Cestovní


Písničku I’ve Been Everywhere, kterou většinou znáte v podání Ladislava Vodičky jako Já tu zemi znám asi představovat nemusím. Jenže jsem narazil na podobně cestovací píseň, kterou ovšem česky asi nikdo nenazpíval. Jmenuje se I Fly Ewerywhere, což by se dalo přeložit jako létal jsem všude. S ohledem na text bych ale volil spíše Létal jsem se všemi. Myšleno leteckými společnostmi. Dave Dudley v refrénu vyjmenovává množství těchto společností, a to jak amerických, z nichž některé dnes už možná neexistují, tak i jiných, například Air France, TAA či Air Japan. Jen ČSA či Aeroflot zapomíná.

 

air

https://www.youtube.com/watch?v=Ob8ek1gUZqU

Jenže hudební svět zasáhla jiná zpráva. Ta o smrti Leonarda Cohena. Muže, který se vyrovnal Bobu Dylanovi a který tu zanechal mnoho nádherných melodií opatřených stejně nádhernými texty. Mezi mé nejmilejší patří Hallelujah. A nejen mé. Najít si ji na trubce není problém, ale nehledali byste toto provedení https://www.youtube.com/watch?v=Q7C2MKoBL7Q

Prostě nádherná hudba nezná hranic.

bavor-podpis_rex2

Příspěvek byl publikován v rubrice Sobotní hudební pohlazení se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Cestovní

  1. vonrammstein napsal:

    No páni! A já myslel, že už mám nasbíraný všechny verze Hallelujah. Pecka!

    • Bavor V. napsal:

      Jsem rád, že jsem mohl překvapit🙂

      • vonrammstein napsal:

        To jo! Chtěl jsem sem dát svoji nejmilejší verzi od Johna Calea s cellovým kvartetem, ale na Tubě jsem ji už nenašel. Mám ji někde na blogu, ale ne čas ji hledat.

Komentáře nejsou povoleny.