Černá hodinka aneb Jan Keller


Nejtrapnější argument

 

Masakr v Berlíně bohužel v ten nejnevhodnější čas zaktualizoval   debatu o migraci. I v našem městě na pomezí Moravy a Slezska už patrolují na vánočních trzích ozbrojenci se samopaly a policisté prohledávají projíždějící dodávky. Vítejte v Evropě!

Debata probíhá druhým rokem a zazněly během ní i hodně zvláštní argumenty. Patří mezi ně tvrzení, že nikdo u nás nemá důvod k výhradám vůči nekontrolované vlně migrantů. U nás se přece téměř žádní nevyskytují.

Se stejným oprávněním bychom mohli tvrdit, že není důvod protestovat proti válce, protože u nás se zatím neválčí. Anebo bychom mohli hlásat, že je naprosto zbytečné obávat se celosvětového nedostatku pitné vody. U nás přece byly dvakrát po sobě povodně.

Kdyby to nebylo tak smutné, bylo by to komické. Ti samí lidé, kteří prohlašují, že svět se stal jednou velkou vesnicí, kde se nás úzce dotýká třeba i dění v Tibetu, zároveň s vážnou tváří ujišťují, že pokud to nebouchá přímo na Václaváku, není důvod se znepokojovat.

Jde o projev značné myšlenkové inkonsistence. I přesto, že žijeme údajně v informační společnosti, upírá se lidem právo vytvářet si postoje k něčemu, na co si sami nesáhli, co sami osobně nezažili a kam vlastní nohou nevkročili.

Jako kdyby si každý musel napřed prožít na vlastní kůži aspoň jeden masakr, aby si mohl kompetentně udělat obrázek, co pro jeho život tak asi může zvýšené riziko terorismu znamenat.

Člověk, který ještě nezažil to, co stále častěji zažívají lidé na západ od našich hranic, a přesto se toho obává, je prý nesnášenlivý xenofob.

Xenofobií údajně trpí lidé méně vzdělaní, lidé z venkova a lidé starší. O to zajímavější je, že ti politici a komentátoři, kteří trpí  zmíněnou myšlenkovou inkonsistencí, pocházejí zpravidla z velkých měst, jsou vzdělanější, či mají aspoň diplom z vysoké školy. Jenom aby se z toho nestal argument proti zvyšování platů učitelům. Něco ve své výuce budoucích myšlenkových tanků prostě očividně odbyli.

A jen taková malá naděje pro budoucnost. Už jen 22 dní do 20.ledna
 https://www.youtube.com/watch?v=ZVoNgOyHWgg

Advertisements
Příspěvek byl publikován v rubrice Přejaté, Černá hodinka se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

31 reakcí na Černá hodinka aneb Jan Keller

  1. tata napsal:

    DOTAZ
    to napsal Keller.?protože mě to připadá jako VÁŠ pohled,pak mi uniká spojení názvu.

  2. bob napsal:

    Skvěle napsáno, já bych jenom doplnil, že na horní palubě Titanicu taky dlouho nebyla voda….
    Sakra , nebude mít Žbirka průser? To si dovolil hodně takhle vystoupit proti nositeli Nobelovy ceny za mír….
    (Teď plácal v TV bývalý velvyslanec v NATO Kovanda, jaký je Obama pašák. Představte si, že Putina varoval a Putin /neslýchané!“!!!!!/ toho varování nedbal…..)

  3. Děda Olin napsal:

    Začínám opět vidět světlo na konci tunelu. Sice to spíš vypadá na zbloudilou světlušku, ale naději mi dává. Že by se blížilo nějaké jaro?
    Mimochodem, všímáte si rozdílů v diplomatické (ale i propagandistické) válce USA a RF? Jak si Rusové z těch Amíků dělají vysloveně prdel? V klidu, pohodě a s noblesou?

    • bob napsal:

      Já už vidím v ČT ty „analytiky“ alá P. Kolář, Romancov…. , jak nám vysvětlují, že když Putin nevypověděl americké diplomaty, že přiznal vinu…, jací jsou ti ruští diplomati arcihackeři a arcišpióni a další „objektivní“ informace.
      Možná přidají, že je nevypověděl, protože se bojí..,

      • bob napsal:

        Omlouvám se M.Romancovovi.
        Prohlásil, že Putin z toho vyšel jako PR vítěz.
        A když tohle řekl Romancov (!!!!!) tak je to pro Putina sakra pocta

  4. jaa napsal:

    Jo jo u nás se nic neděje – tedy zatím. Akorát že si nikdo jaxi taxi nevšiml, že zmizela všechna bistra s grilovanými kuřaty, taky řecká s gyrosem a ubývá i nudláčů. Fšude samý KEBABárna a pod,. cifix….
    Teda nevím jak kde ale v Brně jo….

    • jaa napsal:

      ale nejsou to jen kebabárky. Ve zbrusu nových – OKAY marketech – jsem zažila docela šok. S obou stran brněnské mešity u zastávek vyrostly dvě prodejny a do jedné jsem ze zvědavosti a k mé smůle vlezla, zrovna když tam „mlaďoch“ obsluhoval 2 ?cizince? kdo ví. Ale rozhodně když je oslovil EFENDI A AGA EFENDI – to s mnou kapanek zacloumalo. Nerozuměla jsem co si to ti dva mezi venku sebou řekli ,ale docela byli vysmátí.
      čertví co je to za spolek ten OkAY…. ale…. tož tak

      • cobolik pacholik napsal:

        ja bol v brne v roku 1982 a 85 a nevidel som nikde nijakych efendi,ci mohamedov,ale hezke devcata,pekne mesto a kvalitny alkahol.mozem pani uistit,ze pani dobre vycitila,co si efendi dristal,to iste vycituju americanky,ked nerozumia,jak mi ost holota ich sacujeme,nemyslim jake pekne,ale napisem rovno,jak by sa ich obrubilo.
        docela ma pani dobry postreh,ale keby im pani povedala fuck you to by bolo dobre,to mozno rozumia,tomu som rozumel aj ja.

    • Alena Z napsal:

      V Praze taky – rostou jak houby po dešti- samé halal…někdo to musí platit, protože např. na rohu Jungmannovy ulice v ní bývá mizivý provoz. A nejhorší je, že jak někde vyroste taková provozovna, začnou se tam stahovat, najímat si byty a základ pro budoucí zónu je založen. V Praze se to bude bohužel týkat centra, Opletalova ulice, Václavák, Růžová, Politických vězňů, tam už jsou zabydlení…
      A včera ve Štefánikově ulici u kostela patrolovali policisté taky se samopaly, viděla jsem to prvně. Co říci…

      • cobolik pacholik napsal:

        v NY city nie okolo kostolov,ale okolo synagog to po zuby…

  5. Děda Olin napsal:

    Pane Bavore, pokud je tento můj příspěvek dlouhý, nebo jinak nevhodný, nebudu nic namítat proti jeho smazání.

    TŘI ETAPY ISLAMIZACE (DŽIHÁDU)

    Přepis českých titulků z videa. Autor: David Wood, americký evangelický pastor a docent filozofie. Zdroj: http://www.answeringmuslims.com, dec. 30, 2011.
    Doplněno mými poznámkami. Text je nutné si doplnit o aktuální situaci.

    Islám dokáže být dost matoucí. Potkáš muslima v obchodě s potravinami. Nejmilejšího člověka pod sluncem, sladké děti, má rád Ameriku. O něco později v ten samý den zapneš televizi a vidíš, že nějaký jiný muslim právě vyhodil tento obchod do vzduchu. Co se tu děje? Kdo tedy reprezentuje islám? Ten mírumilovný muslim, který prodává rajčata, nebo ten, který je vyhodí do povětří?
    Chceš znát odpověď a tak otevřeš korán. Čteš súru 2:256 „Nebudiž žádného donucování v náboženství!“. To zní mírumilovně a snášenlivě. Mám tedy za to, že následovníky islámu jsou ti mírumilovní muslimové.
    Přejděme teď k súře 9:29 „Bojujte proti těm, kdož nevěří v Alláha“. To není zrovna milé. Zní to, jako by měli pravdu ti násilničtí mohamedáni. Důkazy ukazují na obě strany. Kterému bys měl tedy věřit? Jestli ses vždy divil, proč jsou v koránu jak mírumilovné, tak násilnické pasáže, jestli ses někdy zlobil, že muslimové požadují po Západu náboženskou toleranci, zatímco křesťané a židé nesmějí stavět v Saúdské Arábii ani kostely, ani synagogy, jestliže jsi zcela nepochopil, proč organizace jako CAIR (islámská rada v USA) požaduje brát islám jako náboženství míru, zatímco skrytě podporuje terorismus, pak vítejte u nejdůležitějšího videa, jaké jste kdy viděli.

    Islám v současném světě můžeš pochopit jen tehdy, když současně pochopíš také další důležitou skutečnost: islamizace probíhá v etapách. Malé dítě tolerantního islámu jednoho dne začne procházet pubertou a pak všichni zjistíme, že dospělý islám ve své krvavé důstojnosti ve skutečnosti nenávidí židy, vypaluje kostely, bije manželky, zabíjí odpadlíky, pokřikuje Allahu Akbar!
    Je jedno, jestli se díváš na život Mohameda, nebo na život dřívější muslimské společnosti, nebo do koránu, nebo do hadíthů, nebo do literatury Sira (popisuje Mohamedův život), nebo klasické islámské komentáře, nebo moderní muslimské vědy, nebo šíření islámu v současné době. Objevíš vždy úplně stejný vzor:
    Islamizace probíhá ve třech etapách v závislosti na tom, jaké postavení mají muslimové ve společnosti.

    ETAPA PRVNÍ – SKRYTÁ ISLAMIZACE (DŽIHÁD)

    Když jsou muslimové v početní nevýhodě a je pro ně nemožné fyzicky jinověrce porazit, je jim přikázáno podporovat mír s nemuslimy a kázat poselství tolerance.

    Například: když byli Mohamed a jeho následovníci náboženskou menšinou ve městě Mekka, kritizovali sice víru ostatních, ale dělali to v míru. Zjevení od Alláha, která v této době Mohamed přijímal, pojednávala o soudu nad nevěřícími někdy v budoucnosti („Alláh potrestá jednoho dne ty, kteří odmítají Mohameda“). Ale do té doby každému to jeho. Žít a nechat žít. Koexistovat.
    Charakteristickou kapitolou této doby je súra 109 „Rci: Nevěřící! Já nebudu uctívat to, co vy uctíváte a vy nejste ctitelé toho, co já uctívám, a já nejsem ctitelem toho, co vy jste uctívali, a vy neuctíváte to, co já uctívám. Vy máte své náboženství a já své náboženství mám“. Muslimové na Západě poukazují na takovéto úryvky jako důkaz, že islám je přirozeně mírumilovný.
    My ale víme z dalších islámských zdrojů, že zatímco Mohamed v Mekce volal po náboženské toleranci, plánoval již ovládnutí světa ve jménu Alláha. Pokoušel se dokonce jinověrce získat pro islám tím, že jim sliboval vítězství nad nearabským lidem. Podívejme se na část textu: Jednoho dne se vydal člen Mohamedova klanu k jeho strýci Abu Talibovi, protože chtěli s Mohamedem dojednat příměří. Chtěli, aby přestal kritizovat jejich víru. Ale co se stane? Abu Talib volal Alláhova proroka a když vyšel, řekl:

    „Synovče, zde jsou šejchové a urození tvého kmene. Požadují, abys přestal hanět jejich bohy a oni nechají toho tvého“.

    „Strýče, nemám je vyzývat k něčemu, co je lepší než jejich bohové?“.

    „A k čemu je vyzýváš? Co by měli dělat?“

    „Vyzývám je, aby pronesli slova, díky kterým se jim Arabové podřídí a oni budou vládnout nad všemi, kdo nejsou Arabové“.

    Abu Jahl řekl vprostřed shromáždění: „Co to je, při tvém otci? Dáme ti to a deset jich to bude chtít?
    A on odpověděl: „Mají říci, že neexistuje boha mimo Alláha“.

    Zamysleme se nad tím. Mohamed se prochází po městě Mekka, požaduje mír a toleranci, ale za zavřenými dveřmi říká příslušníkům svého kmene: přidejte se ke mně a my budeme vládnout nad všemi ne-Araby, křesťany, židy, Peršany aj. Tyto skupiny přitom Mohameda nijak nenapadají, ale on již plánuje, jak nad nimi vyhraje. Co potřebuje, aby si mohl podmanit všechny ne-muslimy? Potřebuje armádu. A proto požaduje po svém kmeni, aby konvertovali k islámu.

    (pozn.: Mohamed (571? Mekka – 632 Medína) pocházel z kmene Kurajšovců, rodu Hášimovců. Když tehdy 40 letého Mohameda v jeskyni u Mekky, kam chodil rozjímat, údajně navštívil archanděl Gabriel, sdělil mu, že si ho Bůh (Alláh) vybral jako posledního proroka pro lidstvo a nadiktoval mu Slovo Boží, které je zapsáno v Koránu)

    A nyní… kolikrát jsme již viděli v současném světě muslimské skupiny, které na veřejnosti volají po toleranci a v privátní sféře říkají něco zcela jiného? To pochází od Mohameda. Jedním ze základních rysů první etapy je totiž Taqiya (povolené lhaní) – skrývání skutečného záměru islámu, aby se tím ochránila muslimská komunita. Explicitně je to formulováno v súře 3:28 „Nechť si věřící neberou nevěřící za přítele místo věřících! Kdo tak učiní, nedostane se mu od Alláha ničeho, leda v případě, že byste se od nich obávali nějaké hrozby“.
    Muslimům není dovoleno mít nevěřící za přátele, jestliže nejsou slabší a necítí se zranitelní vůči odpůrci, který má nad nimi převahu. V této době se mají muslimové tvářit, jako by byli mírumilovní.
    Jeden z největších islámských učenců Ibn Kathir komentuje: „V takové situaci je věřícím dovoleno ukazovat navenek přátelství, ale nikdy ne směrem dovnitř“.
    Abu Darda, souputník Mohameda: „Usmíváme se do obličeje některých lidí, zatímco je ve svém srdci proklínáme“.
    Dalším klíčovým znakem první etapy je role oběti. Muslimové rádi předstírají, že jsou pronásledováni prostě proto, že jsou muslimové. Tak jako Mohamed v Mekce. Naprostá hloupost. Byli pronásledováni proto, že proti sobě popudili obyvatele Mekky tím, že se vysmívali jejich víře.
    U Al Talabariho čteme: „Alláhův prorok kázal poselství Alláha veřejně a vysvětloval islám ostatním členům kmene. A když tak činil, neskrývali se oni před ním ani ho nezavrhovali (…) až tehdy, kdy hovořil o jejich bozích a odsuzoval je. Když to dělal, oponovali mu a sjednotili se proti němu v odporu a nepřátelství. S výjimkou těch, které chránil Alláh před omylem s pomocí islámu“.
    Všimněte si, jinověrci v Mekce nemají problém s Mohamedem, když káže islám. Rozzlobili se až tehdy, když začal napadat jejich víru a dostávali od něj pěkně do těla. Poslechněte si popis, jak ho líčili jinověrci svými slovy:
    „Ještě nikdy jsme nezažili něco podobného, co jsme museli snášet od tohoto muže. Vysmíval se našim tradičním hodnotám, zneužíval naše předky, haněl naši víru, způsoboval mezi námi rozkol a urážen naše bohy. Museli jsme toho hodně snášet kvůli němu“.
    Když obyvatelé Mekky odpovídali přátelsky a vysmívali se tak islámu, muslimové říkali: „Oni nás pronásledují. Velice zlí lidé – napadají nás kvůli naší víře“. Dvojí morálka.

    Jedním z cílů této etapy je zajistit islámu privilegovanou pozici mezi ostatními náboženstvími. Ale Mohamedův vytrvalý odpor vyústil nakonec ve skutečné pronásledování ranné muslimské obce od obyvatelů Mekky. To bylo to nejlepší, co se islámu mohlo přihodit. Když totiž lidé slyšeli, že jsou ubozí bezbranní muslimové týráni, přišli Mohamedovi na pomoc – křesťané z
    Abessinie, židé z Mediny a mnohé pohanské skupiny. Všichni se shodli v tom, že je třeba ochránit muslimy před „hroznými, fanatickými islamofobními“ obyvateli Mekky. Uvažte při tom, že Mohamed plánoval, že nad všemi těmito lidmi zvítězí. Ale oni to nevěděli. Jednoho dne, když Mohamed a jeho druzi ukuli již dostatek dohod a nebyli odkázáni na milost obyvatel Mekky, změnilo se náhle poselství koránu.

    ETAPA DRUHÁ – DEFENZIVNÍ ISLAMIZACE (DŽIHÁD)

    Když je dostatek muslimů a zdrojů, aby se dala muslimská komunita ubránit proti pronásledování nebo kritice, jsou muslimové nabádáni k obranné islamizaci a k boji proti nevěřícím, kteří představují pro islám fyzickou nebo duševní hrozbu.
    Poté, co město Medina souhlasilo, že bude muslimy chránit, opustili Mohamed a jeho následovníci Mekku (r. 622). A dostali svolení, aby bojovali.
    Súra 22:39 a 40 „A těm kdož chtějí, je dovoleno aby bojovali kvůli tomu, že jim bylo ukřivděno. A Bůh věru je schopen poskytnout jim pomoc, těm, kdož byli bezprávně vyhnáni ze svých domovů jedině proto, že říkali Pánem naším je Alláh!“
    Chápete to? Podle koránu jsou muslimové vyhnáni z Mekky výhradně proto, že věřili v Alláha. My jsme si ukázali, že obyvatelé Mekky neměli vůbec žádný problém s muslimy, kteří věřili v Alláha. Dokonce ani když kázali o islámu. Měli s Mohamedem problém tehdy, když on sám se vysmíval jiným náboženstvím a způsoboval rozkol ve městě. A proto se muslimové potřebují opět dostat do role obětí.
    Myslím, že proto se Alláh rozhodl historii trochu poupravit. Jen malinko.
    Když měl Mohamed nyní dostatek ne-muslimů, kteří ho byli ochotni ochraňovat, přešel k hlavní taktice druhé etapy džihádu – terorismu.

    Obyvatelé Mekky byli životně odkázáni na provozování obchodních karavan. Každý, kdo měl trochu peněz, investoval, aby zajistil příjem pro rodinu. Kdyby bylo zboží v karavaně ukradeno, rodina by hladověla.
    Místo aby žil pokojně v Medíně, začal Mohamed napadat karavany z Mekky (623 – 624).
    Muslimové napadli 7 karavan a obyvatelé Mekky jim to nijak neopláceli. Během těchto sedmi útoků muslimové muže zabili, vzali zajatce a zboží ukradli. Problém byl v tom, že se to dělo během Svatého měsíce, ramadánu, kdy bylo mezi všemi ujednáno, že se nebude bojovat. Mohameda to zprvu trochu trápilo, ale pak „obdržel“ súru 2:217 „Dotazují se tě na posvátný měsíc a na bojování v jeho průběhu. Rci: Bojovat v něm je hřích těžký, avšak odvracet od stezky Alláhovy (…) a vyhánět obyvatele jejich z ní je ještě těžší hřích před Alláhem, svádět od víry je horší než zabíjet“.
    Pronásledování je horší než zabíjení? Ano! My jsme je sice zabili během ramadánu, kdy platila univerzální dohoda, že se nebude bojovat. Ale ty jsi nás pronásledoval a to je horší. Neopovažuj se nás chtít soudit!
    Obyvatelé Mekky se snažili vyhnout válce, ale bylo jasné, že muslimové s přepadáváním karavan neustanou. Kmen „nevěřících“ proto vyslal armádu, aby chránila příští karavanu. Muslimové ji napadli a zvítězili. Tato bitva je známa jako bitva u Badru.

    (pozn. Bitva u Badru se odehrála 17. března 624 a znamenala zlomový obrat v boji mezi rannou muslimskou obcí vedenou Mohamedem a protivníky z řad pohanských Kurajšovců, kteří ovládali Mekku. Byl to počátek expanze islámu.)

    První skutečná bitva mezi muslimy a nemuslimy byla důsledkem toho, že se nemuslimové snažili chránit před terorismem. Netrvalo dlouho a ochránci Mohameda poznali, že byli podvedeni. Muslimové nebyli obětí. Jakmile jste jednou souhlasili s podporou Mohameda, nedostanete již možnost si to rozmyslet. Cokoliv jiného než věrné následování proroka Mohameda má za následek odvrhnutí, zabavení majetku, zotročení anebo zničení. Tři židovské kmeny z Mediny to zažily na vlastní kůži. Musely se naučit držet jazyk za zuby. Mohamed začal v této druhé fázi poroučet k provádění atentátů na kritiky. Lidé, kteří se vyslovili proti islámu anebo prováděli pravdivou osvětu o islámu, byli brutálně vražděni. Obyvatelé Mediny, kteří pozvali muslimy do svého města, viděli jak jejich práva rychle mizí ve jménu Alláha.

    Druhá etapa je tedy charakteristická defenzívním bojem. Bojem proti těm,
    kteří napadají nějakým způsobem muslimskou komunitu. Muslimové mají mnohem širší definici toho, co je napadení. Pronásledování, vojenský útok, kritizování islámu – to je také napadení. Ale i vypovězení dohody. Muslimové mají nařízeno toto napadení opětovat. A to fazickým násilím a terorem.

    ETAPA TŘETÍ – OFENZIVNÍ ISLAMIZACE (DŽIHÁD)

    Když získali muslimové většinu a mají na nějakém území politickou moc, mají nařízeno provádět ofenzivní islamizaci. Jakmile byly Mekka a Arabský poloostrov pod kontrolou Mohameda, změnilo se ještě jednou poselství koránu. Náhle byli muslimové vyzýváni nejen k tomu, aby bojovali s útočníky. Teď měli potírat nevěřící jednoduše proto, že byli nevěřící.

    Súra 9:73 „Proroku, bojuj usilovně proti nevěřícím a pokrytcům a buď přísný na ně!“.

    Súra 9:111 „A Alláh věru koupil od věřících jejich osoby a jejich majetky s tím, že jim budou dány zahrady. A oni bojují na cestě Alláhově – zabíjejí a jsou zabíjeni“.

    Súra 9:123 „Vy, kteří veříte! Bojujte proti těm z nevěřících, kteří jsou poblíže! Nechť ve vás naleznou tvrdost“.

    Když mají muslimové dostatek vojenské síly aby rozšířili svou politickou moc a násilím si podmanili nemuslimské obyvatelstvo, aby platilo tribut (finanční nebo naturální platba), přikazuje jim korán, aby to i skutečně provedli.
    Súra 9:29 „Bojujte proti těm, kdož nevěří v Alláha a v den poslední a nezakazují to, co zakázal Alláh a Jeho posel, a kteří neuctívají náboženské pravdy (…) z těch, kterým se dostalo Písma dokud nedají poplatek přímo vlastní rukou, jsouce poníženi“.
    Tento verš neříká muslimovi, aby bojoval proti utlačovateli nebo kritikovi, ale aby bojoval proti těm, kdo nevěří v Alláha.
    Obdobné učení nacházíme v islámsky nejspolehlivější sbírce Hadith.

    Sahih al-Bukhari 6924: „Mohamed řekl: Poručil jsem bojovat proti lidem, dokud neřeknou „Nikdo nemá právo být uctíván, pouze Alláh“ a každý, kdo řekne „La ilaha illallah“, Alláh zachrání od mě jeho majetek i jeho život“.

    Sahih Muslim 30: „Mohamed řekl: Přikázal jsem bojovat proti lidem tak dlouho, dokud neprohlásí, že není boha mimo Alláha“.

    Mohamed neřekl: přikázal jsem bojovat proti našim pronásledovatelům. To by byla etapa druhá. Teď je etapa třetí a Mohamed tvrdí, že mu bylo přikázáno bojovat proti lidem kvůli tomu, v co věří. Naprostá licoměrnost. Během této třetí etapy mohou také muslimové vyhánět křesťany a židy z území, kde před tím po staletí žili. Vyčistí tak oblasti, které jsou pro jejich společenství důležité. Oblasti jako Arábie.
    Sahih Muslim 4366: „Mohamed říká: Vypudím židy a křesťany z Arabského poloostrova a nenechám tam nikoho jiného než muslimy“.
    Je to člověk, který podporuje „náboženskou různorodost a toleranci“? Ano, ale jen když je v menšině.

    Toto je vzorec, který vytvořil pro muslimy jejich prorok:

    1. etapa – skrytá islamizace, když jsou muslimové moc slabí k boji. Navenek podporují toleranci, praktikují taqiya (povolené lhaní) a připravují se skrytě na džihád. Stavějí se do role obětí a pokoušejí se pro islám získat speciální výsady a privilegia.
    2. etapa – defenzivní islamizace, když jsou muslimové dost silní k boji, ale ne dost silní, aby si ostatní mohli podrobit, terorizují své nepřátele, zabíjejí kritiky a hledají si ospravedlnění k napadání ostatních skupin obyvatelstva.
    3. etapa – ofenzivní islamizace, když jsou muslimové v převaze, podrobují si násilím všechny nemuslimy, snaží se rozšířit svou politickou moc a čistí důležitá islámská území od nemuslimů.

    To je vzorec, který nacházíme v koránu, Hadithech a islámských komentářích.
    Jaká je etapa v současné Saúdské Arábii? Zjevně třetí etapa – naprostá muslimská dominance. Jsi úplné NIC, když nejsi muslim.
    Mnohá místa v Africe a Evropě se nacházejí v druhé etapě. Vidíme terorismus, vypálené kostely v Nigérii a Etiopii, vidíme oblasti, kam se nikdo neodváží a kritici islámu jsou vražděni.
    USA jsou v první etapě. Muslimové jsou malá menšina. Hlásají jen mír a toleranci, „rasisté“ je napadají kvůli jejich náboženství. Měli bychom být „vděčni“, že stát, křesťané a židé chrání muslimy před „fanatiky a islamofoby“. Úplně stejné, jako v dobách Mohamedových v Medině.
    Muslimové používají stejný scénář už čtrnáct století. To co říkám a dokazuji, pochopí i šestileté dítě. A naši vůdcové a média nemohou jednoduše pochopit, proč jsou židé a křesťané občany druhé kategorie v islámských státech. Nebo že jsou muslimové v Evropě schopni vraždit kvůli karikaturám.

    Muslimové jsou bohužel v první etapě natolik úspěšní, že přesvědčili média a naše vůdce, že jedinou informaci, kterou potřebujeme vědět o islámu je ta, kterou nám dávají samotné islámské organizace.

    Z videa na You Tube přepsáno 21. 11. 2015

    • jaa napsal:

      Díky, musela to být fuška. Uloženo v archivu…

    • strejda napsal:

      Dědo, to vše jsou texty z křesťanského prostředí. Muslimové jsou ochotni v určité míře a za určitých podmínek tolerovat křesťany. V historii to dokázali, rája by mohla povídat. Důvodem je víra v jednoho boha, konec konců, stejného. Co naprosto netolerují jsou bezvěrci. Něco takového totiž vůbec nedokáží pochopit, je to zcela mimo jejich znalosti a zkušenost.
      A Češi, jak známo, jsou z převážné většiny ateisté a bezvěrci, tedy pro muslimy méně než nic. Něco jako čerti puštění z řetězu nebo mouchy a tak podobně. Nemohou nám rozumět už z podstaty své víry. Není možnost, pokud jich bude více pohromadě, se s nimi domluvit.
      Můžeme si myslet co chceme, ale oni nemohou jednat jinak. Mohou být klidní, proč ne, ale jakýkoli otřes je rychle radikalizuje.
      Jako vzor se stačí podívat na Čechy na některých diskusních fórech. A to jsou lidé, které společnost civilizuje tisíc let.

      • jaa napsal:

        Akorát nevím, kam budou chodit pro dotace tí oní – aktivisti. Teda i když nepochybuji, že tam „nějaký!“ ten dotátor zůstane. Ale bude -li na vedlejší větvi, už to nebude mít tu sílu….

      • Děda Olin napsal:

        Ano, jsou takoví, jací jsou. A o to tu jde – o to, jací jsou a co nám od nich hrozí, pokud jim necháme volné pole působnosti, pokud se nebudeme (ne-muslimové) bránit. Bohužel nám někdo stále namlouvá, že tak, jak je v článku napsáno, to není. To samo se již rovná otevřeným dveřím. Pro mě za mě, ať si ve své vlasti praktikují islám v jakékoliv podobě, jsou to jejich státy, jejich volba a jejich životy. Nebudou proto mými nepřáteli.
        Ale každý, kdo provádí, schvaluje a podporuje imigraci islamistů do Evropy v jakékoliv podobě, je v mých očích vlastizrádce a zločinec.

      • kočka šklíba napsal:

        Ano, souhlasím, a proto také když začala imigrantská vlna, byli katoličtí jak hodnostáři , tak například i členové KDU velmi vstřícní. Někteří otočili, alespoň zdánlivě – Duka, někteří ani ne, například ten europoslanec Svoboda. Katolickému kléru u nás nevěřím vůbec nic. A myslím, že jejich zdánlivé otočení, alespoň některých z nich, je jen vějička pro ty, kteří nepřemýšlejí.

    • cobolik pacholik napsal:

      toto,co tu napisane o islame do do tecky plati o sion brothers…

      • jaa napsal:

        no, vždy´to jsou “ jak to psál Kipling „jsme jedné krve – ty a já“..

      • Děda Olin napsal:

        Nevím jestli do tečky, ale v jádru určitě.

    • Děda Olin napsal:

      Kolik takových a podobných příběhů bychom v Evropě posbírali za poslední, řekněme dva roky? To už nejsou ojedinělé a výjimečné excesy, to je prokazatelná, stupňující se tendence.

      http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Pred-par-mesici-zahodil-sendvic-se-slaninou-pred-mesitu-A-dopadl-velmi-zle-469162

  6. Berkowitz napsal:

    Pěkné divadlo sehráli Lavrov a Putin. Lavrov navrhnul, aby Rusko recipročně prohlásilo stejný počet US ambasadorů v Rusku personami non grata. A co udělal Putin? To, že je nechtěl vyhostit, je známkou toho, že na té šachové partii vidí pár tahů dopředu s dovětkem : nebudu si teď špinit ruce, vždyť ambasadory bude měnit Trump. Tak dopadne i náš protektor Shapiro, bude odvolán a na jeho místo nastoupí někdo, kdo nebude vyžadovat košer kuchyni a nebude podporovat Gaypride Prague. Třeba to bude Ivanka Zelníčková.

    • Berkowitz napsal:

    • jaa napsal:

      Ale stejně by mne zajímalo, jak vlastně to „vyhoštění “ vypadá v reálu. Vyhostit ambasadora nedává smysl, jestli ostatní personál zůstává. Vždyť on to jen zastřešuje na venek – takový lepší mluvčí. Že by prováděl výzvědy je nesmysl. Pokud tedy nevyhostí i všechen personál , aby mohli opuštěnou budovu propátrat – hlavně počítače, aby pátráním po důkazech sehnali nějaké důkazy… Nebo tam nějaké nainstalovali… hmm….
      Jináč je to na ty proslulé dvě věci…

  7. cobolik pacholik napsal:

    vy ste si vsimli pepici,jak dristal kerry o chazaroch?predtym,to mal jasnu odpoved o zostreleni malaya air lines,trump,uistuje chazarikov,ze len nastupi,budu mohli budovat aj v amerike,abo v saudi arabia,preco,ked niekto konci,tak nema belmo na ociach,co sa tyka srandy amikov s traktarami,putin jasne povedal,ze zatial nemieni nic robit,nic take,ze ho to nerusa,bo cely svet hned napadlo,jak budu ohanat us diplomats,to im vybil ten ich debilny tah z ruky,bo kazdy vie,ze kazda ambasada napakovana po vrch spionom,ktori sa teteli jak prikureny.

  8. vonrammstein napsal:

    Jediný řešení je vzít si na mušku všechno, co je o tři odstíny tmavší. A když se to blbě pohne, stisknout.

    • tata napsal:

      Problém je že takový přistup jen nahrává druhé straně.

Komentáře nejsou povoleny.