Magazín AbecedA


Milí přátelé

Jistě jste si už všimli občasných odkazů, že článek byl publikován v Magazínu AbecedA. A možná se ptáte proč tomu jinému webu dělám takovou reklamu. Je to naprosto jednoduché. Patřím mezi ty, kteří mají tu čest být přímo u zrodu nového e-zinu. A octl jsem se ve společnosti dalších osobností známých i neznámých.

Z diskusí zde jistě znáte witch a Petra. Od Janiky a Tribuna zase 747. Kromě toho jsou i další, mně dosud neznámí autoři, ale jsou opravdu čitelní, tedy vhodní ke čtení. Kromě toho se tam objevují zajímavé články autorů již dávno na věčnost odešlých, leč články ne vždy známé. Což je zase zásluha editora webu.

Čím dál tím častěji se stane, že některé mé články budou vycházet exklusivně jen tam, abych si vytvořil prostor zde pro jiné své i vaše příspěvky.

Stejně tak je jednoduchá diskuse. Pokud se nenecháte zmást (jako i já) počátečním požadavkem na registraci, můžete komentovat „jako Host“, tedy bez jakékoliv přihlášky. I mé komentáře naleznete překvapivě bez Avataru (obrázku), protože jsem provedl pouze základní přihlášení přes G+. Takže bez obav.

Tímto vás tedy zvu na páteční poledne, kdy mezi vydanými články bude i jeden z těch mých, který se zde neobjeví.

Bavor podpis_rex2

Příspěvek byl publikován v rubrice Bavorovy poznámky se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

12 reakcí na Magazín AbecedA

  1. Cech napsal:

    Nevím ale pokud by měl být v budoucnu někde publikován seriál, postupy a metody masmediální manipulace našich současných oligarchů , tak asi na Abecedě to nebude.

    • Lex napsal:

      Cechu,
      nakouknul jsem na Bavorův odkaz na tu „azbuku“, a co vím zcela jistě, že poprvé a naposled. Stačily mi dva „články“ PetraB, kterého jsme dost dobře poznali z Bavorovy síně i dříve z Kosy.
      Děkuji, já už jsem b(li)yl.

      • Strejda Olin napsal:

        Právě jsem se vrátil z Abecedy. Netoužím stýkat se s Pelikánem (i když mi to nedalo a reagoval jsem na něj).

        • Bavor V. napsal:

          To není Pelikán, ale nemusíte odcházet jen kvůli jednomu Petrovi. Myslím, že ostatní by se vám líbit mohlo.

  2. Strejda Olin napsal:

    Tady je diskuse zavřena? Již 4x jsem se pokusil přidal komentář a stále nic. Pod jiný článek jsem to vyzkoušel (xxx) a tam to funguje😦

    • Strejda Olin napsal:

      Zkusil jsem to popáté a zase nic!😦

      • oh napsal:

        Jestli vidíte pod příspěvky „Odpovědět“ a okno pro psaní příspěvku, pak je diskuze povolená. Důvod bude jinde – WordPress vás nemá rád zdržuje, nebo vás strká panu Bavorovi ke schválení.
        „Počítače jsou nespolehlivé, lidé také. Ale počítače jsou v tom mnohem důkladnější.“🙂

      • Bavor V. napsal:

        Spamfiltr si na vás nějak zasedl😉 . Všechno spadlo tam.

  3. K-k. napsal:

    OT: Pane Bavore, poštovní poštolky letí drátem…😉

  4. Strejda Olin napsal:

    Zkouška spojení🙂

  5. Hudec napsal:

    Vy se tady u Bavorů hádáte, a ti idioti na aktualne.cz už staví proti prezidentovi i jízdu králů na Slovácku. To je tak ubohé (žil jsem tam pár let), tak uměle namontované, až je to na blití (pardon Lexi, na to máte autorská práva vy🙂 , já se jen připojuji).
    To už ale musí být zoufalství…..🙂

Komentáře nejsou povoleny.