2015 in review


The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2015 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

The Louvre Museum has 8.5 million visitors per year. This blog was viewed about 600,000 times in 2015. If it were an exhibit at the Louvre Museum, it would take about 26 days for that many people to see it.

Click here to see the complete report.

Příspěvek byl publikován v rubrice Bavorovy poznámky. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na 2015 in review

  1. vonrammstein napsal:

    Moc pěkný! Mně už druhej nebo třetí rok nejdou tahle review otevřít. Ani u jednoho blogu.

    • Bavor V. napsal:

      To mne mrzí, protože se rád chlubím. Třeba tím, že roste nejen absolutní návštěvnost ze 494 429 nahlédnutí na 603 927, tedy o cca 110 tisíc, ale i počet unikátních návštěv z 46 401 na 54 264 tedy o necelých 8 tisíc.

      • vonrammstein napsal:

        To Vaše mi otevřít jde🙂 Nejde mi to u mých blogů🙂

        • oldwomen napsal:

          vR, vloni mi to šlo, letos už nikoli. Ale když si najedete na blogove statistiky a že dne přehodite na rok, tak Vám to hodí ty samé údaje. Bez vomáčky vo vagónech metra a koncertních sálech a tak podobně. Stejně tak to vyplivne i nejčtenější příspěvek. Bez mazání medu kolem huby, jak jste dobrej a bez nabádání, abyste se k tématu vrátil. Já mám letos, jak jsem ostatně i čekala, pokles o cca tisícovku. Letní únava následovaná hektickym podzimem a pro samou práci profrcenym adventem. No a taky totální votrávení děním ve světě i u nás. Ne snad, že bych to nepredikovala (a nebyla za blbku) už v časech volných diskuzi pod i-desem, Reflexem za Bílka a tak. Servana jak borůvčí jsem druhou půlku roku byla a nemám pocit, že bych začínala znovu rasit či dokonce nakvetat.

          • vonrammstein napsal:

            Jo, loni jsme se o tom bavili. Nejde to, ani když zkopíruju adresu a proženu ji vyhledavačem.
            To nevadí, zas tak strašně mě to netankuje. Ale ten způsob přes statistiky je dobrej, zkusím.
            Taky nebudu mít nejlepší skóre, nějakých pět, šest příspěvků do roka ze mě hvězdu WP neudělá🙂

  2. Renard napsal:

    Gratuluji🙂

  3. vittta napsal:

    Nejvíc žvástů jsem předvedl já…..a to tady ani nejsem ten rok.
    Nějak moc mi to kecá…..

Komentáře nejsou povoleny.