JSEM STÁLE JINÝ autor:Jiří Knopp


Jsem jiný dnes a jiný budu zítra,

jsem jiný s vámi  a jiný bez vás.

Mávnutím kouzelného proutku

změním se rychleji než chameleon

Nazvu každého  vyvrhelem,

já,báječný vypravěč z parlamentu

o tom jak jsem byl nejlepší.

To bylo, pane, různých   kousků?

Jenom se nevracej ,  Kalousku.

Dokumenty si nacpi do tašky

a zůstaň raději u flašky.

Příspěvek byl publikován v rubrice Poesie na neděli se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na JSEM STÁLE JINÝ autor:Jiří Knopp

  1. blbíš napsal:

    … opravdu klobouk dolů s jakou noblesou se dá něco tak nepotřebného, ošklivého, zbytečného, neužitečného, domýšlivého, exibionistického, zákeřného a psychopatického poslat, pane Jiří, se vší slušností do …… jak jsme různí, já bych se zmohl pouze v souvislosti s Kalouskem na poslední verš:

    dokumenty si nacpi do tašky
    a prdel nám vyliž na věky

    za který se Vám i všem ostatním zde hluboce omlouvám (holt noblesa je noblesa – křupanství zůstane křupanstvím)

  2. jirka.Knopp@seznam.cz napsal:

    No,blbíši, co takhle:dokumenty si nacpi do tašky a vyraž s nimi na šašky.Když se ti šašek zasměje, pak je tu přece jen pro Čechy naděje.

    • blbíš napsal:

      … Kalouskův smích, pane Knoppe, nic dobrého nevěstí/l a byl bych ten poslední, který by ho chtěl slyšet se smát🙂

Komentáře nejsou povoleny.