Dostal po zásluze… ( ale málo…)


Člen Výboru pro záchranu Ukrajiny (KSU)*) Jurij Kot několikrát udeřil do obličeje ukrajinského politologa Vjačeslava Kovtuna**) . Stalo se tak ve čtvrtek během natáčení vysílání diskusního pořadu „Proces“ ruské televize „Krasnaja zvezda“.

Podle informací z místa události došlo k incidentu během vystoupení Jurije Kota, když vyprávěl o svém 17-ti letém synovi, žijícím na Ukrajině, a jeho přátelích, kteří nevyznávají radikální ideologii, mají úplně jiné hrdiny, než ukrajinští nacionalisté.
Během vyprávění Kovtun, který je přívržence nynějšího ukrajinského režimu, s úsměškem poznamenal, že: „…my si zjistíme, co je to za syna…“.

Tato slova Kot pochopil jako hrozbu životu a zdraví svého syna, přistoupil ke Kovtunovi a dal mu „pár po hubě“… viz: https://www.youtube.com/watch?v=aKhWWcq7o5g , po čemž se pod Kovtunovým okem objevila krvavá skvrna.

Moderátor ihned poté konflikt přerušil a požádal oba aktéry, aby opustili studio s tím, že rvačky ve studiu jsou nepřípustné. Kovtun potom přivolal policii. Je třeba připomenout, že to nebyl první Kovtunův delikt na území Ruska. Už 31.března tohoto ředitele kyjevského Centra pro výzkum společenských procesů „Expert“ dvě neznámé osoby trefily dortem. Stalo se tak po vysílání  programu „Čas ukáže“ na prvním programu ruské státní televize, jehož je Kovtun pravidelným hostem.

Zdroj: http://ukraina.ru/news/20160526/1016464466.html

*)  KSU – Výbor pro záchranu Ukrajiny – organizace odpůrců současného ukrajinského režimu, usilující o nastolení normálních politických poměrů tam. Založena v srpnu minulého roku, jejím mluvčím je něktejší ukrajinský premiér N.Azarov.
 
**)  Vjačeslav Kovtun – ředitel kyjevského Centra pro výzkum společenských procesů „Expert“, často (téměř denně) zvaný do diskusních pořadů řady ruských televizí. Je označován za rusofoba a otevřeně obhajuje ukronacisty. (Vypadá to, jakoby si ho ruské tv stanice pěstovaly, protože svými výroky pravidelně vyvolává konflikty – pozn.překl.)

hroch-hlava

Příspěvek byl publikován v rubrice hroší kůže se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

16 reakcí na Dostal po zásluze… ( ale málo…)

  1. vonrammstein napsal:

    To zdaleka není první incident tohoto druhu A není to pěkný, když si místo planýho vyhrožování dají pěkně po chlapsku po hubě? Aspoň je vidět, že mají koule. Dovedete si přestavit, že by se ti bezpohlavní sráči u nás servali na půdě Parlamentu? To bych si na to snad i pořídil televizi.

    • vittta napsal:

      To je v pohodě, ale ten syn je tam navíc, resp. že si ho „zjistí“.
      Protože tihle si ho „zjistit“ dokáží.

      • vonrammstein napsal:

        To je taky ten nejlepší důvod po někom vystartovat. Kdyby někdo vyhrožoval mojí rodině, taky bych ho bez váhání přetáhnul po kedlubně něčím tvrdým a těžkým.

  2. kchodl napsal:

    Když to čtu, divím se, že ten hajzl neskončil hůře. Že se na něj lidé na ulici nevhrnou, když ho vidí vyvádět takové věci v přímém přenosu. Přitom mezi těmi Ukroši to není žádná výjimka.

    Jedno je jisté: nedopustit zřízení bezvizového režimu pro Ukrajince, alespoň po následujících 50 let nebo tak nějak.

    • jaa napsal:

      Nějak nevím, co to má za smysl jej stále zvát – žer by sluníčkáři či negativní propaganda.. kdo ví…

      • Rosťa napsal:

        Je v tom záměr. Televize ho ukazuje, aby lid věděl, co je ukronácek a co se od něj ( a jemu podobným ), dá čekat.

  3. Rosťa napsal:
    • Bavor V. napsal:

      Tak jsem včera přispěl ke sledovanosti Primy a mohu s čistou hlavou říci, že jsem opravdu viděl normální zprávy. Krátké, jasné, stručné.

      • Rosťa napsal:

        Já to tedy dnes otestuji také, když říkáte, že to nebude mít negativní vliv na moje zdraví.

      • Hudec napsal:

        Bez nějaké analýzy, čistě „čuchem“ se domnívám, že sledovanost zpravodajství TV Prima vzroste.

        • vonrammstein napsal:

          Což mě stejně nedonutí pořídit si televizi🙂 Děsnej žrout času, tahle věc. Na to je život moc krátkej.

          • NavajaMM napsal:

            Presne.

          • kchodl napsal:

            Máte recht.

          • st.hroch napsal:

            Já jsem si ji pořídil kvůli olympiádě v Soči a do té letošní sleduju jen ranní MASH, případně Faráře Brauna…:-) Musím ale rozporovat toho žrouta času, protože o to víc času strávím na netu – a čtu, a čtu…a poslouchám…:-)

            • vonrammstein napsal:

              Zřejmě máte lepší sebeovládání než já🙂 Zapínal jsem ji okamžitě po probuzení, pak hned po příchodu z práce a běžela nepřetržitě, dokud jsem nešel spát, i když jsem dělal něco jinýho, prostě jako kulisa. Dokonce jsem bez ní nedokázal usnout, natahoval jsem ji na půl hodiny na vypnutí, když už se mi zavíraly oči. A pokud se vypnula dřív, než jsem zabral, musel jse ji zase zapnout a natáhnout na další půlhodinu. Když jsem se jí konečně zbavil, měl jsem nějakou dobu problémy s usínáním🙂

Komentáře nejsou povoleny.