infobalkani 17.11.2016
Pracovníci amerických speciálních služeb urychleně opustili Ukrajinu. Dříve byli ubytováni v budovách úřadu generálního prokurátora a SBU, řekl v živé talk show „Setkání“ bývalý poslanec Nejvyšší rady Igor Markov.
Podle něj je to důkaz, že USA „potichu opouštějí“ Ukrajinu.
„Pokud jde o orgány práva, je tam jedna nuance – před týdnem byli všichni členové FBI, kteří byli v úřadu generálního prokurátora, a CIA, kteří byli v SBU urychleně převeleni do Rumunska a České republiky.
Pro siloviky je to jasný signál, že USA potichu opouštějí Ukrajinu. Zůstávají jen analytici, všichni operativci nás opustili „- řekl Markov.
{P.S. Pravdivost této informace už potvrdil Kchodl v diskusi, čímž mne „sprostě“ předběhl.}
No, že bych si samou radostí z toho zul botičky, to se říct nedá, protože pokud se ti kluci šikovní zahnízdí u nás, tak se dá čekat všechno. Tedy mimo klidu. Ten držitel nobelovky, co „demokratizuje“ v posledním období 7 států má do konce mandátu ještě dost času na nějaké bohulibé překvápko.
To se mi líbíTo se mi líbí
Nezlobte se ale u nás je to v naprostém pořádku, my si vystačíme sami a nějaký import z Ukrajiny opravdu nepotřebujeme.
http://www.czechfreepress.cz/kauzy/drtinova-v-bezprecedentnim-konfliktu-zajmu-coby-clen-spravni-rady-sorosovy-neziskovky.html
To se mi líbíTo se mi líbí
Drtinová? Morální zmetek co nemá obdoby.
To se mi líbíTo se mi líbí
Sprosťák jeden předbíhačská (hihi). Jesli neutíkají protože čekají další me(a)jdan, daleko horší než předešlý. Protože lidem se toho už moc nedá vzít a půjdou do toho natvrdo. To nebude potom jenom Donbas.
To se mi líbíTo se mi líbí
Zrovna som si prečítal správu, že Porošenka nepozvali na Trumpovu inauguráciu a že je z toho veľmi sklamaný.
To se mi líbíTo se mi líbí
Já taky (Hlavné správy) a i diskuze pod tím článkem je dost výživná.
To se mi líbíLíbí se 1 osoba
Mě také nepozvali, ale já bych stejně asi neměl čas.
To se mi líbíTo se mi líbí
No veď to. Porošenko o to veľmi stál. A keď si myslel, že budú inaugurovať ženu, tak sa na Trumpovu adresu vyjadroval ako vaša kaviareň o Zemanovi. Teraz je prekvapený.
To se mi líbíTo se mi líbí
Mně se v těch diskusích líbilo, že Poroše sice nepozvali do USA, ale že ho určitě pozvou do Haagu, kde jistě najde spravedlnost. Excelentní jedovatost „lol“
To se mi líbíLíbí se 1 osoba
Píšu potmě, patřilo 😆
To se mi líbíTo se mi líbí
Áno, je to trefná poznámka, ale nie som si tým tak istý. Po tom, ako Rusi ukončili svoje členstvo v Haagu, tak tam už nemá kto Porošenka tlačiť. Ak nestihne zavčasu utiecť do svojej druhej (tretej) domoviny Izraela alebo Švajčiarska, tak ukrajinský proces s ním bude krátky.
To se mi líbíTo se mi líbí
Myslíte, že si bude moci vybrat za odměnu lampu? A v které ulici?
To se mi líbíLíbí se 1 osoba
🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
Aby u Poroše nedošlo na obávanou „Ovarovu břitvu“, tedy odvolání buď volbami nebo kalašnikovem.
🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
Úřad opouští na vlastní žádost ředitel CIA. Navrhuje datum ukončení služebního poměru spolu s Obamou ( https://www.rt.com/usa/367279-clapper-us-intelligence-resigns/ ). Trump funkci nabídl Miku Pompeovi. Znamená to (bude to znamenat) něco?
To se mi líbíTo se mi líbí
V US tlači to komentujú tak, že Pompe je síce prekvapenie, ale je kompatibilný s Trumpovým tímom, má podobný názor na väčšinu vecí. Spomenuli, že sa kriticky vyjadroval proti imigrantom, zahraničnej politike H.C. (chce vyšetriť Benghází), nukleárnej dohode Obamu s Iránom a vyslovil sa za trest smrti Snowdena – teda nebude to žiadna holubička.
To se mi líbíTo se mi líbí
Já o něm vím prdlačku, ale čtenáři v diskuzích na RT z této volby moc nadšení nejsou. Ani čerstvé ujitění TRumpa, že NATO má svůj trvalý význam, není v souladu s jeho předvolební rétorikou.
To se mi líbíTo se mi líbí
Tak toto už je moc. To se může stát jen u nás. Jdu si nalít dvojitou.
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Vrcholny-skandal-na-piete-Letcum-z-Britanie-stal-cestnou-straz-esesak-Veterani-v-soku-tezko-hledaji-slova-463518
To se mi líbíTo se mi líbí
Proč myslíte, že jen u nás? V Lotyšsku a Estonsku pochodují jejich potomci za naprostého nezájmu Evropy a Spojenců. Tedy nezájmu, to není pravda, jsou Evropou silně podporováni a jsme ochotni za jejich právo pochodovat v uniformách SS i zemřít.
Je to radostná ukázka, že normální, moderní svět došel i do naší zatuchlé kotliny. Konečně budeme in a konečně dojde k usmíření a pak i k nápravě škod, které jsme způsobili těm mladým, nadšeným a nadějným hochům.
Rosťo, co jste si nalil? Já Caribica White, mám ho na zkoušku, nic moc – pít se to samozřejmě dá, špatné to opravdu není – neidentifikované slivky, ale je nutné vyzkoušet všechno. Výborný je Bacardi Oakheart nebo Guantanamera Gran Añejo 10 Años.
To se mi líbíTo se mi líbí
No, já takové fajnoviny nemám. Dal jsem poldeci meruňkovej, rok 2000. A jak se tak dívám, asi si přidám.
Že byly Pobaltské státy s Dolfou jedna ruka se ví, nikdy se tím netajily a beztrestně to demonstrují dodnes. Že ta nákaza přeleze k nám jsem netušil. Ale po akcích Hermana mě to mohlo samozřejmě napadnout. Člověk se učí celý život.
To se mi líbíTo se mi líbí
Vždyť to bylo skoro východní Prusko, tak se nelze divit, že měli takové důvěrné vztahy.
To se mi líbíTo se mi líbí
Meruňkovice, nejlépe maďarská barack pálinka, tak se nemáte za co stydět. Výborné pití na letní podvečer.
To se mi líbíTo se mi líbí
Strejda: Zkuste – http://img.tesco.com/Groceries/pi/927/8501110080927/IDShot_540x540.jpg
Skvělý poměr cena/výkon mezi levnějšími.
To se mi líbíTo se mi líbí
Blbeček v uniformě SS, to je toho.
http://www.denik.cz/regiony/pri-piete-podporil-predseda-klubu-vojenske-historie-v-rakovniku-milose-zemana-20161112.html
(Za ten piercing, nebo co to má blb v uchu, by si nejspíš v SS získal právo volby svého příštího nasazení mezi východní frontou a koncentrákem zevnitř. 🙂 )
Ale „prestižní“ studenti „žurnalistiky,“ domáhající se plošného zavedení cenzury, to je jiná…
http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/britsti-studenti-zurnalistiky-zakazte-bulvar-je-nekorektni/1417289
To se mi líbíTo se mi líbí
Je to typické narušování tabu, prostě to „Overtonovo okno“. Příště budou pochodovat a bude jich 20, v další iteraci si k tomu pustí „Horst Wessel march“.
Jenže tohle pro ty magory asi špatně dopadne – docela se divím, že se to nezměnilo v Cimrmanův „živý obraz“: pamětní deska hrdinů a zastřelení krvácející zločinci z SS. Ale co není dnes, může být zítra či pozítří.
Jestli Wermacht nebo Waffen-SS, v tom je menší rozdíl než Němci sami říkají, tedy přesněji než lžou. Vůbec to není, že by Wermacht byli „hodní hoši“ a všechny zločiny páchali jen Waffen-SS a SS, šlo o naprosto stejnou nacistickou verbež, vraždili kudy chodili jedni jak druzí. V Norimberku šlo jen o to, že těžko mohli prohlásit za zločince úplně všechny německé a rakouské chlapy a půlku Hildegard, tak to padlo jen na všechny SS. Hlavní zločinci byli ale „ti druzí SS“, což byli stráže z koncentráků a SS oddíly v zázemí, provádějící onu „protipartyzánskou“ činnost – jako má ten magor odznak. Waffen-SS byli něco jiného, ti se s těmi prvními SS prakticky ani nestýkali, šlo o frontové jednotky. Váleční zločinci byli ale všichni.
Ono je celkově problém, že úplně volně vycházejí „německé memoáry“ nebo dokonce ani ne memoáry, normální „historické“ knihy, většinou britských a amerických „historiků“ a „vojenských analytiků“, kde je Wermacht a Waffen-SS zcela nepokrytě adorován po všech stránkách. Je toho mraky a „mainstreamem“ – jak mediálním tak historickým nebo vojenským – to beze slova prochází, pokud se tomu věnují, tak pochvalně. Když ovšem něco napíše nějaký Rusák, tak je to „lživé“, „bolševické“, „historicky chybné“, a napsal to vždy nějaký „Putinův agent“. Co vyšlo na Západě posledních 25+ let, nemá vůbec smysl číst, jsou to v podstatě nacistické knížky a týká se to třeba i historie první světové války nebo ještě starších. Četl jsem i americkou knížku o Napoleonově tažení do Ruska, kde se to východními podlidmi jen hemžilo, ne tedy doslova, bylo to pěkně „newspeakově“ opsáno.
Pak je problém, že to dnešní mladí čtou a dokonce tomu věří, takže si mohou – opravdu bez zlého úmyslu – myslet, že voják jako voják, pieta je pieta. Ale ti, kteří tyhle věci orchestrují – nevěřím, že to je samostatná akce těch kluků v náckovských hadrech – zcela jistě ví přesně, „wo co gou“.
Když se to vezme kolem a kolem, pieta je pieta, část pravdy v tom je – jen by se to nemělo prezentovat takovýmto šíleným provokativním způsobem, který záměrně uráží naše hrdiny a oběti. Je to typická metoda relativizace historie, používaná kulturním marxismem, prostě tím novodobým -ismem.
Málo se třeba ví, že od tuším roku 1943 dostávali němečtí kluci povolávák k Waffen-SS bez možnosti volby, prostě pokud se odvodní komisi zdál branec dost dobrý, požralo ho Himmlerovo SS a nemohl s tím nic dělat, leda se sám zastřelit, což tedy mnozí udělali.
Kdo k tomu má podle mého zdravý přístup jsou ti švédští muzikanti Sabaton, kde je frontman po rodičích poloviční Čech – zpívají o Rusech i Němcích, Amíkách, Japončících, prostě o všech a nic nezastírají a nelakují na růžovo.
Jak na tohle reagovat je jasné: soud a kriminál. Propagace hnutí, vedoucích k …
To se mi líbíTo se mi líbí
Že koncem války odváděli k ss leckoho mohu potvrdit, jde o rok 1944 kdy odvedli k ss tzv. říšského Němce který se dost dlouho odvodu vyhýbal tím že si pokaždé vyřídil bumažku o nepostradatelnosti v zázemí („za dolfíka nebudu bojovat ani náhodou“). Netajil se mým prarodičům že při první příležitosti přeběhne – jako pojistku měl průkaz KPD zašitý v podšívce peněženky. Že mu to vyšlo dokládá to, že již v roce 1946 o sobě dal vědět, že je v pořádku ze sovětské okupační zóny.
Ostatně tuhle kauzu z Rakovníka považují za osobní urážku – a otvírat tuhle pandořinu skříňku nepřinese nic dobrého.
To se mi líbíTo se mi líbí
Úplně přesně kchodle.
To se mi líbíTo se mi líbí
Jojo, Amíci utíkají, otázka je kam.
Docela mne zaujala zpráva v naší vaši TV, že dva afghánští piloti, co se u nás školí na vrtulníky, vzali roha do Němec. Sice už je čapli, ale to není to, co mne zaujalo. Podle komentáře ty afghánce u nás školí americká armáda. Že by se nám tady chlapci tak nějak potichoučku nenápadně dočasně zabydlovali? Na věčné časy a nikdy jinak?
To se mi líbíTo se mi líbí
Ale teď jsem objevil srdcervoucí zprávu. Při bombardování Aleppa byl zasažen jediný místní útulek pro zvířata a zahynul tam pes Hope.
To se mi líbíTo se mi líbí
Všechny nemocnice v Aleppu byly zničeny, proto došlo i na útulky pro psy.
Je zajímavé že povstalecká část Aleppa je asi jedna pětina celého města, ale podle našich objektivních zpravodajů byly zničeny všechny nemocnice ve městě. Je vidět, že úroveň českého zpravodajství je převelice nízké úrovni. Raději nekomentovat.
To se mi líbíTo se mi líbí
Aleppo je místo s největší koncentrací nemocnic na 1000 obyvatel na světě. Vždyť každý den dokáží ti zlí Rusové ještě nějakou novou zničit.
To se mi líbíTo se mi líbí
Ano. Nakolik to druhoplánově eviduju, zničili jich asi tak 16.918 z necelých dvou stovek, reálně existujících Vot, molodci!
To se mi líbíTo se mi líbí
Splnili na 8 459%, kam se hrabe Alexej Grigorjevič Stachanov!
To se mi líbíTo se mi líbí
To pilotní školení nedělají Amíci, ale naši, povedlo se jim vyhrát mezinárodní školící centrum na ruské dopravní vrtulníky Mi-8/17/171, prostě ty střední dopravní/dopravně-bojové. Je to super kšeft, dělá se to pro celé NATO a díky tomu i pro ostatní „západní“ zákazníky. Mimoto se s tím svezlo servisní centrum a provádění generálek a úprav v LOM Praha, jako jediní mají certifikaci od výrobce a originální náhradní díly. Amíci nám do toho nehodili vidle jen díky tomu, že to kvůli Afghoši nezbytně potřebovali, jsou to pro vysoké hory a drsné podmínky nejlepší vrtulníky na světě, náhrada neexistuje.
To se mi líbíTo se mi líbí
Afghánci zdrhají i z takto výběrových a velmi drahých škol a přeškolovacích kurzů, nejen že by to použili jako nejlevnější „letenku na Západ“, ale protože po návratu domů je coby zrádce okamžitě zařízne Taliban. Amíci jsou totiž vypatlaná hovada a nedávají pozor na informační bezpečnost, takže občas ty kluky nějaký „kolemjdoucí turista“ vyfotí nebo ti kreténi dokonce šoupnou na net tablo z promoce nebo video z předávání pilotních odznaků. No a za hodinu na každého z nich vyhlásí pár stovek kozomrdných imámů fatvu, mají je i s jmény. Taliban je po návratu do Afghoši sejme, dříve či později. Takže jim nezbývá než zdrhnout.
Podobně jsou na tom iráčtí piloti na výcviku na F-16 v USA, nedávno jich pár prchlo po skončení 4-letého výcviku stíhacích pilotů, který stál 15 mega dolarů na osobu. Jde o zaříznutí od Al-Kajdy nebo ISILu, po návratu do Iráku.
Amíci jsou v tomhle všeobecně hovada, kdo pro ně něco dělá, třeba tlumočníka, je jistě „synem smrti“ protože je celkem jisté, že z okupované země nakonec prchnou a navzdory všem slibům udělení občanství nebo zelených karet v USA tam všechny ty důvěřivé nebožáky zanechají svému osudu. Tak to dopadlo vždy a všude, od Vietnamu přes Irák po Afghoš.
To se mi líbíTo se mi líbí
Kchodle,
mrzí mě, že Bavorovi „ruším kruhy“, ale docela jsem se před chvílí namích, když jsem napsal reakci na váš poslední koment u „čtenářových cigaret“, dal jsem si záležet, a po odeslání mi WP hlásil, že příspěvky nejsou povoleny – a koment bez varování zmizel na vlnách elektronů.
Tak ať se Bavor nezlobí, ale ta marná námaha mě fakt nasejřila, takže jsem se přišel „vylít“ zde. Myslím, že když zavře možnost diskuse, měl by především odstranit dialogové okno.
Tak tedy.
Nemáte pravdu. Čtenář psal o výkupu neprodaného zboží se starými nálepkami a vy jste reagoval žalobami na stát za nekalou soutěž nebo co.
Zcela mimo mísu.
Zákon v uvedených souvislostech nekodifikuje žádný výkup neprodaného zboží, ale pouze jen vrácení spotřební daně u nerealizovaného daňového plnění, pokud nelze čisté nepoužité nálepky vrátit (jak se to děje jinak), protože už jsou „znehodnoceny“ nalepením na zboží. Samozřejmě se počítá s tím, že jde o „velké“ objemy, kdy se to odběratelům vyplatí – nebojte se, oni odběratelé už vědí své.
Ano, pro prodejce (maloobchodní prodejce) nic takového zákon nestanoví, ale jejich „hendikep“ velmi luxusně eliminuje stanovením oné dvouměsíční vakační doby pro doprodej zboží se starými nálepkami (u „odběratel“ žádná vakační doba neexistuje, proto ta vratka daně).
A víte vy vůbec, jak dlouho dopředu jsou známy ty změny spotřební daně u tabákových výrobků, aby se „odběratelé“ a „prodejci“ mohli připravit?
Tak tedy ta změna daně od 1,1,2017 (stejně tak od 1.1.2018 o další 4 haléře na kus na 1,45 Kč) byla uskutečněna zákonem č. 315/2015 Sb. ze dne 11.11.2015, který vyšel ve Sbírce zákonů 3.12.2015!!!
Rok resp. dva roky dopředu!!!!!
Pravda,v letošním roce mohl být trochu problém (u odběratelů), protože stejný zákon stanovil spotřební daň i pro rok 2016, nicméně změna byla známa dost dlouho před přijetím zákona – viz http://www.finance.cz/zpravy/finance/453561-zvyseni-spotrebni-dane-u-cigaret/
U prodejců nikoliv, ukažte mi maloprodejce, který nezná obrátku svého zboží a který se předzásobuje na tři měsíce dopředu, zvlášť když je mu známo, že se mění výše spotřební daně (když neexistují ty spekulační oumysly, tak nějak, jak se tu tvrdí). Protože v tom případě je skutečně odpovědný maloprodejce naopak opatrný a pořizuje jen nejnutnější zásobu.
Tož tolik jsem potřeboval říct.
A ještě vás osobně požádat, abyste nenechal cloumat svým majestátem emocemi a neskákal na špeky třeba čtenářovi, od něhož to jsou fakt jen špeky. Abyste i u podobných témat zůstal nestranný a řídil se chladným rozumem a kalkulem, pro což jste váženým komentátorem a diskutérem u jiných témat.
Děkuji.
L.
To se mi líbíTo se mi líbí
Lexi
omlouvám se, ale patrně došlo k souběhu reakcí, kdy já jsem zavíral diskusi a vy jste právě psal. Takže teď už pochopitelně žádné okno není a nebude. Ale byl bych rád, aby se na toto téma už dále nediskutovalo. Omlouvám se, ale měl jsem původně zcela jiné záměry, jenže… znáte to. Člověk míní…
Nejvíce mne ovšem sere způsob vitttových reakcí. Také právě on je důvodem ukončení diskuse.
Vám se ještě jednou omlouvám
To se mi líbíTo se mi líbí
Samozřejmě, Bavore, „omluva se přijímá“, i já se ještě jednou omlouvám za „zvednutí tématu“ po uzavření diskuse, ale Kchodlovo zmatení pojmů a faktů jsem nemohl nechat jako to poslední. Protože jde fakt o úlety, o kroucení biče z – no, víte z čeho. Čtenář nadhodí jednu hloupost (možná neúmyslně, nevěda, jak to je ve skutečnosti – ale zase na druhé straně, „kdyže nevím, tak mlčím“) a Kchodl mu to spolkne i s navijákem a točí se na tom jako na faktu.
Je to jako v naší žumpě. Vyfabuluje „událost“, tu fabulaci zveřejní a pak se kolem toho točí další kolotoč zpráv a komentářů, protože to přece bylo v novinách, tak je to „fakt“.
Vrátil jsem se sem pod toto vlákno také proto, že u Kchodla je mi takových reakcí líto a považuji je za nedůstojné jeho jména.
Obsese některých diskutérů a komentátorů neberu vážně, u vitty jsem opakovaně argumentoval tím dopravním přestupkem – hrách na podlaze a všude kolem, na stěně nic.
🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
Váš argument dopravním přestupkem byl tak mimo místu, že, veden úctou k vašemu věku i zkušenostem, jsem na něj nereagoval.
Jinak vaše texty, kdy se opíráte do čtenáře, aniž byste se snažil pochopit jeho argumenty ale nesvědčí o nějaké vaší vyzrálosti.
Píšete o zákonu, že zákon tohle a zákon tamto…..
Zákon je zákon, a důstojný život je důstojný život.
Ten, kdo dodržuje protilidové a protinárodní zákony, nebo je dokonce vymáhá, je stejným vinníkem, jako ten, kdo je vymýšlí.
I na přijímaní migrantů je zákon, proč se nezastanete přerozdělovacích kvót, když tak bazírujete na zákonech?
Když se dokážete přít o posraných kolcích cigaret, oháněje se zákonem, co asi tak budete dělat, když půjde o věci důležitější-ale podle zákona?
Jasně, co je vám do čtenáře a jeho podnikání, ale kdyby byl přijat zákon, že se na 10 let zastavuje valorizace důchodů, protože se hledají zdroje pro utečence před válkou, také byste se tak za zákon stavěl?
Vy možná ano, ale nějaký třeba havíř s podlomeným zdravím….co ten?
Jsou to jen blbé příklady, Lexi, a dá se o nich říci, že jsou dejme tomu extremní.
Ale mám neblahý pocit, že brzo extremní nebudou, budou běžné.
Na které straně pak budete stát?
Na straně zákona, nebo na straně „pravdy“, do očí bijící?
To se mi líbíTo se mi líbí
No jistě, můj „agresivní“ styl….
Pro tento styl jsem zvaný na mnohá fóra a pro tento styl jste mě kdysi pozval i sem.
A pro tento styl jsem se mnohde stal velice nevítaným návštěvníkem, to v případě, kdy jsem tento styl nepoužil proti nepřátelům majitele, ale proti jeho přátelům, či názorům.
Správný názor je přece jen jeden, a též je jen jeden správný diskuzní styl.
Vy jste příznivcem EET, ale nevíte proč, resp. si to neumíte obhájit.
Nějaké názory vašich známých, kterým věříte, to je nedůstojné i Čulíka, natož vás!
A zamezení zlodějiny….musím se smát, protože zlodějinu spíše umožníte, než zamezíte.
Můžete na mě otočit, že já jsem ten egoistický nositel správných názorů, jako Halík, jak jste už psal, což byla mimochodem řádově větší urážka, než kdybyste mě označil zkurveným čurákem.
Ale já jsem EET dostatečně vysvětlil, její pozitivní i negativní roli, jako ekonomického i politického nástroje, a také jsem argumentačně posoudil pozitivní a negativní roli Babiše v české politice. (a bylo to moje posouzení, ne vyčtené z nějakých odkazů)
V politice evropské to zatím nedokážu, ale nepochybuji, že Babiš bude nějakou roli v evropské politice hrát- dodám, že podle mě zřejmě vůči ČR negativní, ale zatím to prostě nevím.
Pokud pak na mou opakovanou a slušnou výzvu k rozporování mých argumentů nereagujete, a ještě přenášíte osobní útoky do jiného vlákna, když to minulé právě kvůli mně uzavřete, pak vskutku nemám, co bych dodal.
Můžete se dosyta vyplakat nad mou buranskostí a nevzdělaností, jak tomu bylo jinde, můžete mě třeba i zabanovat, ale BOHUŽEL tím nemůžete změnit realitu kolem nás.
A to považuji za podstatné, ne nějaké nízké žabomyší spory, jestli nějaký posraný zákon nabyl účinnosti toho a toho dne a jestli se mohl nějaký drobný obchodník na něj připravit.
Slovo VLAST pro mě není jen slovo, a k smíchu mi jsou ti, kteří to slovo sice používají, ale skloní hlavu před nějakým panem „velkým“, když vymyslí nějaký zákon, který má za úkol kdovíco, jen s VLASTÍ nemá společného nic.
Dneska stojíme před jinými výzvami, než před posranou kolaborantskou EET.
Je bezprostředně ohrožena naše státnost, dokonce celá bílá civilizace, a bez bílé civilizace upadne svět do chaosu a zkázy, protože nesmírně ničivé zbraně padnou do rukou primitivů- a ti je použijí, protože nechápou, že tyto zbraně už neslouží k uchopení moci, ale k jejímu zničení.
A vy řešíte EET a její dopady na zlodějíčky, v řádech tisíců korun na rok.
To je nemravné, Pane Bavore, a hloupé!
To se mi líbíTo se mi líbí
Vittto
mně nevadí váš styl psaní, ani vaše názory. Ale měl byste vzít na vědomí, že i svoboda slova má svou hranici. A tou je urážka majitele diskusního prostoru. Takže pokud se vám zdá, že je tady čulíkovina, není nutné, abyste tento prostor sdílel. A mé známé už vůbec vynechte z repertoiru. Neznáte je a tak je nesuďte.
To se mi líbíTo se mi líbí
No vidíte, jak jste to hezky řekl slušně.
Ne, opravdu mi vadí čulíkistický styl psaní, jmenovitě vašeho, u tématu, který považujete za klíčový, protože EET se zdá být pro vás zásadnější, jak všechny neduhy současného světa dohromady.
EET obhájit neumíte ale po Čulíkovsku se obout do jejích oponentů vám celkem jde.
Čulíkismus je i nereagovat na dotaz a místo toho napadat ad hominem.
Je jedno, jestli je to napadání „slušné“ nebo vulgární, jde o princip, kdy to napadání nahrazuje objahobu vlastního názoru.
Pokud vás uráží můj názor, pak je skutečně čas, abych sem přispívat přestal.
A jako Čulík jste se opravdu zachoval, to je můj názor a já mám rovná záda, takže není možné, abych ho neřekl, pokud situace dospěje do stádia, kdy moje mlčení bych sám před sebou vnímal jako pokrytectví a zbabělost.
A než skončím, ještě k těm vašim známým.
Vskutku mi po vašich známých nic není, ale pokud je použijete jako argument pro obhajobu EET, a ještě navíc napadnete vaše oponenty urážkou, že proti EET vystupují jen proto, že Babiš, pak je vhodné tyto známé zmínit.
Podle vašeho chování jsem nabyl dojmu, že v této hodovní síni už nemám co nabídnout, a ten dojem mám už delší dobu. Napadat nějaké maséry nebo kadeřnice jako pilíře zlodějiny v naší zemi, to byla na mě až příliš silná káva.
To se mi líbíTo se mi líbí
vitto, proč?
To se mi líbíTo se mi líbí
Přestal jsem si Pana Bavora vážit, strejdo.
A to je velký problém pro jakoukoliv diskuzi.
V jednom má ale pravdu, tohle je jeho prostor, a on rozhoduje, jak se tady bude, nebo nebude diskutovat.
To je třeba respektovat.
To se mi líbíTo se mi líbí
hele don vitta,co sa deje sakra,jakesi ET mimozemstam,ser na to vole,emigruj jak ja a potom ta to nebude zaujimat,budes robit strechy tu v riti jak otrok biely a za ceskom ta bude boliet srdce bo VLAST don vitto,ked pride na lamanie chleba to nejake ET mimozemstan ci EET len smetie,nebudes mal cas riesit bo tu v riti dane jasne jak facka a oproti tomu co zarobis zaplatis 30% a jak sam holota to rozpises aj na jebanych pepikov a cobolikov,ktorych si nastahujes tu to v tom poriadok a ked sa dorobis zlatej bane jak trump nezaplatis nic,tak dumaj.
To se mi líbíTo se mi líbí
Lexi, děkuji Vám za „uvedení na pravou míru“ z právního hlediska, čekal jsem, co k tomu napíšete.
Omlouvám se za expresivní výrazy všem, kterých se to dotklo, ve vztahu stát – občan a tím více stát – podnikatel jsem prostě na straně občanů a podnikatelů.
Je ve mě 25 let potlačované frustrace ve vztahu ke všem šíleným nápadům politiků a byrokratů – do posledního písmene souhlasím s Reaganovým bonmotem „nejděsivější věta, kterou můžete od někoho slyšet: jsem z vlády a přišel jsem vám pomoci“. Kdybych si měl vzpomenout, čím náš stát podnikatelům pomohl, musel bych úporně přemýšlet, zato z klacků pod nohy bych vytvořil horu velikosti Everestu.
Je to tedy opravdu tak, že dovozce či výrobce se zásob zbavit může a prodejce nemůže, na toho zákon z vysoka kašle, těm stát ukazuje slavnou „Topolánkovu jedničku“. Mají jen měsíc až dva na doprodej.
Vy si myslíte, že to je dostatečné, já si myslím, že to je úchylná sprostá prasárna, porušující rovné postavení na trhu, protože obchodní riziko rozděluje nerovným způsobem.
Vůbec nepochybuji, že pokud by někdo ČR za tento právní zmetek mezinárodně zažaloval, nemohl by prohrát – je to flagrantní porušení pravidel, čirá všivárna.
Lobisté z Phillip Morris a od dovozců si svoje pohlídali, prodejci zastání neměli.
Takže musíme počkat, až to vytočí kromě čtenářů nějaký u nás působící „Hytlermarket“ a vysoudí na republice nějakou tu miliardu pokuty.
Právníci připravující zákon si budou dál užívat úplatky za právní zmetek od „výrobců a dovozců“ a daňový otrok vše zamázne.
Normálka.
ni
To se mi líbíTo se mi líbí
„Mimoto se s tím svezlo servisní centrum a provádění generálek a úprav v LOM Praha, jako jediní mají certifikaci od výrobce a originální náhradní díly. Amíci nám do toho nehodili vidle jen díky tomu, že to kvůli Afghoši nezbytně potřebovali, jsou to pro vysoké hory a drsné podmínky nejlepší vrtulníky na světě, náhrada neexistuje.“
Chyba lávky, tu třímiliardovou zakázku pro Afgoš získali Slováci http://zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/lom-praha-prisel-o-trimiliardovou-zakazku-na-opravu-afghanskych-vrtulniku-vyhrali-ji-slovaci-1324880
LOM dostal jen českou zakázku od Ministerstva obrany za 168 miliónů – takže z našich daní zpět do českého státního podniku. I za to díky, jinak ty peníze na armádní zakázky techniky (snad vyjma ručních zbraní) jdou „geradeaus“ na západ a do USA.
😦
To se mi líbíTo se mi líbí
To tedy čumím. Už jsem v LOMu dlouho nebyl, tak se to ke mně nedoneslo.
Politika, nic jiného.
Jelikož na Slovensku letecké opravny nemají všechny potřebné certifikace, budou si to muset někde objednat jako outsourcing, což mi smrdí americkou podporou Ruiny. Už teď lituji piloty, kteří s tím budou muset létat.
To se mi líbíTo se mi líbí
ja cobol mam certifikat 431-2 a neviem ci platny,vlastne ja v TOP nerobil ja clen ILS, mam v knizke napisane,ktoru drzim tu v riti jak pamiatku na sluzbu vlasti.
To se mi líbíTo se mi líbí
Trenčínské letecké opravny mají sice certifikát na generálky Mi-8/17/171 už několik let, ale hodně věcí dělali subdodavkami. Původně se specializovali jen na L-410, L-39 a pak ještě MiG-29, vrtulníky nedělali.
Jak Amíci rozebrali Ukrajinu, tak se všechno změnilo protože hodně dílů na ty vrtulníky dělali tam. Takže kdoví jak to dneska funguje.
Posledně když jsem byl v Malešicích, tak si lebedili, že tu afghánskou zakázku mají předem v kapse, protože to nikdo mimo nich nedělá komplet, mimo Rusáků, no a jak je vidět tak kulové. Ukrošsko to dělá taky, ale těm výrobce prý nedodává díly.
Tak lze jen doufat, že všechno je jinak a někde v pozadí nejsou Ukroši. Protože jestli jo, tak Afghánci svoje vrtulníky už taky nemusí nikdy vidět.
To se mi líbíTo se mi líbí
Protože u nás neumíme nic jiného, než se dohadovat jak velkolepě oslavit toho 17.11. na rozdíl od Slovenska, Maďarska aj., tak jsme a budeme v …. .
http://ekonomika.idnes.cz/evropska-komise-posvetila-madarum-stavbu-ruskych-reaktoru-pqe-/eko-zahranicni.aspx?c=A161119_165209_eko-zahranicni_san
Prostě když to někdo umí, tak zacvičí i bruselským hrdinou.
Tož bohužel u nás to nehrozí, protože u nás probíhá přímé řízení shodně jako na Ukrajině.
To se mi líbíTo se mi líbí
Pokud jsem tu zprávu správně pochopil, školí je dvě české privátní firmy, česká armáda s tím nemá nic společného. Ale platí to Američané.
To se mi líbíTo se mi líbí
https://www.novinky.cz/veda-skoly/421043-zpackana-operace-velky-metar.html
To se mi líbíTo se mi líbí
Vyšlo i knižně – http://www.nwoo.org/2016/06/30/ke-stazeni-stewart-steven-vybusnina-operace-cia-splinter-factor/
To se mi líbíTo se mi líbí
Díky, tak už mám uloženo 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
😉
To se mi líbíTo se mi líbí
Na Stevenovu knihu se odvolává i Svjatoslav Rybas v knize Stalin Krev a sláva.
To se mi líbíTo se mi líbí
Navíc Steven popisuje úplně něco jiného, také se mi podobná partyzánština jakou popisuje článek na novinkách jeví jako nepravděpodobný – že by někdo z tzv. třetí garnitury mohl vkládat něco do vysílání RFE bez vědomí ústředí ??? Operace splinter factor byla namířena proti celému východnímu bloku.
To se mi líbíTo se mi líbí
nejspíš někdo chtěl taky utrhnout kousek slávy… Ten Steven mi připadá věrohodnější.
To se mi líbíTo se mi líbí
Myslím, že něco takového by bylo možné jen v jednom jediném případě – ten partyzán by musel být součástí operace a vkládání podobných vzkazů by bylo součástí jeho úkolů. Pak by tam mohl propašovat jeden neautorizovaný a mohlo by mu to (dočasně) projít.
To se mi líbíTo se mi líbí
taky musím se tím prokousat,bylo by zajimavé stoho udělat vytah na to ale nemám…..už ten první odkaz mě přiměl k zamyšlení…….aniž bych 50 leta omlouval ,hodně to asi změní posouzení těch let aspon u mě…….proto jsem ten první odkaz poslal panu domácímu……hodně mě 50 leta tiží mé levicové srdce……..jinak diky K/K URČITĚ SE TÍM PROKOUŠU
To se mi líbíTo se mi líbí
Zajimave, diky
To se mi líbíTo se mi líbí
mna zaujima,ci to legalne,ked predstavitelia tajnej sluzby a najvyzseieho vysetrovacieho organu USA,maju svoje office kdekolvek na svete,asi maju mandat od vlady chocholov,vlastne maju pepici tajnych agentov,ci najvyzsieho vyestrovacieho uradu v DC,u chocholov,moskalov,reichu a kdekolvek,bo tajne pod ruskom ambasady to som si isty,ale o tom sa tu pise,jak by us rugby team isiel hrat do ceska,alebo kdekolvek inde do nejakeho kraju,bo ma turne o spoznavani tohto sportu, priatelske zapasy ..
a este tu na CNN bez prestania idu titulky,ze v allepo sa bombarduju len nemocnice,asi vsetky nemocnice syrie su am lokovane bo tak dristaju,ze hrozi colaps,elektrina palivo,zradlo,sak kurva vojna tam,to tak nepisu tie kurvy predajne,jak ja to nenavidim,ze nekuka,ze preco tam tak je v mosul pisali pred tyzdnom ,ze bude po islamskom state,jake nasadenie iraq army tam bude mat a kratky proces a hovno,pisu len o kurdskej pashmerge,ze vyhana alahistov,co cakali hosi od akbara,ze im priniesli nove noze na rezanie hlav,jasne vidiet,ze kurdovia,chcu svoj stat a jediny z tej holoty tam maju vysledky,bo proc bo bojuju a nemachruju a este od vcera dristaju,ze trump zaplati 25 milionov papierikov,ze jak hovoril,ze nezalati,ze prijal romneyho,ze on trumpetu nechcel,to tak jak teraz ukazuju jak politruci od zvezdy,docista vyvazene nezavisle spravodajstvo skurveny politruci od demokracie,taky od zvezdy bol sracka…
proste kurvy prevracaju,cigania a tienia,nenavidim take hnidy slizke,ja tiez hovado,ale az tak?
To se mi líbíTo se mi líbí
17. 11. bylo tuším nějaké výročí něčeho … kdyby někdo potřeboval seznam problémů vhodných k diskusi, níže jich je pár vyjmenováno, ale má smysl diskutovat o neřešitelném? Nejlépe myslím to vystihl jeden z diskutujících k článku z kterého je ten „seznam“ vyňat :
„joska.korinek
2016-11-16 15:24
Copak o to, vyjmenovat všechno špatné režimu od r.89 předseda
komunistů umí. Horší je to s nápady, jak to otočit k lepšímu.
Jistě má vedení KSČM nějaké nápady v šuplíku, ale „tak nějak“
s nimi moc nespěchá na veřejnost. – Nelze ale vinit jenom je! Hlavně
selhávají voliči. Proč nespokojení, jichž je většina, nepostaví
komunisty do čela státu? Teprve potom, kdyby zklamali, by je mohli
zatratit. Ale nevolit je a přitom zatracovat – to je spíš hlupství.“
„ …Dnes, po 27 letech, můžeme bilancovat. Korupce, nezaměstnanost, zrušení celých odvětví našeho průmyslu, vyklizení zahraničních trhů, kriminalita, arogance úřadů, arogance politiků, drogy, prostituce, pasáctví, bezdomovectví, protěžování některých umělých menšin na úkor většiny, sbírky na léčení našich nemocných dětí, nenasytnost a podvody uhlobaronů, parazitismus a podvody solárních baronů, parazitismus a podvody dotačních baronů, drahé a nekvalitní potraviny, likvidace orné půdy, podlézání nadnárodním korporacím, nedostupné bydlení, rozprodej země do zahraničí, zpochybňování Benešových dekretů (dokonce i od prezidentského kandidáta!!), snaha o zrušení tradiční rodiny, podpora nikoli normálnosti, nízká porodnost, nerovnost před zákonem, drahé energie, drahá voda, vysoké nájmy, podvody a vydírání seniorů, nebojeschopná armáda, militantní multikulturalismus, nezabezpečené hranice, migrační krize, finanční krize, šikanování pracujících, podporování příživníků, obchodování se zdravím lidí, nabubřelost zbohatlíků, parazitismus pochybných „neziskovek“ na státu a zároveň jejich činnost v rozporu se zájmy našich lidí, potírání našich tradic a vnucování tradic cizích, ostrakizace vlastenectví, drzost neumělců veřejně hanobících prezidenta republiky a státní symboly, elitářství pražských „umělců“ a chytráků pohrdajících občany, nepotismus některých ministrů, diktát bruselských šílenců, panáčkování jiných představitelů státu před kancléřkou Merkelovou…..“
http://www.halonoviny.cz/articles/view/44489614/page:3
To se mi líbíTo se mi líbí
Komunisty dnes do vlády. No, to by byla mela. Asi by nám Evropa oplotila hranice a uspořádala permanentní mejdan. Když vidím, jak řádí pro nezvolení knížete pána za presidenta, tak si to umím představit jako skutečnou apokalypsu. KSČM je tu pro den poté.
To se mi líbíTo se mi líbí
Takže nikdy?
To se mi líbíTo se mi líbí
Nikdy neříkej nikdy. Ale patrně se toho my nedočkáme. Život lidský je limitován jinak než čas vyměřený společnosti. Pro nás to nestojí za lámání hlavy. Co je důležité je předávat naše zkušenosti a naši paměť další generaci. Podle svého, ne podle nařízeného mustru. Já se o to snažím.
To se mi líbíTo se mi líbí
Táborští husité se taky nedožili uskutečnění svého snu. Ale stálo to za to. Snižuje to snad význam jejich počinu, jejich úvah, představ, myšlenek?
Máte stopro pravdu s tím předáváním dalším a dalším generacím.
To se mi líbíTo se mi líbí
Víte, já jsem silně zasažen tím rodopisem, kterým se nyní zabývám a snažím se vše, co jsem objevil, připravit tak, aby to přešlo i do dalších generací. Aby za dvěstě let věděli, že byl nějaký strejda, jejich předek, který měl kořeny ve svých předcích, inspiroval se jimi, čerpal z nich a dále rozvíjel. Začal jsem chápat běh života jako nepřerušený tok osudů a životů, ve kterém my současníci hrajeme svoji roli. Někde v průběhu, tak jak se současnost mění v minulost.
A chtěl bych založit tradici.
To se mi líbíTo se mi líbí
hele apostol v dvoch menach ja nie sybila,ale na novej unor je uz zadelano,len otazka casu,kdy soudruh president demisi prijme a preco,bo samy ty co tak vehemntne,dristaju o tej demokracii,tak ju poseru,ze budu zase utekat ,prinajlepsom prehodia kabat,bo to nas narodny sport,bo za tej zasranej komuny prisambohu,sme boli viac svoji,co sa tyka domu,rodiny a hlavne ludskych vztahov a z toho co si tak bohate vymenoval ,len to na spravnych channel necitaju bo uz davno by bolo po ich funuse,demokracia pukne,ked sa zrusia dekrety a cech bude v svojom dome svojimy predstavitelmi nastavenymy nejakou uzernickou kurvou(co sa aj rysuje) za totalneho blbecka,bo keby toto holotu pepikov v tej ich kotline nerusilo,to nejake cesko bude jak bilboard nekde na sloupe s ktorym sa vetrik pohrava a slnko vybieli.
hele petre pavle apostole,pan bol ,kus podla mna normlana otazka,pan bol okresny tajomnik byvaly,ci radova holota na platenie znamky,bo jak ideologicky zaryty od zvezdy s nazvom proletari vsetkych krajin spojte sa, to sa nelisi ani deko od tych spravnych teraz s nazvom sloboda,pravda a laska…
To se mi líbíTo se mi líbí
Rád bych reagoval na poslední odstaveček, pochopil-li jsem ho ovšem správně. Což si nejsem jist, potřeboval bych pro jistotu přeložit do češtiny, ale :.
Jelikož odjíždím nedá i to a reaguji na odstavec tak jak jsem ho pochopil já (možná chybně) : že podpora toho minulého i tohoto režimu se neliší ať jde o politika či o pěšáka našeho kalibru. Já tvrdím, že liší. Jde o cíl, jde o směřování, jde o množství a důležitost chybných kroků, jde o možnost či nemožnost nápravy, jde o průběžné výsledky pro zastánce, tvůrce, osnovavtele, a o průběžný výsledek, realizaci, důsledek pro většinu která se tím nastavením sveze. Ideologie neideologie.
To se mi líbíTo se mi líbí
to odpoved politruka tvrdeho kalibru…
To se mi líbíTo se mi líbí
Prý liberálně-levicový deník. Nedivím se, že má starosti o své přežití, on bude spíš liberální než levicový, ještě spíš typicky „konzervativně“ (ve smyslu zachovat starou prý dobrou zkaženou konzervu) britský.
Pozornost si zaslouží kritika Trumpova výběru – chtěl bych vidět skutečného levičáka který by tento Trumpův výběr nechválil…Možná snad nějaký vyšinutý anarchista či sluníčkář, ale to je snad levice?
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Trump-predstavil-klicoveho-poradce-pro-bezpecnost-Levicovy-tisk-se-muze-zblaznit-463535
To se mi líbíTo se mi líbí
Víte, některá slova ztratila smysl, tedy u některých exemplářů. Levice i pravice jsou pojmy, které zcela a naprosto ztratily obsah, který měly. Na počátku to bylo jejich deformování a překrucování a nakonec vyprázdnění. Můžeme místo nich psát třeba jablka a hrušky. Netroufl bych si ale tvrdit, že je to nevratný proces.
Je to potřebný postup pro vytvoření nového amorfně konzumního člověka, který nesmí dostávat jasné odpovědi.
Ale to bylo na dlouhou debatu.
To se mi líbíTo se mi líbí
nech si nikto nemysli,ze ked nejaky general mal vyhrady k obamovy,co sa tyka islamu,ze zajtra bude saudi arabia na prach s celym okolim,ci trump bude v rubaske na krasnej ploscadke krepcit kazacok,ten general,len ma kus zdraveho rozumu,bo vie toto co aj ja a kopa normalnej holoty,ze islam od vahabistov zo saudi arabia je nebespecny pre narodnu bezpecnost usa a ich zaujmy a s traktarom ,co je aj v jeho narodnom zaujme ci narodnej bezpecnsoti ci uz ekonomickych zaujmov,aby alahistom stupili kus na krk,pri com sa da urobit j dobry biznis a nie dristat o boji,demokracii a ameriku to stoji miliardy,zivoty mladych boys,pre nejakych par skurvenych nenazrancov tu nebudem menovat,haliburton company,black rock,albright,rice,chaney a dalsich prizdisracov,co narodny zaujem ameriky postavia na svojej jesitnosti a vygumovanosti pre ideologiu zasraneho uzernika,len toto ten general tak vidi,kus nekorektne politicky napisane bez diplomatickej zdrzanlivosti,proste americka perestrojka zacina a jak bude vyzerat,to ukaze najlepsia agentura od kuchkolvek prehladov,ktorej nazov je cas,
To se mi líbíTo se mi líbí
+1
To se mi líbíTo se mi líbí
všiml jsem si,že Lexův komentář v této diskuzi smazán nebyl,takže to vložím sem,předpokládám,že bude k mému komentáři přistupováno stejně a smazán nebude.
vonrammsteine,LD mi zbylo málo,ty jsem již dokouřil
————————–
a odpověď Lexovi
Lex napsal:
19.11.2016 (21:26)
„Milý čtenáři,
docela bych byl vděčen, kdybyste si neotíral … ústa o Lexe ad hominem.
S tím předzásobením, být vámi, bych to fakt nepřeháněl. Ono vám totiž nic nebrání, abyste od 1.1.2017, tedy už v té vakační době, nakupoval s novou spotřební daní (velkoobchodníci už těch cigaret s novými nálepkami budou mít dost a dost – a vy to samozřejmě víte) a vy z toho rozdílu cen – jak tvrdíte – nic nemáte.
Tak „wo co go“. A jestli tady píšete o „předzásobení“ a přitom je pro vás 40 „litrů“ v zásobách cigaret „peníz“, pak se na mě nezlobte, ale je to úsměvné, jak vám už naznačil Hudec.
Vůbec bych se nedivil, kdybyste se ve skutečnosti předzásoboval (jezdil pro zboží) max. na týden dopředu a zbytečně nedělal z komára velblouda a nás tady lakoval.“
———————————
já bych byl zase docela vděčen za to kdybyste mě neobviňoval ze spekulativních nákupů zboží a toho že takto činím proto abych vydělal na tom daňovém rozdílu a strčil si ho do kešeně.
protože jestli někdo vydělá na tom nákupu cigaret tak je to zákazník,který ty cigarety koupí levněji.
my se těmi cigaretami předzásobujeme pouze z toho důvodu abychom jich měli dostatek v období do 24.prosince,ve kterém se objevují zákazníci,kteří nakupují cigarety po kartónech jako dárek.
a protože velkoobchody nechtějí mít nadbytečné zásoby ke konci roku tak mnoho značek nejde sehnat v posledních dnech před tím 24.prosincem.
pokud je to pro vás úsměvné tak se smějte,já zase přemýšlím jestli bude pravda toto co jste napsal ….
Lex napsal:
19.11.2016 (16:44)
Vakační doba pro prodejce (a vlastně i kupující) tedy začne 1.1.2017 a skončí dnem 28.2.2017. Od 1.3.2017 se pak už nesmí prodávat cigarety se „starou“ nálepkou, a to za jakoukoliv cenu.
….anebo tento výklad,kterým se ale budeme řídit….
Od 1. 1. 2017 nastane opět změna v sazbě SPD na tabákové výrobky platná pro rok 2017, s přechodným obdobím na doprodej „starých“ cigaret s kolkem „S“ a to do 31. 3. 2017
—————–
a k tomuto vašemu už odpověděl Kchodl,já to mohu doložit pouze tak,že jsme to konzuntovali s velkoobchody od kterých nakupujeme a odpověď byla všude stejná,pro maloobchodní prodejnu to neplatí,
takže mě zcela bez důvodu obviňujete z nějakého NASÍRÁNÍ a LAKOVÁNÍ lidí pouze proto,že jsem čtenář.
Lex napsal:
„…vyrobené zboží se starými kolky stát odkupoval od výrobců, ale nikoliv od maloobchodních prodejců…“
Bože, Kchodle, takový velký a ještě věří na pohádky?
Nechť to čtenář doloží.
Nedoloží.
Je to jen jeho heft k nasírání lidí
To se mi líbíTo se mi líbí
Úplně naposled:
„(2) Jednotkové balení cigaret určené k přímé spotřebě s tabákovou nálepkou odpovídající sazbě daně bezprostředně předcházející nové sazbě daně nakoupené za účelem dalšího prodeje nelze prodávat po uplynutí posledního dne druhého kalendářního měsíce následujícího po měsíci, v němž nabyla účinnosti nová sazba daně.“
Omlouvám se – skutečně to bude tak, jak píšete – protože vakační doba jsou dva měsíce plus měsíc, ve kterém zákon nabyl účinnosti, tj. 1.1. – což ovšem znamená, že ta vakační doba je ve skutečnosti tříměsíční, ne dvouměsíční, jak jsem psal já, takže je to pro prodejce ještě o padesát procent komfortnější.
A na tom „heftu k nasírání“ trvám. Kecal jste o „zboží“ a Kchodl vám to „sežral“.
A z mé strany definitivní tečka k tématu
To se mi líbíTo se mi líbí
Kchodl mi na žádné nasírání neskočil,z mé strany to byla neúmyslná a nepřesná formulace.
napsal jste mu toto
„Jinými slovy – stát v takovém případě vrací jenom již zaplacenou spotřební daň, neuskutečňuje se žádný „odkup“ označeného zboží. To vše jde na náklady výrobce nebo dovozce (to sejmutí „starých“ nálepek a přeznačení zboží nálepkami novými. Ale i tak si myslím, že k tomu nedochází, že výrobci nebo dovozci si dávají majzla, aby jim tyhle náklady nevznikaly. Nejsou to žádná „ořezávátka“ typu trafikantů, co se „předzásobují“.
takže jako to ořezávátko,které upozornilo na tu chybu,si myslím,že byste to mohl pochopit.
a k těm co těmi ořezávátky nejsou stát v roce 2015 vracel na spotřební dani 500.000.000,-,
protože likvidoval 11.000.000 ks krabiček cigaret.
průměr na krabičku tedy byl 45,45
a pracovalo na tom 10 celníků celý měsíc
od samého začátku tohoto tématu jsem jednal na rovinu,vysvětluji co-jak-proč,samozřejmě jsem se mohl i vykašlat na to abych opravil tu dobu,ale neudělal jsem to,i když jsem si byl vědom toho,že to je voda na váš mlýn.
ale já jednám na rovinu,bez nějakých vedlejších úmyslů,vy jednáte tak abyste mě zesměšnil a udělal ze mě spekulanta a neschopného hlupáka.
To se mi líbíTo se mi líbí
Doprdele už toho nechte ❗
To se mi líbíTo se mi líbí
to slabo,boha vasho,nechte toho kurva,bo jse na to vyjebu a poslu vas do pice.tak ma byt a jedno ci slechta povie,ci posledny buran…tomu rozumie kazda cenova skupina…
To se mi líbíTo se mi líbí
😆
To se mi líbíTo se mi líbí
nemějte obavy,já už do té piče fakt táhnu
To se mi líbíTo se mi líbí
her reader ja nemyslim osobne nikoho ,ja myslim celosvetovo.
To se mi líbíTo se mi líbí
Škoda, že už nevím, kde jsem tu fotku ze 17. viděl. Fotografie Jana Opletala a vedle něho stál študák s transparentem PATŘÍME NA ZÁPAD. Chudák Opletal. Jak u blbejch na půdě. Němci ho zavraždili a my se k nim hrdě hlásíme a vůbec nám nevadí, že jsme pro ně jako Slované podlidi.
To se mi líbíTo se mi líbí
vubec nam nevadi,ze jsme pro ne jako slovane podlidi.
rastislave,toto uz davno neplati,toto kapitola uzavreta bo jedna z najvacsich podludskych slovanskych nacii namiesana aziatickymi hordami, rozbila v prach tak dobry wehrmacht,waffen ss,germansku doslednost a co hlavne tu ich neohrozenost,ze su ponad,boli rozbity na padrt a ponizeny do samych kolien to za 30000 rokov historie nikto taku nakladacku nedostal a hlavne ta slovanska holota vyvinula take nasadenie,to tiez 30000 rokov nebolo zaznamenane,boli posraty az do sandalov,bo teraz vedia velmi dobre,bo tak vybitna nacia jak germani to sa neda zacachrovat dnes vedia achtung na tych slovanov a budu pamatat dalsie 30000 rokov dopredu,len by som tu pododtkol,aby toto pamatala alahisticka holota,bo s nou moze dopadnut tak isto,bo dovtedy toho alaha nam budu pchat ,ze legie zrovnali jeruzalem so zemou,meka a medina to tiez moze zostat,len kopa betonu,bo ja cital stare povesti a ten cas je tu naspat,nemalujem certa na stenu,austria by vedela rozpravat,jak im cela europa pomahala s polskou husariou,toto iste bolo vtedy co je aj teraz,krestanska europa sa musi spojit a dat jasne na javo nie kto german,ci slovan,ci kelt,ale jaka kultura tu plati.
nakoniec rastislave,taky student co drzi taky transparent,keby som stal okolo neho len by som mu povedal pocuvaj ty hovniar ty sam nemas sajnu ,kde patris a chod dalej odo mna bo dostatnes po pysku kurva.
To se mi líbíTo se mi líbí
Rosťo zajímavé na tom je, že Opletal zemřel proto, že Západ řekl, že k němu nepatříme a nikdy patřit nebudeme. A nejen řekl, také to učinil bez slzy v oku. Ve vhodnou chvíli pro něj to udělá zase. Nelze se mu divit, košile bližší než kabát. Naše šance je uprostřed, stačí se podívat na mapu.
To se mi líbíTo se mi líbí
Souhlas. Pro Západ jsme zajímaví jen potud, pokud jim děláme užitečné idioty.
To se mi líbíTo se mi líbí
Kchodle, dávám to až swm. Není „Horst Wessel march“, vždy to byla a bude „Horst Wessel Lied“.
To se mi líbíTo se mi líbí
Ale mnozí to jako marsch rádi hrajou. 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
Díky, nesedělo mi to tam, nemohl jsem si vzpomenout a podívat se na net jsem byl líný.
Před pár lety jsem na to viděl pochodovat estonské SS-áky Tallinnem , včetně omladiny. Ale Estonci jsou jinak rozumní, to byla jen místní verbež, více než tolerovaná havloidní vládou – jako u nás sudeťáci. Platí to tam Amíci, proti Rusku.
To se mi líbíTo se mi líbí
Pochodují a pak emigrují. Estonci jsou velmi sympatičtí, ale dost možná jim hrozí hrana. Vsadit na špatného koně a odcházet ze země je pro malý národ sebevražda.
Vzpomínám na Charlese Roberta Darwina.
To se mi líbíTo se mi líbí
🙂
Jo, známý z Tallinnu říkal něco jako že si zapochodují a pak odjedou do Německa čistit hajzly, protože nic jiného neumí.
Estonci jsou super, z Pobaltí mi přijdou nejsympatičtější, také jsou tam nejhezčí holky.
To se mi líbíTo se mi líbí
Jestli má někdo dojem, že nás Západ vykradl, měl by zajet do Pobaltí a podívat se, jak to vypadá doopravdy, provedené na 500%.
Před 30-ti lety se měli že Sojůzu nejlépe, dnes jsou proti blízkému Pitěru chudobinec. Většina vzdělaných Estonců už vzala dráhu.
To se mi líbíTo se mi líbí
Hmm, dumala jsem co měla znamenat ˇ“poslední návštěva jurop – velkého Ó bamy . Hmm Je to venku – dle baktuálně -makrela bude příští rok opět kandidovat. Hmm…tak mne napadá – copak asi mají nachystané?????? Blbnu moc????? A nebude klid,nebude klid nebude klid……. mor na ně.
To se mi líbíTo se mi líbí
Zase docela hezké průzkumy….. „Věří jí 55 procent Němců“. Jak už víme – možná věří, možná nevěří. To se teprve uvidí, až to hlasování bude tajné.
To se mi líbíTo se mi líbí
Jasně, Trumpa chtělo 30% voličů a byl totálně odepsaný tak, že se Clintonová již nezabývala volbami, ale co bude dál.
Tak to na světě chodí.
To se mi líbíTo se mi líbí
Nějak cítím, že průzkumníci – výzkumníci začínají být lidu obecnému pro prču. A to nejen u nás.
To se mi líbíTo se mi líbí
Tak jsem zkouknul dnešní diskusi a nemůžu se ubránit jisté analogii. Kdysi do hodovní síně Pana Bavora chodil jeden, už si nevzpomínám jméno, nějak jako nějaký mořský pták – Racek? Kormorán? Alka? – no prostě „nevím“. Možná intoš – možná i doktor působící na nějaké soukromé klinice v Bavorsku (SRN, ne na panství Bavorů), neb Česko mu bylo málo (nic proti tomu) nikdy nebylo patrné, čím se ve skutečnosti živí.. Nikdy nenapsal sprosté slovo. A přece….
Co druhý text, to znevážení obyčejných Čechů, jejich názorů, toho, čím žijí. Oponent všech a všeho z obsese. Pravda, měl i několik příznivců podobného pravověrného smýšlení. Tak úporný „vopruz“, že se stal nepřijatelný pro komunitu v síni. I pro svoji neschopnost kriticky zhodnotit vlastní názory. Vysloužil si přídomek „modlitební mlýnek“, jak stále opakoval ty samé plytké nábožensky stříknuté pravicové mantry. Když začal peskovat i majitele síně. přestalo tu být pro něho místo.
A přitom stačilo tak málo – kousek pokory.
Ale vlastně, co mě to napadlo, že to píšu….?
To se mi líbíTo se mi líbí
Lexi, plameňáka, nebo jak sen fták jmenoval, pamatuji. Jen taková vlezlá hnida.
To se mi líbíTo se mi líbí
Jo, ten s tou kapsou na zobáku… 😀
To se mi líbíTo se mi líbí
ja to sprostota chodiaca,pysk nevymyty,vtacik to som tiez dobry,ale na cesko dopustit nedam,bo to velmi dolezita cast v mojom zivote,skola tam to ma neskor ratovala,ked som tancil po tenkom lade blizko, da sa povedat konca,bo casom som dumal,jak to ze som vydrzal a vieto co pepici bo tam sa kalila ocel jmenom cobolik pacholik,ktora nepukla bo dobre zakalena kurva,dnes v atlantic city sa ma policajt pytal skade som,bo tam teraz vymrete a ja bludil medzi kasinamy s mladym cobolom co prisiel pokukat a boha jeho vedel,ze jagr to czech republic a chara slovak republic,ze jak to a ja mu jednoduche czechoslovak republic,bol spokojny a ukazal ulicu,kde som zaparkoval a ahoj som mu povedal,nevedel co,ale jeblo mu,ze nejaky pozdrav a tak zajebal cao a cierny jak puk, ja tiez napisal bo mi tak huklo v koulicke.
To se mi líbíTo se mi líbí
…onehdy jsem jel noční opuštěnou silnicí přes mně známý vesničky, tehdy platila 60-átka a druhej den jsem se vracel opět stejnou noční silnicí, opět přes ty samý vesničky, ale pouhou 50-átkou, platnou od toho dne a říkal jsem si, co se asi tak v životě naší společnosti zásadního změnilo a změní, že včera platný je dnes již trestný. Ten samej pocit v létě – ve francouzský vesničce jsme zastavili v horoucím odpoledni a já sedl do stínu bílé zídky před malým obchůdkem a upil ze sklínky vínko mý ženy a sledoval ospalý svět přes jeho jiskřící rubín a … a věděl jsem, že po dvou doušcích mě nikdo nebude stíhat za opilství, neb je tam rozumně nastavena nízká hranice, kdy se nejedná o povolení alkoholu za volantem, ale o jistou míru tolerance … jistá míra tolerance, možná pokory, možná tušení vědění, možná zkušeností, možná porozumění … prostě jistá míra trpění „starej cigár“, … vadí mi necitlivý využívání a uplatňování síly proti slabým zvláště tehdy, když ta stejná síla se ukáže natolik slabá, že není dostatečně silná na ty skutečně silný …. to je pak pouhý srabáctví, to je ubožáctví, to je něco, čím neskutečně opovrhuju… Mám takovej silnej dojem, že žijeme právě teď dobu těch „srabácky silných“, co se nám každodenně snaží míchat naše kafe, aniž by je o to kdokoli žádal. Sdílím názor vittty, že se jim podvolujeme a žijeme na úkor svých už brzkých zítřků, který mnozí z nás ještě zažijí na vlastní kůži!
Včerejší a dnešní diskuse byla takovou ukázkou toho nedůležitého z jízdy v oněch dvou nocí, co dokázaly změnit paragrafy těch „silných“. Padli zrovna tací, co padnout neměli … a stačilo tak málo, po vzoru Francie míru tolerance toho vašeho radaru nastavit na 61 km/hod. Škoda, “silní“ opět zvítězili!!!
To se mi líbíTo se mi líbí
nocích
To se mi líbíTo se mi líbí
starejch cigár
To se mi líbíTo se mi líbí
nepopravuj chyby ty 60 na hodinu,bo perfektne si napisal a nerob sa chytry,ze sa opravis, neskoro a hlavne nezabudaj ty stara krabice,ze tu nie sypmozium ceskeho pravopisu,ale kuky na veci zivota okolo nas,bo kopa tych spravnych ma perfektny pravopis,bo mu pravopisny robi korekciu,ale,ze z jeho dristu to kokotina jak tatry to nevidi a neporavuje to,bo co,bo smejd,tak jazdi 90 tam a ked ta zastavia povedz,ze ty mas svoj zakon a bud raz svoj,ponal ty niki lauda?
To se mi líbíTo se mi líbí
do chytrosti mám daleko, čobole, ale když von ten Bavor má v tom jeho zatraceným wordpressu k zapisování vokýnko, v kterým má k dispozici pouze takový vyblitý bledě šedivý malý blechy, kterým říká písmo, co se navíc téměř ztrácí na tom bílým podkladu a já když v něm píšu, tak téměř hovno v tom malým notebooku vidím a když ten příspěvek se nakonec zavěsí, tak se to vyblitý písmo změní na černý v Times New Romanu a až teprve tam vidím ty kokotiny, hrubky, který jsem nadatloval do toho blicího vokýnka, takže pak to samou hambou vopravuju a jsem tím pádem za blba. A když se to pokouším v „nástrojích“ to zatracený písmo zvětšit, tak se to písmo v tom Bavorově vokně přímo rozsype v čaj, takže mi je to taky prdlajs platný. Navíc si po sobě ty blbosti v tom šedým písmu ani nemám chuť číst, takže Tě lituju, že to vůbec čteš! Navíc ta přednastavená čeština v opravách seká víc hrubek, než já, prostě si dělá, co já nechci a úplně na mě kašle. Ale nebaví mě to furt vypínat a vopravovat a jak tu čtu vostatní, asi nebudu v tom sám.
Asi tak nějak bych Ti odpověděl. 😀
To se mi líbíTo se mi líbí
… ale hlavně, že na obou krajích displeje má Bavor pruhy šípů jak krávy, co zabírají zbytečně drahocenný místo na úkor velikosti dialogovýho svislýho pruhu. Mimochodem těch šípů je tolik, že by v pohodě zasáhly v EU všechny po mě toužící kozomrdy 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
no vidíš, zase hrubka, „mně“ ale poslechnu Tě, kašlu na ni.
To se mi líbíTo se mi líbí
ty zapamataj,ze tu prekurevsky chytra holota cita,tu analytici vysokej kvality,,tu umelci myslenia,co nehladaju krasu pisma,ale kop myslienky ja naisto,v zivote by ma nenapadlo niekomu ukazovat hrubky,ci ciarky ,ci slovosledy,bo ten,co to ovlada do perfekcie,nikda nedojde do pointy tu tych dristacov,bo obmedzeny kokot,bo kreativita myslenia tu chytrych,nejaky korektor,to je z nej na vetvy,ponal…?bo ked nie pridem do pepikova po lopate vysvetlit a co s tym sirupom,z jakych sadov chces,kanadskych,ci americkych?
To se mi líbíTo se mi líbí
děkuju, ale tohle jsme si už vysvětlili, že mě necháš, jako diabetika, ještě chvíli žít 😀
To se mi líbíTo se mi líbí
njn, ale zase může být útěchou, že „hlídacím psům“ na netu ,těmi překlepy snižujete výkon. Když ta šklonková ještě s kýmsi začali o kontrole netu, řekla jsem , že by na to museli mít armádu hledačů. Načež jsem byla poučena, že to není žádný problém, Stačí program lustrující zkratky, názvy,slova a slovní spojení a podle potřeby a vytáhne kdeco. Takže překleppy nebere a při květnatosti češtiny,,, a jé je. navíc ta současná „hloubka či malá znalost češtiny u press… hmm 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
… hurá, takže jsem nezjistitelnej, říkáte jaa, neuvěřitelný a stačí tak málo, bejt pouze blbej!!!
To se mi líbíTo se mi líbí
jak jsem koupila tak prodávám. Má to svou logiku. Sice nevím jak to technicky na netu funguje, ale – víte kolik lidí by byla potřeba, aby museli všechno přečíst a skladovat „nevhodné či nebezpečné “ diskuze? Jen si to projděte.
Navíc, už v některých to funguje – mažou se nevhodné příspěvky s vysvětlením, že nevhodný či neetický příspěvek. Kolik lidí by to muselo číst a mazat když třeba je pod článkem 500 a více příspěvků.
Možná nějaký programator by to vysvětlil.
Ju a taky , když jsem byla na školení na androida a tak nám výslovně řekl a dával to jako „úžasnou věc“ rychlost s jakou to funguje. Gůgl a soc.sítě ,údajně jedou přes emeriku a ta rychlost s vyřešením. No nemyslím že asi přímo emerika, ale určitěš mají i v evropaě hnízda se sledováním.
Teda leda by blafovali a už dopředu měli vybrané subjekty k dehonestaci jen se tímto zaštitují. Pak by to bylo asi stejné jako když tvrdí že „jejich čuměcí družice“ obsáhnou celou planetu koldokola a všechno vidí/vědí, ale když mají podat důkaz tak leda kulový, nezřetelný a musé jim vypomáhat holyvůd. Tož kdo ví.
To se mi líbíTo se mi líbí
odpovedat netrebalo,bo ja projektante cujem v kostiach, jaka ty klasa,ty stary antikvariatny papundekel(karton),nepis mi tu o nejakej lutosti,ked som bol docista hovno chceli ma lutovat,lez ja vedel,ze na co smetie lutovat,ja vedel,ze ja sam na vine,ja svojho otca chcel zabit,aby sa netrapil,tak zobrali striekacky aj morfium,bo naisto by som mu bol dal zlatu strelu,nic by som nelutoval,len by sladko zaspal,bo bol len taky suchy konar namoceny vo vode.ja co citam od papundekla to kurva mana boza,bo ja presvinsky zakaleny a poobijany zivotom,cujem,ze nepise nejaky smejd,ale klasa,vysoka klasa pre moje vnimanie,co ma prehlad a kuk,jak by stal na everest.asi tak nejak by som ti naznacil,co v jebnutej hlave nosim o nejakom blbisovy a ked niekto mysli,ze ta tu do boha vynasam,mam v pazi,bo ja stara pasta co nalietala hodin v tom zasranom zivote,ja laboratorna krysa,na ktorej laboratorium zivot narobil pokusov,ze som sa malem posral,bo pokusy v tom laboratoriu mi dali poznanie,jak v tom laboratorium prezit.
asi tak nejak jsem jse vymacknul.
To se mi líbíTo se mi líbí
to s Tvým tatínkem, čobole, je mi to moc líto, ale tuším, vo co jde. Často jsem svojí maminku doprovázel po smutných návštěvách po skončení její ordinační doby, kdy musela píchnout těm nekonečně ztrápeným lidem morfium, aby jim ulevila alespoň na chvíli od bolesti. Chvála Bobu, že jenom tuším, co si tou Tvou zlatou střelou chtěl říci. NECHTĚL BYCH BÝT ANI NA JEDNOM Z OBOU KONCŮ TÝ ZLATÝ STŘELY!!!
To se mi líbíTo se mi líbí
dnes 25 rokov,ked umrel, a kazdy vedel,ze skor ci neskor umrie,nemam rad vyrazy,je mi to lito,nema byt co luto,bo to zivot a ja ho beriem tak jak dava bo na smrt nema mocnych to davno viem, ja schvalujem obidva konce a vsetka moja holota vie,jak so mnou nalozit,ked budem mimo,nedrzat ani minutu dlhsie,ale spratat,do pece a vysypat na cestu bo prach si a v prach sa obratis…bo ja nechcem nijaky hrob,nijaku menovku,ani numer nijaky,bo hrob tazko kopat,kopal som,vydavat peniaze na nejaky pomnik? to smiesne u mna,co ja lenin ci nobel?co po mne zive zostane,nech si uziva a nezavraca si hlavu po mne,bo nebude trebalo bo nic zo mna nebude.mozno do boka filozofia pre niekoho u mna spravna,moja zlata mati z toho zalamana,ked jej toto poviem a ked som povedal,ze predam jej pomnik a rozdam peniaz biednym,jak ucil kristus,to sklada telefon a bez prestania je v kostole a ja do kostola nechodim a snazim sa robit,jak ucil king,ale barz malo,ked je toto vravim to salie a ked jej poviem,ze do neba nikto nepojde to ma uz nechce ani vidiet a hovori,ze jak sa tak stalo,ze ma vychovavala inak,ze mladsi som iny bol,to by si mal posluchat ked jej volam,len hovori,co to za antikrist se z tebe stal muj synu a ja dobre viem,ze urobila maximum pre mna,kus poplatane pisem,ale tak samo ide a hlavne to pravdivy zivotopis pojeba.
To se mi líbíTo se mi líbí
Pingback: Milý příteli blbíši | Poznámky pana Bavora