Kapky


Asi jste si všimli, že mám slabost pro fotografie kapek vody a vůbec různých zmoklotin. Ono to začalo už dost dávno, někdy v počátcích mého fotografování. Rejdila jsem po netu a prohlížela alba těch šikovnějších a zkušenějších. A narazila jsem na jedno, které bylo věnováno kapkám vody. Ale to nebyly kapky obyčejné: na špičičce stébla trávy visela kapka a v ní se zrcadlila kytice tulipánů – a takových zázraků tam byla spousta. Chtěl jsem vám to album nabídnout k prohlédnutí, ale už ze své původní adresy zmizelo – tak nabízím aspoň něco podobného. http://www.bulvy.cz/2015/05/29/makro-zabery-kapek-rosy/

Já to tehdy prohlížela nesčetněkrát, a i když mi bylo jasné, že ani moje technika, ani um nejsou na takové výši, abych se tomu vyrovnala, nedalo mi to a pokusila jsem se…  No, kvalit zářného vzoru jsem zdaleka nedosáhla – ale pohrála jsem si hezky!

Tady máte malou ukázku – komentář k fotkám je, myslím, zbytečný…

obr-1 obr-2 obr-3 obr-4 obr-5 obr-6 obr-7 obr-8

K-sova

Příspěvek byl publikován v rubrice Fotopříběhy se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

15 reakcí na Kapky

  1. jaa napsal:

    Je to nádhera i bez aranžování a speciálních kamer. Umíte koukat a skláním se před Vaším uměním fotit…..

  2. vonrammstein napsal:

    Komentář k fotkám je, myslím, zbytečný…🙂

  3. cobolik pacholik napsal:

    ja mam taku svoju pointu,co ma bleskovo kopla,kacko,vyjadruje poitnu vody,zivotodarnej to tekutiny,ktorej je na svete najviac,ktora vie nemilosrdne zabijat,ci prinasat zivotny ucinok,kacko vyjadrila jej neopakovatelnu krasu v kvapke,ktora zosobnuje co voda pre nas znamena a znamena vsetko,ja svuj kalap odhazim v dal…

  4. st.hroch napsal:

    Hluboký mý hlavy koření, paní Katko! Juknul jsem i na ten odkaz a je to nádhera. Čím to fotíte – není-li to tajný?🙂

  5. Miluše napsal:

Komentáře nejsou povoleny.