Výročí


      Proběhlo nám opět výročí srpnových událostí. Vzpomínky tehdy ročních až desetiletých přímých účastníků byly doplněny projevy politikářů. Já, ač jsem byl starší než oni, si toho zase tak moc nepamatuji. A ti, kteří si pamatují zase nejsou nikam moc zváni.
Starý pán ze Schwarzenberga obhajuje svobodu slova, kterou je nutné chránit. Sice má pravdu, ale rozhodně to nemyslel tak, jak to nakonec vyznívá. Svobodu slova totiž ohrožují právě Schwarzenbergovi zastánci.
Mladý Dienstbier nám vykládá, jak je dobře, že jsme součástí evropských struktur. Prý nám tak nehrozí podobná okupace jako roku 1968. Jen malinko pozapomněl, že k okupaci došlo zeměmi tehdejších východoevropských struktur, tedy analogie současných EU a NATO. Takže teoretická možnost bratrského zásahu spřátelených armád není vyloučena.
Prostě kecy, kecy a kecy.

Bavor podpis_rex2

Příspěvek byl publikován v rubrice Bavorovy poznámky se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

9 reakcí na Výročí

  1. Hudec napsal:

    Na tomto příkladu je zřejme jak plyne čas. Co bylo tenkrat životne důležite je dnes k úsměvu a naopak. Slavim 21.srpna každoročne narozeniny už od roku 1955. Vlastně žádnou oslavu si nepamatuji (nikoliv z důvodu alkoholického opojení, ale nebylo to prostě dulezite), ale tu o čtrnáctinach ano (bacha, to je početní chytak).
    Muže to kromě rusofobu dnes ještě vůbec někoho zajímat? Co se vlastně stalo kromě toho, že jsme se (pravem) smrtelného urazili? Celkem prd. Z pohledu dějin. ….

    • Bavor V. napsal:

      No jo, vlastně, posílám gratulaci

    • NavajaMM napsal:

      Dodatočne gratulujem.
      A máte pravdu. Nepoučili sme sa a tak si to zopakujeme. Normalizáciu predsa robili naši ľudia. Presne tak, ako presadzovanie „európskych hodnôt“.

  2. Rosťa napsal:

    Po plyšáku se odtajnily lejstra z Moskvy. Zásah chtěl Dederon Ulbricht a Polák Gomulka. Ukrajinec Brežněv na to kývl a ministr války Ukrajinec Grečko to rozjel za pomoci celé WS mimo Rumunska. Usazeným vojskům zde velel Ukrajinec Kličko. Jak tak koukám, Rus vedle Rusa. Bylo mi šestnáct a bylo mi z toho na blití. Byli jsme 50 km od domova, stopli jsme si Fiat 600, protože doprava nejela a jeli v koloně. Tank před námi, samochodka za námi. Až do Brna. Řidič se klepal celou cestu. Asi proto nám zastavil, aby v tom „nebyl sám“. S odstupem času tak přemýšlím, co by se stalo, kdyby „bratrská“ pomoc nepřijela? Je možné, že bychom byli cizinci ve vlastní zemi o dvacet let dřív? Nevím. Jediné, co si umím představit je, že kdyby k nám teď přijela „bratrská“ pomoc od našich současných kamarádů, nebudou se oběti počítat na desítky, ale statisíce.

    • Petrpavel napsal:

      Moje řeč Rosťo.
      Bylo mi 24, měl jsem tříměsíční dcerku, kolony z Ruzyně na dohled, televizi puštěnou, a bylo mi z toho na blití.
      Z dnešního pohledu? Přinesli nám dalších dvacetjedna let trochu nudného, leč bezstarostného a poklidného žití.
      Co bych očekával od dnešních „našich“ kamarádův v případě náznaku cuknutí od stávajícího systému už jsem mnohokrát, ve shodě s Rosťou, popsal.

  3. Antimon napsal:

    „Takže teoretická možnost bratrského zásahu spřátelených armád není vyloučena.“
    No tréninky („dragounské jízdy“) už jsou prováděny…..

  4. Zdena napsal:

    Když jsem zaslechla, že Dientsbier a jemu podobní připomínali 21. srpen, zkusila jsem si vzpomenouz, zda tento výkvět řečnil a připomínal něco 15. března… nic se mi nevybavilo…

    • vittta napsal:

      To se vám u 15.3. jen tak někdo nevybaví…..natož Dientsbier.(blijící smajlík)

    • Rosťa napsal:

      Vznesl jsem dotaz na ČT a věnovali se tomu na ČT 24 pár minut. Ideolog Daniel Kroupa to otočil tak, že za to mohlo Rusko. Co od blba čekat.

Komentáře nejsou povoleny.