A zase podzim


Až mě to vylekalo: kolem okna proletělo hejnko ptáků a když jsem se podívala pořádně, tak oni to byli špačci. A nesli si zabalené kufírky a prý abych je nezdržovala, že pospíchají na předletovou secvičnou a tu nesmějí zmeškat! Tak jsem se rozhlídla kolem – a na stráních, zatím ještě většinou zelených, se už objevují žluté stromy. Připadá mi to nějak moc brzo, ten hlavní, zářivě barevný podzim tu vypuká až v říjnu! Ale v tom letošním bláznivém počasí je možné úplně všechno

Prostě už je čas začít se chystat na ten opravdický zlatý a žlutý a měděný a vůbec krásný podzim! A tak vás zvu na procházku zámeckým parkem v Krásném Dvoře. Už jsme tam sice byli, ale snad se mi podaří vyšťourat fotky, které jste zatím neviděli.

Mám ráda, když je pod stromy i na pěšinách souvislý koberec barevných listů – a na to jsou stromy z parku v Krásném Dvoře opravdu odborníci!

obr-1 obr-2

Dokonce i místní potůčky tím barevným listím nazdobí!

obr-3 obr-4

obr-5

A když se někde fotilo, samozřejmě se tam musel vetřít Mikeš…

obr-6

Zvědavců je ovšem dost i mezi parkovými domorodci…

obr-7

No řekněte sami: není ten podzim nádhera?

obr-8

K-sova

Příspěvek byl publikován v rubrice Fotopříběhy se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

23 reakcí na A zase podzim

  1. vonrammstein napsal:

    Vidíte-jak jsme si o tom povídali před rokem nebo dvěma nebo pěti-pořád jsem se tam ještě nedostal😦

    • K-k. napsal:

      Tak ještě vydržte, ty fotky jsou z konce října – a za výlet to stojí, ten park je obrovský a nádherný!

      • vonrammstein napsal:

        Dobrá, na říjen nám naordinuju rodinnej výlet🙂

        • K-k. napsal:

          vřele doporučuju! Mám odtamtud dvoje takhle naplno vybarvené fotky, jedny z 29. 10. a jedny z 31,10.(rozdíl 4 roky) Myslím, že s výletem budete spokojeni… .:)

          • vonrammstein napsal:

            Ale my dva máme stejný foťáky-nebudou z toho úplně stejný fotky?🙂

            • K-k. napsal:

              ale voko (vlastně voka) máme každej svoje! Já se na vaše fotky odtamtud vysloveně těším!🙂

              • vonrammstein napsal:

                Tak to Vás nemůžu zklamat🙂

                • K-k. napsal:

                  to doufám! Vaše rytířské ctnosti vám jistě nedovolí zklamat ubohou stařenku…😉

                • blbíš napsal:

                  a)
                  včera sobota = u nás celkem slunej, hezkej a mohl být i klidnej den, by se mohlo zdát i nenaivním lidem, kdyby … mohl bys taky někdy vyfotit ta naše berušky, abysme měli taky na památku … zatímco ty její berušky na slunci nahatě pobíhaly a děsně vřeštěly,
                  b)
                  aby bylo od smradů pokoj, zašel jsem do baráku a …. a hodinu hledal foťák (= to už se mi ten den ani tak hezkej nezdál) …nakonec jsem ho našel,
                  c)
                  vzal jsem do ruky foťák, seřadil vomladinu, což bylo téměř nemožný a když přece jenom stála přibližně v jedný lajně a aspoň ta nejmenší se pousmála, tak … nešlo to = chyběly baterie,
                  d)
                  vložil jsem baterie a dalších deset minut tu mračící se smečku naháněl dohromady a … a když opět stála v jedný čáře … nešlo to = vložený baterie byly vybitý,
                  e)
                  vyměnil jsem baterie a … a nešlo to a jaksi neochotně to problikávalo = plná přístrojová paměť,
                  f)
                  vložil jsem k tomu účelu před tejdnem zakoupenou novou microkartu 32Mb a … a nešlo to = vložený baterie téměř vybitý,

                  Poznámka:
                  ty blechy už dávno vzaly z mnou přikázaný čáry roha a řvaly někde jinde

                  g)
                  do děje vstupuje moje stále ještě žena a cosi pohrdavě prohodila a … a naštěstí stařecká hluchota mi zachránila zbytek nervů
                  h)
                  hodinu jsem ty samonabíjecí baterie nabíjel, čili nabitý a … a nešlo to = na disleji nějakej blbej error a číslo
                  ch)
                  šel jsem domů a ve svý (podotýkám a vytučňuju – aby bylo všem jasný!!!) kanceláři hledal krabici, v který vím bezpečně, že je návod k foťáku i snad s tím blbým errorem!!!
                  i)
                  hodinu hledám návod, nervi na pochodu
                  j)
                  dostavuje se stále ještě moje žena a s neutrálním výrazem ve tváři … co že bude s tím focením?
                  k)
                  usilovně hledám dál … nemůžu najít návod, byl v takový a takový krabici vod toho foťáku i se záručním listem
                  l)
                  v krabici??? … a následoval téměř udivenej výraz ve tváři tý stále ještě mojí, avšak již taky se do útoku chystající ženy … no tak tu sem vyhodila, protože si tady měl takovej bordel, že už to takhle dál nejde a jestli si jako myslíš, že ti to tady budu taky uklízet jako doma (=kancelář mám v baráku trochu mimo to její „doma“), tak to se šeredně mejlíš. Stále ještě moje žena se vztyčenou hlavou odkráčela hrdě středem mý kanceláře (opět si dovolím vytučnit ty podstatný slůvka i hlasovej důraz, kterým řádně ty slova vodecibelovala!!!),
                  m)
                  ještě jsem přes svou stařeckou hluchotu slyšel, jak venku vítězně k dětem ta stále ještě mnou nezabitá žena promluvila … berušky moje zlatý, tááák z focení nic nebude, děda zase (opět si dovolím vytučnit podstatný slůvka) nemůže v tom svým binci nic najít!!
                  n)
                  …. vykašlal jsem se na focení, na vnučky i na stále ještě mojí ženu a šel jsem si odpočinout do chladný, zato přívětivý garáže, kde se ta stále ještě trpěná žena ještě dosud neodhodlala uklízet (vlastně jí to, chválabohu, ještě nenapadlo)!!!

                  A najednou tady čtu ty dva naše fotomily:
                  „… prej fotit, prej stejný foťáky, voka a fotky a … a prej nemůžu zklamat … a vyloženě se těším …“… pchééé
                  No nezabili byste je!

                • blbíš napsal:

                  ty berušky, nervy, atd. atd … to má ta stále ještě moje žena za tu krabici a vůbec to všechno😀

                • oh napsal:

                  😀

                • K-k. napsal:

                  Blbíši, odmítám se nechat zabíjet! A nemáte fotit berušky, ale nádraží – to se nehejbe a neprchá. Stromy ostatně taky ne.
                  Ten vás příběh mi připomenul situaci kdy kolegyně, majitelka chovné stanice velšteriétů, vypouštěla do světa další várku štěňat. A rozhodla se, že udělá skupinové foto všech velšíků z jejího chovu, včetně oněch asi pěti štěňat. To bylo ještě v Mostě – a těch velšíků z jejího chovu tam bylo v té době něco přes dvacet. Tak se dohodli na čase a místě – psi to tam znali, tam se chodili venčit – a nastalo aranžování fotky. Olina měla ideu, že velšíci budou ukázněně sedět v řadě, říkat „sýr“ a pózovat. „Sýr“ neřekl ani jeden z nich: když se podařilo na jednom konci vytvořit řadu sedících velšů, na druhém konci to začalo buď prchat, nebo se rvát. Fotograf – Olinin manžel – se opravdu usilovně snažil – ale nakonec to zrušil zajíc, který proběhl kousek od té psí bandy a to už bylo moc. Celá smečka vyrazila za zajícem a skupinové foto se nekonalo…😉

                • vonrammstein napsal:

                  Ty jseš, koukám, skoro stejnej pechfógl jak já! Ovšem moje poslední nepovedený focení mělo daleko brutálnější příčinu: Já tam ty baterky neměl vůbec.

                • blbíš napsal:

                  viz bod c)😀

                • vonrammstein napsal:

                  A jo🙂 Než jsem se pročetl k n), tak jsem to zapomněl🙂

                • blbíš napsal:

                  …mi povídej, jsem třeba poslán do sklepa pro brambory a … a přijdu s lahváčema a ta marně v brambory doufající stále ještě žena to nemůže pochopit, věřil bys tomu?

                • blbíš napsal:

                  nádraží zásadně nefotím, neb je to zakázaný = aspoň mě to tak za mlada učili a Vy to jako zasloužilá naše archivnice víte, proto je to od Vás o to víc zavrženíhodný a odsouzeníhodný, posílat mě tam! Sama dobře víte, že lokomotivy taky nepostojí. Zákeřný je od Vás i to, že správně předpokládáte, že uposlechnu téměř okamžitě bez přemejšlení a diskutování jakejkoliv příkaz ženy, neb jsem k tomu více jak padesát let cílevědomě vedenej a taky důsledně kontrolovanej! (😦 ) … a to o Vás tady čtu zcela nekritický, že prej „krásně poetická“ , nebo jsou zde i tací, co si Vás dokonce dávají dobrovolně na „plochu“ … prostě neuvěřitelný … a to všechno se mi dostalo od Vás za to, že jsem Vás chtěl po tom nepovedeným rozhicovaně sobotním focení spolu s tím Vaším ctnostným násilníkem, co dokáže fotit leda tak bez !!! baterií, jenom pouze zabít? … řeknu Vám, hada jsme si tu hřáli na prsou, hada!!! 😀

  2. st.hroch napsal:

    Krásně poetický…!

  3. K-k. napsal:

    Pane Bavore, mejlík jsem si dovolila…z naší zahrádky…;)😀

    • Bavor V. napsal:

      Ze všeho nejhorší jsou trpaslíci. Ty potvory vlezou všude… Ale už jsem je vyhnal a obrázky doplnil.

      • K-k. napsal:

        děkuju přímo přeuctivě! Taky s trpajzlíkama zápasím (ostatně,vždyť víte). Sice dobře plavou – ale naštěstí nevydržej!😀

  4. kočka šklíba napsal:

    Je to krásné, mám Vaší fotku z podzimu na ploše pořád, sice jsem jí chtěla vyměňovat podle ročních období, ale tak nějak nebyl čas😉. Nevím jestli je to také z téhož místa, ale je moc hezká. Tak počkám ještě na nějaké nové.

Komentáře nejsou povoleny.