Začátkem listopade jsem tu uveřejnil povídání o hnutí německé mládeže zvané Generace identity. https://poznamkypanabavora.wordpress.com/2015/11/03/generace-identity/
Uběhly dva měsíce a podobné náznaky se objevily i u nás. V Týdeníku Strakonicko byl uveřejněn zajímavý rozhovor. Pro lepší čitelnost si článek jako obrázky rozklikněte.
Obrázek si udělejte sami, ale pokud jsem tehdy psal, že je třeba začít něco dělat, tak se moje slova potvrzují. A jako první by se skutečně měli vyházet oni „Osmašedesátníci“, tedy tehdejší rebelující studenti, ze kterých se dnes staly ty největší brzdy vývoje. Ostatně takový Martin Schulz je skutečným nebezpečím pro Evropu.
Článek jsem si jen přečetl a nemyslím, že bych s uvedenými názory nesouhlasil. Podle mě kluci vyjadřují mínění většiny lidí. V reálu ovšem panuje diktatura menšiny. Jestli je tohle demokracie, pak nevím, k čemu byl v 89 roce převrat. Stále víc se utvrzuji v tom, že se jednalo hlavně a především o převrat majetkový. I když se mluvilo jen o demokracii, svobodě a lidských právech.
To se mi líbíTo se mi líbí
Máte pravdu, Strejdo Oline, naša reálna demokracia je ako za starých čias „reálny socializmus“. Snáď ani nie sme k demokracii bližšie ako vtedy. Formálny akt voľby z viacerých strán je z hľadiska demokracie len bezvýznamný folklór.
To se mi líbíTo se mi líbí
Jsou to dost mírné formulace, ale tomu se nedivím. Kluci by zřejmě rádi dostudovali.
Ale je v těch mládencích naděje. Přemýšlejí, chtějí to změnit. To je dobrý začátek.
To se mi líbíTo se mi líbí
Kde jsou ty víkendové slíbené fotky, sakra?!
To se mi líbíTo se mi líbí
Nejni čas 🙂 Dva dny po svatbě jsem potřeboval relax, pak jsem najel na odpolední šichty a nejbližší volno mám o víkendu, kdy ovšem bude afterparty s přáteli, kteří se mi nevešli na hostinu.
Takže nejspíš v neděli. Vynasnažím se, ale neberte to jako závazný slib 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
Furt nestíhám, u mě na blogu je aktuálně první díl dvoudílného vyprávění, to, co Vás zajímá, bude až na konci 🙂 Středa nabo čtvrtek.
To se mi líbíTo se mi líbí
Lidé jsou normální, vzdělaní a přemýšliví. To jen žumpa ukazuje idioty, sluníčkáře a kolaboranty.
Problém je spíše v tom, že je to „Týdeník Strakonicko“, ne celostátní deník. A nepochybuji, že Týdeník Strakonicko nebo alespoň odpovědný rekaktor bude čelit jistým obstrukcím, jistě i ti kluci – ačkoliv nic vlastně neřekli. Stačí značka „Národní demokracie“ a je hotovo.
Máme veliké štěstí, že u nás byla „Železná opona“ a máme proti Němcům 40 let zpoždění v přípravě invaze, máme 1/4 nebo ještě méně platů a sociálních dávek, a hlavně: díkybohu za západní propagandu, která nás celou dobu vykreslovala jako zaostalé, primitivní a vražedné kreatury. A naprala to do hlav primitivů po celém světě.
Díky tomu nemusíme vyrazit do boje předčasně, protože to by se na nás zase vrhli všichni.
Ale přesto to k nám jednoho dne dorazí – musíme se připravit.
Malá ochutnávka:
http://playit.pk/play?mm=31&key=yt5&sparams=id,initcwndbps,ip,ipbits,itag,mm,ms,mv,source,upn,expire&upn=hD2fyienXwo&signature=90d079f0904b00dae6ffc66886588046&expire=1411809688&id=z4M6b9bX6E0&itag=5&ip=197.172.158.99&fexp=912114,927622,930666,931983,932404,934030,935662,939936,939937,945516,946023,947209,948703,952302,953000,953801&source=youtube&sver=3
To se mi líbíTo se mi líbí
To že to k nám dorazí o tom se s Vámi Kchódle nikdo asi přít nebude, pouze tato „masovost“ naprosto cíleně a přísně řízených protestů, bude u nás pravděpodobně nahrazena „cílenými státními“ útoky na vybrané skupiny, rodiny a jednotlivce.
Cílem pravděpodobně bude bleskově a neočekávaně zasáhnout tak aby nějací, normální, vzdělaní a přemýšliví byli včas a úspěšně odstraněni.
Pokud bychom se opravdu chtěli zajímat, jak se sžít s tímto problémem, tak to není jen o tom umět včas odstranit, například pomocí odstřelovače, ty řídící agenty uvnitř toho zmanipulovaného davu.To zásadní je, umět včas a v dostatečné míře eliminovat možnost působení těchto celých agentur a neziskovek, které řídi ale také královsky platí tyto agenty zodpovědné za likvidaci naší společnosti.
Proto prozatím takto ale pokusím se mimo vlákno (pokud mi čas a nervy dovolí) vysvětlit posloupnost proč jsou tyto útoky na naši identitu, přímým důsledkem velmi úspěšné operace CIA proti SSSR.
To se mi líbíTo se mi líbí
Jen dvě drobné informace, které samozřejmě znát nemůžete. Ten rozhovor vyšel v Magazínu, který je součástí všech jihočeských týdeníků, takže to má krajský dosah (i když asi nic moc), a rozhovor vedla majitelka Týdeníku a ta se spolu s ostatními projevuje dost nesluníčkářsky. Ano, je možné, že jí hrozí nějaké obstrukce, doufejme, že to ustojí.
To se mi líbíTo se mi líbí
Pouze abych mohl bez zbytečného psaní přiblížit, jak se zabezpečují základy pro likvidaci naší společnosti v budoucnu.
Zde nechť promluví sám tohoto děje velký a přímo Německem dosazený zakladatel :
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove/Petr-Robejsek-pro-PL-analyzuje-sance-ke-svrzeni-Putina-Navrhuje-Sobotkovi-zpusoby-ochrany-ceskych-hranic-a-popisuje-priciny-krize-svetove-ekonomiky-418794
Tož poučme se včas, než bude pro nás pozdě.
To se mi líbíTo se mi líbí
To jsou dotazy….
On se jich ptá na buzeranty a emancipaci.
Jako kdyby to byly zásadní témata dneška.
Mě u toho napadl příměr k Izraeli, možná se může zdát, že to nesouvisí, ale podle mě jo.
Já jsem dlouhodobě vystupoval proti útokům na Židy.
Nešlo mi o Židy, ale o logiku věci.
Pokud Židé vládnou světu, proč byl na ně každou chvíli pogrom a proč je jejich Izrael malá země v poměrně nehostinném podnebí?
A proč ti, co nesnášeli Araby nesnášeli také zároveň Židy a byli najednou schopní plakat pro nebohé Palestince, kteří-utlačováni- trpí po boku zlých Židů?
Jelikož mi nikdo neuměl odpovědět, alespoň mi nadávali.
To samé se děje v těch tzv. 4% a feministických kruzích.
Vykřikují, jak jsme my, Češi (jo, mluví vždycky o Češích) zlí a necivilizovaní, když nemilujeme buzeranty a ultrafeministky, všemožné kvóty a dětská práva a tyhle hovadiny.
Hmmm…
Co je na tom zajímavé, že tyhle aktivity provozují ti samí lidé, kteří vítají negry a čmoudy, a titíž lidé se vymezují proti prezidentovi.
To je přece divné, jestliže se někomu nelíbí Češi, jak jsme netolerantní (i u těch negrů se zdůrazňují Češi jako necivilizovaní burani), a zároveň sem nadšeně zvou bigotní a ultranetolerantní šupáky, něco tady nehraje.
Buzíci a feministky by měli řvát jak raněné srny, nad přívalem pakáže, která je bezprostředně ohrožuje a to tak, že na životě.
Neřvou, alespoň ne proti té pakáži, řvou na nás, na Čechy, že tady tu pakáž nechceme.
Tady je vidět, že tihle putnobuzeranti a ultrafeministky nemají s homosexuály a ženskou emancipací společného naprosto nic.
Jen se za ně schovávají.
Prostě aktivisté nezastupují zájmy nějaké 4% menšiny, jen pomocí těch žvástů pouštějí žilou státu, aby jim penízky v kapse chrastily.
Stejně tak u nějakých Palestinců….kdyby byli Palestinci vybíjeni někde v Brazílii, nikdo by po nich ani neštěkl….
To se mi líbíTo se mi líbí
Trefný postreh, pane Vittta, tí „putnobuzeranti a ultrafeministky“ sú vlastne teroristi v tom pravom zmysle slova. Vrana vrane oko nevykole.
To se mi líbíTo se mi líbí
Tentokrát mohu pouze souhlasit, protože černá můra a zdroj nespavosti Dienstbierovytých a je to jedno, zadali z ČSSD, ODS nebo TOP 09 a starostové je na světě :
http://zpravy.aktualne.cz/domaci/milos-zeman-chce-znovu-kandidovat-na-prezidenta-pokud-mu-to/r~87a3ce32c59011e5aa720025900fea04/
No a to již bylo vyzkoušeno téměř vše od přímých američanů :
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Pane-profesore-pojdte-do-toho-s-nami-Babis-laka-Jana-Svejnara-375873
Po zodpovědné 4 % agenty :
http://domaci.ihned.cz/c1-65132620-pospisil-zvazuji-kandidaturu-na-prezidenta-na-hrade-by-mel-byt-nekdo-mladsi-v-dobre-psychicke-i-fyzicke-kondici
Moc a moc se omlouvám pane Bavor V. ale jinak to nešlo vysvětlit.
Sypu si přirozeně popel na svoji nezodpovědnou osobu ➡ .
To se mi líbíTo se mi líbí
Poslal jsem ale musím poprosit pana Bavora V. o ruční spolupráci.
To se mi líbíTo se mi líbí
Jj. Už jen z toho je vidět, že pravým obsahem je nacismus, jen v modifikované formě, schovaný za „boj za svobodu Palestiny“, feminismus/genderismus, ekologismus, LGBT.
Přímo proti židům a Židům jít nemohou, tak to obchází takhle. A zároveň melou o „protokolech“, židovské kabale řídící svět a tak dále. Prostě klasická protižidovská propaganda. Stejně tak protičeská a protiruská, celkově protislovanská. Nic se nezměnilo.
To se mi líbíTo se mi líbí
http://blisty.cz/art/80838.html
Jestli má někdo chuť se podívat na takovou klasickou ukázku manipulačného textu pro občany se středním a nížším intelektuálním výkonem, určitě bude s článkem spokojen.
Je tam Hitler a jeho rádoby demokratický nástup k moci (zde se spoléhá, že tato cílová skupina sice ví, kdo byl Hitler a kdy zhruba žil, ale víc už nic)
Pak je tam letmo zmíněna posttotalitní zátěž Polska a přeneseně i Maďarska a ČR (zde se zase spoléhá na to, že cílová skupina ví, že tady bylo nějakých „40“ let socialismu, ale jediné, co o tom ví, je že to bylo děsně nedemokratické a zlé)
Je tam zmíněn prezident Zeman.(ten nesmí chybět, zde vystupuje jako meteoritní hulvát, který sice útočí na demokratické hodnoty, ale zase ne tak moc, takže když se nad ně vzdělaný člověk povznese…..)
Pak se konečně dostane i na Slováky, je zmíněn Fico, v povedené partě s Orbánem, Kazcyńskym a Zemanem.(tahle čtveřice to je, kdo je nebezpečný demokracii a pro jistotu je ještě jednou zmíněno předválečné Německo- takže jedinci, kteří si nebyli tak úplně jisti, jestli ten Hitler žil po válce nebo před ní, už nyní vědí)
Aby si čtenář od (pro něj) složitých, historických úvah trošku odpočinul, je zmíněno odebírání dětí v Norsku, kde na příkladu hlupáků, kteří demonstrují proti této věci, aniž by si všimli odebírání dětí u nás, je ukázáno, kam až může dojít populismus (tohle slovo určitě znamená něco v tom smyslu, že se jde na ruku nevzdělaným hlupákům, takže se proti tomu musí demokraté bránit už z principu), a je zmíněna zásadně pozitivní role EU, i když tam Bob poněkud riskantně zmíní, že je to ekonomická závislost a ne vnitřní ideová soudružnost demokratických sil, co drží EU pohromadě.
Ale…toho si nikdo nevšimne.
Zmíněná bezpečnostní závislost na EU zřejmě nějak souvisí s únavou samotného pana Kartouze, který se zdý být svým spisovatelským výkonem poněkud intelektuálně unaven.
To se mi líbíTo se mi líbí
No jo já vím, takže s určitou interací asi takto :
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Ceska-televize-To-je-jedna-z-poslednich-bast-TOP-09-Zeman-usedl-pred-studenty-a-opet-bylo-veselo-419179
To se mi líbíTo se mi líbí
No a konečně něco pro nás potěšujícího :
http://cz.sputniknews.com/byznys/20160128/2232055/stoltenberg-clenove-nato-evropa-vydaje-obrana.html
To se mi líbíTo se mi líbí
Jen drobná poznámka: „identáři“ nejsou nic nového, i u nás existují již minimálně dva tři roky. Jen je zatím nikdo nepotřeboval.
To se mi líbíTo se mi líbí
To ano ale pro nás je to úplně něco jiného jako ve Francii.
https://cs-cz.facebook.com/anfascz/posts/538633632904772
Protože Francie sice měla Velkou francouskou revoluci ale zase von ten Napoleon Bonaparte si ta dobytá území bohužel neudržel a nyní má Francie krom Holanda velké ku**** .
No i když se do nich Bureš pustil na plný úvazek, např v dnešních mfd s tím, že se mu podaří reinkarnovat Paroubka pro své použití, tak se domnívám že jeho snaha nebude korunována úspěchem.
Prostě pouze my jsme měli rok 68 a to prostě nyní američané nehodlají pochopit.
To se mi líbíTo se mi líbí
A on je někdo potřebuje? Asi ano, protože bez nich se neprobudí ti odpovědní.
To se mi líbíTo se mi líbí
Probuzení noční můrou nebývá nejpříjemnější.
To se mi líbíTo se mi líbí
Máte zkušenost?
To se mi líbíTo se mi líbí
Naprosto s tím probuzením souhlasím.
http://zpravy.aktualne.cz/regiony/jihomoravsky/iranec-zadeh-kteremu-hrozi-13-let-ve-vezeni-za-danove-uniky/r~da55f396c5ac11e5a457002590604f2e/
To se mi líbíTo se mi líbí
Tribune,
oční můry nejsou nic mimologického. Co se děje v lidském mozku při spánku je pořád ještě velká neznámá. Někteří věří, a já také, že mozek si sám přehrává scénáře kritických situací, přičemž čerpá z podvědomí. A zase do podvědomí ukládá možné varianty řešení. Vy možná máte mozek mimořádný a umíte ho během spánku vypnout úplně, což vám lze jen závidět. Většinová populace to neumí a co ji trápí se objevuje právě ve snech a někdy i v můrách.
Bývaly časy, že jsem se ve spánku smál, až mě to samotného vzbudilo, o sousední bytosti v posteli ani nemluvě. Už se mi to dlouho nestalo.
Jsem zvědav, jaké noční můry mi přiřknete ve vaší reakci. Chcete-li se trefit, zapomeňte na připrchlíky a myslete třeba na choroby nebo na berňák. Jsem zvědav, jak si moji repliku přiohnete tentokrát, ku zdejšímu všeobecnému pobavení. Díky.
To se mi líbíTo se mi líbí
Pořád je lépe být probuzen noční můrou, než se spokojeně utopit, protože pokyn „Opusťte loď!“ jste spokojeně zaspal.
To se mi líbíTo se mi líbí
To je právě otázka. Což když se loď nepotápí a někdo si jen udělal blbou srandu, nebo jen panikaří, a vy vyděšený skočíte do pro jistotu vody?
To se mi líbíTo se mi líbí
Nakonec nejlepší reakcí ovšem je vstát a přesvědčit se sám, ne otočit se na druhý bok a spát, nebo planě bez informací teoretizovat o „Co když?“
To se mi líbíTo se mi líbí
Já jsem otočil nejenom na druhý bok, já jsem se otočil pětkrát kolem dokola – a nikde jsem žádného uprchlíka neviděl.
To se mi líbíTo se mi líbí
Až ho uvidíte, tak už bude pozdě. Vy mi totiž připomínáte člověka, který žije vedle řeky a myslí si, že se nikdy nemůže rozvodnit. A až se ta voda zvedne, tak ji ještě budete ve dveřích vítat.
To se mi líbíTo se mi líbí
Já se vidím jako člověk, který protože žije vedle řeky počítá s tím, že se může rozvodnit a nepokouší se jí přeprat, ale vyjít. Alespoň bych tedy rád takový byl.
To se mi líbíTo se mi líbí
Ani s tou řekou neumíte žít. S řekou se nedá vyjít, řece musí člověk přizpůsobit své chování. A neobracet se doma z boku na bok. Pak překvapí. Mne ne. Já vedle ní žiju a jsem na ni připraven.
To se mi líbíTo se mi líbí
Vyjít = přizpůsobit se řece, nikoliv přizpůsobovat řeku sobě.
To se mi líbíTo se mi líbí
Přizpůsobit se řece, to znamená naslouchat jí, být vždy připraven na její rozmary a nenechat si odplavit cenné věci. A vždy se snažit chránit svůj majetek. U toho se nedá spát a obracet se z boku na bok. A tak je to s každou řekou, i tou migrační.
To se mi líbíTo se mi líbí
V kúte záhradky rástol maličký bodliak.Jedného dňa takto oslovil kvietky,ktoré rástli naokolo:Prečo!Prečo ma chce záhradník zabiť?!Vari nemám právo na život?Vari nie sú moje listy zelené ako tie vaše?Je to tak veľa žiadať,aby som mohol rásť a vidieť slnko?Kvety sa hlboko zamysleli a rozhodli sa,že požiadajú záhradníka,aby bodliak ušetril.Záhradník im vyhovel.Bodliak deň za dňom rástol,stále bol silnejší a vyšší.Jeho listy zakryli ostatné rastliny a jeho korene sa rozšírili po celej záhradke.Kvety hynuli jeden za druhým,až ostala len jedna ruža.Vzhliadla k obrovskému bodliaku a opýtala sa ho:Prečo!Prečo ma chceš zabiť?!Vari nemám právo na život?Vari nie sú moje listy zelené ako tie tvoje?Je to tak veľa,žiadať aby som mohla rásť a vidieť slnko?
Áno odpovedal bodliak.Je to veľa!
Venujem Tribunovi,Janike a všetkým neomarxistickým multikulturalistom,ktorí obhajujú inváziu imigrantov do Európy.
To se mi líbíTo se mi líbí
Je pozoruhodné, jako jsou si někteří jistí, že poznají bodlák ještě dřív, než vystrčí první list. Nebo jen považují vše za bodlák?
To se mi líbíTo se mi líbí
Jen jestli jste při všem tom otáčení taky otevřel dveře kajuty. 😉
A tím bych naší „titanikovou“ diskuzi považoval za ukončenou, začíná to být nudlovitě nepřehledné.
To se mi líbíTo se mi líbí
Pre Petra (19:56): Ten prívlastok neomarxisti im nepatrí. Na tom obhajovaní bezhlavej migrácie nevidím vôbec nič, čo by sa dalo považovať za ľavicový postoj. Veď tá migrácia poškodzuje pracujúcich, poškodzuje nezamestnaných, poškodzuje dôchodcov a ohrozuje mládež. Prospech z nej majú len veľkomafiáni a oligarchovia, ktorí sa naučili sofistikovane čerpať eurofondy na „humanitárne“ aktivity. Odkedy sú ľavičiari na strane mafie a oligarchie?
Migrácia posilňuje fašistické tendencie v spoločnosti. Oni to podľa rétoriky veľmi dobre vedia. Vedia, že čím silnejšia je migrácia, tým väčšie je riziko fašistického prevratu, a vedome tú migráciu podporujú. Odkedy ľavičiari pomáhajú nástupu fašizmu?
To se mi líbíTo se mi líbí
Eminentní levicovost obhajování pomoci lidem v nesnázích je právě v tom nahlížení na uprchlíky jako na lidi bez třídně-nacionálního kádrování.
To se mi líbíTo se mi líbí
Práve naopak, Tribune. „Uprchlíci“ a zvlášť keď sa už fyzicky nachádzajú v EÚ, nemôžu mať u skutočného ľavičiara prednosť pred bezdomovcami, dôchodcami a inými skupinami ľudí okolo hranice biedy.
To se mi líbíTo se mi líbí
Skutečný levičák mezi lidmi takhle nerozlišuje. Vybírat znamená dělat charitu, zavádět princip zásluhovosti a to je výsostně pravičácký přístup.
To se mi líbíTo se mi líbí
Tribune, čo mi to chcete povedať? Hovorím, že medzi uprchlíkmi a ostatnými biednymi Európanmi sa nemajú robiť rozdiely (uprchlíci nemajú mať prednosť). Tvrdím, že ľavičiar by mal riešiť biedu plošne. Tak čo vlastne chcete povedať tým, že ľavičiar takto nerozlišuje?
Na ľavičiaroch mi bolo vždy sympatické, že ich slová boli v jednote so skutkami. Ale to nie je Váš prípad, Tribune. Tvrdíte, že medzi ľuďmi, ktorí potrebujú pomoc, sa nemá vyberať, ale vybrali ste si jednu skupinu – uprchlíkov.
Sebareflexia možno nie je Vaša silná stránka, ale verte mi, ten rozpor vo Vašich výpovediach je úplne očividný.
To se mi líbíTo se mi líbí
Tedy Tribune, to je fakt žvást.
Když to převedu do reality, tak mi z toho vyplývá, že se nic neděje, a my už plašíme.
To tady v různých „bonmotech“ vyprávíte pořád dokola.
A ten styl…
To se ně mě nezlobte, ale se stavíte do role Villona, který měl na všechno odpověď, jenže…vy prostě nejste Villon.
Já v tom vidím takový nádech…víc jak nádech, trapnosti.
To se mi líbíTo se mi líbí
Jakožto materialista nám vrozený odpor k jakýmkoliv proroctvím, natožpak k těm sebenaplňujícím se.
To se mi líbíTo se mi líbí
Navaja:
Ale patrí.Dobre si prečítajte tento článok,hlavne odstavec „Klasickí marxisti versus kultúrni marxisti(neomarxisti)Odporúčam vám prečítať si to až do konca.:
http://afinabul.blog.cz/1312/politicka-korektnost-alebo-ako-vznikli-romovia
O tom ako prenikajú do úradov a ministerstiev:
http://www.white-media.info/neomarxiste_infiltrovali_ministerstva.html
A dajte si to do súvislosti s „Dlhým pochodom inštitúciami“ktorý sa spomína v prvom odkaze.
To se mi líbíTo se mi líbí
Proroctví říkala kněžna Libuše, Tribune.
Tohle je odhad budoucnosti na základě tvrdé reality!
To se mi líbíTo se mi líbí
Peter: Ešte o tých neomarxistoch. Prečítal som si články z Vašich odkazov. Dosť depresívne čítanie, no aj tak som presvedčený, že títo „neomarxisti“ sa len sami považujú za ľavičiarov, lebo sa vymedzujú proti tradičnej západnej spoločnosti. Sú opakom konzervativizmu, to áno, ale to je asi tak všetko. Sú to opozičníci z princípu a proti všetkému, žiadnu tvorivú energiu u nich nevidím.
To se mi líbíTo se mi líbí
NavajaMM:
Multikulturalizmus,genderová ideológia(u nás sú už dotazníky v ktorých kolonky otec -matka sú nahradené výrazmi rodič I.- rodič II.) presadzovanie agendy LGBTI,svinstvá ktoré v západných štátoch učia malé deti už v materských školkách atď….prečo toto všetko presadzujú Európski socialisti v EP a liberáli?Zamysleli ste sa niekedy nad tým?U nás sa v týchto nechutnostiach angažujú „mladí socialisti“združení okolo webu „Je to tak“ ako teológ M.Havran ml.Weisenbacher,rádoby spisovateľ M.Hvorecký, ľudia z „Bratislava bez náckov“,liberáli zo SaS a liberálne krídlo v strane SMER-SD(Flašíková,Zala) a ich guru Ľuboš Blaha,ktorý nevynechá jediný buzi-pochod a ako sám povedal,je veľkým obdivovateľom H.Marcuseho.Nedajte sa pomýliť Navaja MM.Majú obrovský vplyv.V EP sedí D.Cohn Bendit,ktorý sa angažoval v novej ľavici v 60-rokoch,ktorý presadzuje beztrestnosť pedofílie,Martin Schulz,pamätáme si na Joshku Fiscera…je ich veľa.Ja som presvedčený,že práve títo ľudia sú príčinou toho,že tých imigrantov ešte stále nikto nezastavil.Vyhovuje to ich šialenej ideológii a využili to,že USA,Francúzi a V.B rozje..li Líbyu a Blízky východ na to, aby naplnili svoje plány na vytvorenie multikultúrnej Európy.
Socialista Hollande ešte nedávno zatváral ľudí do basy len preto,že nosili tričko so symbolom rodiny(otec,matka a dve deti držiaci sa za ruky).
Tie dva odkazy si treba prečítať ešte raz a hľadať na internete súvislosti.
To se mi líbíTo se mi líbí
Peter: áno, vo všetkom, žiaľ, máte pravdu, aj tie súvislosti sú mi jasné. Vinníkov ste pomenovali veľmi presne. Aj keď ide o socialistov, s ľavicovosťou (v tradičnom zmysle) to nemá nič spoločné. Skôr mi to pripadá, že ľud nechce tancovať, ako pískajú, tak sa pokúšajú vymeniť ľud.
Dnes sa spústa ľudí nechá oblbnúť červenými symbolmi, slovami ako socializmus a ľavica, a vôbec sa nezamyslia nad reálnym obsahom.
To se mi líbíTo se mi líbí
NavajaMM:
Viete,ja som nebol za celý svoj život v žiadnej strane.Ale svoj život som prežil v dvoch režimoch a dnes môžem porovnávať.Vychádza mi,že „skutoční ľavičiari“ už neexistujú.Po r.1989,sa vytratili.O našej KSS škoda hovoriť a tá česká KSČM po odchode M.Ransdorfa stratila aj to málo,čo ju robilo „ľavicovou strannou“.Skutočný socializmus je v politológii presne definovaný spoločenským vlastníctvom výrobných prostriedkov a odmietaním kapitalizmu.Taký socializmus sme tu mali do novembra 89 a ja musím povedať,že sa mi v ňom žilo lepšie. Nie preto,že by som bol vtedy bohatší alebo úspešnejší ako v rokoch po ňom.Ani to,že som bol mladý v tom nehrá rolu.Ale preto,že som bol spokojnejší.Systém bol sociálne spravodlivejší,ľudia mali perspektívu a život bol veselší.Pozerám okolo seba,čo sa stalo s mojou krajinou.Je to smutný a ubíjajúci pohľad.
Socializmus neznesie prívlastky,lebo potom to už nie je socializmus.
To se mi líbíTo se mi líbí
@ Peter
Vaše přirovnání o bodláku a růži je velice… dětinské 🙂
Jak asi mezi neznámými věcmi, lidmi, politickými programy… poznáte co je co?
A navíc, bodlák je krásna, hrdá kytka, o nic horší než růže, ta taky píchá. A je nepodajný, to poznáte až ho půjdete na horské louce utrhnout děvčeti.
Tož příště trochu víc přemýšlajte, až si zase budete chtít hrát na Ezopa
To se mi líbíTo se mi líbí
Že je bodlák plevel, to je dáno zkušeností zahradníků. A co se týká lidí či politických stran, tak tam nastupuje zkušenost myslícího člověka. Pokud se někdo nechá omámit krásnou hlavicí bodláku a pak pláče, že mu nerostou růže, tomu není pomoci.
To se mi líbíTo se mi líbí
Mirek:
Kľudne si nasaďte bodliaky do záhrady a kam len chcete.Aj do kvetináčov.Ja ho nemilosrdne ničím.Ďakujem za múdre poučenie,no ubezpečujem vás,že viem ako vyzerá a ako kvitne bodliak.Keď s ním chcete žiť,je to vaša vec.Ja ho nepotrebujem.Nech si rastie tam,kde neprekáža kultúrnym rastlinám.
To se mi líbíTo se mi líbí
BOHUŽEL se ta manipulace rozšiřuje,mnohdy je to děláno tak chytře,že i zde kde se dá řici je spíš imuní prostředí proti sluničkářské manipulaci ziskává tato manipulace občas body.
Myslím že učebnicový přiklad je
ji5 napsal:
27.1.2016 (10:15)
PŘITOM mu já osobně asi zhruba 14 dní kladu .at odpoví na stěžejní otázky ………..aby jste měli uplný přehled musite přečist několik blogu a jeho reakce,řekli byste nemá čas,ale na salodlouhou mlhu ale ano.Ten scenář už je lechce vypozorovatelný už to nemuže byt jen náhoda jen není jasné proč.
Nedá se upřit že je velice inteligentní a znalí ………ale zde to jde proti němu……..inteligentní člověk zareaguje na konkretní věci a snaží se podat na to svoje protiargumenty……..vtomto ohledu naprostá nula ignorace.
DÁM PODOBENSTVÍ
Jestliže O NĚKOM BUDU PSAT ŽE JE ZLODĚJ a že jsem ho viděl že šel krást a měl oblečeno modro,černo ,bilé oblečení.
A on mi bude odpovídat že nejsem schopen uznat fakt že nosí jen modro,černo,šedé……….asi vtom duchu se pohybuje………..očekaval bych že bude dokazovat že byl tam a tam a tedy nemohl byt tam co piši
Točit se na nepodstatném……….to hlavní je jsou ty kultury schopni žit vedle sebe v jednom státě.
UŽ se nejedná o náká bezvyznamná čisla,ano nás se to zatím tyká okrajově.JENŽE ta lavina co postihuje jiné staty zakonitě musí postihnout i nás.Točí se na smlouvě……….na to je jasný argument co zde většina zduraznuje a on zaměrně ignoruje…..
Němci nám zajisté mohou vracet uprchlíky, kteří k nim přijdou od nás, pokud se rozhodnout to dělat. A zajisté by to dělali s tímto zdůvodněním a neexistovalo by nic, co by jim v tom mohlo zabránit.
Jako se točí na Zemanovi napsal………Jenže tyhle malé lži za tou dynamikou věcí stojí, je na nich budována. Poznámky jsou příliš malý píseček, aby je bylo možné považovat za (velká) media, která neustále zklamávají,
opět ta jeho dinamika je rozkouskovat podstatné a točit se na nepodstatném,protože není možno ani jasně řici jestli to je lež
piše
V tom všem uniká, jak z potřeby vznikají noví a noví nepřátelé a s nimi potřeba zbrojit a připravit se na další válku.
VEMTE SI jak krasná je tato věta právě svou manipulací duležitosti.
Proč protože má pravdu ano vznikají a skutečně nás poltici mnohdy oblbují……….ale vtomto připadě nás hlavně ty politici třeba Merkelová ujištuje jak máme otevřit naruč……….a už ji ta naruč nestačí tak apeluje at ji otevřem mi………………to je ta dinamika co on využivá
To se mi líbíTo se mi líbí
Pane tata, netrápte sa s tým. Možno práve toto je účel – zamerať Vašu pozornosť na ľudí a javy, na ktoré nemáte dosah. Len to kradne čas.
To se mi líbíTo se mi líbí
tata: „BOHUŽEL se ta manipulace rozšiřuje,mnohdy je to děláno tak chytře,že i zde kde se dá řici je spíš imuní prostředí proti sluničkářské manipulaci ziskává tato manipulace občas body.“
Řešení (pravděpodobně jediné) je uvádět tyto manipulace na pravou míru. Neúnavně, kdekoliv, kde je to možné. Pokud někdo manipuluje nebo dokonce prokazatelně lže, jeho tvrzení jako manipulaci či lež označit. Od toho přece je svoboda slova. Je potřeba ji užívat.
Je nutné kritizovat ulítlé názory, bez přestání, uvádět je na pravou míru a vycházet přitom z faktů. A v případě nutnosti ty názory i zesměšňovat – jsou to jen _názory_, nepožívají žádné ochrany – i když se sluníčkáři často snaží tvrdit opak.
To se mi líbíTo se mi líbí
Přesně tak. Není to ztracený čas.
To se mi líbíTo se mi líbí
Aby sme sa dobre rozumeli, pane kchodle, súhlasím s anonymouse. Je treba lži, dezinformácie a manipulácie uvádzať na pravú mieru a otvárať oči ľuďom, ktorí v tom tápu. Je však strata času presviedčať takýchto dezinformátorov, aby to nerobili. Oni to vždy berú ako povzbudenie do ďalšej činnosti, lebo je to pre nich „dôkaz, že to robia dobre“.
To se mi líbíTo se mi líbí
Rozumíme si.
Navíc je tady ještě jedna věc – většina oněch lží není vlastně určena nepřesvědčeným, ale již přesvědčeným. Je to prostě shánění ovcí do houfu, aby se nezačaly cukat a zdrhat, měnit kožichy. Je to upevnňování koncensu. Tváří se to jako propaganda směrem ven, ale ve skutečnosti to míří dovnitř. Drží to na uzdě přesvědčené sluníčkáře. Aby nezapochybovali. Všechny hereze a odchylky od přesvědčení musí být eliminovány.
To se mi líbíLíbí se 1 osoba
Jasne, to má svoju logiku – opakovanie mantry…
To se mi líbíTo se mi líbí
Proto to dělám,i když jsem došel k názoru že se opravdové reakce nedočkám……..normální by bylo mavnout rukou ale to by jim ta ,,dinamika ,, vycházela a zasebe to nenechám
To se mi líbíTo se mi líbí
OK, vyjádřil jsem se neúplně. 🙂
Uvádění na pravou míru (a všechno to ostatní) má smysl pro ty, kteří – jak zmiňuje o kus výše NavajaMM – „v tom tápou“ (já např. čtu diskuse raději, než úvodní články – kolikrát při tom člověku docvakne nějaká nová souvislost, která by jej jinak nenapadla).
Oproti tomu, snaha o vyvolání „opravdové“ reakce je bojem s větrnými mlýny. Pokud už je někdo pod vlivem nějakého narrativu, zpravidla používá rozum k racionalizaci toho narrativu, nikoliv k racionální analýze fakt či protiargumentů.
To se mi líbíTo se mi líbí
A ještě doplnění.
Blog, na kterém taková diskuse probíhá, může mít desítky, stovky, tisíce, … (atd.) čtenářů. Proto, a _hlavně_ proto, má to uvádění na pravou míru smysl. V tomto kontextu je názor oponenta nepodstatný – podstatná jsou pouze fakta, a to, jak je jeden každý z diskutujících dokáže „prodat“ – tj., obhájit („čert vem oponenta i s jeho narrativem“ 🙂 ).
Lze přitom, v jistém smyslu, dokonce toho oponenta s narrativem považovat za _prostředek_ – či nástroj – který ten celý proces umožňuje. 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
Díky, dodali ste mi trochu energie, už som z toho začínal byť unavený.
To se mi líbíTo se mi líbí
Ano, to je na tom nejzábavnější: čím více se demagogové snaží, tím horší mají výsledky, protože lidé čtou diskuse a dojdou tak logicky k úplně opačnému názoru, než se snažil demagog podstrčit. Demagog tak vlastně slouží k odhalování propagandy, což je opravdu k zasmání.
Nakonec, nejprofláklejší plátky proto zrušily diskuse, případně je vhodně „usměrnily“. Na Západě například volná diskuse v mainstreamu neexistuje – skalní zastánce svobody slova odbourali tím, že vydavatel je trestně odpovědný za příspěvky diskutujících.
To se mi líbíTo se mi líbí
Je to smutné čtení. Mladí lidé, studenti, kteří cítí povinnost se společensky angažovat, projevují základní neznalosti historie nedávno minulé, podléhají svodům obskurních stran s konjunkturálním programem a zcela se vyhýbají ekonomickým a politickým tématům.
Neboť co jsme se dozvěděli? Nesouhlas s přistěhovaleckou vlnou je samozřejmě racionální stanovisko, ale v článku není jediná zmínka o tom, co ji nastartovalo: zločinné agrese USA, Británie, Francie a Itálie v severní Africe a na Blízkém a Středním východě. Pokud se budeme bránit přijímat běžence (a v tomto množství nám ani nic jiného nezbývá) a nebudeme vyžadovat na politicích odstranění příčin migrace, pak jenom odstraňujeme následek, aniž bychom přivřeli ventil na přívodu (neboli požadovali zastavení válek, likvidaci IS a stabilizaci tamních společenství na reálné bázi).
Stejně tak homosexualismus (termín podle Klause, což je zvlášť pikantní) není hoden zvláštní pozornosti: nejlepší postoj k producírování bukvic je to, že si jich nebudeme všímat.
Zásadní politickou neznalost však projevili mladí teologové v pohledu na generaci tzv. osmašedesátníků (bohužel podporování pánem blogu). Osmašedesátníci nejsou v žádném případě nějakou vedoucí silou v polistopadovém vývoji, právě naopak. Dílem jsou dnes už dávno v důchodu, dílem v urnovém háji, a po listopadu nebyli vůbec připuštěni k lizu, neboť většinou nesli cejch členství v KSČ a záměrně se nepřihlíželo k tomu, že jejich postoj po roce 1968 byl vysoce morální, nekolaborovali s normalizačním režimem. Vývoj po roce 1989 určovali nemakačenkové z ekonomických ústavů, šedá vekslácká zóna, zkorumpovaní úředníci, kteří přešli ze starých úřadů do nových, normalizační svazáčtí mazánkové, kteří bleskurychle převlékli kabáty, a mediální postpubertální smradi s vystudovanou komunistickou novinářskou fakultou.
Nemám rád politická hnutí či strany, kteří si voličskou podporu shání pomocí několika jednoduchých témat. Typicky Národní demokraté, viz charakteristika v článku. Heslovitě (bylo by to na článek): vystoupit z NATO, prosím, asi by se toho moc nestalo, ale co místo toho? Neutralita? To musí uznat mezinárodní společenství, a to by asi nešlo. Vystoupit z EU? Zeptali se podnikatelů, jak by byli nadšení? Zastavit migraci. Dali nějaký recept, kromě zadrátování hranic a domobrany, do které by se jim občani právě nehrnuli? Konec pozitivní diskriminace? Nu dobrá, ale kdo asi ochrání občany před tím, že si cikáni, zbavení dávek, je začnou brát v obchodech a v bytech a chaloupkách občanů? Na jednoduchých tématech bez nabídky komplexního řešení (tj. ekonomického, právního, sociálního a vnitro i zahraničně politického) staví svou existenci konjunkturalisté s hladem po zastupitelských křeslech.
Omluva za délku příspěvku, ale asi jsem něco chytil od Fagana.
To se mi líbíTo se mi líbí
Tarasi, to si špatně vykládáte. Já naopak před podobnými věcmi varuji. Kromě toho, co se týká osmašedesátníků, tak ti jsou hlavně v EU (Schulz, Cohn-Bendit etc.) U nás hlavně Šiklová, Štětina a jim podobné stvůry.
Přesto s některými jejich postoji souhlasím, ale asi by bylo dobré vrátit se do mé historie https://poznamkypanabavora.wordpress.com/2015/11/14/kdo-se-chopi-myslenky/ , kde právě před zneužitím podobných názorů varuji.
To se mi líbíTo se mi líbí
Bavore, já beru pojem „osmašedesátníci“ poměrně úzce, jako pojmenování pro reformní komunisty toho roku. Takový Rambousek se sice vynořil také v tomto roce, ale ani sám by se k osmašedesátníkům nepřiřadil. Tihle lidé měli cejch „bývalých komunistů“, neodčinili ho v očích těch, kteří celou normalizaci seděli na prdeli a chodili do průvodů mávat třepetalkami a po převratu se cítili být novou vlnou, prostě je noví normalizátoři nepustili k lizu. To platí jak o Dubčekovi (uklizen na funkci bez politického významu), tak o Šikovi, o Hájkovi, Šabatovi atd. Ani vámi jmenovaní Šiklová či Štětina, kteří se položili do proudu a sekundují proamerické politice, nedostali šanci na zastávání významnějších postů, o Vaculíkovi, Klímovi či dalších ani nemluvě. Proto pokládám vydávat je za zdroj polistopadového zmaru za chybný.
To se mi líbíTo se mi líbí
Hnutí GI u nás se inspiruje venku a proto (což jsem ve svých předchozích článcích také psal) jim přisuzuje vinu, kterou ti naši moc nemají. Ale ti západní ano. Jinak podceňovat ony naše exoty bych nedoporučoval. Oni sice nejsou v hlavním proudu, ale dokážou z pozadí hodně čeřit vodu. A vliv Rudé feny či Plavce (Šiklová, Štětina) na mladé je nepopiratelný.
To se mi líbíTo se mi líbí
Ano, u těch západních máte pravdu, ale u nich to funguje podle vzorce „mladí revolucionáři, staří hofráti“, neboli na základě celkem logického vývoje osobnosti v politickém smyslu. Schulz, Kohn-Bendit či Fischer ovšem podědili (spíše než své revoluční nadšení z osmašedesátého) humanitní étos sociálního státu let sedmdesátých a osmdesátých, což je v současném víru doby z kloubů vymknuté postoj mírně řečeno kontraproduktivní. Ti naši byli odstaveni od funkcí na základě nálepkování, které prováděli ti, kteří se s totalitou celkem smířili a od ní umazali mnohem víc.
To se mi líbíTo se mi líbí
Presne!
Ide ľudí tzv „Novej ľavice“.A to sú títo:
http://www.blogovisko.sk/k-zaciatkom-duhy.html
Ten odkaz som už raz dal,ale sem sa hodí viac.
a keď môžem dať dva odkazy,tak ešte toto:
https://dennikn.sk/blog/kazda-duha-ma-svoj-koniec-aj-ta-lgbti/
To se mi líbíTo se mi líbí
Ovšem Tarasi, čím dál více je aktuální myšlenka, jestli to byly opravdu ty agrese, co nastartovaly tu migrační vlnu.
To je totiž jediný sluníčkový pevný bod v tom guláši.
Agrese, a hnedle se tvrdí, že naše, ti víc napravo to koření agresí Ruskou, kterou podporuje Zeman…..
Já bych byl v tomto opatrnější, resp. já v tom dlouhodobě opatrný jsem.
Ty agrese podle jsou spíše záminky, než důvody…
To je rozdíl.
To se mi líbíTo se mi líbí
Doplním, že agrese se dá i vyprovokovat.
To je myslím…důležité.
Hodně důležité.
To se mi líbíTo se mi líbí
No vida, už mám mínusy.
To potvrzuje tuhle teorii.
Mě se totiž na té americké vině něco dlouhodobě nezdá.
Je do očí bijící.
A když je něco do očí bijící…..je třeba o tom přemýšlet víc jak o jiných věcech, protože moc zjevné situace umí dobře odvracet pozornost.
To se mi líbíTo se mi líbí
Vittto, mínusy nepotvrzují teorii, ale to, že s vámi někdo nesouhlasí. Je to proto, že jste se svojí teorií (agrese USA na Blízkém východě byla vyprovokovaná a nenastartovala migrační vlnu) opustil realitu a navíc nahráváte „usofilům“. Dokud Bush ml. nerozesral celou oblast, tak sice válčil Irák s Iránem, Izrael s Egyptem a Sýrií provozoval svá tažení, Rusové se angažovali v Afghánistánu, ale migrace do Evropy byla v počtech, které odpovídaly válečným podmínkám. Teprve komplexní a současný rozklad stávajících struktur (skrze americkou agresi) v Iráku, Afghánistánu, Sýrii, Libyi a částečně i v Egyptě vyvolal situaci, kdy najednou, současně, překročilo množství uprchlíků v regionu kritickou mez a ti se vydali na pochod. Samozřejmě sebou strhli další, ekonomické migranty, protože v tom obrovském proudu je ilegální vstup do Evropy jednodušší. Na začátku současné krize byly USA a jejich hovadná politika.
To se mi líbíTo se mi líbí
Dejme tomu, že si položím otázku:
Jak je možné islamizovat Evropu?
Tu si mohu položit po jiné otázce-jestli je možné, aby islám nějak samovolně ztratil svou rozpínavost, danou mu už v samotném základu Mohamedem.
Pokud si odpovím, že islám nemohl tuto rozpínavost ztratit, a nerozpínal se pouze proto, že neměl sílu, musím se ptát na ty možnosti.
Tedy…islám samozřejmě nemá možnost a sílu zaútočit na Evropu vojensky, že pošlou 200 divizí, ale pomocí milionů uprchlíků by to jít mohlo.
Tohle, co vidíme, je jen jakési finále, ty základny islámu se na tom západě tvoří už nejméně 20 let, nyní čas uzrál, jsou připravené komunity, velení, duchovní, možná i zbraně.
Jenže…kde ty migranty v takových počtech vzít a jak oblbnout migrační úředníky?
Tak se vyprovokují války.
Ono by bylo naivní si myslet, že islám se spokojí s Evropou, oni chtějí celý svět, USA nevyjímaje.
Když se připraví v USA na vhodná, strategická místa, agenti, není vyloučeno, s jejich pomocí vyprovokovat vojenský zásah…třeba tam ti generálové opravdu věřili, že má třeba Irák zbraně hromadného ničení, a mohly se jim dodat i podvržené důkazy.
USA je až moc viditelný nepřítel, a aby si o sobě lidé nemysleli, že jsou ovce, tak se jim předloží prozření, že za vším stojí USA (a Izrael).
Vysoká hra se nehraje na to, co je zjevné, a i hlupák to zaznamená, ale na to, co zjevné není.
Já bych to tak rozhodně hrál.
To se mi líbíTo se mi líbí
A ty mínusy….
Jasně, nesouhlasí, ale jelikož nemají jak nesouhlas vyargumentovat, dají mínus.
Lze dát mínus a napsat, proč nesouhlasím.
Jenže samotný mínus je něco víc, než jen nesouhlas.
Je to nesouhlas bez argumentů.
Plus je jiné, něco se mi líbí, tak souhlasím, a nemusím psát proč.
To se mi líbíTo se mi líbí
Vittto, to je překombinované, rozhodnutí o válce proti Iráku nedělali generálové, ale Bush se svým týmem – a ti instruovali tajné služby, že musí v Iráku „něco“ najít. Nakonec byla podkladem pro agresi výpověď zběhlého Iráčana, který v Německu zpíval přesně to, co od něj chtěli slyšet, nic jiného v ruce neměli. Neboli nejprve bylo rozhodnutí zaútočit v rámci boje proti terorismu (přitom Irák s 09/11 ani s Al-Káidou neměl nic společného), potom se sháněly důkazy a když je nesehnali, vyrobila se pro Powella fotodokumentace ze starých fotek.
Islamizace Evropy je kolaterální účinek útěku ze zcela rozložené oblasti, a za tím stojí Američané, nikoliv imámové. Ale že jim to vyhovuje, to je jiná, sami by však nebyli schopni něco takového organizovat. Ještě jednou: migrace je živelná záležitost, na jejímž pozadí stojí jednak destabilizace regionu, jednak touha migrantů po německých sociálních dávkách, přičemž tyhle příčiny se samozřejmě doplňují.
To se mi líbíTo se mi líbí
Nemusí to tak být, Tarasi.
Je to teorie, to moje je také teorie.
Já pracuji vždycky s více teoriemi, nemám na to vyhraněný názor, protože si myslím, že s informacemi, které jsou mi médii (všemi) do značné míry podsouvány, nemohu VĚDĚT, mohu pouze předpokládat.
Jediný vyhraněný a jasný názor mám na řešení důsledků.
Nebrat, za žádných okolnosí a za jakoukoliv cenu.
Nějaké kecy, že tohle nejde, protože je nějaký zákon, pro mě nemají větší cenu, než propaganda!
Teď jsem slyšel, že se vracet migranti nemohou do zemí, kde je válka.
Pche….
Jak-nemohou?
Mohou, kdo nám v tom může zabránit?
A kdo nás (Evropu) za to může buzerovat?
A můžeme si pomoci i právem.
Co je vlastně válka?
Vyhlásil někdo někomu v Sýrii válku?
To přece má také nějakou právní definici….
S tím bych byl hotový natotata.
Samozřejmě, třeba…třeba by to chtělo dohodu EU s Assadem a potvrzení jeho legality.(samozřejmě zase nevím, do jaké míry je to možné)
Určitě by to vyšlo levněji, jak se nechat vydírat Tureckem.
To se mi líbíTo se mi líbí
Ale ano, přesně ty agrese a proxy války na zatlačování komunismu to způsobily, nebo přinejmenším z možného problému udělaly náběh na katastrofu.
http://www.literarky.cz/blogy/tereza-spencerova/21394-v-dahabu-je-klid-a-mir-a-pusto
Dokud si rádobyředitelé vesmíru budou dle libosti zahrávat s náboženským fanatismem a budou se fanatiky pokoušet používat jako svůj poslušný nástroj, aniž by byli ochotní chápat, že ty „nástroje“ mají vlastní mozky i cíle, dotud jim to dříve nebo později opět nutně vybouchne do ksichtu.
To se mi líbíTo se mi líbí
Ilegální imigranti vysvětlují na hranicích důvody imigrace do Německa.
To se mi líbíTo se mi líbí
Ano, to je naivní idealismus lepší části migrantů. Ta horší a masivně převažující část je sobecky prospěchářská, hloupá natolik, že si myslí, že v těchhle počtech je někdo bude živit. Bohužel se jim Evropa nebyla schopna postavit a mělo by to znamenat konec politické kariéry bruselských parazitů.
To se mi líbíTo se mi líbí
Vittto,
nikdo to na stopro vědět nemůže,jestli to byly ty agrese,ale pevný bod si z toho udělali,to ano.
Tak třeba odchod Romů z České republiky nastartovala televize Nova,třeba nynější vlnu nastartoval vysokorychlostní internet.
„Kanada na vlastní oči
Večer 5. srpna 1997 odvysílala soukromá televize NOVA v publicistickém pořadu „Na vlastní oči“ reportáž Josefa Klímy bezstarostném životě romských žadatelů o azyl. Idylické záběry Romů postávajících u Niagárských vodopádů vzdbudily naděje na lepší život u stovek Romů z mnoha českých měst (Ostravy, Mostu, Rokycan, Brna i Prahy). Poselství reportáže bylo pro Romy zcela jasné: „Sbalte se a jeďte do Kanady, kde se o vás postarají lépe než doma…“ A Romové jeli. Letecké společnosti zaznamenaly několik dní po odvysílání reportáže zvýšenou poptávku po letenkách do kanadských měst Toronto a Montréal, na kanadské zastupitelství telefonovalo mnoho Romů. „Pořad nastínil pouze jednu stránku věci a vyvolal zcela nesmyslné představy,“ řekla v srpnu 1997 mluvčí kandaské ambasády v Praze Lucie Čermáková. Hromadný odchod Romů z České republiky ale už začal… “
http://romove.radio.cz/cz/clanek/18357
To se mi líbíTo se mi líbí
Tomu rozumím, ale důležitý je ten cíl.
Někdo tu reportáž natočil s tímhle cílem, nebo to mohlo být i mimoděk, ale ti Cikáni v té Kanadě neměli připravené zázemí, vítače, dostatečné pohádky pro širokou veřejnost, jak je jim tady ubližováno, mraky sluníček, mající obrovský zisk z těchto lidí.
A tak se udělal šmitec.
Ale jaký je cíl téhle islámské migrace?
To se mi líbíTo se mi líbí
cíl?
před rokem jsem shlédnul seriál Wataha,tam se převaděči lidí nadřeli a navíc ještě riskovali.
Tak proč nevyužít toho,že Evropa to převaděčství „zlegalizovala“.
Cílem budou peníze,snadno vydělané peníze pro mafii.
Ta mafie nakonec může počítat i s tím,že desetitisícům těch lidí,až zjistí,že tady není tak blaze,nezůstane jiná volba než pro ni začít pracovat,to budou ty budoucí zisky.
Peníze,peníze,peníze,to je ten cíl.
To se mi líbíTo se mi líbí
Ano, může být.
Ale neměli bychom kvůli pravděpodobné eventualitě nevidět i ty méně pravděpodobné.
To se mi líbíTo se mi líbí
Máte pravdu, že samotné agrese za to nemohou.
Důvodem je přelidněnost, populační přetlak, velmi rychlý růst počtu obyvatelstva v arabských zemích za posledních 30 let. Dohromady s islámem a západní agresí to dává třaskavou směs. Další faktor je rozšíření televize a internetu, kde všichni vidí onu přikrášlenou mediální realitu.
To se mi líbíTo se mi líbí
Celkem velmi rozumné ale nic to nemění na současné realitě, která se ohledně příčin a politické reality roku 68 začala rýsovat.
Charta 77 a události 1989 mají jakousi souvislost ale 1968 a akce v roce 1989 nemají žádnou přímou souvislost.
Proto ty akce zoufalců snažící se alespoň uždíbnout nějakou tu zásluhu a zabezpečit si ty penízky jako přilepšení k důchodu, jsou někdy až za hranou.
Protože ti šoumeni kteří použili z 68 roku pro rok 1989 pouze rétoriku no a potom v roce 1989 vykřikovali :
„Komunisté vás budou strašit nezaměstnaností, není to pravda, ničeho se nebojte.
Všichni chceme republiku, která bude starostlivě pečovat o to, aby zmizely ponižující přehrady mezi různými společenskými vrstvami, republiku, v níž se nebudeme dělit na otroky a pány. Toužím po takové republice víc, než kdo jiný. Náš stát by už nikdy neměl být přívazkem či chudým příbuzným kohokoliv jiného. Již nikdy do žádného paktu nepůjdeme.“
Proto se ti kteří opravdu věřili roku 1968, jeví jako naprostí špinavci, zrádci,šarlatáni a megalháři.
To co se opravdu v novodobé propagandě a manipulaci v Česku povedlo, tak to je to spojení, že ti z roku 1968 si tuto naši současnost vysnili a proto za ni nesou plnou zodpovědnost.
To se mi líbíTo se mi líbí
taras2 (15:17) – 100 palců nahoru za, byť marný, boj proti někdy hloupému, někdy mazanému, někdy zlému populismu 🙂 .
To se mi líbíTo se mi líbí
Dík, bohužel rozpoznávací schopnost a politická inteligence českého voliče je nevelká.
To se mi líbíTo se mi líbí
Český volič, americký volič, německý volič…
Jaký je v tom rozdíl.
Normální, resp. „běžný“ člověk se o politiku nezajímá nikde na světě.
A na to se hraje.
Na to musí být celé knihy studií, jak se chová jedinec sytý, jak hladový, jak sytá skupina, jak hladová.
Jak přesvědčit hladového, že je sytý a jak spokojeného, že je nespokojený.
Taková až klasika je 100x opakovaná lež se stává pravdou.
Hustěj to do těch lidí z novin, rádia, televize, z internetu, ze zpráv, z filmů, z knih faktu i knih beletrických.
Dá se odhadnout, jak dlouho bude informace aktuální, a jak oblbnout na poslední chvíli voliče…
Úplná věda.
Ale funguje to, všude na světě.
A když ne, tak také máme ty, kdo hlasy počítají, to zase hlásal Stalin.
To se mi líbíTo se mi líbí
Jde o to, kolik podobných geniálních Euronápadů budou podnikatelé ochotni v zájmu zachování unie snášet?
http://prvnizpravy.parlamentnilisty.cz/zpravy/zpravy/velky-bratr-brusel-bude-chranit-evropu-pred-ruskym-plynem/
Volené to není nikým, pravomoci prakticky neomezené, zodpovědnost za vyvolané průšvihy nulová, odvolatelnost jakbysmet. Osobně soudím, že míra pitomosti EK už dávno překročila obecně přijatelné hodnoty.
To se mi líbíTo se mi líbí
No to sice máte pravdu ale naše ČSSD stejně jako EK je nesmrtelná bohužel.
To se mi líbíTo se mi líbí
Obchází mě hrůza, snad je to zfalšované.
To se mi líbíTo se mi líbí
Fajn. A teď si ten obrázek vezmněme s klesající tendencí zleva doprava. Něco podobného už jsme tady měli. Docela nedávno. Ono totiž kde nic není ani smrt nebere natož chudák volič.
To se mi líbíTo se mi líbí
Ale fuj….vezměme.
To se mi líbíTo se mi líbí
Spěchat se nemá. Fuj podruhé. S klesající zprava doleva.
To se mi líbíTo se mi líbí
Přesně tak, je to zoufalství.
To se mi líbíTo se mi líbí
Vy byste chtěla Jitko něco jako TOP09 na čele?
To se mi líbíTo se mi líbí
Ne, ne, asi jsem se špatně vyjádřila, pro mně žádná z těch stran momentálně nepřichází v úvahu, jak to bude do budoucna, tak to zatím tápu. TOP09, tak to jsem se jenom otřepala, musela bych přijít o rozum.
To se mi líbíTo se mi líbí
Chvála bohu.
To se mi líbíTo se mi líbí
OT: Pane Bavore, pošta – a máte taky něco na Úschovně. Kdyby vám od nich nepřišla zpráva, dejte vědět, pošlu příslušné zaklínadlo… 😉
To se mi líbíTo se mi líbí
Bavore, aúúúú, netušil jsem, že Růžová zahrada je tak dlouhej a neodinstalovatelnej film, aúúúúú. Kde myslíte, že to jsem?
To se mi líbíTo se mi líbí
Při vší úctě:
Osmašedesátníci nikam nikoho nevedou. Od začátku šedesátých let, kdy všechno začalo, uplynulo padesát pět a od šedesátého osmého roku čtyřicet osm let. Po roce 1968 štěkne pes tak kolem 21. srpna, kdy je třeba připomenout zásah Varšavské smlouvy. To je všechno před dvěma generacemi a ty přeživší v politice, (tedy překabátěné) osmašedesátníky, lze spočítat na prstech jedné ruky.
Je zvláštní, že nastupující svazáky dráždí homosexuálové do té míry, že jim dokonce připisují odpovědnost za rozbíjení tradičních rodin. Ptát by se měli na to, proč se rozvádí 50% heterosexuálů.
V rozhovoru je pozoruhodná otázka, jestli sexualní revoluce nepřipravila lidstvo o energii potřebnou pro rozvoj společnosti. Doufám, že tihle mladíci raději ani nesouloží, aby se nepřipravili o síly pro budování společnosti.
V roce 1968 lze hledat poučení a dokonce i varování – ale hlavně pro mladé. Ti často sehrávají roli užitečných idiotů. Připravují půdu, aby se pak věci chopili „profesionálové“, kteří je zatlačí do zapomnění.
To se mi líbíTo se mi líbí
Pane Jírovec, úplne súhlasím s Vašim posledným odstavcom. Mladí si s tým však asi neporadia sami. Musíme im trochu pomôcť. Našťastie badám, že mladí majú skôr v úcte generáciu starých rodičov ako rodičov a tak tu je istá nádej.
Pozor ne niektoré úvahy. V rozhovore síce je otázka, či „sexualní revoluce nepřipravila lidstvo o energii potřebnou pro rozvoj společnosti“, ale to je formulácia novinára. Všimnite si, že chlapci zdvorilo povedali len „dá se to tak říct“ a zaviedli reč na to, že spoločnosť ničí individualizmus a konzum, že sexuálna revolúcia je práve prejavom týchto dvoch ziel. Váš záver, že asi nesúložia je … príliš odvážny (kulantne vyjadrené).
To se mi líbíTo se mi líbí
Souhlasím s příspěvkem tarase2 v (15:17). Ti chlapci jsou dokonale zmatení. Ostatně není divu, když si člověk přečte jaké blbosti studují. Bible, učení Ježíše Krista, gender study to je v 21.století neuvěřitelná sbírka. Výběr témat a hlavně způsob jejich uchopení jasně naznačuje nebezpečnou ručku Svaté církve římské v pozadí. A to s těmi osmašedesátníky je totální minela. Když si tak představím sbírku nejvlivnějších politiků v posledních letech, tak vidím takové Topolánky, Nečase, nebo hysterku M.Němcovou a tyhle si představit jako osmašedesátníky, to je neskutečný humor. To samé je to s normalizačním zmetkem a novinářem Štětinou.
To se mi líbíTo se mi líbí
No vidíte a já ty osmašedesátníky pochopila úplně jinak. Já myslela, že tím myslí generaci „narozenou“ kolem roku 68 :)….ta totiž v 89 zrovna měla před státnicemi a měla eminentní zájem se v novém systému uplatnit 🙂 Je to můj ročník, takže známe své pappenheimské…
To se mi líbíTo se mi líbí
Tak jsem to blbě pochopila já 😦 Znovu jsem si to přečetla a už se mi rozsvítilo…. Hold dvakrát měř a jednou řež 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
… a to jsem, Josi, fakt vůbec netušil, že ty genderzhovadilosti jsou tématem samostatného magisterského bádání na universitách v Olomouci a Praze!!! To je prostě zánik, konec, to si ti chlapci mohou myslet, co chtějí … co k tomu více dodat!!!
To se mi líbíTo se mi líbí
v Brně taky.
V odkaze podrobnosti o čem všem se dá napsat a obhájit diplomka. Dostalo mě, když jistý „student“ má v citaci Mirka Vodvářku, takto feministu, „odboráře“ a vědeckého pracovníka ÚSTRU. (A to vše zvládá Vodvářka bez alespoń maturity.)
http://www.white-media.info/akademicke_bahno.html
To se mi líbíTo se mi líbí
… Vy jste se zbláznil, pepane = odkaz! Chcete mě po prodělané operaci ještě dodělat! Mně úúúplně stačí nevypnutelná NOVA ve zde visící TV na stěně v pokoji hekajících mrzáků, doma zapomenuté brjle, noha přivázaná ke stropu, malé čudlíky na notebooku, představa brzkého čůrání do bažanta, hrůza z blížící se sračky a opruzené otlačeniny od bůhvíjak přiblble přišněrovaného andělíčka!!!
To se mi líbíTo se mi líbí
Teda to je docela síla.
Zjistil jsem ale, že i já bych si nějaký ten titul zasloužil.
Už by se mi pak nemohli fagan s Tribunem posmívat, že jsem nevzdělanec.
Posuďte sami, téma jedna- Sexuální a vylučovací slovní zásoba a kontexty jejího užívání v romštině:
Překládat nebudu, jsou tady dámy.
Nejdříve několik základních slov.
Kar
Mindž
Dzigines (cigines)
Pijes
Bul
A jsou tady celé věty.
Pijes mange e kar!
Dzigines mange e bul!
———
No uznejte, na Bc. by to být mohlo, a ještě navíc umím světový cizí jazyk!
To se mi líbíTo se mi líbí
…kašlete na titul, vittto, jděte po těch librách!!!
To se mi líbíTo se mi líbí
To právě nemám ten titul.
To by chtělo nějakého Mgr. kulturního antropologa.
To se mi líbíTo se mi líbí
ale zase máte to:
Kar
Mindž
Dzigines (cigines)
Pijes
Bul
A jsou tady celé věty.
Pijes mange e kar!
Dzigines mange e bul!
a kdo z vás to má, by řekl klasik? 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
Jo,jo…ale, i silné znalosti je třeba podpořit nějakým tím titulem.
Jak by AI vypadala, kdyby za ně monitoroval dodržování lidských práv nějaký buran, ne?
Kromě toho, jsem běloch, což je značný handicap.
To se mi líbíTo se mi líbí
Vittto, vittto, Vy si opravdu myslíte, že si někdo dělá starosti s nějakým monitorováním skutečností? Ty se vymýšlejí od jiných stolů!
To se mi líbíTo se mi líbí
Vy jste si nevšiml, jak na mě útočili Tribun a fagan kvůli vzdělání?
Ne, opravdu mě to nevadí, ale sledoval jsem to.
Fagan zpochybňoval relevantnost mých názorů.
To je ono.
Je jedno, co kdo ví, jak umí být loajální, jak servilní.
Musí mít potřebnou minulost.
Tedy studia, praxi (nejlépe u nějakých dobrovolníků) a titul.
Nikdo, opravdu NIKDO si nemůže dovolit, dát na pozici člověka, jehož relevantnost se dá tak snadno napadnout….
To se mi líbíTo se mi líbí
Tady u Bavora? Snad né, to bych si měl všimnout a jinam nechodím! Jen jednou tu dal kchodl odkaz na nějaký výživný blog JANIKA a to bylo asi tak vše. Vittto, proboha, jsou to dva-tři pomatenci, to Vás snad nemůže rozhodit, to bych měl špatný odhad na lidi, kdyby jó!!!
To se mi líbíTo se mi líbí
ještě otázku, kdo je fagan?
To se mi líbíTo se mi líbí
To bylo u Tribuna.
A fagan je Ondra nebo někdo s děsně blbejma kecama.
Mě to nevadí, ale píšu to dílem k pobavení, ale i jako příklad nějakého jednání na nějakém základě.
Je to zajímavé.
Já jsem teoretik s praktickými zkušenostmi, nebo jak to napsat.
Na základě toho, co vidím, vytvářím teorie možného vývoje nebo možné argumentace.
Já na většinu věcí nemám vyhraněný názor, že bych byl o něčem přesvědčen.
Snažím se přijít nějaké situaci na kloub, ale nějakou jistotu nikdy nemám…
To se mi líbíTo se mi líbí
a Vy si, vittto, myslíte, že někdo v něčem má jistotu?
To se mi líbíTo se mi líbí
A to se podívejme, AI hledá kvalifikovaného pracovníka.
Takže takové vzdělání není úplně na hovno….
http://blisty.cz/art/80868.html
To se mi líbíTo se mi líbí
„Žadatel musí mít …, … a inteligentní politický úsudek.“
Aneb, veřejné mínění zůstává i nadále pod kontrolou. Jde nám o výzkum na principech uplatňovaných např. v The Guardian. Cílem je zvýšit kredit AI předstíráním, že jde o nezávislý výzkum.
To nemá chybu. 🙂 🙂 🙂
To se mi líbíTo se mi líbí
jak Vám rozumím … prostě yntelygenta z polytyckím ůsudkem
To se mi líbíTo se mi líbí
…aby to nebylo nudlovité – k diskusi Bavor 10:58
… že to NENÍ ztracený čas?
Ale vůbec ne, přátelé, to si jen namlouváme. Dovolím si tvrdit, že Bavorové zde názorově rezonují a oscilují v statisticky zanedbatelných odchylkách. Když to přeženu, dovolím si dokonce prohlásit, že v zásadních otázkách nemáme důvod se vzájemně přesvědčovat. Proto mě neudivuje a zároveň zase moc udivuje, jak nabíháme na průhledné a celkem okaté vějičky jednomu či maximálně třem zde se vyskytujícím pomatencům! Přitom jim nestojíme ani za odpověď, pokud se jich někdo z nás přímo na něco zeptá, kterým nestojíme ani za z jejich hlav zesumírované argumenty a kterým dokonce skočíme na takové blbiny, jako je včasné rozpoznávání bodláků, nebo slovní hříčky typu o (ne)přizpůsobování se řece. Vůbec nám v zápalu vysvětlování a argumentování nevadí, že jim sloužíme pouze jako NÁHRAŽKA za u nich na blozích vyprázdněný a názorově nejiskřící, mrtvý prostor, v kterém nemohou oni sami exhibovat. Tvrdím, přátelé, že JE TO opravdu ZTRACENÝ ČAS. Podle celkových záporných hlasů v Bavorově prostoru bych řekl, že není ani příliš navštěvovaný širším zástupem tápajících, kterým by snad možná stálo za to něco vysvětlovat! Osobně mi vadí, že stačí, když do diskuse k nahozenému tématu vstoupí JEDEN jediný pomatenec se sebehloupější poznámkou a celá dosavadní diskuse je v háji, protože se na něj VŠICHNI vrhneme, téma-netéma a … vlastně exhibujeme spolu s ním. Neříkám, že neprobleskne někdy něco nového, jiskřivého, ale v tom již několikrát přemletém a přežvýkaném se to ztratí jako perla v hnoji. Možná, že to je i důvod, proč někteří přátelé zde se již nevyskytují = zajímavé názory a postřehy ztrácíme a nic za ně nedostáváme, velká škoda, velká!!! Někdy to na mě, přátelé, dělá dojem, ve vší úctě, že své příspěvky píšeme spíše sami pro sebe a ty zatracené palce.
A teď do mě!
To se mi líbíTo se mi líbí
Do vás? Ale kdeže. Máte zatraceně pravdu.
To se mi líbíTo se mi líbí
Máte pravdu, pane Blbíši. Musíme vedieť, čo chceme, nie čo nechceme, lebo toho je príliš moc.
To se mi líbíTo se mi líbí
… no právě, příliš moc!
To se mi líbíLíbí se 1 osoba
Náhodou…sledovat Tribuna v „akci“ je pro mě poučné.
Chová se do značné míry typicky.
Je sebestředný, neumí argumentovat, místo toho povýšeně „odsekává“, proč by něco vysvětloval blbcům, že jo.
No a srovnejte si Tribuna…(doplňte sluníčkáře, jakého chcete).
Budou velice podobní.
Tribun bohužel není oponent v tom slova smyslu, své názory sice prezentuje, ale nezdůvodňuje.
Ale je to člověk, který reprezentuje naše „nepřátele“.
Na jeho chování lze pochopit, ba i předvídat jejich reakce.
To se mi líbíTo se mi líbí
…nestojím, příteli, o „Vašeho“ Tribuna a tribuny, stojím o Knappy a Jody a K-k krajiny a … a … a chytré postřehy lidi co něco ví a umí
To se mi líbíTo se mi líbí
Nebuďte morous, Blbíši.
Moc chytrosti je také na škodu.
Člověk se potřebuje i bavit!
To se mi líbíTo se mi líbí
Pane Vitta, včera so sa náhodou zúčastnil pohrebu s omšou. Medzi slniečkárov, ktorým ste vyhradili svoju zátvorku, môžeme smelo zaradiť aj katolíckych kňazov. Teda presne tých, ktorých Tribun (ateista) považuje za svoj protipól. Títo ľudia, ktorí už „poznajú pravdu“ myslia a argumentujú presne rovnakými postupmi. Pritom je úžasné práve to, že cesta k pravde je ako balansovanie na lane nad priepasťou. Krok za krokom a vzdorujúc pokušeniam jednej alebo druhej krajnosti. Ak pri minulom kroku hrozilo nebezpečenstvo sprava, pri nasledujúcom bude hroziť zľava.
A práve preto má pravdu pan Blbíš. Viac sa môžeme naučiť od ľudí, čo na tom lane balansujú rovnako ako my.
To se mi líbíTo se mi líbí
Říká se, „poznej svého nepřítele“.
Když budeme hovořit jen spolu, také se uzavřeme-jako oni.
To je podle mě chyba.
Nepřítelem kriticky myslícího člověka je extrém.
Jakýkoliv- jinak by nemohl být kriticky myslící.
Já sice jsem ochoten v zájmu současného politického cíle-zbavení se invaze- podpořit nějakým způsobem opačný extrém-ale nepropadnu mu a v případě potřeby zase podpořím opak.
No je to riskantní-ale strkat hlavu do písku je asi ještě horší.
Já se od Tribuna neučím, já ho pozoruji a analyzuji jeho myšlení, spíše podvědomě, ale dělám to.
Může se to hodit-ale zase to nepřeceňuji jako nějaký spasitelský projekt.
To se mi líbíLíbí se 1 osoba
Tak, tak, pane Vitta, nezatvárať pred tým oči, ale neprepadnúť tomu. To je asi ten správny balans.
To se mi líbíTo se mi líbí
vittta: „Já se od Tribuna neučím, já ho pozoruji a analyzuji jeho myšlení, …“
Reakce vyvolané na principu vyhledávání v textu (pattern search), nebo – to v lepším případě – Bayesova filtrování (Bayesian filtering) NELZE považovat za myšlení. Maximálně jde o podmíněný reflex.
(Pozn.: k hypotéze o pattern search/Bayesian filtering jako spouštěčím mechanismu Tribunových reakcí lze dospět po analýze jeho textů v této a též v několika předchozích diskusích.)
https://cs.wikipedia.org/wiki/Algoritmy_pro_vyhled%C3%A1v%C3%A1n%C3%AD_v_textu
https://cs.wikipedia.org/wiki/Bayesovo_filtrov%C3%A1n%C3%AD#Princip_Bayesova_filtrov.C3.A1n.C3.AD
To se mi líbíTo se mi líbí
morous, ale kdeže … podle mejch zkušeností, vittto se mýlíte! Už žiju nějakej ten rok a mohu Vám zodpovědně říci, že s lidma, co něco ví a umí se nikdy KRUH NEUZAVÍRÁ A NIKDY SE NEZHROUTÍ SÁM DO SEBE!!! Je to s nima prostě v pohodě, mají nápady, na který bych nikdy nepřišel, mají pohledy a rozhled, který by mi jinak zůstaly zakrytý, jsou podnětní, jsou inspirující… je mi s nima zkrátka fajn, na rozdíl od lidí zhroucených do sebe, kteří mohou být přínosní leda tak pro psychouše jako studijní matroš, to mi tedy můžete věřit!!!
Zrovna před rokem na podzim jsem pozoroval na švagrově chalupě takovýho starýho mistra klempířskýho, kterej pokrýval střechu jím vyráběnejma šablonama „eternitky“, který podle svýho způsobu „zámkoval“ vzájemně do sebe z jeho manželkou nastříhanýho a naohejbanýho materiálu (svitky LINDABu)! Nemohl jsem se vynadívat na ty grify, na tu zručnost, škoda, že noha mi nedovolila vylízt za ním na střechu, ale stejně by mně ten nemluva toho moc neřekl, neslezl ze střechy celej den, i svačinu (svou!!!) jedl na střeše. V jeho věku (83) pozoruhodnej a dnes už naprosto nevídanej výkon. Těm šablonám by nevadilo, kdyby voda tekla snad i do kopce, jak ty zámky byly důmyslný a bezpečný. A pozoruhodný a hezký na tom bylo, že přípravu mu dělala v dílně jeho o 12 let mladší manželka osobně v 80 km vzdáleným městě, fakt koncert logistickej i prováděčskej, bez nervů, prostě TEN CO VÍ A UMÍ! Jo a vůbec ho nesraly nějaký bodláky a rozvodněný řeky, uprchlíky řešil jednovětně = ať prej dou do prdele, protože střechu za něj neudělaj! To by například takovej profesionální sluníčkář JUDr. Martin Rozumek, ředitel neziskovky s 80-ti % mzdovým rozpočtem, o nich rozhodně říci nemohl ani náhodou, protože by chcípl hlady!
To se mi líbíTo se mi líbí
Jen taková profesionální otázka-jste si jistý, že to dělal ze svitků Lindabu?
Protože takové šablony spíše vyžadují rovný plech kvůli těm zámkům.
Né že by to ze svitku nešlo, ale tabule jsou rovné a levnější, rozměrově kompatibilní.
Navíc Lindab má plech dražší jak konkurence ve srovnatelné kvalitě…
To se mi líbíTo se mi líbí
… jsem si jistý, piplačka, kvalita, požadavek platícího, jak prosté milý W ….
To se mi líbíTo se mi líbí
Reakce na tento komentář: https://poznamkypanabavora.wordpress.com/2016/01/28/generace-identity-cz/#comment-69708
blbíš: „Je to s nima prostě v pohodě, mají nápady, na který bych nikdy nepřišel, mají pohledy a rozhled, který by mi jinak zůstaly zakrytý, jsou podnětní, jsou inspirující… je mi s nima zkrátka fajn, na rozdíl od lidí zhroucených do sebe, kteří mohou být přínosní leda tak pro psychouše jako studijní matroš, to mi tedy můžete věřit!!!“
Tak nějak.
Potíž je, že téma a směřování diskuse jsou určovány na sociálních sítích, kde má hlavní slovo stádo (lynch mob). Na tom, jesti někdo něco ví nebo umí v tom prostředí příliš nezáleží, podstatné je pouze kdo dokáže lépe manipulovat, případně, pokud jsou manipulace neúčinné, kdo dokáže hlasitěji křičet.
A pokud už se někdo dopustí nějaké originální myšlenky, to stádo jej buď ukřičí, nebo, ve „vážnějších“ případech, umlčí (censura, disinvitation, no-platforming).
To se mi líbíTo se mi líbí
… a Vy si, anonymousi, myslíte, že bych se dobrovolně a bez rozvahy vydal na nějakou sociální síť se nechat ukřičet, nebo umanipulovat? Lidé, co něco umí a ví nemají potřebu křičet, ani ta stáda nějak zvlášť nevyhledávají, všiml-li jste si! Proto je vyhledávám např. v Bavořích apod,! Takže obecně vzato, ano je to problém, jak píšete, ale ne můj!
To se mi líbíTo se mi líbí
Že to není Váš problém si jen myslíte. IMHO poněkud naivně.
On totiž strach z vlivu sociálních sítí je jednou z motivací politiků, elit, a další řady osobností, tj. těch, kteří o něčem rozhodují a mají nějakou významnou pozici, o kterou mohou díky těm křičícím davům přijít. Davům, jejichž členové sice ničemu nerozumí, ale je jich mnoho, a jsou semknuti kolem myšlenky své „jedině správné“ ideologie. To nebezpečí platí mimochodem i pro média, včetně veřejnoprávních.
Kdybyste věděl, co se děje na amerických školách (na všech úrovních, včetně univerzit), ve firmách, a vůbec ve veřejném životě, počítám, že byste nebyl v až takovém klidu. A Evropa je sice za tou Amerikou trošku pozadu, ale to opravdu jenom trošku. Británie Ameriku úspěšně dotahuje.
Ona i Evropská imigrační krize by bez vlivu sociálních sítí vypadala poněkud jinak. Silvestrovské události sice trochu zamíchaly karty, ale na tom principu se zase tak moc nezměnilo.
Sociální sítě jsou, díky tomu, že dávají hlas hlasitě řvoucím hordám sluníčkářů (Social Justice Warriors / regressive left – vzpomeňte třeba na vystoupení Kohouta), velkým nebezpečím pro svobodu projevu, tj., demokracii, tudíž pro všechny.
To se mi líbíTo se mi líbí
Jak bych Vám to vysvětlil?
Zkuste si to po sobě znovu přečíst, ale ne jako anonymouse, ale jako někdo, kdo nemusí být tam, kde ho chtějí ONI mít! Možná, že najednou rozpoznáte, že Váš mozek je schopný uvažovat ve Vámi netušených dimenzích, že Vám začne nabízet i jiná, dokonce alternativní řešení, která nebudou vycházet z té jimi předkládané iracionální reality. Berte to tak, že si musíte vytvořit pouze a jen Vy sám jakýsi paralelní svět, v kterém si musíte definovat základní hodnotová pravidla opřená o Vaše potřeby, znalosti a hlavně životní zkušenosti! Poznáte sám, že to co jste napsal, je POUZE důsledek (a to vůbec netvrdím, že nepravdivý) něčí snahy a jeho dlouhodobého, cíleného působení a snažení!!! No a právě to, o co se tady Bavoři snaží, to je jakýsi protiklad toho, oč se snaží ONI. Na nás je, anonymousi, abychom tu snahu přenášeli dál, ale SMYSLUPLNĚ, nikoliv tím, že si to budeme rozdávat s jedním-třemi pomatenci, ale tím, že budeme vychovávat a působit na své blízké okolí a když TO TEPRVE nevyjde a budeme to my, kdo jsou a budou vinni, tak holt musí být po vitttovo:
Tak to tedy NE, pokud to mám být JÁ a trpět za to, pak to také JÁ budu.
Budu volit extremisty a odmítat jiné rasy.
A když to bude nutné, budu proti nim bojovat!!!
P.S.
Takže ano, máte pravdu, týká se mi to, protože se mi to vlastně netýká! Asi se mi to nepodařilo vysvětlit, že? No nic, každý den se nemusí urodit, snad se to podaří jinému!
To se mi líbíTo se mi líbí
už jen poznámka, vlastně jde o to, nenechat se natlačit tam, kam nechceme … a to, co jste mi tu líčil, to je právě ten flek, kde Vás přesně chtějí mít… to je asi tak v kostce ta moje naivita, anonymousi
To se mi líbíTo se mi líbí
Inu, snad i chápu jak to myslíte, ale …
… řečeno snad trochu zjednodušeně, ale žijeme v propojeném globálním světě. Když ten svět někdo zlikviduje, tak ten svět bude zlikvidovanej pro všechny, ne? Určitě pro všechny, kteří jsou součástí té globální civilizace. Což jsme tu všichni, ať chceme nebo ne.
To, co se děje, je závod ke dnu, který ten paralelní svět nemá šanci přežít.
To se mi líbíTo se mi líbí
mluvíme každý o něčem jiném a navíc je blbý, že jste to Vy vzal hned v úvodu hóóódně ze široka a neuspořádaně! Vy posuzujete svět oknem automobilu nacpaném elektronikou a možná, že si už nedovedete představit, že se dá jezdit FURT JEŠTĚ Favoritem, nebo, že se dá dojít dokonce i pěšky (= metafora), rozumíme-li si ještě vůbec. Zkuste dnešním „anonymousům“ vzít na jeden jediný den mobil a internet a dejte jim vyřešit nějaký běžný úkol a jděte se na ně podívat na sklonku dne. Najdete je přesně v takové poloze, v které je(nás) chtějí mít!. Pozor, dobrá zpráva je, že to platí i naopak – ti držitelé klíčů na tom jsou podobně, sice na rozdíl od nás o hodně komfortněji, ale stále ještě podobně. Nikdy nebudou mít nic jisté, anonymousi, proto to je takové, jaké je!
To se mi líbíTo se mi líbí
jo ještě:
…ten závod sice běží, ale NIKDY neskončí, v to holt musíte věřit, nebo aspoň uvěřit!
…ten paralelní svět nemá šanci, když Vy tu šanci neuchopíte, to máte pravdu!!!
To se mi líbíTo se mi líbí
Mluvíme oba o tom samém, akorát že z odlišných perspektiv.
Rybičky v akváriu jsou zcela závislé na světě, ve kterém to akvárium existuje. Jejich problém spočívá v tom, že na ten svět nemají vliv. Plus, z důvodu omezenosti a uzavřenosti jejich systému nemají šanci ten vnější svět ani pochopit.
Pokud se uzavřete do svého „bezpečného světa“, budete v pozici těch rybiček. S tím rozdílem, že ty rybičky nemají volbu, zatímco Vy to děláte dobrovolně.
To se mi líbíTo se mi líbí
naposledy, pak to už vzdávám, anonymousi:
všimněte si, že píši o ONI (množné číslo) a Vy o NĚKDO (=“Když ten svět NĚKDO zlikviduje…“ = jednotné číslo), takže opravdu NEMLUVÍME o tom samém, v tom totiž tkví ten zásadní rozdíl mého a Vašeho nahlížení na svět (ať je po Vašem = ta perspektiva pohledu)! Tvrdím pořád to samé, nenechat se natlačit do akvária toho NĚKDO, ten globalizovaný svět není ten NĚKDO, i když dělá ten Váš NĚKDO všechno možné, aby tím NĚKDO byl, a to si také v současné době prožíváme na vlastní kůži za velice aktivní pomoci našich domácích pomatenců, deprivantů a psychopatů!!! Když tomu NĚKDO umožníte bez odporu činění, tak tu máme tu dnešní iracionální realitu, kdy už ani nedokážeme rozpoznat černou od bílé. Nebo Vy snad máte na to, abyste mi rozumně vysvětlil činění např. Merkelové, smysl barevných revolucí, DOBROVOLNÉ zašlapávání tradičních hodnot tolik typické pro tu či onu oblast, kraj, národ, (NE)fungování našich PC bez přímého napojení na internet, snahu strkat rypáky do veškeré elektronické komunikace, vměšování do našich vnitřních záležitostí a tolerování prapodivných neziskovek, atd., atd. Neberu Vám ten postřeh o snaze o monopolaritu toho NĚKDO, o jeho snahu likvidovat vše co monopolární není jednoduše proto, že ty snahy toho NĚKDO tu evidentně jsou. Není důležité, zda mluvíte o akváriu a já o automobilu, důležité je, že ta akvária a automobily zatím stále ještě NEJSOU monopolární, ale, díkybohu, stále ještě bipolární!!! A to je jediná naše šance a naděje. Že jsme v tom až po uši, je však také evidentní!
Fakt víc, anonymousy, neumím a je na Vás, jak si to přeberete, přeberete-li si to vůbec!!!
To se mi líbíTo se mi líbí
– anonymousi
To se mi líbíTo se mi líbí
blbíši
Také si myslím že nemáte pravdu respektive jen část pravdy,
Vy posuzujete svět oknem automobilu nacpaném elektronikou a možná, že si už nedovedete představit, že se dá jezdit FURT JEŠTĚ Favoritem, nebo, že se dá dojít dokonce i pěšky (= metafora), rozumíme-li si ještě vůbec
STVOŘIL JSTE ten problém aby VÁM TO PASAVALO,JENŽE ŽE SE DÁ …………dá jezdit FURT JEŠTĚ Favoritem, nebo, že se dá dojít dokonce i pěšky (= metafora),
Musite ty lidi přesvedčit když to chápete jen VY a zustanete naprosto nečinný samo to nepřijde.
Ta pravda je uprostřed nemužete se izolovat ,zrovna tak jako tomu podlehnout.
PŘELOŽENO VYVRACET JE POTŘEBA ALE najit tu rovnováhu,to vyvracení bludů je potřeba pro ty nepřesvedčené tapajicí………..bohužel to znamená že musite šlapnout do toho bahna.
JE UPLNĚ STEJNÉ byt v autě zdrahou elektronikou jako sedět ve faforitu nebo jit pěšky a myslet si že se lidi přidají
To se mi líbíTo se mi líbí
…nemusím přesvědčit(!!!), tato, a asi také nepřesvědčím, nevím! Mohu pouze působit na své blízké okolí, na víc bohužel nemám. Mám ale právo, když to moje působení selže, zařídit se podle mého svobodného rozhodnutí a …..a tím je, bohužel, to mnou již zmiňované, vitttovo !!!
To se mi líbíTo se mi líbí
tato, zamyslete se, proč jsem napsal, že anonymouse to hned v úvodu vzal móóóc široce! A Vy jste toho, ve vší úctě, tak trošku oběť (=elektronika & Favorit – metafory)
To se mi líbíTo se mi líbí
právo samozřejmě mate………musíte si ujasnit o čem pišete……Mohu pouze působit na své blízké okolí, na víc bohužel nemám…………otom je ale celou dobu řeč………….řikáte obět jen oponuji ktomu co přirovnáváte…………někdy zaleží na maličkosti,a to muže byt ten Váš ,Náš kaminek…..takže nejde stat stranou a přihližet,jako nejde přesvedčit blba,fanatika…….ale jestli si mám vybrat tak je lepší marný boj než se smiřit,A hlavně nexzistuje navod pravdy,je to neznámo které neznám ani já ani VY.jedeno je jisté bez snahy nemuže byt žadný vysledek,ano vyjimečně určitá nečinost muže se ukázat jako spravná,ale to je vyjimka
To se mi líbíTo se mi líbí
… při vší úctě, už nebudu reagovat, jak jsem psal výše anonymousovi po té přehršli psaného. Budu se raději držet toho, že moje působení minimálně na dva Bavory se nezdařilo, což mi koneckonců potvrzují i ty dva Vaše, jak bych to řekl, velice zvláštní vstupy.
To se mi líbíTo se mi líbí
Alternativní pohled:
– tata, v komentáři ze 14:11, není ani tak oběť mého móóóc širokého úvodu, jako spíš má na věc svůj vlastní nezávislý názor,
– Vaše „neúspěšné působení na dva Bavory“ je možná důkazem toho, že Vaše hypotéza není tak úplně bez problému a možná nebude fungovat tak, jak byste čekal.
To se mi líbíTo se mi líbí
já snad někde piši že to funguje na trotli….,?já snad piši že není dobré jim zcela nechat prostor……je to jen otom vyvracet bludy pro ty co nemají tolik informací,mnohdy je to marné ,ale je lepší teda naprosto rezignovat?. nic vic nic min ………nemělo to ani snahu přesvedčovat VÁS……….JEN MUJ POHLED
To se mi líbíTo se mi líbí