Krasavci


Když tu někdy píšu o zdejších kačenách a kačeňácích, dělám si z nich spíš legraci. Tahle ukvákaná a splašená společnost si o to přímo koleduje. Ale někdy mi při pohledu na fotku dojde řeč – oni mohou být i velice krásní…

A teď se omluvím, že fotky nedoprovodím nějakým povídáním, ale z toho šíleného horka jsem úplně zmožená a z šedé kůry mozkové se mi začíná kouřit i když se jen pokouším vzpomenout, jak se vlastně jmenuju…

obr.1 obr.2

A tenhle byl nějakej stydlivej…

obr.3 obr.8 obr.7 obr.6 obr.5 obr.4

No řekněte: nejsou to krasavci?

K-sova

Příspěvek byl publikován v rubrice Fotopříběhy se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Krasavci

  1. Rosťa napsal:

    Když chodím na ryby, tak občas takové připlují pro rohlík. A krasavci to jsou, to zase jo. A když to někdo umí tak pěkně nafotit ….

    • K-k. napsal:

      to já ne, to podzim, který zrcadlí barevné listí na hladině a pak to dělá takovéhle efekty. Ve skutečnosti jsou to dva mrňavé a dost ohavné rybníčky. Nebo louže? Těžko říct…

      • Rosťa napsal:

        A vo tom to je. Na fotkách není poznat, že jsou to mrňavé rybníky. A to je právě ten kumšt.

  2. K-k. napsal:

    tady je těch ohavností tolik, že jsem se naučila koukat přísně výběrově, abych si nekazila náladu a iluze…

Komentáře nejsou povoleny.