsou ti správní. A protože Sobotkovo partička se řídí pouze svou touhou po moci, nepatří Zimola do téhle party, ale jen mezi ty, kterým jde o stanovy více než těm, kteří si říkají ČSSD. Proto tvrdím to co tvrdím. Jihočeši jsou sociální demokrati, ale v žádném případě nepatří do současné ČSSD.
To se mi líbíTo se mi líbí
Jinak hloubka vaší myšlenky s Pičínským je pro mne opravdu nedostižná.
To se mi líbíTo se mi líbí
Je to naprosto stejné jako jasný a zřetelný zisk hlasů vyždímaný na voličích pro ANO_ČSSD.
Jestli je PR vedeno zápornou či kladnou propagandou tak na tom nezáleží.Vzhledem k tomu poněvadž je nutné vždy počítat v absolutní hodnotě.
Proto zde také popisuji, že pouze a jen z absolutní hodnoty PR se skládá volební výsledek ČSSD, jak pro Sobotku tak i pro Zimolu.
Proto Zimolovo hnutí mírného pokroku v mezích stranických stanov, považuji více za PR samotného Zimoly než obrat reálné politiky ČSSD.
To se mi líbíTo se mi líbí
Zimolu neznáte, nevíte jaké jsou jeho postoje a jaké je jeho postavení celostátně proti kraji. Ostatně jedině od jihočechů utekl Sobotka jak malý kluk, když mu řekli, že jejich podporu nemá. Tady na jihu není žádný mírný pokrok, ale doutnající rebelie, která opravdu čeká jen na volby, protože pak zde budou mít v rukou pádné argumenty proti Sobotkovi (nedivil bych se jihočeské tradici s pádnými vidlemi) a přitom nikdo nebude moci házet vinu na ně. Jinak pořád nechápu toho idiota ve spojení se současnou vládou. To je nad moje chápání.
To se mi líbíTo se mi líbí
„Je až neuvěřitelné, že se to děje znovu – identický scénář jako týden před první fází. Ze strany Finanční správy po celou dobu slyšíme apely na podnikatele, aby přípravu na EET řešili včas. O to ironičtější je, že směrem k vývojářům tato instituce vydá zpřesňující pravidla až těsně před startem druhé fáze.“ (Michal Wantulok z firmy Dotykačka = dodavatel řešení EET)
https://www.novinky.cz/ekonomika/430475-dalsi-eet-uz-za-dva-dny-ale-vetsina-obchodniku-neni-pripravena-kdo-za-to-muze.html
Asi bude veselo, tím spíš, když jeden z viníků tohoto stavu, Finanční správa, tvrdí, že už nebuide tak benevolentní. Tak nevím, prošel by odpovědným jednotlivcům takový finačněsprávní šlendrián v nějaké firmě, třebas v Agrofertu?
To se mi líbíTo se mi líbí
V Agrofertu by prošlo, i kdyby ve všech Kosteleckejch uzeninách našli třetinovej podíl lidskýho masa.
To se mi líbíTo se mi líbí
Jenže, kdyby je pak předložili šéfovi k jídlu, nechal by je nejspíš do těch párků semlejt taky. Dvakrát. A za živa.
To se mi líbíTo se mi líbí
Vy si myslíte, že by vzal do huby něco z toho, co vyrábí?
To se mi líbíTo se mi líbí
A vy myslíte, že by si něco z toho, co vyrábí, nechal předložit na talíř?
To se mi líbíTo se mi líbí
Ehm… Neříkáme náhodou jinými slovy totéž?
To se mi líbíTo se mi líbí
Mám nejasné podezření, že ano. 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
Z výše uvedeného článku :
Na EET se připravují i vietnamští prodejci, podle provozovatele pokladního systému Markeeta Hynka Pášmy je poptávka z jejich strany značná. „Celý náš produkt jsme kompletně přeložili, ve vietnamštině tedy nabízíme pokladny, administrační webové rozhraní i celou dokumentaci,“ uvedl.
V jiném článku ze včerejška jsem se dočetl, že všichni Vietnamští obchodníci jsou již na EET připraveni. Jakto, že ti Čeští nejsou? Opravdu za to může finanční správa?
To se mi líbíTo se mi líbí
Jo, může za to finanční správa. Přinejmenším částečně, protože tohle prostě je šlendrián finanční správy a ministerstva financí.
http://www.lupa.cz/aktuality/pristi-tyden-zacina-2-vlna-eet-a-urady-vydavaji-dalsi-upresneni-k-dobirce/
IMO pravidla a výklady ti líní lemplové měli mít hotové už při vydání zákona ve Sbírce zákonů, a ne je dosmrkávat na poslední chvíli. Tohle podle mého vypadá spíš na to, že na ministerstvu a Finanční správě jako obvykle patlali zákon a nevěděli pořádně o čem.
To se mi líbíTo se mi líbí
OT. Pachatel ruského kybernetického útoku na Deutsche Telekom byl dopaden. Drobnou vadou na kráse je ale skutečnost, že se nejedná o důstojníka ruské tajné služby ani člena Putinovy rodiny, ale děvětadvacetiletého britského občana.
http://prvnizpravy.parlamentnilisty.cz/zpravy/zpravy/cm-divize-vytvareni-fake-news-o-rusech-narazila-na-britskeho-hackera/
➡ Důležitá poznámka pro Ministerstvo pravdy: Původním zdrojem této „fake news“ je tiskové prohlášení Státního zastupitelství Köln a BKA z 23..února 2017 ❗
https://www.bka.de/DE/Presse/Listenseite_Pressemitteilungen/2017/Presse2017/170223_TelekomHacker.html
To se mi líbíTo se mi líbí
To nemá chybu, tedy zvláště Váš 2. odstavec 😀 .
To se mi líbíTo se mi líbí
kdyby někdo tápal jestli je u nás levice tak mám jednoduchý návod.
jak je známo náš prezident je levicový prezident,protože proč?no protože to o sobě tvrdí.
jak je známo náš prezident vedl SPOZ,nyní SPO.
takže máme tu levicovou stranu SPO,jak prosté.
a kdo nesouhlasí tak ten je z pražské kavárny a chce okopávat kotníky našemu levicovému prezidentovi.
To se mi líbíTo se mi líbí
kOČKO
PŘEČTĚTE SI na nejmenovaném o sjezdu ANO…….NÉ ŽE BYCH se vším souhlasil ,Tak na 50 procent ALE JSOU TAM zajimavě vypíchnuté věci,které by při bežném vnimání unikli.
TŘEBA restituce JAK JSTE TVRDILA jak ano defakto nechtělo lidovce,ted Babiš sám na sebe řekl opak,nebo telička jak pravě zastupci za čssd tam stále řikají ne.ZAJIMAVÉ JE TAKY CO SPLNILI ZE SVÉHO PROGRAMU.A naopak co slibuje do budocnosti a je to v přimém rozporu jeho co ve vládě bojkotuje.Samozřejmě že tam je plno věcí s čim nesouhlasím.PŘEČTĚTE A SDĚLTE MI SVUJ NÁZOR
To se mi líbíTo se mi líbí
http://www.anobudelip.cz/cs/makame/aktuality/novinky/projev-andreje-babise-na-celostatnim-snemu-33634.shtml
To se mi líbíTo se mi líbí
https://img.blesk.cz/img/1/normal620/3274988_ano-snem-2017-babis-faltynek-koblihy-v2.jpg?v=2
To se mi líbíTo se mi líbí
Tato, já tam už skoro vůbec nechodím, takže jen kvůli Vám jsem to přelétla, ono je to k neučtení :). A k těm restitucím. Vycházím ze situace po volbách, a tam prostě ta možnost byla, Babišovi bylo skoro jedno s kým půjde do koalice, ale ne tak Sobotkovi, ten už PŘED volbami prohlásil, že pokud se KDU dostane do sněmovny uzavře koalici s nimi, je to na aktuálně když tak. Takže bylo jasné, že už tenkrát věděl, že neudělá vůbec nic s restitucemi ačkoliv to bylo jedno z hlavních, jestli ne nejdůležitějších témat ČSSD.
To co nyní říká Babiš je už poznamenáno zase předvolební rétorikou, asi tak jako že všichni vždy byli proti němu. A na to lidé slyší.
Nakonec i poslanci ČSSD , jasně jen někteří, ti asi chytřejší a určitě nezávislejší (například Foldyna) říkají to samé, tedy že ČSSD podvedla voliče v otázce restitucí. Když si zadáte do googlu jeho jméno vyskočí toho na Vás spousty.
Ta Gajdůškové komise byla na nic viz : https://www.novinky.cz/domaci/331513-cirkve-neustoupi-expertni-komise-pro-restituce-konci.html
Na ostatní nemám sílu, majitel je do ČSSD „zamilován“, a neuznává mnohé, co je jasné, navíc je strašně ukecaný ;). Babiš samozřejmě lže, máme před volbami, případně se radši nevyjadřuje (viz to přidružení naší pidi půlky armády k bundeswehru, nic jsem od něj nikde neslyšela).
To se mi líbíTo se mi líbí
no zde je to jasně vysloveno………….Mysleli jsme, že programem máme blízko k lidovcům a že ve vládě budeme hlasovat spolu. A je to přesně naopak – máme tu harmonickou dvojkoalici a předsedové našich koaličních partnerů si dobře rozumí a hlasuji často proti nám.
To se mi líbíTo se mi líbí
A NEJVÍCE bych se bal……..že mu odsouhlasili pravo veta kohokoliv vyškrtnout nebo naopak napsat
To se mi líbíTo se mi líbí
Ale to přece mají ve všech stranách. Jenom u ostatních je to tajné.
To se mi líbíTo se mi líbí