Desátek


Tuto písničku zpívaly v originále různé zpěvačky i zpěváci. Tady je Helen Cornelius a Banks of Ohio  https://www.youtube.com/watch?v=xcJwMO3jruA

I toto je určitě dost známé Bell Bottom Trousers zpívá LillyAnn Carol  https://www.youtube.com/watch?v=96CZQuPtOsU

Teď ale budete asi zmateni. Provedení Davida Houstona a Barbary Mandrell rozhodně není tím, co znáte z české provenience. Ale písničku After Closing Time jsme tu opravdu měli

https://www.youtube.com/watch?v=9N05R7YIvlk

Maličká postavou ale velká hlasem Brenda Lee zpívala písničku I´m Sorry. Že najdete české provedení ani nepochybuji https://www.youtube.com/watch?v=BGLR25EJtfE

Konečně také došlo na Krále rokenrolu Elvise Aarona Presleyho. V jeho podání si dáme I Can´t Stop Loving You https://www.youtube.com/watch?v=t3-IU9V_ZdM

Johny Rodriguez se svou  variantou Forgiving her was easy https://www.youtube.com/watch?v=oC0yG-LpBQ0

A Johny Rodriguez ještě jednou If You See Her https://www.youtube.com/watch?v=x1ItAxJVV7E

Bavor podpis_rex2

Příspěvek byl publikován v rubrice Sobotní hudební pohlazení se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

20 reakcí na Desátek

  1. lujjza napsal:

    ad Helen Cornelius – Petra Černocká „Náklaďák“

  2. lujjza napsal:

    ad Brenda Lee – Yvonne Přenosilová „Roň slzy“

  3. lujjza napsal:

    ad Elvis Presley – Karel Hála „Ze známých důvodů chci zapomenout“

  4. M-T napsal:

  5. M-T napsal:

    Johny Rodriguez – Petr Spálený „Až ji potkáš, prosím, zeptej se jí“

  6. peter. napsal:

    Johny Rodriguez – M.Tučný „Když si báječnou ženskou vezme báječný chlap“

  7. jaa napsal:

    Ju a taky – byli zpěváci, zvukaři a vůbec ti co uměli. Dneska jsem se snažila koukat na ČT na ty královny popu. Zpěváci buď neuměli – , nebylo jim rozumět, muzikanti je přehrávali. Takže buď ta technika nebo lemry líné v produkci s ní vůbec neumějí. Nedalo se dokoukat do konce, byla to hrůza. Díky tomuhle vím,. že slyším dobře a že chyba je v naší velectěné ˇCT, nebo její přetechnizované technice, nebo jsou to úplní nixmochři… to jsme to dopracovali a tohleto platíme? žabaři sakumprásk

    • Strejda Olin napsal:

      Ta špatná kvalita zvuku, kdy hudba přeřvává slovo a kdy hercům není rozumět je proto, že se na produkci šetří, na nic není dostatek času (protože čas jsou peníze), hercem zdá se může být dnes každý (i s těžkou vadou řeči), kdo zvládne přijímačky a vydrží být po dobu studia ožralej. Sami ti dnes již staří a uznávaní herci vzpomínají na ten „velkej a dlouhej mejdan“ na DAMU. A to na školách byly ZO KSČ. Tak si asi umíte představit, jak to tam vypadá dnes!
      Kapely musely mít přehrávky, dnes hraje a zpívá kde kdo.
      Nevím jak u vás, ale v našem městě si nemůžete posedět v podniku s živou hudbou a tancem. Nic takového neexistuje. Přitom tu bývaly vinárny a bary s každodenní hudbou, v pátek a sobotu bývaly taneční zábavy, v neděli odpolední čaje. V mém rodném 15tisícovém pohraničním městě se denně (!) hrálo ve 4 podnicích, z toho v jednom do 04:00 hod. V pátek nebo sobotu to bylo ještě o několik podniků víc. Společenských plesů, bálů a karnevalů bylo v sezóně nespočítaně. O tom dnešní mladí nemají ani ponětí.
      Číšníci a servírky chodili jednotně ustrojení, byl stanoven jakýsi standard oblečení pro takové příležitosti (dnes i na plesech tenisky, texasky, svetry, trička – muži i ženy). A co se dnes na těch bálech hraje? Stále hudba let 60 až 80.
      Je samozřejmě jiná doba, ale já si myslím, že konkrétně v tom společenském životě to bývalo lepší, navzdory té strašné normalizaci a době temna.

Komentáře nejsou povoleny.