Mraky


Nedávno se tu někdo mezi řečí zmínil, že pozoroval krásný mrak – a tak jsem si řekla, že mraky už ve víkendových fotkách dlouho nebyly a že je čas to napravit. Protože v klasické velikosti a formátu, v jakém sem fotky dávám, tj. 1024×768 pixelů by tyhle fotky nevynikly, spolehla jsem na velkomyslnost pána tohoto blogu a utrhla jsem se od řetězu: fotky jsou 1500 x “jak bylo potřeba“ – doufám, že budete stejně velkorysí, jako pan Bavor a nebudete mne za to proklínat.

Když mraky, tak asi především červánky. Bývají tu nádherné a z okna mám výhled na západ, na poměrně otevřený prostor. Kulisy jsou tedy stejné, ale divadelní představení je pokaždé jiné.

obr-1

Nebo chcete poněkud méně dramatickou barevnost?

obr-2

A tohle jsou pro změnu ranní červánky aneb pohled z kuchyňského okna…

obr-3

A pak tu máme červánky v zlatavém provedení:

obr-4 obr-5

Nebo červánky přímo pekelné?

obr-6

Či elegantní šedivou?

obr-7

A na závěr jedny mraky za denního světla, u Nechranic: ten násep nalevo je přehrada: nahoře na náspu je silnice a z druhé strany už šplouchá nechranické móře…

obr-8

K-sova

Příspěvek byl publikován v rubrice Fotopříběhy se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Mraky

  1. vonrammstein napsal:

    Přímo do srdíčka. Vy víte, že mraky jsou moje srdeční záležitost. Svítání, soumraky, bouřky… Dokonalý.

  2. Hudec napsal:

    Hezké obrázky.
    S přibývajícím věkem (zatím to ještě jde) jsem stále ostražitější řidič. Snažím se na jízdu soustředit, nenechat se rozptýlit. S oblaky mám ovšem největší potíž. Když se zjeví nějaké, jako ty vaše dnešní, mohu na nich oči nechat….

  3. Slim napsal:

    Mraky jsou hodně bohaté téma.

    Třeba pro impresionisty

    pro surealisty

  4. oh napsal:

    Paní K-k, děkuji za nedělní pohlazení na duši. Jediné, co vašim fotkám dokážu nevelkoryse vytknout, je to, že jich není víc.🙂

  5. K-k. napsal:

    Děkuji, milý oh, je to od vás milé – ale já sem fotky dávám už někdy od jara 2013, zkuste si spočítat, kolik jich za tu dobu bylo! Přiznám se, že mi už dá dost práce vymyslet něco nového a neopakovat se… 😉

Komentáře nejsou povoleny.