Zamyšlení padesátileté Němky


…“Je to nesnesitelné“ … „ztratila jsem důvěru ve stát“.

Na ruským zdroji jsem posledního května narazil na zajímavý článek k současný situaci v Německu. Vzhledem k tomu, že šlo jen o volný překlad – proto vám ho předkládám až po srovnání s originálem. –
(pozn.překl.)

      Je mi kolem padesáti, mám universitní diplom a díky lásce k přírodě jsem vždycky byla důvěřivým voličem strany „Zelených“. Nikdy mě nezajímala politika, protože se zdálo, že v Německu šlo vždycky všecko přirozenou cestou. Důvěřovala jsem naší parlamentní demokracii a domnívala jsem se, že se naše úřady sotva dopustí chyby, protože jsou kontrolovány opozicí. Nikdy, skutečně nikdy, jsem se nezamýšlela na tím, že bych tuto důvěru mohla ztratit a je nesnesitelné, že se bojím budoucnosti. Nejraději bych odjela, ale jsem příliš stará na to, abych Evropu opustila.
A také, která země by mně přijala? Nejsem nestydatý Afričan, který se prostě posadí do lodě pro uprchlíky. Já bych se obvyklým způsobem obrátila na příslušný úřad pro migranty. Ale moje možnosti se blíží nule. Jsem, stejně jako většina Evropanů, bezmocná když vidím, že probíhá vpád.
Když například: asi před deseti lety moje přítelkyně emigrovala do Austrálie, bylo mi jí líto. Jak mohla odjet z naší krásné Evropy? Z kontinentu s takovou skvělou přírodou a kulturou? Mě by to ani nenapadlo. Dnes vím, že udělala dobře.
V Evropě se cítím být utiskovanou. Naše bezmoc mě šokuje. Nečinnost našich politiků noří moje vědomí do mlhy bezmoci. Evropa, to je naprostá hrůza. Nezákonná imigrace – je naprostá hrůza. Ale nejvíc mně štve „politická korektnost“, která nám neumožňuje kritizovat tato příšerná porušení práva.
Jsme už dospělí a zralí občané a jsme zbaveni občanských práv. Když jsem chodila do školy, učili mě kritickému myšlení. Jak se mi to dnes hodí?
Když už jsme u toho, tak dnes nenávidím stranu „Zelených“. Jsou hloupí a zblblí a nestydatí. Stejně jako SPD a CDU. Oni čekají, že vstaneme ráno v šest a ukládáme svým dětem, aby stejně se jako my vyčerpávaly financováním téhle každodenní šílenosti. Dokud se nedožijeme 73 let. (Německo plánuje zvýšit penzijní věk právě k této hranici). Ale stát, který už nezajišťuje stabilitu, nemůže od svých občanů očekávat fungování na plný výkon. Pokaždé, když míjím Afričana, moje motivace klesá.
Co nám naše politika ještě může nabídnout? Legalizaci hašiše? Nejspíš tak, abychom se mohli  bránit každodennímu životu v této šílené zemi! Kromě toho není v programu nic inovativního. To vše vím, a proto hledám novou stranu, pro kterou bych mohla hlasovat.
Chci zpátky německou marku, a také aby byly vnější hranice EU hlídány. Už nechci vidět obrázky (jako v Daily Mail…Bilder wie diese) Nechci to. Je to tak velké přání?
Docházejí mi síly. Jsou ale věci, na které mi síly stačí:

  1. Vynaložím svůj volný čas na to, abych přehodnotila svoji daň z příjmu. A nedám ani cent ze svých peněz této loupeživé vládě.
  2. Skutečně uvažuji o tom, že přestanu chodit do kostela, protože církev neplní úkoly své mise. Když to udělám, ušetřím 1.000 eur.
  3. Nebudu dělat nic, co by stimulovalo spotřebu. Koupím jen ty nezbytné věci a ministr financí bude dostávat jen absolutně nezbytné spotřební daně.
  4. Nenechám peníze na bankovních účtech a namísto toho je uložím do cizí měny a zlata a budu je uchovávat doma.
  5. Budu trávit dovolenou jen v zemích mimo EU.
  6. V příštím roce budu věnovat víc času Alternativě pro Německo (AfD) a dvakrát za šest týdnů budu roznášet jejich letáky. Když jsem si přečetla jen preambuli programu AfD Präambel des AfD-Programms, chtělo se mi křičet, protože to byla nádhera! Budu se dělit o jejich program všude, kde budu.

       Migrace. Nemohu o tom už mluvit. Možná je čas k modlitbám – ale nechci jít do kostela. Hra mojí církve se mi nelíbí. Nelíbí se mi nový Římský Papež. Církev mi už neposkytuje duchovní stabilitu. Naopak mě děsí svým křížovým tažením proti Evropě.
Zdroj: Politically incorrect

hroch-hlava

Příspěvek byl publikován v rubrice hroší kůže se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

88 reakcí na Zamyšlení padesátileté Němky

  1. vonrammstein napsal:

    Hoax.

  2. Petrpavel napsal:

    Zem kde lidé se budou vyhýbat placení daní, kde přestanou chodit do kostela, kde budou kupovat jen nezbytné věci, kde nebudou mít peníze v bankách na účtech oceňujících slušnými úroky jejich spořivost, kde nechtějí trávit svou dovolenou, kde chtějí volit a volí stranu jen s jedním programovým prvkem … to je smutná nešťastná zem ve které bych nechtěl žít
    A přesto v takové také žiji a žít bohužel budu. Nic s tím neudělám.
    A může být i hůř…

    • Jos napsal:

      Co vám vadí na tom, že lidé přestanou chodit do kostela a poslouchat špinavé triky všelijakých šamanů? V neděli jsem se vrátil z konference o tématu přímo kosmickém, o vlivu sluneční aktivity na zemskou magnetosféru a ionosféru. Tam za mnou přišla poměrně mladá vědkyně z Turecka a řekla mi: Miluji Českou republiku, protože v ní je 70% bezvěrců. A já jsem jí řekl že to není přesné, že v Češi jsou bezvěrci spíše
      z 85 – 90%. . A Turkyně jen řekla: „Ó jak je to krásné žít v takové zemi. Miluji Českou republiku.“ Mladá turkyně.mně docela dostala.

      • brtnikvbrlohu napsal:

        Dávám palec nahoru! Umocněně.

      • kchodl napsal:

        Krásné.

        • kchodl napsal:

          Jen jsem chtěl dodat, že ačkoliv velká většina lidí v ČR nemá a nechce mít s černoprdelníky nic společného, tak určitá spiritualita tu je. Už od post-husitských dob, přes českobratrské církve, Chelčického, postbělohorské katolické běsnění … až po Čs. církev husitskou, … Možná až 95% lidí je sice ateisty, ale „křesťanskými ateisty“. Kulturní a morální vliv je prostě neoddiskutovatelný. Mnoho lidí navíc upřímně nesnáší veškerou tu profesionální církevní verbež, i kdyby to byli třeba hinduisté.

          To je podobné, jako když mi jeden známý Rusák ukazoval nějaké ty jejich nově postavené pravoslavné kostely, a já jsem mu říkal, proč ho to zajímá, když – protože jsme spolu byli pracovně v Izraeli – je ruský žid. A on na to odpověděl, no protože jsem ruský PRAVOSLAVNÝ žid. Samozřejmě rovněž ateistický (čímž se v Izaeli opravdu nahlas nechlubil).🙂

          • Jos napsal:

            No já viděl Kchodle vlastně docela smutnou situaci. Na té konferenci, protože se konala blízko Turecka u Nessebru, bylo asi tak 30 Turků. Byli rozděleni na dvě zcela disjunktní skupiny. Jedna skupina byli doslova světoobčané Podobní těm Bavorákům o kterých píšete v 7:52. A na vynikající odborné úrovni. A všichni z této skupiny byli nešťastní z vývoje v Turecku A už byli nuceni plánovat odchod ze země. Druhá skupina byla značně sebevědomá, jasně na vzestupu a od první skupiny se distancující, Jasně islamistická, jedna z nich dokonce přednášela se zafačovanou hlavou. Jejich sebevědomí ovšem vůbec neodpovídalo jejich odborné úrovni, která byla mizerná. O několik tříd horší než úroveň první skupiny. Připadalo mi to asi tak podobně, jak to chodilo za komunistů. Jako by byla skupina komsomolců za komunistů někam vyslána a důležitější než odborné schopnosti by byla politická spolehlivost. Prostě země tvrdě rozdělená a ničená náboženským fanatismem. Smutný pohled.

            • vittta napsal:

              A nejhorší na tom je, že ty správné od těch debilních nelze na první pohled rozeznat.
              Takže nakonec k mojí nevoli budou i u mě všichno do kupy přivandrovalecká vyžírkovská pakáž, a ještě to bude o to horší, že ty „dobré“ Turky budou ti špatní (nejen Turci) zneužívat k politikých čachrům a ukazovat je jak cvičené vopice s tím, že takoví jsou všichni.( aneb „každý vojín má v torně maršálskou hůl)

      • vonrammstein napsal:

        Kdy se berete?

        • kočka šklíba napsal:

          Hm velmi inteligentní, jen co je pravda😉.

          • vonrammstein napsal:

            Tak není to úplná špička, ale inteligentnější než ty je to o celý řády.

            • kočka šklíba napsal:

              To milý vorammsteine jsem čekala, také kdybyste mě chválil, musela bych se nad sebou zamyslet v čem se shoduji s agresívním a bezohledným člověkem jako jste vy a vám podobní. A protože to naštěstí nehrozí, tak jsem v klidu a spokojená😉.
              A nemluvím o křesťanech a ani ne o katolících, jedna z nich je moje tchyně, velmi hodná, obětavá žena. A z diskuzí třeba u vlka jich tak znám několik, a někteří jsou velmi nejen inteligentní, ale stojí za to se zamyslet nad jejich myšlenkami a říci si třeba, že mají v mnohém pravdu. Jenže ti jsou, na rozdíl od vás, neagresivní, a hlavně přemýšlejí. ne jen papouškují. No ono klerofašisti bylo podobní, že?

            • Hudec napsal:

              Kočko Šklíbo, ve vašem případě bych to nazval „kočkování“ s Vonrammsteinem. Ale z jeho strany nevím….. Na kocoura je trochu přerostlý, spíš mi připomíná nějaké ty záběry na trubce, kde se doga v polospánku ožene tlapou po číče, která na ni hravě dotírá. Ublížit jí ani nechce, to jen tak . aby dala pokoj.🙂

            • vonrammstein napsal:

              Ty se zamyslet nemůžeš, nemáš čím. Meleš kraviny, který nedávají žádnej smysl. Pokud tě to uspokojuje, budiž. Dementům stačí hodbně málo ke spokojenosti.

            • kočka šklíba napsal:

              😀😀, jen tak dál milý vonrammsteine, pravda bolí že?

            • kočka šklíba napsal:

              Hudče, asi by bylo lepší, kdybyste se zdržel komentování tohoto, podle Vašeho, kočkování. Vím, že Vám je vonrammstein velmi sympatický, jestli máte rád dogy, tak tím více, mě tedy psa, jakéhokoliv, nepřipomíná.

            • vonrammstein napsal:

              Zato ty kurevsky připomínáš kočku, krávo. Pardon-krávu, kočko. Nesnáším kočky. A krávy.

            • kočka šklíba napsal:

              Také velmi inteligentní, dnes se překonáváte milý vonrammsteine😀, pokračujte, jsem zvědavá co ještě vyplodíte😉.

            • vonrammstein napsal:

              Co bych plodil? Já už mám zplozeno. Jestli myslíš „prudil“, tak to je tvůj rank a s radostí ti ho přenechám.

        • tata napsal:

          palec dolu,opravdu nechápu že tak inteligentní člověk je vtomto směru takový FANATIK.Proč to nechápu nebot si myslim že jsem zatatej rudoch……ale opravdu dokážu odělovat,bohužel VY NE……SKUSTE SE ZAMYSLET.

      • vittta napsal:

        Žít mezi bezvěrci, resp. mezi sekularisty (protože vyslovených bezvěrců u nás zase tolik nebude) je tak obrovská svoboda, že jen jedinec, který jí nemá, je schopen to docenit.
        U nás si toho plno lidí kupodivu neváží….jak vidím i na mínusech, ale ti podle mě „nevědí, co činí“.

      • Petrpavel napsal:

        Možná jsme se Josi jenom nepochopili. Mě opravdu nevadí věřící, ať je jich 10 nebo 90 %, mají na to v soukromí (!) právo. Vadí mi jenom, že u nás tzv. křesťanské hodnoty se stávají normou státem nejen garantovanou, což je správné a bylo vždy i před rokem 1989 zajištěno (byť od dob Josefa II. státem kontrolováno a kultivováno), ale normou státem přikazovanou a podporovanou, státní jedinou doktrínou a jiné zájmy, občanské, rodinné všelidské, potlačované, v čemž spatřuji tragedii.

        • Jos napsal:

          PetřePavle, já vám docela rozumím. Já také tvrdím, že veškerá náboženství patří do soukromí a na ulici nemají co pohledávat. Skutečné lidské hodnoty jsou daleko starší než nějaké křesťanství. A v ústavě mi oktrojování „křesťanských“ hodnot vadí. Stačí vzpomenout na kacířské či čarodějnické procesy, mrtvé Indiány po objevení Ameriky atd. A k tomu dnes, když člověk zabrousí na náboženské, zvláště katolické weby, vine se tam všude jedna myšlenka: Dnes máme moc, jsme bohatí a vlivní a proto je třeba přestat s milosrdenstvím a proti ateistům a bezvěrcům řádně přitvrdit. Začít fungovat z pozice síly. Takové věci najdete dnes dokonce třeba i na Deníku referendum .A kostely už jsou opět, jako ve středověku, pouze místa pro upevňování kultu.

    • Petrpavel napsal:

      Víte Josi dobře, že jsem tady v rozporu s ramštajnem kterého považuji za zbytečně agresivního křesťana, uvědomoval jsem si při psaní výše zdánlivý rozpor. Přesto si za napsaným stojím : mám na mysli užitečnost sdružování lidí, pravidelné stýkání se, vzájemná pomoc a rady dobře míněné, tak jak jsem vnímal mnohé (samozřejmě, ne všechny, v některých ta agresivita a to skrývání se za víru byla i tehdy) věřící křesťany ještě do 1989. Pak se z náboženství stalo politikum a z církve politická strana. Kostel za lidi,. za jejich vlastnosti, za jejich poklesky, nemůže.

      • vonrammstein napsal:

        Je to psychopat dost agresivního typu. Musí strašně dostávat přes držku, kdekoliv ji otevře, předpokládám.

      • jaa napsal:

        No, agresívního křesťana? 🙂 ani bych neřekla. Koná vlastně, když se zamysíte – zcela proti. Spíš je to provokatér a baví se tím, jak reagujeme. Praví „KŘESŤANÉ“ reagují JINAK… SORRY…

        • vonrammstein napsal:

          A copa Vy o tom jako nekřesťanka víte?

        • vittta napsal:

          Ááále….
          Každý reaguje tak, jaká je jeho povaha.
          Křesťan- divočák bude reagovat stejně divoce, jako ateista divočák, a naopak chroničtí dobráci budou nastavovat druhou tvář bez ohledu na jejich víru.
          Jen „chytí“ na jinou startovní jiskru!

  3. Hudec napsal:

    Hoax to nejspíš bude, ale to nic nemění na tom, že si mnozí začínají drbat hlavu. Hezké přísloví říká, že bycha ještě nikdy nikdo nehonil včas.

  4. kchodl napsal:

    Jistě, hoax.

    Ale vyjadřuje docela dobře pocity mnoha dnešních Němců. Nebo alespoň Bavoráků, kteří mi to několikrát poslali, jako hořký vtípek.

    Jenže to jsou zcestovalí a velmi vzdělaní lidé kolem technických věd a počítačů, kteří dobře vědí, jak to vypadá v muslimských zemích. V USA. A také v multi-kulti Švédsku, Norsku, například. V ČR. Někteří byli i v Rusku a Číně, Japonsku. V Jižní Americe, Austrálii, na Novém Zélandu, … prostě skoro všude.

    V kontrastu se situací u nás, kde je zatím bezpečno a kromě toho každý zákona dbalý občan se zbrojákem může držet a nosit zbraně – na rozdíl od většiny západní Evropy. V Německu je i pepřák teoreticky ilegální, stejně jako větší nůž. Kdo se brání a má tu smůlu, že se ubrání, většinou ho zavřou nebo alespoň pěkně finančně oškubou a vyhodí z práce – byl přece vyšetřován policií pro násilnou trestnou činnost.

    Všichni tihle lidé, snad do jednoho, už před cca 20-ti lety vystoupili od černoprdelníků a přestali jim platit desátek, protože už tehdy to spělo k dnešnímu stavu. Když jsem se zmínil, že mi připadají jako „svobodní Němci“, tak se smíchem odpovídali, že to je oxymoron, tohle slovní spojení.

    Chci tím říci, že to jsou jiní Němci, kteří všechny tyhle věci vidí. Ale těch je jen pár procent, většina bude pořád, až do hořkého konce, volit svoje Makrely, Zelené šílence, CDU/CSU gang, … a cpát prachy černoprdelníkům. Protože se to tak musí dělat, dělá to tak jejich šéf v práci a oni musí fungovat mezi svými sousedy ve svých domečcích se svými auty podle své sociální třídy a zaměstnání. Německá společnost je až brutálně maloměšťácká a upjatá. Vůbec o těch věcech nepřemýšlejí, trpí jistým druhem naprogramované slepoty.

    Že měla AfD kolem 15%, tomu se moji známí divili jako zázraku, tedy mimo bývalé NDR. Podle jejich vlastních slov Německu pomůže zase jenom Stalingrad a bombardování – tak něco. Jenže to bude pozdě.

    Zatím se mají všichni až moc dobře, na nějakou změnu. Musí platit splátky, leasingy, hypotéky, podlézat šéfům aby dostali vyšší prémie, žena chce jet na dovolenou na Seychely, v zimě lyžovat do USA do Aspenu, koupit dceři byt, … takže budou donekonečna podporovat to, co vidí a slyší v televizi v rámci propagandy a „milovat“ Makrelu. A tleskat vítačům, protože imigranti, to je „problém někoho jiného“, oni se s nimi nevidí, protože jezdí všude autem, chodí jinam než imigranti, … a jsou slepohluší na to, co vidět a slyšet nechtějí. Přesně jako za Hitlera, oni „o ničem neví“, jako „nevěděli o plynových komorách“. To jsou prostě Němci – i kdyby měli vyhlazovací koncentrák v sousedství, neuvidí ho. Je to v nich velmi hluboko.

    • Hudec napsal:

      Vaše poslední tři věty tesat do kamene.

      • kchodl napsal:

        Německo je ztracené a dopadne to tam strašně.
        Prostě jako vždycky.

    • Petrpavel napsal:

      Nemůžu se kchodle ubránit dojmu, že píšete také o Češích, včetně toho divení se ovčanů 15 procentům jisté reformní a protisystémové straně tam i tady …

      • vittta napsal:

        My ovšem u našich experimetů nekoukáme zbytečně k sousedům- na rozdíl od Němčourů!
        A srovnáváte nesrovnatelné, i tady (u Pana Bavora) jsou lidé, kteří operují tím, že tady žádní migranti nejsou, a že sem nechtějí, tak vo co gou.
        Dokonce se pošklebují….
        Ale tomu věřte, že být tady tolik pakáže jak v Německu, volby by vypadaly úplně jinak!

        • Petrpavel napsal:

          ?

          • vittta napsal:

            Co je zas?
            Vás jsem nemyslel….
            Ale když jste se tak ozval….volby nebudou mít nikdy ideální výsledky, už proto, že jako idální je každý vidí jinak.
            A že pár psychopatů volí TOP09?
            Nebo zarytí menšízláři ČSSD?
            Nebo naivkové ANO?
            Křesťané KDU?
            Zoufalí pravičáci z nedostatku příležitostí ODS?
            Tak to chodí, plno lidí zase těžko překusuje, že zrovna my dva volíme komouše a mají nás také za idioty.
            Ale celkový obraz výsledků českých voleb v konetxtu k reálné politicko-ekonomické situaci zase tak úplně trapně nevypadá.
            Na rozdíl o Německa, kde dávno chcíp pes a Němci u toho smradu volili mutý Merkel!

            • Petrpavel napsal:

              Nojo, tak proč to dáváte jako odpověď na mě? Proto jsem nerozuměl🙂
              Ve vámi napsaném shoda.

  5. Bavor V. napsal:

    Tak tomuto pánovi je právě dnes 76 let

    • Rosťa napsal:

      Toho panáčka obdivuji. Tuším, že se ženil v šestnácti a na rozdíl od kolegů se nerozváděl každý třetí kvartál. Ale jako vyučený zedník mohl vydělat fůru peněz. Dnes by měl postaveno a skoro za vodou. Tak jen zpíval, vyprodával sály a zná ho celý svět. Prostě Tygr z Walesu, jak se přezdívá této pěvecké legendě.

  6. vonrammstein napsal:

    Herdek, to to letí😯

    • Hudec napsal:

      Před chvílí jsem se dočetl, že „Popelce“ Šafránkové je dnes 63. To by mělo být trestné….

      • vonrammstein napsal:

        Nevypadá na to. Pořád moc pěkná holka a pro mě doživotní princezna🙂

  7. tata napsal:

    Už to zde někdo natuknul.jsme většinou ateisté ale určitou viru uznaváme nebo tolerujeme jako dobrou věc.SPIŠE než vira nam vadí činost cirkví.
    Promě jak vždy piši ,je každy hoax špatný i když ve své podstatě vystihujicí,podle mě je to srovnatelné ten dopad jako když rakouská televize podvede…….prostě je to lež

    • Jos napsal:

      Když ono jde tato hlavně o způsob nazírání na svět a systém myšlení A hlavně myšlení nějaká víra v cosi zjeveného brání.

      • Bavor V. napsal:

        Myslím, že spousta vědců slouží jako příklad opaku.

        • Jos napsal:

          Máte pravdu. Existují tací. Zrovna před několika dny se jeden takový převedl coby pražsko kavárenský povaleč, nikoliv vědec. Ostatně v Astronomickém ústavu ho poznali a pochopili už před lety a vysypali mu perka.

          • Bavor V. napsal:

            Aha, Sir Fleming byl povaleč? A další vědci, kteří jinak byli upřímnými věřícími?

            • Jos napsal:

              Jenže každý skutečný vědec ví, že svět vědy a svět náboženství jsou dva zcela odlišné a neslučitelné světy. Co se týká metody dokonce totálně. Jak už na příklad v 18.století věděl Laplace, který na Napoleonovu otázku kde má ve své knize o nebeské mechanice Boha odpověděl: Tuto hypotézu jsem nikde nepotřeboval.

              • Bavor V. napsal:

                Ale o to právě jde. Skutečnému vědci víra v Boha nikdy nepřekážela, ale často jej i posilovala.

            • Jos napsal:

              To co říkáte Bavore zní pěkně, ale víte to odkud? Není to náhodou prastaré klišé? Z jiné společenské situace? Vy tu roli náboženství strašně přeceňujete.Ve vědě úplně.

          • jaa napsal:

            No víte – osmdesátka u některých dělá divy. Zvlášt když už toho obdivu až tolik není. všichni mu dali medajle a pápá. To jej muselo sebrat….

          • @@ napsal:

            Jakože cože?
            O koho jde?

            • Ahele napsal:

              O Grygara myslím. Požádal o vyškrtnutí ze seznamu lidí navržených prezidentu Zemanovi na st. vyznamenání. Je tam gen. Kutelwalscher např. a dalších cca 30 lidí.
              Přijde mi, že zařvala myš. Prezident se totiž návrhem nemusí řídit a kdoví jestli se G. neobával, že bude takjakotak přehlédnut.

            • Jos napsal:

              Máte pravdu Ahele. Je to Grygar. Však ho také za to, že se „vzdal možnosti získat vyznamenání od prezidenta Miloše Zemana“ poslankyně Langšádlová adekvátně pochválila.

  8. Petrpavel napsal:

    Stále stejná otázka na kterou si každý z nás musí odpovědět a chovat se podle své odpovědi, neexistuje už nějaké kdyby, nějaká střední cesta, nějaké menší zlo.

    „ … budeme si muset položit naprosto základní otázku: Chceme se držet principů humanismu, nebo chceme zisky pro menšiny? Ať se to zdá sebemoralizující, nic lepšího nevymyslíme“ …

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Jsme-v-situaci-nejvetsiho-rizika-valky-rekl-profesor-Krejci-439268

    P.S. prosím nezaměňovat humanitu starou jako lidstvo samo se současnou podporou přijímání migrantů, to jsou pak mimoběžné diskuse.

  9. Petrpavel napsal:

    Jak je čeština přesná, a přesto …
    Nebyl by správnější nadpis článku : „510 mrtvých dětí, 667 zraněných. Rukou prý našeho spojence.“ ?
    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/510-deti-mrtvych-667-zranenych-Pry-rukou-naseho-spojence-439294

    • Jos napsal:

      Tak to dopadá, když lidským právům v OSN šéfuje náš „spojenec“ saudský Arab.

  10. Rosťa napsal:

    Nejsem Léon Clifton, abych stopro zjistil, zda jde o hoax, nicméně jsem skálopevně přesvědčen, že bude dost Němců, kteří takto uvažují a bude jich přibývat. Ta situace je neúnosná a i tak ekonomicky silná země není schopna toto utáhnout delší dobu. A to nemluvím o kriminalitě a teroristických zločinech. Je naprosto nepochopitelné, že Němec je schopen v periodách nepravidelně po sobě jdoucích vygenerovat někoho, kdo přivede miliony lidí do neštěstí. Kdyby to bylo jen v Německu, tak bych si řekl, že je to jejich volba. Jenže oni se neštítí cíleně škodit všem.
    Stran ŘK církve bych se asi dostal do názorového střetu s panem Ramštajnem. Jsem založením „křesťanský ateista“ a k některým prelátům cítím vyložený odpor. Jsem hluboce přesvědčen, že kdyby pan kardinál Vlk mohl ( jako že ZATÍM NEMŮŽE ), tak by tu snad opět hořely hranice. Duka to zakrývá mnohem pečlivěji.

  11. Petrpavel napsal:

    Hádejte kdo (aspoň stranu) tuto teorii která mi konvenuje (ač trvale hodnotím kolonialismus jako především využívání surovinového, materiálního i lidského potenciálu), vyslovil?
    „….Ještě bych se zastavil u poznámky o útěku jako o odplatě za stav země po odchodu kolonizátorů. Z historie je více než zřetelné, že dokud kterákoli koloniální mocnost držela kontrolu nad tím či oním územím, dotyčná kolonie prosperovala a z místních obyvatel se mohly začít formovat, jak se dnes moderně říká, elity. Metropole si udržovala kontrolu nad kolonií prostřednictvím armády a dalších ozbrojených složek (viz např. jednotky britské Východoindické společnosti), včetně domorodých vojáků, a dá se říci, že v koloniích byl pořádek. Po odchodu zástupců metropole moc v nově vzniklém samostatném státě převzali právě představitelé oněch elit, kteří se však dříve či později vrátili ke svému původnímu myšlení. Dříve či později se takový stát ocitl v chaosu etnických a náboženských konfliktů, ekonomika, pokud se vůbec nastartovala, začala stagnovat a samostatný stát se opět dostal do područí někoho silnějšího, nyní však již ne v postavení kolonie, ale v postavení ekonomicky závislého subjektu. Nevidíte v tom určitou paralelu s násilným odstraněním autoritářských vůdců v arabských zemích a následném chaosu a situaci, kdy se do té doby prosperující a ekonomicky relativně nezávislé země opět zmítají ve válečné vřavě a místo k »světlým zítřkům« kráčejí spíše do tmy?…“

    • kchodl napsal:

      Že jsou nebezpeční blázni v Evropské komisi, to je známo dávno, ale doufal jsem, že Evropský soudní dvůr nákaze šílenství zatím většinově odolává. Tak zřejmě už ne.

      Asi jsem někde hluboko uvnitř skrytý alkoholik, protože po přečtení odkazovaného článku jsem pocítil záblesk prudké chuti na pořádného panáka. Uff uff.

      • vonrammstein napsal:

        A já si ho jdu rovnou dát. Mám tady dva litry hruškovičky z Moravěnky, poctivých 54%. To pomáhá na všechno.

    • vonrammstein napsal:

      A sme v prdeliiiiiiiiiiii……………

      • kchodl napsal:

        Na druhou stranu, nikde se nepraví, že po ilegálních migrantech se nesmí střílet. To Evropský soudní dvůr nezakázal – takže stačí přijmout příslušný zákon o ostraze hranice a je to. Jako to mají USA s Mexikem, tam na ilegály také střílí.

        • vonrammstein napsal:

          No jo. Ale ukažte mi někoho, kdo ho přijme. Vy jo, já jo-rádi. Ale já myslím ty, co maj to podpisový právo.

          • kchodl napsal:

            Jistě, to bylo asi příliš zdravého rozumu najednou, to v EUhniji není dovoleno. Jako že se hranice musí bránit, v případě ohrožení atd. To je pochopitelně nepřípustné. Tedy dokud to neudělají třeba Němci, Rakušané, … běda když si to dovolí Maďaři nebo tak někdo.

            • vonrammstein napsal:

              Jojo.Přes pazoury je praštit, haranty drzý. Až to ovšem napadne Merkelovou, půl roku nebude EP a EK jednat o ničem jiným-

  12. oh napsal:

    Když dovolíte, vrátím se od hoaxu na české luhy rozhlasově a televizně vysílací rady.
    Zatímco v únoru nám člen (malé) rady ČT objasnil, jak je to se postojem ČT,

    na štěkot hlídacího čokla.org o strašlivém migračním ideozločinu PRIMY zareagovala RRTV a jaksi neshledala obhajitelný důvod ani k pokutě. Ovšem, protože PRIMA svým tvrzením (vysílání bylo objektivní a vyvážené) prý o výsledku šetření „ctihodných“ radních dezinformuje, předseda Krejčí uznal za vhodné vydat speciální tiskové prohlášení:
    http://www.blisty.cz/art/82545.html
    Můj překladač z úředničtiny do češtiny to interpretuje tak, že zveřejňovat negativní pravdivé informace je problematické (a nesluníčkové).
    P.S. Kchodle, asi jsem také skrytý alkoholik. 😉

    • Mac napsal:

      já už to ani neskrývám 🙂

    • kchodl napsal:

      Když už linkujete Blicí listy, mrknul jsem tam – po dlouhé době – a spravilo mě náladu, že většina článků je přímo plačtivá. V Británii se dějí „strašlivé věci“, protože podle průzkumů by to mohlo dopadnout Brexitem, v Holandsku získává body ultrapravice, PRIMA otevřeně páchá protiimigrační ideozločiny, … prostě čulíkovci hořekují jak o závod.

      Zábavný je nejvíce onen originální článek o Brexitu (jako obvykle, s čulíkovskou „přesností“ a fantazií složený ze tří článků z Guardianu). Mediální působení britských zastánců Uhnije mi připomíná volby Kchááárla: je to ve stylu, že lepší lidé volí EU, jen pokleslá nevzdělaná lůza chce Brexit, jelikož je oblbnuta několika zrádci vzdělanců a lepších lidí, kteří to se všemi myslí tak hrozně dobře, ale nikdo je neposlouchá. Úplná hrůza je, že lidé neposlouchají své elity a celebrity – že by je snad považovali za kolaborující s EU režimem ? Hahaha. Neskutečná legrace, místy až prdel.

      Následuje seznam strašlivých následků Brexitu, chybí už jen morová rána, nálet Luftwaffe a čtyři jezdci Apokalypsy.

      Skoro mi přijde, že Kchááárl měl stejnou reklamní agenturu. Možná ještě vyběhne Cameron s čírem nebo tak něco.

      • Petrpavel napsal:

        Přišel jsem sice o tiskové prohlášení, ale udržel rovnováhu v duši – neotevřel jsem blisty🙂

      • anonymouse napsal:

        Když už to zmiňujete – nakoukl jsem na BL před pár dny (zajímaly mne tamní reakce na Brexit) a byl jsem „zalit náhlou hřejivou vlnou zadostiučinění“.🙂 (Od té doby tam občas nakouknu a míra zadostiučinění se stupňuje. Jak málo člověku stačí …)

        A Čulík je úplně mimo. Téměř zcela mu uniká podstata toho, co se děje, i fakt, že následky současného stavu – zaviněného kým jiným než elitami – jsou nevyhnutelné. Když ne teď, tak později – zastavit se to nedá.

        Nechápe.

        Tady je na téma příčin současných jevů zajímavá úvaha:

        „Liberals, Want Trump to Win? Keep Calling Him Racist“

        https://www.allthink.com/1318648

        (bohužel, jako obvykle, anglicky).

        • kchodl napsal:

          Jj. Kdyby mě někdo před měsícem řekl, že při čtení čulíkoblitek budu mít docela libé pocity, asi bych ho přidal na seznam zvláště podivných bláznů. A přeci je to pravda.

          Havloidní povýšená arogantní prolhanost není specifikum jen české kavárny, je to ve všech západních zemích – ostatně, ryba smrdí od hlavy, v tomto případě z Fašingtonu.

          Odkazovaný článek je moc zajímavý, takže přes jeho délku jsem mu tu nutnou chvilku věnoval. Co začalo jako zábavný fejetonek poněkud lehkým tónem, se nakonec dosti zvrhlo.

          Přijde mi, že autor je jeden z těch šílených akademických levičáků, který vše vnímá jen na povrchu a výhradně ideologicky: například vůbec nechápe – nebo to nedal najevo – že problém Trump vs. ostatní není v pravo-levém schematu.

          Ostatně, mezi oním „liberálním levičákem“ a „neokonzervativním pravičákem“ není prakticky žádný rozdíl, je to stejná fašistická verbež, která chce požrat svět a osobuje si právo buzerovat ostatní jak mají mluvit, co mají říkat, co není vhodné a dovolené říkat, … a nejen to, dokonce i co kdo může nebo nemůže dělat. Obě strany těchto magorů si mohou podat ruce, liší se v podstatě jen v barvě triček, tanečcích a skřecích.

          To je stejné jako s Obamou a Bushem. Připadlo mi hned na začátku, že vlastně říkají to samé, jen měli jiné mimikry. No a nakonec se ukázalo, že to tak opravdu je, jen Obama je ten mnohem horší a vražednější.

          Těžko tedy soudit jen z jednoho článku – musím si od něj příležitostně ještě něco přečíst, protože tyto levé univerzitní existence jsou svým způsobem zajímavé, asi jako zkoumání nějakého zvláště odporného hmyzu. Zaujalo mě například, že tento prorok rovnosti a spravedlnosti hned šmahem rozdělil všechny lidi na třídy a límečky, že by se za to nemusel stydět ani viktoriánský kádrovák – mohl by dělat poradce hinduistům, jistě by vymyslel pár stovek kast z fleku. A následně je všechny onálepkoval, jak vězně v koncentráku. Z takových přechytralých amorálních idiotů se mi obrací vždy žaludek – no asi jako z některých odporných brouků – ale je to vlastně docela zajímavé. Například jsem nevěděl, že američtí univerzitní levičáci si udělali vlastní vylepšenou verzi politické korektnosti, jakousi pc^2. Vidím to jako nějaký vnitřní kruh Talibanu nebo wahhábistů. Úžasné !

          Nedivím se, že hodně mladých Američanů chce volit Trumpa. Protože když přijdou na univerzitu, vrhnou se na ně tihle politicky hyper-koretní šílenci a nastolí totální politicko-korektní teror – jak také autor píše. Někde jsem četl, že Trump možná „uloví“ stejně nebo více mladých než poprvé Obama. Ale netýká se to samozřejmě jen mladých, onen „pc“ teror je v USA takřka všudypřítomný.

          Každopádně velmi děkuji za zajímavý odkaz na prvotřídně odporného hmyzáka. Jistě jich v té webové noře bude celé hejno.

  13. tata napsal:

    https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/405820-nato-zahajilo-manevry-v-polsku-moskva-protestuje.html

    TAK nák je na to…….tak dlouho se chodí ze džbanem pro vodu……..šilenci

Komentáře nejsou povoleny.